build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Св. Климент Охридски

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 11>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Булевар Св. Климент Охридски
    Posted: 02-May-2011 at 23:58

ВО РАМКИТЕ НА ГРАДСКИОТ ПРОЕКТ ЗА РЕКОНСТРУКЦИЈА НА УЛИЦИ ВО ЦЕНТРАЛНОТО ПОДРАЧЈЕ

„Климент Охридски“ ќе добие две нови ленти

Градоначалникот Трајановски најави почеток на проширувањето во јуни, а веќе е распишан тендер за избор на изведувач, но од одделението за односи со јавност рекоа дека немаат информации на кој потег ќе се работи

Проширувањето на булеварот Климент Охридски ќе почне во јуни, а веќе е распишан тендер за избор на изведувач за градежните работи, објавен на страницата за јавни набавки. Градоначалникот Коце Трајановски при најавата за голема реконструкција на улици и булевари низ Скопје го спомена и „Климент Охридски“, но не прецизираше на кој потег ќе се работи, а и за колку ленти ќе се прошири.

Урбанистичките планови „Дебар маало 2“ и „Буњаковец“ за овој реон предвидуваат уште една лента, од двете страни, со ширина од 3,5 метри и средишно зеленило од 5 метри. Новите ленти би се изградиле на сметка на дел од парковското зеленило. Како што објаснија од Општина Центар, при усвојување на плановите во 2004 година, не постои можност да се одзема од делот на тротоарите поради блискоста на објектите до улицата.

- Средишното зеленило, меѓу коловозите, сега изнесува 12 метри, а за оваа цел, планот дозволува да се скрати за половина - објаснија надлежните од Центар.

Од одделението за односи со јавност во Градот, пак, не може да потврдат што точно ќе се случува во јуни, односно на кој потег ќе почне проширувањето, имајќи предвид дека булеварот се протега од Влада, па с` до крстосницата на Водњанска со улицата Васил Ѓоргов. Рекоа дека во моментот не располагаат со детаљни информации за овој проект, односно дека раководните лица не се достапни да кажат нешто повеќе.

Сепак, најавата за поширок булевар за уште една лента од двете страни не е нова, напротив ја промовираше и минатиот градоначалник Трифун Костовски. Тогаш тој нарача и проект во ГП „Маврово“, но не го оствари замисленото, како за Климент Охридски, така и за Илинденска. Организираше потпишување петиција, а потоа се откажа поради поделеност на мислењата кај граѓаните за тоа дали идејата е добра или не.

Проширувањето на булеварот е предвидено со Генералниот урбанистички план на Скопје поради релаксирање на сообраќајот во централното градско подрачје. Администрацијата на Костовски сметаше дека е важно сообраќајот да се движи на овој потег, да не стои, затоа што стоењето на автомобилите на раскрсниците е голем причинител на загадувањето на воздухот. Финансиската процена за изградбата на двете нови ленти, како што беше кажано пред пет години, ќе чини околу 300.000 евра.

Од Градот изјавија дека наредните денови ќе излезат со точни податоци околу цената за овој булевар.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=5A691A5BD4196C49B51B96A32D87AE26
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 03-May-2011 at 00:09
Добро е, уште една потврда, али не се нормални ако не ги прошират и тротоарите барем за едно метро. И стварно не ми е јасно зошто ги ставија тие зелените стубчиња од страна кога ќе се проширува. Некој си лапна добра пара гарант.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 03-May-2011 at 08:38
Originally posted by StreetStruck

Добро е, уште една потврда, али не се нормални ако не ги прошират и тротоарите барем за едно метро. И стварно не ми е јасно зошто ги ставија тие зелените стубчиња од страна кога ќе се проширува. Некој си лапна добра пара гарант.


Тротоарите нема потреба да се прошируваат. Со урбанистичкиот план, сите нови градби ќе имаат вовлечен тротоар од 4-5 метри на првото ниво, (како кај новиот објект кај Аркадија) со што ќе се отвори доста простран тротоар на булеварот.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 03-May-2011 at 09:15


А постоечките градби од кои барем 4-5 буквално излегуваат на улица?
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 03-May-2011 at 09:58
Originally posted by pbanks

А постоечките градби од кои барем 4-5 буквално излегуваат на улица?



Постоечките градби во најголем дел ќе се рушат, бидејќи маркиците на тие плацеви се многу поголеми од постоечките маркици, и сигурен сум дека ќе има заинтересирани инвеститори.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 03-May-2011 at 14:01
За жал дојде време информациите од Дневник да ги читаме со особена претпазливост и резерва. Денешниот наслов („Климент Охридски“ ќе добие две нови ленти) не соодејствува со пренесениот текст.

од одделението за односи со јавност рекоа дека немаат информации на кој потег ќе се работи.

Градоначалникот Коце Трајановски при најавата за голема реконструкција на улици и булевари низ Скопје... не прецизираше на кој потег ќе се работи, а и за колку ленти ќе се прошири.

Од одделението за односи со јавност во Градот, пак, не може да потврдат што точно ќе се случува во јуни. Рекоа дека во моментот не располагаат со детаљни информации за овој проект, односно дека раководните лица не се достапни да кажат нешто повеќе.
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 03-May-2011 at 14:50
Originally posted by krale

Постоечките градби во најголем дел ќе се рушат, бидејќи маркиците на тие плацеви се многу поголеми од постоечките маркици, и сигурен сум дека ќе има заинтересирани инвеститори.


Од кај знаеш ти дека ќе се рушат, што ако се на приватни лица зградите (гарант се). Значи не знам дали беше во оваа нишка истово со тебе го зборевме и јас ти ги набројав точно зградите што искачаат на улица, баш толку се 4-5. И ти пак нешто си имаш зацртано во глава. За тебе полесно е да се срушат зградите да се направат нови на тоа место со вовлечени тротоари, отколку да се искористи средишното зеленило за да се прошират сегашните тротоари на негова сметка. Па после ако се градат нови згради пак може да си имаат вовлечени тротоари, уште подобро.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 03-May-2011 at 21:59
Originally posted by StreetStruck

Originally posted by krale

Постоечките градби во најголем дел ќе се рушат, бидејќи маркиците на тие
плацеви се многу поголеми од постоечките маркици, и сигурен сум дека ќе
има заинтересирани инвеститори.
Од кај знаеш ти дека ќе се рушат, што ако се на приватни лица зградите (гарант се). Значи не знам дали беше во оваа нишка истово со тебе го зборевме и јас ти ги набројав точно зградите што искачаат на улица, баш толку се 4-5. И ти пак нешто си имаш зацртано во глава. За тебе полесно е да се срушат зградите да се направат нови на тоа место со вовлечени тротоари, отколку да се искористи средишното зеленило за да се прошират сегашните тротоари на негова сметка. Па после ако се градат нови згради пак може да си имаат вовлечени тротоари, уште подобро.



Не постојат згради што пречат. Има една зградичка, многу стара, од делот на страната кај соборна, што има 2ипол спрата. Кога ќе се даде маркица со 6-7 спратови, економската логика ќе ги натера да се руши. Нема потреба да бидат државна сопственост.

Другите се смешни објекти за да ги нарекуваш „згради“ и се поише од некој монтажен тип, како кафичите и она за мебел што е не знам како се вика. Мал број се куќи (куќа не е=зграда) што самите газди ќе сакаат да се срушат, за да земат голема пара од зградите што ќе се изградат на нивно место.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 03-May-2011 at 22:29


Жити се. Што е за новата 6 катница (стара не повеќе од 10 години) веднаш до Кинг Бургер. Само во тој ред има 4-5 објекти од 4+ катови за кои нема економска логика некој да ги чепка во догледна иднина.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 03-May-2011 at 23:23
не ми е јасна една работа, зошто при планирањето на еден булевар не се зема во предвид поврзаноста на тој булевар со останатата инфраструктура на градот, поради такво нешто дури и проширувања на профилите на улиците може да доведе до поголеми гужви одколку кога биле помали... не дека проширување на Климент Охридски е нешто лошо и непросперитетно, баш напротив, ама треба да се има план за се, не само да се гради, а ова ретко гледам да се планира
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 04-May-2011 at 00:05
Originally posted by pbanks

Жити се. Што е за новата 6 катница (стара не повеќе од 10 години) веднаш до Кинг Бургер. Само во тој ред има 4-5 објекти од 4+ катови за кои нема економска логика некој да ги чепка во догледна иднина.



6катницата кај Кинг е вовлечена, не е на сам булевар.

Повеќето објекти се од ваков тип.



Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 04-May-2011 at 00:17
Грешно си ме разбрал, т.е. грешно сум објаснил.

Зборувам за новата транзициска зграда вендаш карши преку споредното уличе на кое е Кинг (не карши преку булевариот Климент О).

Или преку булеварот, точно карши Аркадија.

Доволно е тоа тесно грло за да се види дека тротоарите немаат каде освен да се прочишират.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 04-May-2011 at 00:25
И тоа мислам дека е вовлечено 2-3 метри. Таму има само едно помало зградиче, збутано меѓу двете, што излегува до сам булевар, ама тоа мислам дека би можело да се руши, пошто е ниско.

Еве гоогле мапс линк.http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=41.997331,21.425486&spn=0.000716,0.00184&t=k&z=19

Колата што ја гледаш е на десната лента, и точно десно од неа се гледаат бледо контурите на тоа збутаното зградиче. Доле од тоа збутаното е таа транзициската зграда, и се гледа дека таа е вовлечена неколку метри, иако фино ќе беше да е и повеќе, сепак е доволно широк просторот, во споредба со ако се земе дека кај тоа збутаното зградиче има 1 метро.

Edited by krale - 04-May-2011 at 00:28
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 04-May-2011 at 01:01
Нема логика од страната на Кинг да се руши нешто. Покрај тоа постарото зградиче (има кројач мислам на приземјето) и зградата до АМЦ мислам дека е премногу близу до улицата така да... полесно е од другата страна кај што се неколку куќи само. Мада и тоа можеби е непотребно имајќи ја в предвид широчината на зеленилото која може да се „злоупотреби“.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 04-May-2011 at 07:30
Ако од едната страна се изгради покриениот тротоар од 4-5 метри ширина, од другата ќе биде сосема доволно тоа што ќе остане како пред АМЦ, што е некои си 3-4 метри.

Зградичето што е збутано МОРА да се руши, бидејќи прави тесно грло од само 1 метро на тој дел на тротоарот.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 04-May-2011 at 11:12
Абе кој будала ќе ти руши куќи и такви слични комбинации. Јасно е дека ќе се скрати средишното зеленило(ако може така да се нарече, јас повеќе би го нарекол калливо)
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 04-May-2011 at 14:03
Originally posted by Djole88

Абе кој будала ќе ти руши куќи и такви слични комбинации. Јасно е дека ќе се скрати средишното зеленило(ако може така да се нарече, јас повеќе би го нарекол калливо)



Преска поминав на Климент Охридски и убаво ја анализирав состојбата.

Од страната кај поранешна Аркадија, не постои ниеден објект кој е од некоја величина која би била проблем за инвеститор да го сруши и изгради нова зграда со ГОЛЕМ профит. Очекувам тоа да се случи во следните неколку години. Затворениот тротоар од таа страна ќе биде поголем од оној што е сега на средишното зеленило. Се работи за објекти со 1-2 спрата кои се повеќето од монтажен тип.


Од страната на Кинг Бургер, новите згради не се воопшто проблем. Кај Кинг Бургер таа е вовлечена околу 4 метри. До неа има една постара зграда што е проблем, ама среќа е само 2 спрата и нема да е проблем инвеститор да изгради 6 спрата и да му се исплати инвестицијата.

Подолу, зградата на АМЦ е вовлечена околу 4-5 метри, но таа до неа е проблем. Има 5 спрата и е околу 1,5 метро од булеварот.

Значи од двете страни, само таа стара зграда е реално проблем за да се има широки тротоари од 4-5 метри од двете страни.

Јас сум против тротоарите да се прават на сметка на зеленилото.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 04-May-2011 at 14:14


Само таа зграда е сосема доволна за да се изјалови работата но најголеми кривци се Аркадија и Корнер, т.е. новите градежни линии кои се повлекоа со тие маркици.

За тој проблем е зборувано на форумот уште од 2007 и јасно беше како бел ден дека кога тогаш ќе ни се мафне од глава.

Во најдобар слуучај и во овој простор што го имаме да сместиме се, ќе изгубиме можност да имаме еден раскошен булевар во центарот на градот (со широко централно зеленило кое вклучува и дрворед) и наместо тоа ќе добиеме еден класичен 2х3 булевар кој функционално ќе си ја заврши работата но естетски и еколошки штетата ќе биде голема.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 04-May-2011 at 14:23
Originally posted by pbanks

Само таа зграда е сосема доволна за да се изјалови работата но најголеми кривци се Аркадија и Корнер, т.е. новите градежни линии кои се повлекоа со тие маркици. За тој проблем е зборувано на форумот уште од 2007 и јасно беше како бел ден дека кога тогаш ќе ни се мафне од глава. Во најдобар слуучај и во овој простор што го имаме да сместиме се, ќе изгубиме можност да имаме еден раскошен булевар во центарот на градот (со широко централно зеленило кое вклучува и дрворед) и наместо тоа ќе добиеме еден класичен 2х3 булевар кој функционално ќе си ја заврши работата но естетски и еколошки штетата ќе биде голема.



Таа зграда е од страната на Кинг.

Од страната на Акрадија и Корнер, сите објекти се ниски (максимум 2 спрата) и можат брзо да добијат инвеститори со кои ќе се добие проширен покриен тротоар.

Од другата страна, таа зграда што се наоѓа меѓу АМЦ и Матица, ќе остане проблем, ама и во другиот дел и таа страна ќе има широк тротоар од 3-4 метри.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 04-May-2011 at 14:30
Ама Аркадија сама по себе е пречка, не треба да има 5 пречки, доволно е една пречка за да нема простор да се прошири профилот. Втората пречка е Корнер. 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.107 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.