build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Концесија на автопатишта

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 14>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 13-Jun-2008 at 12:26
sto si gubite vreme da davate predlozi koj vladata nema ni da vi gi procita ni da gi implementira... taka da, fokusirajtese na ona sto e oficijalno planirano da se gradi.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 13-Jun-2008 at 12:43
Originally posted by UrbanFreak

Со тоа што сметам дека патниот правец источно од Штип мора да се реконструиа, прошири и се направи по сите стандарди на магистрален пат.

Веројатно мислиш на правецот према Кочани (се слагам), но исто така и правецот према Струмица мора да биде топ. Веќе премногу долго се влечкаме со тој пат... Јас лично од мал не сум патувал таму, ама од она што слушам, патот во целина воопшто не е за фалба.


Околу делниците Штип-Св.Николе-Миладиновци или Штип-Велес, мислам дека поприоритетно во моментов е Штип-Велес. Пократок, поедноставен и поевтин правец кој би се надоврзал на Велес-Бабуна-Прилеп и со тоа би го направил Велес битно сообраќајно средиште.

Овде не се слагам. Јасно дека тоа е поевтино и би можеле побрзо да го добиеме, но долгорочно мислам дека е полошо и понеисплатливо решение. Што се однесува до Велес, тој секако има голема сообраќајна важност која нема да ја изгуби ни доколку не биде автопатски поврзан со Штип. Мислам нема потреба со сила да го правиме поголемо или помало сообраќакно средиште отколку што налагаат реалните услови и потреби.


Да не заборавиме колку е битна Топилницата (што и да се случи со неа), за преработкана рудите од проработените  рудници во источна Македонија.

Отсекогаш сум се прашувал како се носи рудата до топилницата... Знаеш нешто повеќе за ова? Ако знаеш сподели, па би можеле да ја продлабочиме дискусијава. Smile

Но рачунај дека топилницата во моментов виси, па како и да е, не е добро да ја земаме во предвид додека не се расчисти ситуацијата дали ќе остане на истото место, дали ќе се дислоцира, или нема воопшто да постои... Но доколку навистина генерира значаен сообраќај, се слагам дека треба да се вметне во равенката веднаш чим се разјасни нејзината иднина. Во секој случај нејзината иднина сигурно ќе биде разјаснета пред да почне да се гради автопат накај Штип, така да на ова поле се е ок.


И на крај ова е поефикасно и побрзо поврзување не нашите главни житници (Пелагонија и Овче полие) кои со соодветна пренамена и изградба на големи прехрамбено-преработувачки капацитети можат да бидат и тоа како стратешки битни за државата а сето тоа енормно би го зголемил транспортот.

Не сум сигурен дека би постоела толку голема потреба од нивно меѓусебно автопатско поврзување. Мислам дека добар магистрален пат помеѓу Велес и Кадрифаково (што би бил дополнително ослободен од целиот сообраќај накај Скопје кој во таков случај би одел преку автопатот преку Миладиновци) и понатаму автопат од Велес накај Пелагонија и онака не ја менува ситуацијата толку битно.


Edited by Cloverstack - 13-Jun-2008 at 13:07
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 13-Jun-2008 at 12:52
Originally posted by GreatMakedon

sto si gubite vreme da davate predlozi koj vladata nema ni da vi gi procita ni da gi implementira... taka da, fokusirajtese na ona sto e oficijalno planirano da se gradi.


Не губиме време туку дискутираме. По твојава логика испаѓа дека скоро се што збориме на форумов е губење време... Јас единствено се надевам дека конечно ќе се вклучи некој што конкретно работи на оваа проблематика и дека ќе не запознае со некои факти што не ги знаеме.

