build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #441 Posted: 25-Jul-2013 at 03:46
Задолжување за подземната сообраќајница во центарот на Скопје

Советот на Град Скопје донесе одлука за задолжување во висина од 4,8 милиони евра на Градот Скопје преку издавање обврзници за изградба на подземната сообраќајница во центарот на Скопје. Новото задолжување е во функција на целосна реализација на еден од најзначајните проекти на локалната власт. Паралелно со заокружувањето на финансиската конструкција, во моментов тече и огласот за прибирање понуди од потенцијалните изведувачи. Крајниот рок за доставување на понудите истекува на 12 август, а досега за изградба на подземната сообраќајница пројавиле интерес 15-тина градежни компании. Со овој проект е предвидено со тунел да се спои булеварот„Кузман Јосифовски – Питу“ со булеварите „Илинден“ и „ВМРО“.

 

#

 

 

Трасата ќе има по една коловозна лента во секој правец и е предвидено да биде долга 1.300 метри, од кои 900 метри ќе бидат под земја, додека 400 метри над земја. Првичните прогнози велеа дека за овој проект треба да се издвојат околу 32 милиони евра. Започнувајќи од мостот „Гоце Делчев“, подземната сообраќајница ќе минува под „Кејот 13-ти ноември“ за да излезе на идниот кружен тек кај булеварот „Кузман Јосифовски – Питу“. Тендерот за изградба на подземната сообраќајница беше објавен во јануари годинава.


http://www.build.mk/?p=27272

Чекај нели ќе беа по 2ленти во правец ?????
Во овој случај воопшто нека не ја ни почнуваат.....

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #442 Posted: 25-Jul-2013 at 08:03
Ne znam za vas ama jad nikogaš ne veruvav deka ke ima po dve lenti.Mnogu ubavo izgleda za da bide realno
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #443 Posted: 25-Jul-2013 at 10:28
Originally posted by zabegan



Originally posted by alexsend

Денес разговарав со главниот инженер на една од компаниите кои се пријавија на тендерот. Рече дека имало 3 опции кои ги понудиле. Една од нив, според него најдобра е следната, покрај тоа што има кружен тек кај мостот Гоце Делчев, возилата кои се движат кон Илинденска и обратно од Илинденска кон Комплекс банки воопшто нема да се вклучуваат на кружниот туку ќе поминуваат под него. И истата таа точка (кружниот кај Гоце Делчев) нема да биде на 2 туку на 3 нивоа. 1.кружен тек, 2.премин под кружен за илинденска-аеродром и 3.вклучување кон партизанска.
Експерт кој го ангажирале од една западно европска земја деновиве треба да дојде и да помогне во изборот и деталите за изведба. При зафатот ќе се дислоцираат минимум 3 споменици.

Има уште многу работа околу избор на фирма како и тоа која точно опција да се прифати, ќе треба малку да почекаме.
има некој постручно мислење за ваквото решение? мене ми звучи добро, затоа што не се мешаат оските во една точка, ама од друга страна не верувам дека ќе се нафатат на таков (за нас) голем зафатисто така, останува непроменет фактот што масивно прометен булевар е сведен на две ленти, без никаков простор за ништо друго


Тоа е само една (најдобрата) од трите опции кои ќе ги понудат на градот, иако е најдобра од се што слушнав до сега не значи дека Градот истата ќе ја прифати, може повторно да завршиме со најпростото/глупавото решение. Исто така да напоменам дека надворешниот експерт кој го имаат ангажирано директно се спротиставил на тоа да има само по една лента во правец, велејки дека во тој случај подобро ништо да не се прави. Исто така имаат предвидено и простор за шински превоз, шините во тунелот би биле поставени, за во иднина само да се надоврзат.

Повторно ќе речам дека ова е гледано од аспект на инженерите/експертите за сообраќај, но главниот збор секако е кај градоначалникот. За нив може да биде прифатливо и по една лента во правец со најпрост кружен на влезовите. Се изминатите години се гради врз основа на она што сакаат политичарите, не како треба да биде.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Portal View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Portal Quote  Post ReplyReply #444 Posted: 02-Sep-2013 at 09:30
kaj postata soobrakajot od partizanska i ilindenska se dva priklucoci kon tunelot. Voopsto ne mu treba vrska so Mavrovka, ...
 
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #445 Posted: 02-Sep-2013 at 10:27
вчера пишуваше дека улицата ќе кошта најмалку 50 милиони евра.ќе ја побарам информацијата и ќе ја постирам
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #446 Posted: 02-Sep-2013 at 11:32

СКОПЈЕ
    
01.09.2013, 16:15
Подземната улица ќе чини најмалку 50 милиони евра

Четири конзорциуми понудиле да го реализираат досега најскапиот инфраструктурен проект

ДЕСПИНА ТРАЈКОВСКА



Најмалку 57 милиони евра ќе чини изградбата на подземната улица од Влада до Народна банка. Ако се суди по доставените понуди на градежните компании, минимум толку пари ќе треба да обезбедат градските власти за да го реализираат овој проект.

Минатата недела Град Скопје ги отвори понудите пристигнати од заинтересираните фирми за изведба на подземниот коридор. Понуди доставиле четири конзорциуми, од кои еден е составен од македонски компании, а другите генерално се градежни фирми од странство. За најмалку пари коридорот би го изградил македонско-италијански конзорциум кој доставил понуда од 57 милиони евра. Една украинска компанија се понудила подземната улица да ја изгради за околу 61 милион евра, додека 76 милиони евра е понудата што ја доставил македонскиот конзорциум кој го сочинуваат „Бетон“, „Гранит“ и „Жикол“. Најскапа понуда на тендерот во висина од околу 92 милиона евра е од еден португалско-бугарски конзорциум.

„Стручната комисија сега ќе ги евалуира понудите, па потоа ќе следи електронска аукција на која ќе се избере најповолната понуда. Очекуваме висината на понудите да се намали, со оглед на тоа дека ќе има аукција, а досегашната пракса укажува дека од првично доставените, цените на аукција се намалуваат“, велат од Градот.

Ако се' тече по предвидената динамика, не е исклучена можноста изградбата на подземната улица да почне до крајот на годинава.

Инаку, проектот заеднички ќе го финансираат Град Скопје и Владата. Засега е сигурно дека градските власти планираат да обезбедат околу 5 милиони евра од издавање обврзници. Ваква одлука неодамна донесе Советот на Град Скопје.

Градоначалникот Коце Трајановски неколкупати досега истакна дека овој проект е од извонредно значење за решавање на сообраќајниот метеж во градот, особено во централното подрачје. Со него ќе се овозможи директна врска помеѓу источниот и западниот дел од градот.

„Со тоа ќе се растовари сообраќајот во Малиот и Големиот ринг, бидејќи за патување од источниот во западниот дел на градот возачите нема да бидат принудени да ги користат улиците во Малиот и Големиот ринг“, сметаат градските власти.

Предвидено е улицата да понира од булеварите „Илинден“ и „Партизански одреди“ и да оди под земја се' до булевар „Кузман Јосифовски-Питу“. Ќе биде долга 1.150 метри и широка 21 метар. Ќе биде опремена со систем за детекција на инциденти, систем за детекција на пожар, систем за видеонадзор, СОС-станици, а ќе биде управувана од контролен центар.
http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=36544E57C5DCFF46A57E08443DDC8C54
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #447 Posted: 02-Sep-2013 at 11:37
Добро сега, цифрите различно се поставени од Утрински весник и од Алфа ТВ. Мислам дека сумата е поголема бидејќи не е вкалкулиран данокот, така што на крајот сите понуди излегуваат над 60 милиони евра. Како и да ја вртиме работава, на крај добивме понуди што се двојно поскапи од проекциите на Град Скопје за тоа колку ќе чини овој проект. Ако остане оваа цена, подземната сообраќајница не треба воопшто да се гради.
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #448 Posted: 02-Sep-2013 at 12:19
Neli imase nekoja prikaska deka demek ako gradot (ili Vladata) sami ja gradat, ke zastedat povekje otkolku ako ja dadat na konsultantite da baraat investitor (spored presmetanata cena kolku sto bi trebalo da iznesuva).

I togas verglaa deka cenata e edno duplo poniska od ovaa sto sega se nudi..
Se sekavate?


Edited by ebivetre - 02-Sep-2013 at 15:04
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #449 Posted: 02-Sep-2013 at 14:07
jas mislam deka e golema greska ulicava, toj prostor treba da se cuva za metro linii..
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #450 Posted: 02-Sep-2013 at 14:48
Seuste stojam na stavot deka Partizanska koja e so 6 lenti ne treba da zavrsuva slepo i deka TAA treba da ponira od Sobornata crkva pa da se spoi so K.J.Pitu ....
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #451 Posted: 02-Sep-2013 at 15:28
bas taka. mnogu poveke logika ima
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #452 Posted: 02-Sep-2013 at 17:37
Нели е сто пати коментирано дека од кај соборна неможи да понира бидејќи смета Тифани со својата големина.За да би се добило на длабина и адекватен наклон би требало да почне да се понира од кај градежен,а тоа веќе нема смисла.

Обична математика е тоа-за да се оди подлабоко и да се запази нагибот на патот од да речиме 6-8%(појма немам колку е за вакви подземни тунели,овие бројки се за магистрали),треба да се продложи во хоризонтала

длабината=должината на косината x sin(аголот)
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #453 Posted: 02-Sep-2013 at 17:41
Значи повторно се вративме на две ленти (по една во правец)
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #454 Posted: 02-Sep-2013 at 18:59
Originally posted by gjoko

Нели е сто пати коментирано дека од кај соборна неможи да понира бидејќи смета Тифани со својата големина.За да би се добило на длабина и адекватен наклон би требало да почне да се понира од кај градежен,а тоа веќе нема смисла.

Обична математика е тоа-за да се оди подлабоко и да се запази нагибот на патот од да речиме 6-8%(појма немам колку е за вакви подземни тунели,овие бројки се за магистрали),треба да се продложи во хоризонтала

длабината=должината на косината x sin(аголот)
Isto taka 100 pati e komentirano deka Tifani ne smeta i deka mozi da se zaobikoli t.e. poniranjeto malce da skrsnuva na levo, nakaj taa praznata lokacija so doprva treba da se gradi t.e. kukjata

Edited by G.I. Joe - 02-Sep-2013 at 19:05
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #455 Posted: 02-Sep-2013 at 20:35

Originally posted by gjoko

Ne znam za vas ama jad nikogaš ne veruvav deka ke ima po dve lenti.Mnogu ubavo izgleda za da bide realno

ај па и ти знаеш дека надреализам цвета по воздух кај нас,не ме чуди да ја кренат и онаа од спротива иако тоа требаше да го сторат најнапред пред воопшто и да го истоварат уставен на кеј,а потем да ги направат едносмерни!

во најмала рака ко што веќе е доста пати напоменато бар за некое лрт во иднина ова би било добра закрпа,но мислам дека по трасирањето на главниот тунел под плоштад ваквата импровизација и навистина ќе стане сервисна улица за потребите на службите за тревожење и гранапите во трговски, можеби паркингот под плоштад, и тук таму веспи и точаци!?

HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #456 Posted: 02-Sep-2013 at 23:28

СКОПЈЕ
    
02.09.2013, 15:21
Поради скапите понуди можен нов тендер за подземната улица

Понудените цени се повисоки од проектираната која изнесувала меѓу 40 и 45 милиони евра

Градоначалникот Коце Трајановски не ја исклучува можноста да го повтори тендерот за избор на фирма која ќе ја гради подземната улица од Влада до Народна банка. Иако допрва ќе се врши евалуација на понудите, големата разлика помеѓу понудените и проектираната цена е причина што Трајановски уште од сега е ставен на маки. Тој како да е затечен од висината на четирите понуди, кои се движат од 57 до 92 милиони евра, а проектираната цена за изградба на улицата изнесуваше помеѓу 40 и 45 милиони евра.

„Имаше голем интерес од фирми што зедоа тендерска документација. За жал, се пријавија само четири компании. Точно е дека цените се повисоки од проектантската цена, што малку не' изненади. Меѓутоа, почнуваат евалуациите, во смисла на тоа кој има комплетна документација, кој нема и слично. Со оглед на тоа што две третини од средствата ќе ги обезбеди Владата, а една третина Град Скопје, ќе направиме консултации со Владата за да видиме како ќе одиме натаму, бидејќи, секогаш кога во една јавна набавка цените се поголеми од предвидените и од проектираните, ако не може дополнително да се издвојат финансиски средства за да се заокружи финансиската конструкција, тендерот ќе се повтори“, рече вчера градоначалникот Трајановски. (Дс.Т.)
http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=5D98B768B11D4349982237B96351CA06
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #457 Posted: 02-Sep-2013 at 23:38
Јое,незнам на што мислиш кога кажуваш скршнување во лево.јас тука негледам простор за скршнување освен со остра кривина која во тој случај би била права црна точка-т.е. кланица

Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #458 Posted: 03-Sep-2013 at 03:13
А за велосипеди ќе биде улицава, или како? 1 лента во правец?
Traveling.
Back to Top
makedon4e View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 22-Jul-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote makedon4e Quote  Post ReplyReply #459 Posted: 03-Sep-2013 at 04:19
Колку што сум запознаен во изградбата на оваа улица прече и камениот мост чијшто темели навлегуваат длабоко и во делот покрај Вардар, но не знам дали е пронајдено некое решение за тоа.
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #460 Posted: 03-Sep-2013 at 05:01
Originally posted by gjoko

Јое,незнам на што мислиш кога кажуваш скршнување во лево.јас тука негледам простор за скршнување освен со остра кривина која во тој случај би била права црна точка-т.е. кланица

Gledaj vo podzemniot bulevar so isprekinati linii sto e nacrtan, iako skrsnuvanjeto mozi mnogu poblago da se nacrta i porano da pocni, sepak toa ne e razraboteno ovde.. Toj bulevar e od GUP-ot 2002 godina     


Edited by G.I. Joe - 03-Sep-2013 at 05:02
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2122232425 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.252 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.