build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23242526>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #481 Posted: 02-Feb-2014 at 23:16
Која е поентата да возат само автобуси? Нит е сообраќајница нит е пешачка.

Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #482 Posted: 03-Feb-2014 at 02:26

Поентата е давање предност на јавниот транспорт пред индивидуалниот.
Рекорд е автобуска станица низ која поминуваат голем број на линии затоа си бара простор и немешање со останатиот патнички сообраќај за да го зголеми својот проток. Во принцип секое одвојување на јавниот транспорт без разлика дали е само на мали делници или на подолги делници по сопствена инфраструктура придонесува до поефикасен јавен транспорт. Еве на пример во Бризбен, Австралија има три долги делници на резервирани само за автобуси на јавен транспорт (Busway). Пред две недели беше многу дождливо и повеќето автобуси кои ги делат улиците со приватните патнички возила каснеа, дури и на моменти побрзо беше да се излезе од автобус и да се пешачи. Но сите линии кои се движат по патиштата резервирани за автобуси беа на време и времето на патување беше како и секој нормалне ден.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #483 Posted: 03-Feb-2014 at 10:18
Добро, ама не може во исто време да биде и пешачка зона и автобуси да проаѓаат по неа.. тоа ми беше мислата.
Ај да е трамвај па некако, ама автобуси...
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #484 Posted: 03-Feb-2014 at 11:26
Градоначалникот Трајановски вели дека по проширувањето ќе се смени и режимот на сообраќај во центарот.

- Решен сум оваа улица (Даме Груев) да стане двонасочна, а „Димитрија Чуповски“, каде што е станицата „Рекорд“, да биде пешачка зона. Таму ќе се движи само трамвајот бидејќи на таа улица поминува неговата траса, а автобускиот сообраќај ќе се префрли на „Даме Груев“ – изјави за „Дневник“ скопскиот градоначалник.


Edited by phenomenon - 03-Feb-2014 at 11:27
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
СК View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Feb-2014
Location: СКопје
Online Status: Offline
Posts: 106
  Quote СК Quote  Post ReplyReply #485 Posted: 03-Feb-2014 at 17:08
Аааа онда смениле, првично беше така. Сори.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #486 Posted: 21-Feb-2014 at 21:18
Градежниците бараат од 67 до 90 милиони евра за подземната сообраќајница во Скопје

Втор тендер, повторно високи финансиски понуди за изградба на тунелот под плоштадот „Македонија“. Во просториите на Град Скопје денеска се отворија доставените понуди од осум градежни компании и конзорциуми, јавува телевизија „Телма“. Најниска понуда има бугарско – македонскиот конзорциум „Обединувањето Македонија 2014“, кој би го реализирал проектот за сума од 66,9 милиони евра. Најмногу финансиски средства во висина од 90,1 милиони евра за изградба на подземната сообраќајница побара конзорциумот составен од македонските градежни компании „Бетон“ од Скопје, „Гранит“ и „Жикол“. Добиените понуди од вториот по ред тендер се речиси во целост идентични на оние од првиот повик, кога најповолна понуда во износ од 67.227.284 евра достави конзорциумот од скопската компанија „Бауер БГ“ и италијански „Вианини лавори“.

 

#Доставените понуди од градежните компании не се конечни бидејќи допрва треба да се спроведе електронско јавно наддавање како втора фаза од изборот на најповолен понудувач, во чии рамки субјектите ќе треба повторно да достават најниска понуда. Сепак, очекувањата на скопскиот градоначалник Коце Трајановски за намалување на висината на цената за 10 до 20% не се остварија во реалноста. Според проекциите на Град Скопје, градежниот зафат за тунел под плоштадот „Македонија“ треба да чини околу 51 милион евра, што е за цели 15 милиони евра помалку од она што го нуди бугарско – македонскиот конзорциум. Поради прескапите понуди од компаниите, градската управа во септември лани го поништи првиот тендер за остварување на овој проект.

 

Сообраќајницата на потегот од булеварите „Илинден“ и „ВМРО“ до булеварот „Кузман Јосифовски – Питу“ ќе биде долга 1.300 метри, од кои 900 метри е предвидено да бидат под земја, во делот кај плоштадот „Македонија“ и долж Кејот „13 Ноември“. Со проектот е зацртано да се изгради по една коловозна лента во секој правец.


http://www.build.mk/?p=32946


Добро е ова ќе биде повторен пропаднат тендер, имало аир од оваа глупост.



Edited by daci92 - 21-Feb-2014 at 21:18
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #487 Posted: 21-Feb-2014 at 22:59


Edited by gjoko - 21-Feb-2014 at 23:00
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #488 Posted: 22-Feb-2014 at 00:48
Да се надеваме дека ќе пропаѓаат тендерите, па барем Скопје да се спаси од оваа глупост.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
martind View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote martind Quote  Post ReplyReply #489 Posted: 22-Feb-2014 at 01:35
што е многу, многу е.....
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #490 Posted: 22-Feb-2014 at 02:51
Нека само биде вака и нека пропадне ова што побрзо...
Back to Top
Spiridon View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 03-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Spiridon Quote  Post ReplyReply #491 Posted: 26-Feb-2014 at 00:33
Pa zar e normalno da se lupnat tolku pari za ulica od samo 1 km so 2 lenti???Ova go nema ni vo Juzen Sudan.Zar e normalno voopsto da se razmisluva za vakva budalastina?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #492 Posted: 26-Feb-2014 at 00:47
Mene, pak, me interesura kako ke se finansira izgradbata na ovaa ulica?

Edited by Denko - 26-Feb-2014 at 12:18
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #493 Posted: 26-Feb-2014 at 01:01
Колку што сум запознат Владата ќе инвестира 70-80% а другиот дел од средствата ги обезбедува градот (најверојатно од кредити).
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #494 Posted: 26-Feb-2014 at 12:20
Znaci pak Makedonija ke donira za gradenje na Skopje!?
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #495 Posted: 26-Feb-2014 at 19:27
По се така изгледа.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #496 Posted: 26-Feb-2014 at 19:33
И после Скопје било пренаселено. На Скопје автобуси, фабрики, булевари, мостови, а на останатите - шипинки.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #497 Posted: 26-Feb-2014 at 20:41
Skopje ima najmnogu ziteli i e glaven grad na makedonija. Prakticno Skopje e slikata na  Makedonija. Tamam rabota da ne pomaga vladata kje imavme golema katastrofa..
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #498 Posted: 26-Feb-2014 at 20:53
Originally posted by my Macedonia

Skopje ima najmnogu ziteli i e glaven grad na makedonija. Prakticno Skopje e slikata na  Makedonija. Tamam rabota da ne pomaga vladata kje imavme golema katastrofa..
Edno e da pomaga, drugo e da go ima glavniot zbor.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #499 Posted: 26-Feb-2014 at 21:52
Па ако се направи и им се допушти на локалните власти да располагаат со поголем дел од данокот на доход кој потекнува од нивните општини, тогаш Скопје би добил најголем дел од парите и со тоа не ќе мора Владата да дава за се пари, а воедно ќе може и сам да си гради. Моментално не дава цела Македонија за Скопје, туку Скопјани со плаќањето на даноци на доход, ДДВ и добивка уплатуваат многу повеќе во Буџетот отколку што добиваат, така да тоа дека Македонија плаќа за Скопје е една голема заблуда.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #500 Posted: 27-Feb-2014 at 00:25
Да, ама и процентуално гледано другите градови не добиваат ништо
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23242526>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.191 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.