build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Предлог стратегија против сообраќаен хаос - Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 10-Apr-2011 at 13:33
Прочита ли што се содржи предлогот. Не се работи за само сообраќајни режими туку и за тунелот кој е дел од севкупното решение.

Приватната сопственост е светост и како таква се обештетува и не се зема насилно. Судско одземање не е насилно одземање и не ги заменувај тезите. Ниакква сопственост како сакаш манипулирај ја, неможе да биде пред интересите на градот.

Упорно се обидуваш да покажеш дека тунел под плоштад, како што треба, дека е некое неисплатливо решение. Незнам што те убедило во тоа, но во заблуда си. Нека ти биде.


Edited by lslcrew - 10-Apr-2011 at 13:36
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 10-Apr-2011 at 13:36
Јас воопшто не спорам дека тунелот под плоштад е многу добро решение за сообраќајот.

За мене беше спорно колку овие други решенија што ги даваш се изводливи, па заклучив дека исто како и тунелот под плоштад, ќе останат само цртежи на форум. Не дека не се добри, ама ајде ако размислиш стварно искрено, ама најискрено, кажи ми молим те, дали ти веруваш дека ова Скопје ќе го изгради?

Ама не дали може, дали треба, него дали искрено веруваш дека ова Скопје ќе го изгради?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 10-Apr-2011 at 13:40
Искрено верувам! Затоа што таков проект кошта еве преку сила 120 милиони. Да го сметиме ако треба во 6 буџетски години по 20 милиони. Ќе покриеме со задолжување ако треба со грејс периоди за кои и веќе ќе гоимаме готов тунелот. Градежната оператива ќе биде во постојана ангажираност. Нека биде и повеќе средства, на повеќе буџетски години, Скопје може!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 10-Apr-2011 at 13:49
Јас пак искрено верувам дека си во заблуда.

Ова нема да се изгради во догледна иднина.

Тоа е мислам дека јасно на секој што размислува со ладна глава. Не зборувам тука за тоа дали треба, дали може, туку дали ќе се изгради - за жал не пред 2020.

Може во моментов сигурно да ми текне на најмалце 10 попотребни нешта на кои може да се потрошат 120 милиони евра. Дури и јас не сум за тоа да се прави во моментов.

Ете затоа сум во меѓувреме да се направи тунелчето покрај Вардар - нешто реално и изводливо, нешто што ќе помогне малце додека како држава не застанеме на нозе.

А пак за зградите дека ќе се рушат, сум уште поголем скептик.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 10-Apr-2011 at 14:21
Тоа ти е уште поголема заблуда дека така брзо ќе се направи то покрај Вардар. Уште повеќе ти посакувам да дојде време кога ќе видиш како се рушат згради за да се пробие коридор. И те молам не ме прогласувај покрај сите аргументи што ти ги наведов дека размислувам со жешка глава пс ега препораки за ладна глава. Ти давам остварливи рачуници, не фикции.
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 10-Apr-2011 at 14:33
Дефинитивно треба да размислуваме во насока дали форумов треба да се прекрсти во крале.мкCrazy
Е сега шала на страна, неќев да се умешам за објаснувања дали може да се соберат средства, дали проектот би бил исплатлив, бидејќи и лсл и кловер се убаво си објаснија, ама еве не можам да стојам на страна. Ќе нафрлам бројки како Крале кои сметам дека се чиста реалност, за да се долови моменталната слика.
Вака, во последниве 2-3 години во Скопје се свртија 100-150 милиони евра за административни згради, споменици, реновирање на некои улички, проширување на Илинденска и сл. До 2014-2015 ќе се свртат уште толку ако не и повеќе. Второ што е битно гледаме дека цената на нафтата, дали реално или исфорсирано(вештачки) расте не е битно но битно е дека расте. Трето доколку не се превземе нешто во следните 5-10 години Скопје целосно ќе се закрчи. Зошто е тоа така, па еве, зголемен број на жители, зголемен број на новоотворени фирми кои генерираат зголемен број на транзит на стока и луѓе, после најверојатно ќе се зголеми и бројот на туристи, со други зборови Скопје како град се развива на сите полиња побрзо или побавно но само инфраструктурата тапка во место. Е сега да се навратам на нафтата. Ем што ќе расте константно цената ем што како ресурс ќе се користи се повеќе. Значи дупли трошок. Второ во 70-80 посто од случаите, сообраќајот само транзитира низ Центар бидејќи сите поголеми индустриски капацитети се сместени на излез од Скопје. Што значи тоа, па ранливост на економијата.
Е сега на крај да прашам, има ли поголема заштеда од тоа 150 милиона да се вложат во долгорочно решавање на еден проблем кој утре ќе го изеде градов?
Бројкава од 150 милиона намерно ја пишав по проекцијата на Крале.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 10-Apr-2011 at 15:35
Да беше анкета дали 150 милиони да се потрошат на СК2014 или на тунел под плоштадот, јас прв ќе гласав за второто.

Но, сега кога веќе не удавија во долгови со лавови и шмизли, апсолутно непотребно е да се закочи цел развој на државата за уште еден непродуктивен проект. Не сум против тунелот, но уште една капитална грешка не ни е дозволена.

Моето видување е дека 150 милиони подобро да се потрошат на енергијата, железницата, на спојување на Пелагонија и/или Струмичко поле со автопатско решение со мк инфраструктурата (што ќе доведе до многу поголем обем и развој на економијата, отколку тунел од 1.5км), па и за редица други мерки што не се поврзани со градежништвото, а ќе дадат многу подобар поврат на инвестција од 150 милиони евра.

И бидејќи по којзнае кој пат аргументот е дека „Скопје може да си собере 150 милиони“, да кажам дека Скопје има автобуси од пред 50 години, да не беше владата која се задолжува на сите страни и ни го дуплира долгот за 5 години, за да купиме кинески тенекии. Па најмалку меродавно е тука дали МОЖЕ Скопја, туку дали треба и веќе ако може, дали баш за тунел. Јас по сите овие други прашања велам не, дури и да сум грешка за прашањеот дали може.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 10-Apr-2011 at 15:59
Originally posted by krale



Но, сега кога веќе не удавија во долгови со лавови и шмизли, апсолутно непотребно е да се закочи цел развој на државата за уште еден непродуктивен проект. Не сум против тунелот, но уште една капитална грешка не ни е дозволена.

Моето видување е дека 150 милиони подобро да се потрошат на енергијата, железницата, на спојување на Пелагонија и/или Струмичко поле со автопатско решение со мк инфраструктурата (што ќе доведе до многу поголем обем и развој на економијата, отколку тунел од 1.5км), па и за редица други мерки што не се поврзани со градежништвото, а ќе дадат многу подобар поврат на инвестција од 150 милиони евра..


Е со ова веќе се сложувам. Меѓутоа не заборавај дека сето тоа би нè чинело 1.000.000.000€ максимум, а не ни е тешко да се задолжиме уште толку. Размисли, некој во иднина да има мадиња да се ослободи од 50.000 административци, имаш годишно 180.000.000€ - 200.000.000€ плус во буџетот. Па види ти сега... Значи станува збор за приоритети. Впрочем, ако почнеме вакви гигантски инфраструктурни зафати, и кога ќе здожежи во иднина да се плати, а ќе нема така лесно кредити, ќе почнат со вакви математики, макар ги чинело многу гласови.

Јасно дека премногу упростувам, ама дека ако се сака се може, тоа е непобитно.

Edited by гитардемон - 10-Apr-2011 at 16:00
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 10-Apr-2011 at 16:32
Е веќе тука допираш нешто многу битно и точно. Офф топик е да објаснувам дека според мене најдобриот економскио модел е мала администрација, и тотално повлекување на државата од економијата, освен како регулатор и овозможувач на истата (преку инфраструктура и отворање на странски пазари).

