build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Урбанистички целини
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Тафталиџе

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 18-Apr-2011 at 00:21
Епа истото се случува и во тафталиџе! И во Козле и по другите населби. А на тоа се должи неконтролиран раст и трка за пари. Скопје ги премина границите на популација иако е тоа друга тема сепак е многу значајно да се спомне градот стана дупка, секој втор во државава има стан во Скопје. Се гледа крах на тоа и страшни последици.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 18-Apr-2011 at 00:23
Да не заборавиме градот нема никаква стратегија за растот! Се гради неконтролирано изникнуваат цели населби преку ноќ без урбанистички планови и се косат со други пак сето тоа за пари. Ова буквално го нема никаде ама ете таква држава сме како сме тргнале Скопје ќе биде еден и единствен град во Македонија.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 18-Apr-2011 at 00:25
Е мој кРАЛЕ далеку си од дискусија, нити читаш нити разбираш а сепак коментираш.

ГРАДОТ ПОСТОИ ЗА ГРАЃАНИТЕ А НЕ ОБРАТНО.

очито себичноста која е полна во тебе и во голем дел на овие наречени ѓрагани го прави градот каков ни е, па затоа по градот можеме на секој чекор да ја видиме деструктивноста на таквото размислување.

НЕ Е МОЕ, ПА МОЖАМ ДА ПРАВАМ ШТО САКАМ.

П.С. Иначе да ти објаснам уште еден факт кој за тебе можда е чуден

Не живеан на таа улица но ме засега зашто тамо живеат мои сограѓани.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 18-Apr-2011 at 03:22
За почеток, жестоко мора да се реагира на однос кој го покажувате кон Владимир, ве молам покажете должна почлит пред се како кон соговорник, потоа како постар човек и постар член, затоа што приметувам некој повисок тон.

Сега моето мислење за работава. Бадијала е расправата за колку е широка улицата кога мораме да го расчистиме основното дека идиличните маала со растење на градот се поместуваат на подалекуод центарот и ова е природен процес и зашто воопшто да го перцепираме како некое наилство или незнам како се е формулирано, неможеме природните процеси да ги саботираме. Јас се залагам за малку поголема флексибилност во однос на адреса, односно да не се зема тоа толку трагично доколку некој има проблем со промените на неговата улица кои доаѓаат со времето, да може слободно да си го побара амбиентот на друго место, наместо со сите сили да се обидува да спречи нешто што кога тогаш ќе дојде.


Edited by lslcrew - 18-Apr-2011 at 03:23
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 18-Apr-2011 at 08:44
Originally posted by krale

Епа не може Владимире да се живее во град, а да се нема коли на улица. Значи за тоа си постојат селата.

Што па мене, или некој во градов, го интересира дали тебе ќе ти се наруши идилата што ти ја пружил градот 46 години? Што па има тебе да те праша дали улицата ти одговара или не, дали ќе ти фрли сенка комшијата или не? Да не е твоја улицата случајно?


Вакви „контра - само за да е контра“ коментари не заслужуваат внимание ни секунда за да се читаат и им се чудам на другиве форумџии што се замараат да ти одговорат, посебно Владимир со 5 пати поголем стаж овде и со многу поиздржани ставови и репортажи(што само малку членови ги постираат овде)...

Јас имам целосно разбирање за жителите на Тафталиџе, затоа што и самиот живеам таму, а и да не е така...со тоа што и самиот сум убеден дека и сега реагираат многу касно...нешто слично се случува во делот во кој јас живеам - се гради „катна гаража“ на место каде што нема никаква потреба од нејзе - урбанист е инвеститорот во копродукција со градоначалникот, ама нажалост моите комшии (и јас вклучително) реагиравме мноооогу касно...во оваа фаза малку работи може да се променат...

Во последно време се поретко се логирам на форумов, баш од овие причини - прво вакви НЕХУМАНИ ПОГЛЕДИ на свет од типот „ме заболе за твојата идила“ што може да ги има во Сомалија евентуално и некои земји од таков карактер и вакви ТЕШКИ ГЛУПОСТИ од типот „да не е твоја улицата!?“ - недостојно муабет ни за пред маалска продавница, а не за форумов...која ви е поентата што пишувате, стварно не ми е јасно...

Edited by Dave Gahan - 18-Apr-2011 at 08:45
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: R. e Maqedonisë
Online Status: Offline
Posts: 3794
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 18-Apr-2011 at 09:23
Procitav se, i kje kazam bravo za ovie ziteli!Brem reagirale, ako se stori nesto super ako ne togas ne....
Mislam deka zitelite imaat dobri argumenti, zosto bi ne trebalo da se gradat vakvi golemi gradbi. Mene najprvin mi se dopagjase proektot ama, ne znaev deka ima ulica od 5.5 metri..ne samo toa tuku i drugite pricini sto stojat vo pismoto, znaci ne go poddrzuvam.
Sepak, imate rok od 14 dena e kako pritisok, jas bi zemal drugi zborovi kako, kje ne raduvase nas zitelite ako dobieme pozitiven odgovor i slicno....
Inace, nekoj kje si kaze, sto mu e na zitelite, i vo drugite metropoli se gradat vakvi grandiozni zgradi iako ima sprotivno kukji...
Da, ama tamu e vekje gradeno, nema sto da spasi, a ovde ima sto da se spasi posto seuste ne e pocnato...

poz do vladimir
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 18-Apr-2011 at 09:40
Originally posted by Vladimir P

Е мој кРАЛЕ далеку си од дискусија, нити читаш нити разбираш а сепак коментираш.

ГРАДОТ ПОСТОИ ЗА ГРАЃАНИТЕ А НЕ ОБРАТНО.

очито себичноста која е полна во тебе и во голем дел на овие наречени ѓрагани го прави градот каков ни е, па затоа по градот можеме на секој чекор да ја видиме деструктивноста на таквото размислување.

НЕ Е МОЕ, ПА МОЖАМ ДА ПРАВАМ ШТО САКАМ.

П.С. Иначе да ти објаснам уште еден факт кој за тебе можда е чуден

Не живеан на таа улица но ме засега зашто тамо живеат мои сограѓани.


Gradot postoi bas taka za site negovi ziteli. Kaj bi bile ako site glasaat sto sakaat a sto ne da se gradi kaj komsijata? Ova sto vie go barate go nema nikade vo svet.

Sosema legitimno pravo e NA gradot da planira stanben prostor za svoite gragjani I najmalku treba da se slusaat komsiite sto imaat samo svoi sebicni licni interesi vo vakva situacija.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8968
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 18-Apr-2011 at 10:15
Originally posted by lslcrew


Сега моето мислење за работава. Бадијала е расправата за колку е широка улицата кога мораме да го расчистиме основното дека идиличните маала со растење на градот се поместуваат на подалекуод центарот и ова е природен процес и зашто воопшто да го перцепираме како некое наилство или незнам како се е формулирано, неможеме природните процеси да ги саботираме. Јас се залагам за малку поголема флексибилност во однос на адреса, односно да не се зема тоа толку трагично доколку некој има проблем со промените на неговата улица кои доаѓаат со времето, да може слободно да си го побара амбиентот на друго место, наместо со сите сили да се обидува да спречи нешто што кога тогаш ќе дојде.


Генерално се сложувам со тебе, но сето тоа мора да оди низ одредени рамки а не стихијно. Со други зборови ако се утврди дека Тафталиџе го менува својот карактер, ако тоа се направи како што треба како низ админстративни, така низ граѓански и на крајот секако низ експерстски филтри тоа би било во ред. Значи да се направи комплетно нова структура на населбата, да се направат нови парцели и да се пристапи кон „надградбата“.

Кога го нема тој пристап, добиваме квази резултати како овдека, така и на многу други места во градот.

Сепак би го повторил мојот став за оние објекти кои Супервисор ги нарекува печурки. Според мене, тие се уште поголем проблем кој во голема мерка веќе ја уништиле „хуманоста“ на Тафталиџе, а претходно имаат апсорбирано цели населби во градот.

Друга варијанта би била новиот развој да освојува нови простори без да задира во постоечките урбани ткива. Таков пристап имаат најчесто американските градови кои се шират до бескрај и кои имаат повеќе густи „кластери“ низ градот обвиткани од сите страни во населба ала Тафталиџе.

Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 18-Apr-2011 at 10:42
Па не може, едноставно не е пракса никаде во свет, за секоја зграда што се гради, комшиите да дадат одобрение. ДО кога луѓето ќе мислат дека све е општествена сопственост? Не, и државата и градот мораат да го гледат СВОЈОТ интерес, а не само на група граѓани кои имаа лични интереси на штета на останатите.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 18-Apr-2011 at 11:14
Повторно се промашува основната тема, се работи чисто за технички норми на градење и меѓу другото и на апсорпсија на сообраќај низ една улица, а со тоа и нејзините понатамошни проблеми.

Растење на еден град не значи прво правење на објекти без земање во предвит на веќе кажаните норми, а потоа, лупаме глава и на форумов „дебатирање“:

- во каков сообраќаен хаос живееме,
- тесни улици,
- нема доволно паркинг места,
- зеленилото се заменува со бетон,
- нема пешачки и велосипетски патеки,
- се помал е притисокот на вода,
- улиците ни пливаат во вода после првиот дожд,
- нема пристап на пожарна до одредена локација,
- .....
- и да не редам уште стотици проблеми (види на форумов) кој искачаат - ни се рушат ко домино со никулец од само една уличка.

Затоа постојат урбанисти и ....... кој сето тоа треба да го предвидат минимум 50-тина години однапред.

* А сега за идиличните мала кој мислам дека ги свативте погрешно. Тргнете ги горе наведените проблеми и веќе имате идилично мало, населба, општина, град.

Еве еден пример на мојата теза, изгради па потоа тражи му чаре. Локација која се наоѓа на 500 - тина метри од оваја.



Во најкратки црти: Како кај нас се „планира“

- Нашите урбанисти уцртале зграда на хартија (која за жал трпи се)
- Инвеститорот „добива“ дозвола и се гради зграда.
- Зградата добива „техничка согласност“
- И ..
- Се увидува дека нема сообраќаен пристап.
- Па потоа се наоѓа соломонско решение да се направи улица која излага на третоар и удира на автобуска постројка.









И сега станарите среќно си ги кршат амортизерите а пешаците и оние што чекаат автобус им спомнуват некои мајки, сестри ... идила

Решение - Се надеваат дека некој од постојните куќи и зелени површини ќе се срушат и ќе направат помошен влез од другата улица, со еден збор ќе го крпиме она што во почетокот не сме го предвиделе, или не сме сакале заради некој други причини.

ПРВО, ПЛАНИРАНА ИНФРАСТУКТУРА, ПОТОА ГРАДБА СО НОРМИ И ДОБИВАШ ИДИЛИЧЕН ГРАД.

** Со ова ја прекинувам од моја страна „дискусијава“ за која мислам дека понатаму е бесцелна, и сето друго ќе бидат празни кафански муабети.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 18-Apr-2011 at 12:04
Премногу заведува споредбава што ја даваш. Едното нема воопшто решен сообраќаен пристап, а другото има и те како цел сообраќаен прстен околу урбанистичката парцела. Значи се согласувам дека улиците треба да се пошироки, но со оглед на тоа дека ова нема да биде главен пристап во зградите (тоа ќе биде од Теодосиј Гологанов), не гледам некоја причина да се буните, освен ако не сакате и понатаму да гледате во ливади од дворовите.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 18-Apr-2011 at 16:56
Од друга страна мислам и дека воопшто не е коректно принципиелно да сега се фаќаме за сламки демек еве спорен објект,  улицата била толку метри, капацитет или некои сосема други параметри, кога намерата е јасна да се задржи сопственото маало надвор од социолошките текови и да се зачува комоцијата што досега била. Затоа и не сакам да навлегувам во параметрите и да пласираме сега наводнои аргументи зашто треба да се спречи градбата. Со цела почит Владимир, мислам дека освен што е касно само си го губите времето, а и под прашање е оправданоста на акцијата.

пбанкс, се работи за широк простор неизграден и сега еден од примерите во Скопје што има нормални маркици е овој, така да е планирано, не е тоа туку така преку ноќ сменето.


Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8968
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 18-Apr-2011 at 17:04
Originally posted by lslcrew


пбанкс, се работи за широк простор неизграден и сега еден од примерите во Скопје што има нормални маркици е овој, така да е планирано, не е тоа туку така преку ноќ сменето.


Јас и погоре реков дека овој „бафер“ треба да биде урбанизиран. Но неможам ниту да останам глув на аргументиве кои ги дава Владимир.

Игнорирањето на можностите на постоечката инфраструктура и непланирањето на новата е многу опасно.

Знаеш дека моментално градам куќа и моментално имам сериозни проблеми да се поврзам со мрежата на ЕВН и Телеком. А се наоѓам на главна улица онаму каде градам, што останува за оние во внатршените улички.

Но тоа е резултатот кој се добива кога единствената цел на општините е да профитираат од комуналиите додека тој градежен развој не се следи инфраструктурно.

Уште повеќе, ако зборуваме за совршено сценарио, инфраструктурниот развој треба да биде пред изградбата на одреден објект, парцела, кварт а градбата да следи потоа.

Од таму, доколку веќе Општина Карпош се решила добро да профитира од овие комуналии, треба да претстави и план што ќе прави со добиените пари и како ќе го подржи сето ова инфраструктурно.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: Brisbane
Online Status: Offline
Posts: 784
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 18-Apr-2011 at 22:11
Originally posted by pbanks

Originally posted by lslcrew


пбанкс, се работи за широк простор неизграден и сега еден од примерите во Скопје што има нормални маркици е овој, така да е планирано, не е тоа туку така преку ноќ сменето.


Јас и погоре реков дека овој „бафер“ треба да биде урбанизиран. Но неможам ниту да останам глув на аргументиве кои ги дава Владимир.

Игнорирањето на можностите на постоечката инфраструктура и непланирањето на новата е многу опасно.

Знаеш дека моментално градам куќа и моментално имам сериозни проблеми да се поврзам со мрежата на ЕВН и Телеком. А се наоѓам на главна улица онаму каде градам, што останува за оние во внатршените улички.

Но тоа е резултатот кој се добива кога единствената цел на општините е да профитираат од комуналиите додека тој градежен развој не се следи инфраструктурно.

Уште повеќе, ако зборуваме за совршено сценарио, инфраструктурниот развој треба да биде пред изградбата на одреден објект, парцела, кварт а градбата да следи потоа.

Од таму, доколку веќе Општина Карпош се решила добро да профитира од овие комуналии, треба да претстави и план што ќе прави со добиените пари и како ќе го подржи сето ова инфраструктурно.


Kje izgradi nova opshtinska zgrada.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 08-Jul-2011 at 19:09
После целосна обнова на улица Виенска од страна на општина Карпош, некој свати дека буквално сите атмосверски шахти се за неколку сантиметри повисоки од самата улица.

Искочки соломонско решение до вдлабнатините во кој се собираше вода (читај езера) да се ископат нови - помошни шахти.





И така нашиот „надзор“ и нашите „претпријатија“ си го решива проблемот, а граѓаните .... стално пократки.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 15-Aug-2011 at 21:35
Пристигна одговорот од општина Карпош на петицијата на граѓаните.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 22-Nov-2011 at 20:33
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.