build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Подземна улица (К.Ј.Питу - Илинденска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 03-Apr-2011 at 15:41
Originally posted by krale

Дали се доволни парите од Скопје 2014, тоа е веќе политичка пресметка овие викаат онолку биле, овие викаат не биле, не им навлагам у пресметки додека нема нешто црно на бело.

Јас и кога излезе Ск 2014 реков дека попаметно ќе беше да се потрошат за инфраструктура, ама сега до кога со истите ударци под појасот, нон-стоп вадење со СК2014? Бидна и тоа е тоа. Не задолжија за 1-2 децении, и сега прашањето е како со она што останува да направиме нешто и за инфраструктурата? Некои на форумов фураат филм да се чека 2050 година и да се прави тунел.

Мене на 70 години не ми треба тунел искрен да бидам


Krale te molam prvo ova e forum kade se gledaat objekti i proekti od gradezhno-arhitektonska gledna tochka, navistina mrazam koga nekoi chlenovi kako tebe uporno se obiduvaat ja devalviraat vrednosta na forumov preku meshanje ekonomsko- politichki problemi.
a za tvojot stavovi imam samo dve bitni citati:
Celta gi opravduva sredstvata i
The need of the many outweigh the need of the few


Edited by mirakuliks - 03-Apr-2011 at 15:41
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 03-Apr-2011 at 16:07
Originally posted by mirakuliks



Originally posted by krale

Дали се доволни парите од Скопје 2014, тоа е веќе политичка пресметка овие викаат онолку биле, овие викаат не биле, не им навлагам у пресметки додека нема нешто црно на бело.

Јас и кога излезе Ск 2014 реков дека попаметно ќе беше да се потрошат за инфраструктура, ама сега до кога со истите ударци под појасот, нон-стоп вадење со СК2014? Бидна и тоа е тоа. Не задолжија за 1-2 децении, и сега прашањето е како со она што останува да направиме нешто и за инфраструктурата? Некои на форумов фураат филм да се чека 2050 година и да се прави тунел.

Мене на 70 години не ми треба тунел искрен да бидам
Krale te molam prvo ova e forum kade se gledaat objekti i proekti od gradezhno-arhitektonska gledna tochka, navistina mrazam koga nekoi chlenovi kako tebe uporno se obiduvaat ja devalviraat vrednosta na forumov preku meshanje ekonomsko- politichki problemi.a za tvojot stavovi imam samo dve bitni citati:Celta gi opravduva sredstvata iThe need of the many outweigh the need of the few


Па баш мешањето на СК2014 на секоја и една тема, и расфрлање со за нас непознати суми, Е ПОЛИТИКА. Јас баш се заложувам за исфрлање на политиката од се, па и од форумов.

А за слоганите имам само едно смајли. Не е време и место да влегуваме во морална дебата колку дегутантски, и нон-сенс се, кога ќе ги примениш на реални ситуации. Целта ги оправдвуа средствата е тотално фашизоиден слоган. Ова второто... хаха... ова оди контра сите нормални и човечки права и слободи - па човече ти со ова ќе не вратиш во робовладетелство, бидејќи „кои се бе тие робови да се бунат што нас мнозинството ни треба нивната работа“. Значи припази малце кога правиш копи-пејст од познати цитати кои не си ги размислил ниту сфатил.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 03-Apr-2011 at 16:33
абе крале, едноставна е математиката, дури и јас ја разбирам, не ми е јасно зошто упорно се обидувашда го оправдаш проектов со оправданија кои се воопшто неспоредливи со негативностите кои ги има
и гледам цело време збориш зџа парите, кажи ми, ако сега се трошат пари на вакви глупости, кај ќе бидат парите за други сообраќајни проекти, дали се 30 или 300 исто ти е, тоа ќе бидат пропаднати пари во време кога треба максимално да посветиме време на финансиите во инфраструктурата
значи не можеш да го оправдаш проектот ни со тоа што е поефтин, бидејќи и вака и така тоа ќе бидат пари фрлени во вода, на бескорисен проект, а овој проект не е единствен и зависи од многу други проекти, затоа треба се да биде убаво испланирано и да не се избрзува со импровизации кои скапо ќе не чинат
и ајде ти се молам, не ти се чекало за тунел, после толку многу чекање, сега не ти се чекало...


Edited by zabegan - 03-Apr-2011 at 16:34
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 03-Apr-2011 at 16:36
Мене најголем проблем ми прави што воопшто не се држиме до некоја стратегија или студија за развој на градот. ГУП-от е доста солиден материјал по кој може да се развива градот. Ако е застарен, тогаш можеби треба нов да се направи, но не во смисла да се бришат некои одлични решенија и да се заменуваат со некои квази-решенија, туку во смисла на негова надградба со нови решенија надвор од сегашните граници. И кога би се правеле тие дополнувања да се прават од навистина стручни лица, кои имаат големо искуство во урбанизмот и кои се држат до строги стандарди и правила. А не некои луѓе кои немат поим од урбанизам да земат сами на ЛОШ и идиотски начин да си играат со ГУП-от само заради нечии потреби, замисли, фантазии. И не само со ГУП-от, ова важи за сите ДУП-ови кои беа донесени на ваков начин, за кратко време, без никаква реална стратегија или студија.

ГУП-от не смее да се прилагодува на нашите нереални потреби и глупости. Ние треба да градиме според него, да го почитуваме, да се развиваме според него, зашто без него, со вакви кој како сака си гради ситуации, градов кога тогаш со сигурност ќе стане ХАОС и ќе биде неподнослив за живеење и за функционирање. Истото важи и за ДУП-овите.

Така да оваа уличка е целосно неприфатлива. Барем, додека не се реализира претходно предвидениот и зацртан во ГУП и ДУП-овите за тој реон, вистински подземен коридор, кој ќе биде вистинско решение за сообраќајот во централното јадро на Скопје. Едноставно, уличката нема никаков приоритет и (законска, потребна, реална) оправданост споредувајќи ја со вистинскиот подземен коридор Сок Банки-Партизанска.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 03-Apr-2011 at 16:41
Проекти за кои биимале пари да ги направи. Тунелот на кале плус мостот нека ги реализираат место ваквиот тунел. Ќе олабави дел од центарот. Нема Македонија вечно да биде со ниско бдп, па може да се задолжи како решение. Земи и само бројките колку ориво на републичко ниво ќе се заштеди од тие секојдневни гужви.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 03-Apr-2011 at 16:51
Originally posted by FoSsiL

Мене најголем проблем ми прави што воопшто не се држиме до некоја стратегија или студија за развој на градот. ГУП-от е доста солиден материјал по кој може да се развива градот. Ако е застарен, тогаш можеби треба нов да се направи, но не во смисла да се бришат некои одлични решенија и да се заменуваат со некои квази-решенија, туку во смисла на негова надградба со нови решенија надвор од сегашните граници. И кога би се правеле тие дополнувања да се прават од навистина стручни лица, кои имаат големо искуство во урбанизмот и кои се држат до строги стандарди и правила. А не некои луѓе кои немат поим од урбанизам да земат сами на ЛОШ и идиотски начин да си играат со ГУП-от само заради нечии потреби, замисли, фантазии. И не само со ГУП-от, ова важи за сите ДУП-ови кои беа донесени на ваков начин, за кратко време, без никаква реална стратегија или студија.ГУП-от не смее да се прилагодува на нашите нереални потреби и глупости. Ние треба да градиме според него, да го почитуваме, да се развиваме според него, зашто без него, со вакви кој како сака си гради ситуации, градов кога тогаш со сигурност ќе стане ХАОС и ќе биде неподнослив за живеење и за функционирање. Истото важи и за ДУП-овите.Така да оваа уличка е целосно неприфатлива. Барем, додека не се реализира претходно предвидениот и зацртан во ГУП и ДУП-овите за тој реон, вистински подземен коридор, кој ќе биде вистинско решение за сообраќајот во централното јадро на Скопје. Едноставно, уличката нема никаков приоритет и (законска, потребна, реална) оправданост споредувајќи ја со вистинскиот подземен коридор Сок Банки-Партизанска.


Мислам дека баш ГУПот е тотален промашај. Мислам он е супер за некој град како Лион, Москва, Њу Јорк... ме сфаќате...

Но со оваа реална бедотија која ја тераме 5-6 децении, од која не гледам излез реално ни во следните, а и да има излез, нема да бидеме сигурно на ниво на некоја Љубљана или Виена, или не знам што, поише како еден кварт во тие градови.