А плановите во моментов не се дефинирани и се прилично конфузни, па токму затоа и се наметна оваа дискусија.
Што се однесува до владата, таа треба да се води по стручните совети и анализи, а не да пласира политички маркетинг во форма на нереални и штетни најави за автопати на секој чекор. Автопатско поврзување на Штип со Е75 е реална потреба на среден рок, за разлика од поврзувањето на Македонска Каменица со Делчево...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 14-Jun-2008 at 01:14
@Кловер, абе си ме сватил погрешно. таман работа да дискутираме за локал патриотизам. Мислев на тоа дека ние не по наша вина, онака потсвесно некако ги разгледуваме опциите како би се стигало од Скопје до другите градови. Таман работа сељачки локал-патриотизам Crazy.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 14-Jun-2008 at 10:26


Еве кловер на што мислев, ама тешко ова пошто изгледа за планина се работи. Crazy
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 14-Jun-2008 at 11:52
Читајќи ги анализиве јас сум повеќе за Штип-Велес да се прави автопат. Делницава треба да ја гледаме пред се од аспект на Штип (и источна Македонија). Можеби преку Св. Николе ќе добијат 8км пократка делница до Скопје (во споредба со делницата преку Велес) но спрема мене тоа е занемарливо ако се земе во предвид дека со делницата преку Велес ќе имаат им добара врска со Скопје (само +8км од алтернативата), ем добра врска со Велес, ем добра врска со Западна Македонија (преку Бабуна-Прилеп).

Што се однесува до Катланово-Велес, оваа делница би требала конечно да се дигне на вистински автопатни стандарди. Треба да се изгради уште една автопатска лента покрај правецот Велес-Катланово а правецот Катланово-Велес би требало да се користи како алтернативен пат. Така би ги снемало и ризикот на кој што сугерира Кловер, да се случи да се затвори комплетно коридорот север-југ поради некоја причина.


Edited by pbanks - 14-Jun-2008 at 11:53
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 14-Jun-2008 at 16:31
Originally posted by lslcrew


Еве кловер на што мислев, ама тешко ова пошто изгледа за планина се работи. Crazy


Па да, право да ти кажам не само што ваков план би бил повеќекратно поскап затоа што тотално го игнорира рељефот, туку и вкупната должина му е значително поголема.
Дополнително, гледано од чисто сообраќаен аспект, мислам дека исто така има повеќе недостатоци отколку предности. На пример се зголемуваат обете одалечености, Скопје-Штип и Велес-Штип, во однос на постоечките планови. Свети Николе исто така е несмасно споено и сигурен сум дека за жителите на Свети Николе би бил подобар и обичен магистрален пат ама директен, отколку вакво автопатско кружење (и кон Скопје и кон Штип). Единствена подобра врска би била Велес-Свети Николе, ама со оглед на незначителниот потенцијал што го има таа релација, дури и да не беа сите негативности што ги набројав, тоа би било тотално промашена инвестиција.
Мислам дека грешката во пристапот цело време ти е што на автопатите гледаш по принцип I/0. Како да мора све да се поврзе со автопат по секоја цена. Забораваш дека добар магистрален пат, на делница на која што нема преголем сообраќај не само што добро ќе си ја врши работата, туку е и многу поприкладен.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 14-Jun-2008 at 17:01
Originally posted by pbanks

Читајќи ги анализиве јас сум повеќе за Штип-Велес да се прави автопат. Делницава треба да ја гледаме пред се од аспект на Штип (и источна Македонија). Можеби преку Св. Николе ќе добијат 8км пократка делница до Скопје (во споредба со делницата преку Велес) но спрема мене тоа е занемарливо ако се земе во предвид дека со делницата преку Велес ќе имаат им добара врска со Скопје (само +8км од алтернативата), ем добра врска со Велес, ем добра врска со Западна Македонија (преку Бабуна-Прилеп).


Секако во право си дека таа варијанта ќе обезбеди подобра поврзаност со Велес и голем дел од Македонија, ама прашањето е сепак колкава е потребата таа врска да мора да е автопатска. Тука пак се навраќам на мојот став дека добар магистрален пат сосема добро ќе се справи со тој сообраќај, особено што ќе биде ослободен од сообраќајот кон Скопје, кој во таков случај би одел по автопат преку Свети Николе и Миладиновци. А главната потреба сепак е кон Скопје, па дури и минимални предности на автопатската траса преку Миладиновци во однос на тоа се клучни.

Од друга страна пак, автопат Штип-Отовица и добар магистрален пат Штип-Свети Николе-Миладиновци, го отвара проблемот што го спомна lslcrew. Голем број луѓе ќе го избегаваат автоптот ради патарини и ќе го закрчуваат магистралниот пат.




Што се однесува до Катланово-Велес, оваа делница би требала конечно да се дигне на вистински автопатни стандарди. Треба да се изгради уште една автопатска лента покрај правецот Велес-Катланово а правецот Катланово-Велес би требало да се користи како алтернативен пат. Така би ги снемало и ризикот на кој што сугерира Кловер, да се случи да се затвори комплетно коридорот север-југ поради некоја причина.


Дури и во овој случај, во делот од Петровец до Катланово нема баш добра алтернатива.
Во секој случај, Катланово-Велес да се направи конвенционален автопат веројатно ќе почекаме... А и со право, затоа што во споредба со градење на нови автопатски делници, навистина има низок приоритет во моментов.


Edited by Cloverstack - 14-Jun-2008 at 17:04
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 14-Jun-2008 at 17:04
Originally posted by Cloverstack


Дури и во овој случај, во делот од Петровец до Катланово нема баш добра алтернатива.


Па добро тука не би требало да биде проблем доколку се реши да се направи алтернативен пат. Не е долга делницата а теренот е едноставен.


Во секој случај, Катланово-Велес да се направи конвенционален автопат веројатно ќе почекаме... А и со право, затоа што во споредба со градење на нови автопатски делници, навистина има низок приоритет во моментов.


Дефинитивно. Само гласно размислувам како треба да се реши тој дел, инаку јасно е дека и овој квази автопат може уште долго да си ја врши работата.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 14-Jun-2008 at 17:09


Дефинитивно. Само гласно размислувам како треба да се реши тој дел, инаку јасно е дека и овој квази автопат може уште долго да си ја врши работата.


Еден убав ден во подалечна иднина, кога ќе има комплетен конвенционален автопат од Скопје до Гевгелија, алтернативниот Р-103 ќе биде пат за мерак... Ќе биде работата да се мисли човек дали да иде по автопат или по Р-103...

Big%20smile


Особено во клисурите е Drool

А и покрај теренот, карактеристиките му се одлични...


Edited by Cloverstack - 14-Jun-2008 at 17:11
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 14-Jun-2008 at 17:12
Originally posted by Cloverstack


Секако во право си дека таа варијанта ќе обезбеди подобра поврзаност со Велес и голем дел од Македонија, ама прашањето е сепак колкава е потребата таа врска да мора да е автопатска. Тука пак се навраќам на мојот став дека добар магистрален пат сосема добро ќе се справи со тој сообраќај, особено што ќе биде ослободен од сообраќајот кон Скопје, кој во таков случај би одел по автопат преку Свети Николе и Миладиновци. А главната потреба сепак е кон Скопје, па дури и минимални предности на автопатската траса преку Миладиновци во однос на тоа се клучни.

Од друга страна пак, автопат Штип-Отовица и добар магистрален пат Штип-Свети Николе-Миладиновци, го отвара проблемот што го спомна lslcrew. Голем број луѓе ќе го избегаваат автоптот ради патарини и ќе го закрчуваат магистралниот пат.


Абе и едното и другото држи вода. Мене ми беше резонот дека доколку Штип-Велес го понесе цел сообраќај кон остатокот на Македонија како и целиот тежок транспорт (ако не се лажам камионите се обврзани да користат автопатска делница доколку таа постои) + луѓето кои сакаат да одат по автопат до Скопје останува дека преку Св. Николе ќе одат оние кои не сакаат да плаќаат патарина (што е нивно легитимно право, затоа меѓу другото и според прописи секој автопат мора да има алтернативен магистрален пат)

Значи идејата ми е автопатското решение да го понесе главниот товар и кон Скопје и кон остатокот од Македонија а не автопатски ексклузивитет да им се дава само на оние што се движат кон Скопје независно што сите се сложуваме дека тоа е главната дестинација.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 14-Jun-2008 at 17:14
Originally posted by Cloverstack


Еден убав ден во подалечна иднина, кога ќе има комплетен конвенционален автопат од Скопје до Гевгелија, алтернативниот Р-103 ќе биде пат за мерак... Ќе биде работата да се мисли човек дали да иде по автопат или по Р-103...

Big%20smile


Особено во клисурите е Drool

А и покрај теренот, карактеристиките му се одлични...


Па така е на многу места. Ај според го идниот автопат Гостивар-Кичево низ низината, низ тунели со оној горе преку Стража.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 14-Jun-2008 at 18:13
Originally posted by pbanks


Абе и едното и другото држи вода. Мене ми беше резонот дека доколку Штип-Велес го понесе цел сообраќај кон остатокот на Македонија како и целиот тежок транспорт (ако не се лажам камионите се обврзани да користат автопатска делница доколку таа постои) + луѓето кои сакаат да одат по автопат до Скопје останува дека преку Св. Николе ќе одат оние кои не сакаат да плаќаат патарина (што е нивно легитимно право, затоа меѓу другото и според прописи секој автопат мора да има алтернативен магистрален пат)


Алтернативен пат е обврска, но во случајов магистрален пат Штип-Миладиновци не е алтернативен пат на автопат Штип-Велес, то ест технички не ни може да се класифицира како алтернатива на автопатот (иако во суштина навистина обезбедува алтернатива за голем дел од луѓето што би го користеле евентуалниот автопат Штип-Отовица)

Но дури и да го занемариме фактот што го наведов, тој „алтернативен“ пат би бил исклучеително атрактивен по многу карактеристики во споредба со автопатот (за сообраќајот што се движи од/кон Скопје и неколку други правци), така да проблемот веројатно ќе прерасне во ситуација на слабо искористен автопат, а оптоварен магистрален пат... Таква ситуација треба да се осигураме дека нема да се случи, а на тоа треба да се размислува уште во овие рани фази на планирање и со самото планирање да се спречи таков исход.

А она за камионите, доколку е навистина така, не ќе е лошо да го имплементираат на терен... Па колку само камиони го користат моменталниот никаков алтернативен пат на М-1, а можеш да замислиш каква би била ситуацијата доколку имаа барем малку подобар и пократок пат...
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 14-Jun-2008 at 18:38
Originally posted by Cloverstack



Алтернативен пат е обврска, но во случајов магистрален пат Штип-Миладиновци не е алтернативен пат на автопат Штип-Велес, то ест технички не ни може да се класифицира како алтернатива на автопатот (иако во суштина навистина обезбедува алтернатива за голем дел од луѓето што би го користеле евентуалниот автопат Штип-Отовица)


Да во право си... неможе да биде алтернативен пат ако идеме по прописи.


А она за камионите, доколку е навистина така, не ќе е лошо да го имплементираат на терен... Па колку само камиони го користат моменталниот никаков алтернативен пат на М-1, а можеш да замислиш каква би била ситуацијата доколку имаа барем малку подобар и пократок пат...


Не ме фаќај за збор но некакво правило во тој стил постои. Дали се однесува за сите транспортери или не незнам.


Edited by pbanks - 14-Jun-2008 at 18:39
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 14-Jun-2008 at 23:32
Јас да ви кажам по доста двоумење ипак мислам дека велес штип е подобро да биде автопат. А за свети николе магистрален (секако доколку се има пари зашто да не автопат). Ама ипак мислам дека треба прво да се фокусираме на европските коридори па после да размислуваме за автопати од домашни потреби. Тука секако исклучок е битола ресен којшто не е дел од коридорите но мислам дека е битен зашто ке ги поврзува токму тие два коридора.
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 15-Jun-2008 at 09:46
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by GreatMakedon

sto si gubite vreme da davate predlozi koj vladata nema ni da vi gi procita ni da gi implementira... taka da, fokusirajtese na ona sto e oficijalno planirano da se gradi.


Не губиме време туку дискутираме. По твојава логика испаѓа дека скоро се што збориме на форумов е губење време... Јас единствено се надевам дека конечно ќе се вклучи некој што конкретно работи на оваа проблематика и дека ќе не запознае со некои факти што не ги знаеме.

А плановите во моментов не се дефинирани и се прилично конфузни, па токму затоа и се наметна оваа дискусија.
Што се однесува до владата, таа треба да се води по стручните совети и анализи, а не да пласира политички маркетинг во форма на нереални и штетни најави за автопати на секој чекор. Автопатско поврзување на Штип со Е75 е реална потреба на среден рок, за разлика од поврзувањето на Македонска Каменица со Делчево...


ok stom ne bilo sve definirano.. i sekako deka treba da se diskutira, no nekogas premnogu intimno gi svakate rabotite nekoj od vas, mislam, se nervirate mnogu.. eve na primer velite ne trebalo avtopat od bitola do ohrid. Ako vladata najde pari za toa zosto da nema? Ohrid e turisticka atrakcija, isto taka lani nekolku pati vozev od ohrid za bitola, pa megu ohrid i resen osobeno, nemat sansi da se pretica kamijon sto vozi so 40 na saat. Na MK i treba mnogu poveke avtopati nego sto ni se cini.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 15-Jun-2008 at 14:39
Originally posted by GreatMakedon

eve na primer velite ne trebalo avtopat od bitola do ohrid. Ako vladata najde pari za toa zosto da nema? Ohrid e turisticka atrakcija, isto taka lani nekolku pati vozev od ohrid za bitola, pa megu ohrid i resen osobeno, nemat sansi da se pretica kamijon sto vozi so 40 na saat. Na MK i treba mnogu poveke avtopati nego sto ni se cini.


Дури и многу побогати држави немаат пари за се што ќе посакаат, а камо ли ние. Но дури и да имавме, како што повторив веќе неколку пати, се разбира дека не треба да се потрошат на таков автопат ако за тоа нема реална сообраќајна или стратешка потреба. Исто така автопатите не се плаќаат само со пари, туку и со еколошка цена од повеќе аспекти.
Тоа што Охрид е туристичка атракција, не го менува фактот дека на тој пат едноставно нема, а во било каква догледна иднина нема ни да има доволно сообраќај за да оправда автопат. Проблемот на Охрид-Ресен со камионите и претекнувањето е сосема друга приказна и треба да се реши на друг начин. Веќе спомнав во еден претходен пост дека таму требаат прилично обемни зафати на голем дел од неговата должина. Но тоа не значи автоматски автопат... Тоа би значело негово проширување на местата каде што има субстандардна ширина, изградба на трета лента за искачување и претекнување, па дури и изградба на некои сегменти по нова подобра траса доколку за тоа има потреба. Со ова не само што би се решил проблемот со претекнувањето, туку и би се подобриле речиси сите карактеристики на патот, а со тоа би се зголемил и неговиот капацитет.


Edited by Cloverstack - 15-Jun-2008 at 14:40
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 15-Jun-2008 at 14:56
Originally posted by Cloverstack


Дури и многу побогати држави немаат пари за се што ќе посакаат, а камо ли ние. Но дури и да имавме, како што повторив веќе неколку пати, се разбира дека не треба да се потрошат на таков автопат ако за тоа нема реална сообраќајна или стратешка потреба. Исто така автопатите не се плаќаат само со пари, туку и со еколошка цена од повеќе аспекти.
Тоа што Охрид е туристичка атракција, не го менува фактот дека на тој пат едноставно нема, а во било каква догледна иднина нема ни да има доволно сообраќај за да оправда автопат. Проблемот на Охрид-Ресен со камионите и претекнувањето е сосема друга приказна и треба да се реши на друг начин. Веќе спомнав во еден претходен пост дека таму требаат прилично обемни зафати на голем дел од неговата должина. Но тоа не значи автоматски автопат... Тоа би значело негово проширување на местата каде што има субстандардна ширина, изградба на трета лента за искачување и претекнување, па дури и изградба на некои сегменти по нова подобра траса доколку за тоа има потреба. Со ова не само што би се решил проблемот со претекнувањето, туку и би се подобриле речиси сите карактеристики на патот, а со тоа би се зголемил и неговиот капацитет.


Да се надоврзам. Изградбата на автопатот е веројатно полесниот дел, потешкиот е одржувањето и трошоците околу него. Ако нема економска оправданост за автопат нема да има ни концесионер. Доколку државата го направаи (а државата сигурно може да најде пари) таа ќе треба и да го одржува од наши пари.  Доколку не постоела оправданост за изградба на автопат тоа значи дека наши пари се фрлаат во ветер. Одржливоста е битен ако не и најбитен фактор.
Ако тргнеме со таква филозофија дека ако за нешто се има пари треба да се гради по секоја цена без никаква вистинска анализа тогаш девалвираме низа професии кои се занимаваат со планирање на овие работи.

Токму тоа е проблемот кај нас во многу сегменти. Меѓу другото и во решенијата што ни ги сервираат и за сообраќајот за Скопје. Бидејќи луѓе туркаат бедни импровизации од око на сметка на издржани проекти изготвени од стручњаци кои нив не им изгледаат добро повторно од око.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 16-Jul-2008 at 09:05
Автопатот Миладиновци-Штип нема да се гради во предвидениот рок
 
Од Фондот за магистрални и регионални патишта велат дека автопатот Миладиновци-Штип е во фаза на изработка на студија, а е дел од студијата за давање патишта под концесија, која ја изработува на консултантската куќа Луис Берже.
Министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески пред изборите најави дека анализата за концесијата на патишта е веќе во финална фаза и дека новата Влада ќе отпочне постапка за распишување концесија.
И премиерот Никола Груевски во јуни најави дека тендерите за изнаоѓање концесионери за изградба на оваа и на неколку други делници ќе биде распишан до септември.
Oд Фондот за магистрални и регионални патишта информираат дека од септември ќе започне изработката на конкретниот проект и тогаш ќе се знаело колку време е потребно за да се реализира проектот. Дури потоа ќе се бира концесионер.
Доколку има заинтересирани концесионери, делницата ќе се даде под концесија, а во спротивно, според планот на Владата, изградбата ќе ја реализира со сопствени средства во текот на идната градежна сезона односно најдоцна до крајот на 2009 година.
Автопатот Миладиновци-Штип е еден од главните патишта предвиден во концесијата на патишта. Освен оваа делница, Владата одлучи под концесија да ги даде и делниците Велес-Прилеп-Битола-Меџитлија, Деве Баир-Куманово, Гостивар до Требиште и границата со Албанија, Стенковец-Блаце, Велес-Штип-Делчево, Битола-Ресен-Охрид. За изградба на овие патни правци, Владата определи максимален рок од три години.
(Тотал)


http://www.total.com.mk/ShowNewsAdv.aspx?ItemID=11576&mid=303&tabId=1&tabindex=0
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 16-Jul-2008 at 14:52
Ќе се истепаат концесионери, поготово за оваа делница или за Штип-Делчево. Кога никој нема да им се јави на тендерот се надевам ќе се свестат.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.207 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.