build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот - Белград

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 91011
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 05-Mar-2013 at 21:56
Biće još 203 Solarisa, sad konačno možemo uporediti Ikarbus vs Solaris u uslovima "neodržavanja" u Beogradu.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3225
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 07-Mar-2013 at 11:38
Originally posted by N23

На ГСП Београд под хитно му се потребни 200-300 нови автобуси, затоа што со оглед на она што го доживеав изминативе денови, можам да констатирам дека Скопје има подобар и поквалитетен возен парк. Потребна е и едукација на шоферите на кои треба да им е јасно дека не превезуваат говеда, а алиби не е тоа што скоро никој не плаќа карти. Едина позитивна ствар е тоа што нема потреба од долго чекање на станица, линиите се добро покриени па конекциите се скоро идеални, како и треансферот од една на друга линија (барем ја добив таков впечаток).Голем минус е тоа што линијата до Авала ја има само за време на летниот период, со оглед дека Авала има огромен потенцијал.И дефинитивно најбитно, нешто со што се согласи секој соговорник со кој што праев муабет, е итната потреба од изградба на метро, со оглед дека сегашните капацитети на ГСП не можат во целост да ги задоволат потребите на градот, плус и малтеритирање е трансфер од една на друга линија, колку и тоа да е добро средено.Иако како град Београд е преубав, сепак јавниот сообраќај не е ништо подобар од скопскиот.


Ненаде, во кои делови од градот се чувствува најголема преоптовареност од автобуски линии, кој е оној сегмент од Белград каде што постоечките форми на јавен превоз не можат да одговорат на потребите на граѓаните?
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 07-Mar-2013 at 13:32
Originally posted by BOJAN



Ненаде, во кои делови од градот се чувствува најголема преоптовареност од автобуски линии, кој е оној сегмент од Белград каде што постоечките форми на јавен превоз не можат да одговорат на потребите на граѓаните?


У делот од Нови Београд према Земун. Сите три автобуси кои ги сменивме беа преполни иако на станица не чекавме ни 2 минути. Од друга страна пак, некако најдобра поврзаност имаат периферните населби спрема Авалската кула и делот од Нови Београд према Делта Сити. Али и покрај добрата поврзаност со линии, сепак малтретажа е за да стигнеш до одреден дел од градот, кој е оддалечен повеќе од 8-9 км, да мора да мењаваш 2-3 линии.
Сепак ова се темели чисто на моето искуство и на начинот на кој ги користат линиите луѓето кај кои престојував периодов во Београд.

Но има и една позитивна ствар, такозвани експресни линии, не стојат на многу станици, удобни мерцедес комбиња, со едина мана што во нив мора да се плати карта
23ka.wordpress.com
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 16-Jun-2013 at 10:20
Noviteti uskoro.
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 25-Jul-2013 at 10:15
Stigli
Originally posted by Stefan Bgd

Potom kormila preuzimaju naši vozači, i nove lađe prave prvi počasni krug po garaži odakle su odvezeni na parking. Gar.broj 3005 postrojen u koloni:

Instrument-tabla VDO koja nam je već dobro poznata iz prethodnih Ikarbusovih vozila i vrhunski izrađena i opremljena kabina vozača:

Pošto slike nisu moje, ostale možete pogledati na
http://autobusi.net/forum/viewtopic.php?f=80&t=4367&start=1800
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 25-Jul-2013 at 10:26






Слике преузете са:
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1562298

Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 27-Jul-2013 at 17:44
Evo pronađoh ovaj snimak u telefonu, možete čuti glas koji najjavljuje stajališta.
Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 06-Aug-2013 at 18:34
А зошто гласовната најава е само на Српски? Прв пат слушам во јавен транспорт најава која не е и на Англиски.
Traveling.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: Brisbane
Online Status: Offline
Posts: 752
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 08-Aug-2013 at 15:55
Originally posted by Danndy

А зошто гласовната најава е само на Српски? Прв пат слушам во јавен транспорт најава која не е и на Англиски.


Во Германија најавите се и на англиски само за најбитните станици кои се од туристички интерес како аеродроми, останатите линии и станици се претежно само на германски.
Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 08-Aug-2013 at 16:41
Originally posted by mirakuliks


Originally posted by Danndy

А зошто гласовната најава е само на Српски? Прв пат слушам во јавен транспорт најава која не е и на Англиски.
Во Германија најавите се и на англиски само за најбитните станици кои се од туристички интерес како аеродроми, останатите линии и станици се претежно само на германски.


Во Берлин сигурно не.
Traveling.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3225
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 13-Aug-2013 at 08:06
Мислам дека јазикот на кој се најавуваат станиците не е најважната работа. Важно е дека Белград доби нови автобуси, иако стратегијата да се вложува во автобускиот јавен превоз за еден толку голем град мене воопшто не ми се допаѓа. Очекувам поголемо визионерство од тамошните власти и негово преточување во реалноста. Пред 10-15 години доколку некој ми кажеше дека Софија ќе добие најдобро метро на Балканот, а Белград нема ниту да го почне со градење, немаше да му верувам.
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 11-Sep-2013 at 21:31
Slike od pre desetak godina



Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3225
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 15-Sep-2013 at 10:11
Одлично ретро Александар . Постои ли можност да најдеш и да поставиш постари фотографии од јавниот превоз во Белград? Нешто од пред 20, 30, 40 години, па и повеќе?
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 578
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 02-Feb-2014 at 10:54
Ево мала помош ѕа сите што авионски притигнуваат во Белград а им треба превоѕ. Внимавајте на таксистите!! Они се арогантни, бескрупулоѕни и ако осетат дека сте "мек" ќе ве одерат. Јас имав многу непријатно искуство, они се арогантни.
Ги имате следниве опции:
-Минибус,линија А1, чини 350 динари, до центарот на градот, што не е многу оди релативно често, но проблем е што не е баш редовен ноќе и ако сте подалеку од центарот. Ево го возниот ред
-градски превоз број 72 (не го препорачувам), долго патува и оди низ некои преградија.
-такси: веќе реков погоре, внимателно! на самиот аеродром издаваат ваучери чинат 1800 динари до центар и 2400 (мислам, не сум баш сигурен) што мислам дека е скапо, посебно ако одите на приемр од Земун или НОви Белград. А исто така тоа со ваучерите баш и не им е добро разработено. Има можност да повикате такси по телефон го препорачувам , Пинк таксиони се ОК.
-Рента кар, има доста поволни можности, за некого кому му треба повеќе денови и треба повеќе да “врти“ по Белград, можда и најдобра опција. Мој предлог Уни рент, се разбира има и други.
И на крај најдобра опцја е некој да ве сочека и да ве одведе каде што треба и каде има добар провод
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 578
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 26-May-2015 at 17:04
da ja osvazam malku temava, rent a car e dobra solucija za vo Belgrad,mesto guzvanje so avtobusi ili taksisti koi ke ve derat.
Dva cenovnici na poeftini firmi

ceni
ceni
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4187
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 05-Jul-2015 at 15:20
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 91011

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.078 seconds.

Copyright ©2007 - 2017  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.