build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 29-Mar-2011 at 23:11
Originally posted by krale

Originally posted by FoSsiL

А работите да беа вака поставени.... 30 милиона за Скопје 2014... а тие 200 милиона (ако не се и повеќе што се потрошија за глупости) да беа за инфраструктурата во СКопје... Крајниот резултат ќе беше милион пати подобар, и за граѓаните и за економијата и за воопшто ЖИВОТОТ во овој наш град... Се срамам, навистина ми е жал, ама после се, Срам ми е од мојот град... За што, заради некој што си има бубачки во главата... Искрено ми се плаче...


ОК, да така е у право си.

Сега зборам пак прагматично, од состојбава во која веќе сме, како натаму и мислам дека конечно место згради, добиваме нешто корисно.

Мое видување, може некој уште си замислува дека треба да направиме и монореил, метро и не знам што, а градот реално не може автобуси да купи.


Е тука да се согласувам и јас. Ама не дека немаме пари. Туку како што рече пбанкс... Премногу сме неспособни... неверојатно неспособни....

Сепак сме способни да реализираме нечии мечти и фантазии од типот на Скопје 2014...

Но кога станува збор за нешто реално и корисно, паметот ни е со големина на кикиритка....
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 29-Mar-2011 at 23:13
Originally posted by krale

Originally posted by pbanks


Originally posted by krale

ОК, може да имаме разлики, но ГУПОТ онаков каков што е идиотски според мене.

Се црта нешто што за МИЛИОН години не може да се направи, ама ние ќе патиме сите затоа што некој му текнало дека така треба да се прави. Па чекај бре, кои сме ние експериментални глувци на некои архитекти во фотељи да ми цртаат планови што нема никад, ама баш НИКАД да се остварат, додека ние се гушиме у сообраќај?

ГУПОТ треба под итно да се прилагоди на можностите, а не да се црта градот на Џедаите од Стар Ворс.
Ниту ГУПот ниту архитектите во фотељи се криви. Во ГУПот нема ништо џедајско, напротив има прилилно просечни објекти какви има и во Љубљана, и во Братислава, и во Софија, и во било кој друг источноевропски град. Крива е неспособната јавна администрација која не е способна да реализира скоро ништо без комплетно да го оплеска.


Па како да ти објаснам друже, ама ние не сме ни Љубљана, ни Братислава, ни Софија. Ние може со Ниш и Приштина да се споредуваме. welcome to reality.


Зар до тука стигнавме... Срамота...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 29-Mar-2011 at 23:13
Гледам дека Скопје 2014 станува згоден за удар под појасот по секое прашање. Мислам дискутираме за сообрќајницата или за политика?
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 29-Mar-2011 at 23:14
Originally posted by FoSsiL


Originally posted by krale

Originally posted by pbanks


Originally posted by krale

ОК, може да имаме разлики, но ГУПОТ онаков каков што е идиотски според мене.

Се црта нешто што за МИЛИОН години не може да се направи, ама ние ќе патиме сите затоа што некој му текнало дека така треба да се прави. Па чекај бре, кои сме ние експериментални глувци на некои архитекти во фотељи да ми цртаат планови што нема никад, ама баш НИКАД да се остварат, додека ние се гушиме у сообраќај?

ГУПОТ треба под итно да се прилагоди на можностите, а не да се црта градот на Џедаите од Стар Ворс.
Ниту ГУПот ниту архитектите во фотељи се криви. Во ГУПот нема ништо џедајско, напротив има прилилно просечни објекти какви има и во Љубљана, и во Братислава, и во Софија, и во било кој друг источноевропски град. Крива е неспособната јавна администрација која не е способна да реализира скоро ништо без комплетно да го оплеска.


Па како да ти објаснам друже, ама ние не сме ни Љубљана, ни Братислава, ни Софија. Ние може со Ниш и Приштина да се споредуваме. welcome to reality.
Зар до тука стигнавме... Срамота...


Никогаш не сме ни биле некаде понапред, па до тука „да стигнеме“.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 29-Mar-2011 at 23:15
Originally posted by krale



Крајот на партизанска никогаш не бил закрчен. Слеп завршеток е само за гледање, а сообраќајно си е сосема ок решението. Далеку е од црна точка, мислам биди реален.

Раскрсницата кај Г. Делчев, можно е да се оптерети - ама пак веројатно замислуваш зголемен проток, небаре сега со новата улица одеднаш ќе се создадат нови коли. Тоа се истите возила што и сега поминуваат на Г. Делчев, само што во меѓувреме мора да ги гушат и двете раскрсници кај Мавровка.


Ако гледаме така буквално тогаш ОК, но кога збориме за крај на Партизанска збориме за Соборна црква, Тифани, Палома Бјанка, Т-Мобиле.

На овие 4 раскрсници се истураат колите од Дебар Маало па се до Влае и Ѓорче.

Јас не знам дали возиме по истите улици, но сегментот Соборна црква-Тифани е редовно полн и единствена причина зошто не се случува комплетен колапс е поради тоа што е проточна крстосницата кај Т-Мобиле (2 ленти продолжуваат накај Гоце Делчев, 1 накај Влада).

Делот накај Палома Бјанка е исто така масакр и тука предложенава улица нема влијание....

НО. Доколку би се направил подземниот коридор како што треба, и Палома Бјанка и Т-Мобиле би се растеретирле, бидјеќи транзитот кон Аеродром само би продолжил право.

Така да Партизанска и те како слепо завршува и со градење на подземниот коридор како што треба би можеле да кажеме дека таа функционира како што треба.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 29-Mar-2011 at 23:19
Originally posted by krale



Па како да ти објаснам друже, ама ние не сме ни Љубљана, ни Братислава, ни Софија. Ние може со Ниш и Приштина да се споредуваме. welcome to reality.


Јас не знам каде живееш, но Скопје во кое јас имам растено и те како имало одлики (и потенцијал) за метропола и тој потенцијал систематски се прокоцкува овие 20 години.

Скопје беше трет град по големина во една не така слаба земја и силен индустриски центар и по ништо не е послаб од горе наброените градови (пропорционално со својата големина).

Не гледам зошто треба да сме Македончиња со сила?


Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 29-Mar-2011 at 23:21
Што подразбира тоа „како што треба„? Има ли конкретно решение и финансиска структура. Претпоставувам дека решението е партизанска едноставно право да продолжи под плоштадот , под фонтаната , од ГТЦ и паркингот и да излезе кај банките.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 29-Mar-2011 at 23:21
Секој ден возам тука другар.

Во право си, нема што си ја знаеш работата. Ама со една мана - не е остварливо во нашиот животен век. Прашањето што сега?

Јас би рекол оваа раскрсница е прв потег во права насока. Следно треба да се пушти она под Кале, а бул. Климент О. да се прошири за уште една лента (станува презакрчен). Понатаму Рекорд да се спушти пред у. Македонија и триумфалната порта, а потоа да се делува на раскрсницата кај комплекс Банки со некое катно решение.

Се мислам дека е реално остварливо до 2020та.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 29-Mar-2011 at 23:24
Originally posted by pbanks


Originally posted by krale


Па како да ти објаснам друже, ама ние не сме ни Љубљана, ни Братислава, ни Софија. Ние може со Ниш и Приштина да се споредуваме. welcome to reality.
Јас не знам каде живееш, но Скопје во кое јас имам растено и те како имало одлики (и потенцијал) за метропола и тој потенцијал систематски се прокоцкува овие 20 години. Скопје беше трет град по големина во една не така слаба земја и силен индустриски центар и по ништо не е послаб од горе наброените градови (пропорционално со својата големина). Не гледам зошто треба да сме Македончиња со сила?


Центарско дете од мал до голем. Ама... и сум прошетал трао да знам дека тоа се прикаски со кои само се лажевме кога гледавме на атласи. ДАЛЕКУ сме биле и далеку сме, и далеку ЌЕ БИДЕМЕ од сите овие градови што ги наброја.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 29-Mar-2011 at 23:28
Originally posted by kultuzin

Што подразбира тоа „како што треба„? Има ли конкретно решение и финансиска структура. Претпоставувам дека решението е партизанска едноставно право да продолжи под плоштадот , под фонтаната , од ГТЦ и паркингот и да излезе кај банките.


Како што треба е план кој со децении постои во некоја форма а сега се игнорира.

Како што треба е правилно поврзување на сообраќајните јазли кои не биле изградени до крај (пример Партизанска) за да се добие полн ефект од нивното користење.

Како што треба е ако се копа да има барем по 2 ленти во правец за движење на возила.

Како што треба е ако се копа да се реши коридорот за јавниот превоз (бр. 1 причинител на гужвата на Рекорд и поширокиот центар) кој би требало да има постројка под Плоштад Македонија. Дополнително тука треба да се постават трасите за шинските коридори дури и да не се гради Трамвај/ЛРТ во моментов.

... итн

Инаку Партизанска треба да понира под Тифани, под плоштадот, потоа приближно по истата траса под кејот со постојниов коридор и да излегува кај банките.

Постои уште еден крак кон ул. 11 Октомври кој сега е нарушен со триумфалната капија.

Ова воопшто не е научна фантастика како што го претставуваш, напротив вакви проекти има во секоја просечна „метропола“ во Европа и тоа најчесто по повеќе.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 29-Mar-2011 at 23:29
Originally posted by krale

Секој ден возам тука другар.

Во право си, нема што си ја знаеш работата. Ама со една мана - не е остварливо во нашиот животен век. Прашањето што сега?

Јас би рекол оваа раскрсница е прв потег во права насока. Следно треба да се пушти она под Кале, а бул. Климент О. да се прошири за уште една лента (станува презакрчен). Понатаму Рекорд да се спушти пред у. Македонија и триумфалната порта, а потоа да се делува на раскрсницата кај комплекс Банки со некое катно решение.

Се мислам дека е реално остварливо до 2020та.


А што да кажат Јапонците на ова.

Уште еднаш ќе го повторам пбанкс. Не е до парите, пари имало и ќе има. Туку до способноста т.е. неспособноста да се направи нешто солидно, немора да е совршено или одлично. Доволно е да е солидно и да ги задоволува потреби, пази, не за месец, година... за подолг временски период. Нема вака секоја година да се заебаваме... Што би рекле Англичаните, што навистина држи вода, иако за некои работи и не е соодветно според мене...

Ние сме способни само за глупости.


Edited by FoSsiL - 29-Mar-2011 at 23:29
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 29-Mar-2011 at 23:31
Originally posted by krale

Секој ден возам тука другар.

Во право си, нема што си ја знаеш работата. Ама со една мана - не е остварливо во нашиот животен век. Прашањето што сега?

Јас би рекол оваа раскрсница е прв потег во права насока. Следно треба да се пушти она под Кале, а бул. Климент О. да се прошири за уште една лента (станува презакрчен). Понатаму Рекорд да се спушти пред у. Македонија и триумфалната порта, а потоа да се делува на раскрсницата кај комплекс Банки со некое катно решение.

Се мислам дека е реално остварливо до 2020та.


Иако бев противник на ширење на Климент Охридски, еве ќе кажам дека јас таму би ги вложил парите во пакет со тунелот под Кале.

Реални ефекти се превземање на цел оној сообраќај кој сега се врти преку обиколницата на Кале и од кај Судска палата.

Со тоа автоматски се растеретуваат судска и т-мобиле и секако се дава многу побрз пристап до тој дел од градот и поголем квалитет на живот за граѓаните таму.

Рекорд е згодно еден ден да стане пешачка зона (или евентуално само за јавен превоз) но ако се направи како што се планира подземниот коридор сега, тоа пропаѓа во земја.

Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 29-Mar-2011 at 23:32
Откога бе братче не е до парите? Сега стварно си праите барјам на умот. Јапанците губат 300 милијарди долари во еден ден, и око не им трепнува. Сега ќе праиме споредби со нив??????
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 29-Mar-2011 at 23:33
Vistina e ova so lentive,eve ja vesta od skopje.gov.mk,ako ja postiral veke nekoj se izvinuvam.

@krale ne znam dali ova sto go pisuvas navistina go mislis,ili onaka si dosol da provociras,no sekoj malku poupaten vo rabotava ke ti kaze deka vaka kako sto e pretstavena ulickava nema nikako da pridonese nadminuvanjeto na skopskite soobrakajni problemi.

ПОТПИШАН МЕМОРАНДУМ ЗА СОРАБОТКА ЗА ФИНАНСИРАЊЕ НА ПОДЗЕМНА СООБРАЌАЈНИЦА ВО СКОПЈЕ
Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски, и вицепремиерот Зоран Ставрески денеска /29.03.2011 година/ потпишаа Меморандум за соработка за финансирање на проект за подземна сообраќајница во Скопје. На потпишувањето на Меморандумот присуствуваа и вицепремиерот Владимир Пешевски и министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески.

- Ми претставува особено задоволство што за реализација на проектот за подземна брза сообраќајница од мостот „Гоце Делчев“, под кејот на Вардар, до Комплексот банки ќе соработуваме со Владата на Република Македонија. Градот Скопје со овој значаен проект ќе добие побрза и побезбедна сообраќајница којашто значително ќе го растовари сообраќајниот метеж низ центарот на градот. Според плановите, подземната сообраќајница ќе почне да се гради во текот на летото 2012 година, а дотогаш Градот Скопје ќе треба да изработи инфраструктурен проект и преку јавен конкурс да избере изведувач. Сообраќајницата ќе има по една лента во секоја насока, а кај мостот „Гоце Делчев“ ќе се гради кружен тек. Другите детали за изградбата на оваа сообраќајница ќе се содржат во конечниот, изведбен проект – рече градоначалникот Трајановски.

Тој додаде дека за реализација на овој повеќегодишен проект Градот Скопје ќе обезбеди средства од Буџетот на Град Скопје и од обврзници што ќе ги издаде Градот. Насоките за ова сообраќајно решение се содржат во сообраќајната студија што ја изработи шпанската проектантска куќа ИДОМ и е најповолно од понудените од аспект на безбедноста, функционалноста и цената на чинење.

Вицепремиерот Ставревски појасни дека во вкупната проектирана вредност на овој проект од 30 милиони евра Владата на Република Македонија ќе учествува со 20 милиони евра, а Градот Скопје со 10 милиони евра.

- Владата го разгледа барањето на Градот Скопје за заедничко финансирање на овој значаен проект и реши да го поддржи зашто со неговата реализација ќе се решат проблемите на стотици илјади граѓани и ќе се подобрат животните услови во градот Скопје. За учество во овој проект ќе се обезбедат средства од Буџетот на РМ и со кредит од меѓународни финансиски институции и од домашни банки. Владата и натаму ќе ги поддржува сите проекти што се корисни за граѓаните, а се со краткорочни и долгорочни ефекти – нагласи Ставрески.


http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4088&mid=482&tabId=1&tabindex=0
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 29-Mar-2011 at 23:35
Originally posted by krale

Откога бе братче не е до парите? Сега стварно си праите барјам на умот. Јапанците губат 300 милијарди долари во еден ден, и око не им трепнува. Сега ќе праиме споредби со нив??????


Мислам дека парите (кои е факт дека ги имаме) не се критерум ако правилно се вложат.

За енергетски зависна земја како Македонија, правилно решена сообраќна инфраструктура и јавен превоз во Скопје ќе ни заштеди ЕНОРМНИ пари кои ги трошиме во моментот на нафта, и било која инвестиција ќе се поврати за многу краток период.

Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 29-Mar-2011 at 23:35
Originally posted by pbanks

Рекорд е згодно еден ден да стане пешачка зона (или евентуално само за јавен превоз) но ако се направи како што се планира подземниот коридор сега, тоа пропаѓа во земја.


Зошто пропаѓа?

Мислам рекорд не треба да биде пешачка зона. Посветско решение е да се фура развој на чаршијата и со тоа коридорот од с. железничка до Бит пазар е пешачка зона, не ни треба уште (се разбира ова со спуштање на рекорд под у. Македонија.)
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 29-Mar-2011 at 23:38
Оди да видиш во Јапонија како ‘‘око не им трепнува за тие 300 милјарди долари‘‘...

Ама луѓето се способни, и додека тие таму достојно, паетно и смирено се обидуваат да излезат на крај со катастрофата што ги погоди, ние тука мајпат си играме... И важно ни е кафето во кафич, или ноќта во некој клуб, и кој повеќе внимание ќе привлече еден на друг, секако ако не за ‘‘тоа кој сум јас, или како изгледам‘‘, за што друго... за друго сме ама баш кикиритки...


Edited by FoSsiL - 29-Mar-2011 at 23:41
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 29-Mar-2011 at 23:38
Originally posted by krale

Originally posted by pbanks

Рекорд е згодно еден ден да стане пешачка зона (или евентуално само за јавен превоз) но ако се направи како што се планира подземниот коридор сега, тоа пропаѓа во земја.


Зошто пропаѓа?

Мислам рекорд не треба да биде пешачка зона. Посветско решение е да се фура развој на чаршијата и со тоа коридорот од с. железничка до Бит пазар е пешачка зона, не ни треба уште (се разбира ова со спуштање на рекорд под у. Македонија.)


Пропаѓа бидејќи таков изместен коридор кон Гоце Делчев нема да го реши ефектно бројот на коли кои минуваат преку рекорд да транзитираат кон Аеродром или Кисела Вода од проста причина што подземниот коридор ќе биде закрчен (1 лента, дефинитивно многу гужва поради новиот јазол пред т-мобиле) и многу луѓе и понатаму ќе бираат да вртат кон рекорд (нешто што не би се случило со проточен булевар право од партизанска).

А незнам зошто Рекорд да не стане печачка, потполно се слагам дека до битпазар треба да е пешачка зона, но мислам дека ако се вметне и Рекорд (а со тоа скоро цел Мал Ринг) во пешачка зона ефектот ќе биде многу подобар.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 29-Mar-2011 at 23:40
Па око не им трепнува. Економијата, платите, ништо не се мрднува а губат 300 милијарди во еден ден.

Нереални ви се претставите дека има пари. Нема пари, затоа и се зајми цело време, да се платат платите и пензиите, и да се замачкаат очи со споменици. Од кај пари кога Македонија не произведува еден светски производ? Ама ај сега почнавме друга тема.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 29-Mar-2011 at 23:47
Сепак врв на глупоста е „по една лента во двете насоки„. Во тоа барем треба да се вложи некое милонче повеќе.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.111 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.