build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Комерцијални
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Надградба на ГТЦ

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6061626364 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Macedunicus View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 02-Nov-2014
Location: Неготино МАК
Online Status: Offline
Posts: 42
  Quote Macedunicus Quote  Post ReplyReply #1221 Posted: 01-Sep-2016 at 20:36
Originally posted by Dexter26

Previous
 
Бог знае што ви ставаат во тие сендвичите од партија кои ви ги делат низ улиците и низ партиските штабови. Bash


Wooow "jaka" replika!!!! Me razocara , samo tolku!?!?!? Question
Stvarno neznam za kakvi "sendvici i kakvi partii" zboruvas Nuts, ne sum mnogu po sendvicite, preferiram svezo domasno-gotvena hrana i salati! Big%20smile
Inace moze cat-pat od sedmica da zemam (prasaj gi niv kako v im e receptot ako te interesira),  bi ti gi preporacal kupi si od tamu posto mi deluvas nesto gladen, ne cekaj nikoj da ti "dade"! Znam deka e nesvatlivo za tebe ama barem potrudi se da probas! Cheers

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1222 Posted: 01-Sep-2016 at 21:20
Previous
 
Уште бетер, твоите коментари се доказ дека појма немаш од домашна храна.


Edited by Dexter26 - 01-Sep-2016 at 21:21
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #1223 Posted: 24-Oct-2017 at 23:13

што бидна со Чичко Стоилко? каде се дислоцирани тие сендвичари?

~

а што ќе биде сега со ГТЦ ќе го прават ли стаклен мол можеби, се плашам само да не истурат некој ефтин алу-бонд бокс подобен само за во предградие ... дефинитивно треба и може тука да помине некој крос-овер помеѓу неокласика и модернизам односно да се направи спој помеѓу ТИПО, ЕСМ и спомениците во Жена парк со односно кон НБРМ, Соравија и грантХ, пример неокласика со едноставни колонади ко по аршинот на оние кај Ника и Прометеј, можеби со ботаничка купола на кров но во модерен стил како би се направила конекција помеѓу оние на Собрание и овалниот кров на Филхармонија

фасадно може да се оди со континуитет на металните меѓукатови на Соравија испуштени како ленти кон трупот па и повиосоко во воздух налик скулптурално лебдечки, додека спојот со ЕСМ и Типо да бидне со испусти во корнизитеодносно истите да се продолжат кон дадедн нов ГТЦ исто како едноставни ленти кои би направиле само минимален претоп , а како би се дошло до некое нзс без притоа да има оштар контраст, просто за вакво нешто архитект е малку, туку треба и скулптори да думаат идејно на следен јавен повик за идејни решенија ... исто и "кулите" може да се слејат во таквата нова атмосфера што по скулптурално можеби со некој кубистички фасади ...

кога би се видело поубаво гтц од секогаш еволуирал чудно, а денес е дојден буквално во тесно околу возможните опции за градот да ја заокружи и транзицијата и посттранзицијата во земјава, што би рекле Цреша на она што беше исфорсирано со патинирањето на мал ринг познато и како Скопје'14






Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1224 Posted: 18-Nov-2017 at 10:38
По смената на власта во Град Скопје и новиот раководител на ЈСП-Скопје, очекувам да направат еден убав чекор што ќе го заживее Градскиот трговски центар, а тоа е да ја вратат автобуската постојка во приземјето на ГТЦ. Во минатото ова беше една од позначајните автобуски постојки што генерираа голем број на посетители на приземјето на ГТЦ.

Во моментов приземјето на Градски е мртво, а затворени се и голем број дуќани. Ако го направат овој позитивен чекор, кој е толку мал во својата природа, ќе ја вратат фреквенцијата на приземјето на објектот и ќе придонесат за заживување на ГТЦ.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1225 Posted: 18-Nov-2017 at 13:50


Постојката беше затворена поради генијалноста да се пуштаат двокатни автобуси баш на тие линии, и не ги собира во подвозникот.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1226 Posted: 18-Nov-2017 at 15:20
Previous
 
Постојката беше и остана прениска за нови модерни автобуси.
 
Освен нископодни градски автобуси, не може повисоки автобуси да застануваат на таа постојка, што очигледно е маана на објектот која двокатните градски автобуси само ја извадија на виделина, а не дека ја немаше.
 
Вистина е тоа дека двокатните градски автобуси од кинески Јутонг беа и останаа промашена инвестиција од гледна точка на висина и капацитет на патници, но затоа па за кинески производ се` покажаа како доста квалитетни наспроти единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ - кој банкротираше бидејќи правеше толку НЕквалитетни автобуси.
 
