build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Демир Капија - Смоквица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 07-Feb-2014 at 01:28
Originally posted by Djole88

Дечки само со едно ќе се уфрлам во муабетот Грција градеше со ЕУ пари, што се случува со Грција ? Словенија, Полска ќе ги коментираме наскоро, а за некоја подалечна иднина и Хрватска ЕУ и останатите финансиски инстанци во Европа не ти даваат поволен кредит. те лажат дека е поволен и те навлекуваат

А за кинеските кредити има две објаснувања, Вардарска долина и Солунско пристаниште. да не навлагаме во детали, кој знае знае, кој не знае, подобро за него
Djole, ne se Problem kreditite, tuku toa sto Grcija, Slovenija, Hrvatska i co. ne se konkurentni na evropskiot pazar. Ajde da ne zabeguvame od temata, no proektot za koridorot 10 e ok. Se raboti za mnogu povolen Kredit, a eden del od parite se nepovratni. I pak li treba da povtoruvam deka podizveduvaci se makedonski firmi.
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 07-Feb-2014 at 02:15
Ама немој да зборуваме вака паушално. Дај некои податоци, или треба да ти веруваме на рејтингот.
Дај кажи ни колкав дел е неповратен?
Која е каматата?
Што работат подизведувачите? Кој процент од финансиите одат на подизведувачите од Македонија? Ако одат 10% одлично, ма да се сомневам.


Од чаламот си патиме!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 07-Feb-2014 at 03:23
Originally posted by Bojan10

Ама немој да зборуваме вака паушално. Дај некои податоци, или треба да ти веруваме на рејтингот.
Дај кажи ни колкав дел е неповратен?
Која е каматата?
Што работат подизведувачите? Кој процент од финансиите одат на подизведувачите од Македонија? Ако одат 10% одлично, ма да се сомневам.


E pa vrati se malku nanazad vo niskava i ke gi najdes informaciite. Kolku sto se sekavam 45 milioni evra se IPA-Grant na EU. Drugite sredstva ne se krediti od komercijalni banki tuku od evropskata investiciska banka i evropskata banka za obnova i razvoj.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 07-Feb-2014 at 09:25
Буџет на РМ: 6 мил.

ЕУ: 45 мил. - грант

ЕИБ (Европска инвестиска банка): 130 мил. - 15 години рок на отплата, грејс период од 5 години и каматна стапка 1,3%

ЕБОР (Европска банка за обнова и развој): 107 мил. - 90 за проектот, а 17 за воспоставување електронски систем за наплата на патарина на постојните наплатни станици и изградба и опремување на четири нови на Коридорот 10. 15 години рок на отплата, грејс период од 3 години и варијабилна каматна стапка 2,59%.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 07-Feb-2014 at 13:53
Originally posted by <Fresno>

Буџет на РМ: 6 мил.

ЕУ: 45 мил. - грант

ЕИБ (Европска инвестиска банка): 130 мил. - 15 години рок на отплата, грејс период од 5 години и каматна стапка 1,3%

ЕБОР (Европска банка за обнова и развој): 107 мил. - 90 за проектот, а 17 за воспоставување електронски систем за наплата на патарина на постојните наплатни станици и изградба и опремување на четири нови на Коридорот 10. 15 години рок на отплата, грејс период од 3 години и варијабилна каматна стапка 2,59%.
Trebase da ostavis "Bojan10" da gi iznese brojkite bidejki toj tvrdi deka ovoj proekt ili vakvite proekti se navlekuvanje na Makedonija od strana na EU vo finansisski krah!?
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 07-Feb-2014 at 15:46
Ете де, 15.625% е грант. Останатите 84.375% Македонија ќе го плаќа од сопствен џеб. Ќе се сложиме нели, што се за нас 243 милиони Евра за враќање... пфффф, боранија...
Како да сме земале некогаш одеднаш повеќе, за било што, а не за вака бесмислен проект, кој на МАКЕДОНСКАТА листа на приоритети е на 192ро место.
Поентата е дека проектов е 170 пати поважен за Грција и за ЕУ отколку за Македонија, а ние ќе го јадеме далеку подебелиот крај.

Па попаметно би било овие пари да им ги дадовме на Србите како грант да направат автопат низ Грделичка клисура, под услов наша фирма да го земе тендерот, која е тесно грло за македонската стока и патници кои одат за Европа, Русија... отколку да им правиме турустичка трансферзала на Грците. Ајде сега напаѓај колку сакаш, ама реалноста е таа, приоритетите и исплатливоста треба да се гледа секогаш.
Подобро ќе беше за тие пари да ја поврземе Битола со Охрид со автопат. Не модра се, дел, колку коже, најтешката делница. Да изработиш пат кој ќе направи Битолчани за сат време да се на езеро. На пр. тоа е далеку поисплатливо и повисоко на листата приоритети за Македонија.
Од чаламот си патиме!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 07-Feb-2014 at 16:08
Bojane, da si ziv i zdrav. Imas pravo na sopstveno mislenje koe spored mene e "Crazy". Drugo ne znam sto da ti kazam.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 07-Feb-2014 at 19:55
Дека ние ќе имаме корист помала од грчките туристи и јас мислам.Мислење од искуство е ако сакаш еден град да го уништиш,направи му автопат да врви покрај него.Само ќе ги слушаат колите и шлеперите како `фрчат` со над `стотка` по автопатот.

Стварно мене не ми текнува дирекна корист од овој автопат освен во текот на градбата каде градежните фирми ќе работат турбо.

гевгеличани ионака се свртени кон нивната им мила Грција и уште помили коцкари.

Индерекна корист од автопатот ќе биди имиџот на државата.не е исто за држава да има автопатско поврзување со соседите,со држава која има патишта од типот на `Енвер оџа`
Back to Top
WhyNot View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2014
Online Status: Offline
Posts: 114
  Quote WhyNot Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 07-Feb-2014 at 21:29
единствено незадоволни од изградбата на овие три автопати остануваат Битола и Прилеп. Меѓутоа некој мора да трпи, a среќа во несреќа тоа се два економски доволни развиени центри. За Прилеп знаеме, Битола има ќар и од близината со Грција, па некако ќе мора да почекаат нареден инвестициски циклус ова посебно земајќи во предвид дека таму не може да се изведат поефтини зафати (освен може експресен Битола Прилеп)
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 27-Feb-2014 at 17:36
Изградбата на овој автопат на Google Earth. Фотографијата е преземена од ЅЅС.

За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 27-Feb-2014 at 18:30
ова е моја `непоправлива` грешка што немам забележано дека трасата веќе е прикажана на гугл.ќе спуштам слики и ќе ги поставам
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 27-Feb-2014 at 21:48


Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 27-Feb-2014 at 22:20
Ѓоко постави слики кој и јас ги сликав и сакав да прашам нешто околу нив , првата е веќе јасна иако мене не ми е јасно како ќе биде влезот и излезот од Смоквица.
Втората слика исто така е прилично јасна дека е клучка за Миравци и останатата околина но не ми е јасно зашто е толку пред Миравци  клучката и зашто има толкави засеци како да е за автопат а не за пат со две ленти.

Е сега за третата слика имам и јас слика и ме интересира што се тие големи кругови кој ги има на неколку места на трасата.Еве уште на две места кој јас ги сликав:




Во оваа последнава слика може да се работи и за тежок терен каде што е расчистено за пристап но сепак се работи за голема површина.

Инаку пред Смоквица има еден интересен дел каде што верувам дека ќе биде сместена патарината.


Друга работа ,ја свртев должинава два пати и неможев да најдам каде се тие тунели (цефки) , најдов само еден отвор но тој ми изгледа дека е за кратка должина (според претпоставена траса на тунелот мерењето покажа 250 метри), ај ако најде некој нека постира да видиме што се случува таму.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 27-Feb-2014 at 22:50
многу пати за тампон за подлогата за патиштата се користи материјал што е адекватен а се наоѓа близу до трасата.можеби овие кругови се ископи на тампон.

а за тунелите би барал каде на овие мапи нема пробиено траса,бидејќи нормално трасата е под земја
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 27-Feb-2014 at 23:20
Него ако целата слика врз Македонија е од исти период (да речеме од исти месец и година) тогаш може да очекуваме со најновите снимки да има многу повеќе направено, а сигурно има бидејќи не најдов аслфалтиран дел.
Сега баш гледав над мојата населба и нема ни трага ни глас од паркинзите и улицата која веќе 2 месеци (ако не и повеќе) е направена.
Back to Top
WhyNot View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2014
Online Status: Offline
Posts: 114
  Quote WhyNot Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 28-Feb-2014 at 10:00
Imagery Date 9/4/2013. по наше 4 Септември.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 28-Feb-2014 at 10:15
Не го приметив тоа... Благодарам.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 04-Mar-2014 at 20:12
на линков има видео и можи да се видат активностите на изградбата на патот.`дамперите` изгледаат импресивно

http://kanal5.com.mk/vesti_detail.asp?ID=32594
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 10-Mar-2014 at 01:01
Малку постари фотки, од хеликоптер.


Оваа првава треба да е на завршетокот на делницата кај Смоквица:

1


2


3


4
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 10-Mar-2014 at 08:40
И јас најдов некои постари фотографии, од јули 2013 г. Изградба на пропуст на автопатот.







Овие се од 12 април 2013 г.





За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.645 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.