build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 22>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 14-May-2011 at 15:03
Знак немора да има зашто се приклучуваш кон булевар со поголемо значење, многу нормална работа во сообраќај.

Доброто кај ваквиот кружен тек е што всушност ги распределува возила уште пред влезат во кружниот тек и после тоа нема преминување во ленти. Таа презентација е малку постара ја имам гледано кога арав нешто матерјали ушпте кога го најавија ваквиот кружен тек, за обична раскрница е презентацијата, сепак за секоја ситуација се проектира посебно. Главната поента е што се вака спирално наредени лентите.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 14-May-2011 at 20:26
Originally posted by lslcrew

Знак немора да има зашто се приклучуваш кон булевар со поголемо значење, многу нормална работа во сообраќај.Доброто кај ваквиот кружен тек е што всушност ги распределува возила уште пред влезат во кружниот тек и после тоа нема преминување во ленти. Таа презентација е малку постара ја имам гледано кога арав нешто матерјали ушпте кога го најавија ваквиот кружен тек, за обична раскрница е презентацијата, сепак за секоја ситуација се проектира посебно. Главната поента е што се вака спирално наредени лентите.


Леле ама си напорен значи. Па даааа само што и двете колони се ПРИКЛУЧУВААТ на булеварот. Знак МОРА да има кому ќе му се даде предност!

А и за неменувањето ленти си во право, освен во случај кога некој се движи од „домот кузман“ и сака да оди накај Нова Македонија. Во тој случај мора да смени лента пред да се исклучи кај Н. Македонија. Во сите други правци може да се оди без менување ленти.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 14-May-2011 at 20:31
Значи пак ќе кажам ова што се прави е голема утка. Со страшни последици према Јужен булевар. Сега од оваа перспектива изгледа дека морало да се проширува улицата. А сето тоа е привремено и неправилно решение кое ќе доведе до неможност да се изгради јужен! Улицата си е проектирана за 3 ленти и како еднонасочна колекторска ќе го собира сообраќајот во и од Јужен булевар и на тој начин ќе функционира без раскрсници. Затоа сега во делот на карпош има проблем за приклучување на МТГ бидејќи булеварот не е изграден а МТГ функционира како двонасочна. Со проширување ќе дојде до затегање на МТГ со што нема да може да функционира како колекторска улица и со евентуална изградба на Јужен ќе дојде до закочување поради неможноста за функционирање како еднонасочна! Исто така со просторот кој се одзема се доведува во прашање неговата изградба плус да не збориме за нашите катастрофални решенија некаков си турбо кружен тек кој ја фаќа цела траса на Јужен булевар! Се на се катастрофа!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 14-May-2011 at 20:49
Originally posted by Supervisor

Значи пак ќе кажам ова што се прави е голема утка. Со страшни последици према Јужен булевар. Сега од оваа перспектива изгледа дека морало да се проширува улицата. А сето тоа е привремено и неправилно решение кое ќе доведе до неможност да се изгради јужен! Улицата си е проектирана за 3 ленти и како еднонасочна колекторска ќе го собира сообраќајот во и од Јужен булевар и на тој начин ќе функционира без раскрсници. Затоа сега во делот на карпош има проблем за приклучување на МТГ бидејќи булеварот не е изграден а МТГ функционира како двонасочна. Со проширување ќе дојде до затегање на МТГ со што нема да може да функционира како колекторска улица и со евентуална изградба на Јужен ќе дојде до закочување поради неможноста за функционирање како еднонасочна! Исто така со просторот кој се одзема се доведува во прашање неговата изградба плус да не збориме за нашите катастрофални решенија некаков си турбо кружен тек кој ја фаќа цела траса на Јужен булевар! Се на се катастрофа!



Ма дај?

Сите овие инвестиции не сметаат воопшто некогаш да се изгради ј. булевар. Најмал трошок ќе биде да се даде тогаш поинакво решение кај кружниов тек. Не претерувај да бараш проблем кајшто нема. Привременово решение е многу солидно и корисно, а и верувам дека ќе служи 2-3 децении, пошто од јужен нема ништо да биде скоро.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 14-May-2011 at 22:43

Гледам исшрафирани делови кај крстосниците. Се надевам дека тоа значи забрането влегување на просторот на крстосницата доколку во моментот нема слободен излез. Ако е така, тоа многу ме радува и доколку почне да се казнува за непочитување, ќе не спаси од ваквите ситуации кои се премногу честа глетка кај нас:

http://www.youtube.com/watch?v=AQ3zkg58gpE

http://on.net.mk/makedonshtina/skopje-kabul-ti-kje-bidesh



Originally posted by <Fresno>

Не е никаква пречка проектов за Јужен булевар, освен во делот кај кружниот тек, што може да се реши со дополнително понирање на трасата.
Проширувањето на Гологанов не е вистинска физичка пречка за јужен булевар, но е прилично јасен сигнал колку „сериозно“ мислат на него. Ова проширување во најмала мерка демонстрира незаинтересираност за реализација на јужен и покрај тоа што е ужасно потребен проект, а во полоша варијанта можеби е обид за пренамена на неговата траса за објекти, бидејќи нели, веќе ќе имаме еден „булевар“ таму, па што ќе ни е таков скап проект како јужен... тоа ќе биде „недомаќинлук“. А не дека и претходно немало изјави дека јужен булевар бил сувишен, па вака да не стане ептен „сувишен“.

Од друга страна Коце повеќе пати го спомнувал јужен булевар и дека прават не знам какви ти напори за реализација. Плус тоа јужен булевар (булевар Македонија) беше дел од неговата предизборна кампања. Е сега на почеток на третата година на неговиот мандат, он започнува со проект што го поткопува јужен булевар, па како да најдеме НЗС? Зарем човек кој е сериозно посветен барем на изработка на техничка документација за изградба на јужен булевар би го надградувал во булевар Теодосиј Гологанов?

А кружниот тек би бил сувишен при реализација на јужен, бидејќи таму сообраќајот од Рамстор кон Ѓорче ќе биде еднонасочен. Се работи за црна точка, па кружниот тек сепак навидум може да се издвои од остатокот на проектот и да се протолкува како оправдан привремен проект, но само навидум. Бидејќи кружниот тек значи дека не се сериозно посветени дури ни на можноста за реализација на некоја прва припремна фаза за јужен булевар, со пробивање на улицата Народен фронт накај Водњанска и оформување на еднонасочен тек во спротивен правец од предвидениот за Теодосиј Гологанов.
Back to Top
Рок-Барок View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 29-Aug-2010
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 118
  Quote Рок-Барок Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 15-May-2011 at 01:20
Applause
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 15-May-2011 at 02:39
Добро, да не малку предалеку отидовте во ова загрозување на трасата на јужен. Се работи за среднорочно решение во рамки на можностите. Кој не би сакал јужен да се изгради, ама  го доведоивте ова како да некој за исти можности избрал вакво проширување наместо јужен. Зашто некои упорно паушално си ги земаат овие работи, еве сликовито да се споредат цените за проширувањето со целосна реализација на јужен булевар.



Одговор за крале, ни за тамо не мора да менува лента зашто таа едната се разделува, така да тоа е идејата на ваквиот кружен ток.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 15-May-2011 at 08:19
Originally posted by lslcrew

Одговор за крале, ни за тамо не мора да менува лента зашто таа едната се разделува, така да тоа е идејата на ваквиот кружен ток.


Е како не мора другар? Влегува откај Кузман на лева лента - меѓутоа кога треба да излезе накај Н. Македонија, таму за излез е САМО десната лента. Значи некаде во вртењето треба да се префрли на десна лента.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 15-May-2011 at 12:46
@ lslcrew

Пред се, преувеличена ти е споредбата, дури и јужен булевар да се направи одеднаш и со sci-fi решенија, нема да чини толку многу.

Второ, барем ти треба да знаеш дека реализацијата на јужен булевар може да се подели на повеќе логични фази и со тоа да се надградува според потребите, а без да настанат преголеми проблеми во сообраќајот за време на изградбата на тие фази. Но ова проширување на Гологанов не е проект кој е придвижување кон реализација на јужен булевар, туку во спротивен правец.

Трето, многу добро е видено што значат кај нас „краткорочните“ и „среднорочните“ решенија.

И конечно, не може да замижуваме пред фактот дека има моќно лоби кое сака да го избрише јужен булевар и веќе биле пуштани балони за таа потреба, а проширувањево на Гологанов одлично се вклопува со таквата агенда.



Edited by Cloverstack - 15-May-2011 at 12:48
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 15-May-2011 at 12:52
Originally posted by Cloverstack


И конечно, не може да замижуваме пред фактот дека има моќно лоби кое сака да го избрише јужен булевар и веќе биле пуштани балони за таа потреба, а проширувањево на Гологанов одлично се вклопува со таквата агенда.


Во „манифестот“ никаде не се спомнува јужен булевар, а се спомнуваат двете подземни сообраќјници (од Пошта до комплекс банки, и од влада до пластичарската улица). Со оглед дека во документот има некои проекти чии рокови се и до 2020, јасно е дека во следната деценија оваа власт барем, нема намера да го гради јужен.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 15-May-2011 at 13:47
Кловер мене јасни ми се тие работи, ама дека може Скопје да гради Јужен е занесување. Толку пари нема, со овие пари што сега се за реновирање на Теодосиј Гологанов неможе ни една клучка од Јужен да се направи. Како така, апсурдно е да збориме за некакво загрозување на Јужен, со тоа што раскрсницата ќе с епомести два метра поради кружниот. Барем ти знаеш дека не ја загрозува трасата. Ова е среднорочно решение. Лобито е сосема јасно дека постои и пак ќе си вергла, а дека ќе отиде до толку предалеку не ми е сосема веројатно до толку како тебе што ти е.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 15-May-2011 at 14:11


Се вртиме во тој круг дека Град Скопје нема пари. Град Скопје и Општина Центар немаа пари за многу работи (и тоа претежно непродуктивни), па ете ги исфинансира централната власт. Прашањето дали ќе направиме вистинска финансиска децентрализација или големите проекти ќе продолжи да ги финансира државата е друго и не би го отворал тука, но не може да се зема сегашниот буџет на Град Скопје како релевантен за тоа дали јужен булевар е реално остварлив проект или занесување (и тоа нагласувам, сега зборуваме за брза реализација на целиот проект, а не за поскромната фазна варијанта која исто така е одлична можност која треба детално да се разгледа).
Дополнително, за проект како јужен булевар постојат можности добар дел од финансиите да стигнат како неповратни средства од надвор, а во крајна линија за толку потребен и неспорно исплатлив проект оправдано е и земање на кредит. Сето ова е апсолвирано.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 15-May-2011 at 14:15
@Clover

колку е некоја претпоставена финансиска конструкција за јужен дали има некаде релевантен податок?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 15-May-2011 at 14:32


Пред се зависи од многу параметри кои сеуште не се дефинирани, а за да се дефинираат треба да почне да се работи на случајот и да се подготвуваат проектите. За жал ништо од тоа...

Во секој случај, бидејќи трасата во суштина е речиси чиста, а најскапиот дел во центарот треба да биде во dig&cover тунел и во засек, не се работи за никаква научна фантастика, напротив, инвестицијата ќе биде засенета од ефектите.

Но повторно нагласувам дека јужен булевар воопшто не мора да се гради веднаш во максимална варијанта ниту веднаш по целата должина. Сето тоа може да се распореди во многубројни логично последователни фази, а секоја реализирана фаза веднаш да дава значителни придобивки. За ваквите можности имам подетално пишувано во нишката за урбани автопати, исто така и Andrej_LJ има пишувано во нишката Скопје 2020.




Edited by Cloverstack - 15-May-2011 at 14:32
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 15-May-2011 at 14:46
Во ред е се тоа, ама зар не постои ни ориентациона цифра на коштање?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 15-May-2011 at 17:32
Не сум сретнал и не може да се даде ни орјентационо додека не дефинираме за каков проект зборуваме. Цел јужен булевар од Сарај до Зелениково (или алтернативно до Катланово), со ЛРТ траса и сите други нишани? Тогаш можеби зборуваме и за 200 милиони евра, ама таква комплетна реализација би се заокружила во последна фаза, после многу години. Сега е битно да мрднеме од место, а за изработка на проекти и проекции, како и овозможување на еднонасочен сообраќај на колекторските уллици во центарот ќе заврши работа и минорен процент од таа сума.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 15-May-2011 at 17:44
200 милиони евра се малку, ако мислиш комплетно решение со ЛРТ дека толку ќе кошта. Рачунај градски услови... од сарај до Зелениково има 40тина км веројатно... Така да не ми се верува да биде само 5мил/км.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 15-May-2011 at 18:22
Мене не ми е јасно само како успеваат по разноразни ММФ-ови и други робовско-конолијалистички „европски“ фондови да ги убедат дека ни требаат пари за фонтани во нашиот најголем колектор на отпадни води - р. Вардар и слични безвезарии од неквалитетни споменични обележја, а не им текнува да се заангажираат и да побараат кредит (коа сме веќе јада и беда) да ја направат главната сообраќајна артерија - Јужен булевар со што ќе го решат Скопје...

Ќе ја искористам сликата за илустрација...црвениот круг е потребниот капацитет и визионерство коешто треба да ја имаат градските власти на Скопје (па и државни), а синиот го претставува реалниот капацитет што го имаат - сите до сега, вклучително и сегашниве....

Тоа што очекувам реално да се случи кога ќе се заврши овој потег е минимално намалување на хаосот затоа што се работи по принципот „пикај го ѓубрето под тепих“ - од сообраќајна смисла...а што се однесува до квалитетот на работите и изборот на фирма-изедувач - очигледно тој е направен по силни роднинско-пријателски-партиски релации, затоа што во минатото покажа „врвно мајсторство“ во доуништување на неколку важни скопски улици, па и тука очекувам дупките да си останат таму кај што си се...се' на се' долги 5 (ако не и повеќе) месеци од кои нема многу да се офајдиме ние што возиме по скопските улици...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 15-May-2011 at 18:25

Цена за изградба на Јужниот Булевар, според податоци од Дневник 2006:

ретровизор
Јужен булевар, вечен градоначалник!

Градоначалникот што ќе го реши сообраќајниот метеж во Скопје, со Градот ќе владее барем два мандата. Нема скопјанец што не е засегнат со долгите колони на семафоризираните раскрсници, високата потрошувачка на гориво и енормното загадување на воздухот.

Експертите на секоја трибина и во секоја пригода на цел глас викаат дека јужниот булевар мора итно да се изгради, инаку ќе станеме единствената метропола во која ќе нема сообраќај. Ако не се доизгради примарната мрежа, до 2020 година нема да функционира ниту една раскрсница во Скопје. На секоја од нив сообраќајот буквално ќе стои, поради километарски колони возила.

Во изборната кампања на актуелниот скопски градоначалник Трифун Костовски меѓу главните адути беше и ветувањето дека ќе го изгради јужниот булевар Македонија, предвиден да минува од Сарај до Драчево.

Тоа е многу сериозно ветување, колку што е сериозен сообраќајниот метеж и граѓаните со право очекуваат реализација.

Проценките се дека јужниот булевар може да достигне цена и до 100 милиони евра. Инвестицијата е скапа, но една физибилити-студија сигурно ќе покаже дека инвестицијата сама ќе се исплати и дека веќе трпиме поголеми штети поради неговото непостоење.

Ако градоначалникот планира да го оствари ветувањето, досега требаше барем да почне да го проектира и да бара начини да ја финансира изградбата, оти работата е итна. Само изработката на главниот проект за јужен булевар може да трае цела година, а изградбата секако ќе биде комплицирана и ќе трае повеќе години.

Градоначалникот мора храбро да се фати во костец со овој проблем, на општо задоволство на половина милион скопјани, оти време за губење повеќе нема, а и трпението секој ден се повеќе се исцрпува.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 15-May-2011 at 18:28
   Според изјавата на Коце Трајановски 2010 во интервјуто за Матицата на иселениците:
 
 
Кога ќе почне да се гради „Јужен булевар“?

Изградбата на „Јужен булевар“ нема да почне во 2011 година, размислуваме за 2012 година доколку можеме. „Јужен булевар“ е многу голема и многу скапа работа. Со изградбата на овие алтернативи сметам дека ќе се добие едно добро растоварување на сообраќајот. Инаку, за „Јужен булевар“ јас поддржувам зад „Рамстор“ над булеварот да има деловни објекти, а тие што ќе ги градат, да го изградат и подземниот булевар. Бидејќи, според грубите пресметки „Јужен булевар“ чини околу 50 милиони евра.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.145 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.