Автопат Демир Капија - Смоквица |
Post Reply | Page <1 1819202122 42> |
Author | |
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #381 Posted: 03-Apr-2014 at 00:38 |
Застој во изградбата...
Ја постирам оваа вест парцијално, без делот каде што се пишува за партии и слично. Кој сака да ја прочита целата, еве го линкот: http://novatv.mk/index.php?navig=8&cat=2&vest=12912
|
|
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #382 Posted: 05-Apr-2014 at 15:24 |
Зврлевски за случајот „Актор“: Има низок степен на основаност на сомнението – сметките на фирмата не треба да бидат блокирани!
Преткривичната постапка за случајот „Актор“ ќе продолжи со истражни дејства од страна на надлежните институции за проверка на наведените околности, но сметките на фирмите од случајот „Актор“ кои го градат автопатот Демир Капија – Смоквица, треба да бидат одмрзнати, смета Јавниот обвинител Марко Зврлевски. Во изјава за телевизијата Телма, Зврлевски вели дека во конкретниот случај постои низок степен на основаност на сомнението. „Во моментов степенот на сомнеж е на најниско ниво, но не е на степен на основано сомнение „сторено кривично дело од одредени лица што е услов за донесување наредба за истрага“. Тоа не значи дека постапката е запрена. Обвинителството смета дека сметките на фирмата „Актор“ не треба да бидат блокирани поради нискиот степен на основаност на сомнението но, и заради дополнителната можност да се зголеми штетата“, истакнува јавниот обвинител. Минатиот месец по добивањето на барањето и предметот од Управата за финасиско разузнување, Јавното обвинителство ги блокираше сметките на посочената фирма, а Управата соопшти дека ги има преземено сите дејствија за испитување на случајот и утврдување на сите факти. http://www.akademik.mk/zvrlevski-za-sluchajot-aktor-ima-nizok-stepen-na-osnovanost-na-somnenieto-smetkite-na-firmata-ne-treba-da-bidat-blokirani |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #383 Posted: 10-Apr-2014 at 10:12 |
Ископаното на фотографијава ми изгледа како да е дел од новата траса на автопатот...
фотографија на Tito photo world |
|
За сè има вторпат
|
|
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #384 Posted: 10-Apr-2014 at 12:18 |
Не е, тоа е пристапен пат од базата, до онаму, каде што ги копаат тунелите. |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #385 Posted: 10-Apr-2014 at 15:34 |
Kako sto se gleda na "google maps" novata trasa e prilicno oddalecena od stariot odnosno segasniot pat, taka sto "gorco" izgleda ima pravo. Na nekoi mesta rastojanieto dostignuva 5km vozdusna linija.
|
|
elnino
Senior Member Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply #386 Posted: 10-Apr-2014 at 16:48 |
odma posle tunelite ke ima most preku vardar i p[atot ke pominuva na desnata strana nizvodno a sega e na levata...taka da toa e pristapen pat do tunelite
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #387 Posted: 10-Apr-2014 at 17:31 |
Мислам дека тоа го има многу одамна, јас летото (средина на Јули) поминував од таму и мене ми заличи како да копаат материјал од тоа место.
|
|
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #388 Posted: 19-Apr-2014 at 18:30 |
Јас поминав минатиот викенд, работите се со страшно брзо темпо.
Почнат е да се гради мостот на излез, кај тунелите. Како и клучката кај Смоквица е видлива од патот. |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #389 Posted: 23-Apr-2014 at 12:54 |
„Актор“ продолжува со изградбата на автопатот Демир Капија – Смоквица
http://novatv.mk/index.php?navig=8&cat=2&vest=13485 Edited by Џоле - 23-Apr-2014 at 12:57 |
|
За сè има вторпат
|
|
elnino
Senior Member Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply #390 Posted: 05-May-2014 at 19:18 |
а бе дечки имаше еден сајт за вакви градежни работи, како му беше линкот, гледам дека и таму има од вас активни, сакам да сум во тек со настаните од регионов посебно
|
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #391 Posted: 05-May-2014 at 19:25 |
ЛИНК Edited by Danielbtmk - 05-May-2014 at 19:25 |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #392 Posted: 22-Jul-2014 at 14:49 |
ПРОБИЕН ТУНЕЛОТ НА АВТОПАТОТ ДЕМИРА КАПИЈА -СМОКВИЦА
Вчера напладне беше пробиен тунелот кај Демир Kапија во рамките на градежните работи што грчката компанија „Актор“ ги изведува на новата делница Демир Kапија-Смоквица, која е дел од автопатот Скопје - Атина, дознава „Дневник“. На тунелот долг околу 1.200 метри се работи околу една година и по пробивањето останува тој да се доуреди. Изградбата на автопатот. кој е дел од Kоридорот 10, се очекува да заврши во 2016 година. Според проектот, новиот дел од автопатот се гради веднаш по Демир Kапија и продолжува од десната страна покрај Вардар. Понатаму се движи кај селото Миравци и ќе заврши кај селото Смоквица. Новата автопатска делница ќе биде долга 28,2 километри, ќе има по три ленти од двете страни и зеленило во средишниот дел. Планирана е изградба на две клучки кај селата Миравци и Смоквица, два тунела и шест моста. (С.Д.) http://www.dnevnik.mk/default.asp?ItemID=4F6120E953D5CB48AFE098A75B9885A0 |
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #393 Posted: 22-Jul-2014 at 21:52 |
Браво ,ај да видиме фотки наскоро, мене ме интересира до каде се со останатата инфраструктура.
|
|
koska
Newbiе Joined: 25-Nov-2011 Online Status: Offline Posts: 3 |
Quote Reply #394 Posted: 23-Jul-2014 at 15:44 |
Edited by koska - 23-Jul-2014 at 15:48 |
|
koska
Newbiе Joined: 25-Nov-2011 Online Status: Offline Posts: 3 |
Quote Reply #395 Posted: 23-Jul-2014 at 15:45 |
Sega ke se gradi mostot ushte godina ipol!
|
|
Superman
Senior Member Joined: 08-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 154 |
Quote Reply #396 Posted: 27-Jul-2014 at 18:34 |
Ексклузивна репортажа на Алфа од новиот автопат Демир Капија - Смоквица
Грчките плажи и гевгелиските казина 8 километри поблизу, а до нив ќе се стигнува и до 30 минути побргу. Новиот автопат од Демир Капија до Смоквица не го следи Вардар низ клисурата туку премостува реки и пробива ридови речиси во права линија. Алфа ексклузивно ја мина целата должина од 28.2 километри на проектот кој треба да биде готов до крајот на 2016-та. Ова е најтешкиот дел од Коридорот 10. Самата траса почнува со мост преку Вардар кој директно влегува во карпите, во тунел. Грубите работи на овој прв тунел се речиси завршени. Едната цевка е ископана, а и другата е пред самиот крај. Пред само неколку минути овде имаше контролирана експлозија. Преку 600 се потребни за да се пробие целата должина на тунелската цевка од 1.2 километри. На секое детонирање му претходи внимателна пресметка, јачината се прилагодува на цврстината на карпата, ни објаснија изведувачите. Поради безбедносни причини сообраќајот по стариот пат времено се запира. „Работата се одвива многу добро, мораме да ги отвориме останатите 350 метри од левата цевка, но во истата цевка веќе се прави бетонската облога. Очекуваме тунелот да биде готов со бетонска облога до крајот на годинава“ вели Христос Заркадис, градежен инженер – Актор. Тунелот почнува, но и завршува со мост. Автопатот овде ќе ги прескокнува стариот пат и реката и ќе се качи на спротивниот рид кој веќе е зарамнет. За да ја расчистат целата траса, машините и градежниците отстраниле 600 милиони кубни метри земја. Изведувачите горди на потфатот – велат тоа е како секој Македонец да ископал по 300 кубици. Мост и повторно тунел, овој пат од 1.3 километри, па повторно мост. Природните бариери ги надминува инженерската остроумност. Во моментов се наоѓам на 14-от километар од почетокот на трасата кај Демир Капија. Се качувам на најдолгиот мост од 600 метри со столбови високи над 30 метри. Кога ќе биде готов ќе биде и најдолгиот во Македонија, а и прв со ваков тип на носечка конструкција. „Проценуваме дека ќе биде готов до крајот на годината за да можеме да минуваме со автомобили околу Божик. Тој е еден од највисоките мостови на проектот, а е и најдолгиот од другите четири слични мостови. Изградбата оди добро“ објаснува Заркадис. Сега градежните машини и работниците патуваат по над 60 километри пристапни патишта кои беа пробиени само за нив. Последните неколку километри се речиси комплетирани, поставен е и првичниот слој асфалт кај Смоквица. Тука новиот ќе се поврзе со постоечкиот автопат. Речиси половина од вкупните градежни работи се завршени. Кога ќе биде готов, за две и пол години, проектот ќе има 2 двојни тунела, 6 двојни мостови, 12 надвозници и подвозници, две клучки и сообраќаен контролен центар. Тогаш и старата делница Демиркаписката клисура ќе стане само регионален пат кој ќе ги поврзува околните населени места. „Сите активности се одвиваат согласно динамиката и очекуваме зацртаната за завршување на градежните работи 2016-та година да се испочитува. Потоа, се надеваме дека ќе го користиме новиот автопат во должина од 28 километри“ изјави Љупчо Георгиевски, директор на ЈП за државни патишта. Во моментов во изградбата се вклучени 700 градежници – 200 од Грција, од главниот изведувач Актор, и 500 од Македонија. Голем дел од нив се сместени во двата кампови крај Демир Капија кои се вистински мали гратчиња. Делницата ќе чини 210 милиони евра, 45 милиони се од европските фондови, 6 милиони од буџетот, а останатите кредити од Европската инвестициска и Европската банка за обнова и развој. Никола Крстиќ Еве го и линкот ради најважното - видеото Edited by Superman - 27-Jul-2014 at 18:35 |
|
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #397 Posted: 27-Jul-2014 at 19:03 |
Премиерот(ако ја зборува вистината) рече дека ребалансот на буџетот се прави за да се дотурат плус пари за оваа година за автопатот Демир Капија-Смоквица,бидејќи работата на терен тоа го бара.Т.е. со исградба е стигнато повеќе и треба да се превземат пари од следните транши за да се прати темпото на градба
|
|
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1315 |
Quote Reply #398 Posted: 27-Jul-2014 at 19:21 |
Браво за репортажата, фалат вакви работи директнно од терен.
|
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
Superman
Senior Member Joined: 08-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 154 |
Quote Reply #399 Posted: 27-Jul-2014 at 19:22 |
Не, премиерот, туку Ставрески. И не Демир Капија - Смоквица, туку Коридор 10. За овој дел финансиската конструкција е заокружена. Веројатно мислеше на реконструкцијата на делницата од Велес кон Скопје, таа се прави со буџетски пари. Демир Капија - Смоквица со кредити се прави.
Делницата ќе чини 210 милиони евра, 45 милиони се од европските фондови, 6 милиони од буџетот, а останатите кредити од Европската инвестициска и Европската банка за обнова и развој. Edited by Superman - 27-Jul-2014 at 19:23 |
|
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #400 Posted: 27-Jul-2014 at 19:26 |
Можеби затоа што беше стопирана градбата на автопатов па сега забрзуваат за да се запази рокот на изведба.
|
|
Post Reply | Page <1 1819202122 42> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |