Автопат Демир Капија - Смоквица |
Post Reply | Page <1 34567 42> |
Author | |
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #81 Posted: 13-Apr-2011 at 19:01 |
Па така ќе ги договараа у 4 очи. Ова со тендеров е иста постапка, само е легитимна а трае многу подолго. Ако било пишано некој инвеститор да го добие тендерот, ќе го добие па макар имало и 10 бољи понуди од неговата.
|
|
Tuvok
Senior Member Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
Quote Reply #82 Posted: 13-Apr-2011 at 21:14 |
Каков и да е теренот 28 километри за 5 6 години е премногу. Па Загреб - Сплит автопатот со мостови, тунели и исто така тежок терен се изгради за 5 години. Се повеќе од 2 години за оваа делница е премногу.
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #83 Posted: 13-Apr-2011 at 22:34 |
Нетокму се овие тотално! Па делницата иако е тешка, не е воопшто долга и 36 месеци би требало да се повеќе од доволно, особено што од тектстот станува јасно дека нема да има некои навистина големи тунели, туку само еден од 1200 метри, што реално не е тежок за пробивање. Инаку рокот на изградба не зависи од самата компанија, туку од условите во тендерот пропишани од владата. Верувам дека тендерот ќе биде чесен (затоа што сигурно ќе има контрола од страна на меѓународните финанскиски институции), а доколку не биде, верувајте дека ќе биде запрен и вратен, што е најлошата опција. Се чудам дали веќе нашиве градежни компании се способни за ваков зафат и мислам дека ќе биде подобро да победи некоја странска компанија (за жал тажна вистина е дека нашите компании веќе сосема ги изгубија своите долгогодишни позиции). Ако се гради 5-6 години, тоа би било навистина катастрофа, иако Србија исто така нема да ја заврши својата делница низ Грделица за побрз рок. Веројатно за 5-6 години треба да очекуваме скоро истовремено завршување на К10 низ Македонија и Србија, како и К4 низ Бугарија (можеби ќе се одолговлечи само северниот крак кон Враца, Монтана и Видин). Тоа се разбира е поразително за нас бидејќи имаме неспоредливо најмала делница за завршување.
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #84 Posted: 13-Apr-2011 at 22:58 |
Компаниите од Македонија редовно имаат некој ангажман за изградба на патишта. Само последниве неколку години може да ми текне на ангажман мислам дека во бугарија имаа нешто, во полска сигурно, украина ..... Така да апсолутно имаме и кадар и способност да се изгради. Уште од прв пост немора да ја има оваа скепса. Зашто се прашуваш какво е европското искуство со македонски компании, зашто не прашаш какво е нашето со европски. Терна што направи, прв дел и кал течеше во автопат. Глупа дебата зафаќаме ама апсолутно непотребна ислишна дебата за која се лажеш ако мислиш дека и помага на државава. Крај краева и воопшто да не се способни, па наши си се, ќе гледаме од аспект малку економија да свртиме.
|
|
Plugger
Senior Member Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
Quote Reply #85 Posted: 14-Apr-2011 at 01:40 |
Jas ne gi krivam gradeznite kompanii, ako navistina imaat rok od 5-6 godini toa znaci deka na prosek tie ke gradat po okolu 5km pat godisno sto e mnogu smesno. Jas mislam deka Vladata e kriva za ova i mislam deka oni namerno go dolgovlekuvaat proektot, moze ke pobaraat poveke grantovi od EU. Samo parite se vo prashanje tuka, nisto drugo ako oni im platat sve kako sto treba na vreme mislam deka i preku sila ne treba da trae poveke od dve godini ovoj proekt. |
|
theMac3donian
Senior Member Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #86 Posted: 14-Apr-2011 at 03:31 |
Пет години се многу... премногу.
Нема потреба толку долго, сигурно колку подолго трае, толку повеќе ќе чини. Патот нема да попречува сообраќај, што значи ќе можат да работат во целосна „самотија“. Нема населени места, па ќе немаат ограничување во работни часови. Нема имотно-правни спорови... итн. Единствен проблем што јас може да го видам е тоа да им дојдат некои силни дождови... ама па ПЕТ години... нема смисла. Нема проблем, нека е пет години (за 20-30 км) ама ај нека излезат (тие што ќе го добијат тендерот) и нека кажат зошто ќе трае толку долго ова? На крајот од краиштата, државата е таа што треба да стегне и да им каже „Демир Капија - Смоквица за 2 години“... ама па дали имаме доволно пари? |
|
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #87 Posted: 14-Apr-2011 at 10:04 |
Катастрофален рок.
Фактички единствената делница во Македонија која се изгради во пристоен рок е Гевгелија-Смоквица. |
|
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #88 Posted: 14-Apr-2011 at 10:28 |
|
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #89 Posted: 15-Apr-2011 at 15:15 |
Hehe... Nesto za makedonskite rokovi: Delnicata Stip-Strumica (65km), obicna dvosmerna magistrala so po edna lenta za sekoj pravec se gradi veke 19 godini i seuste ne e izgradena. Vo momentov se nekade na pola...!
|
|
Goran
Senior Member Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
Quote Reply #90 Posted: 23-Apr-2011 at 02:12 |
Mozi e ova slucaj kade sto tenderot ako e napraven pred vreme ke ima dobri bonusi za gradeznata kompanija pa za toa se napraveno tolku golem rok za izgradba
|
|
Мартин
Senior Member Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply #91 Posted: 30-May-2011 at 22:21 |
Речиси и први Јуни дојде, тендер за изведувач на делницава сеуште не е распишан, иако првичните најави беа крајот на март или почетокот на април!
|
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2599 |
Quote Reply #92 Posted: 30-May-2011 at 22:49 |
Мислам дека за време избори е забрането да се распишуваат тендери.
|
|
Мартин
Senior Member Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply #93 Posted: 31-May-2011 at 02:00 |
Edited by Мартин - 31-May-2011 at 02:03 |
|
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #94 Posted: 30-Aug-2011 at 14:46 |
Објавен тендерот за изградба на автопатот Демир Капија-СмоквицаМинистерството за финансии го објави тендерот за изградба на делницата од Демир Капија до Смоквица во должина од 28, 2 километри, кој е дел од пан-европскиот Коридор 10. Во тендерското соопштение се вели дека на маршрутата на автопатот има два двојни тунели (со посебни тунелни летни во различни насоки на движење) со над 1 километар должина, 6 мостови, од кои 3 имаат засилен бетонски систем со долги држачи и високи столбови, 2 крстосници, 5 надвозници и 7 подвозници. Понудите треба да се испратат до Министерството за финансии најдоцна до 6 декември, а заинтересираните учесници на тендерот мора да бидат присутни на обврзувачката средба за појаснување на условите која ќе се одржи на 21 октомври. Периодот за извршување на работите е 4 години, а цената е единствен критеруим за добивање на тендерот. |
|
Мартин
Senior Member Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply #95 Posted: 30-Aug-2011 at 15:06 |
Фала богу!
Еве и нешто подетално:
http://www.netpress.com.mk/mk/vest.asp?id=91136&kategorija=1 Edited by Мартин - 30-Aug-2011 at 15:32 |
|
Macedonicus
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
Quote Reply #96 Posted: 31-Aug-2011 at 21:37 |
Редно беше...само дај нека го скратат малку рокот, па во Јапонија градат 100 км патишта за година дена а ова се „дури“ 28,2 километри!
|
|
theMac3donian
Senior Member Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #97 Posted: 01-Sep-2011 at 03:38 |
Да не ширам негативна енергија... ама во кој свет е Скопје-Велес автопат?
Овој дел ќе го направат, ама сепак Коридор 10 нема да е 100% како што треба. Сепак ја поздравувам одлуката. |
|
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #98 Posted: 01-Sep-2011 at 17:50 |
Се додека кај нас ќе се живее со мотото: „Добро е бе.... ќе пројде“ наместо мотото: „се тоа фино ама можеме и навистина да го направиме како што треба“ ќе остане Скопје-Велес една убава траса за рели трки. |
|
canelane
Newbiе Joined: 04-Sep-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #99 Posted: 04-Sep-2011 at 18:09 |
Moze li nekoj da postavi link do stranata kade e objaven tenderot. Se obiduvav da go najdam, ama bez uspeh. Blagodaram! |
|
Мартин
Senior Member Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply #100 Posted: 04-Sep-2011 at 18:16 |
|
|
Post Reply | Page <1 34567 42> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |