build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Св. Климент Охридски

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 91011
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Jonski View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 09-Jun-2017
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Jonski Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 09-Jun-2017 at 13:07
Каде се полицицачите на велосипед? Или тие само им служат да бркаат луѓе што се на велосипед а дивите возачи се океј? Тешко дека овде нешто ќе се смени па и да сакал Коце и Мралино да го прави ВелоСело.
Сервилноста е лоша болес
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 18-Sep-2021 at 09:47
БУЛЕВАРОТ КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ ВО СКОПЈЕ ЌЕ СЕ ВРАЌА НА ДВЕ КОЛОВОЗНИ ЛЕНТИ И ПЕШАЧКА ЗОНА СО ЗЕЛЕНИЛО ВО СРЕДИНА



Булеварот Климент Охридски во центарот на Скопје повторно ќе има две коловозни ленти и средишно зеленило со пешачка зона како што беше пред да се проширува. Ова се предвидува со проектот за брзиот автобуски превод (Бас рапид транзит – БРТ) кој Град Скопје почнува да го спорведува откако од Европската банка за обнова и развој беше одобрен кредит од 70 милиони евра.

Булаверот Климент Охридски во 2012 беше проширен и за сметка на средишното зеленило и пешачката зона, доби три коловозни ленти.

Од Град Скопје велат дека со проектот за БРТ нема потреба булеварот да има три ленти, бидејќи трасата нема да минува по Климент Охридски како што било предвидено за трамвајот.

„Со проектот за Бас рапид транзит во овој дел нема да се движат возилата на новиот јавен превоз, туку трасата ќе оди до крај на булеварот Партизански одреди, потоа по улиците Даме Груев и Димитрије Чуповски кон Рекорд. Исто така, до воведување на БТР готов ќе биде булеварот Македонија, односно подземната сообраќајница кај Јужен булевар. Новиот јавен превоз заедно со новиот булевар ќе придонесе да се намали притисокот на возила во овој дел, со што се отвора можност повторно да се врати пешачката зона во средина заедно со ново зеленило“, велат од кабинетот на градоначалникот Петре Шилегов.

Со проектот за БРТ исто така се предвидува изградба на комплетно нов мост Обединети нации во Влае, а улицата Даме Груев нема да се проширува, туку ќе остане со две коловозни ленти и само ќе се реконструира оти е со дупки и прокопи на секој чекор. Рекорд ќе стане пешачка зона, односно ќе биде дозволено движење само на возилата од јавниот превоз.

Според сообраќајното решение кое беше презентирано во јули, возилата ќе се движат по посебната лента која ќе биде во средишните жардинери, а ќе биде одвоена од лентите за сообраќај со зеленило од двете страни. Станиците ќе бидат од затворен тип, што значи наплатата ќе се врши во нив по принципот на метро станиците, а не во автобусите. Со тоа, пократко ќе биде задржувањето на патниците и ќе се овозможи поголема брзина на возилата. Од Ново Лисиче до Ѓорче Петров ќе се стасува за 30 минути.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/bulevarot-kliment-ohridski-vo-skopje-ke-se-vraka-na-dve-kolovozni-lenti-i-peshachka-zona-so-zelenilo-vo-sredina/
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 18-Sep-2021 at 11:03
Ovoj bulevar trebase da go zastitat so zakon, bidejki bese edinstven bulevar vo Makedonija vo sustinska smisla.
Back to Top
Urbanista View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 28-Dec-2020
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 36
  Quote Urbanista Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 18-Sep-2021 at 11:35
Ајде сега пак да се направи средишен дел со парк, па за некоја година да се сруши паркот и пак да се прошири улицата…
Битно нешто се прави.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 18-Sep-2021 at 11:54
Добро бе, од чиста мера пак ли ќе кршиме здрава улица, само за да се покаже дека ете тој претходно згрешил. Па реално нема никаква потреба, дајте немојте глупости. Доста више со тој комплекс "порано", што до некаде и фелата архитектонска го фура. Зарем стварно ли е ова најбитно нешто во градот?!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 18-Sep-2021 at 16:35
Originally posted by Denko

Ovoj bulevar trebase da go zastitat so zakon, bidejki bese edinstven bulevar vo Makedonija vo sustinska smisla.





Дефинирај „булевар во суштинска смисла“.


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 18-Sep-2021 at 16:48


Булеварот Климент Охридски во центарот на Скопје повторно ќе има две коловозни ленти и средишно зеленило со пешачка зона како што беше пред да се проширува



Пешачка зона на сред булевар е глуп и нерационален концепт.

Пешачка зона на сред булевар што на повеќе места нема ни прописен тротоар, тоа е веќе дебилизам!



Можам донекаде да разберам доколку се стесни булеваров за по една лента од двете страни, но добиениот простор да се искористи поинаку:

- Во средина може малку да се прошири жардињерата, за да може да собере дрвја со поголеми крошни, затоа што од минијатурни дрвца нема некое фајде освен естетика.

- Поголем дел од добиениот простор треба да се искористи странично. Странично да се оформат убави дрвореди, а под нив саглам тротоари и двонасочни велосипедски патеки.



Наместо средишна пешачка зона, нека направат две убави странични пешачки зони! Не знам зошто воопшто би постоела дилема што е подобар избор.




Сигурно има и такви луѓе што (од за мене неразбирлива причина) се ложат на идејата за пешачење во средината на булевар, ама ај барем прво да обезбедиме нормално пешачко движење по тротоарите побогу. Плус тоа, на поранешниот Климент Охридски, таков каков што беше, цело време претрчуваа пешаци. На средишното зеленило имаше десетици диви патеки создадени од постојаното непрописно пешачко движење. Дури и страничниот простор да не беше проблем, овој концепт објективно не е добар:






Edited by Cloverstack - 18-Sep-2021 at 16:50
Back to Top
JovanOdGjorche View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 511
  Quote JovanOdGjorche Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 18-Sep-2021 at 17:10
Мое мислење е дека што повеќе проширувања на улици, булевари итн. сѐ повеќе автомобили во градот. Тоа мислам дека не е ништо ново и сите во светот го имаат сфатено. Сите градови низ континентов се трудат да дадат што е можно повеќе предност на пешакот и да се најде решение за паркинг со едносмерни улици.

Можеби оваа идеја и не е така лоша, но да, се согласувам дека не е баш пријатно да одиш на средина а од страна да ти возат коли. Идејата да се прошират пешачките патеки од страните е подобро решение мислам.
And something, somewhere was lost in 1938...
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 18-Sep-2021 at 17:12
Ова е тој профил на таканаречена Авенија. И да, го има по свет во поголемите градови кои имаат големи профили на булевари. И да, точно е дека во Скопје овој булевар малку наликуваше на тоа, ама па сега мајку му, јебига, немаме и немора по секоја цена да го лечиме комплексот.

И да поентата на Кловерстак е апсолутно на место, како да забораваме претходно дека тој булевар немаше врска од функционирање.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 18-Sep-2021 at 19:05
Уште еден празен проект, од кој што ништо нема да биде...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 18-Sep-2021 at 19:18
Уште еден празен пост, од којшто нема никаква корист...


Извини, ама станува шаблон.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 18-Sep-2021 at 21:54
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by Denko

Ovoj bulevar trebase da go zastitat so zakon, bidejki bese edinstven bulevar vo Makedonija vo sustinska smisla.





Дефинирај „булевар во суштинска смисла“.


Siroka, dobro uredena ulica so nekolku vozni lenti i siroka pesacka staza so zelenilo i drvored...
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 19-Sep-2021 at 08:08
Тоа звучи повеќе на авенија отколку булевар. Меѓу другото, нема никаква потреба да биде на средина на улицата, иако има прекрасни примери по светот (Барселона):



Кај нас дека некој ќе прифати да се одземат коловозни ленти за сметка на пешаци... Општонародно востание ќе дочекаме и закани по животот на градоначалникот кој го одобрил тоа. Приоритети...
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 19-Sep-2021 at 10:16

Веќе видовме одземање на Никола Карев кај Железничка и излезе тоа што го очекувавме - намален проток и поголеми гужви. На места каде нема доволно простор ок, но таму требаше да се помести целиот профил на сметка на бескорисно широкиот тротоар, што секако е поскапо од гребење асфалт и ставање пластични столпчиња.

А ова е чиста предизборна глупост, што за жал ја увалиле и во проектот за БРТ. Прво, зошто не поминува тука БРТ? Која е предноста на Даме Груев? Потоа, ќе има ли автобуски линии, што мислат да ги поврзува тунелот под Кале и Водно/Капиштец?

Тука треба да се фокусираат да ги срушат тие објекти што не ја следат линијата по новиот план како Мамас (заеднички со инвеститорите) и да овозможат полн профил, па дури после да размислуваат за реорганизација.

И што се овие мубаети дека за булевар Македонија ќе се чекал за БРТ? Нели за година ипол две требаше линија 1 во функција да биде? Многу несериозно.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 19-Sep-2021 at 10:20

Bulevarot najcesto ima zelenilo vo sredisniot del a avenijata od stranite. Slicni se i vo denesna smisla nemaat nekoe posebno znacenje. Razlikata mozebi e vo toa sto avenijata povrzuva znacajni delovi vo gradot, npr. vodi kon prostad i sl.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 21-Sep-2021 at 23:49
Originally posted by JovanOdGjorche

Мое мислење е дека што повеќе проширувања на улици, булевари итн. сѐ повеќе автомобили во градот. Тоа мислам дека не е ништо ново и сите во светот го имаат сфатено. Сите градови низ континентов се трудат да дадат што е можно повеќе предност на пешакот и да се најде решение за паркинг со едносмерни улици.

Можеби оваа идеја и не е така лоша, но да, се согласувам дека не е баш пријатно да одиш на средина а од страна да ти возат коли. Идејата да се прошират пешачките патеки од страните е подобро решение мислам.
проширувањето на улици е краткорочно решение за проблем создаден од други игнорирани проблеми, како лоши вкрстувања, варирање на профил и слепи завршетоци, што создаваат метеж и оптичка илузија дека градот е прополн
би било лесно да речеме дека бројот на возила се должи на профилот на улиците ама реалноста е дека се дожи на милион други фактори и овој е еден од најмалите
булеварите што треба да поврзуваат две спротивни страни на градот треба да имаат поголем профил
мене повеќе ме загрижува градењето на трајни објекти на трасите на булеварите и нивно константно изместување, отколку нивниот профил
еве нека се поврзат сите страни на градот прво, па после лесно ќе биде да се мисли на промени на профилите на булеварите и отстапување простор за јавен превоз, пешаци, велосипеди и т.н.

што се однесува конкретно до булеваров, решението со зеленилото беше прастаро и потекнува од време кога естетиката, геометријата и монументалноста биле далеку поважни од функционалност... во современо доба, можеби убаво е да се има такви решенија низ градов по примерот на други градови, ама тоа би одговарало на локации од типот на Рекорд, доколку просторот би бил поширок на пример, затоа што откако би се направиле други поврзувања, коловозот тука автоматски би станал секондарен... ама такво решение не одговара на булевар-артерија што треба „експресно“ да поврзува различни страни на градот
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 91011

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.102 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.