build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Концесија на автопатишта

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 11121314>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 722
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 14-Oct-2011 at 15:02
Го заборавив освртот за туризомот во Охрид.

Волшебниот збор е субвенции за нискотарифните авиокомпании за да слетуваат на аеродромот. Субвенциите за хотелиерите ги наполнаја хотелите летово, за овците ги наполнија пасиштата на Бистра (но и со овчарски кучиња со кои имав блиски средби), ќе ги наполнат и плажите.
Не е за Охрид проблем јули-август, тогаш секако има гости, проблем е како да се продолжи сезоната. А верувам дека еден продолжен викенд со ефтин лет би бил погодок. Повеќе луѓе би дошле од Софија со авион отколку по автопат
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 14-Oct-2011 at 16:46
Затоа што може да се направи? - Треба да се сконцентрираме во овие 3-5 години на инвестиции во енергетиката, кои можеме да ги направиме на своја рака условно речено, со задолжување со "ефтини" кредити. Под такви инвестиции спаѓаат Бошков Мост, Луково Поле, изградба на ветерен парк, мали/средни соларани централи и инвестиции во РЕК Битола и РЕК Осломеј. Овие се многу реални инвестиции гледано од временски и финансиски аспект, треба да се очекуваат. Вакви инвестиции исто така идат во прилог на економијата, бидејќи секој потенцијален инвеститор гледа дали може да биде задоволена неговата потреба за потрошувачка на енергија пред да инвестира. Со тоа ќе се свртат и поголеми пари во буџетот кои ќе ни отворат нови можности во релативно краток период.
Значи мораме најпрво да се свртиме кон овие инвестирања, а потоа да се свртиме кон инфраструктурата бидејќи енергијата носи повеќе "директни" пари, а исто така и отвора можности за индиректни инвестиции кои исто така ќе си го дадат придонесот кон буџетот.
И не треба да се заборава на Вардарска Долина, проект кој треба сериозно да си го сфатат властиве, бидејќи 80% од финансирањето доаѓа од кинезите, меѓутоа ќе има страшно позитивен ефект врз економијава, со оглед на тоа што ќе партиципираат голем број на подизведувачи и разни производствени гранки, со што би дошло до голем економски раст.
Така да, прво енергетика, а после (за 5-7 години) некои посериозни сообраќајни инфраструктурни офанзиви. Мора прво да се слијат повеќе пари во касата.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 14-Oct-2011 at 18:27
Жал ми е што пропадна обидов за концесија, но од друга страна и подобро е вака зошто субвенциите кои ќе требаше да ги исплаќа државата во секој случај ќе беа огромни. Ваков модел можеби би бил поволен за нас доколку почнеше во ситуација кога би имале голем ПГДС, а сеуште неповолна клима за поголеми задолжувања. Во сегашнава ситуација со слаб сообраќај и неповолен меѓународен кредитен пазар, не се исплати ниту концесионирање, а ниту задолжување за големи проекти.

Добро е што ќе се оди на комплетирање на К10 (Миладиновци - Велес е сосема ОК вака како што е сега засега, а и реконструкцијата е во тек), а за следниот период приоритети треба да бидат Скопје-Косово, Скопје-Штип, надградба во целосен профил на Тетово-Гостивар, реконструкција на Страцин-К.Паланка, реконструкција и проширување на делови од Охрид-Гостивар и евентуално поврзување со Албанија преку алтернатива на К8 (која Албанија ја форсира, а и нас ни одговара). Реални цели, кои може за 5-6 години да се реализираат и кои сосема би ги задоволиле нашите потреби на среден рок.

@pbanks: Тоа дека на инвеститорите им е клучна инфраструктурата е overstatement, примери се Кромберг и Шуберт во Битола и Џонсон Контролс во Штип. Се знае од кои причини би инвестирале таму, а не во Бунарџик. Инвеститорите кои сакаат брз пристап до Солун и до средна и западна Европа го имаат Бунарџик кој се наоѓа на речиси комплетираниот К10.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 14-Oct-2011 at 19:26
eve isto taka zosto ni e neophoden k8! nie se soocuvame so eden vid embargo od strana na grcija tie sekoj den strajkuvaat a zatvoreni se preminite samo so makedonija.k8 itno ni e potreben inaku ovaka nema ekonomski razvoj

Милионски загуби од грчките блокади, Коридорот 8 неопходен

петок, 14 октомври 2011, 16:29

Милионски загуби трпи македонскиот бизнис од блокадите на грчката граница. Компаниите бараат алтернативни патишта за да може да одговорат на обврските и се соочени со сериозни проблеми за набавка на суровини кои главно одат преку Солунското пристаниште. Дел од стопанството веќе ги редуцира плановите за производство бидејќи е ризично да се планира во услови на континуирани протести кај јужниот сосед. Директорот на Макстил Александар Панов предупредува дека ваквата ситуација итно ја наметнува потребата од изградба на Коридорот 8. Ова според него е обврска на владите, а ќе ги зголеми алтернативните патишта за домашното стопанство. Вака, компаниите само бележат загуби и губат на конкурентност.

Владата официјлано не реагирала за грчките блокади. Според министерот за финансии Зоран Ставрески Европа треба да реагира и да најде ефикасно решение за презадолжената земја.

Инаку штрајкот на грчките царински службеници според најавите ќе трае во наредните десет дена. Целосно е прекинат товарниот патен и железнички сообраќај. Границата може да ја поминат единствено пешаците.

http://www.time.mk/read/1c605d37c9/50c69c098f/index.html
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 14-Oct-2011 at 22:33
Originally posted by <Fresno>


@pbanks: Тоа дека на инвеститорите им е клучна инфраструктурата е overstatement, примери се Кромберг и Шуберт во Битола и Џонсон Контролс во Штип. Се знае од кои причини би инвестирале таму, а не во Бунарџик. Инвеститорите кои сакаат брз пристап до Солун и до средна и западна Европа го имаат Бунарџик кој се наоѓа на речиси комплетираниот К10.


Секако дека инфратуктурната не им е пресудна и одлуките сигурно ги носат врз повеќе критериуми, но не може да се убедуваме дека не е битна.

Конкретниот пост го напишав бидејќи сосема случајно знам за некои примери каде што дилемата биле Бунарџик но се одлучиле „по на север“ поради инфраструктурниот линк (каде секако одговорноста е пред се на српска страна) и границата.


Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 08-Nov-2011 at 12:20

и од оваа работа нема ништо се додека не дојдат некои посериозни на власт(ако има такви во македонија)тогаш ке тргне работава со овие се гледа дека нема нисто да испадне

За две недели ќе се знае судбината на автопатиштата од Коридорот 8

За две недели владин економски тим ќе понуди нов предлог за динамиката и за начинот на финансирање на изградбата на автопатиштата во државата, откако пропадна тендерот за нивно концесионирање, најави министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески. Во Агенцијата за државни патишта се правеле анализи дали ќе се гради автопат или реконструкција со проширување.

На отчетот за 100 дена од работата на Владата, Јанакиевски најави повеќе капитални проекти, како што се обнова на железничката станица Скопје до 2013 година, електронска наплата на патарина за Коридорот 10 до 2013 година, влез на приватни железнички компании. Понудите за изградба на автопатот Демир Капија-Смоквица од Коридорот 10 ги очекува до 1 декември.

http://www.kapital.com.mk/mk/dneven_vesnik.aspx/75834/za_dve_nedeli_kje_se_znae_sudbinata_na_avtopatishtata_od_koridorot_8.aspx?iId=2439
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 14-Nov-2011 at 18:45

Нова шанса за концесионирање на Коридор 8

Нова%20шанса%20за%20концесионирање%20на%20Коридор%208
Никола Крстиќ
Сегментирање на Коридорот 8 и нудење помали делници за пооделно концесионирање. Ова е новиот модел за доизградба на стратешкото поврзување Исток-Запад што го разгледува Владата.

„Беа разгледувани повеќе нови модели. Како што беше најавено, во делот на концесијата на Коридорот 8 ќе бараме алтернативни решенија. Денеска се зазема став околу некои од патните правци за кои би се одело на модел на концесионирање, а за некои ќе се оди со буџетско финансирање. Согласно со утврдената динамика, тие ќе влезат во програмата за развој на Агенцијата за државни патишта“, изјави Владимир Пешевски, вицепремиер за економски прашања.

Претходниот тендер пропадна бидејќи понуда не достави ниту еден од петте претквалификувани конзорциуми кои требаше да изградат над 300 километри автопат, а за возврат да добијат концесија на 35 години, па парите од патарините да одат кај нив. Доколку повторно нема заинтересирани инвеститори, патиштата ќе се ревитализираат и надградуваат со државни пари и преку кредитирање. Ќе се вложува и акумулациите кои служат за наводнување – планот од 160 милиони евра за ревитализација и изградба на десетина нови брани се најде пред владиниот економски совет.

„Тоа е она што го најавувавме во предизборието, истакна Пешевски, покрај давањето субвенции, се работи и на подобрување на инфраструктурата за земјоделството бидејќи наводнувањето е едно од основните потреби на земјоделците“, рече Пешевски.

И геотермалните води на дневен ред - за да се зголеми нивната искористеност,  ќе се прават законски измени кои треба да го поедностават концесионирањето што според Владата ќе придонесе за развој на бањскиот туризам и оранжериското производство.

http://www.time.mk/read/24c355a4ed/3483939bb0/index.html
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 29-Nov-2011 at 15:13

Коридорот 8 нема да биде автопат по целата траса зашто е неисплатлив

http://img.plusinfo.mk/large_pics/2011/11/29/process02.jpg

Македонија се откажува од планот за целосна реализација на патниот дел од Коридорот 8 преку модел на концесионирање - откако на последниот тендер не се јави ниту една заинтересирана компанија, јавува „Дојче Веле,“ програма на македонски јазик.


Според вицепремиерот за економски прашања, Владимир Пешевски, под концесија најверојатно ќе се понуди патот од Кичево до Гостивар и делницата од Скопје до Блаце, кои би се граделе на ниво на автопат. За останатите делови од коридорот предвидено е да ги гради државата.


Делницата од Охрид до Кичево најверојатно ќе се гради на ниво на автопат со буџетски средства, а во источниот дел на земјата кон границата со Бугарија предвидена е реконструкција и проширување со трета лента, открива Пешевски за „Дојче Веле.“


Поголеми интервенции ќе има од Ранковце до Крива Паланка каде во дел е можна и промена на трасата, но овој пат нема да се изведува на ниво на автопат, бидејќи за тоа немало економска оправданост, со оглед на протокот на возила.


Реализацијата на делот од Коридорот кој ќе го гради државата според Пешевски грубо би чинел околу 500 милиони евра.

http://www.plusinfo.mk/vest/24538/Koridorot-8-nema-da-bide-avtopat-po-celata-trasa-zashto-e-neisplatliv

Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 30-Nov-2011 at 01:08
Во изминативе 5 години, годишно да одвојуваа по 50 милиони евра, до сеа ќе ги имаа пола од парите и пола од патот и веќе ќе се почнеше со собирање на пари од патарина и ќе имаше средства и за уште пола од патот. Не сум учел богзнае колку економија, ама не може да е нешто неисплатливо ако наплаќаш за негово користење!?!? (а да, ако ги даваш тие пари за административни плати ) Во краен случај, не станува збор за правци кои не се користат. Плус кога се гради нешто се прават планови дали во иднина ќе се зголеми сообраќајот по него, а до сега не се случило да се изгради некој патен правец и по него да се намали проткот на возила. Типичен пример е обиколницата која константно бележи зголемување на сообраќајот. Осудена на неуспех е таа земја која моли за инвеститори а не им овозможува никакви основни услови.
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 30-Nov-2011 at 02:24
Коридор 8 во моментов би била најпаметна инвестиција на Владата. Исплатливоста ќе се види по неколку години кога ќе ја зголемиме економската активност и трговска размена со Бугарија, Турција и останатите источни земји. Лош потег би било доколку патот Куманово - Деве Баир се остави како што е или со плус уште една лента. Автопатот би било најдоброто решение
ಠ_ಠ
Back to Top
Supreme View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 06-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Supreme Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 11-Dec-2011 at 12:53
Како бе неисплатлив?
Правиме триста презентации, каниме луѓе туристи од странство да доаѓаат кај нас, и по козји патеки ги возиме, искрено јас да сум турист и еднаш да поминам транзит низ Македонија, никогаш повторно не би се вратил и би го избегнувал транзит поминувањето низ Мк.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 722
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 11-Dec-2011 at 13:48
Се случи тоа што го предвидував, концесиите се промашување. Мора државата да се зафати. И тоа што предлага Пешески е реалноста во моментов.
За автопат треба многу пари, иако така не делува, тешко е со патарини да се финасира. Патарините се наменети за тековно одржување.
И за партиски каси
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 23-Feb-2012 at 14:47

Мое мислејне автопатот на коридорот 8 Скопје Охрид Албанска граница е непотребен треба само да се изгради обиколница околу Зајас и Кичево  и да се прошири на  неколку места.Со ова патувајнето ке се скрати за едно 10 мин.

Што е сосема доволно Скопје ОХРИД за 1Час и 45 Мин
 
Подобро би било ако се изгради железницата со поголема брзина до кај 160 км на час со тоа железничкоит собракај би имал поголемо значејне и по економски оправдано.
Скопје - Охрид 1час и 10 Мин
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 27-Feb-2012 at 18:56
Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески информираше дека Економскиот совет ги разгледал можните варијанти за понатамошна изградба на патните правци кои биле дел од концесиите во Македонија.
- Во однос на патниот правец Гостивар-Кичево беше заклучено да се оди повторно со концесија на патиштата, согласно сообраќајот и оваа делница се смета дека е најповолна. За патниот правец Кичево-Охрид кој е постојан магистрален мат како приоритет се зема дека во оваа фаза е неопходно да се направи рехабилитација со проширување, што значи дека во најголем дел од самиот патен правец ќе има проширување со една лента, рече Јанакиески.
Во однос на патниот правец Скопје-Блаце, истакна, одлучено е да се контактира со Министерството за транспорт и со други релевантни институции од Косово и заеднички да се настапи пред меѓународните финансиски институции, пред се за концесија, а доколку не успее концесијата да се оди со обезбедување на средства од меѓународни финансиски институции.
За патниот правец Куманово-Деве Баир-граница со Бугарија, исто така заклучено е да се оди со проширување и реконструкција. Во однос на патниот правец Штип-Свети Николе, рече Јанакиески, одлучено е да се оди со задолжување кај меѓународни финансиски институции.
- Во наредниот период ќе продолжиме со соработка со Министерството за финансии. Веќе имаме доставено апликација до Европската банка за обнова и развој да ни помогне при финалната анализа и понатамошно обезбедување средства за реализација на овие цели на Владата, рече Јанакиески.


Извор: Министерство за транспорт и врски, http://mtc.gov.mk/new_site/mk/storija.asp?id=3623
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 28-Feb-2012 at 01:09
Добро толку време му требаше на владата да свати дека европски и светски инвеститори не пијат нафта па сите знаевме дека тој патен правец е неиспалатлив за концисинер .
Не знам што губеа толку време за не поткрепени тендери со статистичка документација и бизнис план за исплатливост.
По Мое автопатот што е изграден од Скопје до Гостивар да се породлжи уште за 20 КМ на Кај стража и да се формира  приватно 51% државно%49 припријатие Приватникот да е обврзан да ја финасира доградбата и опремата и да се поправи малку целата делница и
да се воведат електорски наплатни рампи е доволно и да го одржува тој правец.
А државната девидента да ја насочат кон доградба останатиот дел на патот.
Да се побараат поволни кредити од светска и европска банка и да се започне со изградба.
Целиот пат треба да биде со три ленти и обиколница окулу Кичево Зајас и Ботун и сите населени места по патотот,а од Ботун до Охрид - Струга - Ќафасан авотпат со две ленти и
 електроски наплатни рампи.
А можи да се направи од Кај Ботун до почетокот автопатот после стража да има електорнски наплатни рампи и да му се наплаќа на сите возила што ја користат целата делница.
Така што возило што ке ја користи цела делница тоа не повеке регионален собраќај може да плати патарина.
Возила што ке се исклучат во Кичево или на некој од селата наоколу да не им се наплаќа.
 


Edited by Goran - 28-Feb-2012 at 01:22
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 28-Feb-2012 at 03:16


И јас како тебе сум збунет зошто толку слепо се туркаше претходниот крајно нереален проект за концесионирање. Во секој случај тоа е зад нас и сега можеме само да жалиме за неколкуте пропуштени години. А за тоа какви треба да бидат приоритетите сега после дебаклот, се надевам ќе бидат објавени свежи податоци за обемот на сообраќај на македонските патишта, за да може таа дискусија да ја правиме поаргументирано.


Во врска со продолжувањето на автопатот од Гостивар кон Кичево... Постојниот пат преку Стража, со своите карактеристики е комплетно безнадежен за било какви надградби и проширувања. Наместо негова надградба, планирана е изградба на автопат по целосно нова траса. Делот од стариот пат што води до спојката со патот за Маврово и Дебар ќе остане битен, исто така и делот што е во близина на Кичево ќе ја задржи локалната важност, а сегментот што е помеѓу нив (со превојот Стража) ќе биде целосно маргинализиран.

Трасата на планираниот автопат Гостивар - Кичево низ најтешкиот планински терен воглавно поминува источно од постоечката траса на магистралниот пат, а западно од пругата Гостивар - Кичево. Ако не грешам, трасата во груби црти е слична со онаа на старата железничка теснолинејка (се разбира не е до толку змијулеста).

- Околу Гостивар би се градела сосема нова обиколница со две клучки
- Автопатот влегува во планинскиот масиф некаде кај Горна Бањица (41°46'49.28"N  20°53'17.92"E)
- Потоа поминува некаде кај Горна Ѓоновица (41°42'33.94"N  20°54'31.02"E)
- Излегува од планинскиот терен некаде кај Букојчани (41°37'25.48"N  20°57'31.60"E), на околу 10 километри северно од Кичево. Понатака кон југ теренот е далеку полесен.

Сегментот Гостивар-Букојчани кој поминува низ тежок планински терен е долг 30km, со планирани мостови со вкупна должина од 3900m и тунел долг 400m. Јас сум изненаден што нема подолг/повеќе тунели. Инвестицијата се проценува на 130 милиони евра (имам сретнато и 103 милиони евра, не знам дали е друга проценка или едноставно печатна грешка).

ГУП Гостивар
Овде се гледа зацртаната автопатска обиколница која поминува близу Дебреше:






На оваа мапа се гледа новопланираната траса обележана со црвено и постоечката траса на магистралниот пат обележана со жолто:

<--  СЕВЕР



Edited by Cloverstack - 28-Feb-2012 at 03:17
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 28-Feb-2012 at 05:36

Ај ако можи простирај линкој од кај ги зеде овие податоци

 
Тоа е идеално решение за које треба многу инвестиции.
По мое мислејне нема доволно собраќај на оваа релација за да се оправда толкава инвестиција.
Треба да се бара решение со кој ке се искористи поестечкиот пат а да се направат обиколници оклу Гостивар ,Зајас Кичево Другово и Ботун Кон Охрид Струга Кафасан можи Автопат Кој се совпаагаат со овоја траса што ја простираше.
 
Постоечкот Автопат да се искористи како залог и да се формира %49 Јавно/приватно %51 Препријатие (Инвеститорот да изгради обиколница оклу Гостивар  и оклу 20 КМ После Гостивар и да го осовремени со електоски патарани сигнализација и одржавајне .
А државата со своја инвестиција да ја изгради автопат од Ботун до Охрид Стуга Ќафасан и обиколница оклу Другово Кичево Зајас на кој да се вградат електроски патарани па кога ќе има доволно доказна статистика можи да се имплеметира истата стратегија како со предходниот случај да се се формира јавно преприатие што ке ја догради целиот автопат од коридорот 8.
На овај начин е по приманливо за приватни инвестици а и државата е акциноер и зема девиденти а мози да ги продаде акциите и да инвестира во други свери.
 


Edited by Goran - 28-Feb-2012 at 06:29
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 28-Feb-2012 at 23:25
И официјално нема ништо од ветениот автопат Охрид - Скопје
Владата и официјално се откажува од изградба на автопат Ќафасан - Охрид - Гостивар. Наместо автопатно решение, сега се предлага ревитализација и проширување со една лента на постоечката магистрала од Охрид до Кичево, за што било разговарано на последната седница на владиниот Економскиот совет. Во однос на патниот правец Кичево – Гостивар Економскиот совет одлучил повторно да се оди со концесија на патиштата.

Ваквото решение е несоодветно реагира охридскиот огранок на ВМРО НП, од каде посочуваат дека влaдејачката ВМРО ДПМНЕ не го исполнила даденото ветување пред граѓаните.

- Само сакаме да ве потсетиме на ветувањето кое го имате напишано во вашиот Манифест со кој излеговте пред граѓаните на Република Македонија, а го имавте уште во програмата во 100 чекори во 2006 година и упорно со истите лаги барате мандат. Во вашата програма пишува дека ќе има изградба на автопат од Гостивар до Охрид со крак до границата со Албанија кај граничниот премин Ќафасан. Се надеваме дека на наредните избори ќе објасните за лажните ветувања пред граѓаните на Република Македонија и дека конечно граѓаните ќе го препознаат вашето вистинско лице.-се вели меѓу другото во реакцијата на ВМРО НП.

OhridNewes
 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 29-Feb-2012 at 14:52
Originally posted by Goran

Ај ако можи простирај линкој од кај ги зеде овие податоци
 
Тоа е идеално решение за које треба многу инвестиции.
По мое мислејне нема доволно собраќај на оваа релација за да се оправда толкава инвестиција.
Треба да се бара решение со кој ке се искористи поестечкиот пат а да се направат обиколници оклу Гостивар ,Зајас Кичево Другово и Ботун Кон Охрид Струга Кафасан можи Автопат Кој се совпаагаат со овоја траса што ја простираше.

ГУП-от на Гостивар е од општинскиот сајт, а втората мапа и дел од другите податоци се од овде: http://www.balkan-consulting.com/mak/bukojcani.htm

Што се однесува до оправданоста или неоправданоста на изградба на автопат Гостивар-Кичево во овој момент, како што веќе кажав, за тоа какви треба да бидат приоритетите сега после дебаклот со концесионирањето, се надевам ќе бидат објавени свежи податоци за обемот на сообраќај на македонските патишта, за да може таа дискусија да ја правиме потемелно. Сепак прашањето не треба да се гледа единствено низ призма на моменталниот сообраќај (иако тој параметар е од огромно значење), особено во случајов бидејќи се работи за специфичен коридор.

Што се однесува до постоечкиот магистрален пат преку Стража, тој дефинитивно не може да биде надграден до некаков задоволителен стандард, дури и ако во него се истурат десетици милиони евра. Едноставно техничките карактеристики на тој пат се такви, што ќе остане бавен, непроточен и небезбеден, без разлика дали ќе бидат додадени нови ленти, изградени нови пошироки мостови и сл... и се разбира ќе остане 13-15 километри подолг од предвидената нова траса. Значи посериозни инвестиции во постоечкиот пат се бесмислени и би биле пари и време фрлени во ветар. Не треба да се заборава ниту ефектот врз сообраќајот кој би настанал за време на евентуална негова надградба. Така да ние треба да одлучиме дали ни се исплати и дали воопшто може на задоволителен начин да ја врши својата функција уште некое време, постоечкиот пат ваков каков што е (се разбира со подобро одржување, помали интервенции и рехабилитација на коловозот бидејќи и тој е катастрофа). Другата варијанта е да се гради автопатот. Средина помеѓу овие две варијанти реално нема.

Дали е оправдано веднаш да се посветиме на изградба на автопат не можам да кажам бидејќи ете недостапни се некои основни параметри, но тежнеам накај да. Дури и без да ги знаеме тие параметри, овој автопат влегува во најтесен избор помеѓу приоритетните делници во земјава. Ако не веднаш, со него секако треба да се зафатиме во блиска иднина. Ние мораме повторно да почнеме да градиме автопати, макар со скромно темпо. Застојот последниве години е поразителен. Особено со оглед на фактот дека и покрај првично поволната положба и добрата стартна позиција, полека биваме заобиколени со разноразни коридори, во најголем дел по наша вина. Во соседните држави, автопати се градат турбо, фактите и бројките се неумоливи:

http://www.build.mk/?p=11862

Во моментов може да му завидуваме дури и на едно Косово, што не е ни етаблирана држава, а има и далеку поголеми проблеми од нас на речиси секое поле.





Edited by Cloverstack - 29-Feb-2012 at 15:04
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 29-Feb-2012 at 18:21
Мислам дека не може да се размислува така дека автопатот сега не бил исплатлив бидејќи таа инвестиција не е само за сега таа се гледа и многу понатака во иднината. Срамота е Македонија со нејзината мала територија да не е со автопати низ најбитните магистрали.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 11121314>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.127 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.