Автопат Демир Капија - Смоквица |
Post Reply | Page <1 1718192021 42> |
Author | |
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #361 Posted: 07-Feb-2014 at 01:28 |
|
|
Bojan10
Senior Member Joined: 21-Jun-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 504 |
Quote Reply #362 Posted: 07-Feb-2014 at 02:15 |
Ама немој да зборуваме вака паушално. Дај некои податоци, или треба да ти веруваме на рејтингот.
Дај кажи ни колкав дел е неповратен? Која е каматата? Што работат подизведувачите? Кој процент од финансиите одат на подизведувачите од Македонија? Ако одат 10% одлично, ма да се сомневам. |
|
Од чаламот си патиме!
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #363 Posted: 07-Feb-2014 at 03:23 |
|
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1112 |
Quote Reply #364 Posted: 07-Feb-2014 at 09:25 |
Буџет на РМ: 6 мил.
ЕУ: 45 мил. - грант ЕИБ (Европска инвестиска банка): 130 мил. - 15 години рок на отплата, грејс период од 5 години и каматна стапка 1,3% ЕБОР (Европска банка за обнова и развој): 107 мил. - 90 за проектот, а 17 за воспоставување електронски систем за наплата на патарина на постојните наплатни станици и изградба и опремување на четири нови на Коридорот 10. 15 години рок на отплата, грејс период од 3 години и варијабилна каматна стапка 2,59%. |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #365 Posted: 07-Feb-2014 at 13:53 |
|
|
Bojan10
Senior Member Joined: 21-Jun-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 504 |
Quote Reply #366 Posted: 07-Feb-2014 at 15:46 |
Ете де, 15.625% е грант. Останатите 84.375% Македонија ќе го плаќа од сопствен џеб. Ќе се сложиме нели, што се за нас 243 милиони Евра за враќање... пфффф, боранија...
Како да сме земале некогаш одеднаш повеќе, за било што, а не за вака бесмислен проект, кој на МАКЕДОНСКАТА листа на приоритети е на 192ро место. Поентата е дека проектов е 170 пати поважен за Грција и за ЕУ отколку за Македонија, а ние ќе го јадеме далеку подебелиот крај. Па попаметно би било овие пари да им ги дадовме на Србите како грант да направат автопат низ Грделичка клисура, под услов наша фирма да го земе тендерот, која е тесно грло за македонската стока и патници кои одат за Европа, Русија... отколку да им правиме турустичка трансферзала на Грците. Ајде сега напаѓај колку сакаш, ама реалноста е таа, приоритетите и исплатливоста треба да се гледа секогаш. Подобро ќе беше за тие пари да ја поврземе Битола со Охрид со автопат. Не модра се, дел, колку коже, најтешката делница. Да изработиш пат кој ќе направи Битолчани за сат време да се на езеро. На пр. тоа е далеку поисплатливо и повисоко на листата приоритети за Македонија. |
|
Од чаламот си патиме!
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #367 Posted: 07-Feb-2014 at 16:08 |
Bojane, da si ziv i zdrav. Imas pravo na sopstveno mislenje koe spored mene e "Crazy". Drugo ne znam sto da ti kazam.
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #368 Posted: 07-Feb-2014 at 19:55 |
Дека ние ќе имаме корист помала од грчките туристи и јас мислам.Мислење од искуство е ако сакаш еден град да го уништиш,направи му автопат да врви покрај него.Само ќе ги слушаат колите и шлеперите како `фрчат` со над `стотка` по автопатот.
Стварно мене не ми текнува дирекна корист од овој автопат освен во текот на градбата каде градежните фирми ќе работат турбо. гевгеличани ионака се свртени кон нивната им мила Грција и уште помили коцкари. Индерекна корист од автопатот ќе биди имиџот на државата.не е исто за држава да има автопатско поврзување со соседите,со држава која има патишта од типот на `Енвер оџа` |
|
WhyNot
Senior Member Joined: 14-Jan-2014 Online Status: Offline Posts: 114 |
Quote Reply #369 Posted: 07-Feb-2014 at 21:29 |
единствено незадоволни од изградбата на овие три автопати остануваат Битола и Прилеп. Меѓутоа некој мора да трпи, a среќа во несреќа тоа се два економски доволни развиени центри. За Прилеп знаеме, Битола има ќар и од близината со Грција, па некако ќе мора да почекаат нареден инвестициски циклус ова посебно земајќи во предвид дека таму не може да се изведат поефтини зафати (освен може експресен Битола Прилеп)
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15040 |
Quote Reply #370 Posted: 27-Feb-2014 at 17:36 |
Изградбата на овој автопат на Google Earth. Фотографијата е преземена од ЅЅС.
|
|
За сè има вторпат
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #371 Posted: 27-Feb-2014 at 18:30 |
ова е моја `непоправлива` грешка што немам забележано дека трасата веќе е прикажана на гугл.ќе спуштам слики и ќе ги поставам
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #372 Posted: 27-Feb-2014 at 21:48 |
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #373 Posted: 27-Feb-2014 at 22:20 |
Ѓоко постави слики кој и јас ги сликав и сакав да прашам нешто околу нив , првата е веќе јасна иако мене не ми е јасно како ќе биде влезот и излезот од Смоквица.
Втората слика исто така е прилично јасна дека е клучка за Миравци и останатата околина но не ми е јасно зашто е толку пред Миравци клучката и зашто има толкави засеци како да е за автопат а не за пат со две ленти. Е сега за третата слика имам и јас слика и ме интересира што се тие големи кругови кој ги има на неколку места на трасата.Еве уште на две места кој јас ги сликав: Во оваа последнава слика може да се работи и за тежок терен каде што е расчистено за пристап но сепак се работи за голема површина. Инаку пред Смоквица има еден интересен дел каде што верувам дека ќе биде сместена патарината. Друга работа ,ја свртев должинава два пати и неможев да најдам каде се тие тунели (цефки) , најдов само еден отвор но тој ми изгледа дека е за кратка должина (според претпоставена траса на тунелот мерењето покажа 250 метри), ај ако најде некој нека постира да видиме што се случува таму. |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #374 Posted: 27-Feb-2014 at 22:50 |
многу пати за тампон за подлогата за патиштата се користи материјал што е адекватен а се наоѓа близу до трасата.можеби овие кругови се ископи на тампон.
а за тунелите би барал каде на овие мапи нема пробиено траса,бидејќи нормално трасата е под земја |
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #375 Posted: 27-Feb-2014 at 23:20 |
Него ако целата слика врз Македонија е од исти период (да речеме од исти месец и година) тогаш може да очекуваме со најновите снимки да има многу повеќе направено, а сигурно има бидејќи не најдов аслфалтиран дел.
Сега баш гледав над мојата населба и нема ни трага ни глас од паркинзите и улицата која веќе 2 месеци (ако не и повеќе) е направена. |
|
WhyNot
Senior Member Joined: 14-Jan-2014 Online Status: Offline Posts: 114 |
Quote Reply #376 Posted: 28-Feb-2014 at 10:00 |
Imagery Date 9/4/2013. по наше 4 Септември.
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #377 Posted: 28-Feb-2014 at 10:15 |
Не го приметив тоа... Благодарам.
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #378 Posted: 04-Mar-2014 at 20:12 |
на линков има видео и можи да се видат активностите на изградбата на патот.`дамперите` изгледаат импресивно
http://kanal5.com.mk/vesti_detail.asp?ID=32594 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #379 Posted: 10-Mar-2014 at 01:01 |
Малку постари фотки, од хеликоптер.
Оваа првава треба да е на завршетокот на делницата кај Смоквица: 1 2 3 4 |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15040 |
Quote Reply #380 Posted: 10-Mar-2014 at 08:40 |
И јас најдов некои постари фотографии, од јули 2013 г. Изградба на пропуст на автопатот.
Овие се од 12 април 2013 г. |
|
За сè има вторпат
|
|
Post Reply | Page <1 1718192021 42> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |