Тафталиџе |
Post Reply | Page <123 |
Author | ||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #41 Posted: 17-Apr-2011 at 12:38 | |
Се сложувам, воопшто не го спорам ова.
Интересна анализа, не сум размислувал за овој проект од овој агол. Иако сметам дека треба да има некаков „buffer“ од згради помеѓу булеварот и самата населба (каков што всушност има и на страната на Партизанска), аргументите се на место. |
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #42 Posted: 17-Apr-2011 at 12:35 | |
Апсолутно се слагам. Бидејќи Гологанов како колекторска улица на Јужен Булевар во една насока би го вртела сообраќајот во спротивна насока како што е предвидено, до најблиската раскрсница е најправилно решение. Ама како што тргнала работата со проширувањето на Гологанов во 2+2 во двонасочна улица ќе мора да се прави семафоризирана раскрсница што е буквално примитивно решение. Ова важи и за раскрсницата кај Веро и за целата траса. Решението за проширување на Теодосиј Гологанов е само една голема катастрофа која ќе го снајде градот и само непознавачите можат да ја поддржат како алтернатива на Јужен Булевар. |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #43 Posted: 17-Apr-2011 at 12:27 | |
Не се слагам, ниту има место да се шири ниту пак е предвидено таму да има позначајна сообраќајна артерија.
Да, ова е реалноста но е погрешен пристап, можеби граѓаните добиваат некои ситни станчиња и продавници, но реално губат многу. Населбата се натрупува со луѓе, инфраструктурата кубури да ги опслужи тие луѓе, се намалува зеленилото, се намалува приватниот простор итн. „Луксузот“ на една населба (и соодветно вредноста на недвижностите) зависи токму од овие работи, од квалитетот на живот кој населбата може да го пружи. Значи со овој пристап нивниот капитал во недвижности се раситнува и губи на цена. Земи го за пример Водно, кое веќе нема Е од елитна населба (па кој сакал нека живеел таму). Додека до пред 10на години имаше плацови кои вредеа и по милион ЕУР, денеска просекот и таму се сведе на 1200-1400ЕУР за станбен простор, не така различно од скопскиот просек. |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #44 Posted: 17-Apr-2011 at 12:19 | |
Доколку се изгради Јужен Булевар, и Гологанов биде колекторска улица тоа прави логика, но бидејќи очигледно се наостриле Гологанов да го претвораат во булевар (дали трајно, дали привремено е споредно со оглед на тоа дека зградите се градат) директни излези на булеварот би имале лоши последици. |
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #45 Posted: 17-Apr-2011 at 11:41 | |
Факт е дека ова е единствен начин општините да собираат пари. Сега преостанува да се притисне општината ул. прашка или да ја реновира или барем малку да ја прошири доколку стварно треба колите од таму да проаѓаат. Друг факт е дека умре времето кога се мислеше на семејни куќи и сл. Сега Тафталиџе е на 5 минути од Центар и нормално е дека ќе се тепаат инвеститори за да градат таму. А сигурен сум дека ако на некој од сопствениците што има таму куќа му дојде инвеститор со непристојна понуда, као 3 стана и една продавница, ќе се почне масовно продавање на куќите. Реалноста е сурова, но граѓаните во битка со финансиите исто како и општината сигурно ќе ја одберат варијантата со становите.
|
||
lupo
Senior Member Joined: 13-Nov-2009 Online Status: Offline Posts: 434 |
Quote Reply #46 Posted: 17-Apr-2011 at 11:01 | |
pa moze glavnite vlezovi od garazite ke bidat direktno od Gologanov?
|
||
...kaj si kapelo pak ke si kape...
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #47 Posted: 17-Apr-2011 at 10:16 | |
@Supervisor & @pbanks
Алумина беше фабрика која е надмина времето и местото (истиот терк на градење фабрики во град - железара), но затоа никој од жителите немаше против за новиот центар бидејќи тој само со една страна ја допира населбата и во тој дел висината е пристојна (иако никогаш не беше изложена на увит од страна на општината). Самата кула, ако е „единечна“ и e на самиот агол тогаш е прекопат спотското игралиште така да не смета на осончување и заткривање на визура на куќите од тој дел на ул. Прашка. Собраќајот на молот е целиот отгнат од населбата и е од страната на ул. Т.Гологонов. Е сега за таканаречениот станбен комплекс „Grand Prestige“ или подобро „Grand Madhouse“. Еве го ДУП-от донесе во 2005 година, kade visinata na objektite e 16.2 m Едини заклучок зашто е и овој и така лош урбанистички проект променет е само алчноста на општината - администрацијата Но да прејдам на суштината: По најавите секоја зграда ќе има по 160 станбена единици, вкуно згради 8 (не рачунајќи ги останатите) тоа се 1280 станбени единици, во просек 1.5 автомобили (што не соодветствува со норми каде се 2.2- 2.5, рачунајќи и посетители) тоа доаѓа минимум 1920 автомобили кои поради несоодветната сообраќајна комуникација мораат да се движат нис ул. Прашка која е само со широчина од 5,5 m Ако се додадат и четирите згради кој се предвидени во ДУП-от и сега за сега се со висина на 16,2 м (кој секако ќе се променат и тие во ~30 м.) приближно 80 (160) станбена единици мин. 480 (960) автомобили. Излегува на таа јадна улица треба да се движат 1920 + 480 = мин 2400 (3380) возила на 5.5 м улица. Но секако тука треба да се урачунаат и постојните жители, двет училишта една поликлиника, еден административен објект .... ~ 5000 автомобили на 5.5 метарска улица. Ве заморив со податочи, кој за жал нашите урбанисти, архитекти, општински мастиљари не се занимаваат. Секако тука треба да се осврне и на ружа на ветрови, осончување, начин на домување .... КИНЕСКИОТ ЗИД И ВО ТАФТАЛИЏЕ НИКНУВА |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #48 Posted: 17-Apr-2011 at 00:24 | |
Потполно се сложувам, за мене тоа е далеку поопасно отколку изградбата на ваков тип комплекси. Новоградбите веќе комплетно ги апсорбираа дворовите во таа населба, следно ќе биде само одење во висина а тоа е погубно. Луѓето мора да разберат дека дури и во ваква немаштија, бескрајно цепкање на објектите на 2, па на 4, па на 6 дела со разни доградби и чудни поделби за да ги решат прашањето за место за живеење за нивните деца, не е решение. Квалитетот на живеење и вредноста на имотите само опаѓаат на тој начин а проблемите растат. |
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #49 Posted: 17-Apr-2011 at 00:16 | |
Исто да надополнам... Страшно ме нервира тоа што го кажав горе дека се купуваат куќи за на нивно место да изникнат некакви си квази згради-печурки во целиот реон.
Што се однесува конкретно до комплексов јасно ми е дека жителиве се бунат ама од друга страна Алумина беше фабрика која ако ви текнува долги години загадуваше и претставуваше ругло за тафталиџе 1. Кога дојде време за рушење апсолутно го поддржавме проектот имајќи предвид и дека Гмалл е масивен и огромен проект па можеби ова е подобро отколку фабриката. Само не сакам вакво нешто да снајде цел ред на куќи низ населбите тоа е она најлошото. |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #50 Posted: 17-Apr-2011 at 00:00 | |
Една идилична улица, населба во која мирно живеевме 46 години а која набрзо ќе постане лудница, заради алчност на општината за профит а не за подобрување на начинот на живеење на своите граѓани.
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #51 Posted: 15-Apr-2011 at 22:54 | |
Се слагам за ова. Населбите Тафталиџе 1 и 2 полека почнуваат да стануваат кинески ѕидови. Инвеститори купуваат куќи и градат згради. Ова е буквално срамота. На местото каде што се градат зградите значи до Алумина албанскиот инвеститор се има договорено со градоначалникот на Карпош барем по тоа што имам слушнато што е краен преседан. Со вакво темпо едни од најубавите населби во Скопје ќе се уништат! |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #52 Posted: 15-Apr-2011 at 22:43 | |
ДУП на Тафталиџе 2 на локацијата помеѓу улиците Теодосиј Гологанов и Прашка
Писмо на жителите од Тафталиџе до општина Карпош
Некоја норма - формула која може да се најде во секоја обична книга и што мудро израчунале наште „архитекти“ Оставам да сами видите каков е нашиот „главен архитект“ и советниците во општина Карпош. Мојот коментар не е за форумот @#@^$*&^%$#&& |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
Post Reply | Page <123 |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |