build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Демир Капија - Смоквица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 23-Nov-2012 at 08:23
Штом се работи добро е
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 24-Nov-2012 at 06:07
Originally posted by gjoko

нели требаше патот да оди од спротивната страна на реката,нетреба да е близу трасата до овој пат?


Овде на сликата пишува: Надградба на првите 2км... па тка, најверојатно ќе градат мост пред јужниот влез на клисурата - пред тунелот... што за мене е доста чудно и несфатливо али ај да се види, бидејки вака само нагодуваме.





Несфатливо ми е да има мост пред самата јужна страна на клисурата и потоа да се оди низ тунелот... каде ќе го прошират тунелот?

EDIT:

Ако се земе во предвид картата горе и се гледа оваа направената од MileX на овој форум...



Тогаш добиваме нешто вакво...




Само претпоставка...

Edited by theMac3donian - 24-Nov-2012 at 06:38
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
AKADEMIK View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 27-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote AKADEMIK Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 13-Jan-2013 at 00:12
На патот веќе почна да се работи.. на подготвителни работи. Ако сакате можам да ви постирам трасата како што треба да се движи. Инаку се исклучува кај Демир Капија лево, па мост преку Вардар, па 2 нови тунела, па повторно мост и преминува во десна страна од Вардар и има уште 2 нови тунела и уште еден голем мост.

Поздрав
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 13-Jan-2013 at 01:33
па постирај,не чекај.мене не ми е јасно како би одела трасата од десната страна на Вардар,а прво се скршнува влево.со надвожњак ли ќе биди или како?
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 08-Feb-2013 at 12:33

СЕ ГРАДИ ДЕЛНИЦАТА KОН СМОKВИЦА

Автопатот носи иднина за Демир Kапија

Демиркапијци сметаат дека автопатот ќе биде крвоток, а од локалната власт велат дека со новата траса општината нема ништо да изгуби бидејќи таа нема да минува подалеку од населбата отколку сегашниот пат

Светлана Дарудова

Изградбата на делницата од автопатот кон Смоквица нема да направи слепо црево од Демир Kапија, туку ќе го забрза нејзиниот развој, сметаат граѓаните и локалната власт на оваа општина. Граѓаните со кои разговаравме се едногласни дека автопатот ќе биде крвоток за Демир Kапија. Градоначалникот Трајче Димитриев е дециден дека со новиот автопат општината нема ништо да изгуби бидејќи новата делница нема да биде подалеку од населбата отколку што е сегашниот пат. Всушност, како и досега, автопатот не минува низ населеното место.

- Напротив, Демир Kапија ќе добие. И добива уште сега оти само во базата на фирмата-изведувач на работите засега се вработени над 150 наши работници. Згора на тоа, интерес од изградбата на автопатот имаат седум-осум локални фирми, кои се занимаваат со превоз, снабдување со земјоделски производи и бели печива. Сето тоа е од големо значење за економијата на општината - смета Димитриев.

Поттик за туризмот

Пред Демир Kапија сега има приклучок за влез во населбата. Исто таков приклучок ќе има и по клисурата. Со програмата за изградба на автопатот бил предвиден и заобиколен пат околу Демир Kапија, кој бил наменет за тешките товарни возила што ќе се движат таму за да не го отежнуваат сообраќајот во централното подрачје.

- Селото Kлисура сега ќе биде веднаш до новиот автопат. Од него планираме да направиме етно-село. Ќе го развиваме алтернативниот туризам. Љубителите на природните убавини ќе може да ги набљудуваат ретките птици-грабливки, да влезат во прекрасните пештери. Во близина е реката Дошница. Тука некаде ќе минува патот кон ски-центарот Kожуф. Имаме две извонредни винарници, кои ќе бидат дел од винската приказна. Сето тоа е од големо значење - нагласува градоначалникот Димитриев.

Со позитивен став за ова прашање е и Виолета Јанкова, советник за туризам при демиркаписката локална самоуправа. Нема да има негативни последици бидејќи автопатот и досега поминуваше покрај Демир Kапија, а така ќе биде и во иднина, смета таа. А со новата делница би требало да има повеќе позитивни ефекти имајќи ја предвид новата стратегија што треба да се спроведува за развој на транзитниот туризам, вели таа. Ако има влезови и излези кон и од населбата, ако инфраструктурните работи се изведат добро, Демир Kапија ќе има многу корист, смета Јанкова.

- Зошто? Затоа што според статистичките податоци српско-македонската и македонско-грчката граница годишно ја минуваат околу 4 милиони патници. Во добри години минуваат и до 7 милиони транзитни туристи. Потребно е да успееме само еден милион од нив да ги заинтересираме да влезат во Демир Kапија, а тоа многу лесно може да се направи ако се вложува во инфраструктура - смета таа.

Таа се надева на голема придобивка од изградбата на делницата.

- Со автопатот од Скопје до Демир Kапија се патува само еден час. Демир Kапија има што да понуди и убаво е и домашните туристи да дојдат, да речеме, на чаша врвно вино, во регион што многу одамна, кога била направена првата винарска визба на Балканот, бил прогласен за идеален за лозаровинарство. Со автопатот се отвораат нови можности за железната капија. Треба само паметно да се искористат - смета Јанкова.

Препораки од екологистите

За влијанието на изградбата врз животната средина на ова подрачје разговаравме со Методија Велевски од Македонското еколошко друштво од Скопје, кој како стручњак учествуваше во изработката на студијата за оценка на влијанието на автопатот врз животната средина. Тие оцениле дека постои висок ризик врз животната средина во демиркаписко од негативни влијанија врз целокупната животна средина, и тоа од неколку аспекти. Тука се геологијата, флората, ретките птици-грабливки и друго. Затоа дале препораки што треба да се почитуваат при изградбата на патот.

- Да се внимава кога се дупчи и кога се минира при пробивањето на клисурата. Особено во период на гнездење на птиците од јануари до јули. Да нема простор меѓу тунелите како што има сега на стариот дел од патот за да нема звучно вознемирување на грабливките. Нивното хранилиште да се премести на поприфатливо место каде што би можеле без проблем да доаѓаат по храна - вели биологот Велевски.

Тој додава дека во изминатите години осумте пара ретки птици-грабливки во нивното последно камено царство над постојниот тунел во клисурата се навикнале на секојдневната врева.

- На местото каде што ќе се пробива клисурата за нов тунел, од 2008 година наваму веќе нема полно гнездо на белоглав мршојадец. Некаде до 2003 година горе над клисурата со прекини можеше да се забележи последниот пар од овие орли. Оттаму сметаме дека труењето на ретките птици од несовесни и невнимателни луѓе претставува многу поголема опасност од изградбата на автопатот - смета екологистот Велевски.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=36F1DC1FCBE4404D9A397C858F7D998F

Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 06-Mar-2013 at 18:22
Баш поминав во понеделникот кон СОлун и видов дека се работи и ноќно време, бидејки им беше осветлена и базната станица, а и очигледно е дека се копа нов тунел.

https://maps.google.com/?ll=41.407579,22.268021&spn=0.003187,0.006968&t=h&z=18
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 06-Mar-2013 at 18:37
Мора да се направи една фото-репортажа од проектов, едноставно нели мора да влеземе таму .
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 06-Mar-2013 at 23:28
Originally posted by AKADEMIK

На патот веќе почна да се работи.. на подготвителни работи. Ако сакате можам да ви постирам трасата како што треба да се движи. Инаку се исклучува кај Демир Капија лево, па мост преку Вардар, па 2 нови тунела, па повторно мост и преминува во десна страна од Вардар и има уште 2 нови тунела и уште еден голем мост.

Поздрав

Дечко гледам дека одамна си пишал ,но дај некој слики и нешто повеќе информации за трасата ако знаеш да видиме што точно ќе биде.

Иначе Бојан се согласувам ,треба да се направи, само да се склопам со финансии и може да појдеме ако има заинтересирани.
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 22-Mar-2013 at 23:34
Пак поминав тука, турбо се работи (се бушат карпите ), ама за жал навечер се враќав и не бев во можност да сликам.

Низ тунелот ќе се вози долго време низ една лента, за што се чека со семафор на двете страни.
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 16-Apr-2013 at 10:35
Дали може знае некој на кој дел се однесува сликава на линков? Зошто немам во сеќавање ваков тип на патна сигнализација со ЛЕД кај нас.

http://vlada.mk/proekti/izgradba-na-koridorot-10

Edited by kire85 - 16-Apr-2013 at 10:36
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 16-Apr-2013 at 12:36
Originally posted by kire85

Дали може знае некој на кој дел се однесува сликава на линков? Зошто немам во сеќавање ваков тип на патна сигнализација со ЛЕД кај нас.

http://vlada.mk/proekti/izgradba-na-koridorot-10
Сликава ако не се лажам е од Хрватска, а не од Македонија.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 16-Apr-2013 at 12:49
И мене на Хрватска ми личи.
Но, дали ние ќе видиме од страна на било кој медиум една нормална репортажа од трасава, после цела година од почнувањето на изградбата? Сепак трасата е на 100 километри од Скопје, не е во пустината Гоби, да му се невиди!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 16-Apr-2013 at 15:33
за новинарите само лошата вест е добра вест.првите 10 минути од секои вести наликуваат на хорор филм кој треба да се прикажува после полноќ
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 16-Apr-2013 at 16:16
Сликата е од автопатот Ријека - Загреб, срам невиден за било која влада на било која држава која ќе се осмели да објави фотографии од друга држава кои немаат никаква поврзаност со конкретна информација во која истите тие фотографии се објавени.
 
http://liderpress.hr/arhiva/48087/
 

Otvara se dionica Vrata-Delnice-Ravna Gora na autocesti Rijeka-Zagreb

 
  
 
Lider, 26. lipnja 2008. 11:54
 
Dionica Vrata-Delnice-Ravna Gora autoceste Rijeka-Zagreb otvara se za promet u subotu, 28. lipnja, priopćeno je iz koncesijskog društva Autocesta Rijeka-Zagreb.
 
...
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 22-Apr-2013 at 13:03

ГРАДЕЖНИ РАБОТИ ПО KОРИДОРОТ 10

Тргна автопатот Демир Kапија - Смоквица

Се очекува за четири години да завршат градежните работи на оваа делница од патната артерија што н` поврзува на север со Европа и на југ со Солунското пристаниште


Тргнаа градежните работи за изградба на автопатската делница од Демир Kапија до Смоквица, кој е дел од стратегискиот Kоридор 10 на македонска територија. Во грчката компанија „Актор“, која ќе ги изведува градежните работи, велат дека од понеделник до петок периодично ќе има целосно запирање на сообраќајот на овој дел од Kоридорот 10 во временски интервали од по еден час.

- Запирањето на сообраќајот е со цел да се обезбедат предуслови за безбедна и сигурна инсталација на системот за заштита при паѓање на карпи, односно поставување бариера и мрежа против паѓање карпи, на влезот во постојниот тунел кај Демир Kапија. Сообраќајот секој ден од понеделник до петок ќе биде целосно во прекин од 9.30 до 10.30 часот, од 11.30 до 12.30, од 13.30 до 14.30 и од 15.30 до 16.30 часот - велат во подружницата на „Актор“ во Скопје.

Лани по повод Денот на независноста, на 8 септември беше поставен камен- темелникот за изградба на оваа нова патна делница со должина од 28 километри, која ќе се гради надвор од демиркаписката клисура од десната страна на реката Вардар. Новиот дел од автопатот ќе има мошне сложена маршрута со два двојни тунела, шест моста, две крстосници, пет надвозници и седум подвозници. Поради тоа, цената на целиот проект е огромна, 271 милион евра, односно 1 километар автопат ќе чини дури 10 милиони евра, што е речиси десеткратно поскапо од вообичаената. Се очекува градежните работи да завршат за четири години. Со оваа инфраструктурна артерија нашата земја ќе се поврзе на север со Европа и на југ со Солунското пристаниште. Kоридорот 10 директно ја поврзува земјава со четири од 110 трговски партнери, а дури 70 отсто од увозот и извозот се одвиваат по него.

- Со завршување на оваа делница, Kоридорот 10 ќе биде автопат во согласност со европските стандарди. Со неа, ќе се намалат патните трошоци и ќе се заштеди време, а ќе има и побрз проток на возила, што позитивно ќе влијае на зголемување на транзитот на лица и стоки и подигање на нивото на трговската размена меѓу земјите - велат во Министерството за транспорт и врски.

Новата автопатска делница ќе почне од Демир Kапија и трасата ќе поминува кај село Миравци и ќе заврши кај село Смоквица. Автопатот во еден правец ќе има по две ленти со ширина од 3,5 метри за возење и една лента од 2 метра за застанување. Во средишниот дел ќе има заштитен зелен појас со ширина од 3 метри, односно автопатот во двата правца ќе биде широк околу 22,5 метри. Kарактеристично е што на овој патен правец ќе се пробијат два подземни тунела со вкупна должина од 1.200 метри и ќе се изградат шест моста, од кои еден, со должина од 660 метри, ќе биде најдолг во земјава. Со проектот се предвидени две клучки, едната кај Миравци, а другата кај Смоквица. Автопатот е проектиран за да се вози по него со максимална брзина од 110 километри на час. Предвидено е да се изградат четири нови наплатни рампи, по две од секоја страна.

Парите за изградба се обезбедени со заем од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) од 107 милиони евра, кредит од 130 милиони евра од Европската инвестициска банка, грант од 45 милиони евра од ЕУ и шест милиони евра од државниот буџет. Грчката компанија „Актор“ беше избрана за најповолен понудувач на јавен повик на кој, по барање на меѓународните кредитори, беа поставени услови што не можеше да ги исполни ниту една домашна градежна компанија.

МарJан Блажевски

http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=72BF885F50A34E40B72E8A50988A29AB
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 23-Apr-2013 at 22:16

ТУРБО СЕ РАБОТИ НА ПАТОТ НИЗ ДЕМИРКАПИСКАТА КЛИСУРА


Дисциплинирано се чека ред за премин во тунелот


Поставени се семафори пред влезот во тунелот кои прво ги пропуштаат возилата од едниот правец, а по половина час се пропуштаат возилата од другиот правец со цел да не се створат поголеми колони. Работниците кои го регулираат сообраќајот и кои внимаваат на редот на движење на возилата велат дека возачите се дисциплинирани и информирани за работите што се изведуваат пред и во самиот тунел


Сообраќајот пред тунелот во Демиркаписката клисура во текот на оваа недела (ќе) се одвива со периодични прекини. Поставени се семафори пред влезот во тунелот кои прво ги пропуштаат возилата од едниот правец, а по половина час се пропуштаат возилата од другиот правец со цел да не се создаваат поголеми колони.

Работниците кои го регулираат сообраќајот и кои внимаваат на редот на движење на возилата велат дека возачите се дисциплинирани и информирани за работите што се изведуваат пред и во самиот тунел.

Фирмата изведувач на новата автопатска делница Демир Капија-Смоквица, "Актор - А.Д.Т." - Скопје пред почетокот на изградбата на новата траса поставува бариера и мрежа против паѓање карпи и материјал. Треба да почне и пробивањето на новиот двоцевен тунел. На трасата Демир Капија-Смоквица предвидено е да има и шест двоколовозни мостови со вкупна должина од 4,55 километри во еден правец, како и две клучки од кои едната кај Миравци, а другата кај Смоквица.

Делницата Демир Капија - Смоквица на ниво на автопат ќе биде со должина 28,18 километри и треба да се изгради во рок од 4 години. Камен-темелникот беше поставен на 8 септември 2012 година и првите лопат и малтер ги фрлија премиерот Никола Груевски, евроамбасадорот во земјава Аиво Орав, вицепремиерите Владимир Пешевски и Зоран Ставрески. Вкупната инвестиција за изградба на оваа делница е 271 милион евра и е најголема инвестиција во земјава во последните 21 година во делот на патната инфраструктура, според сумата која ќе се вложи. За делницата 130 милиони се обезбедени од Европската инвестициска банка, 45 се ИПА грант на Европската унија, 107 милиони евра се од Европската банка за обнова и развој и 6 милиони евра од Буџетот на Република Македонија.

Автопатот ќе има по две ленти во двата правци со ширина од 3,5 метри за секој правец. Коловозите физички ќе бидат одвоени со средна лента од 3 метри, а предвидената дозволена брзина ќе биде 110 километри на час по должината на целата лента. Се предвидува дека до 2020 година овој автопат ќе има просечен годишен дневен сообраќај од 12.000 возила.

(С.Бл.)

вечер
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 30-Apr-2013 at 11:06
http://static.panoramio.com/photos/1920x1280/89064649.jpg
http://static.panoramio.com/photos/1920x1280/89064745.jpg

Бидејќи и двете слики се во огромна резолуција, а во моментов немам време да ги смалувам ги поставив вака, како линкови. Инаку, земени се од тука http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=476243&page=43 направени од стран на Dr. Pinczés Sándor.

Edited by Мартин - 30-Apr-2013 at 11:10
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 05-May-2013 at 00:40
по една слика од два различни медиуми




Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 05-May-2013 at 11:59
Ова не е ли сврзано со проста реконструкција на тунелите долж постоечкиот главен пат? Мислам дека нема врска со новиот автопат, кој се гради по сосема нова траса. Истото мислам дека се однесува за другите претходни слики кога коли чекаат на семафорот за влез во тунелот. Има ли некој позапознат да каже зошто и во каква врска е создадена оваа организација?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 05-May-2013 at 14:22
а што им прават на тунелов? ќе ги обложат со бетон ли или само нешто ситни работи се санираат?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.