build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 29-Mar-2011 at 15:51
Аха, значи ете го резултатот на цел урбан криминал во Мал Ринг (од Тифани па до овие чуда што денес се градат).

Знам дека ќе се јават душегрижниците кои се алергични на критика, но ова е катастфоално решение.

На крстосницата ВМРО-Илинден се вклучува и бул. Гоце Делчев, еден од најоптеретените во Скопје. Значи се прави уште потесно грло.

Што добиваме сега? Партизанска и понатаму завршува слепо и мава во Тифани, не го добиваме правецот ПАртизанска-Кузман Јосифовски Питу (кој е токму тоа што му треба на Скопје), а проточноста на Гоце Делчев-Илинденска се доведува во прашање со додавање на овој јазол на тоа место.

Илинденска со своите 4 ленти во почетниот километар не е способна да биде замена за Партизанска, ниту пак може да ја замени со својата позиција (Партизанска е централна артерија на еден куп населбни во Скопје додека Илинденска е периферна артерија).

Да го надополниме тука она што го вели Н23.

Врз основа на кој проект склучуваат меморандум за финансирање? ПА нели плаќаме баснословни суми за консултанти кои го истражуваат ова и кои СЕУШТЕ не ги изнеле своите видувања и проекти? Од каде е тогаш овој цртеж, уште едно парче на инстант инженеринг од школата на СК2014?


Edited by pbanks - 29-Mar-2011 at 15:51
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 29-Mar-2011 at 15:54
se si mislam deka ''genijalcive'' sakat sho porazlicni resnija da prat za bilo so od nivnite predhodnici namesto da prifatat deka se amateri i da gi prodolzat vo kontinuitet resenijata na profesionalcite 

Edited by G.I. Joe - 29-Mar-2011 at 15:57
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 29-Mar-2011 at 15:58
Originally posted by гитардемон

Од погорната слика, подземната улица за новиот објект на плоштадот (сега веќе на Т-Mobile) нема да се гради.


Или... улицата што требаше да ја гради приватниот инвеститор ќе ја изгради државата (ќе опнат некој приклучок до гаражата од овој коридор и ќе прогласат готова работа).
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 29-Mar-2011 at 15:58
Originally posted by G.I. Joe

se si mislam deka ''genijalcive'' sakat sho porazlicni resnija da prat za bilo so od nivnite predhodnici namesto da prifatat deka se amateri i da gi prodolzat vo kontinuitet resenijata na profesionalcite 


измислувањето топла вода е дефинитивно тренд во последниве години...
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 29-Mar-2011 at 17:14
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 29-Mar-2011 at 17:28
so e muabetot so glupoto krsenje na bulevarot ?
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 29-Mar-2011 at 17:37
demek da se zaobikoli OBJEKTOT koj go srusija ( do negde ) poradi toa so trebase na toa mesto da pominuva bulevarot ??!!!  aha

Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 29-Mar-2011 at 17:53
Мене воопшто не ми е јасно од каде би требало да поминува трасата. Може некој на google maps/earth да појасни?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 29-Mar-2011 at 18:09
Затоа е и цената 30 милиони. Не е ништо спектакуларно, пардон спректакуларно е зашто барем ние што сме упознаени со ситуацијата знаеме и што е работата. За друг некој што не е член тука за него од други причини е спектакл.

Не се добива ништо ново со ова. Се дуплира врската што веќе и некако природно функционира поради тоа што е принудена да така функционира поради немање на тунелот Партизамнска-Кузман, мислам на илинденска-гоцеделчев-таа кај ману-кузман. Ништо ново, некоја грешка што се случи исто со градење на втората делница на обиколницата, момин поток хиподром.

Затоа во таа насока и беше се она што незнаевме што ќе се случува со рекорд и најавите да биде пешачки, па подземен, па надземен, па после којзнае каков. Незнам ни како мислам да го изведат ова, што ќе прават со Вардар кога планираат ептен под него да копаат. едни фонтани неможе да се доправат, а не па булевар под земја долж целата должина. Планирани триесет милиони само ќе се дуплираат при изведбата и ништо нема да се доправи, само ќе се достигне цена што ионака би коштала ако се прави Партизанска-Кузман.


Година ипол е доволно време да се покаже на јавноста која е разликата меѓу ова понудено решение и она што стварно треба да го има, само прашање е колку од тие што требаше да критикуваат си го потрошија интегритетот и професионален и секаков на фасади па сега и неможат да бидат сериозно сватени.

Но има една работа што гледам како на светла точка можеби. Средносрочно ќе дава ефекти. Кога ќе дојде државав во состојба да граде поголеми зафати, едноставно ова сообраќајна врска ќе ја прекинеме кај Дрводекор зашто и така идат на некој плитки коп, а за тунелот партизанска-кузман ќе имаме веќе една изградена клучка.



Во врска со тунелов под кале и мостот еве березервна поддршка, само ме буни тој кружниот ток. Ако толку е фетиш тоа, нека биде и клучка со кружен постоат и такви. Кривинава не пречи додека се задоволени сообрачајните стандарди, нагиби и радисуси минимални. Можеме ние да се ложиме на прави линии, но факт е дека цената да се сруши еден објект кој постои како недвижен капитал без разлика дали е дивоградба или не. Веројатно и го направиле непишаниот договор наокласицизам фасада за легализација и изнааѓање начин за да не биде срушен. Не дека неокласицисмот нешто не чини, се исто ми дали бил на оваа или онаа фасада, туку дека може да компензира многу политички во Македонија па макар и да лежел на булевар. Сега може и шпекулирам јас, но логична претпоставка ми е како граѓанин упатен слободно да се сомневам.

Тоа е тоа, далеку се работиве од реализација, не ги земајт од почеток многу при срце, не за друго, да не ни отиде дискусијава кај што не треба.

Edited by lslcrew - 29-Mar-2011 at 18:17
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 29-Mar-2011 at 18:24
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 29-Mar-2011 at 18:26

Interesno bese na videoto kade rekoa deka vo plan e da se izgradi podzemna dolnica preku Bulevar Kliment Ohridski sto ke se spoi so Ulica Partizanska da se izgradi most na rekata Vardar i sve da prodolzi preku tunel do plasticarskata ulica toa i te kako ke bide dobro za saobrakjajot ali ke kosta mnogu pari.

A ne samo toa dali nesto vakvo isto planiraat kaj juzen bulevar? I tamo se zborese deka ke se gradi podzemna dolnica ali sega za sega nisto ne vidovme od toa.
Back to Top
dule View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 255
  Quote dule Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 29-Mar-2011 at 18:38

Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски, и вицепремиерот Зоран Ставрески денеска /29.03.2011 година/ потпишаа Меморандум за соработка за финансирање на проект за подземна сообраќајница во Скопје. На потпишувањето на Меморандумот присуствуваа и вицепремиерот Владимир Пешевски и министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески.

- Ми претставува особено задоволство што за реализација на проектот за подземна брза сообраќајница од мостот „Гоце Делчев“, под кејот на Вардар, до Комплексот банки ќе соработуваме со Владата на Република Македонија. Градот Скопје со овој значаен проект ќе добие побрза и побезбедна сообраќајница којашто значително ќе го растовари сообраќајниот метеж низ центарот на градот. Според плановите, подземната сообраќајница ќе почне да се гради во текот на летото 2012 година, а дотогаш Градот Скопје ќе треба да изработи инфраструктурен проект и преку јавен конкурс да избере изведувач. Сообраќајницата ќе има по една лента во секоја насока, а кај мостот „Гоце Делчев“ ќе се гради кружен тек. Другите детали за изградбата на оваа сообраќајница ќе се содржат во конечниот, изведбен проект – рече градоначалникот Трајановски.

Тој додаде дека за реализација на овој повеќегодишен проект Градот Скопје ќе обезбеди средства од Буџетот на Град Скопје и од обврзници што ќе ги издаде Градот. Насоките за ова сообраќајно решение се содржат во сообраќајната студија што ја изработи шпанската проектантска куќа ИДОМ и е најповолно од понудените од аспект на безбедноста, функционалноста и цената на чинење.

Вицепремиерот Ставревски појасни дека во вкупната проектирана вредност на овој проект од 30 милиони евра Владата на Република Македонија ќе учествува со 20 милиони евра, а Градот Скопје со 10 милиони евра.

- Владата го разгледа барањето на Градот Скопје за заедничко финансирање на овој значаен проект и реши да го поддржи зашто со неговата реализација ќе се решат  проблемите на стотици илјади граѓани и ќе се подобрат животните услови во градот Скопје. За учество во овој проект ќе се обезбедат средства од Буџетот на РМ и со кредит од меѓународни финансиски институции и од домашни банки. Владата и натаму ќе ги поддржува сите проекти што се корисни за граѓаните, а се со краткорочни и долгорочни ефекти – нагласи Ставрески.

http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4088&mid=482&tabId=1&tabindex=0


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 29-Mar-2011 at 18:48
Сообраќајницата ќе има по една лента во секоја насока, ................
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 29-Mar-2011 at 18:52
Originally posted by lslcrew

Затоа е и цената 30 милиони. Не е ништо спектакуларно, пардон спректакуларно е зашто барем ние што сме упознаени со ситуацијата знаеме и што е работата. За друг некој што не е член тука за него од други причини е спектакл.

Не се добива ништо ново со ова. Се дуплира врската што веќе и некако природно функционира поради тоа што е принудена да така функционира поради немање на тунелот Партизамнска-Кузман, мислам на илинденска-гоцеделчев-таа кај ману-кузман. Ништо ново, некоја грешка што се случи исто со градење на втората делница на обиколницата, момин поток хиподром.

Затоа во таа насока и беше се она што незнаевме што ќе се случува со рекорд и најавите да биде пешачки, па подземен, па надземен, па после којзнае каков. Незнам ни како мислам да го изведат ова, што ќе прават со Вардар кога планираат ептен под него да копаат. едни фонтани неможе да се доправат, а не па булевар под земја долж целата должина. Планирани триесет милиони само ќе се дуплираат при изведбата и ништо нема да се доправи, само ќе се достигне цена што ионака би коштала ако се прави Партизанска-Кузман.


Година ипол е доволно време да се покаже на јавноста која е разликата меѓу ова понудено решение и она што стварно треба да го има, само прашање е колку од тие што требаше да критикуваат си го потрошија интегритетот и професионален и секаков на фасади па сега и неможат да бидат сериозно сватени.

Но има една работа што гледам како на светла точка можеби. Средносрочно ќе дава ефекти. Кога ќе дојде државав во состојба да граде поголеми зафати, едноставно ова сообраќајна врска ќе ја прекинеме кај Дрводекор зашто и така идат на некој плитки коп, а за тунелот партизанска-кузман ќе имаме веќе една изградена клучка.



Во врска со тунелов под кале и мостот еве березервна поддршка, само ме буни тој кружниот ток. Ако толку е фетиш тоа, нека биде и клучка со кружен постоат и такви. Кривинава не пречи додека се задоволени сообрачајните стандарди, нагиби и радисуси минимални. Можеме ние да се ложиме на прави линии, но факт е дека цената да се сруши еден објект кој постои како недвижен капитал без разлика дали е дивоградба или не. Веројатно и го направиле непишаниот договор наокласицизам фасада за легализација и изнааѓање начин за да не биде срушен. Не дека неокласицисмот нешто не чини, се исто ми дали бил на оваа или онаа фасада, туку дека може да компензира многу политички во Македонија па макар и да лежел на булевар. Сега може и шпекулирам јас, но логична претпоставка ми е како граѓанин упатен слободно да се сомневам.

Тоа е тоа, далеку се работиве од реализација, не ги земајт од почеток многу при срце, не за друго, да не ни отиде дискусијава кај што не треба.



branis nesto sho ne mozi da se odbrani .. 30 milioni e eden objekt od 5te so gi gradi ovaa drzava 5 godini .. zalno e da ne se daj i pokje za soobrakjajnicata da se izgradi kako so treba  a ne IMPROVIZIRANJE po milionti pat ... bas sekoj covek so logicki razmisluva poradi milion pricini bi se opredelil za tunel pod partizanska .. ne e ilindenska glavna soobrakjanjnica so 6 lenti i enormna protocnost so zavrsuva slepo .. spojkata na ilindenska so vmro mu idi kako Y kraci taka so se plus e nepotrebno za razlika od Partizanska koja prirodno e da si prodolzi pravoliniski do kompleksot Banki bez krsenjata so ni se nudat sega
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 29-Mar-2011 at 18:56
Што бранам бе? Ај дочитувај ги постовите и пробај да ги сватиш. 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 29-Mar-2011 at 19:01
Да ги собереме од кај мене од маало должината на коридорите во подземните гаражи ќе излезе повеќе тунел од ова што го планираат. Дискутираме и во дилема сме дали две или три ленти, па како ќе била клучката доле за да не посипе ваков ладен туш. Сепак затоа еве гледам дека освен црно и бело друго позција некои луќе и незнаат, затоа се обидов да кажам дека овој тунел фино ќе се врзе на Аџиларски на кеј некаде кај Ајриш Паб, секако ако се реши Скопје да гради асален тунел.

Најбитна информација што сега ми фали да знам зашто, кои се тие сериозни аргументи што го исклучиле од опција првопланираниот, и евентуално колку би коштало доколку се гради таков тунел. Да имаме релевантна споредба на суми.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 29-Mar-2011 at 19:07
Трасата некако и може да помине. Во комбинација со тунелот под Кале, во голема мера ќе се растеретат Гоце Делчев, Цветан Димов, Чуповски, 11 Октомври итн. Кружниот тек на крај на Партизанска иако подобар од семафори, би требало да биде решен со денивелација. За дополнителното оптоварување на раскрсниците кај Соборна и онаа на Илинденска со Климент Охридски ќе треба дополнително да се бара решение. Но, да има по една лента за секоја насока е недопустливо. А и простор за траса за трамвај не се споменува. Подобро да рипне цената за 20мил евра и да добиеме 2х2 + трамвај, отколку да имамае струмичка ситуација во подолга варијанта.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 29-Mar-2011 at 19:29
Ова е најпоразителната информација (според мене) која сум ја прочитал на форумов, откога сум активен на истиот. Ајде да спадне правот и да седнеме со аргументи да почнеме да се бориме со ова лудило. До вечера сметам да набројам барем 10 убедителни аругументи против ова лудило, кое го обрекува Скопје на децении гужви и хаос... Навистина поразителна информација. Не смееме да гледаме немо од страна, затоа што тука не се работи за вкус и фасади (иако Скопје2014 е далеку попроблематичен од урбанистички видик), туку за очигледни и логички параметри, факти и решенија, кои едноставно мора да бидат спазени при изградба на брзи градски магистрали. Само не ми е јасно од каде им е на копуциве што не знаат два збора на крст да врзат кредибилитетот децениските планови да ги сведуваат со нула и да даваат очигледно лаички и произволни решенија. Некомпетентноста на надлежните е фрапантна, а заспаноста и општата култура и заинтересираност на граѓаните е застрашувачка! Ништо добро не не чека децении напред со ваквиот однос!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 29-Mar-2011 at 19:33
Originally posted by Andrej_LJ

Ова е најпоразителната информација (според мене) која сум ја прочитал на форумов, откога сум активен на истиот. Ајде да спадне правот и да седнеме со аргументи да почнеме да се бориме со ова лудило. До вечера сметам да набројам барем 10 убедителни аругументи против ова лудило, кое го обрекува Скопје на децении гужви и хаос... Навистина поразителна информација. Не смееме да гледаме немо од страна, затоа што тука не се работи за вкус и фасади (иако Скопје2014 е далеку попроблематичен од урбанистички видик), туку за очигледни и логички параметри, факти и решенија, кои едноставно мора да бидат спазени при изградба на брзи градски магистрали. Само не ми е јасно од каде им е на копуциве што не знаат два збора на крст да врзат кредибилитетот децениските планови да ги сведуваат со нула и да даваат очигледно лаички и произволни решенија. Некомпетентноста на надлежните е фрапантна, а заспаноста и општата култура и заинтересираност на граѓаните е застрашувачка! Ништо добро не не чека децении напред со ваквиот однос!
Во потполност се согласувам со мислењето. Најлошото во целата работа е нашата индиферентност како граѓани!
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 29-Mar-2011 at 19:33
@ Andrej_LJ  ..se soglasuvam so tebe
@lslcrew       ..pa gledam deka so site sili se obiduvas stalno da gi odbranis proektite .. ne e rabotata crno belo ... rabotata e profesionalno da se izrabotat proektite i da se izberi najdobro resenie , a ne da ni se nudat resenija stalno so se polosi i pokomplicirani od predhodnite , pa da se cudime sho kako ...

Edited by G.I. Joe - 29-Mar-2011 at 19:44
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.