![]() |
![]() |
![]() |
Тафталиџе |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | ||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Епа истото се случува и во тафталиџе! И во Козле и по другите населби. А на тоа се должи неконтролиран раст и трка за пари. Скопје ги премина границите на популација иако е тоа друга тема сепак е многу значајно да се спомне градот стана дупка, секој втор во државава има стан во Скопје. Се гледа крах на тоа и страшни последици.
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Да не заборавиме градот нема никаква стратегија за растот! Се гради неконтролирано изникнуваат цели населби преку ноќ без урбанистички планови и се косат со други пак сето тоа за пари. Ова буквално го нема никаде ама ете таква држава сме како сме тргнале Скопје ќе биде еден и единствен град во Македонија.
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3300 |
![]() ![]() |
|
Е мој кРАЛЕ далеку си од дискусија, нити читаш нити разбираш а сепак коментираш.
ГРАДОТ ПОСТОИ ЗА ГРАЃАНИТЕ А НЕ ОБРАТНО. очито себичноста која е полна во тебе и во голем дел на овие наречени ѓрагани го прави градот каков ни е, па затоа по градот можеме на секој чекор да ја видиме деструктивноста на таквото размислување. НЕ Е МОЕ, ПА МОЖАМ ДА ПРАВАМ ШТО САКАМ. П.С. Иначе да ти објаснам уште еден факт кој за тебе можда е чуден Не живеан на таа улица но ме засега зашто тамо живеат мои сограѓани. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
За почеток, жестоко мора да се реагира на однос кој го покажувате кон Владимир, ве молам покажете должна почлит пред се како кон соговорник, потоа како постар човек и постар член, затоа што приметувам некој повисок тон.
Сега моето мислење за работава. Бадијала е расправата за колку е широка улицата кога мораме да го расчистиме основното дека идиличните маала со растење на градот се поместуваат на подалекуод центарот и ова е природен процес и зашто воопшто да го перцепираме како некое наилство или незнам како се е формулирано, неможеме природните процеси да ги саботираме. Јас се залагам за малку поголема флексибилност во однос на адреса, односно да не се зема тоа толку трагично доколку некој има проблем со промените на неговата улица кои доаѓаат со времето, да може слободно да си го побара амбиентот на друго место, наместо со сите сили да се обидува да спречи нешто што кога тогаш ќе дојде. Edited by lslcrew - 18-Apr-2011 at 03:23 |
||
![]() |
||
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
|
Вакви „контра - само за да е контра“ коментари не заслужуваат внимание ни секунда за да се читаат и им се чудам на другиве форумџии што се замараат да ти одговорат, посебно Владимир со 5 пати поголем стаж овде и со многу поиздржани ставови и репортажи(што само малку членови ги постираат овде)... Јас имам целосно разбирање за жителите на Тафталиџе, затоа што и самиот живеам таму, а и да не е така...со тоа што и самиот сум убеден дека и сега реагираат многу касно...нешто слично се случува во делот во кој јас живеам - се гради „катна гаража“ на место каде што нема никаква потреба од нејзе - урбанист е инвеститорот во копродукција со градоначалникот, ама нажалост моите комшии (и јас вклучително) реагиравме мноооогу касно...во оваа фаза малку работи може да се променат... Во последно време се поретко се логирам на форумов, баш од овие причини - прво вакви НЕХУМАНИ ПОГЛЕДИ на свет од типот „ме заболе за твојата идила“ што може да ги има во Сомалија евентуално и некои земји од таков карактер и вакви ТЕШКИ ГЛУПОСТИ од типот „да не е твоја улицата!?“ - недостојно муабет ни за пред маалска продавница, а не за форумов...која ви е поентата што пишувате, стварно не ми е јасно... Edited by Dave Gahan - 18-Apr-2011 at 08:45 |
||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4009 |
![]() ![]() |
|
Procitav se, i kje kazam bravo za ovie ziteli!Brem reagirale, ako se stori nesto super ako ne togas ne....
