build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 03-Sep-2013 at 18:32
Јас колку што знам Тифани пречи затоа што влезот бил планиран да почне да понира кај нејзе ,но доколку влезот почне да понира кај Соборна мислам дека не би имало никаков проблем , Тифани има еден подземен кат (колку што сум запознат) и тој не е подлабок од 3.5м уште 2 метри темели надоле да има тоа значи 5.5 метри ,а улицата може да понира на 7-8 метри со што ниеден објект не би пречел, односно ниеден објект во тој дел нема темели подлабоки од Тифани (освен сега можеби Мериот кој не би играл голема улога и онака кога улицата треба да скршнува) .

Што е во однос на другиот проект Илинденска - К.Ј.Питу доколку е планиран да има само 2 ленти (една во правец) тогаш не се согласувам да се гради ниту за 30милиони евра ,едноставно немаме потреба од толкав трошок за нешто што ќе претставува уште поголем проблем во градот и што ќе биде тесно грло , за истите пари може да изградат цел друг булевар.


Edited by daci92 - 03-Sep-2013 at 18:34
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 05-Sep-2013 at 03:35
Од она што може да се види од проектот за варијантата кој е продолжување на илинденска во делот на Камени мост секако ќе треба да се иде со тунелско копање, претпоставувам најверојатно со истата машина со која би се вршело тунелско копање и во варијантата каде подземната би била продолжување на партизанска со тоа што ќе понира кај соборна. Јас мислам дека точно и тој дел на копот ја дига цената за оваа поефтина варијанта. А мојата логика вели чим веќе ќе се ангажира машина, зошто да не се направи првичниот план.....Да не спомнувам дека во тој случај подобро е да се направи поголем тунел кој ќе може да вдоми и железнички линии за градски шински превоз. Како и да е само ќе ја повторам старата поговорка: сиромавиот плаќа двапати.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 05-Sep-2013 at 09:45
и градоначалникот и консултанските компании кажуваат дека од кај соборна неможи да се изведи подземната улица.неможи ние да знаеме подобро.си има тука пресметки кои кажуваат можи или не.ни на крај на памет не ми паѓа дека градот не сака да оди од кај крајот на партизанска.едноставно не е изводливо
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 20-Sep-2013 at 20:24
Подготовките течат, под кејот на Вардар ќе се копа подземната сообраќајница
20/09/2013 // Пред 2 часа // ИНФРАСТРУКТУРА // Коментирај
podzemna soobrkajnica komplek banki
Почна постапката за изградба на подземната сообраќајница под кејот на реката Вардар, а сите подготовките се пред крај, тврди градоначалникотот на Град Скопје, Коце Трајановски, во интервју за МИА. Според него, Градот планира да изгради подземна сообраќајница од булеварот „Илинден“, под кејот на Вардар, до крстосницата кај Комплекс банки, со придружната инфраструктура. Подземната сообраќајница треба да биде долга 1.300 метри, од коишто 900 метри под земја

Град Скопје склучил договор со компанијата „Лимак“ од Република Турција со којшто се уредуваат односите за изградба на овој подземен булевар, во согласност со Деталниот урбанистички план за овој дел од градот, вели Трајановски.

„Компанијата „Лимак“, според договорот, откако ќе ја изгради подземната сообраќајница има обврска да ја предаде во владение на Град Скопје. Чекаме од компанијата „Лимак“ која го откупи земјиштето од Министерството за транспорт и врски да го подготви проектот за изведба на овој сложен зафат“, вели Трајановски.

Од покрупните инфраструктурни проекти, вели Трановски, се работиме на документација за проширување на улицата „Трета македонска бригада“, за проширување на булеварот „Партизански одреди“ до Ѓорче Петров, за улиците „Босна и Херцеговина“, „Павел Шатев“, „Христијан Тодоровски-Карпош“, „Даме Груев“ и многу други проекти.

Некои планирани зафати се во фаза пред реализација, за некои се распишани јавни повици за избор на изведувачи, а за трети се подготвуваат проектите, појаснува скопскиот градоначалник.
http://faktor.mk/archives/73295?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=podgotovkite-techat-pod-kejot-na-vardar-kje-se-kopa-podzemnata-soobrakjajnica
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 20-Sep-2013 at 20:36
Ne razbiram sto kupil limak? Ulica?LOLLOLLOL
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 20-Sep-2013 at 21:51
Очигледно „Фактор“ не е баш некој фактор во онлајн новинарството. Се мисли на подземната сообраќајница која турскиот инвеститор Лимак (кој го доби земјиштето кај Музеј на Град Скопје) ќе ја гради под Јужен булевар, а врз сегашниот „булевар“ ќе се градат објекти.

Edited by OCB - 20-Sep-2013 at 21:52
Back to Top
Portal View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Portal Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 21-Sep-2013 at 00:14
Ne se normalni zimi see gi iskopirale site ostanati informacii od podzemniot tunel i dopisale Limak, ama se povikuvaat na MIA Thumbs%20Up

Edited by Portal - 21-Sep-2013 at 00:29
Back to Top
Xpoznat View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 02-Feb-2014
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Xpoznat Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 02-Feb-2014 at 11:49
Здраво на сите бидејќи ова ми е прв пост на форумов.
Ме интересира дали некогаш како решение за подземна улица која ќе го растерети центарот е разгледувано улицата Димитрије Чуповски да се “прошири“ на тој начин што ќе се направи во две нивоа. Едно ниво, подземно, со 4 ленти во една насока. Второ ниво на исто ниво со сегашната улица, со 4 ленти во спротивна насока од подземните. Не ли е ова поевтино решение? Сепак се отвара проток на 4 нови ленти (а не 2 како во сегашното решение), поедноставно е за градба (нема да поминува под Камени мост и сл.)
Што мислите вие?
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 02-Feb-2014 at 14:04
Мислам дека решението не е добро. Не е поентата на еден град сообраќајот да го насочува кон центарот а со тоа да се зголемува бучавата и загаденоста на воздухот. центарот на секој град би требало да биде пешачка зона. Треба да се работи на менување на нашиот менталитет одење во ВЦ со автомобил. Во таа насока според мене треба да се работи на инфраструктура за велосипеди и јавен градски превоз, а оној што сака да користи автомобил нека го врти центарот. Во таа насока има планови Димитар Чуповски комплетно да се затвори за сообраќај, а да се прошири Даме Груев на ниво на булевар. Јас ја подржувам оваа идеа и според мене Димитрија Чуповски од Палома Бјанка па се до Раскрсницата кај Собранието би требало да биде пешачка зона. Во најлош случај да се дозволи да поминуваат неколку автобуски линии. 
Back to Top
Xpoznat View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 02-Feb-2014
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Xpoznat Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 02-Feb-2014 at 14:30
Ако веќе Даме Груев се проширува зошто она да не се направи како што викам. 4 ленти под земја во еден правец и 4 ленти на површина , во спротивен правец. Зборувам како замена за сегашното избрано решение.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 02-Feb-2014 at 14:32
Мислиш на Даме Груев да се направи комбинирана улица???
Back to Top
Xpoznat View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 02-Feb-2014
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Xpoznat Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 02-Feb-2014 at 14:37
Мислам на 4 ленти во една насока и 4 ленти во друга насока (под земја)
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 02-Feb-2014 at 14:48
Што и да е. Подземните улици се скапи решенија особено на места каде што има згради и неможе да се оди со површински коп. Имам информација за Градот Карлсруе (Karlsruhe) во Германија каде што за околу 2 километра подземна инфраструктура за трамваи и автомобили ќе се потроши приближно една милијарда евра. Градежните работи отпочнаа пред четири години и уште се работи на подготовка на теренот за бушење, а со бушење ќе се почне во октомври. Целиот проект е планирано да заврши некаде 2018 година, но не е за чудо да се пробие рокот. Затоа мислам дека како решение за Скопје многу подобро е да се прошири Даме Груев а Димитрија Чуповски да се затвори. Исто така треба да се форсира проектот за спуштање под земја на дел од Јужниот Булевар онака како што стои во договорот со фирмата која сака да го гради комплексот позади старата железничка.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 02-Feb-2014 at 19:46
Не е проблем изградбата на подземната улица (кеј), проблем е доколку е со вкупно 2 ленти.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 02-Feb-2014 at 19:59
Ако ја направат со по една лента во двата правци, тогаш слободно може да констатираме дела се работи за сервисна уличка а не решение кое значително ќе го подобри сообраќајот во тој дел на Скопје.

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 02-Feb-2014 at 20:41
Originally posted by kultuzin

Што и да е. Подземните улици се скапи решенија особено на места каде што има згради и неможе да се оди со површински коп. Имам информација за Градот Карлсруе (Karlsruhe) во Германија каде што за околу 2 километра подземна инфраструктура за трамваи и автомобили ќе се потроши приближно една милијарда евра. Градежните работи отпочнаа пред четири години и уште се работи на подготовка на теренот за бушење, а со бушење ќе се почне во октомври. Целиот проект е планирано да заврши некаде 2018 година, но не е за чудо да се пробие рокот. Затоа мислам дека како решение за Скопје многу подобро е да се прошири Даме Груев а Димитрија Чуповски да се затвори. Исто така треба да се форсира проектот за спуштање под земја на дел од Јужниот Булевар онака како што стои во договорот со фирмата која сака да го гради комплексот позади старата железничка.


Даме Груев изобилува со широчина, особено кај раскрсницата со улица Македонија. Ако земеме во предвид дека сакаат и автобусите да ги пренасочат на оваа траса, тогаш ќе се создаде тесно грло многу полошо отколку што е сега кај Рекорд.
http://mkd-news.com/wp-content/uploads/2013/11/C8D6D96D76832D45A0F1629627F1B0AE.jpg



開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 02-Feb-2014 at 21:41
За оваа улица (Даме Груев) се планира (во иднина) проширување со уште по една лента во насока (2х2, а тесното грло овој дел од зграда сто е на столбови се планира да се сруши или да се изведе со некои потпори и другите две ленти би досле под зградата...

Edited by Baze - 02-Feb-2014 at 21:42
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 02-Feb-2014 at 22:03
Коце кажа дека се пазареле со фирмата што ја има зградата за обештетување да се сечи тоа парче што надвиснува
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 02-Feb-2014 at 22:11
И пак е тесно. Замисли улица со улица 2х2 со тоа што едната лента речиси постојано би била зафатена од автобусите како што е сега кај Рекорд. Плус овде тротоарите би биле каде-каде потесни во однос на Димитрие Чуповски.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
СК View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Feb-2014
Location: СКопје
Online Status: Offline
Posts: 106
  Quote СК Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 02-Feb-2014 at 22:30
Мислам викаа дека по Чуповски ќе одат само автобуси кога ќе биде пешачка па нема тука да се пренасочат и нема да се прави тесно грло.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.