Ако на ГТЦ Скопје му треба било каква надградба и/или обнова, тогаш таквата надградба/обнова дефинитивно мора да опфаќа рушење и реконструкција на автобуската постојка со издигнување на приземјето над неа, за да може истата да биде функционална, бидејќи и пред набавката на двокатните градски автобуси од кинески Јутонг, старите градски автобуси од скопски Санос кои беа надградени со метански уреди над покривите, не можеа да поминуваат низ постојката кај ГТЦ Скопје бидејќи беше и остана премногу ниска.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1227 Posted: 21-Nov-2017 at 19:54

или па, ЈСП може да го направи тоа што треба да си го работи, да го распореди својот возен парк соодветно според теренот на кој поминуваат линиите и според прометот кој го остваруваат
што е пологично, градот да се руши и прилагодува на јавниот превоз, или јавниот превоз да се развива околу него? ...нема никаква логика комплексот на ГТЦ да претрпува такви промени за еден кикс на ЈСП и на владата која им ги купи автобусите
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1228 Posted: 21-Nov-2017 at 23:07
Previous
 
Настрана ЈСП Скопје и јавниот градски превоз, не постојат и други превозници кои би ги оставале патниците на таа постојка, или резервирана е исклучиво за јавниот градски превоз ?
 
Ниту ги оправдувам, ниту планирам да ги оправдувам "Миле ми текна" решенијата на сега веќе поранешниот градоначалник на Скопје - Коце Трајановски, со неговото рушење на тенди и настрешници, и кастрење на дрвја бидејќи биле прениски за двокатните градски автобуси од кинески Јутонг, но тешко ми е да верувам дека и другите превозници кои би оставале патници на таа постојка ќе мораат да се прилагодуваат на висината на подвозникот.
 
За разлика од пвеводбениците и нивниот пастир кои планираа целосно уништување на ова градско обележје на Скопје, зголемување на висината на подвозникот не ми делува како премногу радикално и/или неприфатливо решение.


Edited by Dexter26 - 21-Nov-2017 at 23:08
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1229 Posted: 21-Nov-2017 at 23:52
Абе имаме ЛАЗови, плус нели ќе набавуваат електрични автобуси... тие ќе се ниски.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1230 Posted: 22-Nov-2017 at 01:13
Previous
 
Значи постојката треба да биде наменета исклучиво и само за јавниот градски превоз, а не и за други автобуси од другите градови ?
 
Бесмислена е идејата дека ќе мораат само ниски автобуси да застануваат на таа постојка.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1231 Posted: 22-Nov-2017 at 23:42
Originally posted by Dexter26

Previous  Значи постојката треба да биде наменета исклучиво и само за јавниот градски превоз, а не и за други автобуси од другите градови ?  Бесмислена е идејата дека ќе мораат само ниски автобуси да застануваат на таа постојка.

зошто би била отворена за автобуси од други градови? си имаме меѓуградска станица
а ако мислиш на туристички автобуси, тогаш имаме еден куп други локации кои може да се адаптираат на паркинг за туристички автобуси
кај ГТЦ тоа би имало смисла кога комплетно би се ревитализирал ГТЦ во нов атрактивен шопинг центар
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1232 Posted: 23-Nov-2017 at 10:17
Previous
 
Е па нека го ревитализираат за да има смисла.
 
Или нека го остават ваков каков што е.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1233 Posted: 26-Dec-2017 at 16:45
Прочитав дека во ГТЦ се работи, мермерот се реновира, се бојадисуваат столбовите а и покривот како осветлувањето е планирано. Некој на терен?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1234 Posted: 26-Dec-2017 at 18:07
Точно е, но тоа се ситни, да не речам безначајни интервенции. На ГТЦ му треба сериозна обнова, целиот е скапан однатре (мислам на инфраструктура од типот на одвод, канализација, помошни простории, лифтови итн.). А тоа го знам зашто речиси две години работам во една фирма таму.
За сè има вторпат
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1235 Posted: 26-Dec-2017 at 19:53
Постоеше еден проект на македонски архитекти (пред „барокот“ од „Скопје 2014“) со кој се предвидува изведба на уште еден дополнителен кат на ова здание. Се разбира, основниот концепт на самиот објект не би се менувал.

Денеска ја слушам идејата дека ќе се прави зелен кров на ГТЦ, но никој не ја споменува доградбата на овој кат. Ако се најде приватен инвеститор за тој дополнителен кат, државата може многу лесно да испреговара во изведбата на дополнителниот кат да се вклучи и обврска на инвеститорот да го реконструира сето она за што Џоле вели дека недостига во моментов.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1236 Posted: 26-Dec-2017 at 23:45
Целосната реконструкција на ГТЦ е голем залак за приватен инвеститор, зашто тој тип луѓе се заинтересирани за заработка, а не за добродетелство (да не се лажеме). ГТЦ има сериозни проблеми, напластувани во текот на изминативе децении. Претходното раководство беше катастрофално, затоа и се затворија голем број продавници. Новото раководство презема некои ситни, козметички поправки, но главниот проблем на ГТЦ, како и на многу други згради, зданија, објекти итн. од јавно значење, е неодржувањето. На мислење сум дека е поевтино да се изгради целосно нов трговски центар одошто да се обновува стариов. Се разбира, зборувам од економска гледна точка, сепак сметам дека ГТЦ е од големо значење за Скопје (архитектонски, емотивно, културно, урбано итн.).

Edited by Џоле - 26-Dec-2017 at 23:46
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1237 Posted: 27-Dec-2017 at 12:30
Некои новитети на новото раководство на ГТЦ:

Како преполните 50 и 57 на ЈСП ќе проаѓаат преку ГТЦ?

27 Декември, 2017
     
Повеќе новитети планира Ѓоко Трајчевси, директорот на ГТЦ, за враќање на сјајот на една од најпозните скопски локации и подобрување на условите како за трговците така и за посетителите. Ќе се изработи ново идејно решение за покривот на објектот на кој ќе има градина со стакло наместо со барокна фасада. Исто така Трајчевски ќе побара од ЈСП да ги врати автобусите на поранешната постојка во подрумот на ГТЦ за да има проток на повеќе луѓе.

Ова може да биде и најголем проблем во планот бидејќи тука порано проаѓаа линиите 50 и 57 кои сега користат двокатни автобуси бидејќи се едни од најдолгите во градот и превезуваат најголем број на патници. Доколку на овие линии се користат едноподните кратки и ниски автобуси тоа ќе биде на штета на патниците бидејќи ќе се создаваат огромни гужви, особено во шпицот кога ни двокатните автобуси не се доволни за наездата на патниците.

„Сакаме да ја вратиме автобуската постојка на 50 и 57 во подрумските простории со цел да го заживееме долниот дел на трговскиот. Во преговори сме со Јавното сообраќајно претпријатие на овие линии да пуштат едноподни автобуси бидејќи двокатните не можат да поминуваат под ГТЦ“ истакна Трајчевски.

Тој напомена дека за наредната година планираат реновирање на елеваторите и на фасадата на ГТЦ, отворање на атрактивна игротека за најмладите, како и поправка на покривот на трговскиот центар. Ќе се враќа сината препознатлива боја на ГТЦ.

Во последните три денови од оваа година во ГТЦ ќе има дневни новогодишни журки со настапи на бендови, пејачи и диџеи.

http://faktor.mk/kako-prepolnite-50-i-57-na-jsp-kje-proagjaat-preku-gtc
За сè има вторпат
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1238 Posted: 27-Dec-2017 at 16:31
Едноподни? Добро бе од 2008 уште го користат истиот збор. Можеби планираат да купат електрични зглобни автобуси, никогаш не се знае.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1239 Posted: 28-Dec-2017 at 09:05


Ова може да биде и најголем проблем во планот бидејќи тука порано проаѓаа линиите 50 и 57 кои сега користат двокатни автобуси бидејќи се едни од најдолгите во градот и превезуваат најголем број на патници. Доколку на овие линии се користат едноподните кратки и ниски автобуси тоа ќе биде на штета на патниците бидејќи ќе се создаваат огромни гужви, особено во шпицот кога ни двокатните автобуси не се доволни за наездата на патниците.


Всушност, капацитетот на двокатните е помал.
Нивната замена со други автобуси ќе го зголеми капацитетот, значи нема никаков проблем.






Edited by Cloverstack - 28-Dec-2017 at 09:06
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1240 Posted: 28-Dec-2017 at 17:11
Previous
 
Точно, уште кога беа набавени беше потенцирано дека украинските градски автобуси имаат поголем капацитет на патници во споредба со кинеските двокатни градски автобуси.
 
Но годините си го направија своето и квалитетот на кинеските двокатни градски автобуси се истакна наспроти квантитетот на украинските градски автобуси - барем за кинеските двокатни градски автобуси не видовме да се палат на скопските летни горештини, а украински ЛАЗ во меѓувреме банкротираше.
 
Единствено долгорочно решение за јавниот сообраќај во Скопје е подземна железница, можеме да го одлагаме таквото решение до бескрај со оправданието дека немаме пари за таква скапа инвестиција - иако имавме и сеуште имаме пари за споменици и за административни згради, како и за вработување на партиски пулени во државната и во јавната админситрација, но на крајот подземната железница ќе остане единствено решение на долг рок - барем додека не се појават летечки автомобили.
 
А кога сме кај ГТЦ Скопје, единствено решение за автобуската постојка е рушење и издигнување на приземјето над истата, или нејзино спуштање за половина метар или за метар - што Бог знае дали и како е изводливо.
 
Враќање на старите канти во сообраќај бидејќи така барало новото раководство на ГТЦ Скопје е чист идиотизам за кој нема никакво издржано и логично оправдување, а украинските градски автобуси не се баш синоним за квалитет како што покажаа годините.


Edited by Dexter26 - 28-Dec-2017 at 17:12
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6061626364 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.221 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.