Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска) |
Post Reply | Page <1 34567 26> |
Author | ||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #81 Posted: 29-Mar-2011 at 23:11 | |||
Е тука да се согласувам и јас. Ама не дека немаме пари. Туку како што рече пбанкс... Премногу сме неспособни... неверојатно неспособни.... Сепак сме способни да реализираме нечии мечти и фантазии од типот на Скопје 2014... Но кога станува збор за нешто реално и корисно, паметот ни е со големина на кикиритка.... |
||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #82 Posted: 29-Mar-2011 at 23:13 | |||
Зар до тука стигнавме... Срамота... |
||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #83 Posted: 29-Mar-2011 at 23:13 | |||
Гледам дека Скопје 2014 станува згоден за удар под појасот по секое прашање. Мислам дискутираме за сообрќајницата или за политика?
|
||||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #84 Posted: 29-Mar-2011 at 23:14 | |||
Никогаш не сме ни биле некаде понапред, па до тука „да стигнеме“. |
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #85 Posted: 29-Mar-2011 at 23:15 | |||
Ако гледаме така буквално тогаш ОК, но кога збориме за крај на Партизанска збориме за Соборна црква, Тифани, Палома Бјанка, Т-Мобиле. На овие 4 раскрсници се истураат колите од Дебар Маало па се до Влае и Ѓорче. Јас не знам дали возиме по истите улици, но сегментот Соборна црква-Тифани е редовно полн и единствена причина зошто не се случува комплетен колапс е поради тоа што е проточна крстосницата кај Т-Мобиле (2 ленти продолжуваат накај Гоце Делчев, 1 накај Влада). Делот накај Палома Бјанка е исто така масакр и тука предложенава улица нема влијание.... НО. Доколку би се направил подземниот коридор како што треба, и Палома Бјанка и Т-Мобиле би се растеретирле, бидјеќи транзитот кон Аеродром само би продолжил право. Така да Партизанска и те како слепо завршува и со градење на подземниот коридор како што треба би можеле да кажеме дека таа функционира како што треба. |
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #86 Posted: 29-Mar-2011 at 23:19 | |||
Јас не знам каде живееш, но Скопје во кое јас имам растено и те како имало одлики (и потенцијал) за метропола и тој потенцијал систематски се прокоцкува овие 20 години. Скопје беше трет град по големина во една не така слаба земја и силен индустриски центар и по ништо не е послаб од горе наброените градови (пропорционално со својата големина). Не гледам зошто треба да сме Македончиња со сила? |
||||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #87 Posted: 29-Mar-2011 at 23:21 | |||
Што подразбира тоа „како што треба„? Има ли конкретно решение и финансиска структура. Претпоставувам дека решението е партизанска едноставно право да продолжи под плоштадот , под фонтаната , од ГТЦ и паркингот и да излезе кај банките.
|
||||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #88 Posted: 29-Mar-2011 at 23:21 | |||
Секој ден возам тука другар.
Во право си, нема што си ја знаеш работата. Ама со една мана - не е остварливо во нашиот животен век. Прашањето што сега? Јас би рекол оваа раскрсница е прв потег во права насока. Следно треба да се пушти она под Кале, а бул. Климент О. да се прошири за уште една лента (станува презакрчен). Понатаму Рекорд да се спушти пред у. Македонија и триумфалната порта, а потоа да се делува на раскрсницата кај комплекс Банки со некое катно решение. Се мислам дека е реално остварливо до 2020та. |
||||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #89 Posted: 29-Mar-2011 at 23:24 | |||
Центарско дете од мал до голем. Ама... и сум прошетал трао да знам дека тоа се прикаски со кои само се лажевме кога гледавме на атласи. ДАЛЕКУ сме биле и далеку сме, и далеку ЌЕ БИДЕМЕ од сите овие градови што ги наброја. |
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #90 Posted: 29-Mar-2011 at 23:28 | |||
Како што треба е план кој со децении постои во некоја форма а сега се игнорира. Како што треба е правилно поврзување на сообраќајните јазли кои не биле изградени до крај (пример Партизанска) за да се добие полн ефект од нивното користење. Како што треба е ако се копа да има барем по 2 ленти во правец за движење на возила. Како што треба е ако се копа да се реши коридорот за јавниот превоз (бр. 1 причинител на гужвата на Рекорд и поширокиот центар) кој би требало да има постројка под Плоштад Македонија. Дополнително тука треба да се постават трасите за шинските коридори дури и да не се гради Трамвај/ЛРТ во моментов. ... итн Инаку Партизанска треба да понира под Тифани, под плоштадот, потоа приближно по истата траса под кејот со постојниов коридор и да излегува кај банките. Постои уште еден крак кон ул. 11 Октомври кој сега е нарушен со триумфалната капија. Ова воопшто не е научна фантастика како што го претставуваш, напротив вакви проекти има во секоја просечна „метропола“ во Европа и тоа најчесто по повеќе. |
||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #91 Posted: 29-Mar-2011 at 23:29 | |||
А што да кажат Јапонците на ова. Уште еднаш ќе го повторам пбанкс. Не е до парите, пари имало и ќе има. Туку до способноста т.е. неспособноста да се направи нешто солидно, немора да е совршено или одлично. Доволно е да е солидно и да ги задоволува потреби, пази, не за месец, година... за подолг временски период. Нема вака секоја година да се заебаваме... Што би рекле Англичаните, што навистина држи вода, иако за некои работи и не е соодветно според мене... Ние сме способни само за глупости. Edited by FoSsiL - 29-Mar-2011 at 23:29 |
||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #92 Posted: 29-Mar-2011 at 23:31 | |||
Иако бев противник на ширење на Климент Охридски, еве ќе кажам дека јас таму би ги вложил парите во пакет со тунелот под Кале. Реални ефекти се превземање на цел оној сообраќај кој сега се врти преку обиколницата на Кале и од кај Судска палата. Со тоа автоматски се растеретуваат судска и т-мобиле и секако се дава многу побрз пристап до тој дел од градот и поголем квалитет на живот за граѓаните таму. Рекорд е згодно еден ден да стане пешачка зона (или евентуално само за јавен превоз) но ако се направи како што се планира подземниот коридор сега, тоа пропаѓа во земја. |
||||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #93 Posted: 29-Mar-2011 at 23:32 | |||
Откога бе братче не е до парите? Сега стварно си праите барјам на умот. Јапанците губат 300 милијарди долари во еден ден, и око не им трепнува. Сега ќе праиме споредби со нив??????
|
||||
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1315 |
Quote Reply #94 Posted: 29-Mar-2011 at 23:33 | |||
Vistina e ova so lentive,eve ja vesta od skopje.gov.mk,ako ja postiral veke nekoj se izvinuvam.
@krale ne znam dali ova sto go pisuvas navistina go mislis,ili onaka si dosol da provociras,no sekoj malku poupaten vo rabotava ke ti kaze deka vaka kako sto e pretstavena ulickava nema nikako da pridonese nadminuvanjeto na skopskite soobrakajni problemi.
http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4088&mid=482&tabId=1&tabindex=0 |
||||
build.mk, гради форумска историја
|
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #95 Posted: 29-Mar-2011 at 23:35 | |||
Мислам дека парите (кои е факт дека ги имаме) не се критерум ако правилно се вложат. За енергетски зависна земја како Македонија, правилно решена сообраќна инфраструктура и јавен превоз во Скопје ќе ни заштеди ЕНОРМНИ пари кои ги трошиме во моментот на нафта, и било која инвестиција ќе се поврати за многу краток период. |
||||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #96 Posted: 29-Mar-2011 at 23:35 | |||
Зошто пропаѓа? Мислам рекорд не треба да биде пешачка зона. Посветско решение е да се фура развој на чаршијата и со тоа коридорот од с. железничка до Бит пазар е пешачка зона, не ни треба уште (се разбира ова со спуштање на рекорд под у. Македонија.) |
||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #97 Posted: 29-Mar-2011 at 23:38 | |||
Оди да видиш во Јапонија како ‘‘око не им трепнува за тие 300 милјарди долари‘‘...
Ама луѓето се способни, и додека тие таму достојно, паетно и смирено се обидуваат да излезат на крај со катастрофата што ги погоди, ние тука мајпат си играме... И важно ни е кафето во кафич, или ноќта во некој клуб, и кој повеќе внимание ќе привлече еден на друг, секако ако не за ‘‘тоа кој сум јас, или како изгледам‘‘, за што друго... за друго сме ама баш кикиритки... Edited by FoSsiL - 29-Mar-2011 at 23:41 |
||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #98 Posted: 29-Mar-2011 at 23:38 | |||
Пропаѓа бидејќи таков изместен коридор кон Гоце Делчев нема да го реши ефектно бројот на коли кои минуваат преку рекорд да транзитираат кон Аеродром или Кисела Вода од проста причина што подземниот коридор ќе биде закрчен (1 лента, дефинитивно многу гужва поради новиот јазол пред т-мобиле) и многу луѓе и понатаму ќе бираат да вртат кон рекорд (нешто што не би се случило со проточен булевар право од партизанска). А незнам зошто Рекорд да не стане печачка, потполно се слагам дека до битпазар треба да е пешачка зона, но мислам дека ако се вметне и Рекорд (а со тоа скоро цел Мал Ринг) во пешачка зона ефектот ќе биде многу подобар. |
||||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #99 Posted: 29-Mar-2011 at 23:40 | |||
Па око не им трепнува. Економијата, платите, ништо не се мрднува а губат 300 милијарди во еден ден.
Нереални ви се претставите дека има пари. Нема пари, затоа и се зајми цело време, да се платат платите и пензиите, и да се замачкаат очи со споменици. Од кај пари кога Македонија не произведува еден светски производ? Ама ај сега почнавме друга тема. |
||||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #100 Posted: 29-Mar-2011 at 23:47 | |||
Сепак врв на глупоста е „по една лента во двете насоки„. Во тоа барем треба да се вложи некое милонче повеќе.
|
||||
Post Reply | Page <1 34567 26> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |