build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Предлог стратегија против сообраќаен хаос - Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 09-Apr-2011 at 16:41
А можеби и малодушноста игра некаква улога за таквата ситуација? И немање осет за тоа што е навистина (по)битно во такви случаи.


Edited by Cloverstack - 09-Apr-2011 at 16:42
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 09-Apr-2011 at 17:47
Originally posted by krale

Мајсторите на архитектурата се оние кои успеале од ресурсите достапни во нивно време, да направат ремек-дела. Не да сонуваат за поголеми ресурси - тоа се поетите
Значи ние денеска немаме мајстори. Упорно си убеден дека тој предложениот квази тунел е максимумот на ова време. Јадно се обидувам да ти докажам дека денеска Македонија е во состојба да започне таков проект и во наредни години да го доврши. Ресурсите се достапни. Архитектурата можеби е поезија, ама сообраќајна инфраструктура не е!

Originally posted by Cloverstack


Без реметење на севкупниот концепт кој го презентираше, решението за оваа конкретна точка би можело да биде обратно - улицата од ГТЦ да поминува под булеварскиот тунел. Како прво таа веќе стартува од ниво -1, а како второ далеку би биле поевтини било какви манипулации со улица од таков ранг, отколку со булеварот.

Умно! Единствено имај го во предвид темелот на триумфална, новосоздаде ситуација што иамме, па така може да треба главниот тунел да иде на ниво -1,3 одприлика, а од трговски таа на -2,3 или колку и да треба повеќе или нешто помалку, немаме сега податок.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 09-Apr-2011 at 21:31
Не постојат квази тунели и тунели. Има само виртуелни тунели (на хартија и на гугле мапс) и реални тунели.

Ако пратиш малку, ќе чуеш дека во последните 5 години долгот на Македонија е дуплиран. Да да... дуплиран. Ако ти планираш не само ние, него и нашите деца и внуци крв да плукаат додека ги исплатат тие проекти, ондак ОК.

Ама пак се вртиме во круг. Не знам зашто е толку тешко да се сфати дека проектот МОРА да биде и евтин. Мора. Не сме богата земја и тоа сите го знаеме, ама овде гледам се заборава. Добар проект и евтин проект е тоа што на Скопје му треба. Не скапи луксузирања што ќе не задават во долгови.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 09-Apr-2011 at 21:40
Долгот се враќа со неколку суфуцитни години во буџетот, се враќа со кредити со помали каматни стапки. Има милијарда начини. И верувал или не, ние сме балканска земја со најмал надворешен долг. Тоа што последниве неколку години имаме дефицитен буџет може да е лошо бидејќи дефицитот е за плати и споменици, а не за индустрија, но сепак, земјите излегле од многу подлабоки гомненици, ние ќе се сеќираме небаре имаме долг невиден.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 09-Apr-2011 at 21:50
Originally posted by гитардемон

Долгот се враќа со неколку суфуцитни години во буџетот, се враќа со кредити со помали каматни стапки. Има милијарда начини. И верувал или не, ние сме балканска земја со најмал надворешен долг. Тоа што последниве неколку години имаме дефицитен буџет може да е лошо бидејќи дефицитот е за плати и споменици, а не за индустрија, но сепак, земјите излегле од многу подлабоки гомненици, ние ќе се сеќираме небаре имаме долг невиден.


Не е темата пак да ви објаснува основи по економија.

Муабетот ми беше дека по едната работа кај што бевме добри, сега ќе се угледуваме на другите балкански земји што биле многу позадолжени од нас. Е браво бе логика. Ај грцине да ги стигнеме ако не?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 09-Apr-2011 at 21:56
Originally posted by krale

Ако пратиш малку, ќе чуеш дека во последните 5 години долгот на Македонија е дуплиран. Да да... дуплиран. Ако ти планираш не само ние, него и нашите деца и внуци крв да плукаат додека ги исплатат тие проекти, ондак ОК.
Крв ќе плукаат од задолжување без мерка за мермери, бронза, коруптивни зделки, триумфални капии, неефикасни двокатни ретро автобуси и цел куп такви будалаштини. Додека од паметно задолжување кое ќе биде насочено во продуктивни проекти кои ќе носат долгорочен бенефит, нашите деца и внуци ќе имаат единствено корист.



Originally posted by krale

Ама пак се вртиме во круг. Не знам зашто е толку тешко да се сфати дека проектот МОРА да биде и евтин. Мора.
Проектот мора да биде исплатлив, а не евтин.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 09-Apr-2011 at 22:03
Originally posted by krale

Originally posted by гитардемон

Долгот се враќа со неколку суфуцитни години во буџетот, се враќа со кредити со помали каматни стапки. Има милијарда начини. И верувал или не, ние сме балканска земја со најмал надворешен долг. Тоа што последниве неколку години имаме дефицитен буџет може да е лошо бидејќи дефицитот е за плати и споменици, а не за индустрија, но сепак, земјите излегле од многу подлабоки гомненици, ние ќе се сеќираме небаре имаме долг невиден.


Не е темата пак да ви објаснува основи по економија.

Муабетот ми беше дека по едната работа кај што бевме добри, сега ќе се угледуваме на другите балкански земји што биле многу позадолжени од нас. Е браво бе логика. Ај грцине да ги стигнеме ако не?


Не знам дали си учел сколија за оваа работа (бидејќи се нудиш да ни објаснуваш основи по економија), ама задолжувањето и долгот се сосема нормална работа за развојот на една држава! Да не треба да имаме пари на страна, да бериме 20 години, па после да градиме? Не знам зошто упорно контрираш, ја претера веќе.

Или сфаќаш, ама се преправаш дека не сфаќаш за да ја продолжиш дискусијата, или навистина не сфаќаш. Како и да е, разбирам дека не си поборник на задолжувањето, тоа го сфатив, но еве ти кажувам дека ниту инфлацијата, ниту долгот не се непријатели, ако знаеш што и како со нив. Е сега дали тие што нè воделе, нè водат, и ќе нè водат, знаеле или знаат, тоа ќе покаже времето.

Edited by Cloverstack - 09-Apr-2011 at 22:08
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 09-Apr-2011 at 22:12
Originally posted by Cloverstack


Originally posted by krale

Ако пратиш малку, ќе чуеш дека во последните 5 години долгот на Македонија е дуплиран. Да да... дуплиран. Ако ти планираш не само ние, него и нашите деца и внуци крв да плукаат додека ги исплатат тие проекти, ондак ОК.
Крв ќе плукаат од задолжување без мерка за мермери, бронза, коруптивни зделки, триумфални капии, неефикасни двокатни ретро автобуси и цел куп такви будалаштини. Додека од паметно задолжување кое ќе биде насочено во продуктивни проекти кои ќе носат долгорочен бенефит, нашите деца и внуци ќе имаат единствено корист.
Originally posted by krale

Ама пак се вртиме во круг. Не знам зашто е толку тешко да се сфати дека проектот МОРА да биде и евтин. Мора.
Проектот мора да биде исплатлив, а не евтин.


За неколку од тие работи си утнал. Двокатните автобуси се и те како ефикасни и исплатливи. Кажував некаде, да не се повторувам зошто.

Другите работи се слагам дека не беа приоритетни и не требаше да се градат во ваков обем и посебно стил, кога приоритет требаше да има инфраструктурниот развој.

И за исплатливоста си во право. Таа е основниот репер. Дури и задолжување кое е исплатливо, односно добивките го враќаат самиот долг - тоа е многу логично да се направи. Ама тунелот под плоштад, не е такво нешто. Тоа е само непотребно луксузирање во моментов, од проста причина што сто други работи поефикасно би ни заработиле пари. Тунелот по кеј е исто така неиспатлив, ако гледаме чисто од економска логика. Ама барем помалку пари се фрлаат, а нудат некое солидно решение за сега.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 09-Apr-2011 at 22:20
Originally posted by krale

За неколку од тие работи си утнал. Двокатните автобуси се и те како ефикасни и исплатливи. Кажував некаде, да не се повторувам зошто.
На форумов има нишка за двокатните автобуси и таму имаше темелна дискусија колку се ефикасни. Прочитај ја, верувам ќе најдеш по некоја корисна информација. Знам дека е голема нишката, ама ако сакаме конструктивна дискусија, треба да се вложи и малку време и труд.



Originally posted by krale

И за исплатливоста си во право. Таа е основниот репер. Дури и задолжување кое е исплатливо, односно добивките го враќаат самиот долг - тоа е многу логично да се направи. Ама тунелот под плоштад, не е такво нешто. Тоа е само непотребно луксузирање во моментов, од проста причина што сто други работи поефикасно би ни заработиле пари. Тунелот по кеј е исто така неиспатлив, ако гледаме чисто од економска логика. Ама барем помалку пари се фрлаат, а нудат некое солидно решение за сега.
Во претходните два обида не добив реплика, па еве и трет пат го постирам ова:
Originally posted by Cloverstack

Доволно е да погледнеме само низ призма на трошоци за гориво (за кое сме увозно зависни и е огромен дел од нашиот трговски дефицит) и да се види дека тунел со сите нишани според ГУП-от е вистински погодок. 30 илјади возила по два пати дневно да транзитираат низ него и да заштедуваат по пола евро во правец, одбегнувајќи го кружењето и главењето низ постоечките сообраќајници во центарот, тоа се 11 милиони евра годишно. А далеку од тоа дека се сведува на горивото заштедено со тразнит низ тунелот. Заштеди ќе има и на сите индиректно растеретени сообраќајници, не само во гориво, туку и целиот потрошен материјал за возилата, почнувајќи од масло и гуми, па до кочници, свеќички и мал милион други делови. Можеби ти звучи банално, ама кога ќе се помножи со огромен број на автомобили и со огромен број на извозени километри, сумата станува ите како голема. Можеби уште поважна е заштедата на време. Колку потенцијални продуктивно искористени часови се тоа, пресметај сам. И конечно можноста за унапредување на јавниот превоз, со сите свои позитивни страни. Сите овие придобивки се неспоредливо поголеми доколку се изгради тунел според вистинските потреби, отколку некоја импровизација која поврзува погрешни точки, со две ленти, без шински коридор. Таа импровизација во многу ситуации наместо решение за проблемите, ќе биде неизлечив чир на градов, за генерации и генерации во иднина.

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 09-Apr-2011 at 22:41
       Мое лично мислење е дека ниеден потенцијален инвеститор кога ќе дојде во Скопје, нема да се предомисли ако градот не му заличи на Фиренца или Париз. Но сигурен сум дека ќе се предомисли кога ќе ја здогледа очајната инфраструктура. Ако доаѓа со авион, што прво ќе види? Мизерен аеродром со грандиозно име и диви таксисти кои ќе го "одерат". Ако доаѓа откај Табановце, ќе го пречекат глутница кучиња, преполни контејнери кои никој не ги чисти, реа од урината и изметот, бидејќи нема јавно веце, и доколку е лето - питачи на сезонска работа. А по автопатот кога ќе поминува, толку ќе му се стемни, што потоа, не Триумфалната Капија, туку и Сикстинската Капела во Скопје да му ја покажеш, нема да вреди.
    Имајте во предвид, на колку свои бизнис-партнери би можел да им каже за своето искуство.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 09-Apr-2011 at 22:42
СЕ работи навистина за намалени трошоци, но ова не е инфраструктурен проект кој продуцира развој (како нов автопат, железница, или пак енергетски објект).

На долг рок, зборам 100 години, веројатно ќе се вратат парите. Ама кој може да предвидува што ќе биде за 100 години - воопшто како ќе изгледа градот и каков ќе биде транспортот во него. Математиката за заштеда ти е многу преувеличана.

30000 возила не може да транзитираат низ тој тунел. И да транзитираат, не можат да заштедат пола евро во правец (пола евро купува најмалку 5 км возење, со сегашна штедливост на возилата, а не па со идна). 5км е кружење од мостот Гоце Делчев, до Рузвелтова и назад. Нема никаква теорија да е толкава заштедата и тоа по правец.

Заштедата може максимално да се движи од 1-2 милиони евра годишно. Според некоја груба проценка за колку се скратува линијата на движење и намалено чекање.

Најсилниот аргумент за тунелот е унапредување на сообраќајот. Нема збор дека тоа е светско решение. Ама е прескапо и неисплатливо за вакви екномски услови во кои живееме.

Многу подобро ќе беше тие 200 милиони за СК2014 и тие 150-200 милиони за тунелот, да се инвестираа во некој енергетски производствен капацитет, кој ќе можеше многу брзо да ги врати парите. Знаете што значи објект од 400 милиони евра, кој секоја година продуцира 35-40 милиони? Практично тој ви обезбедува за 12 години враќање, наместо на 100.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 09-Apr-2011 at 23:32
Originally posted by krale

30000 возила не може да транзитираат низ тој тунел.
Не може да транзитираат низ предложената импровизирана подземна уличка помеѓу Илинденска и Кузман Јосифовски Питу. Но добро сврзана сообраќајница со профил 2х2 токму толку може да издржи, а без да се преоптерети. Тие бројки отприлика колкав ПГДС може да се протне низ колкав профил на сообраќајница не ги измислив јас. И не случајно ја спомнав бројката 30.000 во еден правец дневно.



Originally posted by krale

И да транзитираат, не можат да заштедат пола евро во правец (пола евро купува најмалку 5 км возење, со сегашна штедливост на возилата, а не па со идна).
Пола евро можеш да потрошиш, а воопшто да не се мрднеш од место. Не зборуваме за празен автопат, туку за закрчените улици во центарот (кои ќе бидат многу позакрчени доколку не се фатиме за крупни проекти), каде цело време правиш тргни застани и многу повеќе стоиш отколку што се движиш. И не се работи само за индивидуални автомобили со мала потрошувачка, туку и за возила со голема потрошувачка - автобуси и сл. Но еве нека не биде пола евро, нека биде 40 или 30 евроценти. Пак е вртоглава сума која оправдува инвестиција. Мада интересно, земаш во предвид дека штедливоста на возилата ќе раснела, ама не земаш во предвид дека цените на енергенсите ќе раснат многу повеќе, нешто што го констатираш и самиот низ други дискусии (и не зборам само за фосилни горива, бидејќи во разумна иднина масовно ќе возиме и други типови на возила, но сепак сето тоа нема да е бесплатно).

А горивото заштедено со транзит во тунелот е само една ставка. Треба да се рачунаат сите оние други заштеди кои ги спомнав и тоа не само ради транзит во тунелот, туку и со индиректно влијание врз поправање на состојбата на целокупната сообраќајна мрежа.



Originally posted by krale

Заштедата може максимално да се движи од 1-2 милиони евра годишно.
Ова е едноставно извадено од ракав и е крајно несериозно потценување на ефектите. Заштедата само на гориво ќе биде многукратно поголема, грубата математика е проста и ја пишав во претходниот пост.



Originally posted by krale

Многу подобро ќе беше тие 200 милиони за СК2014 и тие 150-200 милиони за тунелот, да се инвестираа во некој енергетски производствен капацитет, кој ќе можеше многу брзо да ги врати парите.
Кои се тие 150-200 милиони за тунелот? Повторно сума извадена од ракав. И за оваа сума има проекти со кои може да се направи компарација за да се дојде до груба проценка. Веќе го правевме муабетот во друга нишка и ти беше единствениот кој сметаше дека цената би била толку висока, ама не даде никакви аргументи. Да не ги рециклираме потполно истите муабети во сите нишки, а без никакви нови моменти...

Се слагам за насушната потреба за инвестирање во енергетиката, но таа никако не ја исклучува неопходноста за инвестирање во транспортната инфраструктура. Да не одиме во непотребен офтопик.



Edited by Cloverstack - 09-Apr-2011 at 23:39
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 09-Apr-2011 at 23:43
И јас сум за инвестирање во транспортната инфраструктура, кога тоа дава реални економски ефекти. Во моментов на Македонија и се најмалку потребни луксузирања (од типот лавови од пола милион, и тунели од 100 и кусур).

Самиот тунел е проектиран за околу 80 милиони, во времето пред 10 години кога се лицитираше со таа бројка. Таа бројка ни е јасно на сите дека е потценета. Прво, цените сега и тогаш не се исти. Второ сигурно ќе има одолжувања, непредидливи трошоци, бла бла бла... така доаѓам до сосема реална претпоставка дека ќе чини најмалку 150 милиони. Се разбира додека не излезе проект, никој од нас не може да знае точно колку.

За штедливоста низ тунелот, не може да биде ни од ДАЛЕКУ 20-30 денари по возило во еден правец. Едноставно ќе го провериш ова. Стави наплатна рампа од 30 денари на влез и види колку луѓе ќе одат низ тунел.

Заштедата реално може да биде околу 10 пати помала од таа. Јас зборувам за градска вожња, со тргни-застани, дека за пола евро се поминва 5км. Тоа е да го заобиколиш цел центар до Аеродром - во сред гужви.


За енергенсите секако дека ќе им расте цената, тоа е предвидливо. Но не е проблем ако им расте цената, а ние имаме обезбедено домашно производство, па дури и извоз. Во таков случај ние имаме и заработка од високата цена на енергенсите кои ќе се користат за транспорт (а тоа во следните децении ќе биде струјата, заради напливот хибридни и електрични возила). Затоа е во овој момент од НЕНОРМАЛНА и најголема важност да се инвестира во енергетско производство. Тоа ќе значи ОГРОМНО намалување на дефицитот, кој секоја година го имаме со арапите.

А овие тунели не можат ни од далеку да се приближат на стратешката важност на ова што ти го појаснив погоре.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 09-Apr-2011 at 23:52
Добро крале, нека биде твој последниот збор, ако е тоа важно. Јас мислам дека дискусијата по овие неколку прашања засега е исцрпена и нема смисла во сите нишки да продолжиме да се вртиме во истиот круг...


Edited by Cloverstack - 09-Apr-2011 at 23:59
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 10-Apr-2011 at 03:28
Ајде ќе ве молам да не ми ја труете нишкава пак со споменици. Ова пола на шала, пола озбилно го пишувам

Како можеш да кажеш дека решението мора било ефтино кога ти дадов пример дека со рушење на зграда може да се добијат две ленти што ќе го премостат Скопје, многу пофункционални од тие две што се влез во гаражи. И сега рушење зграда е капото решение, а 30 милиони за две ленти што нема да функционираат некако особено, тоа било ефтиноото.

Што ќе оставиме ние во наследство. Сообраќајна гужва или растеретен град плус некој малку зголемена задолженост од 100 милиони на којзнае колку години.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 10-Apr-2011 at 09:52
Рушењето на двете згради цирка ќе кошта 5 милиони евра (40 стана, по 100000е, плус трошоци за рушење итн). Тоа е пола буџет на Скопје за капитални инвестиции. Не гледам како некоја општинска гарнитура може тоа да го оправда - ќе се свртат сто написи по медиуми против тоа, поарно било фабрика да се отвори, вака... така. Го заборавате тој момент а е многу битен.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 10-Apr-2011 at 12:08
Ете гледаш каде ти е забуната. Неможе тоа да чини 5 милиони. За згради што се избацени од плановите пред повеќе од 50 години не се третираат исто како и останатите. И не се 40 стана него се дали има и десетина зашто е влез од зграда и не се по 100000 евра. Неможе да кошта ни милион. Твојава логика некако пак ми е сомнителна и 5 милиона ги прогласи за многу наспроти 30 за малку кои патем имаат исти ефект, две ленти плус во премостување на централно градско подрачје. Да не одоговлекувам ни јас, екпропријација не е повеше од милион, а и милион е хипотетичка сума за тие објекти. 5 милиони може да кошта целата изградба на булеварот, па и таа нема да биде толку.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 10-Apr-2011 at 12:19
Originally posted by lslcrew

Ете гледаш каде ти е забуната. Неможе тоа да чини 5 милиони. За згради што се избацени од плановите пред повеќе од 50 години не се третираат исто како и останатите. И не се 40 стана него се дали има и десетина зашто е влез од зграда и не се по 100000 евра. Неможе да кошта ни милион. Твојава логика некако пак ми е сомнителна и 5 милиона ги прогласи за многу наспроти 30 за малку кои патем имаат исти ефект, две ленти плус во премостување на централно градско подрачје. Да не одоговлекувам ни јас, екпропријација не е повеше од милион, а и милион е хипотетичка сума за тие објекти. 5 милиони може да кошта целата изградба на булеварот, па и таа нема да биде толку.


Ако се зградите легални, а претпоставувам дека се, тогаш верувај ми дека нема да коштаат помалце од 5 милиони. Во просек сметам 100000 по стан, иако некои сигурно ќе добијат повеќе, некои помалку, но нема шанси некој да се откаже од сосема легален имотен лист, за барем ако нема и малку добивка и ист таков стан во центар. Плус деловниот простор кој во едната зграда е на 2 спрата, а на другата е на ул. Македонија, што е екстра цена. Кој е тој што ќе го натера да се исели? Тоа е против уставно.

Твојата замисла дека само еден влез ќе се сруши, ми личи многу онака гоогле мапс кажано. Моја вака груба претпоставка е дека зградата пред Палома Бјанка може да се сруши само еден дел (околу 10тина стана), додека другата најмалку ќе треба два влеза, а најверојатно целата. Оттаму претпоставката дека се таму околу 30тина станови (4-6 по спрат), не знам колку спрата беше. Тука не го сметаш деловниот простор, кој има повисока цена.


Една грешка ја правиш конзистентно во твоите постови и решенија (кои се доста интересни и добри рака на срце) а тоа е тотално ја утињаш и ја занемаруваш економската логика. Може малце треба да поработиш на тој момент, онака според мене, не мора да прифатиш.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 10-Apr-2011 at 12:45
Чекај малку, зашто мислиш дека моментот на решение е кога ќе се согласи газдада. Што па мора да се согласи, нели имаме суови, нели дуп-от е закон, не е тоа нешто што по добра воља на поединци. Македонија и 2006-та донесе закон со кој имотот што е заглавен во несогласувања и судски процедури се експропреира со решение и слободно се работи, ама тоа беше после прогласено за неуставно. Начини има, ама ти бараш како за најмалку воња и најмногу импровизација да се склопи нешто што може да се продаде преед јавност како решение.

Сите муабети ги изнакажа и на крај јас сум ја изоставувал економската логика, ти ја заборави скроз. Преку пример ти покажав што е решенние, нејжеш да г о прифатиш. Џабе се сите обиди да се одбрани нешто што не е можно. Таква шкрабаница не е никаков булевар. Целиот предлог не го отворив јас за да ти ми објаснуваш колку тоа предложеиот туел е совршен баланс на средства желби можности и реалализација. Затоа што едноставмо не е. Крај крајева и да е најнеизводлив проект, не значи некако немам право да го дадам како предлог. Тебе ти смета што воопшто се појавуваат вакви идеи и ги перцепираш како загрозување на шансата за на пазарот на идеи да постои само еден, тој предложениот од властите. Ако треба да контролираш штета наоколу и да минираш туќи идеи, заборави дека можеш да го правиш тоа тука на форумов, ако ти е идејата стварно да ебатираш повели по други нишки, на темите за сообраќај си веќе искажан.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 10-Apr-2011 at 13:15
Ехехехе... полека полека... отиде од судови, дупови, тунели, власти, политика, цензура, идеи... Кај завергла човече?

Значи приватната сопственост е ЗАКОН над сите закони. Не постои ниту еден закон што може да ти ускрати право на ЛЕГАЛНО СТЕКНАТА праватна сопственост. Национализацијата, фала Богу, умре еднаш засекогаш. Се друго е против уставно. Нели толку се заложуваш за почитување на регулативата, а сега кога ти одговара, би кршел се живо и диво?

Второ, не знам што пак сега го мешаш тунелот. Не е тема на дискусија. Тунелот може да се споредува само со виртуелниот тунел, по исплатливост, изводливост итн. Никако со решенија што никако ниту го заменуваат, ниту пак влијаат на нив да се остварат или не.

И по којзнае кој пат, не ми смета никаква идеја, напротив ги поздравувам сите идеи. Без идеи, човештвото не мрда напред. Идеите ти се добри, ама се многу често неизводливи, т.е. неисплатливи за наши услови.

Јас дадов мое видување дека премалку ја разбираш и анализираш економската логика на решенијата. Ти не се слагаш, мислеш дека тоа го кажувам со некои задни намери, бла бла бла... ок, слободен си да мислиш што сакаш, доволно посочив, кога ќе оладиш може ќе разбереш зошто добронамерно сум го забележал тоа.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.180 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.