Нова ограда на мост Гоце Делчев |
Post Reply | Page <1 1011121314 16> |
Author | |
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #221 Posted: 24-Oct-2011 at 15:47 |
За воља на вистината, и оригиналната ограда денес можеби ќе изгледаше "outdated", но самиот концепт совршено се вклопуваше, па се што требаше да се направи е тој концепт да се освежи со примена на нови материјали и нова технологија. |
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #222 Posted: 24-Oct-2011 at 16:06 |
Лелее копии еј
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
ebivetre
Senior Member Joined: 07-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 183 |
Quote Reply #223 Posted: 24-Oct-2011 at 16:10 |
http://www.freewebs.com/vrangalova/Skopje.jpg
Eve go so starata ograda. Moeto mislenje za mostot vekje sum go pisuval porano... |
|
4skopje
Senior Member Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
Quote Reply #224 Posted: 24-Oct-2011 at 16:32 |
Starata ograda(so neonkite) mozebi i bese ubava ama koj vozel(a gledam ovde na forumov seuste nekoj ne vozat) bese tolku zaslepuvacka za ocite sto sreka sto mostot e dvonasocen, pa nema se sudari !
|
|
mladen_s
Senior Member Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
Quote Reply #225 Posted: 24-Oct-2011 at 16:42 |
Оригиналната концепција: ограда + осветлување беше далеку подобра!Се сеќавам добро на неа и на моментот кога ја извадија под изговорот на економичност..
Се согласувам, беше заслепувачка - за пешаците можеби уште повеќе (тогаш не возев), но сигурен сум дека некакво решение можело да се најде. Сепак, на некој начин, мостот беше подобро осветлен, а имаше и некое посебно чувство кога се поминуваше.. Edited by mladen_s - 24-Oct-2011 at 16:45 |
|
HugoGoulding
Senior Member Joined: 05-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1304 |
Quote Reply #226 Posted: 24-Oct-2011 at 19:06 |
За тие што викаат дека сме копирале од Мадрид или не знам каде, да се сложувам дека канделабрите ептен си наликуваат, но ако некој бил во Венеција, Рим, Наполи сигурно забележал дека таму ги има истите или слични на нив на секој чекор. Не знам може стварно некој некого копира, но изгледа не сме ни први ни последни, а можеби и се работи за дизајн кој е унифициран, бидејќи ако напишете на интернет Candelabra или Street Lamp ќе видите дека си има некој унифициран кодекс како тоа треба да изгледа.
Венеција Наполи Рим Барселона (може не е баш иста, но се гледа тој стил со 4ри чашки + 1 централно) Венеција Edited by HugoGoulding - 24-Oct-2011 at 19:17 |
|
antiuser
Senior Member Joined: 07-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 204 |
Quote Reply #227 Posted: 24-Oct-2011 at 19:41 |
Сега и за канделабрите се фативте..и тоа не чини,копии биле
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #228 Posted: 24-Oct-2011 at 19:52 |
Најдобро да нема дискусија за ништо туку сите да оставиме по еден ваков содржаен коментар, така ќе биде најубаво за читање
|
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #229 Posted: 24-Oct-2011 at 20:18 |
Интересно ми е што на базичниот објект кој потекнува од една одредена ера, му се додаваат нови елементи кои по стилот потекнуваат од постара ера. Овој сооднос не памтам дека сум го сретнал на друго место. Имено тука во германија многу често се сретнува на базични објекти со стил од некоја постара ера ради реновирање да му се вметнат нови елементи од стил застапен од понова ера, но не и обратно како кај нас.
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #230 Posted: 24-Oct-2011 at 20:22 |
Прво постоела оградата, ама за да не стои така на празно, го изградиле мостот. Така некако стојат кај нас работите. Не дека мостот навистина бил потребен, да попуни само место и да и направи услуга на оградата... Така и за сите други работи... Од кровот до темели... работата... и после не идело, сигурно не иде... вака никогаш нема да не биде за асална држава.... |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #231 Posted: 24-Oct-2011 at 22:50 |
Јас како неархитект не ме врзува ништо интимно за ниеден архитектонски стил и не настапувам под хормони во дискусии за тоакаква оргада ќе имало, ја сменија ми се допаѓа, супер, идеме понатаму. Ако некогаш некој има намера и капацитет да спроведе некоја поубава нека биде и таа. Исто како што сега ја бранам процедурата, ќе ја бранам и во случај ако се враќала првичната.
Тоа дали сум се разбирал во оддржување на мостови е крајно ирелевантно во дискусијава зашто да сум сакал да се разбирам, веројатно ќе сум учел тоа. Ама затоа се разбирам во буџетот на мојот град и знам дека ќе треба ние на секои 20-тина години да фрламе пари само по цена да оддржуваме нешто што некогаш требало да се створи привремена ултра-џоа-модерна слика и сега тоа станува буре без дно. И пак за пример голден гејт, тамо тоа решение е избрано заради длабочината на протокот не заради чалам како што ти мислиш, го земаш за пример, а не знаеш дека во инженерство секогаш се бира оптималното решение. Гоце Делчев е неоптимално решение за таа локација и тој распон, згора на тоа е и неоддржливо. Во Македонија баш заради такви неооддржливи закрпени конструкции денеска има проблеми со Сарај и Гемиџии мостовите, а не сме чуле да има проблем со бетонските мостови, овој на Револуцијата и другиот кај МАНУ како се викаше. Баш ми е гајле каква била оградата, утре ќе треба да го иштрафираме и мостот како раскрниците за да не се прави гужва на него, па ќе забраниме тешки возила, па ќе го затвориме, ама битно ќе имаме модерен мост зашто.....ете зашто, за чисто брашно! Што фајде? Статичко решение ќе мора да се бара ако не во следната, во таа после нејзе реконструкција. Сигурно нема јас да го барам, пошто нели не се разбирам од тоа. Упорно се обидуваш да и дадеш политичка нота на дискусија, нема да дозволам да паднам на тие ниски провокации, мислам на термини како ВИЕ, ПАРТИСКИ ВОЈНИЦИ и слично. Edited by lslcrew - 24-Oct-2011 at 22:50 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #232 Posted: 24-Oct-2011 at 23:02 |
И на Младен му должам одговор, е се окозивме од чистење наноси по другите мостови. Па на толку прљав Вардар речиси и да нема такви наноси освен посл невремиња или ако тоа е надвор од град некаде каде што има вегатација блиску до реката. Ништо нема да му смета на мостот уште два столба исти како предходните на рамномерни меѓурастојанија.
И ние имаме таква ограда е далеку поефтино од и ние имаме таков мост. Башка ограда освен од време на време некоја четка боја, не бара врвни екперти да спасуваат ситуација. Тоа што било еднаш на две, што ти го нарекуваш домаќинско крпење, пред се еднаш е факултативно заради естетски причини односно сега, еднаш е за замена на цефка за парно, еднаш за реконструкција на тротоарите и еднаш за што точно не се сеќавам. Така да да не ги мешаме со еднаш на 20 години реконструкција која е суштинска за опстанокот на мостот, а заради објективност мора да се каже дека не опфаќаат нови цефки, нови тротоари, нова оргада. Тоа дали и ние можеме да оодржуваме такво нешто, можеме точно, но тоа никогаш не е мерило и репер за ништо, освен за потенцијално неоодржливо решение и редовни трошоци. Зашто би да оддржувале кога може да имаме решение кое нема да го бара тоа. Тоа на што јас ќе се посветам, е мој личен избор, и во никој случај не значи дека ќе се оттргнам од следење на овие прашања за кои сите дискутираме, зашто ете колку тие што треба се "посвелите". Мислат дека градов е саем, а градскиот буџет фонд за испитување "дострели" каде што и баш нема потреба од нив, а и не се баш ефтини. Скопје не лежи на нафта, него лежи на тектонско подрачје! Ова е типичен пример за нафташко градење. Колку и да вртиме од околу пак ќе се вратиме на основната реченица од пред неколку поста, а тоа е дека сакале нејќеле ќе бидеме приморани да си бараме друго долгорочно решение. Edited by lslcrew - 24-Oct-2011 at 23:32 |
|
mladen_s
Senior Member Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
Quote Reply #233 Posted: 25-Oct-2011 at 10:00 |
Демек како и да вртиме ќе се вратиме на твоето мислење што ти си го напиша пред неколку поста, колку и тоа да е неодржливо, а?
Преку тоа си убеден дека на мостот може да му се додадат два столба како што му се промени оградата - и веруваш во тоа или само онака го кажа? Одбивам да го дискутирам визуелниот ефект на тоа решение, бидејќи е апсурдно во старт. Сепак ти упорно пишуваш работи од типот на „приморани“ и „долгорочно“. Згора на сето уште мислиш дека ако ТИ не си чул за проблеми со другите мостови, истите ги нема. И уште имаш точни податоци кои се темелат на вакви работи: Вардар е загаден - нема речен нанос. Заради вакви работи не треба да зборуваш за инвестициско одржување и да разбереш дека нема таков мост што не бара темелна реконструкција на 20 години, ако сакаме цело време да е во одлична состојба. И таквата реконструкција не е спасување ситуација, посебно ако склопиш договор за редовно одржување од врвни експерти.. Споменуваш како овој мост бил пример за нафташко градење, додека многу работи што се случуваат околу него, а особено новите мостови (врв: мост со тркало) се веројатно оправдана инвестиција која ќе треба да се одржува во годините што доаѓаат. Значи: одржуваме циркуси и ретро-шаблони и фрламе пари на нив - тоа можеме, ама имаме теорија против крајниот минимализам (Миракуликс е во право за уникатните појави во Македонија) - веројатно ќе кажеш дека тоа е желбата на мнозинството - што станува досаден аргумнент, најмногу заради горенаведените стручни прашања. Дискусијава веројатно може да продолжи затоа што секако секој има право да напише што сака, и секој има право да се грижи за трошењето на јавните пари (што е одземено како аргумент во една друга дискусија, ама ајде). Инаку, од страна гледано за ова со столбовите.. Забавно е да даваш вакви идеи повремено, ги имаш доста по форумов. И да биде поинтересно, за сите тврдиш дека мора да се изведат така. Ама ако, личен избор. Edited by mladen_s - 25-Oct-2011 at 10:01 |
|
Urban
Newbiе Joined: 25-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #234 Posted: 25-Oct-2011 at 11:01 |
Svaka cast za mostov!
|
|
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #235 Posted: 25-Oct-2011 at 12:04 |
Верувам дека си свесен колку вулгарно настапуваш со омаловажување на еден инжинерски објект кој 30 години си ја врши својата главна намена, дека не може на него да се стаи топук ограда од лиени полни профили и 4 гигантски споменици на кои ни концепциски не им е таму местото...можда сакаш и рингишпилот да го натовариме на мостов!? Уште сега знам дека и тој ќе ти се ДОПАЃА кога ќе дојде на дневен ред... Стварно очаен обид за оправдување на потегов со оградава, не вреди дискусијава... Полувисечки столбови, што да се каже повеќе...само за разгледница... |
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
xnx
Senior Member Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply #236 Posted: 25-Oct-2011 at 12:21 |
ej taman megu dvava mosta moze da se vmetne eden ringispil
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #237 Posted: 25-Oct-2011 at 18:14 |
ама ете оградава ќе постои за некои луѓе да си се тешат колку им била убава, а се друго може слободно во мајчину да оди... навистина погрешен однос имаме кон сопсвената архитектура, не само за мостов, туку општо |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #238 Posted: 25-Oct-2011 at 18:51 |
Младен, Дејв е сега баш ми докажавте дека неја бивало оградата. Младен па уште ми тури во уста аргументи од политичка природа кои не ги реков, а дејв знаел дека ќе ми се допаѓал рингишпилот. Јас еве знам знам дека многу работи тебе не би ти се допаднале само заради политичкиот и географскиот контекс, под други услови би ги испофалил па не го тресам тоа по нишки.
Оградата, мене ми се допаѓа, ако има некогаш некој друга идеја нека ја спроведе може ќе ми се допадне. Мостот ќе си бара некогаш пак средства за оддржување сигурно повеќе одколку ако не беше таков како што е. Решение ќе треба да си бараме. Не мислам да го должам ова со очигледно луѓе кои се решение да идат со инат булдожерски во дискусиите. |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #239 Posted: 25-Oct-2011 at 19:23 |
Врз што го основаш ова тврдење? |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #240 Posted: 25-Oct-2011 at 19:27 |
Уште нешто. Мислам дека ја пропушти поентата со Голден Гејт. А поентата беше дека инфраструктурни проекти се одржуваат тековно, дали биле Голден Гејт, Гоце Делчев или нешто трето е ирелевантно. Структурата на Гоце Делчев е прилично елегантна и неговото одржување воопшто не е скапо ако тоа се прави тековно, како што е всушност вистинскиот начин. |
|
Post Reply | Page <1 1011121314 16> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |