build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Демир Капија - Смоквица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 02-Feb-2011 at 19:23
Originally posted by Plugger

Toa bese edna ponuda od togasnatsa ministerka za Nadvoresni Raboti Dora Bojkojani ako se reshi sporot so imeto.
Аман Plugger, немој вакви тврдења истресени од ракав, или што си ги слушнал преку расипан телефон.


Originally posted by Plugger

Dali nekoj znae zosto ovoj del od Koridorot 10 go narekuvaat kako naj kompliciraniot del i zosto koshta 265 miljoni a patot e dolg samo 28 km??
Затоа што се работи за тежок терен, и не мал дел од трасата ќе биде во тунел или на мост, а и на остатокот се потребни поголеми зафати и пообемни земјени работи.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 02-Feb-2011 at 19:24
Toa ne e za patarinite 17. Za presvlekuvanje asfalt e megju drugoto.

p.s. Ponudata od grcija beshe 700 milioni za da se prifati grchkiot predlog togashen. Izgledsa del od toj paket bea.
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 03-Feb-2011 at 08:34

A sto imame nie da zimame financii od Grcija? Nie zaedno so Srbija i Grcija treba da pobarame sto poveke grantovi od EU i da si gi reshime svoite delovi vo Koridorot 10 i tuka naj dobro moze da sorabotuvame zaedno kako sosedi. Isto kako sto trebame da sorabotuvame so Bugarija i Albania za Koridor 8 proektot.

Clover, Ali 28km e dolg patot da bese 200km ke razberev i da ima da pravat tunel sigurno nema da bide tolku golem, kuj znaj kolku ke trae izgradbata ako se uste se vlechkaat so Kumanovo-Tobanovce prashanje kolku ke gi fati ova moze 3-4 godini.


Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 03-Feb-2011 at 20:45
Здраво на сите. Долго го посматрам форумов, ама еве од денес и официјално да се впуштам у дискусии. И нормално ова прво ми упаѓа во очи, не ми е јасно, барем според некои балкански стандарди, како 28 км автопат можат да коштаат 280 милиони евра?? Макар и цел пат да биде со вијадукти и тунели, некако прескапо ми изгледа овој проект. Колку за споредба, во некои од блискиве земји, по нормална цена, 28 км се градат за некои 40-тина милиони евра највеќе. Или пак можда овие пари не се само за тој дел, туку ќе се инвестираат (веројатно) и во други делови од автопатот (да се надеваме).
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 03-Feb-2011 at 20:56
Може да се зачудиш колку тунелите и мостовите влијаат на цената на еден автопат. Ако не се лажам за некои делници ќе биде потребен посебен тунел за секој коловоз/правец на движење, а не двата коловоза во еден ист тунел, што значи двојна цена за изградба. Истото важи и за мостовите, на колку од нив ќе ги собира и двата коловоза на еден мост, и тоа е прашање. Ако имаме предвид колку од мостовите и тунелите ќе бидат оддвоени сигурно ќе сфатиме како сме дошле до цената од 280 милиони евра.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 03-Feb-2011 at 20:58
Originally posted by N23

Здраво на сите. Долго го посматрам форумов, ама еве од денес и официјално да се впуштам у дискусии. И нормално ова прво ми упаѓа во очи, не ми е јасно, барем според некои балкански стандарди, како 28 км автопат можат да коштаат 280 милиони евра?? Макар и цел пат да биде со вијадукти и тунели, некако прескапо ми изгледа овој проект. Колку за споредба, во некои од блискиве земји, по нормална цена, 28 км се градат за некои 40-тина милиони евра највеќе. Или пак можда овие пари не се само за тој дел, туку ќе се инвестираат (веројатно) и во други делови од автопатот (да се надеваме).


Мислам дека обиколницата на Скопје чинеше некаде околу 120 милиони ЕУР на доста полесен терен (иако на нејзе се наоѓа најголемиот патен вијадукт во земјава).

Во случајов треба да се премости сериозна клисура, така да ова што го вели гитар има логика.

Дополнително, во веста се спомна дека во „пакет“ со автопатот се финансира и модернизација на патарините. Веројатно тоа е минорен трошок од цела оваа сума но сепак...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 03-Feb-2011 at 21:07
Obikolnicata imashe i pogolema cena zashto i zemjishteto shto se odkupuvashe ima pogolema vrednost. zatoa i najmnogu se menuvaa tekovsko troshocite koga se pregovarashe. Ima tri vijadukta i ima desetina kluchki gi nadvoznici. Zatoa i tolku izleze a i se razvleche vo vreme shto stvara troshoci samto po sebe.

I mene mi e mnogu visoka ovaa cena. Cel da e most tunel most, pa nema tolku da koshta. Kolku e rposechnometar avtomat i kolku e meta tunel i metar most. Znam deka ne se meri vaka, samo da ne ima nekoj prosek prerachunat.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 03-Feb-2011 at 21:35
Јас колку што знам просек се добива на километар. Е сега колку е светски или европски просек поим немам, ме мрзи да отоврам википедија или гоогле. А и незнам колку е точно. Просек да, може некако да се најде, но незнам за некоја лимит стандардна цена за автопат, односно до кога цената е нормална и соодвестува со работата. А тоа се должи на многу фактори: теренот, материјалите, сопственост на земјиште, идејни и технички проекти, механизација, начин и квалитет на работа, часови работа, градежната компанија, транспорт, други обврски, одовлекувања и потрошни ресурси... итн да не влегувам во ситници...

Но еве. За делницава конкретно километар би чинел ~10 милиони евра. Ако сакате во метри /1000 би му дошло 10 илјади евра/метар


Edited by FoSsiL - 03-Feb-2011 at 21:36
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 03-Feb-2011 at 21:43

Мене цена од 10 милиони евра за километар не ми изгледаат многу за ваков терен. Но, ќе треба да го видиме техничкиот проект, за да видиме колку километри тунели, мостови, подпорни ѕидови, патни јазли и други сооруженија се предвидени. Сепак да речеме од регионот за споредба АМ Лјулин исто така чини околу 10 милиони на километар, но според мене таму теренот е доста полесен од Демиркапијската клисура. И овие 280 милиони се максимална сума, предвидена за реализација. Може да се пријават многу компании и заради конкуренцијата да се стигне до сериозно поефтинување на проектот (справка АМ Тракија, каде се заштедија 100 милиона евра). Се надевам што поскоро ќе почнат процедурите за избор на изведувач и дека рокот нема да биде поголем од 36-40 месеци. Сепак според мене реално автопатов треба да го очекуваме крајот на 2014 или 2015 година, што се разбира дека е ужасно закаснување и тоа под претпоставка дека нема да се гради со интензитет како обиколницата на Скопје или Куманово-Табановци.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 04-Feb-2011 at 00:18
Конкретно Србите искочија со (вероватно) популистички најави дека на рамен терен километар ќе ги кошта од милион до милион и пол евра, затоа и нашава цена ми изгледа малку сумљиво. Во контекст на ова најдов и друг текст каде се збори за далеку помала цена од нашиве. А не верувам дека нашиве работници се поплатени од српските и дека нашиве фирми се далеку поскапи од нивните.

http://www.politika.rs/rubrike/Ekonomija/Izgradnja-kilometra-autoputa-od-789_000-do-dva-miliona-evra.lt.html
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 04-Feb-2011 at 00:30


Сепак, тоа е Војводина, рамно ко тепсија и нема што да го поскапи тој автопат. Плус тоа они само ќе го надградуваат постојниот „полуавтопат“, односно веќе имаат еден коловоз со профил 2+1 лента и сега треба да изградат само уште еден таков паралелен коловоз.

Кај нас баш за очекување беше поголема цена со оглед на тоа што теренот е незгоден, особено во непосредна близина на клисурата, каде што треба да има замашен тунел, па од него директно со голем мост преку Вардар автопатот да се искачи на ридовите од другата страна на реката. И понатаму до Смоквица ќе требаат тунели, мостови, засеци, насипи, потпорни ѕидови...
Но како работава стигна дури до 245-271 милиони евра и јас сум збунет, со оглед на тоа што првично се калкулираше со далеку помала сума - околу 150 милиони евра.


Edited by Cloverstack - 04-Feb-2011 at 00:31
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 04-Feb-2011 at 01:24
Очекувано е цената да не биде 40-тина милони евра, ама во секој случај ценава забегува, особено ако се има предвид квалитетот на нашите автопати со оние во развиените земји, иако се надевам дека овие пари сепак ќе бидат добро распоредени за конечно одредени делови од автопатот целосно да се реновираат.
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 04-Feb-2011 at 03:35
 
Naj verojatno ke gradat domashni firmi taka da uste po golem somnez e koga ke se spomne tolku golema suma.  Ne moze povise od 2 miljoni evra na Kilometar da koshta, isto taka Evropskata Banka za Razvoj ke gi pravi ili veke ke gi pravi ispituvanjata taka da nema da se plaka golemi sumi za konsultantski uslugi.
 
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 04-Feb-2011 at 03:44
Добро луѓе, сите шпекулираме со цените, јасно е дека ни изгледа скапо, ама те молам од каде заклучи дека не може повеќе од 2.000.000€ на километар? Кажавме повеќе параметри од кои зависи цената, и со оглед на трасата логично е да очекуваме голема цена по километар. Ај може не 10.000.000€, ама сигурно не колку просечен автопат низ рамнина.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 04-Feb-2011 at 04:16
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 04-Feb-2011 at 10:48
Еј. А од каде заклучивм дека нашиве градежни компании се заникаде. Тоа не е вистина. Па наши компании баш градат автопати насекаде по светов.

А еве и една чиста логика. Кога веќе ја спомнавме банката. Веројатно таа пред да го одобри кредитот анализира колку проектот би чинел. Бидејќи е одобррен, многу веројатно е да цената од 280 милиони евра да е реална. Сепак 130 милиони евра не се малку, за да ги дадат туку така. Јас не викам дека ќе биде 280, ама со сигурност ќе биде над 130... Колку на крај ќе излезе зависи од многу работи. Знаете она, целта ги оправдува средствата. Ако се задоволи целта тогаш тие 280 милиони се ништо.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 14-Feb-2011 at 15:31
Ќе се гради делницата Смоквица - Демир Капија Неготино, 14 февруари – Од есен ќе се создадат услови за изградба на делницата Смоквица – Демир Капија, очекува министерот за финансии и вицепремиер, Зоран Ставрески.

Тој, денеска во Неготино, рече дека половина од парите од Европската инвестициска банка биле одобрени.

„Во март или април очекуваме и ЕБРД да ги одобри останатите средства, а  другиот дел е грант од ЕУ и Буџетот на Македонија. Во наредните два-три месеци ќе се комплетира целата финансиска конструкција, а потоа ќе се објави тендер за изградба и очекувам есента да се создадат услови за изградба на Коридорот“, изјави Ставрески.  /

http://daily.mk/cluster3/5834eb4497092093850233c1c1ace240/596067
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 21-Feb-2011 at 12:10

Виси грантот од ЕК за делницата Демир Капија - Смоквица

Искористувањето на парите е врзано за рокови, а постапката тапка во место неколку месеци

Сања Наумовска


Проектот за изградба на автопатот Демир Капија - Смоквица никако да тргне од мртва точка. Неколку месеци откако Министерството за транспорт и врски објави дека тендерската документација за избор на изведувач е испратена на усогласување во Европската комисија, која доделува грант од 45 милиони евра, во процесот нема ниту еден чекор напредок. Документацијата се' уште е во ЕК, а тендерот не е распишан. Од Комисијата, пак, неколкупати досега алармираа дека времето тече, а искористувањето на средствата не стартувало. Поради тоа, моментно постои реална опасност Македонија да остане без парите доделени преку ИПА-компонентата за регионален развој, за доизградба на оваа делница од Коридорот 10.

Парите од европските институции имаат рок во кој можат да се повлечат, коментираат експертите, поради што е неопходно да се испочитуваат временските рокови на сите чекори во постапката. „Тендерот е најлесен и најбрз дел од постапката во овој проект, парите од грантот ќе треба да се повлекуваат и во текот на изградбата, поради што процесот не смее да доцни“, вели пратеничката Радмила Шеќеринска, објаснувајќи дека одговорноста за успешна реализацијата на проектот е исклучиво кај нашите институции. „Со оглед на тоа дека ЕК неколкупати алармираше дека парите уште стојат, значи дека има некој проблем, а него може да го реши само одговорното министерство“, вели Шеќеринска.

Доцнењето на проектот, пак, не ги загрижува одговорните во Министерството за транспорт. Потврдуваат дека Комисијата се' уште не ја одобрила тендерската документација, но не ги соопштуваат причините. Информираат дека е планирано тендерот да се распише во првиот квартал од годинава, се разбира ако добијат потврден одговор. Изградбата на делницата, со која, конечно, целосно ќе се заокружи автопатот по должината на Коридорот 10, го чека и одговорот од Европската банка за обнова и развој, која, исто така, треба да учествува во финансирањето со кредит од 107 милиони евра. Од нив, 90 милиони евра се наменети за изградба на автопатот, а остатокот за модернизација на системот за наплата на патарина и на наплатните станици по должината на Коридорот. Иако се најавуваше дека годинава треба да почнат и градежните работи на автопатот, досега само Европската инвестициска банка го одобри заемот од 130 милиони евра. За делницата долга 28 километри, Владата планира да одвои од буџетот 6 милиони евра.

„За изградба на патната делница од Коридорот 10, Демир Капија – Смоквица, минатата година е изготвен изведбен проект. Предвидено е оваа делница да почне со изградба годинава, а проценетата вредност на целиот проект изнесува околу 245 милиони евра. Во рамките на активностите за целосна изградба на патната инфраструктура на Коридорот 10, во 2008 година започна изградбата на автопатот на делницата Табановце - Куманово и се очекува неговата изградба да заврши на средината на годинава“, информираат од Министерството.

Со изградбата на делницата Демир Капија - Смоквица на ниво на автопат ќе се заокружи Коридорот 10 во Македонија, најзначајната транспортна врска на нашата земја со европските земји и со солунското пристаниште. Коридорот, кој е долг 1.451 километар, ги поврзува Салцбург и Солун преку Љубљана, Загреб, Белград и Скопје е автопат со повеќе ленти на 80 проценти од својата должина.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=F0C3B08DAE0600469F4635507AAFF656
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 21-Feb-2011 at 16:34

капак на се викаат дека тие фамозни 7 км тек у средина на годинава ќе бидат готови
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 04-Mar-2011 at 03:54
http://www.ebrd.com/pages/project/eia/41981ntsm.pdf

Случајно наидов на документов на страницата на ЕБРД. Пишува дека е од Ноември 2010 година. Покрај останатите работи содржи и информации за техничките карактеристики на делницата Демир Капија-Смоквица.

Најважните технички карактеристики на Проектот вклучуваат:
Насипи: 3 милиони m3
Ископувања: 6.6 милиони m3
Мостови: 6 мостови со по две ленти (4.55 km пат во една насока)
Tунели: 2 двојни тунели (4.94 km на една цевка)
Две клучки: “Миравци” и “Смоквица“
Пешачки мостови: 5 пешачки мостови (2 од нив се дел од споменатите надвозници).
Подвозници: 7
Подземни канали: 100
Помошна патна мрежа (локални и помошни патишта - постојани патишта): 15 км (80% од локалните и помошните патишта се постоечки патишта, а дополнителните 20% од локалните и помошните патишта треба да се изградат).




Edited by Мартин - 04-Mar-2011 at 04:01
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.232 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.