build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео > Патеписи
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Тел Авив, Рамат Ган... Гуш Дан, Израел

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Тел Авив, Рамат Ган... Гуш Дан, Израел
    Posted: 09-May-2011 at 23:50
Веќе подолго време се мислам да започнам со пишување патеписи но никако време. Почнувам со Тел Авив, град кој многу често го посетувам и сметам дека од билдерски аспект има многу што би не интересирало. Сликите се делумно од 2005, 2008 и 2010, како и позајмени слики од ССЦ.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 09-May-2011 at 23:51

ИНФО:
Тел Авив е вториот најголем град во Израел со 404.000 жители.Заедно со уште неколку големи градови со кој е буквално споен (Рамат Ган, Холон, Бнеи Брак, Петах Тиква, Бат Јам...) го формира најголемиот урбан центар во Израел наречен Гуш Дан кој има над 3 милиони жители. Градот е познат како град со најголема концентрација на згради изградени во баухаус. Поради тоа е и заштитен од стрна на УНЕСКО.

Како град е рангиран во БЕТА+ категорија на светски глобални градови, во иста категорија со Барселона, Вашингтон, Сан Франциско, Дубаи. Познат е и по ноќниот живот, многубројните ресторани, хотели, прекрасната плажа а и и главен финансиски центар во Израел. Името му значи рид на пролетта.

אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 09-May-2011 at 23:52

1. Булевар Елиезер Каплан, во позадина лево се гледаат кулите Азриели, изградени во 90-тите и кулата Кирја десно.

2,3,4 и 5 Прошетка по улицата Шенкин, живо место полоно со кафанчиња и секогаш живо



6,7. Доаѓаме до местото каде се сечат Шенкин, Аленби и Кинг Џорџ. Од тука почнува постариот јужен дел на Тел Авив.


8,9,10,11 Дојдовме до морето и хотелите кои се наоѓаат покрај долгата песочна плажа и шеталиштето. Повеќето згради на сликите се хотели, а не е ни чудо бидејќи Тел Авив годишно го посетуваат 1,6 милиони туристи.




12. Интересната зграда на Исротел хотелот.

13. Ха Ајалон градскиот автопат. Го дели Тел Авив од Рамат Ган. Ова што го гледате на сликата лево е Рамат Ган. Инаку Рамат Ган е познат како еден од главните светски центри во трговија на дијаманти. Високата зграда е кулата Сити Гејт, а вреди да се напомене дека во еден од облакодерите во Рамат Ган е сместена и македонската амбасада во Израел.

14. Кампусот на универзитетот Рамат Авив, северен Тел Авив

15. Повторно кулите Азриели

16. Зграда, мислам дека беше воена со хелиодром на врвот. Накрајниот десен агол се гледа и конструкцијата на пешачкиот мост кај Азриели центарот.

17. Кулата Сити Гејт во Рамат Ган, највисоката кула во Израел

18. Рандом понови згради

19. Кулата Опера (покрај обалата)

Следните слики се преземени од ССЦ:

20. Некогашното пристаниште во Тел Авив. Во 2000 години, кога јас студирав во Тел Авив, овој дел беше крајно запуштен, познат како дувло на наркомани, проститутки и сл. Денес е преуредено во прекрасен кеј покрај морето изведено на интересен начин, на многу мста со дрвен бродски под наместо поплочено

21. нови станбени кули во северен Тел Авив

22. Повторно градскиот автопат, тука се гледа неговиот профил. Од едната страна паралелно се движи и железничката линија која во Тел Авив има 3 помали станици.
23.
24.
25. И за крај дел комбинација од модерно, баухаус, медитеранско



Edited by UrbanFreak - 10-May-2011 at 00:15
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 10-May-2011 at 00:11
Морам најпрво да кажам дека ти завидувам многу! Тел Авив ми е еден од градовите кој ми се наоѓа на листата за посета, само уште да имам доволно пари Одлична репортажа btw, Израел од секогаш ми бил пример или доказ дека и ние "медитеранците" можеме да бидеме перфектни во некои области.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 10-May-2011 at 00:14
Ако имаш фотки и од Бен Гурион аеродромот, тоа ми беше исто така моќно здание во градов.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 10-May-2011 at 00:20

Аеродромот Бен Гурион има исто така нова терминалска зграда, преубава и таман димензионирана. За жал немам фотографии, но грешка си, аеродромот се наоѓа вон градот едно 15тина км во правец према Ерусалим.

אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 10-May-2011 at 00:22
Originally posted by Мартин

Морам најпрво да кажам дека ти завидувам многу! Тел Авив ми е еден од градовите кој ми се наоѓа на листата за посета, само уште да имам доволно пари Одлична репортажа btw, Израел од секогаш ми бил пример или доказ дека и ние "медитеранците" можеме да бидеме перфектни во некои области.
Благодарам, ти посакувам што побрзо да го посетиш. Различен е од се останато во Израел, и поради големата конкуренција на други атракции во Израел, често запоставуван во локалните туристички понуди.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 10-May-2011 at 00:25
Originally posted by UrbanFreak

Originally posted by Мартин

Морам најпрво да кажам дека ти завидувам многу! Тел Авив ми е еден од градовите кој ми се наоѓа на листата за посета, само уште да имам доволно пари Одлична репортажа btw, Израел од секогаш ми бил пример или доказ дека и ние "медитеранците" можеме да бидеме перфектни во некои области.


Благодарам, ти посакувам што побрзо да го посетиш. Различен е од се останато во Израел, и поради големата конкуренција на други атракции во Израел, често запоставуван во локалните туристички понуди.


Не да е различен.... ФРАПАНТНО е различен, од на пример Ерусалим, што е некои си 30км источно.

А за Бен Гурион, административно не знам кај се води, ама авионските компании го водеа како Тел Авив во тоа сум 100% сигурен. Зградата беше топ!
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 10-May-2011 at 00:48
I jas kako i Martin ako se ojacam finansiski Izrael bi mi bila edna od prvite destinacii.
Drazavata ima tolku sirok asortiman na turisticka ponuda,sto i ne se sekavam na druga sto e pred nea.Od plazi,noken zivot i oblakoderi do prikazni i objekti za zacetok na civilizacii i religii.

Urban me interesira dali pomegu narodot vo sekojdnevieto se oseka nekakva napregnatost da recime i strav,poradi problemite so Palestina.Dali se zabelezuva policijata poveke od voobicaeno i slicno?
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 10-May-2011 at 01:19
@ovaj_stariov
Не се чувствува некаква затегната состојба, освен што за нив е нормално пред влезот во било кој трговски центар, универзитет, болница, да има метал детектор и обезбедување кое што проверува што имаш во торба. Освен тоа, бидејќи во Израел сите служат војска (машките 3 а женските 2 години) за викенд се забележуваат реки и реки од војници во униформа и со М-16ки како одат на отсуство за викенд. Израел живее со тој проблем уште од неговото создавање како држжава 1948ма, така што они се максимално навикнати. Но, генерално освен поголемата контрола друга напнатост нема, впрочем се гледа и на сликите мислам.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 10-May-2011 at 09:29
Originally posted by ovaj_stariov


Urban me interesira dali pomegu narodot vo sekojdnevieto se oseka nekakva napregnatost da recime i strav,poradi problemite so Palestina.Dali se zabelezuva policijata poveke od voobicaeno i slicno?


Навистина луѓето се толку отапени на проблемите, што за нив е многу нормално, тоа што во други држави би било скандал. Како што спомна урбан, обезбедување со узи на влез на секоја продавница и метал детектори, контрола на влез на возилото на секој паркинг (посебно подземен) со огледала и друга опрема, редовни контроли на автопати на секои неколку километри од страна на војската и друго.

Бен Гурион на пример и Израелската компанија Ел Ал се најдосадни од сите компании и аеродроми по прашање на безбедноста. Планирај 3 саати пред лет да бидеш нацртан таму ако сакаш да завршиш се на време.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 14-May-2011 at 10:57
Ова е нешто во стил на градска железница или е класична железница? Инаку пругата ми изгледа неелектрифицирана (освен доколку не може да се забележи на фотката) што ми е чудно бидејќи во таков урбан центар како Тел Авив и густо населена држава како Израел, би требало да има очигледна економска логика за електрификација. Во секој случај, би ти бил благодарен ако знаеш да ни кажеш нешто повеќе за железничкиот транспорт во Израел.

А урбаниот автопат во кој период е граден?



Originally posted by UrbanFreak

Повторно градскиот автопат, тука се гледа неговиот профил. Од едната страна паралелно се движи и железничката линија која во Тел Авив има 3 помали станици.



Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 14-May-2011 at 17:24

Се работи за класична железница. Железничкиот транспорт во Израел станува се популарен. Еве и мапа на станиците

 
Инаку бидејќи мапава е во вид на мапа за подземна железница, не и исцртана врз соодветна топографска ќе напоменам дека Нахарија (почетната станица на зелените линии) се наоѓа на некои 5-10км јужно од Либанската граница покрај средоземното море. Крајот на темно зелената линија е во  најголемиот град во јужниот дел на Израел - Бер Шева. Освен едната линија Тел Авив-Ерусалим, другите линии воглавно се во правец Север-Југ, паралелно со средоземното море. Околу електрифицираноста, навистина незнам, може повеќе да се прочита на сладнава официјална страница на израелската железница:
 
Што се однесува до урбаниот автопат, побарав повеќе податоци и за него:
 
Ако некого мрзи да чита по линкови еве ги главните параметри:
- Дневно просечно по него се движат 750.000 возила
- Долг е 29 километри и се протега по цела должина на пошироката метрополитан област на Тел Авив
- Граден е во етапи, од 1982-1991 година
- Се протега во најголемиот дел по теченеието на каналот/реката Ајалон која е во средина и не секогаш има вода
- Следат неколку слики:
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 14-May-2011 at 17:27
[QUOTE=UrbanFreak]

Се работи за класична железница. Железничкиот транспорт во Израел станува се популарен. Еве и мапа на станиците

 
Инаку бидејќи мапава е во вид на мапа за подземна железница, не и исцртана врз соодветна топографска ќе напоменам дека Нахарија (почетната станица на зелените линии) се наоѓа на некои 5-10км јужно од Либанската граница покрај средоземното море. Крајот на темно зелената линија е во  најголемиот град во јужниот дел на Израел - Бер Шева. Освен едната линија Тел Авив-Ерусалим, другите линии воглавно се во правец Север-Југ, паралелно со средоземното море. Околу електрифицираноста, навистина незнам, може повеќе да се прочита на сладнава официјална страница на израелската железница:
 
Што се однесува до урбаниот автопат, побарав повеќе податоци и за него:
 
Ако некого мрзи да чита по линкови еве ги главните параметри:
- Дневно просечно по него се движат 750.000 возила
- Долг е 29 километри и се протега по цела должина на пошироката метрополитан област на Тел Авив
- Граден е во етапи, од 1982-1991 година
- Се протега во најголемиот дел по теченеието на каналот/реката Ајалон која е во средина и не секогаш има вода
- Следат неколку слики:


אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 14-May-2011 at 17:41
Браво за фотографиите, одлични се, Тел Авив ме изненади со убавинатаSmile.

Убаво што се активира оваа нишка од форумот, мислам дека би можела да биде доста популарна.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 14-May-2011 at 20:17
Урбан, благодарам за исцрпниот одговор  Cheers

Прилично импресивен коридор... Оваа слика ми се виде навистина моќна па ја ставам уште еднаш, но во полна резолуција, се надевам не ти пречи


Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 14-May-2011 at 23:40
Кога ќе има кај нас ваква густина на сообраќај, ќе има и интерес за концесионер на патиштата. До тогаш, останува државата да се смилува да ги гради.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.048 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.