Mislam deka zitelite imaat dobri argumenti, zosto bi ne trebalo da se gradat vakvi golemi gradbi. Mene najprvin mi se dopagjase proektot ama, ne znaev deka ima ulica od 5.5 metri..ne samo toa tuku i drugite pricini sto stojat vo pismoto, znaci ne go poddrzuvam. Sepak, imate rok od 14 dena e kako pritisok, jas bi zemal drugi zborovi kako, kje ne raduvase nas zitelite ako dobieme pozitiven odgovor i slicno.... Inace, nekoj kje si kaze, sto mu e na zitelite, i vo drugite metropoli se gradat vakvi grandiozni zgradi iako ima sprotivno kukji... Da, ama tamu e vekje gradeno, nema sto da spasi, a ovde ima sto da se spasi posto seuste ne e pocnato... poz do vladimir |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Gradot postoi bas taka za site negovi ziteli. Kaj bi bile ako site glasaat sto sakaat a sto ne da se gradi kaj komsijata? Ova sto vie go barate go nema nikade vo svet. Sosema legitimno pravo e NA gradot da planira stanben prostor za svoite gragjani I najmalku treba da se slusaat komsiite sto imaat samo svoi sebicni licni interesi vo vakva situacija. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9124 |
![]() ![]() |
|
Генерално се сложувам со тебе, но сето тоа мора да оди низ одредени рамки а не стихијно. Со други зборови ако се утврди дека Тафталиџе го менува својот карактер, ако тоа се направи како што треба како низ админстративни, така низ граѓански и на крајот секако низ експерстски филтри тоа би било во ред. Значи да се направи комплетно нова структура на населбата, да се направат нови парцели и да се пристапи кон „надградбата“. Кога го нема тој пристап, добиваме квази резултати како овдека, така и на многу други места во градот. Сепак би го повторил мојот став за оние објекти кои Супервисор ги нарекува печурки. Според мене, тие се уште поголем проблем кој во голема мерка веќе ја уништиле „хуманоста“ на Тафталиџе, а претходно имаат апсорбирано цели населби во градот. Друга варијанта би била новиот развој да освојува нови простори без да задира во постоечките урбани ткива. Таков пристап имаат најчесто американските градови кои се шират до бескрај и кои имаат повеќе густи „кластери“ низ градот обвиткани од сите страни во населба ала Тафталиџе. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Па не може, едноставно не е пракса никаде во свет, за секоја зграда што се гради, комшиите да дадат одобрение. ДО кога луѓето ќе мислат дека све е општествена сопственост? Не, и државата и градот мораат да го гледат СВОЈОТ интерес, а не само на група граѓани кои имаа лични интереси на штета на останатите.
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3300 |
![]() ![]() |
|
Повторно се промашува основната тема, се работи чисто за технички норми на градење и меѓу другото и на апсорпсија на сообраќај низ една улица, а со тоа и нејзините понатамошни проблеми.
Растење на еден град не значи прво правење на објекти без земање во предвит на веќе кажаните норми, а потоа, лупаме глава и на форумов „дебатирање“: - во каков сообраќаен хаос живееме, - тесни улици, - нема доволно паркинг места, - зеленилото се заменува со бетон, - нема пешачки и велосипетски патеки, - се помал е притисокот на вода, - улиците ни пливаат во вода после првиот дожд, - нема пристап на пожарна до одредена локација, - ..... - и да не редам уште стотици проблеми (види на форумов) кој искачаат - ни се рушат ко домино со никулец од само една уличка. Затоа постојат урбанисти и ....... кој сето тоа треба да го предвидат минимум 50-тина години однапред. * А сега за идиличните мала кој мислам дека ги свативте погрешно. Тргнете ги горе наведените проблеми и веќе имате идилично мало, населба, општина, град. Еве еден пример на мојата теза, изгради па потоа тражи му чаре. Локација која се наоѓа на 500 - тина метри од оваја. ![]() Во најкратки црти: Како кај нас се „планира“ - Нашите урбанисти уцртале зграда на хартија (која за жал трпи се) - Инвеститорот „добива“ дозвола и се гради зграда. - Зградата добива „техничка согласност“ - И .. - Се увидува дека нема сообраќаен пристап. - Па потоа се наоѓа соломонско решение да се направи улица која излага на третоар и удира на автобуска постројка. ![]() ![]() ![]() ![]() И сега станарите среќно си ги кршат амортизерите а пешаците и оние што чекаат автобус им спомнуват некои мајки, сестри ... идила Решение - Се надеваат дека некој од постојните куќи и зелени површини ќе се срушат и ќе направат помошен влез од другата улица, со еден збор ќе го крпиме она што во почетокот не сме го предвиделе, или не сме сакале заради некој други причини. ПРВО, ПЛАНИРАНА ИНФРАСТУКТУРА, ПОТОА ГРАДБА СО НОРМИ И ДОБИВАШ ИДИЛИЧЕН ГРАД. ** Со ова ја прекинувам од моја страна „дискусијава“ за која мислам дека понатаму е бесцелна, и сето друго ќе бидат празни кафански муабети. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Премногу заведува споредбава што ја даваш. Едното нема воопшто решен сообраќаен пристап, а другото има и те како цел сообраќаен прстен околу урбанистичката парцела. Значи се согласувам дека улиците треба да се пошироки, но со оглед на тоа дека ова нема да биде главен пристап во зградите (тоа ќе биде од Теодосиј Гологанов), не гледам некоја причина да се буните, освен ако не сакате и понатаму да гледате во ливади од дворовите.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Од друга страна мислам и дека воопшто не е коректно принципиелно да сега се фаќаме за сламки демек еве спорен објект, улицата била толку метри, капацитет или некои сосема други параметри, кога намерата е јасна да се задржи сопственото маало надвор од социолошките текови и да се зачува комоцијата што досега била. Затоа и не сакам да навлегувам во параметрите и да пласираме сега наводнои аргументи зашто треба да се спречи градбата. Со цела почит Владимир, мислам дека освен што е касно само си го губите времето, а и под прашање е оправданоста на акцијата.
пбанкс, се работи за широк простор неизграден и сега еден од примерите во Скопје што има нормални маркици е овој, така да е планирано, не е тоа туку така преку ноќ сменето. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9124 |
![]() ![]() |
|
Јас и погоре реков дека овој „бафер“ треба да биде урбанизиран. Но неможам ниту да останам глув на аргументиве кои ги дава Владимир. Игнорирањето на можностите на постоечката инфраструктура и непланирањето на новата е многу опасно. Знаеш дека моментално градам куќа и моментално имам сериозни проблеми да се поврзам со мрежата на ЕВН и Телеком. А се наоѓам на главна улица онаму каде градам, што останува за оние во внатршените улички. Но тоа е резултатот кој се добива кога единствената цел на општините е да профитираат од комуналиите додека тој градежен развој не се следи инфраструктурно. Уште повеќе, ако зборуваме за совршено сценарио, инфраструктурниот развој треба да биде пред изградбата на одреден објект, парцела, кварт а градбата да следи потоа. Од таму, доколку веќе Општина Карпош се решила добро да профитира од овие комуналии, треба да претстави и план што ќе прави со добиените пари и како ќе го подржи сето ова инфраструктурно. |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 830 |
![]() ![]() |
|
Kje izgradi nova opshtinska zgrada. |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3300 |
![]() ![]() |
|
После целосна обнова на улица Виенска од страна на општина Карпош, некој свати дека буквално сите атмосверски шахти се за неколку сантиметри повисоки од самата улица.
Искочки соломонско решение до вдлабнатините во кој се собираше вода (читај езера) да се ископат нови - помошни шахти. ![]() ![]() И така нашиот „надзор“ и нашите „претпријатија“ си го решива проблемот, а граѓаните .... стално пократки. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3300 |
![]() ![]() |
|
Пристигна одговорот од општина Карпош на петицијата на граѓаните.
![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3300 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 14985 |
![]() ![]() |
|
Тафталиџе од мирно маало стана преполно со автомобили паркирани по улиците
![]() ![]() Преполни улици со автомобили паркирани од двете страни, немање паркинг, небезбедни тротоари за пешаци, топлотни острови како последица на сè повеќе бетон, а исчезнување на зеленило. Ова е сликата од населбата Тафталиџе. Жителите велат дека секој си прави што сака, паркинзи на јавен простор, депонии за остатокот од реновирање по дома, но и бесплатен хорор-адреналински парк за околните деца Преполни улици со автомобили паркирани од двете страни, немање паркинг, небезбедни тротоари за пешаци, топлотни острови како последица на сè повеќе бетон, а исчезнување на зеленило. Ова е сликата од населбата Тафталиџе. Ова што се случува во оваа населба како што велат жителите на Карпош е како резултат на тоа што при планирање на просторот, планерите се водат првенствено од апетитите на градежниците за што поголем профит. Карпошани во рамки на фејсбук-групата Независни за Карпош – За заштита на Карпош објаснуваат дека проблемот е што има уште простор за градење. – Укинувањето на ДУП за З 06 требаше да овозможи со новите планови да се исправат сите овие грешки и да се овозможи колку-толку нормален живот на сите оние постојани, но и новодојдени жители на овој простор – реагираат граѓаните. Тие го посетиле просторот кој останал неизграден, од З 06, блок 05 и блок 06. Тоа е делот помеѓу големите згради на Прашка, на потегот од гимназијата „Нова“ кон Алумина. – Поголем дел од живеалиштата се напуштени, но има и значителен дел кој сè уште живеат таму опкружени со нешто што треба да личи на градилиште од една страна, a од друга страна e современ станбен комплекс – опишуваат карпошани. Тие прашуваат дали градилиштето треба да постои, со оглед на тоа што се нема дозвола за градба, а ги повикуваат инспекциските служби на општина Карпош тоа да го проверат. Но, како што велат, така е повеќе од година ипол, необезбедено, со лесен пристап од сите страни. – Оставено е така, секој си прави што сака, паркинзи на јавен простор, депонии за остатокот од реновирање по дома, но и бесплатен хорор – адреналински парк за околните деца – потенцираат жителите. Од Општина Карпош одговорија дека на посочената локација имало одобрение за подготвителни работи на инвеститорот „Трим и Лум“ и дел од просторот е ограден во подготовка за градење, но градежна инспекција го затворила градилиштето и на инвеститорот му е поништено одобрението за подготвителни работи. – Од таа причина, на лице место сега, дел од градилиштето е заграден, а дел е отворен бидејќи доколку се огради целиот простор што би требало да биде градилиште, би се затворил пристапот на куќите кои се наоѓаат зад таа парцела – објаснуваат од Општина Карпош. Како што нагласуваат оттаму, поради тоа што во овој момент не е возможно да се огради целата парцела и да се заштити, таа се полни со ѓубре и отпад. -Бидејќи Одобрение за градење нема во овој момент, ситуацијата на терен е онаква каква што е затекната при поништување на одобрението за подготвителни и затворањето на градилиште. Посочената локација е во приватна сопственост, и во однос на отпадот кој се собира таму, овластениот инспектор за животна средина ќе излезе на терен и доколку има услови ќе поведе инспекциска постапка и ќе му наложи на сопственикот да ја исчисти парцелата – децидни се од инспекторатот на Општина Карпош. https://www.vecer.press/тафталиџе-од-мирно-маало-стана-преп/ |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |