build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 14-Feb-2013 at 12:55
Ау да бе сега видов.
Има подземен пешачки на десниот крај на плоштадов.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 14-Feb-2013 at 13:29
Originally posted by xnx

offtopic: kako se stiga do centralniov plostad na slikava ? nema ni zebra, ni pozemen izlez(kolku sto gledam)

Ако прашуваш за сликата што ја постираше Денко од кружниот тек тогаш има подземен излез ,види убаво на десната страна од плоштадот и преку улица од другата страна двата влеза.

Едит: не го видов последниот пост од Андреј


Edited by daci92 - 14-Feb-2013 at 13:30
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 14-Feb-2013 at 16:48
Originally posted by zabegan


[QUOTE=Denko] [QUOTE=zabegan]само сепак не ми е јасно зошто ваков, или турбо кружен тек, би одговарал на раскрсницата кај банките Dunno
Predpostavuvam deka strucnjacite presmetale, deka kruzniot tek e poprakticen, t.e. pobrz?!

...ili mozebi baraat uste prostor za spomenici, a sredisniot del od kruzniot tek e stvoren za toa
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 14-Feb-2013 at 18:14
Стручњаците на власта хаХА
Па тие имаат само 3 работи во глава, барок, споменици и кружни текови...

Сеуште господинот градоначалник не се решил ни колку ленти ќе има тунелот секоја изјава му е различна...
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 14-Feb-2013 at 23:17
Originally posted by zabegan


Originally posted by Sylvester

Originally posted by zabegan

за раскрсницата кај комплексот банки имаше совршено решение за клучка кое долго време си стоеше во плановитене ми е јасно зошто е толкава љубовта кон кружните текови кои се лупаат буквално и кај што треба и кај што не требаофтопик: медиумиве со нивните глупости... кружен тек со семафори... кај постои такво нешто?

Какво било решението кое стоело во плановите за раскрсницата?
И зошто до сега фирмата која што го изработила проектот нема објавено како ќе изгледа ова што сега сакаат да го прават?

ова треба да е тоа... можеби му требаат уште некои дополнувања, но е несомнено подобро решение од кружен тек


На овој предлог нема можност за вртење лево од бул. КЈП кон бул. Кочо Рацин или ја не догледувам?
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 15-Feb-2013 at 00:20
Според тоа јас што гледам нема ,но ме интересира што е таа подземна улица зацртана од подземниот тунел кон бул.Кочо Рацин ..изгледа станува збор за некаков излез кон црвен крст од тунелот.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 15-Feb-2013 at 15:46
Originally posted by fichot

Originally posted by zabegan


Originally posted by Sylvester

Originally posted by zabegan

за раскрсницата кај комплексот банки имаше совршено решение за клучка кое долго време си стоеше во плановитене ми е јасно зошто е толкава љубовта кон кружните текови кои се лупаат буквално и кај што треба и кај што не требаофтопик: медиумиве со нивните глупости... кружен тек со семафори... кај постои такво нешто?

Какво било решението кое стоело во плановите за раскрсницата?
И зошто до сега фирмата која што го изработила проектот нема објавено како ќе изгледа ова што сега сакаат да го прават?

ова треба да е тоа... можеби му требаат уште некои дополнувања, но е несомнено подобро решение од кружен тек


На овој предлог нема можност за вртење лево од бул. КЈП кон бул. Кочо Рацин или ја не догледувам?
како што кажа Андреј, недоквакана е клучката во планот... не ми е јасно зошто фали тоа поврзување кое е едно од двете најбитни, и јас сечудев, и дури кога побарав низ плановите, го приметив тоа Dunno
како и да е, додади го само тоа вртење, и имаш многу подобро решение отколку некакви кружни текови што опстојуваат само на многу помал промет
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Hector View Drop Down
Newbie
Newbie

БАНИРАН

Joined: 15-Feb-2013
Online Status: Offline
Posts: 20
  Quote Hector Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 15-Feb-2013 at 15:50
Мене не ми е јасно кога ќе се изгради подземната улица, и двете клучки, како планираат да се растерети сообракајот кога и сега, не се 'диши' на овие крстосници ???
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 21-Mar-2013 at 14:57
Вчера го зачекав Коце кај Јанко,кажа дека улицата ќе биди со две ленти во правец и изгледаше прилично сигурен во тоа(спомна дека од почеток било во план една лента во правец но се откажале од тоа)
Не дека оваа информација ја оправдува самата улица,но донекаде е промашувањето ќе биди помало.

Кажа и за логиката зошто не се гради зацртаната улица директно од Партизанска,една од причините зградата Тифани,друга причина било тоа што таму улицата би понирала кај градежен факултет и тоа било доста далеку од малиот ринг на пр.ако некој тргне од аеродром за центар,ќе требало да излезе дури кај градежен и после по рузвелтова,илинденска и да се враќа пак кон ценатр.

Edited by ovaj_stariov - 21-Mar-2013 at 15:06
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 21-Mar-2013 at 15:49
Па тоа е и поентата... bypass the center... за да се стигне до било кое место во центар има друга сообраќајна мрежа... а не улицава...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 21-Mar-2013 at 16:05
Таа теза подолго време се турка.

Сепак не зборуваме за ракетна наука, лесно се пресметува. Ако рампата треба да излегува од Тифани до Градежен факултет тогаш според Коце, подземната сообраќајница требала да се гради на 45м длабочина ако сметаме со наклон од 6% колку што е предвиден на оваа негова сообраќајница.


Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #392 Posted: 21-Mar-2013 at 16:43
вчера гледав само 15 последни минути,но на оваа тема претпоследниот пат Коце убаво објасни.Поради Тифани ако се прави подземна ќе треба да се понира од кај градежен,но ако небил Тифани,понирањето ќе можело слободно да се направи од кај соборна црква.Ова е поради длабоките темели на Тифани
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #393 Posted: 21-Mar-2013 at 16:52
Originally posted by gjoko

вчера гледав само 15 последни минути,но на оваа тема претпоследниот пат Коце убаво објасни.Поради Тифани ако се прави подземна ќе треба да се понира од кај градежен,но ако небил Тифани,понирањето ќе можело слободно да се направи од кај соборна црква.Ова е поради длабоките темели на Тифани


Не, тој вчера кажа дека планот и без Тифани бил да понира од кај градежен факултет.


Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #394 Posted: 21-Mar-2013 at 17:11
Па добро, колку би чинело да се откупи и срушо зградата на Тифани? Дали можеби ова не е вистинскиот trade-off во ситуацијава? Градот може да понуди соодветна локација за замена на маркичката и да се откаже од комуналиите, и со тоа добри 30-40% би се намалила вредноста на откупот. Ако станува збор за 3-4 милиони евра, тоа и не е така голема сума, па редно е грешкаа како што треба се исправи.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #395 Posted: 21-Mar-2013 at 17:42


Апсолутно. Неможе едно Тифани да биде оправдување за изместување на капитален проект како коридорот.

Сепак Тифани е само оправдувањето, на трасата позади Тифани лежат уште еден куп други објекти кои се изградиа потоа, па ако навистина длабочината е проблемот тогаш решението е скоро невозможно.

Освен тоа ме интересира кое е оправдувањето за кракот кон 11 Октомври? И оваа траса која сега се планира може да се спои со тој крак. Освен Портата Македонија и очигледното немање волја што друго пречи за нешто вакво?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #396 Posted: 21-Mar-2013 at 17:53
Moze nekoj da objasni kade se naoga Tifani?
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #397 Posted: 21-Mar-2013 at 18:53
јас кога го гледав(пред неколку месеци) објаснуваше дека длабочината на темелите е проблемтреба под темели да се оди на уште некоја дистанца,а сето тоа е предалеку за толку кратка делница.

вероватно има некоја студија која убаво го објаснува проблемот,но ние знаеме само она што ќе ни го кажат
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #398 Posted: 21-Mar-2013 at 19:28
Со 4 ленти е веќе нешто друго. Иако е импровизација трасата, на долг рок можеби е и подобра. Кога ќе имаме тунел под Кале и Илинденска до обиколница, заедно со ширењето на градот на северозапад, Гоце Делчев и Партизанска ќе бидат многу пооптеретени. Булеваров е веројатно предвиден како алтернатива на Судска палата.

За сообраќајот јужно од Мал ринг оригиналната траса немаше да заврши многу работа. Само Јужен булевар може да биде решение за поврзување на Кисела вода и Аеродром со Капиштец и Тафталиџе. Партизанска треба колку што е можно повеќе да се растеретува и да се направат услови за денивелирана траса за трамвај. По најавуваното затварање на Чуповски за сообраќај, крајниот дел на Партизанска ќе биде само врска меѓу северните и јужните коридори, што е доста позитивно.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #399 Posted: 22-Mar-2013 at 02:33
Originally posted by Denko

Moze nekoj da objasni kade se naoga Tifani?


Грда жолта зграда на самиот почеток на Партизанска.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #400 Posted: 22-Mar-2013 at 07:37

41°59'49.51"N  21°25'42.56"E
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.316 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.