build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Урбанистички целини
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Мал Ринг

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 55>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 26-Aug-2009 at 10:48
Originally posted by lslcrew


Оваа кружната маркица вероватно ќе биде копија на Беас Куле од Солун!


Знаеш дека не е мала веројатноста за вакво нешто? Eeek2

@Clover @slika br. 8 LOL

Како и да е кружниот објект е навистина бисер. Не само што го затнува мостот туку многу побитно го крие целиот комплекс МНТ/Опера кој преку платото се отвара кон Вардар. Од цело тоа плато планираат да остане некоj ново компониран амфитеатар колку што гледам а платото треба да изигрува плоштад помеѓу сите овие објекти?

За Рекорд. Неможам убаво да проценам дали со новиот план се претпоставува понатамошно користење на улицата кон Тренд за возила или и тоа ќе биде пешачка зона? Доколку е пешачка сметам дека надземниот дел на ул. Македонија треба да се продолжи барем до кривината кај трафиките карши Мекдоналдс или по можност комплетно да го опфати влезот на улицата која ја посочувам. Вторава варијанта е малку невозможна бидеќи нема место да се изведе рампата кон подземната улица но дефинитивно треба да се разгледа идејата почетокот на рампата да биде веднаш по раскрсницата кај Палома Бјанка а не да почнува дури кај 8 Ударна бригада како што е предвидено. Доколку се претвори во пешачка зона, делот карши Мекдоналдс има потенцијал да се претоври во убаво скверче.

@LSL незнам зошто си волку против подземното решение за Димитрие Чуповски. Независно од изградбата на нашиот омилен подземен коридор, на оваа улица и треба ваква интервенција.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 26-Aug-2009 at 11:01
Зашто и треба интервенција?! Возачка созна треба да си биде од кај бамбус оаза до мкдоналдс и до тред. Другото све пешачка зона исто како улица Македонија. ко ја прекопаме рекорд после кога ќе изградиме тунел (некад) ќе треба да го затрупаме рекорд повторно! Каква функција ќе врши прекопан рекорд после тоа?!  
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 26-Aug-2009 at 11:13
Originally posted by lslcrew

Зашто и треба интервенција?! Возачка созна треба да си биде од кај бамбус оаза до мкдоналдс и до тред. Другото све пешачка зона исто како улица Македонија. ко ја прекопаме рекорд после кога ќе изградиме тунел (некад) ќе треба да го затрупаме рекорд повторно! Каква функција ќе врши прекопан рекорд после тоа?!  


Можеби си во право, можеби потсвесно се обидувам да го сочувам Рекорд како сообраќајница зошто сме толку навикнати на него како главен пас низ центар. Но реално Даме Груев е решението, преку него ќе се стига до сите централни паркинзи, и "шорткатот" преку рекорд навистина ќе биде вишок (иако верувам дека би се користел).

Всушност и Рекорд како пешачка улица би бил поубав од почеток до крај, без рампи и глупости.

И не јас во секое сценарио би ја секнал сообраќајната врска со Тренд. Таа зона треба да добие целовитост.


Edited by pbanks - 26-Aug-2009 at 11:14
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 26-Aug-2009 at 13:51
Originally posted by Cloverstack

Митатос не знам зошто си убеден дека проективе нема да се реализираат. Додека екипата што ги протежира овие работи е на власт, јасно е дека нема да жалат ништо, особено не народни пари, за реализација на најлошите елементи во плановите, кои очигледно им се најмили. Одамна веќе нема никакви дилеми дека сите такви маркици ги вцртуваат политичари.А досегашното искуство не учи дека токму најлошите проекти обично се реализираа(т) со завидна брзина. Така да можеби подземните сообраќајници нема да ги видиме, ама не би се изненадил доколку наскоро почне со голема брзина да никнува таа кружна зграда пред МНТ (а којзнае и каква архитектура смислиле за нејзе).


хехе , зборот ми беше за тие последните 3 точки односно подземните булевари. а другото е изводливо.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 26-Aug-2009 at 14:16

има ли некој претстава како ќе се изведат подземните улици 

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 26-Aug-2009 at 16:32
Originally posted by FoSsiL

има ли некој претстава како ќе се изведат подземните улици 

а од кај си сигурен дека ќе се изведат LOL
моментално сме зафатени со споменици, музеи и згради пред мостови Bash

не знам колку пати треба да си го самоубијам смајливо Suicide
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 26-Aug-2009 at 17:09
@Забеган: ваквите коментари воопшто не придонесуваат. Помалку смајлиња, повеќе содржина.

@Fossil: Претпоставувам дека ќе се иде со cut-and-cover варијанта. Копаш дупка - правиш потпорни ѕидови и покрив, затвораш дупка.
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 26-Aug-2009 at 17:33

тоа е копање една дупка на место и пробивање на тунелот под земја или копање по цела должина на тунелот? не разбрав бас најдобро од википедија

ако се копа по цела должина ќе треба да се раскопува кеј, плоштад а кај Тифани како? под неа, или ќе се праат кривини. ако се оди под Тифани треба на поголема длабочина да е тунелот и дали е можно.

јас повеќе сум за првата варијанта, иако неам големо познавање од ова, само од емисии што сум гледал.



Edited by FoSsiL - 29-Aug-2009 at 15:28
Back to Top
ArchiTechTone View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 280
  Quote ArchiTechTone Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 26-Aug-2009 at 17:55
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 26-Aug-2009 at 18:55

влезот на хотелот е поголем од катнава гаража, а колите ќе се паркирале како сардини, има некоја логика а? можеби.



Edited by FoSsiL - 26-Aug-2009 at 23:06
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 28-Aug-2009 at 15:41
Најпрвин уште една забелешка за планот. Фалат голем број податоци кои треба да ги содржи еден ДУП. На пример обидете се да најдете податоци во табеларниот дел за кружната маркица.


Originally posted by La Linea

@Fossil: Претпоставувам дека ќе се иде со cut-and-cover варијанта. Копаш дупка - правиш потпорни ѕидови и покрив, затвораш дупка.
Таа сообраќајница, во делот што поминува низ Мал Ринг, нема да може cut&cover освен хипотетички на мал дел. Трасата на тунелот поминува релативно длабоко, над нејзе има објекти, плоштадот, дури и подземната сервисна улица под кејот ќе биде над трасата на главниот тунел. Единствено кракот од 11 Октомври евентуално ќе може во значителен дел да се изведе така, но и за тоа има многу прашалници.


Originally posted by FoSsiL

тоа е копање една дупка на место и пробивање на тунелот под земја или копање по цела должина на тунелот? не разбрав бас најдобро од википедија

ако се копа по цела должина ќе треба да се раскопува кеј, плостад а кај Тифани како? под неа, или ќе се праат кривини.

Методот е копање по цела должина на тунелот и после негово покривање. Се разбира не е универзално применлив како ни во случајов. А Тифани е заобиколена со подземниот коридор, види го планот, јасно се гледа.


Originally posted by lslcrew

Сеуште не ја сваќам потребата од рекорд да биде подземна улица, ама ич не ми е јасно зашто?! Неможе никаков подземен рекорд да биде супституција за тунелот под плоштад, кој очигледно дека го чека сатар во некоја од следните ревизии на ДУП-ов.
Се слагам дека задржување на врската кај Рекорд е во одредена мерка сувишно. Но не би рекол дека тоа автоматски би значело сатар за подземните коридори под плоштад во некоја наредна ревизија. Повеќе го доведува под прашање планот за проширување на Даме Груев. А подземните коридори пред се зависат од тоа дали ќе преовлада свест и воља да се направи крупен чекор и инвестиција за долгорочен бенефит, не од Димитрија Чуповски.


Originally posted by lslcrew

Ако постои нагиб надоле пред собрание, тогаш тој од ГТЦ излезот немада постои и обратно, но ок.
Question

Нагибот нема суштински да пречи, сето тоа може многу елегантно да се испегла и избалансира.


Originally posted by lslcrew

Кловер чекам подетални слики од маркиците околу Беко.
Подолу, слика бр.3  Smile


Originally posted by pbanks

Неможам убаво да проценам дали со новиот план се претпоставува понатамошно користење на улицата кон Тренд за возила или и тоа ќе биде пешачка зона?
Пешачка зона. Делот со двете коси линии односно „триаголникот“ го претставува понирањето на улицата, значи од таму возило нема да може да пристапи кон просторот во правец на „тренд“. Така барем изгледа според планов, но за жал тоа може многу лесно да се смени со доцртување на рампа према тој простор, изместување на понирачкиот дел или промена на неговата геометрија. Со оглед на тоа колку се „сигурни“ ДУП-овиве, ништо не би земал здраво за готово.



--------------------------------------------------------



Сега би се осврнал генерално на сообраќајните решенија и опсегот на пешачките зони.


1.

Еве како треба да биде според предложениов Мал Ринг (за кој не треба да има никаква дилема дека ќе биде усвоен). Ова се сообраќајниците кои доаѓаат во контекст на дискусијава

Со ЖОЛТО се обележани деловите кои одат по површина

Со ПОРТОКАЛОВО се обележани деловите кои понираат

Со ЦРВЕНО се обележани подземните делови

Проблемот е кај тесниот дел на Даме Груев (сегментот бр.1 на мапата) и особено кај зградата што сосема навлегува во трасата (стрелка бр.2 на мапата). Тротоар со ширина од 1,5 метри таму е апла несериозно. Исто така несериозно делува порано спомнатиот план за рушење на столбовите на пролазот на зградата што пречи и нејзино потпирање со некаква си конструкција. Сето тоа за сепак да завршиме со тесно грло?

Не знам зошто не можат да сватат дека со спуштање под земја на еден краток сегмент ем ќе го решат проблемот со тесното грло, ем нема да мора да се прават глупости кај зградта, ем ќе се реши пешачкото преминување на Даме Груев кај Улица Македонија и пошироко (што ќе биде особено важно бидејќи во иднина ќе биде булевар со 4 ленти). Ако веќе им текна за Димитрија Чуповски, требаше да им текне и за Даме Груев!




2.

Еве како мислам дека е повеќе од логично да се реши Даме Груев (плус малку вон границите на Мал Ринг). Дел од Даме Груев се спушта под земја и со тоа се решаваат проблемите со „протнување“ на 2х2 профил на критичниот сегмент. А за обезбедување на континуитет на Улица Македонија како пешачка зона, создавање на плато/плоштад пред стара железничка и поврзување на главната пешачка зона со идната пешачка зона зад и околу стара железничка (Рамстор, Еквест Мол, Радисон, други комерцијални и деловни содржини...) ќе треба истото да се направи и со дел од Мито Хаџивасилев Јасмин и нејзината врска со Даме Груев (сега трет сегмент на Улица Македонија, а тогаш кратка подземна улица со две ленти, под пешачката зона). Сето ова речиси целосно може да се изведе "cut & cover".

Доколку сето друго се реализира како што треба, немам нешто посебно за или против задржување на врската кај Рекорд (се разбира денивелирана, како што ја зацртале). Има и позитивни и негативни аспекти... мислам дека не е грешка ниту едното ниту другото решение. Дури мислам дека нејзино задржување е за нијанса подобро решение отколку укинување. Но повторно нагласувам, не смее да биде пречка или оправдување за нереализација на Даме Груев со 2х2 по цела должина и со подземен сегмент под Улица Македонија.

Патем јас не сум воопшто оптимист. Градоначалникот ќе мора да игра како што му свири владата која ја интересираат претежно глупости, а не вакви инфраструктурни проекти. По се изгледа овие сообраќајни решенија (сите подземни, не само ова) ќе мора да ги оставиме за некои подобри времиња. Но важно е и сега да бидат правилно испланирани.




3.

Проблематичниот дел на Даме Груев + лсл да види околу Беко Smile




4.

Профили на улиците

Даме Груев "Б"  Crazy

(инаку каде тоа во Мал Ринг булеварот Гоце Делчев има профил како што е прикажано со Гоце Делчев "A" ?!?)



Edited by Cloverstack - 05-Sep-2009 at 01:01
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 28-Aug-2009 at 16:01
Од моменталната ситуација каде што единствена траса на продирање низ строгиот центар (дититрија чуповски) планираме да имаме долгорочно три пробивања. Нема реална потреба од толку. Димитрија Чуповски мора долгорочно да го планираме како пешачка зона, а главна траса на пробивање  тунелот. Димитрија чуповски како улица смета и на тунелот (создава конфликтна точка на излезот од гтц) и создава уште една конфликтна точка кај бамбус оаза каде што ќе треба да имам раскрница со 4 улици во две насоки и потполни свртувања за разлика од случајот каде што димитрија лупоски е само споредна улиуца за до кај тренд и ништо повеќе и не смета со толкава гужва. Од друга страна комплетно го ремети евентуалното идно шеталиште. Вцртување на дуимитрие чупоски како подземна сообраќајница точно е дека можеби сега е некоја потреба на Скопје но о никој случај не е долгорочно паметно решение. Само ќе се залажеме дека сме го решиле проблемот со сообраќајот во централното градско подрачје и ми изгледа како причина повеќе да се одложува тунелот, а може би и никогаш да не се изгради. Бодење трн у здрава нога, ништо повеќе!

А во врска со изведбата , тунелот под плоштад во значителен дел може да се изведе со  диг&ковер. Барем делот од 11 октомври и подземната раскрница комплетно може да се изведат со диг&ковер. Всушност најтешкиот дел од трите краци е оној кркот од плоштад до нбрм, кај другите два дела е значително полесно. Значи 11 октомври диг & ковер се до раскрницата вклучувајчи и неа и делот од раскрницата до соборна кој што е најкрткиот од трите сегмента. Така да мислам дека мора да се отпочно што побрзо со постапка за изградба на овој зафат, за почеток од собрание до соборна, а делот до нбрм да се изведува последен како значително поскап.

Плус ја би го прецтал тунелот некаде до после холидеј ин , со тоа што кај нбрм да се изведе онаа планирана делумна клучка. Вака значлително ќе ја смалиме цената на овој терт сегмент кој е и најскап и најтежок за изведба.

Инаку оваа клучка не се гледа баш убаво што е планирано во копијата што ја имаме од гуп-от, така да ако некој знае како е таа клучка планирана би можел да скицира подетално, зашто мене ич не ми е јасно. Има некој апансас крак што неможам да зклучам за што служи.


Edited by lslcrew - 28-Aug-2009 at 16:02
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 28-Aug-2009 at 16:13
Originally posted by lslcrew

Од моменталната ситуација каде што единствена траса на продирање низ строгиот центар (дититрија чуповски) планираме да имаме долгорочно три пробивања. Нема реална потреба од толку. Димитрија Чуповски мора долгорочно да го планираме како пешачка зона, а главна траса на пробивање  тунелот. Димитрија чуповски како улица смета и на тунелот (создава конфликтна точка на излезот од гтц) и создава уште една конфликтна точка кај бамбус оаза каде што ќе треба да имам раскрница со 4 улици во две насоки и потполни свртувања за разлика од случајот каде што димитрија лупоски е само споредна улиуца за до кај тренд и ништо повеќе и не смета со толкава гужва. Од друга страна комплетно го ремети евентуалното идно шеталиште. Вцртување на дуимитрие чупоски како подземна сообраќајница точно е дека можеби сега е некоја потреба на Скопје но о никој случај не е долгорочно паметно решение. Само ќе се залажеме дека сме го решиле проблемот со сообраќајот во централното градско подрачје и ми изгледа како причина повеќе да се одложува тунелот, а може би и никогаш да не се изгради. Бодење трн у здрава нога, ништо повеќе!


Токму ова ми беше главната причина зошто ретерирав пред некој ден во дискусијата со ЛСЛ околу ова прашање. Ако го одржуваме Димитрие Чуповски во живот како активна сообраќајница тоа претпоставува семафоризација како што е денеска, додека ако целот сообраќај го концентрираме на Даме Груев (и тоа едносмерно во сите четири ленти) мислам дека ќе имаме сообраќајот ќе биде доста проточен. Ова ќе создаде предуслови за едносмерен сообраќај на уште неколку сообраќајници на кои мислам дека би бил корисен.

- сегментот на Даме Груев помеѓу Димитрие Чуповски и Партизанска
- сегментот на Димитрие Чуповски помеѓу Даме Гриев и Климент Охридски.
- сегментот на Иво Лола Рибар помеѓу Мито Хаџи Василев и Климент Охридски

На овој начин главен јазол би се создал кај соброна црква и тој треба да се изведе беспрекорно. Од тој јазол би се вршела главната дистрибуција на сообраќај од/кон (во зависност од улицата) Гоце Делчев, 11 Октомври, Даме Груев и Кузман Јосифовски Питу.

Инаку Кловер ми се допаѓа идејата за денивелација кај Музеј на Град Скопје и креирање плато.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 28-Aug-2009 at 21:01
Originally posted by lslcrew

Димитрија Чуповски мора долгорочно да го планираме како пешачка зона
Да де, пешачка зона ќе има и со подземна изведба на сегментот од Димитрија Чуповски, тука нема проблем.


Originally posted by lslcrew


Димитрија чуповски како улица смета и на тунелот (создава конфликтна точка на излезот од гтц) и создава уште една конфликтна точка кај бамбус оаза каде што ќе треба да имам раскрница со 4 улици во две насоки и потполни свртувања за разлика од случајот каде што димитрија лупоски е само споредна улиуца за до кај тренд и ништо повеќе и не смета со толкава гужва.
Конфликтна точка не е вистинскиот збор, туку поголемо оптоварување на овие две вкрстувања. Ова го имав во предвид. Олеснителна околност е што во крајна линија сепак се работи за практично исто количество сообраќај кое ќе поминува на крстосниците кај Палома Бјанка и кај Собрание, без разлика како ќе биде распоредено. Но за поголема проточност (кај вкрстувањата, долж трасите е обратно) дефинитивно е подобро без Димитрија Чуповски, тука се слагам. Покрај ова, аргументи за бришење на сегментот се и:
- Заштеда
- Можност за покомотно и поубаво изведување на пешачката зона

Но има и аргументи во прилог на задржување на сегментот:
- Потреба од жолта лента! Доколку функционираат и Димитрија Чуповски и Даме Груев, на едната од нив ќе може комотно да се воведе жолта лента, а доколку функционира само Даме Груев, ќе биде проблем од вкупно 4 ленти да се одземат 2 за оваа намена, односно за остатокот од сообраќакот низ центар практично ќе ни остане само една улица која ќе кубури практично со по една лента во правец.
- Подобра поврзаност на центарот (Повеќе опции за поврзување на подземните паркинзи и сервисни улички во сите правци. Во спротивно, на пример како што предлагаш ти без никакво вкрстување кај излезот ГТЦ, ќе мора да се упатиш низ тунелот и да излезеш кај Соборна, без разлика дали одиш накај Кисела Вода или во некој трет правец. На ум треба да се има и дека подземната инфраструктура во овој дел долгоророчно сигурно многу ќе се згустне, па Димитрија чуповски како спремна врска добро ќе дојде)
- Доколку едната од овие сообраќајници биде блокирана поради сообраќајна незгода или друга вонредна ситуација, или доколку се одвива реконструкција или некаков друг градежен зафат, веднаш има идеална алтернатива.

И повторно нагласувам, правилно решавање на Даме Груев е примарна цел, а ова со Димитрија Чуповски евентуално би дошло после тоа.


Originally posted by lslcrew

Од друга страна комплетно го ремети евентуалното идно шеталиште.
Како го ремети па ни помалку ни повеќе туку комплетно??? Го ремети многу помалку отколку врската спрема „тренд“ на пример, за која немаш дилеми дека треба да остане.


Originally posted by lslcrew

Само ќе се залажеме дека сме го решиле проблемот со сообраќајот во централното градско подрачје и ми изгледа како причина повеќе да се одложува тунелот, а може би и никогаш да не се изгради.
Стравот е оправдан, но сепак важно е да разграничиме дека ова е проблем со нашиот пристап и менталитет, а не проблем со самата Димитрија Чуповски како сообраќајно решение. Во секој случај ја делам твојата загриженост.


Originally posted by lslcrew


А во врска со изведбата , тунелот под плоштад во значителен дел може да се изведе со  диг&ковер. Барем делот од 11 октомври и подземната раскрница комплетно може да се изведат со диг&ковер.
Ама тој дел е мал, плус не за џабе реков дека дури и за него постојат многу прашалници. Прво е неизвесноста околу црквата. Второ е „длабочината“ на сообраќајницата која треба брзо да достигне ми се чини 12m што не знам колку е практично за "cut & cover" на плоштад. Потоа го имаме гигантскиот споменик што се спрема и кој е точно над трасата, а прашалник е и времето на градба на двете маркици на пољаната до плоштадот. Не треба да се занемарува и тоа што зборуваме за евентуално прекопување на плоштадот. Конечно, дали се исплати копање на сегментирани, длабоки а кратки делници со "dig & cover" техника, дали не е всушност поефтино да се оди строго подземно, или евентуално со пристапни „шахти“ на поволни локации.


Originally posted by lslcrew


Всушност најтешкиот дел од трите краци е оној кркот од плоштад до нбрм, кај другите два дела е значително полесно. Значи 11 октомври диг & ковер се до раскрницата вклучувајчи и неа и делот од раскрницата до соборна кој што е најкрткиот од трите сегмента. Така да мислам дека мора да се отпочно што побрзо со постапка за изградба на овој зафат, за почеток од собрание до соборна, а делот до нбрм да се изведува последен како значително поскап.
Не се слагам со оваа градација. Пред се веќе кажав за дилемите околу применливоста на "dig & cover" на посочениот сегмент, па и понатака накај Партизанска.
Друго и поважно - клучниот сегмент е НБРМ-Партизанска, па вон памет е приоритет да ставаме на врската Собрание-Партизанска.


Originally posted by lslcrew

Плус ја би го прецтал тунелот некаде до после холидеј ин , со тоа што кај нбрм да се изведе онаа планирана делумна клучка. Вака значлително ќе ја смалиме цената на овој терт сегмент кој е и најскап и најтежок за изведба.
Мислам грешка. Токму тој сегмент (кој е надвор од Мал Ринг, чисто за појаснување за оние понеупатени што читаат) што ти би го градел на површина е најефтин да се изведе подземно. Се работи за континуиран сегмент каде што нема никакви објекти да пречат и кој може да се изведе поплитко. Значи токму ваков сегмент би можело да се изведе ефтино со "dig & cover".
Од друга страна, четворокрака клучка ќе биде значително поскапа од трокрака, па покрај тоа што нема некоја сообраќајна оправданост, во вода паѓа и претпоставката дека тоа што го предлагаш е поефтино решение. На ум треба да се има и дека се работи за површина од околу еден хектар во строг центар и на кеј, која би ја изгубиле доколку понирањето е близу Холидеј Ин.
Така да мислам дека во ГУП-от си е сосема коректно зацртано.


Originally posted by pbanks

додека ако целот сообраќај го концентрираме на Даме Груев (и тоа едносмерно во сите четири ленти) мислам дека ќе имаме сообраќајот ќе биде доста проточен. Ова ќе создаде предуслови за едносмерен сообраќај на уште неколку сообраќајници на кои мислам дека би бил корисен.

- сегментот на Даме Груев помеѓу Димитрие Чуповски и Партизанска
- сегментот на Димитрие Чуповски помеѓу Даме Гриев и Климент Охридски.
- сегментот на Иво Лола Рибар помеѓу Мито Хаџи Василев и Климент Охридски

На овој начин главен јазол би се создал кај соброна црква и тој треба да се изведе беспрекорно. Од тој јазол би се вршела главната дистрибуција на сообраќај од/кон (во зависност од улицата) Гоце Делчев, 11 Октомври, Даме Груев и Кузман Јосифовски Питу.
Ај те молам склопи една скица за правците, макар и груба. Пробав неколку комбинации и сите се многу проблематични. Не знам дали ти имаш нешто друго на ум.


Originally posted by pbanks


Инаку Кловер ми се допаѓа идејата за денивелација кај Музеј на Град Скопје и креирање плато.

Cheers


Edited by Cloverstack - 28-Aug-2009 at 21:33
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 28-Aug-2009 at 23:29
Кловер изведбата на тунелот под плоштад воопшто не е потреметена ниту со црква ниту со споменик. Кога може да се копа под пошта и целиот тој комплекс тамо, под вардар и под гтц, не е проблем ни за под плоштад! Има милион комбинации за изведба.

За клучката кај нбрм мислев на дијамант раскрница со тоа што ќе се запази континуитетот на јане сандански-партизанска. Ама еве сега гледам дека усвари и за дијамант треба да се докопа до бнрм така да еве да речеме и дека до овдека треба да биде тунелот.

Повоторно ќе кажам. Не мислам на димитрија чуповски да му го барам местото во иднина на било кој начин. Ниту жолта лента, ниту укопант, никако, освен обична пешачка зона. Мене ме збуни искрено ваквото апансас решение. Ако е примарната цел да треба да се збуни народ дека ете тунел е изграден, тогаш решениево е бонбона, ама нема да биде вистина. Од една страна град Скопје ангажира странска консултантска куќа да изработи сообраќајно решение за градот нормално решение кое се планира да се вметне во наредниот ГУП, а од друга страна се вцртуваат вакви решние кои што не соодветствуваат макар и со околните неколку улички, а камо ли да соодветствуваат со целиот сообраќаен коцепт на градот. Такво димитрие чуповски (како што е нацртан во ДУП-от) е класичен трн во здрава нога.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 28-Aug-2009 at 23:39
Originally posted by lslcrew

Кловер изведбата на тунелот под плоштад воопшто не е потреметена ниту со црква ниту со споменик. Кога може да се копа под пошта и целиот тој комплекс тамо, под вардар и под гтц, не е проблем ни за под плоштад! Има милион комбинации за изведба.
Question Question Question

ЛСЛ, ти збореше конкретно за "cut & cover", не за изведбата воопшто. И јас ти реплицирав конкретно за "cut & cover", не за друго. Како би можел да се изведе "cut & cover" на овој сегмент, со црква, огромен споменик и многу други пречки, точно над трасата???



Edited by Cloverstack - 28-Aug-2009 at 23:40
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 28-Aug-2009 at 23:40
Па зборам ако сега се почне! Што повеќе го одлагаме тунелот, толку поскапо ќе биде!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 28-Aug-2009 at 23:42
Originally posted by lslcrew

Па зборам ако сега се почне! Што повеќе го одлагаме тунелот, толку поскапо ќе биде!

Би сакал друже, ама не гледам ништо на повидок во врска со сообраќајниците. За разлика од нив гледам голема посветеност за реализација на црквата и на споменикот.


Edited by Cloverstack - 28-Aug-2009 at 23:43
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 29-Aug-2009 at 12:57
Кловер еве ти скица. Знам дека веројатно ќе најдеш милион маани но би било интересно да се слушнат твоите забелешки. И сам сум свесен дека "планов" има дебели недостатоци но мислам дека има и добри страни. Всушност "го склапав" ад хок како што го пишував постот така да како за таков не е лош



Спрема мене добри страни:

- подобрен тек на раскрсницата ЈНА-Иво Лола Рибар (само 2 семафорски циклуса, голема проточност)
- подобрен тек на раскрсницата кај Палома Бјанка. Може да се изведе дури и без семафоризација бидејќи се работи за соединување на два тека во еден правец
- подобрен тек низ триагиолникот околу Нова Македонија-АМСМ-Хрватска Амбасада

Возилата кои доаѓаат од западниот дел на Скопје преку партизанска ќе имаат можност да тргнат буквално каде сакаат низ центарот или едноставно да транзитираат преку подземната мрежа. И оние кои ги користат Илинденска или Иво Лола Рибар лесно се надоврзуваат на овој систем. Оние кои доаѓаат од другата страна пак имаат можност лесно да транзитираат низ центар (11 Октомври и Кузман) а доколку сакаат да се исклучат кон центарот може да ги користат еден од двата прстена (Мито Хаџи Василев-Кочо Рацин-Гоце Делчев или Даме Груев-Гоце Делчев).


Edited by pbanks - 29-Aug-2009 at 12:58
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 29-Aug-2009 at 15:26
Може некој да објасни што е овој крак?!

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 55>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.295 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.