Клучно нешто за да тоа се случи е намалување на администрацијата и тоа драстично. Меѓутоа тоа не се уклапа во шемите на двете политички опции во МК кои упорно форсираат партизација, заради контрола над државата и власта, а тоа најлесно се овозможува преку огромна администрација и партиски вработувања.

Економијата ќе тргне тогаш кога ќе имаме преструктуриање на еден прагматичен модел. На една лесна администрација, а не товар за општеството, кое потоа оставено слободно да твори и реализира во добри инфраструктурни услови, ќе знае како да ја искористи состојбата.

Јас мислам дека било кој од проектите што ги спомнав се попродуктивни од тунелот во Скопје. Не мора сите веднаш, туку било која од тие опции побрзо ќе ги врати парите и ќе овозможи повеќе развој.

Не сум против и задолжување од 1 милијарда, ама не за тунели во град, туку за вакви капитални инвестиции, како нуклеарки, железници, аеродроми, автопати... се она што е клучно за добра економија, и со која таа милијарда брзо се враќа.
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 11-Apr-2011 at 08:08
Originally posted by krale

Е веќе тука допираш нешто многу битно и точно. Офф топик е да објаснувам дека според мене најдобриот економскио модел е мала администрација, и тотално повлекување на државата од економијата, освен како регулатор и овозможувач на истата (преку инфраструктура и отворање на странски пазари).

Клучно нешто за да тоа се случи е намалување на администрацијата и тоа драстично. Меѓутоа тоа не се уклапа во шемите на двете политички опции во МК кои упорно форсираат партизација, заради контрола над државата и власта, а тоа најлесно се овозможува преку огромна администрација и партиски вработувања.

Економијата ќе тргне тогаш кога ќе имаме преструктуриање на еден прагматичен модел. На една лесна администрација, а не товар за општеството, кое потоа оставено слободно да твори и реализира во добри инфраструктурни услови, ќе знае како да ја искористи состојбата.

Јас мислам дека било кој од проектите што ги спомнав се попродуктивни од тунелот во Скопје. Не мора сите веднаш, туку било која од тие опции побрзо ќе ги врати парите и ќе овозможи повеќе развој.

Не сум против и задолжување од 1 милијарда, ама не за тунели во град, туку за вакви капитални инвестиции, како нуклеарки, железници, аеродроми, автопати... се она што е клучно за добра економија, и со која таа милијарда брзо се враќа.

Bravo so toa totalno se slozuvam so tebe da se namli adminstracijata i minimiziraat javnite pepriatija i drzavni investicii do minimalno samo da postoijat kade sto privaten sektor ne e zanterisiran za investicija a e od golemo znacejne za ekonomija
Zeleznicata,eneregijata i patna infrastura se mnogu pobitini za Biznisot nego eseteski gradbi kako Skopje 2014
Me bedisuva to so se gradi no se slozuvam podobro da se investirase vo nesto drugo.
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 11-Apr-2011 at 13:31
Originally posted by lslcrew


Архитектурата можеби е поезија, ама сообраќајна инфраструктура не е!


Колку само не се сложувам со ова

Темата архитектура = инфраструктура е една од најактуелните во моментов.

А еве пример како може да се погреши: Лиеж своевремено направи „ефикасна“ сообраќајна инфраструктура, па остана без пари и испресечен со огромни предимензионирани булевари, огромни рампи и тунели, целосно одбивен за пешаци..

Каде стои Скопје во овој поглед, проценете сами.. Не би навлегувал во дискусијава што се одвива, само сакав да се изјаснам по горното прашање
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 05-Nov-2011 at 04:49
Ја имаме малку запуштено нишкава, во контекс на најавата за трамвај и поради тоа што до сега тука го имавме разгледувано оној предлог за еднонасочен булевар кои виртуелно ќе се формира со ставање во еднонасочен наизменичен режим на Димитрие Чуповски (рекорд) и Даме Груев, еве како би изгледала раскрницата после рекорд. Се запазува движењето на трамвајот и градскиот превоз во крајната десна лента, достапноста на раскрсницата останува иста со тоа што останува семафоризирана со два такта, што е доста брзо за раскрница ваква во центар. се на се, функционално сообраќајно решение кое релативно брзо може да пренесе голема количина возила од еден крај на центарот до другиот. За едната автобуска еве сега и се изгради џеб кај карши МекДоналдс, а за другата во обратен правец може да се изгради џеб кај станицата Беко, па дури и немора при толку ленти. Ова нормално разговараме под услов да имаме изграден булевар Даме Груев, што не значи дека до толку е предуслов, зашто и со овие две ленти што сега ги има може со крајни сили да опслужи, но работата е околу пробивањето на трамвајската линија, зашто и така некако напливот кон тој правец е балансиран и наизменичен од другите два булевара. Слично нешто би требало да се случи и на раскрницата кај Собрание што ќе ги намали таковите и на тие семафори, што е главната добивка од замислава. Ова е со 5 ленти од едната страна, а дури сега како што е малку искривена трасата би можело и со 4, така што десната лента (во овој случај средна) ќе треба да го концентрира сообраќајот и за право за градски превоз, и за десно, и евентуално други возила за право, ама како и да е простор има тука.




Edited by lslcrew - 05-Nov-2011 at 04:55
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 05-Nov-2011 at 09:20
Мислам дека е ова премногу комплицирано и нереално решение. Дополнително, џепот за автобуси спроти Мекдоналдс не е воопшто за автобуси. Таму ни еден автобус нема застанато, нити ќе застане.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 05-Nov-2011 at 15:08
Znaete li kolkav e budzetot na Skopje? 150 milioni se naucna fantastika i se dodeka ne se sluci vistinska decentralizacija Skopje odnosno skopskiot gradonacalnik ke moli po ministerstvata za sredstva. Citam navistina dobri razmisluvanja no za nekakvo malo podsreduvanje na soobrakajniot haos vo Skopje potrebni se, pred se, nadvoznici ili podvoznici na nekolku klucni raskrsnici. Skopje e grad bez gradski avtopat i metro, taka sto, sekoja alternativna idea samo ke go ublazi soobrakajniot haos, no nema i da go resi. Tunelot e posakuvam proekt, no Skopje za toa ednostavno nema pari, a Vladata (kako sto nekoj tuka kaza) ima poproduktivni proekti za da potrosi tolku milioni za skopski tunel. No koj znae, kako mozea da potrosat milionski sumi za gluposti, mozebi ke se setat deka ete tunel na Skopje mu e potreben a toj sepak ne e glupost od tipot na triumfalnata kapija, 1000 spomenici i sl.  
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 06-Nov-2011 at 14:30
Originally posted by Denko

Znaete li kolkav e budzetot na Skopje? 150 milioni se naucna fantastika i se dodeka ne se sluci vistinska decentralizacija Skopje odnosno skopskiot gradonacalnik ke moli po ministerstvata za sredstva. Citam navistina dobri razmisluvanja no za nekakvo malo podsreduvanje na soobrakajniot haos vo Skopje potrebni se, pred se, nadvoznici ili podvoznici na nekolku klucni raskrsnici. Skopje e grad bez gradski avtopat i metro, taka sto, sekoja alternativna idea samo ke go ublazi soobrakajniot haos, no nema i da go resi. Tunelot e posakuvam proekt, no Skopje za toa ednostavno nema pari, a Vladata (kako sto nekoj tuka kaza) ima poproduktivni proekti za da potrosi tolku milioni za skopski tunel. No koj znae, kako mozea da potrosat milionski sumi za gluposti, mozebi ke se setat deka ete tunel na Skopje mu e potreben a toj sepak ne e glupost od tipot na triumfalnata kapija, 1000 spomenici i sl.  
добро, тука сепак се збори најмногу, баш околу ублажувањето на хаосот, барем се додека не дојдат нови времиња и се пробијат потребните булевари, се направат клучки и кружни текови
конкретно хаосот во Скопје се должи на тоа што му фалат неколку битни булевари и целиот сообраќај во градот без разлика во која насока се оди, се сведува на две три грла каде се собира сообраќајот од цел град и тука настанува хаосот
се додека не се изградат тие булевари, можеме барем да го закрпиме градов со вакви решенија
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 06-Nov-2011 at 17:48
Originally posted by lslcrew






Малку проблематично за пешаци?
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 06-Nov-2011 at 18:06
Ајде мое мислење, по фази:

1. веднаш

Даме Груев останува како што е, еднонасочна.

Димитрие Чуповски станува едносмерна кон запад
со тоа што:
десна лента за јавен превоз, две ленти за возила, крајна лево оди во обратна насока - само за јавен превоз.

Потребни се само одбојници - жолта лента и сигнализација.

2. после пробивање на Даме Груев како булеварско решение или 2х2

Малиот ринг е двонасочен, вклучително и Даме Груев.

Димитрие Чуповски е само за јавен превоз - средишните ленти се за сервисна улица.

Потребно е пробивање на Даме Груев и поставување бариери - а и два сообраќајци би завршиле работа

3. после пробивање на Јужен булевар и тунел под Кеј и тунел под Кале...

Малиот ринг е двонасочен, со десна лента за јавен превоз.

Димитрие Чуповски е комплетно пешачка.

Потребни се многу пари

Edited by mladen_s - 06-Nov-2011 at 19:03
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 06-Nov-2011 at 21:41
Таа последна една лента за јавен превоз и јас сум ја размислувал и е можна само додека не се догради Даме Груев, а се одлучиме за ова сообраќајно решение. Така само се губи едно можно свртување кое сега го нема, а така би го имало, од рекорд кон лево, што би било корисно. Чисто и заради симетрија во бројот на ленти по правец. Автобуска има една на цел дел, и таа на рекорд слободно може да се компензира со некоја карши плаза, кај беко. А тоа што погоре ти изгледа сложено, воопшто не е така ако повнимателно го видиш, се работи за многу проста семафоризирана раскрница со два такта на семафорите и задржување на сегашната достапност.

За после тунел е сосема друга реалност, за сега збориме, не се тоа многу пари, а многу се добива на ефикасност.
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 06-Nov-2011 at 22:54
Јас мислам дека решението е во кружните текови, улицата кај Рекорд да биде еднонасочна на десно и подземен булевар што ќе ги поврзе Партизанска и 11 Октомври.


Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 07-Nov-2011 at 00:08
Originally posted by lslcrew

Автобуска има една на цел дел, и таа на рекорд слободно може да се компензира со некоја карши плаза, кај беко.


Мислам дека е во ред да се задржат сегашните станици, особено што се работи за привремено решение, кое понатаму може да води до целосно затварање на улицата. Добро е „Рекорд“ да се зајакне како јазол на јавниот транспорт, со можност за измени - а растурање на станиците не допринесува кон тоа. Понатаму, со одвоената лента ќе може да се користат тротоарите по цела должина за јавен превоз. И секако, симетричноста на правците е исто така важен аспект.

Originally posted by lslcrew

А тоа што погоре ти изгледа сложено, воопшто не е така ако повнимателно го видиш


Го видов добро, и мислам дека е незгодно за пешаци, барем според димензиите што ги гледам тука.. Во секој случај, со другото решение тоа би се одбегнало, бидејќи раскрсницата останува иста (со многу предупредувања до пешаците за возила кои доаѓаат од контра правец)

Originally posted by lslcrew

За после тунел е сосема друга реалност, за сега збориме...


Ако, јас да си испланирам фази однапред
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.144 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.