build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 5>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Од светот
    Posted: 25-Mar-2011 at 09:05
За само 6 (шес) дена обновен пат во Јапан



http://dnevnik.hr/vijesti/svijet/foto-japanci-obnovili-razorenu-autocestu-u-samo-sesat-dana.html
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11798
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 01-Oct-2011 at 00:04


The Secret Life of the Motorway


Би-Би-Си документарец во три едночасовни епизоди, за развојниот пат на автопатиштата во Велика Британија.


Епизода 1

Falling in love








Епизода 2

The honeymoon period








Епизода 3

The end of the affair





Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 01-Oct-2011 at 01:32
I-10, познат и како „Кети Фривеј“, дел од коридорот „Интерстејт 10“ во Тексас, САД со 26 ленти е најширокиот дел од автопат во светот:


Wikipedia
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11798
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 03-Oct-2011 at 02:28


I-5 кај Сан Диего има три ленти помалку, ама хардкор, а не со растегливи критериуми како I-10 

32°54'44.52"N  117°13'44.22"W


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11798
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 10-May-2012 at 14:23
Ајде нешто и од Флорида

Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1473
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 28-May-2012 at 00:55
Ne znam dali ova go pisuvam na pravo mesto, no mislam deka e interesno da se vidi kako izgledale prvite germanski avtopati izgradeni vo triesettite godini na minatiot vek so sto pocnal razvojot na modernata patna infrastruktura. Frapanten e podatokot deka vo period od 1933 do 1939 Germancite izgradile avtopatna mreza vo dolzina od 3.300km...!



Edited by Cloverstack - 28-May-2012 at 20:23
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 1896
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 28-May-2012 at 10:28
Originally posted by Denko

Ne znam dali ova go pisuvam na pravo mesto, no mislam deka e interesno da se vidi kako izgledale prvite germanski avtopati izgradeni vo triesettite godini na minatiot vek so sto pocnal razvojot na modernata patna infrastruktura. Frapanten e podatokot deka vo period od 1933 do 1939 Germancite izgradile avtopatna mreza vo dolzina od 3.300km...!

http://imageshack.us/photo/my-images/140/reichsautobahnmittankst.jpg/

 
Уште пофрапантен е податокот од каде им пари на тогашните власти во Германија за да ги изградат тие автопати.
 
Малку помош:
 
 - не биле пари од задолжувања;
 - не биле пари од донации или од штедење;
 - не биле пари од даноци.
 
А да не заборавиме да додадеме дека станувало збор за домашни инвестиции, а не за странски инвестиции, односно Германците сами ги граделе тие автопати со домашни средства, иако тогашните власти во Германија ги обезбедиле истите тие средства на доста недемократски и на доста некапиталистички начин, а луѓето од кои ги обезбедиле истите тие средства, случајно или не, исчезнале засекогаш откако поминале низ портите на кои пишувало "Arbeit macht frei" ("Работата ве прави слободни").
 
Знам дека форумов не е место за политичка дискусија, но мислам дека кога веќе дискутираме за големите успеси на Германците во 1930-те години од гледна точка на патничката инфраструктура, мораме да обрнеме внимание на тоа од каде и како германските власти во периодот од 1933 до 1945 година ја финансирале германската инфраструктурна, индустриска и воена машинерија.


Edited by Dexter26 - 28-May-2012 at 10:36
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1473
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 28-May-2012 at 14:24
Ima uste mnogu da se pisuva, koj, kako i zosto rabotel na izgradbata na germanskata patna infrastruktura vo triesettite godini no toa ne e temata. Tie i togas bile mokni da izdradat avtopatista bez diktatura. Celta mi bese da kazam kade lezat pocetocite na avtopatot vo vreme koga avtomobilie bile retkost. Ovie avtopati se so asfalten sloj od 70cm i prilagodeni za brzina og 160km/h. Bidejki togasnite avtomobili bile spori nemalo ogranicuvanje na brzinata.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11798
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 16-Nov-2012 at 01:40

Норвешка... Atlanterhavsveien

http://en.wikipedia.org/wiki/Atlantic_Ocean_Road




1


2


3


4


Edited by Cloverstack - 16-Nov-2012 at 01:41
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3171
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 20-Nov-2012 at 11:04
Russky Bridge, Владивосток, Русија. Светското градителско чудо има цела серија на фотографии од најразлични агли снимени од самиот мост и од неговата околина на специјалната интернет - страница за проектот: http://rusmost.ru/panoramas/







Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6555
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 20-Nov-2012 at 16:39
добро да прашам нешто што мислам дека не го знам_како слегуваат надолу колите на овој мост од последната слика кога малу ќе подмрзне,а екипите нефрлиле средство против мрзнење.па не се супермени на сите страни да фрлат,негде ќе ги изненади(како кај нас снегот што ги изненадува во ДЕКЕМВРИ
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1754
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 19-Feb-2013 at 14:41


Еве како треба да изгледа делницата Д3 во Словачка која е во склоп на Е75 и Е50 а и повеќе локални значајни патишта.
Оваа делница била почната пред многу години но досега не е направено многу освен еден Тунел што е пробиен и неколку километри пат направен.

Повеќе информации за делницата на википедија
Највеќе информации има на Словачката википедија доколку нешто ве интересира од таму а не разбирате словачки се нудам да преведам (само да не биде целиот текст бидејќи има многу а има и термини кој не ги разбирам.)

Иначе Словаците (народот) се сомнева дека ова ќе се изгради наскоро бидејќи со години наназад се ветува дека ќе се продолжи со работата на оваа делница но досега нема направено ни еден метар откако е прекината со градба.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 10815
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 31-Jan-2014 at 18:02
Молдавија (после 1:30 има интересни сцени со „квалитетни“ патишта)



Edited by Џоле - 31-Jan-2014 at 18:02
За сè има вторпат
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1754
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 02-Mar-2014 at 17:08
Недела, 02 Март 2014 16:34

Денеска е пуштен во сообраќај вториот мост што ги поврзува островот Пенанг со западниот брег на Малезија, во должина од 24 километри, од кои 16,9 километри над морето. По повеќечасовни свечености на кои присуствуваа неколку десетици илјади жители од сите краишта на Малезија, мостот во употреба го предаде премиерот на таа држава Наџиб Тун Разак.

most

Најголемиот мост во југоисточна Азија дневно ќе опслужува 100.000 возила и со просечна брзина од 80 километри на час возилата ќе го минуваат за триесетина минути. Првиот мост на оваа релација, изграден 1985 година, беше познат и по сообраќајните турканици, а можеш да опслужи најмногу 60.000 возила дневно.

Како што рече малезискиот премиер Разак, мостот на пригодна свеченост наскоро ќе добие и име. Ќе се вика според сегашниот монарх Туанаку Абдул Халим Сах.

МИА


http://www.kurir.mk/svet/vesti/149661-Pusten-vo-upotreba-najdolgiot-most-vo-jugoistocna-Azija

Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1754
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 20-Apr-2014 at 19:24

Почна изградбата на подводниот тунел "Евроазија"

Турскиот премиер Реџеп Тајип Ердоган денеска го означи почетокот на градежните работи на тунелот „Евроазија“, што ќе минува под Мраморното Море и ќе ги поврзува европскиот и азискиот дел на Истанбул, јави Анадолија

- Овој тунел ќе го намали времето за преминување преку Босфорот од сегашните 100 на само 15 минути, нагласи Ердоган, додавајќи дека вакви тунели низ кои возилата минуваат под вода има само уште во Њујорк, и тоа четири, како и по еден во Малезија и Франција.

Церемонијата на отопчнување на подземните работи на тунелот се одржа во азискиот дел на Истанбул. Ердоган најави дека е предвидено дневно да бидат пробивани по 10 метри од тунелот.

Тунелот ќе биде со должина од 14,6 километри и низ него ќе може да минуваат само автомобили и минибуси, додека движењето на камиони, мотоцилки, велосипеди и пешаци нема да биде дозволено.

http://www.novamakedonija.com.mk/DetalNewsInstant.asp?vestInstant=33610
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4389
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 20-Apr-2014 at 20:36
Море стварно Реџеп, а од Довер до Кале како се стига?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 6996
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 21-Apr-2014 at 20:03
Originally posted by гитардемон

Море стварно Реџеп, а од Довер до Кале како се стига?
тој е железнички тунел... но како и да е не е во право Smile
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11798
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 24-Apr-2014 at 12:37

US Route 50

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2261
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 19-Aug-2014 at 21:31
6 дена за поправка на автопат:

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1296
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 19-Aug-2014 at 21:56
Originally posted by phenomenon

6 дена за поправка на автопат:



Да да секако..... Како прво сликата е земјотресите што ја зафатија Јапонија пред неколку години, првата слика е од земјотресот а втората гидина подоцна и ја имаше на сите медиуми која циркулирање со поголем број на исти слики каде имаше правено компарација.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2017  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.