build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Концесија на автопатишта

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 14>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Концесија на автопатишта
    Posted: 02-May-2008 at 12:47

ДЕФИНИРАНА СТУДИЈАТА ЗА ПАТНИОТ КОРИДОР 8


Македонија ќе ја завршува скопската обиколница


Македонија годинава ќе продолжи со изградба на патните правци што се во тек и ќе подготвува проектна документација за делниците Штип-Делчево, Велес-Прилеп, Прилеп-Битола и Битола-Ресен-Охрид. Ова е договорено од страна на експертски тимови од Македонија, Италија, Албанија, Бугарија и Турција кои ја дефинирале студијата за довршување на патните правци долж Коридорот 8 што ги поврзува земјите од Југоисточна Европа. За годинава договорено е да се работи на бугарските пристаништа Бургас и Варна, албанските Драч и Валона и патиштата до нив.

- При крај е заобиколницата околу Скопје која е дел од коридорот, како и делницата Ќафасан - Кичево кон Албанија. Се подготвува проектната документација по што можеби ќе започне експропријацијата - вели Драган Симоновски, портпарол на Министерството за транспорт и врски.

Овој месец, консултантот Луис Берже за давање на патиштата под концесија се очекува да го заврши првичниот извештај кој ќе се анализира од домашните експерти. Ќе се утврдува моделот под кој ќе се приватизираат делови од Коридорот 8 и до крајот на годинава ќе се распише тендер за концесии за поедини делници.

 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 02-May-2008 at 13:51


За Делчево-Охрид кажав што имав да кажам во нишката за вести. Во овој текст само дополнително ме буни дали и каква врска има тоа со коридорот 8 Crazy


Edited by Cloverstack - 02-May-2008 at 13:52
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 05-Jun-2008 at 19:14

Седум патни правци ќе бидат дадени под концсија
 
Седум патни правци ќе бидат отстапени на концесии на патишта со наплата на патарина, соопштија денес од Министерството за транспорт и врски.
Во овој проект се опфатени делниците: Велес – Прилеп – Битола - Меџитлија, Деве Баир – Куманово, Гостивар до Требиште и граница со Република Албанија, Стенковец – Блаце, Велес - Штип - Делчево, Битола – Ресен - Охрид и делницата Миладиновци - Штип.
За изградбата на овие патни правци, Владата на Република Македонија определи максимален рок од три години.
Од министерството исто така информираат дека студијата за финансиската, економската и техничката оправданост од давање под концесија на патните правци во Република Македонија ја врши избраниот консултант за подготовка на сите фази во процесот на отстапување на концесии на патишта со наплата на патарина „Лоуис Бергер САС“.
Со имплементацијата на овој проект, Министерството за транспорт и врски очекува македонските патишта да се подобрат според меѓународните стандарди и да овозможат побрз и побезбеден транспорт.
(Тотал)



Извор: Тотал http://www.total.com.mk/ShowNewsAdv.aspx?ItemID=10881&mid=303&tabId=1&tabindex=0
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 05-Jun-2008 at 20:19


Приказни за мали деца
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 05-Jun-2008 at 21:18
Originally posted by Cloverstack



Приказни за мали деца


Зашто бе?! Ја поддржувам ваков начин на работа. Само незнам после со патарината, немој да биде 200 денара.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 05-Jun-2008 at 21:28
Има ли потреба од изградба на овие патишта?
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 05-Jun-2008 at 22:11
Originally posted by lslcrew


Зашто бе?! Ја поддржувам ваков начин на работа. Само незнам после со патарината, немој да биде 200 денара.


Одговорот го даде линеа. Скоро по цела должина на спомнатите коридори нема ни 10% сообраќај што би направил исплатливо да се гради автопат за концесионер. Единствено би можело да биде исплатливо како што викаш ако стават ненормално високи патарини, а не дадат алтернативен пат.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 05-Jun-2008 at 22:19
Подобро сега да се направат додека нема гужва, него да се прави застој кога ќе има гужва. Јас поддржувам све што се гради, макар и тоа било автопат до некое си село. А за алтернатива морта да се има. Мислам дека автопатите би требало да ги направат на посебна, нова траса. А што се однесува до споменатите правци, мислам дека се одбрани токму оние со највеќе промет.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 05-Jun-2008 at 22:31
Како ќе се направат кога ќе нема интерес од концесионери, а тој е начинот што го избрале?

Кој би инвестирал во автопат на правци со испод 1000 ПГДС, освен ако тоа не го направи државата ради свој долгорочен стратешки интерес?

Једина друга опција што ми паѓа на памет е да ги дадат под концесија на ненормално долги периоди, против што у принцип би немал нешто против, ако сето тоа добро се регулира.

Ама како и да е, некои од спомнатите правци не се воопшто потребни ниту подолгорочно и токму тие ја разоткриваат несериозноста на оваа вест. Автопат до некое си село како што викаш, е перверзија.


Edited by Cloverstack - 05-Jun-2008 at 22:32
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 06-Jun-2008 at 00:27

ПРОЕКТ ЗА МОДЕРНИЗАЦИЈА НА ПАТИШТАТА

Концесионерите ќе направат мрежа од автопати

Инвеститорите од странство ќе добијат право да наплаќаат патарина

Седум магистрални патни правци треба да станат автопати така што ќе бидат дадени под концесија на странски инвеститор, кој за возврат ќе добие право да наплаќа патарина. Со владиниот проект за модернизирање на патната мрежа под концесија ќе бидат дадени регионалните патишта Велес - Прилеп - Битола -Меџитлија, Деве Баир - Куманово, Гостивар до Требиште и границата со Албанија, Стенковец - Блаце, Велес - Штип - Делчево и Битола - Ресен - Охрид. Со проектот се предвидува и изградба на нова делница од скопско Миладиновци до Штип, со која значително ќе се скрати патувањето од источниот дел на земјата до главниот град. Според одлуката на Владата, концесионерот ќе треба да ги осовремени и да ги изгради овие делници во рок од три години. Во Министерството за транспорт и врски велат дека нема да дозволат концесионерот без контрола да ја одредува цената на патарината. Така се отвора можност за злоупотреба на монополската положба, со оглед на исклучително малите алтернативи за патување по друга делница. Цените на патарините се утврдени со одлука на Владата, во чија надлежност е секоја промена на цената - велат во Министерството.Јавните повици за издавање патишта под концесија ќе се распишат за три-четири месеци. Во овој период се очекува да биде завршена студијата за финансиската, економската и техничката оправданост, што ја прави консултантската куќа „Луј Берже“. Очекуваме македонските патишта по коридорите 8 и 10, кои ја сочинуваат себалканската крстосница, да ги задоволат меѓународните стандарди и да овозможат побрз и побезбеден транспорт - велат во ресорот.Според Националната транспортна стратегија, главната патна мрежа во земјава е во полоша состојба во споредба со европските стандарди и со стандардите во некои соседни земји. Патна мрежа се карактеризира со релативно голема густина, со вкупна должина од 13.278 километри, а на ниво на автопат се само 216 километри. На магистрални патишта отпаѓаат 906 километри, на регионални 3.806, а најголем дел се локални патишта - 8.566 километри. Шеесет отсто од автопатиштата се во добра состојба, триесет со просечна, а десет отсто се во лоша состојба. Иста е ситуацијата и со магистралните патишта. Како најлоши може да се проценат условите во кои се наоѓаат регионалните патишта со помал интензитет на сообраќај, а поголем број од нив завршуваат како слепи правци.

Марјан Блажевски


http://dnevnik.com.mk/?ItemID=415065D0041FE748B3EF9C22334780C6

Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 06-Jun-2008 at 09:33
Мислам дека има исплатливост на дел од тие правци (Стенковец-Блаце, Куманово-Крива Паланка, Велес-Штип, Велес-Прилеп-Битола), не се слагам дека нема гужва на овие патни правци. Велес Штип е многу раздвижен правец, со Бугарија како земја од ЕУ немаме нормално поврзување, а и немојте да заборавите дека со добра инфраструктура се забрзува и економскиот развој на одредени региони, па тоа после доведува до зголемени комуникации, што пак ги прави делиниците пофрекфентни и порентабилни.

Скептик сум само околу реализацијата на овие најави, а во целост се оправдани добар дел од нив.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 06-Jun-2008 at 10:37


Правците што ги спомнуваш навистина треба да се изградат, ама не ради тоа што густината на сообраќајот во моментот го налага тоа, туку заради подлабоки причини од кој дел спомна.
Ама источно од Штип и Битола-Ресен-Охрид се глупости и ќе бидат глупости во било каква догледна иднина.
Исто така на источна Македонија и треба едно поврзување, не сто и ќе треба да решиме кој концепт ќе го одбереме, Штип-Велес(Отовица) или Штип-Миладиновци. Двата заедно не се потребни. Јас го преферирам вториот. Ај ќе пишам нешто деновиве на таа тема... Треба да склопам една мапа за подобро да се објасни.

Они нека планираат долгрочно и автопатска мрежа од 3000км ако сакаат. Нека направат проекти за да се знае кај би поминувало и нека ги држат предвидените коридори чисти... друга логика не гледам. Ама за градба во моментов не треба да стане збор, дури и ако тоа беше финансиски изводливо.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 06-Jun-2008 at 12:05
Добро бе Кловер како може делницата према охрид да биде глупост. Па Охрид е најпосетен град во Македонија, а и покрајтоа што има аеродром, сите авионски линии се према скопје. Ја пак ке кажам. Ги поддржувам сите патни правци, ама им фали уште еден, према Струмица па натака го граница.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 06-Jun-2008 at 14:13
Originally posted by Cloverstack



Правците што ги спомнуваш навистина треба да се изградат, ама не ради тоа што густината на сообраќајот во моментот го налага тоа, туку заради подлабоки причини од кој дел спомна.
Ама источно од Штип и Битола-Ресен-Охрид се глупости и ќе бидат глупости во било каква догледна иднина.
Исто така на источна Македонија и треба едно поврзување, не сто и ќе треба да решиме кој концепт ќе го одбереме, Штип-Велес(Отовица) или Штип-Миладиновци. Двата заедно не се потребни. Јас го преферирам вториот. Ај ќе пишам нешто деновиве на таа тема... Треба да склопам една мапа за подобро да се објасни.

Они нека планираат долгрочно и автопатска мрежа од 3000км ако сакаат. Нека направат проекти за да се знае кај би поминувало и нека ги држат предвидените коридори чисти... друга логика не гледам. Ама за градба во моментов не треба да стане збор, дури и ако тоа беше финансиски изводливо.


За патните правци кои ги споменуваш целосно се согласувам со тебе, и порано имаме коментирано за нив. За другиве правци, ЛЦЛ да не не разбере погрешно, мислам дека сите сме сложни дека треба да се прошират, да се постави нов асфалт и хоризонтална и вертикална сигнализација, која е во очајна сотојба и на многу нови и наводно добри делници па и автопатиштата. Кога пред неколку месеци после подолго време се возев низ Србија ме импресионираште тоа што и помалите патни правци кои пред 2/3 години беа во очајна состојба сега се со нов асфалт, убаво обележени ленти, нови банкини, знаци по ЕУ стандарди не ЈУС и слично. А ова да се направи на пофрекрвентните наши патни правци чини сигурно колку 20-30 км автопат нов да се изгради. Сметам дека реконструкцијата и реновирањето е далеку поургентно отколку изградбата на правците. Конечно треба да се грижиме и за тоа што го имаме не да правиме ново а старото да ни се распѓа.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 06-Jun-2008 at 16:15
Originally posted by lslcrew

Добро бе Кловер како може делницата према охрид да биде глупост. Па Охрид е најпосетен град во Македонија, а и покрајтоа што има аеродром, сите авионски линии се према скопје. Ја пак ке кажам. Ги поддржувам сите патни правци, ама им фали уште еден, према Струмица па натака го граница.


Глупост е, затоа што Охрид-Ресен-Битола има едвај над 2000 ПГДС. Во нормални услови, за автопат се чека минимум 10000 ПГДС (доколку нема големи варијации во сообраќајот, то ест напливи, какви што на овој правец нема баш). На постоечкиот пат Ресен-Битола му е потребен нов асфалт и сигнализација, а на Охрид-Ресен требаат прилично обемни зафати на голем дел од неговата должина. Треба да се посветиме на тоа, а не на патетични мегаломански приказни. Па погледни ги побогу сликите на SSC од нашите постоечки автопати... Дури и најфреквентните веќе изградени делници изгледаат мизерно празни, дури и во сезоната на одмори.

Ако ме прашуваш мене, им фали не уште еден како што викаш, туку уште два автопати: према Долно Дупени и Свирипичино. Пари нормално не се проблем...

Roll%20eyes


Originally posted by UrbanFreak


За патните правци кои ги споменуваш целосно се согласувам со тебе, и порано имаме коментирано за нив. За другиве правци, ЛЦЛ да не не разбере погрешно, мислам дека сите сме сложни дека треба да се прошират, да се постави нов асфалт и хоризонтална и вертикална сигнализација, која е во очајна сотојба и на многу нови и наводно добри делници па и автопатиштата. Кога пред неколку месеци после подолго време се возев низ Србија ме импресионираште тоа што и помалите патни правци кои пред 2/3 години беа во очајна состојба сега се со нов асфалт, убаво обележени ленти, нови банкини, знаци по ЕУ стандарди не ЈУС и слично. А ова да се направи на пофрекрвентните наши патни правци чини сигурно колку 20-30 км автопат нов да се изгради. Сметам дека реконструкцијата и реновирањето е далеку поургентно отколку изградбата на правците. Конечно треба да се грижиме и за тоа што го имаме не да правиме ново а старото да ни се распѓа.


И јас мислам дека тоа е правецот во кој треба да одиме. Патиштата треба пред се да ни бидат квалитетни. Тоа важи и за автопатиштата. Нема многу фајде од автопат ако не ти е квалитетно испланиран и не е квалитетно одржуван. Автопати треба да се градат само доколку за тоа навистина има сообраќајна или стратешка потреба. Дури и да имавме пари на претек, би било глупо да се расфрлме непотребно со нив и плус да се одзема земја што воопшто не е за потценување. Само мислам џабе коментираме за случајов... Не ми се верува дека во догледно време ќе се изградат и оние делници што навистина се приоритетни, а камо ли друго нешто...


Edited by Cloverstack - 06-Jun-2008 at 16:18
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 07-Jun-2008 at 22:46
Ako barem del od ova se ostvari... ke imat naplatni rampi na sekoj 5 kilometri kako sto e sega slucajot.. pa dzabe avtopat, stom krenis do stotka mora da kocis Dunno
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 13-Jun-2008 at 04:37
Originally posted by Cloverstack

ќе треба да решиме кој концепт ќе го одбереме, Штип-Велес(Отовица) или Штип-Миладиновци. Двата заедно не се потребни. Јас го преферирам вториот. Ај ќе пишам нешто деновиве на таа тема... Треба да склопам една мапа за подобро да се објасни.


Еве дојде време да пишам нешто и на таа тема Big%20smile

За да биде посфатливо како сето тоа би се вклопило со остатокот од автопатската мрежа, еве прво ја постирам оваа мапа што ја имам склопено малку поодамна. На оваа мапа се гледа како би требало да изгледа автопатската мрежа во Македонија на подолгорочен план, кога ќе се земат во предвид пан-европските коридори, просторниот план на РМ и дополнително реалната потреба од поврзување на Скопје и Приштина (кое не е предвидено со коридорите или просторниот план). Со зелено се одбележани изградените делници, со цијан оние кои што се во било која фаза од изведба во моментов, а со црвено оние кои се уште само планови. Доколку би биле навистина посветени и би работеле кон оваа цел, оптимистички можеби би можело да се постигне до 2020.




Автопатско поврзување на Штип е предвидено со просторниот план на РМ, но не е предвидено со пан-европските коридори или било која друга меѓународна иницијатива. Тоа е така затоа што овој правец нема некое меѓународно значење, но сепак за државава е многу важен. Не само што Штип е најголем град во Македонија кој не лежи на пан-европски коридор, туку преку Штип се обезбедува и подобар пристап до најголем дел од источна Македонија и тој е нејзин центар од повеќе аспекти, пред се сообраќаен. Затоа сметам дека неговото автопатско поврзување е сосема оправдано.
Но тоа поврзување во било каква догледна иднина треба да се планира само према запад, то ест према Е75. За несериозните и непромислени најави на владата дека ќе правеле автопати на секој чекор веќе коментирав...

Е сега се наметнува прашањето каде точно да поминува ова поврзување на Штип.

Како што се гледа од мапата што ја постирав, во просторниот план е предвидено тоа да биде слично како постојниот пат Велес-Штип, а поврзувањето со Е75 да биде кај Отовица (северно од Велес, на истото место од каде што почнува планираната траса на патот Велес-Прилеп преку Бабуна, така да Отовица би станала една од најважните клучки во Македонија).

Другата варијанта (која во последно време често се спомнува) оди подиректно према Скопје и не оди преку Велес, туку преку Свети Николе. Поврзувањето со Е75 би било кај Миладиновци (каде што се спојува и М-4, така да во овој случај клучката Миладиновци би добила многу поголем значај)

Еве ги двете варијанти за споредба. Од Штип до Кадрифаково (Crazy) имаат заедничка траса, а после се двојат.
Која опција и да се одбере за иден автопат, рачунам дека на другата ќе се направи модерен магистрален пат по целата должина (на таа претпоставка и се базира мојава анализа). А паралелно постоење на два автопати на ове две траси мислам дека е дебилно воопшто да се планира во било каква догледна иднина.



Главната предност на првата варијанта (Отовица) е цената. Ќе треба да се изгради помалку автопат и плус по прилично полесен терен.
Евентуална друга предност на оваа траса би било дека ако го исклучиме Скопје, географски малку подобро ги поврзува повеќето други делови од државава. Но тоа не е толку изразено, а сепак главните токови се према Скопје, така да ова и не е баш некоја јасна предност.

Другата варијанта (Миладиновци) пак би била значително поскапа, но носи повеќе предности.
Прво е пократка на релација Скопје-Штип (иако не толку колку што би се очекувало на прв поглед). Од клучката Хиподром (Скопје Исток) до клучката на влезот во Штип би имало ~62km. Доколку би се одело преку Отовица, истиот пат би изнесувал ~70km. Оваа разлика не е толку голема, но не е ни за фрлање.
Втора предност е што уз пат автоматски би го поврзале Свети Николе.
Третата предност се однесува на создавање на алтернатива на тесното грло Петровец-Велес. Ова е важно бидејќи во иднина таа делница има потенцијал да стане оптоварена, па не е лошо сообраќајот од источна Македонија да не мора непотребно да ја користи за транзит. Но не е за потценување ни стратешкиот аспект, затоа што Македонија е премногу зависна од делницата помеѓу Петровец и Велес која во моментов нема вистинска алтернатива. Доколку од било кои причини биде нарушен сообраќајот таму, државава би била доведена во прилично незгодна ситуација. Постоењето на вторава варијанта во такви услови би било од огромно значење.

Јас ја преферирам вторава варијанта. Мислам дека вреди иако е очигледно значително поскапа за изградба. Гледано долгорочно инвестицијата дефинитивно се исплати.


Edited by Cloverstack - 13-Jun-2008 at 11:10
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 13-Jun-2008 at 11:48
Кловер тачно дека не треба две траси до штип, ама све тоа е поради свети николе. Јас мислам дека треба трасата велес штип. А што се однесува до Скопје Свети Николе немора да биде автопат. Исто така и трасата Свети Николе Штип. Но тогаш тој пат би се користел како пат Скопје -Штип и тоа све од сељаци кои нејќат да платат патарина или па дејќе да вози 2 км повеќе. И повторно се наметнува потреба од автопат.

Така да можеби подобра е опцијата СкопјеСветиНиколеШтип да биде автопат а Велес Штип да биде обичен.

А може и една друга опција. Intersectionot помеѓу овие ппатни правци кои ги дикутираме да биде поместен понакај Скопје. Така ќе моќе да се дискутира за исплатливост, ама кога ќе треба дупла екпропријација пошто се мења трасата, а знаеме кај нас како иде тоа, пак ништо. Незнам дали ме свати, ако треба мапа ќе пуштам.

п.с. Ние цело време дискутираме од аспект на Скопје, и глеаме како нас ни одговара да стигнеме до другите градови. Можеби правиме грешка а можеби и не, пошто Скопје ионака е центар на Македонија.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 13-Jun-2008 at 12:11
@Clover, одлична анализа. Со тоа што сметам дека патниот правец источно од Штип мора да се реконструиа, прошири и се направи по сите стандарди на магистрален пат. Околу делниците Штип-Св.Николе-Миладиновци или Штип-Велес, мислам дека поприоритетно во моментов е Штип-Велес. Пократок, поедноставен и поевтин правец кој би се надоврзал на Велес-Бабуна-Прилеп и со тоа би го направил Велес битно сообраќајно средиште. Да не заборавиме колку е битна Топилницата (што и да се случи со неа), за преработкана рудите од проработените  рудници во источна Македонија. И на крај ова е поефикасно и побрзо поврзување не нашите главни житници (Пелагонија и Овче полие) кои со соодветна пренамена и изградба на големи прехрамбено-преработувачки капацитети можат да бидат и тоа како стратешки битни за државата а сето тоа енормно би го зголемил транспортот.

Се сложувам и со аргунемтите за вториот правец, но сепак мислам дека поврзувањето Миладиновци-Св.Николе треба да се направи со добар магистрален пат. Штип-Св.Николе од друга страна е одличен пат, на кој освен освежување на асфалтот и замена на сигнализацијата ништо друго не му треба (личи на патот Прилеп-Битола).
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 13-Jun-2008 at 12:15
lslcrew, Во право си за варијантата дека многу луѓе би го избегнувале автопатот Штип-Велес-Скопје, доколку имаат добар магистрален пат Штип-Св.Николе-Скопје. Тоа е уште еден аргумент во полза на варијантата за автопатско поврзување преку Миладиновци и Свети Николе.


А може и една друга опција. Intersectionot помеѓу овие ппатни правци кои ги дикутираме да биде поместен понакај Скопје. Така ќе моќе да се дискутира за исплатливост, ама кога ќе треба дупла екпропријација пошто се мења трасата, а знаеме кај нас како иде тоа, пак ништо. Незнам дали ме свати, ако треба мапа ќе пуштам.


Не сум баш сигурен дека те разбирам... Ај најдобро пушти мапа Big%20smile



п.с. Ние цело време дискутираме од аспект на Скопје, и глеаме како нас ни одговара да стигнеме до другите градови. Можеби правиме грешка а можеби и не, пошто Скопје ионака е центар на Македонија.


Верувај, нити сум некој локал-патриот, нити пак гледав од таков „себичен“ агол. Неоспорен факт е дека главните текови водат од и кон Скопје, а многу помалку помеѓу останатите делови на државата. Тука на крајот на краиштата нема ништо чудно или лошо, па планирањето треба да се прилагоди на таа потреба.


Edited by Cloverstack - 13-Jun-2008 at 13:06
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.148 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.