Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
Post Reply | Page <1 1819202122 26> |
Author | ||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #381 Posted: 14-Feb-2013 at 12:55 | |||
Ау да бе сега видов.
Има подземен пешачки на десниот крај на плоштадов. |
||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #382 Posted: 14-Feb-2013 at 13:29 | |||
Ако прашуваш за сликата што ја постираше Денко од кружниот тек тогаш има подземен излез ,види убаво на десната страна од плоштадот и преку улица од другата страна двата влеза. Едит: не го видов последниот пост од Андреј Edited by daci92 - 14-Feb-2013 at 13:30 |
||||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #383 Posted: 14-Feb-2013 at 16:48 | |||
...ili mozebi baraat uste prostor za spomenici, a sredisniot del od kruzniot tek e stvoren za toa |
||||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #384 Posted: 14-Feb-2013 at 18:14 | |||
Стручњаците на власта хаХА
Па тие имаат само 3 работи во глава, барок, споменици и кружни текови... Сеуште господинот градоначалник не се решил ни колку ленти ќе има тунелот секоја изјава му е различна... |
||||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||||
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2599 |
Quote Reply #385 Posted: 14-Feb-2013 at 23:17 | |||
На овој предлог нема можност за вртење лево од бул. КЈП кон бул. Кочо Рацин или ја не догледувам? |
||||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #386 Posted: 15-Feb-2013 at 00:20 | |||
Според тоа јас што гледам нема ,но ме интересира што е таа подземна улица зацртана од подземниот тунел кон бул.Кочо Рацин ..изгледа станува збор за некаков излез кон црвен крст од тунелот.
|
||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #387 Posted: 15-Feb-2013 at 15:46 | |||
како и да е, додади го само тоа вртење, и имаш многу подобро решение отколку некакви кружни текови што опстојуваат само на многу помал промет |
||||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||||
Hector
Newbie БАНИРАН Joined: 15-Feb-2013 Online Status: Offline Posts: 20 |
Quote Reply #388 Posted: 15-Feb-2013 at 15:50 | |||
Мене не ми е јасно кога ќе се изгради подземната улица, и двете клучки, како планираат да се растерети сообракајот кога и сега, не се 'диши' на овие крстосници ???
|
||||
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1315 |
Quote Reply #389 Posted: 21-Mar-2013 at 14:57 | |||
Вчера го зачекав Коце кај Јанко,кажа дека улицата ќе биди со две ленти во правец и изгледаше прилично сигурен во тоа(спомна дека од почеток било во план една лента во правец но се откажале од тоа)
Не дека оваа информација ја оправдува самата улица,но донекаде е промашувањето ќе биди помало. Кажа и за логиката зошто не се гради зацртаната улица директно од Партизанска,една од причините зградата Тифани,друга причина било тоа што таму улицата би понирала кај градежен факултет и тоа било доста далеку од малиот ринг на пр.ако некој тргне од аеродром за центар,ќе требало да излезе дури кај градежен и после по рузвелтова,илинденска и да се враќа пак кон ценатр. Edited by ovaj_stariov - 21-Mar-2013 at 15:06 |
||||
build.mk, гради форумска историја
|
||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #390 Posted: 21-Mar-2013 at 15:49 | |||
Па тоа е и поентата... bypass the center... за да се стигне до било кое место во центар има друга сообраќајна мрежа... а не улицава...
|
||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #391 Posted: 21-Mar-2013 at 16:05 | |||
Таа теза подолго време се турка.
Сепак не зборуваме за ракетна наука, лесно се пресметува. Ако рампата треба да излегува од Тифани до Градежен факултет тогаш според Коце, подземната сообраќајница требала да се гради на 45м длабочина ако сметаме со наклон од 6% колку што е предвиден на оваа негова сообраќајница. |
||||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #392 Posted: 21-Mar-2013 at 16:43 | |||
вчера гледав само 15 последни минути,но на оваа тема претпоследниот пат Коце убаво објасни.Поради Тифани ако се прави подземна ќе треба да се понира од кај градежен,но ако небил Тифани,понирањето ќе можело слободно да се направи од кај соборна црква.Ова е поради длабоките темели на Тифани
|
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #393 Posted: 21-Mar-2013 at 16:52 | |||
Не, тој вчера кажа дека планот и без Тифани бил да понира од кај градежен факултет. |
||||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #394 Posted: 21-Mar-2013 at 17:11 | |||
Па добро, колку би чинело да се откупи и срушо зградата на Тифани? Дали можеби ова не е вистинскиот trade-off во ситуацијава? Градот може да понуди соодветна локација за замена на маркичката и да се откаже од комуналиите, и со тоа добри 30-40% би се намалила вредноста на откупот. Ако станува збор за 3-4 милиони евра, тоа и не е така голема сума, па редно е грешкаа како што треба се исправи.
|
||||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #395 Posted: 21-Mar-2013 at 17:42 | |||
Апсолутно. Неможе едно Тифани да биде оправдување за изместување на капитален проект како коридорот. Сепак Тифани е само оправдувањето, на трасата позади Тифани лежат уште еден куп други објекти кои се изградиа потоа, па ако навистина длабочината е проблемот тогаш решението е скоро невозможно. Освен тоа ме интересира кое е оправдувањето за кракот кон 11 Октомври? И оваа траса која сега се планира може да се спои со тој крак. Освен Портата Македонија и очигледното немање волја што друго пречи за нешто вакво? |
||||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #396 Posted: 21-Mar-2013 at 17:53 | |||
Moze nekoj da objasni kade se naoga Tifani?
|
||||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #397 Posted: 21-Mar-2013 at 18:53 | |||
јас кога го гледав(пред неколку месеци) објаснуваше дека длабочината на темелите е проблемтреба под темели да се оди на уште некоја дистанца,а сето тоа е предалеку за толку кратка делница.
вероватно има некоја студија која убаво го објаснува проблемот,но ние знаеме само она што ќе ни го кажат |
||||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1112 |
Quote Reply #398 Posted: 21-Mar-2013 at 19:28 | |||
Со 4 ленти е веќе нешто друго. Иако е импровизација трасата, на долг рок можеби е и подобра. Кога ќе имаме тунел под Кале и Илинденска до обиколница, заедно со ширењето на градот на северозапад, Гоце Делчев и Партизанска ќе бидат многу пооптеретени. Булеваров е веројатно предвиден како алтернатива на Судска палата.
За сообраќајот јужно од Мал ринг оригиналната траса немаше да заврши многу работа. Само Јужен булевар може да биде решение за поврзување на Кисела вода и Аеродром со Капиштец и Тафталиџе. Партизанска треба колку што е можно повеќе да се растеретува и да се направат услови за денивелирана траса за трамвај. По најавуваното затварање на Чуповски за сообраќај, крајниот дел на Партизанска ќе биде само врска меѓу северните и јужните коридори, што е доста позитивно. |
||||
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2599 |
Quote Reply #399 Posted: 22-Mar-2013 at 02:33 | |||
Грда жолта зграда на самиот почеток на Партизанска. |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #400 Posted: 22-Mar-2013 at 07:37 | |||
41°59'49.51"N 21°25'42.56"E |
||||
Post Reply | Page <1 1819202122 26> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |