build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 29-Mar-2011 at 21:12
Originally posted by G.I. Joe


@ Andrej_LJ  ..se soglasuvam so tebe @lslcrew       ..pa gledam deka so site sili se obiduvas stalno da gi odbranis
proektite .. ne e rabotata crno belo ... rabotata e profesionalno da se
izrabotat proektite i da se izberi najdobro resenie , a ne da ni se
nudat resenija stalno so se polosi i pokomplicirani od predhodnite , pa
da se cudime sho kako ...


@G.I. Joe,ne znam od kade si dobil takov vpecatok deka lsl go brani proektov,negoviot post bese razumen i objasnuva bas na rizicite sto mozat da se slucat kako so samata izgradba taka i na posledicite od napustanjeto na prvicniot proekt.

Inaku proektov e cista improvizacija,ako i vesta deka ke ima samo po edna lenta vo pravec e tocna(a nisto cudno bidejki imase informacija deka maksimalnata dozvolena brzina ke bide 50km/h)togas treba da se upotrebat site sili za zapiranje na vakva ludost.Ova so ednata lenta vo pravec dava i odgovor na stravovite na lsl kako ke se kopa blisku do vardar,pa nema da se kopa blisku se na se ulicevo ke zafaka 8 metra.

A za apatijata i indeferentnosta na naseto opstestvo sto ja spomnuva Andrej jas ne sum iznenaden,veke podolgo vreme imame tvrdoglavost od ednata strana(vlasta) mesanje kaj sto treba i ne treba,vadenje na resenija od rakav bez nikakva analiza i imame od drugata strana(opozicijata) koja kritikuva i toa sto treba i toa sto ne treba isto bez nikakva analiza.taka da narodot izgubil verba deka nekoj vo ovaa drzava misli za dobroto na nekoj.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 29-Mar-2011 at 21:54
Значи, како што рече и Андреј. Најпоразително нешто, досега.

Веднаш почнав да правам калкулации како може да се направи некоја модификација, за од ова веќе претставено да се направи некои поприфатливо решение. Но сепак, нипто досега.

Ако им прави проблем со финансии или од аспект на изведба или изградба на Коплекс Банки-Партизанска, после се што изградија на оваа траса, тогаш барем да не ни почнуваа со ова.

Едноставно ова решение само ќе го исколплицира и отежни сообраќајот во градот. Па поарно е да не ни го градат. Ни Партизанска, ама во никој случај овој.

Па дали имаат малку мозок. Ова се коси со сите логики.

Незнам, немам повеќе коментар.

Едит: Разочарување. Дали ја забележавте некаде трасата на трамвајот. Јас да. Ако навистина тоа е планот, тогаш слена прилика и јас си одам од градов...




Edited by FoSsiL - 29-Mar-2011 at 22:00
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 29-Mar-2011 at 22:14
Originally posted by lslcrew

Сообраќајницата ќе има по една лента во секоја насока, ................


Оваа информација која отпосле ја приметив, е ВРВ на катастрофата. Подземна улица со профил на патчето во Ќерамидница?

WallbashWallbashWallbash
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 29-Mar-2011 at 22:24
Не можам да издржам.

Како можат вака да прават... КАКО.... кој им дава право. Убиваат во смисла, во претстава... те кинат од корен...  Си се надевал, си се трудел, си мислел, си планирал да завршиш и факултет и да направиш нешто добро за овој град, за оваа држава... А они си играат мајтап со мозокот на секој граѓанин на Скопје и Македонија.... Ова не е мотивација... ова е демотивација... Ова може да претставува мотивација само за екстремни работи... Ова е мисловно, духовно, убивање на личноста на секој кој мисли барем малку... ова е скратување на многу права... ова е еден вид скратување на правото за слободно движење... ова е хаос... ова е деградирање....

КАКО НЕ ИМ Е СРАМ.... WallbashWallbashWallbashWallbashWallbashWallbashWallbashWallbashWallbashWallbashSuicideSuicideSuicideSuicideSuicideSuicideSuicideSuicideSuicideSuicide
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 29-Mar-2011 at 22:25
Го има ли некој првичниот план за поврзување на партизанска со комплекс банки?
Прикажаниот проект е навистина импровизација и не би требал да се гради.Ако се нема пари за сериозен проект подобро е да не се фрлат пари за вакви проекти кои ништо нема да донесат и после некое време ќе се покажат како фрлени пари.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 29-Mar-2011 at 22:25
Мене ми се допаѓа решениево, што конечно нешто реално остварливо се планира во центарот, кој 30 години е запуштен и само цртаат некои архитекти со паметот во облаците сообраќајници од по 200 милиони евра.

Ова е далеку од идеално, ама е реално и колку-толку ќе помогне. Илинденска и онака прераснува во повеќе од што очекував, практично по проток на возила можеби во моментов и ја надминува партизанска, бидејќи по неа е чист сообраќајот и брзо се поминува (зборувам за првите 1.7 км), додека на партизанска се гужви, семафори, автобуси итн.

Единствено не ми се допа решението со по 1 лента - треба барем да се дуплира и тогаш ќе биде ептен топ решение за тие пари.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 29-Mar-2011 at 22:28
Originally posted by krale

Мене ми се допаѓа решениево, што конечно нешто реално остварливо се планира во центарот, кој 30 години е запуштен и само цртаат некои архитекти со паметот во облаците сообраќајници од по 200 милиони евра.

Ова е далеку од идеално, ама е реално и колку-толку ќе помогне. Илинденска и онака прераснува во повеќе од што очекував, практично по проток на возила можеби во моментов и ја надминува партизанска, бидејќи по неа е чист сообраќајот и брзо се поминува (зборувам за првите 1.7 км), додека на партизанска се гужви, семафори, автобуси итн.

Единствено не ми се допа решението со по 1 лента - треба барем да се дуплира и тогаш ќе биде ептен топ решение за тие пари.


Ова е да, далеку од идеално, многу далеку. Но една работа мора да е јасна. Ова не е никакво решение, или алтернатива за Партизанска. Ова е глупост. И верувајте, нема воопшто да помогне, само ќе ги влоши работите, и така градот ни е пред инфаркт... ова е сигурна смрт...


Edited by FoSsiL - 29-Mar-2011 at 22:28
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 29-Mar-2011 at 22:31
Originally posted by FoSsiL



Originally posted by krale

Мене ми се допаѓа решениево, што конечно нешто реално остварливо се планира во центарот, кој 30 години е запуштен и само цртаат некои архитекти со паметот во облаците сообраќајници од по 200 милиони евра.

Ова е далеку од идеално, ама е реално и колку-толку ќе помогне. Илинденска и онака прераснува во повеќе од што очекував, практично по проток на возила можеби во моментов и ја надминува партизанска, бидејќи по неа е чист сообраќајот и брзо се поминува (зборувам за првите 1.7 км), додека на партизанска се гужви, семафори, автобуси итн.

Единствено не ми се допа решението со по 1 лента - треба барем да се дуплира и тогаш ќе биде ептен топ решение за тие пари.
Ова е да, далеку од идеално, многу далеку. Но една работа мора да е јасна. Ова не е никакво решение, или алтернатива за Партизанска. Ова е глупост. И верувајте, нема воопшто да помогне, само ќе ги влоши работите, и така градот ни е пред инфаркт... ова е сигурна смрт...


Не може никако да ги влоши. Што е алтернативата? да чекаме 2040 кога ќе можеме да изградиме подземна сообраќајница од 200 милиони евра? Мене не ми се чека, нешто мора да се превзема сега, со тоа што може да си го дозволиме.

И јас сакам можеби куќа на 3 спрата, ама буџетот ми вика гарсоњера. Е не, ќе живеам во картонска кутија под камени мости, додека не соберам за куќа. Има ли логика?
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 29-Mar-2011 at 22:37
Едно прашање.

Ме интересира дали некогаш имало проекти и реенија за целосно затворање на улиците Димитрија Чуповски и Вељко Влаховиќ (популарно Рекорд) како и дел од улицата 11 Октомври пред Собранието целосно за сообраќај?

Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 29-Mar-2011 at 22:39
Originally posted by krale



И јас сакам можеби куќа на 3 спрата, ама буџетот ми вика гарсоњера. Е не, ќе живеам во картонска кутија под камени мости, додека не соберам за куќа. Има ли логика?



А си слушнал за изреката „сиромавиот секогаш двојно плаќа„. Подобро тие 200.000 евра да ги поделат на 7 буџетски години по 30 милиони евра и да се добие еднаш за секогаш решение отколку планираниве крпеници.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 29-Mar-2011 at 22:40
Originally posted by FoSsiL




nekoj moze li da mi objasni kade ke ponira ulicava,vo tekstot pisuva deka pocnuva od mostot Goce delcev,a na slikava obelezana e i Partizanska.

A toa so edna lenta vo pravec iskreno se nadevam deka e greska vo prenesuvanjeto na vesta,bidejki e nadvor od sekava logika.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 29-Mar-2011 at 22:40
Значи не е само како ќе му текне на некој, земи моливот во рака и ќе си црткаме по градов како ние сакаме.... Да, можеби јас и други членови на форумов, и други луѓе, можат да даваат предлози, решенија, идеи, но колку и да се тие правилни, сепак треба да се обезбеди да фукнционираат во пракса.... Па дали некој од овие што се фатиле за тој молив, поминале низ град за време на најголемите гужви... Или ги носат со полициски придружби и слично... И пак и со тоа, ние мора да ги чекаме да поминат и да се закрчува сообраќајот... господата имале предност... верувајте не ја заслужуваат таа предност...

И сега ќе ни даваат ‘‘решение‘‘ кое било ‘‘најдобро‘‘ од сите 10. Еве нека ги покажат останатите 9, па да видиме дали е до навистина најдобро решение или пак само се работи ‘‘колку да биде работава‘‘.

Како се осмелуваат да преобличуваат цел град. Ај Скопје 2014 некако ќе поминеше, ама ова... Ова, не заслужува ни трошка подршка..

Нека дојдат они и нека се качат во 15ка од Бисер и да се возат 40 минути до Лептокарија... колку се тоа... 5-6 километри... А во Германија, Франција, Англија за 20 минути од некое предградие на 50км надвор од град, да стигнеш во центар на град.

Срамота, и после Скопје ќе сакаме да стане метропола... ахаххаха некои дури и сега си го викаат така.... да, само ако се лажеме... Скопје е ХАОС ГРАД....

И само можам да кажам браво за сите луѓе кои ама уво не ги боли за што му се случува на градов....



Уште еднаш ќе нагласам.... Видете ја само трасата на трамвајот.... Видете ја и ќе ви се стемни....
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 29-Mar-2011 at 22:42
Originally posted by ovaj_stariov

Originally posted by G.I. Joe


@ Andrej_LJ  ..se soglasuvam so tebe @lslcrew       ..pa gledam deka so site sili se obiduvas stalno da gi odbranis
proektite .. ne e rabotata crno belo ... rabotata e profesionalno da se
izrabotat proektite i da se izberi najdobro resenie , a ne da ni se
nudat resenija stalno so se polosi i pokomplicirani od predhodnite , pa
da se cudime sho kako ...


@G.I. Joe,ne znam od kade si dobil takov vpecatok deka lsl go brani proektov,negoviot post bese razumen i objasnuva bas na rizicite sto mozat da se slucat kako so samata izgradba taka i na posledicite od napustanjeto na prvicniot proekt.

Inaku proektov e cista improvizacija,ako i vesta deka ke ima samo po edna lenta vo pravec e tocna(a nisto cudno bidejki imase informacija deka maksimalnata dozvolena brzina ke bide 50km/h)togas treba da se upotrebat site sili za zapiranje na vakva ludost.Ova so ednata lenta vo pravec dava i odgovor na stravovite na lsl kako ke se kopa blisku do vardar,pa nema da se kopa blisku se na se ulicevo ke zafaka 8 metra.

A za apatijata i indeferentnosta na naseto opstestvo sto ja spomnuva Andrej jas ne sum iznenaden,veke podolgo vreme imame tvrdoglavost od ednata strana(vlasta) mesanje kaj sto treba i ne treba,vadenje na resenija od rakav bez nikakva analiza i imame od drugata strana(opozicijata) koja kritikuva i toa sto treba i toa sto ne treba isto bez nikakva analiza.taka da narodot izgubil verba deka nekoj vo ovaa drzava misli za dobroto na nekoj.



dobro i jas mozi preterav malce .. izvini lslcrew Smile go isturiv besot na tebe ama ja preteraja stvarno so ovaj polseden ''biser'' Big%20smile
@ krale nasite politicari dadoja povekje od 200 milioni na 5 objekti .... so korist ke imame od niv ,kako ke ja vratime taa ''investicija'' ?? toa ne se kapitalni proekti , tuku dzabe frleni pari
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 29-Mar-2011 at 22:43
Originally posted by krale



Не може никако да ги влоши. Што е алтернативата? да чекаме 2040 кога ќе можеме да изградиме подземна сообраќајница од 200 милиони евра? Мене не ми се чека, нешто мора да се превзема сега, со тоа што може да си го дозволиме.

И јас сакам можеби куќа на 3 спрата, ама буџетот ми вика гарсоњера. Е не, ќе живеам во картонска кутија под камени мости, додека не соберам за куќа. Има ли логика?




Колку веќе излитено и невмтемелено со ништо објаснување.

Во ситуација кога инвестираме 200 милиони ЕУР во барок, сигурно чекање до 2040 нема врска со реалноста, туку се работи за немање капацитет на нашата јавна администрација која ги проби сите граници на неспособност.

А за тоа дека ова ќе помогнело колку толку, немам коментар, па не од Марс, од Јупитер се гледа дека ова решение нема врска со реалноста, со тековите на сообраќај и со критичните јазли кои треба да ги реши. Не само што не се решава проблем туку се генерира нов проблем а тоа е оној кружен тек кој се формира пред Т-Мобиле кој во моментов е преполн со сообраќај но колку толку проточен а кога ќе му уфрлат уште еден тек на коли, верувај Илинденска ќе ти биде уште попроточна бидејќи никој нема да може да стигне до нејзе.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 29-Mar-2011 at 22:43
Импровизација. За жал читам коментари по нет токму од граѓаните кои треба да се против овој проект. Како и во Струмица (подземната улица) и тука луѓево , барем дел, го поздравуваат потегов. Трагично. Никој не мисли со своја глава. Има една мала тронка надеж. Дека кога ќе ги направат КОНЕЧНО сите проекти, студии, конкретни цифри на коштање и КОНЕЧНО тие фамозни консултации од тн. странски експерти, можеби идејава ќе добие друг правец. Со ваков проект и со по една лента и од 50-70 км/час нема да се растерети никаква гужва. Напротив, рекорд ќе остане со гужва, пак кај банкиве ќе се прави гужва со тие што доаѓаат од страна, што проектов го носи во тотален промашај. А од друга страна, што уште повеќе ме загрижува е што државата и градот ова ќе го финансираат надвор од тековните буџети! Ми се плаче. Па не е ова капитален проект кој што може да ги врати парите назад. Со кредити и обврзници се финансираат автопати кои преку патарини, преку градење произдводствени погодни ради добрата инфраструкутра, парите ги враќаат назад. 20 години континуирано државава се заглавува со кредити и токму поради тоа што некад тие мора да се отплатат имавме сушни години во однос на капитални проекти.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 29-Mar-2011 at 22:48
Originally posted by UrbanFreak

Originally posted by lslcrew

Pokraj predizborievo, me "hrabri" onoj kreditot shto poslekoa dvesta miliona. Verojatno ima nekoja povrzanost, deka nema da bide samo balon. Sepak se znae vo Makedonija dodeka buldozer ne zaigra nishto ne e sigurno.
Ма и тогаш ништо не е сигурно. Види колку започнати недовршени проекти имаме (последен свеж пример Југобанка, после 20 години дури изглед дека ќе се доврши). Ме радува веста, но јас би додал додека не поминам со кола низ тунелот ништо не е сигурно. Во секој случај, ако претстои инфраструктурна алтернатива на СК2014, од сесрце би го поддржал. Не верувам дека ќе изненадат со некој барокен тунел или булевар Nuts
Каков ладен туш. И кога навистина се порадував и помислив дека ова неможе да се зезне, докажаа нашиве шарлатани дека можат од се да направат импровизација. Баш ме интересира што со студијата од Шпанците. Па побогу, со диг-енд-кавр 1 км со две ленти да чини 30 милиони евра. Ова е бетер шега од цената за лавовите на мост Гоце Делчев.  WallbashWallbashWallbash
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 29-Mar-2011 at 22:48
Originally posted by krale

Originally posted by FoSsiL



Originally posted by krale

Мене ми се допаѓа решениево, што конечно нешто реално остварливо се планира во центарот, кој 30 години е запуштен и само цртаат некои архитекти со паметот во облаците сообраќајници од по 200 милиони евра.

Ова е далеку од идеално, ама е реално и колку-толку ќе помогне. Илинденска и онака прераснува во повеќе од што очекував, практично по проток на возила можеби во моментов и ја надминува партизанска, бидејќи по неа е чист сообраќајот и брзо се поминува (зборувам за првите 1.7 км), додека на партизанска се гужви, семафори, автобуси итн.

Единствено не ми се допа решението со по 1 лента - треба барем да се дуплира и тогаш ќе биде ептен топ решение за тие пари.
Ова е да, далеку од идеално, многу далеку. Но една работа мора да е јасна. Ова не е никакво решение, или алтернатива за Партизанска. Ова е глупост. И верувајте, нема воопшто да помогне, само ќе ги влоши работите, и така градот ни е пред инфаркт... ова е сигурна смрт...


Не може никако да ги влоши. Што е алтернативата? да чекаме 2040 кога ќе можеме да изградиме подземна сообраќајница од 200 милиони евра? Мене не ми се чека, нешто мора да се превзема сега, со тоа што може да си го дозволиме.

И јас сакам можеби куќа на 3 спрата, ама буџетот ми вика гарсоњера. Е не, ќе живеам во картонска кутија под камени мости, додека не соберам за куќа. Има ли логика?


Крале, не станува збор дали јас и ти имаме пари да изградиме куќа на 3 спрата. Тоа не е воопшто важно за најмалку 600 илјади жители на Скопје... А да не збориме за бројките кои кружат, заедно со луѓе од други градови, привремено живеење, транзит и слично.

Станува збор за главнниот град на Македонија... За Скопје... За град кој се стреми да ја надмине бројката од 1 милион жители, или барем дневно движење на луѓе од 1 милион, ако веќе не е ни надмината....

Не е Македонија држава, ниту пак Скопје град кој неможе да се снајде и да обезбеди 200 милиони евра, за решение кои ќе биде ефикасно и трајно, кое ќе служи за многу години...

Па, зар, за што сме (имаме) тогаш Држава... Или пак зошто тогаш сакаме Скопје да стане метропола.... Со вакви крпеници како што рече култузин, со вакви глупости, не ни може да се наречат импровизации, а камо ли алтернативи, со ова Скопје никогаш нема да стане МЕТРОПОЛА... Никогаш
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 29-Mar-2011 at 22:49
Проектов и јас мислам дека не е идеален. Ама е реален и во позитивна насока.

Најударните раскрсници во цел град се двете кај Мавровка. Ова ги заобиколува тие раскрсници за сите што се движат од правец (запад-аеродром). Доволно е тоа, и за 30 милиони евра е и топ.

А околу коментарите што не се дадат 30 мил х 7 години, и така натаму, верувај ми и тие 30 милиони сигурно ќе се исплаќаат едно 10 години, исто како што Скопје 2014 сигурно ќе го плаќаме најмалку една деценија (проектот почна некаде 2008, иако без да биде така нарачен, а сигурно нема да заврши 2014, а којзнае уште колку години потоа ќе се исплаќаат кредитите).

Летате у небо малце со расфрлање пари.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 29-Mar-2011 at 22:52
Originally posted by krale

Проектов и јас мислам дека не е идеален. Ама е реален и во позитивна насока.

Најударните раскрсници во цел град се двете кај Мавровка. Ова ги заобиколува тие раскрсници за сите што се движат од правец (запад-аеродром). Доволно е тоа, и за 30 милиони евра е и топ.

А околу коментарите што не се дадат 30 мил х 7 години, и така натаму, верувај ми и тие 30 милиони сигурно ќе се исплаќаат едно 10 години, исто како што Скопје 2014 сигурно ќе го плаќаме најмалку една деценија (проектот почна некаде 2008, иако без да биде така нарачен, а сигурно нема да заврши 2014, а којзнае уште колку години потоа ќе се исплаќаат кредитите).

Летате у небо малце со расфрлање пари.
Дали треба да се потсетме колку не чинеа лавовите, Ченто, Александар со фонатаната, Триумфалната порта, летниковецот на плоштад, шмизли и фраери?
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 29-Mar-2011 at 22:52
Originally posted by kultuzin

Едно прашање.

Ме интересира дали некогаш имало проекти и реенија за целосно затворање на улиците Димитрија Чуповски и Вељко Влаховиќ (популарно Рекорд) како и дел од улицата 11 Октомври пред Собранието целосно за сообраќај?



Не знам, ама би било одлично решение.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.252 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.