Автопат Демир Капија - Смоквица |
Post Reply | Page <1 23456 42> |
Author | ||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #61 Posted: 17-Mar-2011 at 12:15 | |
Се брка последниот воз за Коридорот 10 Ако се развлечат постапките, има опасност да се загуби дел од грантот од ЕК, вреден 45 милиони евра Сања Наумовска Европската комисија денеска ќе го објави тендерот за делницата Демир Капија - Смоквица, со која треба да се заокружи автопатот во должина на Коридорот 10 во нашата земја. По неколкумесечно одолжување, конечно е усогласена тендерската документација испратена од Министерството за транспорт и врски, што беше услов да се распише јавниот повик за избор на компанија што ќе врши надзор над градежните работи, според правилата на Европската унија. Тендерот е меѓународен и ќе биде објавен на интернет-страницата www.ted.europa.eu, информираат од Транспорт. Оттаму нагласуваат дека до почетокот на реализацијата на проектот останува уште да се усогласи документацијата и за тендерот за градежни работи.Распишувањето на тендерот се случува во последен момент пред да биде доведено во прашање искористувањето на грантот од 45 милиони евра, кој ни го додели Европската комисија. Во Министерството велат дека не е можно целосно повлекување на грантот, но признаваат дека постои опасност доколку се развлечат тендерските процедури, да се загубат дел од средствата поради строгите правила на Европската унија при искористувањето пари од ИПА-компонентата за регионален развој. Одговорните не објаснуваат зошто усогласувањето траеше повеќе од половина година, период во кој Комисијата неколкупати алармираше дека роковите ни се при крај. Од Транспорт не посочуваат ниту до каде се преговорите за вториот тендер, кои се во фаза на усогласување со делегацијата на ЕУ во Скопје, Европската инвестициона банка и Европската банка за обнова и развој. „Според планираното, тендерот ќе биде распишан денеска од страна на Комисијата. Моментално не очекуваме дека ќе има задоцнување во тендерските процедури и запазени се роковите за изработка и ажурирање на докуметнациите за двата тендера. Целосно повлекување на грантот од ЕК не е можно да се случи. Евентуално, во случај да се задоцни со избирањето изведувач, можно е да се загуби мал процент од средствата алоцирани за овој проект поради стриктните правила на Европската унија за алоцирање и употреба на средства од компонентата за регионален развој во рамките на инструментот за претпристапна помош“, информираат од Министерството за транспорт и врски. Со изградбата на делницата Демир Капија - Смоквица, со должина од 28 километри, на ниво на автопат ќе се заокружи Коридорот 10 во Македонија, најзначајната транспортна врска на нашата земја со европските земји и со солунското пристаниште. Коридорот, долг 1.451 километар ги поврзува Салцбург и Солун преку Љубљана, Загреб, Белград и Скопје, е автопат со повеќе ленти на 80 проценти од неговата должина. Изградбата, освен со грантот од ЕК, ќе се финансира и со средства од Европската инвестициска банка, која веќе го одобри заемот од 130 милиони евра. Се' уште се очекува потврда од Европската банка за обнова и развој, која исто така треба да учествува во финансирањето со кредит од 107 милиони евра. Од нив, 90 милиони евра се наменети за изградба на автопатот, а остатокот за модернизација на системот за наплата на патарина и наплатните станици покрај Коридорот. За делницата, Владата планира да одвои 6 милиони евра од буџетот. http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=418D4B2E7A39A641B396EC04AA5377F6 |
||
theMac3donian
Senior Member Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #62 Posted: 20-Mar-2011 at 03:14 | |
Со новата траса „Демир Капија - Смоквица“ се прави еден голем удар на Валандовска општина и нејзиниот иден(во блиска иднина) економски развој.
Ваквата траса која нема да поминува покрај Градец(ненаселено место), Удово и Марвинци, ќе значи дека Валандовчани ќе треба да го користат стариот пат до Демир Капија или Смоквица, за да се приклучат на Е-75. Сигурно е пак дека старата траса Демир Капија - Смоквица, ќе биде запоставена што значи условите на овој пат ќе се влошуваат секојдневно (нерасчистени одрони, дупки...). Бидејки патот Миравци-Удово-Јосифово-Пирава-Валандово не е соодветен за транспорт (делницата Валандово-Удово некако доаѓа на ред, ама Удово-Миравци е катастрофа)страда не само Валандово туку и Струмица! Ако се направи патот Миравци-Валандово-Валандовско Брдо-Струмица, тогаш можеби нема да се осети толку многу преместувањето на автопатот. Сепак вака како што стојат работите, Валандовска и Дојранска општина ќе бидат хендикепирани (повеќе од што се денес поради слабата инфраструктура). Би било убаво да дадат предлог како ќе се реши целосната мрежа во тој регион и економските импликации при поместување на Автопатот. Не се само асфалтирањето, мостовите, тунелите, ѕидовите... тие се (така речи) еднократни инвестиции, додека другите фактори (демографија, приоритети...) се занемарени. Според мене оваа делница не треба да се гради ако нема соодветно решение за поврзување на Валандовска општина со него. - Значи во најмала мера патот од Валандово до клучката кај Миравци да биде солиден, со тоа што ќе се забранат трактори и сл. да се движат по него. - Да не биде запоставена старата делница на е-75. - Да се реши проблемот со патот кој што минува сред Брајковци, Балинци и Марвинци (камиони минуваат сред овие села за да го скратат патот од Валандово до Гевгелија (користејки ја делницата Марвинци - Смоквица (каде што ќе се преклучува на новиот дел). п.с. Студентите од Дојранска и Валандовска општина најчесто го чекаат автобусот (кога не вози Дојран-Валандово-Скопје) од Гевгелија за Скопје на Удово. Ако има промена на автопатот и ова ќе биде пореметено. Се надевам дека размислуваат на се. |
||
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
||
theMac3donian
Senior Member Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #63 Posted: 20-Mar-2011 at 03:33 | |
На стр. 16-17 од тоа што го постираше како линк „Мартин“ пишува за Засегнати населени места каде што се вбројуваат местата каде што ќе поминува автопатот (како +) а не зборуваат за негативното влијание при буквално отсекување на Валандовска општина од Е-75.
Едноставна Математика: Новата траса според линкот ги опфаќа Миравци и Милетково (тука е и Давидово но го заборавиле). Се на се тоа се околу 1800 жители. Сепак треба да ни е јасно дека овие места имаа приклучок со автопатот помеѓу делнцита Марвинци - Смоквица, значи истите не беа многу оддалечени од автопатот. Додека сега ќе ја отсечат цела Валандовска општина и ќе го отежнат пристапот на Дојранска. Ако се земе во предвид само Валандовска општина тоа се околу 11800 граѓани. Директно засегнати (местата што беа најблиску до автопатот) ќе бидат +- 7000 жители. 1800 вс. 7000 Односно на 1800 ќе им се скрати пат од 4-5км додека на 7000 ќе им се додаде толку пат. Можеби во поголемата слика на проектот новата траса е пократка, сепак нелогично делува гледано од локален аспект. |
||
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #64 Posted: 20-Mar-2011 at 17:54 | |
Нема причина да се размислува по ова логика како завера врз Валандово. зашто мора на секој ваков сличен муабет да се гледа како завера врз некое место. така беше осо муабетите за штип аеродромот што ги правевма па не праша тука некој што имате против штип, еве сега пак натаму оди работава. Европски коридор не се проектира според неколку илјади жители. Секако факторот демографија е битен но има и технички побарувања и тука како најповолна траса е избрана оваа. А валандово не што нема да изгуби туку ќе добие регионален пат кој сега е привремено завземен за автопат што за локалниот развој е многу побитна категорија. Така да малку подолгорочно со умот и нашироко.
|
||
Мартин
Senior Member Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply #65 Posted: 22-Mar-2011 at 15:25 | |
http://www.time.mk/read/5cfd365337/ef71f12044/index.html Жално е што сеуште немаме рокови за почеток на изградба. Се плашам дека со изборите, ќе се пролонгира почетокот на изградбатата на долг рок. Исто така, знаејќи дека делница од 7км градиме веќе трета година, можам да замислам колку ќе трае изградбата тука. |
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #66 Posted: 22-Mar-2011 at 16:12 | |
Баш напротив, по логика на нештата, се изгласува непосредно пред избори, сигурно и тендерот ќе заврши пред избори, со што сигурно ќе сакаат и да означат почеток на градба пред избори, наравно ако има избори, сосема неважно. Од друга страна ова е еден од најнеобјективните текстови што ги иам читнато месецов. Европски стандарди, голем проект, тунели, мостови, надпатници... Како да градиме пат од 500 км. Кај нас очигледно и изграба на 28 км пат е доживљај. Не оспорувам дека е доста тежок пределот во кој се гради. Но не сме први што ќе градиме низ такви предели а и должината е релативно симболична за еден автопат. Проценувам од денот на почеток на работите до крај од 3-4 години. |
||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #67 Posted: 22-Mar-2011 at 22:38 | |
Inaku vistinski M1 celosno kje bide äe bide vo avtopat ne samo koga i delot demir kapija-smokvica kje bide gotov tuku i koga pravecot skopje-veles kje se izgradi paralelno so pravecot veles-skopje.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #68 Posted: 25-Mar-2011 at 08:02 | |
Ме буни како е формулирано она со тунелите. Дали тоа би значело дека вкупната должина на сите четири цевки ќе изнесува 4,94km односно вкупната должина на двата тунели 2,47km? Или 4,94km е должината на тунелите во еден правец? Чисто орјентационо, должината на постоечките тунели Демир Капија 1 и 2 изнесува 554m и 323m. Така да во било кој случај, очигледно ќе има замашен тунел појужно по трасата од сегашните. |
||
Мартин
Senior Member Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply #69 Posted: 25-Mar-2011 at 10:33 | |
|
||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #70 Posted: 25-Mar-2011 at 11:21 | |
Јас како што разбрав од ова, се вели дека ќе има 2 двојни тунели од кои едната цевка ќе биде 4,94км. Значи два тунели по 4,94км = 9,88км.
Edited by Danielbtmk - 25-Mar-2011 at 11:21 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #71 Posted: 25-Mar-2011 at 11:25 | |
Таа должина веќе е нереална, и во однос на теренот и во однос на цената на проектот. А и тешко дека би се погодиле двата тунели со иста должина.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #72 Posted: 25-Mar-2011 at 11:32 | |
Двете предложени варијанти за автопатот Демир Капија - Смоквица: усвоена е трасата обележана со жолто, а отфрлената варијанта која го следи постојниот пат е обележана со црвено.
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #73 Posted: 13-Apr-2011 at 15:11 | |
|
||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1112 |
Quote Reply #74 Posted: 13-Apr-2011 at 16:29 | |
Нешто подетална вест
Курир |
||
Мартин
Senior Member Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply #75 Posted: 13-Apr-2011 at 16:42 | |
Градежните активности да траат околу ПЕТ-ШЕСТ години!? Овие не се нормални!
|
||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1112 |
Quote Reply #76 Posted: 13-Apr-2011 at 16:50 | |
Тежок е теренот да, али со веќе обезбедени средства и интензивна работа не гледам зашто не би можело и за помалку од 3 години да се заврши. Изведувачот и така не е познат, може ќе рече дека за две години ќе заврши.
|
||
Plugger
Senior Member Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
Quote Reply #77 Posted: 13-Apr-2011 at 17:34 | |
Pa i mene ne mie jasno toa, Srbite planiraat da go izgradat nivniot del od koridor 10 do krajot na 2012 godina a nie se uste ke tapkame vo mesto. Kolku sto znam sega ke pocnat so Demir Kapija-Smokvica ete pri kraj se so Tobanovce-Kumanovo a sto ke se sluci so ostanatite delovi? Pa ne samo toa, Srbite najavija deka do 2020 godina kompletno ke go zavrsat koridorot 10 zaedno so zeleznicata, a nie se uste ne sme pocnale da pravime muabet za zeleznicata od delot na koridor 10 |
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #78 Posted: 13-Apr-2011 at 18:01 | |
Колку е разликата во километри спрема сегашниов магистрален пат ???
|
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #79 Posted: 13-Apr-2011 at 18:20 | |
Јас не знам кој ги измисли тие тендери. Некако осеќам скептицизам меѓу одговорните лица кога се работи за вака големи проекти, веројатно поради тоа што многу долго ќе траат и ефектот ќе се види дури после повеќе од еден мандат. Не сакам ни да помислам што би се случило ако поради неправилности во тендерот се одложи почетокот на автопатот. Ни останува надежта дека можеби градежната фирма стварно побрзо ќе го заврши од предвиденото.
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #80 Posted: 13-Apr-2011 at 18:27 | |
Ај така, ама замисли што ќе се случуваше без тендерите да бидат задолжителни!
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
Post Reply | Page <1 23456 42> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |