build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Демир Капија - Смоквица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 17-Mar-2011 at 12:15

Се брка последниот воз за Коридорот 10

Ако се развлечат постапките, има опасност да се загуби дел од грантот од ЕК, вреден 45 милиони евра

Сања Наумовска

Европската комисија денеска ќе го објави тендерот за делницата Демир Капија - Смоквица, со која треба да се заокружи автопатот во должина на Коридорот 10 во нашата земја. По неколкумесечно одолжување, конечно е усогласена тендерската документација испратена од Министерството за транспорт и врски, што беше услов да се распише јавниот повик за избор на компанија што ќе врши надзор над градежните работи, според правилата на Европската унија. Тендерот е меѓународен и ќе биде објавен на интернет-страницата www.ted.europa.eu, информираат од Транспорт. Оттаму нагласуваат дека до почетокот на реализацијата на проектот останува уште да се усогласи документацијата и за тендерот за градежни работи.

Распишувањето на тендерот се случува во последен момент пред да биде доведено во прашање искористувањето на грантот од 45 милиони евра, кој ни го додели Европската комисија. Во Министерството велат дека не е можно целосно повлекување на грантот, но признаваат дека постои опасност доколку се развлечат тендерските процедури, да се загубат дел од средствата поради строгите правила на Европската унија при искористувањето пари од ИПА-компонентата за регионален развој. Одговорните не објаснуваат зошто усогласувањето траеше повеќе од половина година, период во кој Комисијата неколкупати алармираше дека роковите ни се при крај. Од Транспорт не посочуваат ниту до каде се преговорите за вториот тендер, кои се во фаза на усогласување со делегацијата на ЕУ во Скопје, Европската инвестициона банка и Европската банка за обнова и развој. „Според планираното, тендерот ќе биде распишан денеска од страна на Комисијата. Моментално не очекуваме дека ќе има задоцнување во тендерските процедури и запазени се роковите за изработка и ажурирање на докуметнациите за двата тендера. Целосно повлекување на грантот од ЕК не е можно да се случи. Евентуално, во случај да се задоцни со избирањето изведувач, можно е да се загуби мал процент од средствата алоцирани за овој проект поради стриктните правила на Европската унија за алоцирање и употреба на средства од компонентата за регионален развој во рамките на инструментот за претпристапна помош“, информираат од Министерството за транспорт и врски.

Со изградбата на делницата Демир Капија - Смоквица, со должина од 28 километри, на ниво на автопат ќе се заокружи Коридорот 10 во Македонија, најзначајната транспортна врска на нашата земја со европските земји и со солунското пристаниште. Коридорот, долг 1.451 километар ги поврзува Салцбург и Солун преку Љубљана, Загреб, Белград и Скопје, е автопат со повеќе ленти на 80 проценти од неговата должина.

Изградбата, освен со грантот од ЕК, ќе се финансира и со средства од Европската инвестициска банка, која веќе го одобри заемот од 130 милиони евра. Се' уште се очекува потврда од Европската банка за обнова и развој, која исто така треба да учествува во финансирањето со кредит од 107 милиони евра. Од нив, 90 милиони евра се наменети за изградба на автопатот, а остатокот за модернизација на системот за наплата на патарина и наплатните станици покрај Коридорот. За делницата, Владата планира да одвои 6 милиони евра од буџетот.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=418D4B2E7A39A641B396EC04AA5377F6
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 20-Mar-2011 at 03:14
Со новата траса „Демир Капија - Смоквица“ се прави еден голем удар на Валандовска општина и нејзиниот иден(во блиска иднина) економски развој.
Ваквата траса која нема да поминува покрај Градец(ненаселено место), Удово и Марвинци, ќе значи дека Валандовчани ќе треба да го користат стариот пат до Демир Капија или Смоквица, за да се приклучат на Е-75. Сигурно е пак дека старата траса Демир Капија - Смоквица, ќе биде запоставена што значи условите на овој пат ќе се влошуваат секојдневно (нерасчистени одрони, дупки...).

Бидејки патот Миравци-Удово-Јосифово-Пирава-Валандово не е соодветен за транспорт (делницата Валандово-Удово некако доаѓа на ред, ама Удово-Миравци е катастрофа)страда не само Валандово туку и Струмица!
Ако се направи патот Миравци-Валандово-Валандовско Брдо-Струмица, тогаш можеби нема да се осети толку многу преместувањето на автопатот.
Сепак вака како што стојат работите, Валандовска и Дојранска општина ќе бидат хендикепирани (повеќе од што се денес поради слабата инфраструктура).

Би било убаво да дадат предлог како ќе се реши целосната мрежа во тој регион и економските импликации при поместување на Автопатот. Не се само асфалтирањето, мостовите, тунелите, ѕидовите... тие се (така речи) еднократни инвестиции, додека другите фактори (демографија, приоритети...) се занемарени.

Според мене оваа делница не треба да се гради ако нема соодветно решение за поврзување на Валандовска општина со него.
- Значи во најмала мера патот од Валандово до клучката кај Миравци да биде солиден, со тоа што ќе се забранат трактори и сл. да се движат по него.
- Да не биде запоставена старата делница на е-75.
- Да се реши проблемот со патот кој што минува сред Брајковци, Балинци и Марвинци (камиони минуваат сред овие села за да го скратат патот од Валандово до Гевгелија (користејки ја делницата Марвинци - Смоквица (каде што ќе се преклучува на новиот дел).

п.с.
Студентите од Дојранска и Валандовска општина најчесто го чекаат автобусот (кога не вози Дојран-Валандово-Скопје) од Гевгелија за Скопје на Удово. Ако има промена на автопатот и ова ќе биде пореметено.

Се надевам дека размислуваат на се.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 20-Mar-2011 at 03:33
На стр. 16-17 од тоа што го постираше како линк „Мартин“ пишува за Засегнати населени места каде што се вбројуваат местата каде што ќе поминува автопатот (како +) а не зборуваат за негативното влијание при буквално отсекување на Валандовска општина од Е-75.

Едноставна Математика:
Новата траса според линкот ги опфаќа Миравци и Милетково (тука е и Давидово но го заборавиле). Се на се тоа се околу 1800 жители. Сепак треба да ни е јасно дека овие места имаа приклучок со автопатот помеѓу делнцита Марвинци - Смоквица, значи истите не беа многу оддалечени од автопатот. Додека сега ќе ја отсечат цела Валандовска општина и ќе го отежнат пристапот на Дојранска. Ако се земе во предвид само Валандовска општина тоа се околу 11800 граѓани. Директно засегнати (местата што беа најблиску до автопатот) ќе бидат +- 7000 жители.

1800 вс. 7000

Односно на 1800 ќе им се скрати пат од 4-5км додека на 7000 ќе им се додаде толку пат. Можеби во поголемата слика на проектот новата траса е пократка, сепак нелогично делува гледано од локален аспект.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 20-Mar-2011 at 17:54
Нема причина да се размислува по ова логика како завера врз Валандово. зашто мора на секој ваков сличен муабет да се гледа како завера врз некое место. така беше осо муабетите за штип аеродромот што ги правевма па не праша тука некој што имате против штип, еве сега пак натаму оди работава. Европски коридор не се проектира според неколку илјади жители. Секако факторот демографија е битен но има и технички побарувања и тука како најповолна траса е избрана оваа. А валандово не што нема да изгуби туку ќе добие регионален пат кој сега е привремено завземен за автопат што за локалниот развој е многу побитна категорија. Така да малку подолгорочно со умот и нашироко.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 22-Mar-2011 at 15:25
Во Собранието на Република Македонија денес беше донесен Законот за задолжување на Република Македонија со заем кај Европската банка за обнова и развој по Договорот за заем за Проектот за изградба на автопатот на Коридорот 10, на делницата Демир Капија - Смоквица.

Проектот за изградба на автопатот на Коридор 10, на делницата Демир Капија - Смоквица е голем проект со кој се предвидува изградба на нова модерна автопатска делница Демир Капија – Смоквица, во должина од околу 28 километри, во согласност со европските стандарди. Со изградбата на оваа делница ќе се комплетира главната оска од Коридор Х која поминува низ Република Македонија.

Заради комплексноста на теренот на кој ќе се извршуваат градежните работи, проектот е оценет како доста сложен и опфаќа изградба на неколку големи објекти од типот на мостови, тунели, надпатници, потпатници и патни јазли.

Заменик-министерот за финансии Недим Рамизи појасни дека овој проект, според подготвениот основен и изведбен проект изнесува околу 245 милиони евра и неговото финансирање ќе се врши од повеќе извори и тоа грант средства од Европска Унија преку ИПА, заем од Европската инвестициона банка, заем од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) и средства од Буџетот на Република Македонија.

Проектот за изградба на автопатот на Коридор 10 е еден од  таканаречените големи проекти во рамките на Оперативната програма за Регионален развој 2007-2011 година, финансирана преку третата компонента од Инструментот за претпристапна помош - ИПА на Европската Унија (ЕУ). За финансирање на проектот во рамките на Оперативната програма алоцирани се 45 милиони евра за периодот 2007-2011 година.

Коридор 10 е најзначајниот елемент на централната транспортна мрежа која ги поврзува Република Грција со Австрија. Неговата должина изнесува 1,451.4 км и се состои од автопат со повеќе ленти на 80 отсто од неговата должина. Сегашниот просечен годишен сообраќај во текот на денот (ААДТ) од 15.000 возила на ден, а се претпоставува дека сообраќајот ќе се зголеми за 6 отсто годишно до 40.000 возила на ден до 2020. Овој Коридор е во целосна согласност со патот Е-75, кој е автопат со наплата на патарина на четири сообраќајни ленти.

http://www.time.mk/read/5cfd365337/ef71f12044/index.html

Жално е што сеуште немаме рокови за почеток на изградба. Се плашам дека со изборите, ќе се пролонгира почетокот на изградбатата на долг рок. Исто така, знаејќи дека делница од 7км градиме веќе трета година, можам да замислам колку ќе трае изградбата тука.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 22-Mar-2011 at 16:12

Баш напротив, по логика на нештата, се изгласува непосредно пред избори, сигурно и тендерот ќе заврши пред избори, со што сигурно ќе сакаат и да означат почеток на градба пред избори, наравно ако има избори, сосема неважно. Од друга страна ова е еден од најнеобјективните текстови што ги иам читнато месецов. Европски стандарди, голем проект, тунели, мостови, надпатници... Како да градиме пат од 500 км. Кај нас очигледно и изграба на 28 км пат е доживљај. Не оспорувам дека е доста тежок пределот во кој се гради. Но не сме први што ќе градиме низ такви предели а и должината е релативно симболична за еден автопат. Проценувам од денот на почеток на работите до крај од 3-4 години.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 22-Mar-2011 at 22:38
Inaku vistinski M1 celosno kje bide äe bide vo avtopat  ne samo koga i delot demir kapija-smokvica kje bide gotov tuku i koga pravecot skopje-veles kje se izgradi paralelno so pravecot veles-skopje.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 25-Mar-2011 at 08:02
Originally posted by Мартин

http://www.ebrd.com/pages/project/eia/41981ntsm.pdf

Случајно наидов на документов на страницата на ЕБРД. Пишува дека е од Ноември 2010 година. Покрај останатите работи содржи и информации за техничките карактеристики на делницата Демир Капија-Смоквица.

Најважните технички карактеристики на Проектот вклучуваат:
Насипи: 3 милиони m3
Ископувања: 6.6 милиони m3
Мостови: 6 мостови со по две ленти (4.55 km пат во една насока)
Tунели: 2 двојни тунели (4.94 km на една цевка)
Две клучки: “Миравци” и “Смоквица“
Пешачки мостови: 5 пешачки мостови (2 од нив се дел од споменатите надвозници).
Подвозници: 7
Подземни канали: 100
Помошна патна мрежа (локални и помошни патишта - постојани патишта): 15 км (80% од локалните и помошните патишта се постоечки патишта, а дополнителните 20% од локалните и помошните патишта треба да се изградат).

Ме буни како е формулирано она со тунелите. Дали тоа би значело дека вкупната должина на сите четири цевки ќе изнесува 4,94km односно вкупната должина на двата тунели 2,47km? Или 4,94km е должината на тунелите во еден правец?

Чисто орјентационо, должината на постоечките тунели Демир Капија 1 и 2 изнесува 554m и 323m. Така да во било кој случај, очигледно ќе има замашен тунел појужно по трасата од сегашните.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 25-Mar-2011 at 10:33
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by Мартин

http://www.ebrd.com/pages/project/eia/41981ntsm.pdf

Случајно наидов на документов на страницата на ЕБРД. Пишува дека е од Ноември 2010 година. Покрај останатите работи содржи и информации за техничките карактеристики на делницата Демир Капија-Смоквица.

Најважните технички карактеристики на Проектот вклучуваат:
Насипи: 3 милиони m3
Ископувања: 6.6 милиони m3
Мостови: 6 мостови со по две ленти (4.55 km пат во една насока)
Tунели: 2 двојни тунели (4.94 km на една цевка)
Две клучки: “Миравци” и “Смоквица“
Пешачки мостови: 5 пешачки мостови (2 од нив се дел од споменатите надвозници).
Подвозници: 7
Подземни канали: 100
Помошна патна мрежа (локални и помошни патишта - постојани патишта): 15 км (80% од локалните и помошните патишта се постоечки патишта, а дополнителните 20% од локалните и помошните патишта треба да се изградат).

Ме буни како е формулирано она со тунелите. Дали тоа би значело дека вкупната должина на сите четири цевки ќе изнесува 4,94km односно вкупната должина на двата тунели 2,47km? Или 4,94km е должината на тунелите во еден правец?

Чисто орјентационо, должината на постоечките тунели Демир Капија 1 и 2 изнесува 554m и 323m. Така да во било кој случај, очигледно ќе има замашен тунел појужно по трасата од сегашните.
Истото и јас се прашувам. Ја читнав и англиската верзија баш поради тоа, но пак неможам да разберам на што точно се мисли.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 25-Mar-2011 at 11:21
Јас како што разбрав од ова, се вели дека ќе има 2 двојни тунели од кои едната цевка ќе биде 4,94км. Значи два тунели по 4,94км = 9,88км. Roll%20eyes

Edited by Danielbtmk - 25-Mar-2011 at 11:21
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 25-Mar-2011 at 11:25
Таа должина веќе е нереална, и во однос на теренот и во однос на цената на проектот. А и тешко дека би се погодиле двата тунели со иста должина.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 25-Mar-2011 at 11:32
Двете предложени варијанти за автопатот Демир Капија - Смоквица: усвоена е трасата обележана со жолто, а отфрлената варијанта која го следи постојниот пат е обележана со црвено.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 13-Apr-2011 at 15:11
Заем од 107 милиони евра за комплетирање на Коридорот 10

Европската банка за обнова и развој – ЕБОР и одобри на Македонија заем од 107 милиони евра за изградба на автопатската делница Демир Капија – Смоквица од Коридорот 10, во должина од 28,2 километри, информираше денес вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески.

“Со обезбедувањето на заемот од  ЕБОР, целосно се заокружува финансиската конструкција во износ од 270 милиони евра за изградба на автопатското решение на потегот Демир Капија - Смоквица, единствена делница што не е на ниво на автопат  од делот од Коридорот 10 што поминува низ Македонија. Претходно 130 милиони евра кредит се обезбедни од Европската инвестициска банка, 45 милиони евра како грант од ЕУ, а шест милиони евра обебзедува Македонија“, објасни Ставрески.
ЕБОР го доделува заемот со 15 години рок на отплата со вклучен грејс период од три години и варијабилна каматна стапка која моментно изнесува 2,59 проценти.

Министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески најави наскоро распишување на тендер за изградба на автопатот, а склучување договор со идниот изведувач на градежните работи се очекува до крајот на годината. 

Вкупната ширина на автопатот ќе биде 25,6 метри, односно ќе има две ленти од по 3,5 метри за секој правец и лента за застанување со ширина од два метри, како и зелен појас од три метри и останати дополнителни елементи на трупот на патот.http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=85198&kategorija=2
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 13-Apr-2011 at 16:29
Нешто подетална вест
Ќе се комплетира изградбата на Коридорот 10
Среда, 13 Април 2011 15:49

Вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставревски на прес-конференција во Владата информираше дека одборот директори на Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) и одобри на Македонија заем од 107 милиони евра за изградба на автопатската делница Демир Капија-Смоквица од Кориодорот 10, во должина од 28,2 километри.


Со обезбедувањето на заемот од ЕБОР, истакна Ставрески, целосно се заокружува финансиската конструкција во износ од 270 милиони евра за изградба на автопатското решение на потегот Демир Капија - Смоквица, единствена делница што не е на ниво на автопат од делот од Коридорот 10 што поминува низ Македонија. Претходно 130 милиони евра кредит се обезбедни од Европската инвестициска банка, 45 милиони евра како грант од ЕУ, а шест милиони евра обебзедува Македонија.

ЕБОР, наведе Ставрески, го доделува заемот под исклучително поволни услови, односно 15 години рок на отплата со вклучен грејс период од три години и варијабилна каматна стапка која моментно изнесува 2, 59 проценти.

Според вицепремиерот Ставрески, од заемот од 107 милиони евра 90 милиони евра се за изградба на нова модерна автопатска делница, а 17 милиони евра за воспоставување електронски систем за наплата на патарина на постојните наплатни станици и изградба и опремување на четири нови на Коридорот 10.

Прашан зошто изградбата на автопатот не е со буџетски пари туку со задолжување Ставрески рече дека Владата гради во многу сегменти и оти настојува сите расположиви средства на државата и поволните кредитни линии да ги искористи најбрзо што е можно за промени на работите во државата, преку изградба на различни објекти. Притоа, рече тој, ја задржуваме вкупната макроекономска стабилна рамка, остануваме во зоната на ниско ниво на задолженост, низок буџетски дефицит, а тоа се параметри на здрава фискална и инвестициска политика.

Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески најави распишување на тендерот за избор на компаниите за изградба на автопатот на крајот на овој или на почетокот на следниот месец, а склучување договор со консултант и со идниот изведувач на работите кон крајот на годината. Очекува градежните активности да траат околу пет шест години.

- На 17 март беше објавен тендер за надзор на градежните работи во износ од 13 милиони евра од страна на Европската комисија. Веќе се работи на последните забелешки од Европската комисија на целокупната тендерска документација, кои се во финална фаза и очекувам месецов или на почетокот на мај да се објави тендерот, рече Јанкиески.

На новинарско прашање за легалноста на тендерската постапка во пердизборен период, вицепремиерот Ставрески рече дека Владата е во консултации со надлежните институции околу тоа прашање, а според нивните укажувања сите проекти кои се поврзани со ИПА апликациите и средствата со оглед дека се претходно планирани и се работат со делегацијата на ЕК може да се реализираат бидејќи биле веќе предвидени.

Вкупната ширина на автопатот ќе биде 25,6 метри, односно ќе има две ленти од по 3,5 метри за секој правец и лента за застанување со ширина од два метри, како и зелен појас од три метри и останати дополнителни елементи на трупот на патот. Предвидено е новата делница да содржи две клучки, кај селата Миравци и Смоквица, два тунела со должина од околу 1.200 метри, шест мостови со дијапазон на должини од 100 до 500 метри, шест потпатници и два натпатника.

Новата автопатска делница ќе почнува веднаш по Демир Капија со цел да се спои со веќе постоечкиот автопат, продолжува десно од реката Вардар и оди во близина на селото Миравци, а завршува кај селото Смоквица каде ќе се спои со постоечкиот автопат накај Гевгелија. Двосмерниот, веќе постоечкиот пат ќе остане недопрен и ќе служи како алтернатива на новоизградениот автопат на кој не се наплаќа патарина. Проектираната брзина се планира да изнесува 110 километри на час.

Во текот на проектирањето, тврди Јанакиески, се земени предвид европските стандарди за безбедност на автопатиштата, а во основниот и изведбен проекет се вклучени европските стандарди за заштита на животната средина. За безбеден премин на животнискиот свет се предводени околу 200 премини, а планирано е и пошумување на 130 хектари

Вицепремиерот за економски прашања Владимир Пешевски оцени дека ефектите од изградбата на автопатот ќе бидат доста значителни за целата економија. Тоа, како што рече, ќе биде изразено во градежниот сектор, каде се очекува многу работа за градежните компании, но уште повеќе во трговијата со оглед дека долж Коридорот 10 се одвива 70 проценти од вредноста на увозно извозната трговија на Македонија.

- Завршувањето и комплетирањето на Коридорот ќе значи скратување на времето за патување и за транспортните компаниите од Македонија, но и за оние кои транзитираат низ Македонија да им се скрати времето за патување и да им се направи трошокот за транспорт низ овој Коридор помал, рече Пешевски и додаде дека комплетирањето на Коридорот 10 во иднина ќе има големо значење бидејќи ќе се скрати времето на патување во просек за две недели на стока од Далечниот Исток до Западна Европа.

Курир
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 13-Apr-2011 at 16:42
Градежните активности да траат околу ПЕТ-ШЕСТ години!? Овие не се нормални!
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 13-Apr-2011 at 16:50
Тежок е теренот да, али со веќе обезбедени средства и интензивна работа не гледам зашто не би можело и за помалку од 3 години да се заврши. Изведувачот и така не е познат, може ќе рече дека за две години ќе заврши.
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 13-Apr-2011 at 17:34
Originally posted by Мартин

Градежните активности да траат околу ПЕТ-ШЕСТ години!? Овие не се нормални!


Pa i mene ne mie jasno toa, Srbite planiraat da go izgradat nivniot del od koridor 10 do krajot na 2012 godina a nie se uste ke tapkame vo mesto. Kolku sto znam sega ke pocnat so Demir Kapija-Smokvica ete pri kraj se so Tobanovce-Kumanovo a sto ke se sluci so ostanatite delovi?

Pa ne samo toa, Srbite najavija deka do 2020 godina kompletno ke go zavrsat koridorot 10 zaedno so zeleznicata, a nie se uste ne sme pocnale da pravime muabet za zeleznicata od delot na koridor 10 Bash Bash Wallbash
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 13-Apr-2011 at 18:01
Колку е разликата во километри спрема сегашниов магистрален пат ???
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 13-Apr-2011 at 18:20
Јас не знам кој ги измисли тие тендери. Некако осеќам скептицизам меѓу одговорните лица кога се работи за вака големи проекти, веројатно поради тоа што многу долго ќе траат и ефектот ќе се види дури после повеќе од еден мандат. Не сакам ни да помислам што би се случило ако поради неправилности во тендерот се одложи почетокот на автопатот. Ни останува надежта дека можеби градежната фирма стварно побрзо ќе го заврши од предвиденото.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 13-Apr-2011 at 18:27
Ај така, ама замисли што ќе се случуваше без тендерите да бидат задолжителни!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.245 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.