Значи јас зборам за пари, зашто не можеме да се правиме луди дека живееме во Дубаи, па ќе цртаме тунели, монореил, стокатници, вештачки острови... хаха што заборавив? Секој кога почнува нешто да гради, се пресметува колку има, а не колку „можеби еднаш во иднина ќе му биде БДП“. Таквите „градители“ не стигаат далеку.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 03-Apr-2011 at 16:55
Луди не се правиме, скопје има практички можности да го добие овој тунел, не е никакво занесување, јужен е занесување дека можеме сега да го правиме тунелов не е. Разбираш ли ти дека имаме и фирми што се способни да го направат и пари да го направиме, нормално ако целта ни е да го направиме, а не само да речеме дека сме го направиле. Како тоа не ти е јасно. Не зборуваме ни за метро, ни за тангенти, ни за стокатници, ни за ништо што е мегаломанија од арапски тип.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 03-Apr-2011 at 17:00
Originally posted by lslcrew

Луди не се правиме, скопје има практички можности да го добие овој тунел, не е никакво занесување, јужен е занесување дека можеме сега да го правиме тунелов не е. Разбираш ли ти дека имаме и фирми што се способни да го направат и пари да го направиме, нормално ако целта ни е да го направиме, а не само да речеме дека сме го направиле. Како тоа не ти е јасно. Не зборуваме ни за метро, ни за тангенти, ни за стокатници, ни за ништо што е мегаломанија од арапски тип.
Потполно се согласувам. Прво мислам сите ние зборуваме на памет, бидејќи немаме податок што заклучиле шпанците во нивната студија. Колку би чинела предвиденава варијанта, а колку 2х3 ленти Партизанска-Ново Веро. Гледајќи ги цените за изградба на софиското метро, мислам дека и тоа како е возможно за 70-80 милиони евра да се реализира проктов. Значи не се работи за стотици милони или милијарди евра.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 03-Apr-2011 at 18:29
Originally posted by krale

Originally posted by FoSsiL

Мене најголем проблем ми прави што воопшто не се држиме до некоја стратегија или студија за развој на градот. ГУП-от е доста солиден материјал по кој може да се развива градот. Ако е застарен, тогаш можеби треба нов да се направи, но не во смисла да се бришат некои одлични решенија и да се заменуваат со некои квази-решенија, туку во смисла на негова надградба со нови решенија надвор од сегашните граници. И кога би се правеле тие дополнувања да се прават од навистина стручни лица, кои имаат големо искуство во урбанизмот и кои се држат до строги стандарди и правила. А не некои луѓе кои немат поим од урбанизам да земат сами на ЛОШ и идиотски начин да си играат со ГУП-от само заради нечии потреби, замисли, фантазии. И не само со ГУП-от, ова важи за сите ДУП-ови кои беа донесени на ваков начин, за кратко време, без никаква реална стратегија или студија.ГУП-от не смее да се прилагодува на нашите нереални потреби и глупости. Ние треба да градиме според него, да го почитуваме, да се развиваме според него, зашто без него, со вакви кој како сака си гради ситуации, градов кога тогаш со сигурност ќе стане ХАОС и ќе биде неподнослив за живеење и за функционирање. Истото важи и за ДУП-овите.Така да оваа уличка е целосно неприфатлива. Барем, додека не се реализира претходно предвидениот и зацртан во ГУП и ДУП-овите за тој реон, вистински подземен коридор, кој ќе биде вистинско решение за сообраќајот во централното јадро на Скопје. Едноставно, уличката нема никаков приоритет и (законска, потребна, реална) оправданост споредувајќи ја со вистинскиот подземен коридор Сок Банки-Партизанска.


Мислам дека баш ГУПот е тотален промашај. Мислам он е супер за некој град како Лион, Москва, Њу Јорк... ме сфаќате...

Но со оваа реална бедотија која ја тераме 5-6 децении, од која не гледам излез реално ни во следните, а и да има излез, нема да бидеме сигурно на ниво на некоја Љубљана или Виена, или не знам што, поише како еден кварт во тие градови.

Значи јас зборам за пари, зашто не можеме да се правиме луди дека живееме во Дубаи, па ќе цртаме тунели, монореил, стокатници, вештачки острови... хаха што заборавив? Секој кога почнува нешто да гради, се пресметува колку има, а не колку „можеби еднаш во иднина ќе му биде БДП“. Таквите „градители“ не стигаат далеку.


Човеку, ти не сфаќаш. Значи ако се сака да изгради трасата Партизанска - Сок Банки, ќе се изгради за година, две. Не е тоа некоја научна фантастика. А пари има. Можеби не од еден буџет, еве и најмалку нека се 10 буџети по 20 милиони пак не е проблем. Ние нема да го градиме 10 години. Ќе го отплатуваме 10 години. Разбираш? Плус нели спомнување нешто како и јавно-приватно партнерство. Така уште помалку финансии би одвоила државата. Истото важи и за трамвајот по истата траса.

Ако ГУПот ни е како за на Москва (што секако дека е не) тогаш самиот се побиваш дека е тотален промашај. Значи дека го бидува. Само што ние не сме способни да се држиме до него. Не поради пари. Туку поради тоа што изиграваме каубои во правна, демократска држава со правила, закони и прописи. Секој кој не може да ги почитува овие нормални принципи, незнам зошто и се избира за некаква функција, а камо ли да му се дозволи да дејствува на свој начин. Проблем кај нас е тоа што ние не почитуваме ништо. Ама баш секој од нас. И после на гласање, сите кандидати пак доаѓаат од народот. Каков народ, таква власт, таква држава.



Незнам како можеш воопшто така да кажеш за ГУП-от. Навитина е невкусно. Дали се го барем видел ГУП-от?

И те молам, немој да не понижаваш сите со споредбите со другите градови низ Светот каде што не претставуваш како инфериорни, или ако така мислиш мисли за себе, не го претставувај цел град, бидејќи и јас припаѓам во него и не мислам така. Да. Точно е дека сме килави, но тоа е наша внатрешна работа и поради други причини не поради финансиски средства или неправилни стандарди, и ние треба да си ја решиме, ама баш решиме а не вака да се споредуваме и да викаме дека тоа така зашто така сме предодредени или слично.... И на крај се е добро, бидејќи самите се девалвираме и си мислиме дека тоа е доволна вредност... Не, не е добро. Секогаш треба подобро, секогаш треба да одиме напред. А не да стоиме во место и да се тешиме дека така било отсекогаш или да наоѓаме други изговори.

И не ми кажувај дека нешто што се гради низ светот а ти изгледа како ново и недофатливо, не може да се изгради во Скопје. Острвите во Дубаи не се нова работа, монореилот исто така, висококатници да не збориме, тунели и мостови уште помалку... Не треба да изградиме тунел од 50км ниту пак монореил.

Треба да изградиме солиден тунел од 2км и еден солиден и функционален ЛРТ трамвај. Тука нема ниту нешто неостварливо, нити пак недозволиво. Трамвајот го има уште од 19 век.... А тоа ние што касниме со се, е поради таа лоша навика што имаме. Наместо тоа ние треба да претставуваме предводник за некои работи, немора да се многу, 2-3 работи, за наше добро и за доброто на Светот. Да можеби звучи нереално сега. Но остварливо е. Ако знаеме како. И да имаме многу пари а да не знаеме да ги инвестираме сите ќе ги изгубиме.

И за на крај. Знаеш ли дека одлична инфраструктура и сообраќај влијаат многу на БДП...


Edited by FoSsiL - 03-Apr-2011 at 18:54
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 03-Apr-2011 at 18:33
Originally posted by UrbanFreak

Originally posted by lslcrew

Луди не се правиме, скопје има практички можности да го добие овој тунел, не е никакво занесување, јужен е занесување дека можеме сега да го правиме тунелов не е. Разбираш ли ти дека имаме и фирми што се способни да го направат и пари да го направиме, нормално ако целта ни е да го направиме, а не само да речеме дека сме го направиле. Како тоа не ти е јасно. Не зборуваме ни за метро, ни за тангенти, ни за стокатници, ни за ништо што е мегаломанија од арапски тип.
Потполно се согласувам. Прво мислам сите ние зборуваме на памет, бидејќи немаме податок што заклучиле шпанците во нивната студија. Колку би чинела предвиденава варијанта, а колку 2х3 ленти Партизанска-Ново Веро. Гледајќи ги цените за изградба на софиското метро, мислам дека и тоа како е возможно за 70-80 милиони евра да се реализира проктов. Значи не се работи за стотици милони или милијарди евра.


И тоа што викаш. Тогаш уште потрагична би испаднала ситуацијата ако не се изгради Партизанска-Ново Веро или Сок банки(Централен регистар на РМ, НБРМ), како сакате...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 03-Apr-2011 at 18:50
А зошто ги споменав и владата и народот? Зашто оваа е сериозна работа, и не смее да помине туку така. Иако не е политичка по природа, кај нас се се сведува на тоа.

На крај пак тој што се фатил за овој зафат ќе биде одговорен за успешноста или пак неуспешноста на овој проект. А ние како народ ќе бидеме одговорни за тоа кога требало ништо не сме преземале да ја осигураме успешноста, ако не со овој тогаш со друг проект. А не да се жалиме после, било вака, било така...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 03-Apr-2011 at 23:26
Originally posted by lslcrew

Луди не се правиме, скопје има практички можности да го добие овој тунел, не е никакво занесување, јужен е занесување дека можеме сега да го правиме тунелов не е. Разбираш ли ти дека имаме и фирми што се способни да го направат и пари да го направиме, нормално ако целта ни е да го направиме, а не само да речеме дека сме го направиле. Како тоа не ти е јасно. Не зборуваме ни за метро, ни за тангенти, ни за стокатници, ни за ништо што е мегаломанија од арапски тип.


Имаме фирми? Абе дали ги гледаш оние... како се мачат да направат фонтани во Вардар? Абе смешни испаѓаат, а не па да треба да почне да се копа на сериозна длабочина со тони подземна вода и недефинирани инсталации итн. Па дали си свесен што кажуваш? Абе ние немаме фирми да излеат споменик од 2-3 метри, па во Италија ги пуштаат, а не па да прават метро што не е површински коп.

На која планета живеете стварно. Некој подоцна па викаше дека се вреѓал што сум рекол дека сме инфериорни. Па не бе ич не сме инфериорни, што еден Лион за 30 години прави БДП колку Скопје за 900 години (не претерувам, буквално е така, Лионскиот округ има 160 милијарди евра БДП годишно). Што е тоа ако не инфериорност? до кога ќе се лупате у гради колку сте јаки, а не сте свесни за сопствената сила?

ГУПот па ГЛУПот. Абе кој што сака може да се си нацрта во него, ама треба некој тоа и да го плати. Супер е и јас се сложувам, ако најдеме нафта, одма да се држиме до него, ама дотогаш... да бидеме реални.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 04-Apr-2011 at 07:52
Грешиш крале работите се менуваат, може за две години да се сменат. неможе сегашнава маглива транзициска дупка да ти биде репер. Ова со плановите незнм што да ти кажам. Ај да укинеме. Неможе сегашната генерација да се постави како вонвременски најпаметна и дури и да ги потцени тие генерации што ќе дојдат дека нема да бидт способни да направат некој таков тунел и еднократно да се унакаи можноста, евентуално во иднина да треба да рушиме делови од тунелот.

Повторно треба да кажам, Скопје 2014, проект кој гоподдржувам воглавном со мали исклучоци е само доказ дека можеме и највеќе боли што обичен влез во гаражи некој видел шанса да го продаде како подземна сообраќајница. Уште повеќе боли што луѓе зарезуваат на таа јадица, еве како ти зашто нема кој да објасни одма. Немој да мислиш дека дилемата во глава, гулаб на гранка или врапче во рака, ти е практична или употреблива. Тоа тука не е случај и се обидувам во неколку поста да го објаснам.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 04-Apr-2011 at 08:25
Originally posted by lslcrew

Грешиш крале работите се менуваат, може за две години да се сменат. неможе сегашнава маглива транзициска дупка да ти биде репер. Ова со плановите незнм што да ти кажам. Ај да укинеме. Неможе сегашната генерација да се постави како вонвременски најпаметна и дури и да ги потцени тие генерации што ќе дојдат дека нема да бидт способни да направат некој таков тунел и еднократно да се унакаи можноста, евентуално во иднина да треба да рушиме делови од тунелот.

Повторно треба да кажам, Скопје 2014, проект кој гоподдржувам воглавном со мали исклучоци е само доказ дека можеме и највеќе боли што обичен влез во гаражи некој видел шанса да го продаде како подземна сообраќајница. Уште повеќе боли што луѓе зарезуваат на таа јадица, еве како ти зашто нема кој да објасни одма. Немој да мислиш дека дилемата во глава, гулаб на гранка или врапче во рака, ти е практична или употреблива. Тоа тука не е случај и се обидувам во неколку поста да го објаснам.


Никогаш и за ништо во животот не треба да се планира „абе ваљда ќе биде подобро“. Истото го верувале луѓето и во Фукушима пред 1 месец и сеа што?

Секогаш треба да се планира според реалните можности. Јас излегов со конкретни цифри, кои се толку поразителни, но мораме да ги разбереме. Ако еден Лионски округ (статистички), од 1980 година наваму креирал БДП колку што креирало Скопје од 1100 година до сега, значи некој треба малце да ја разбере енормноста на разликата и да планира соодветно, не да ми споредувате баби и жаби.

Мислам дека сепак улицата нема да биде пристапна, тоа и беше кажано дека инвеститорот на Н. Банка ќе си ја гради својата улица башка, а улиците од оваа страна на плоштадот, накај мостот Г. Делчев, и онака си имаат пристап преку сегашните улички што и сега водат до паркингот.

Нема да биде идеално како што посакуваме, ама ќе биде уште еден плус во Скопскиот сообраќај. Дај Боже да тргне, па да можеме во иднина и покрупни зафати да правиме.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 04-Apr-2011 at 08:32
Ако чергата не ни е да правиме тунел, тогаш нема сакаме ама ете ќе направиме полу-сообраќајница. Ако немаме пари ќе правиме друг проект за кој имаме пари. Иако јас мислам дека имаме пари за таков тунел само целта не е решавање на хаосот туку е само зборење дека тоа што пола век се ветувало еве сега е нсправено. Еве зашто не земат тунелот под кале и мостот да го направат. Затоа е планирањето за постепено да се работи. Немора и се во една година да се заврши, ако треба и деценија ќе го градиме тунелов.

Бадијала се сите хипотетички примери што ги кажуваш и цело убедување, тунелов неможе да пројде по ниедна здрава логика.

Edited by lslcrew - 04-Apr-2011 at 08:33
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 04-Apr-2011 at 11:07
Епа ајде ако не да го ископаме па да не го покриваме тунелот. Таман ќе фати поевтино мислам јасно е дека ова е една голема импровизација истото се случува и со Јужен Булевар!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 04-Apr-2011 at 13:43
Originally posted by lslcrew

целта не е решавање на хаосот туку е само зборење дека тоа што пола век се ветувало еве сега е нсправено.


Јас никаде не слушнав такво фалење, ако сум пропуштил пушти линк, а во спротивно, не е фино да се меша политика во секоја тема.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 04-Apr-2011 at 15:21
Крале, праиш муабет за тунелов небаре од Ѓорче до Драчево ќе го тераме.

Не е можно да се има пари за 2 ленти натака-навака, а да нема за 6.
Не е можно да има фирма која ќе направи тунелче со 2 ленти, а да нема таква што ќе може 6.
И извини ама споредбите со СК014 се сосема на место. Барем пола од тој мега(банален)проект да се ставеше на холд, ете ти ги парите.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 04-Apr-2011 at 15:34
Originally posted by fichot

Крале, праиш муабет за тунелов небаре од Ѓорче до Драчево ќе го тераме.

Не е можно да се има пари за 2 ленти натака-навака, а да нема за 6.
Не е можно да има фирма која ќе направи тунелче со 2 ленти, а да нема таква што ќе може 6.
И извини ама споредбите со СК014 се сосема на место. Барем пола од тој мега(банален)проект да се ставеше на холд, ете ти ги парите.


Се гледа дека не се разбираш од тематиката.

Едниот тунел е површински коп, кој можеме и јас и ти да го изведеме со лопати, да имаме доволно време

Другиот е тунел низ лавиринти на темели, инсталации, а и да не зборам дека тунел со 10м и тунел со 20м ширина се КОМПЛЕТНО различни од аспект на издржливост, радиус, ископана маса итн.

И за крај не ми се верува, пак со СК2014 - аман више.
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 413
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 04-Apr-2011 at 15:36
zboruvame za tunel od 1 km .. od 50 do 100 milioni evra max cenata bi bila ..toa ti se 2 objekti od sk 2014 , a nisto cudno i  spomenicite da se dovolni da se isplati
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.250 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.