build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 09-Oct-2015 at 23:00
кога ги фрлаа точаците што мислеа
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 722
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 10-Oct-2015 at 09:25
ova fotomotaza li e ili vistina?
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 10-Oct-2015 at 13:19
Originally posted by jyvation

Патарина пред Пекинг



Е тука стварно ова ќе ти биде тест за нервите колку се издржливи
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 10-Oct-2015 at 13:42
Вистина е, и ова се случува пред секој државен (национален) празник. Тога Кинезите земаат по една-две недели одмор за да патуваат до дома и назад.
За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 13-Oct-2015 at 18:59
А1 автопатот во Босна.Сликите се превземени од SSC.

















Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 13-Oct-2015 at 22:08
Каков напредок направи Босна во инфраструктурата тоа е за големо браво, имаа да не кажам нај лоша можна патна мрежа на балканов до некаде 2010 година беа по лоши од нас и тоа многу , од 2010 од тогаш па натаму драстично почнаа да градат нови автопатишта и еве во рок од 5 години впечатокот е повеќе од задоволувачки , направија голем бум гледано во инфраскруктурно поле ,вложија многу во изградбата што е за пофалба , и кај нас за едно 2-3 години ќе имаме автопатишта слични на овие , единствена разлика е тоа што на босанците многу порано им текна да инвестираат во патната мрежа за разлика од кај нас , ние сме зад нив едно 3 години и за тоа ќе почекаме уште некое време да за добиеме ваква слика на патиштата кај нас , како и да е предобри фотографии , и како во права смисла на значење треба да изгледа современ автопат.
Back to Top
King View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 654
  Quote King Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 04-Nov-2015 at 08:36
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 04-Nov-2015 at 13:51
Па самиот збор кажува Кинези
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 05-Nov-2015 at 19:38
isto i vo demir kapija se gradi taka
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 05-Nov-2015 at 20:05
мислам дека веќе поприлично е застапена машинава во светот, а вакви вијадукти обично се прават баш вака, со претходно обработени бетонски парчиња
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 16-Nov-2015 at 14:01
http://www.fakulteti.mk/news/15-11-15/turskiot_golden_gejt_-_chudo_na_modernata_arhitektura.aspx На линкот имате и галерија од неколку слики ,чисто да видете како изгледа градба на едно вакво грандиозно дело ,за кој што верувам дека нема држава во светот која што не би посакувала да поседува нешто вакво
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 05-Jan-2016 at 19:27
Состојбата на автопатската мрежа во Романија

зелено - во употреба
жолто - во изградба
сиво - планирано



Edited by Џоле - 05-Jan-2016 at 19:28
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 25-Jan-2016 at 21:41
Интересен пример кој би можел да се примени и кај нас:

Circular bridge in Uruguay lets drivers slow down and enjoy the view

A new circular bridge in Uruguay represents "a lagoon within a lagoon" according to the architect Rafael Viñoly. The bridge, which stretches across Laguna Garzón between the cities of Rocha and Maldonado on the southern coast of Uruguay, replaces a traditional raft crossing. The circular structure encourages traffic to slow down and allows drivers and pedestrians to take in the view as they cross.















“The concept of the Puente Laguna Garzon was to transform a traditional vehicular crossing into an event that reduces the speed of the cars, to provide an opportunity to enjoy panoramic views to an amazing landscape, and at the same time create a pedestrian place in the centre,” says Viñoly, the New York-based Uruguayan architect.

The two lanes of traffic split as they enter the circular portion of the bridge and are expected to carry 1,000 cars per day across the lagoon. Pedestrian walkways are located on both sides of the traffic lanes, encouraging tourists to use the bridge for recreational purposes.

The bridge project was funded by Eduardo Constantini, a developer who is responsible for a tourist development on the Rocha side of the bridge.

“It is an iconic architectural piece that will be a catalytic factor in driving the development of Rocha’s coastline, especially protected to preserve direct contact with nature. Just 35 percent of the stretch between the two lagoons can be developed and 50 percent must be devoted to green areas,” said Costantini.

Despite these environmental safeguards, according to La Nacion, the construction was met with resistance by local and environmental groups.

http://inhabitat.com/circular-bridge-in-uruguay-encourages-drivers-to-slow-down-and-enjoy-the-view/
За сè има вторпат
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 722
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 26-Jan-2016 at 09:14
trosenje pari, mozele da napravat nekoj vidikovec pokraj patot a ne vaka da si igraat.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 26-Jan-2016 at 22:05
дури и не е практично решение и е малку бесмислено... повеќе можеш да вртиш поглед кога се движиш во права линија отколку во кривина
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 26-Jan-2016 at 22:18
Интересно, но нефункционално решение. Ако сакаш да уживаш во погледот ќе застанеш на страна, нема да возиш. Плус во случајов возачот треба да се фокусира на кривината, а не на погледот околу себе.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 18-Feb-2016 at 18:40
Држави со најдолга мрежа автопати:

За сè има вторпат
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 18-Feb-2016 at 21:46
Колку неразвиена и заостаната земја е Русија говори овој податок. Ако Франција е помала од Русија околу 1000 пати сепак има дваипол пати поголема мрежа. Кина 112.000 импресивно.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 18-Feb-2016 at 21:54
Многу параметри треба да се земат предвид, зашто твоето тврдење е доста површно. На пример, големината на Русија е и една од причините зошто огромни делови немаат потреба од автопат. Второ, на долги дестинации во Русија се патува со авион, зашто е лудост од Москва да тргнеш со кола до Владивосток, на пример. Помалите земји имаат подобри шанси за погуста мрежа, во зависност од своите финансиски можности и од реалните потреби. Да, факт е дека Русија инфраструктурно заостанува во одредени области, но во скоро време се работи и на тоа. Од друга страна, една понеразвиена Шпанија има поголема мрежа од Франција и од Италија, па и од Германија. За САД не ме чуди, таму градат автопатишта уште од 1950-те години. Јужна Кореја претставува пријатно изненадување. Бројките за Кина се импресивни, нема што.
За сè има вторпат
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 18-Feb-2016 at 22:08
Моето видување е дека Русија се обидува да биде политичка светска сила а ништо не им пружа на своите 140 милиони жители бидејќи со инфраструктурата е сеуште во времето на Сталин слободно ке кажам. Знам дека на тие големи дистанци се користи авионски превоз но Европскиот дел на Русија ако го земеш сепак многу многу сериозно заостанува зад светот не само со патишта и со железницата исто. А како се трансформира држава во светска сила пример е Кина што се има од инфраструктура таму.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.110 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.