build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички билети - цени, поволности, резервации..

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 29-Nov-2011 at 17:24
Билети за воз за Европа ќе купуваме и од дома

„МЖ - Транспорт“ сака да ја користи мрежата на Германските железници за резервација на карти за европските дестинации

Сања Наумовска



„Македонски железници - Транспорт“ сака да ја користи мрежата на Дојче бан, односно Германските железници, за резервација на возни билети за дестинации низ цела Европа и дел од Азија. Билетите за европските метрополи ќе се купуваат и од дома, на интернет-страницата на „Транспорт“, со кредитни или со дебитни картички. За можностите за соработка веќе било разговарано при посетата на претставници на нашата компанија на Германски железници. Дали идејата ќе добие реализација, ќе се знае на почетокот на идната година кога ќе се разгледаат и условите што ги нуди Дојче бан за користењето на нејзината мрежа.

Преку веб-страницата на Германски железници ќе може да се резервира билет кон 10 европски држави, Австрија, Белгија, Данска, Франција, Велика Британија, Холандија, Италија, Полска, Швајцарија и Шведска, поточно кон најмалку два, три или повеќе градови во овие држави. Во „Транспорт“ велат дека се подготвени да ја воведат новата услуга за своите патници. За тоа ќе треба да ја модернизираат веб-страницата по примерот на онаа на Германската железница. Преку „Дојче бан“ можат да се резервираат повратни или билети во еден правец за десетици градови низ Европа. Се избира дестинацијата, времето на тргнување, а опција за избор се и попатните станици. Патникот може електронски да си избере и седиште што му е по волја за што треба и да се доплати. Плаќањето се врши со кредитни и со дебитни картички, а германската железница нуди и трета опција, своја специјализирана картичка која има можност за надополнување со средства. Во услугите на Дојче бан, патниците што букираат билет за воз добиваат и информации, колку ќе трае патувањето, каде точно возот ќе застане, колку патувањето ќе придонесе за загадување на животната околина и други слични податоци. Патниците можат преку веб-страницата да си купат и билети за локалниот јавен превоз во градот во кој патуваат.

Според директорот на „МЖ Транспорт“, Оливер Деркоски, компанијата има можност да одвои средства за да го плати пристапот кон софтверот на германските железници за да ја воведе новата услуга.

„По средбата во Германија добивме информации за дел од условите што треба да ги исполниме за да ја воведеме новата услуга, а на идниот останок што го закажавме за крајот на јануари или почетокот на февруари, ќе се допрецизираат сите поединости. Тогаш, веројатно, ќе можеме попрецизно да знаеме дали ќе се реализира идејата“, вели директорот Деркоски.

Тој објаснува дека „Транспорт“ планира зголемување на можностите за купување билети и за домашниот железнички транспорт. Компанијата ќе набавува автомати за билети, кои ќе се постават на железничките станици низ државата. Планирано е првично да се набават седум автомати од кои два ќе има на железничките станици во Скопје и по еден во Велес, Битола, Прилеп, Штип и во Гевгелија. Патниците ќе можат да ја изберат дестинацијата и времето на патување од возниот ред што ќе биде внесен во автоматот, а за билетот ќе се плаќа со кредитна картичка. Автоматите ќе се набавуваат идната година, а еден чини од 10.000 до 15.000 евра.


Извор: http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=30961ABCE9BC4342B21E63937DCC2A51


За почеток, мислам дека би било добро најпрво да им проработи возниот ред на интернет-страницата, па потоа да можат да се купуваат билети за во домашниот сообраќај преку интернет, е дури потоа да се вклучиме во европскиот ЕПА систем за резервација на билети и продажба на карти за воз за низ цела Европа.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 29-Nov-2011 at 21:14
Originally posted by BOJAN



За почеток, мислам дека би било добро најпрво да им проработи возниот ред на интернет-страницата, па потоа да можат да се купуваат билети за во домашниот сообраќај преку интернет, е дури потоа да се вклучиме во европскиот ЕПА систем за резервација на билети и продажба на карти за воз за низ цела Европа.


За почеток би било добро да им проработи и интернет страната
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 30-Nov-2011 at 01:59
Originally posted by Тркало

За почеток би било добро да им проработи и интернет страната


Не си во тек... Интернет страната е во функција уште одамна... http://www.mztransportad.com.mk/


Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 30-Nov-2011 at 10:47
Originally posted by zookisk


Originally posted by Тркало

За почеток би било добро да им проработи и интернет страната
Не си во тек... Интернет страната е во функција уште одамна... http://www.mztransportad.com.mk/


Моја грешка.Барам на google.com >Македонски Железници< и ми отвори некоја страна mzi.mk Ама и на оваа страна возниот ред е утнат...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 30-Nov-2011 at 10:53
Originally posted by Тркало

Originally posted by zookisk


Originally posted by Тркало

За почеток би било добро да им проработи и интернет страната
Не си во тек... Интернет страната е во функција уште одамна... http://www.mztransportad.com.mk/


Моја грешка.Барам на google.com >Македонски Железници< и ми отвори некоја страна mzi.mk Ама и на оваа страна возниот ред е утнат...


www.mzi.com.mk треба да биде новиот веб сајт на Македонски железници - инфраструктура, а напоменатиов е на Македонски железници - транспорт, возниот ред во моментов не работи бидејќи треба да се внесе новиот возен ред за 2012 година што ќе треба да стапи на сила за 10-тина дена.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 05-Dec-2011 at 21:30
Од 11-12-2011 се уведува нова понуда

CITY STAR

кон Австрија, Хрватска, Словенија, Чешка, и Словачка.

следи инфо
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 05-Dec-2011 at 22:31

Previous

Заедничките патувања ќе Ви бидат попријатни и поевтини користејќи ја понудата CITY STAR. Оваа понуда важи за релациите: Македонија-Австрија, Македонија-Хрватска, Македонија-Словенија, Македонија-Чешка и Македонија-Словачка.

Овие возни билети важат 1 месец.

CITY STAR понудата овозможува патување во група од најмногу 5 патника. На еден патник му се пресметува редовна цена, а на неговите сопатниците им се наплатува половина од таа цена, додека ако еден од патниците е дете, се наплатува четвртина од редовната цената.


Ова е Владимир? И ако да, се надевам ќе ни дадеш многу подетални информации него ова што го иаме сеа, а можда и затоа се правеше спалниот вагон? (пусти желби)

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 05-Dec-2011 at 22:34
Некој нека го каже новиот возен ред, ако го знае. Не можам никаде да го најдам.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 06-Dec-2011 at 05:21
N23, во право си но да се стрпиме за деталите како и за возниот ред кој е веќе готов, па за ден два ќе има се.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 11-Dec-2011 at 20:55
Понуда CITY ЅТАR
Во периодот од 11.12.2011 година до 08.12.2012 година, во сообраќајот помеѓу Македонија - Австрија, Македонија - Словенија, Македонија - Чешка и Македонија - Словачка за превоз на патници во одење и враќање се применува посебна понуда "CITY ЅТАR" по која ќе ce издаваат возни билети по паушална возна цена, која ги вклучува повластиците за пругите на железниците - учеснички во сообраќајот. Понудата „CITY STAR" Македонија - Хрватска е според посебни услови дадени во Тарифата.

повеќе на: http://mz-rail.atwebpages.com/offers/city.html
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 12-Dec-2011 at 10:51
Прекрасни вести од МЖ - Транспорт . Сепак, би сакал во рамките на самиот текст да видам неколку примери со точно пресметана сума за повеќе патници. На пример, патуваме 5 лица до Виена преку Будимпешта, гледам дека тоа изнесува 160 евра според тарифата. Според она од кое јас се разбирам, првиот патник плаќа 160 евра, вториот 80 евра, третиот 40 евра, четвртиот 20 евра и петтиот 10 евра, односно вкупно сите солидарно ќе треба да платат 310 евра поделено на 5 патници, тоа е 62 евра. Дали сум во право?

При што, ме интересира и што значи тоа зони, километри. Претпоставувам дека оваа цена е највисока, така што истата вклучува неограничено патување низ Австрија со воз и плус транзит - коридор до земјата преку Белград и Будимпешта?
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 12-Dec-2011 at 16:15
На иста линија со Бојан сум. Владимир не би било лошо да ни дадеш по еден пример за секоја рута, ако не ти е тешко, бидејќи навистина патувањево изгледа фантастично примамливо, особено со можноста за транзит низ повеќе земји. Искрено не ми е јасно што значат зоните и дали ако рецимо идам до Виена, со истава карта да можам да шетнам и до Салцбург.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 06-Mar-2012 at 20:51

Датум: 06.03.2012, 17:27
Поскапува патувањето со воз за 50%


Цените на билетите во патничкиот железнички сообраќај во земјава од идниот вторник се зголемуваат во просек за околу 50 отсто, одлучи Управниот одбор на „Македонски железници - Транспорт“.

Според соопштението од Железницата, причина за поскапувањето на железничкиот превоз се зголемените цени на нафтата и на струјата.

„Цените на железничките превозни услуги не се променети од 12.7.1995 година. Во меѓувреме, цените на нафтените деривати (Д-2) само во последните пет години се зголемени за повеќе од 70 отсто, а пак цената на електричната енергија во последните пет години е зголемена за повеќе од 60 отсто. Земајќи го предвид периодот 1995 - 2012 година, може да се констатира дека не постои област во стопанството во земјава која драстично не ги зголеми цените на своите услуги. Оттаму и потребата и Железницата да ги зголеми цените на своите превозни услуги во железничкиот патнички сообраќај“, се вели во соопштението од „МЖ Транспорт“.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 06-Mar-2012 at 21:52
50% е шокантно поскапување, кој ќе може да им ги плати цените на билетите, ако се земе во предвид фактот дека со воз патуваат посиромашни граѓани и студенти. Ова не ќе да е на арно, ќе го намали бројот на патници, особено што не нудат никаква поволност паралелно со поскапувањето на билетите.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 06-Mar-2012 at 22:52
со поскапувањето повратната карта Кичево Скопје(222 денари) ќе се изедначи со автобуската повратна карта која чини 350 денари
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 07-Mar-2012 at 00:56
Originally posted by gjoko

со поскапувањето повратната карта Кичево Скопје(222 денари) ќе се изедначи со автобуската повратна карта која чини 350 денари


...што е надвор од умот, секаде цената на железничките билети е поевтина од автобуските, а за условите за патување навистина мислам дека нема да можат да се споредат. Премногу е 50% одеднаш, барем да почне со 10-20%, а со подобрувањето на хигиената и останати новости да продолжат со натамошно зголемување.

Да се разбереме, со 50% зголемување на билетите нема да ги покријат трошоците во патничкиот превоз, а ќе ги изгубат патниците, чиј број и така стагнира со години.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 07-Mar-2012 at 01:49
Со ова најверојатно си постигнаа автогол и ја помогнаа конкуренцијата .Секако најголем дел патници одеа со воз поради нивните цени, а сега со новите цени предноста целосно е на страна на автобуските превозници (предности како поголем број дневни тргнувања,побрзо време на патување, климатизација, хигиена во возилата, точност, удобност и воведувањето увоз со Еуро 2 агрегати после кој скоро сите автопревозници го зголемија и возниот парк и квалитетот на истиот), особено во тие места со железница.
(пр. Авто Атом ги намали цените до цените на МЖ на релација Кочани-Скопје и обратно, па автобусите им се пополнети над 90%.Замислете МЖ го имаше како предност цените со само 2 тргнувања дневно спрема 10-тината на Атом.После ова, ако МЖ не отстапат најверојатно пак ќе гледаме укинување на линијата за Кочани).

Ама да видиме дали и какви промени ќе се случат, нема да останат на истиот став од МЖ ако се со малку чувство за работа.Ама немаа ни да дозволат ваква реакција ако добро размислувале,а со оглед на досегашната пракса, поправање е тешко за очекување.Имаа милиони опции досега поскапувања по 3,7,10 проценти, ама ја одбраа најлошата - 50% наеднаш   
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 09-Mar-2012 at 20:54
http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/zeleznichkiot-patnichki-prevoz-poskap-za-50
 

Железничкиот патнички превоз, поскап за 50%

 
09.03.2012 - 18:44
 
Од следната недела железничкиот патнички превоз поскапува за 50%. Патниците се жалат на поскапувањето, велат не било момент баш сега да ги качат цените, но од друга страна свесни се дека цените не се сменети со години.
 

 
Првиот човек на Македонски Железници – Транспорт поскапувањето, прво од 95-та, го оправдува со значително покачените цени на нафтата и струјата изминатите години.
 
Најавува модернизaцијата на железницата со нови возови за кои тендерот терба да биде објавен до крајот на годината.
 
Поскапувањето не важи за товарниот превоз за кој големите извозни компании велат дека и сега е прескап и неконкурентен.
 
Директорот Дерковски тврди дека цените се на ниво со регионалните, но дека ќе паднат кога ќе поевтинат таксите и ќе престанат штрајковите во грчката железница, заради кои МЖ Транспорт губи по 10 милиони евра годишно.
 
-Во моментот кога се нормализира ситуацијата во железничкиот превоз и ќе добиеме европска цена за пристап на пругата, околу 3 евра во просек по km, па ние ќе имаме можност да ги намалиме тие цени, иако минатата година ги спуштивме цените со цел да го задржиме тој превоз, и да успееме да го зголемиме обемот на превоз, вели Оливер Дерковски – директор на МЖ Транспорт
 
И покрај скапите енергенси и високите транспортни трошоци, Дерковски уверува дека состојбата во железничкиот сообраќај драстично ќе се подобри во следниот период.
 
Борис Грујоски

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 09-Mar-2012 at 21:40
јас кога патував почесто за Скопје како студент(до 97 година) цената на билетот беше иста како таа што ја платив вчера 220 денари повратна карта Кичево-Скопје
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 10-Mar-2012 at 02:10

Еве зашто све треба у државава да се приватизира. Каде со таа економска логика одма 50 посто поскапо? Уместо сеа со 20 посто највеќе да идат, они директно за упола поскапо. Е тек со вакви цени ќе ја уништат и таа мала мобилност што ја има помеѓу градовите. 

Јас лично ќе размислам кога следен пат ќе се возам од љубов со воз. Мајстори се и последната ефтина ствар у државава да ја уништат. Bash

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.