build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Тротоари

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 14>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 10-Aug-2020 at 13:02




https://twitter.com/tweetoptimistka/status/1292530424103804929/photo/1
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 10-Aug-2020 at 15:06
Во Автокоманда,делот каде прават доградби и надградби и со камиони се качуваат по тротоарите





https://www.facebook.com/groups/145337166272043
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 10-Aug-2020 at 15:14
По ул.Прашка во Тафталиџе(од твитер)



Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 10-Aug-2020 at 15:16
Во ред е да се паркираат на коловоз, поарно отколку на тротоар. Чаре? Едносмерни улици, со десната лента за паркирање, и пошироки тротоари со дрвја и клупи, а и велосипедски патеки ако има место. Во иднина купците на станови ќе се секираат дали има подземни гаражи, и инвеститорите ќе мора да ги градат.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 528
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 10-Aug-2020 at 15:35
Тоа е и единствен начин да се ослободат тротоарите, сите улици во и околу ваквите (од скоро) густо населени населби да станат еднонасочни, со простор за паркирање на самиот коловоз. Иако и тоа не е крајно ефективно решение, што се гледа и од сликата горе од ул. „Прашка“ која веќе е еднонасочна, сепак е чекор во вистинска насока. Следен чекор би бил на тротоарите да се постават столпчиња или високи рабници.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 10-Aug-2020 at 17:39
Originally posted by гитардемон

Во ред е да се паркираат на коловоз, поарно отколку на тротоар. Чаре? Едносмерни улици, со десната лента за паркирање, и пошироки тротоари со дрвја и клупи, а и велосипедски патеки ако има место. Во иднина купците на станови ќе се секираат дали има подземни гаражи, и инвеститорите ќе мора да ги градат.
или може на пример гаражните места во сите тие нови објекти да не седат празни
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 10-Aug-2020 at 18:06
За овие улички има место и за нешто вака:



А дури и ова е подобра опција:



А за градови како Битола, ова му е мајката (со џебови за паркинг, утовар/истовар, и со пристап до гаражите во кои жителите ќе мораат да паркираат, а не да чуваат зимница):


Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 10-Aug-2020 at 20:33
Немаме know-how за ваква калдрма и плочник да направиме која нема да пропадне после 1 година.

А сликата со Прашка кажува дека треба да се менува законот (или правилник што и да е) за паркинг места по стан. Не може низ цело Скопје дебар маала да правиме, па после да му ја мислиме за паркинг со осакатување улици, монтажни гаражи итн. Тоа е урбанистичко планирање наопаку.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 10-Aug-2020 at 22:14
Зашто тој утовар/истовар едноставно законски не го регулираат дека може да се одвива исклучиво од 23h-07h и готово. Едноставно е решението. Јебига, ќе пораснат цените на производите заради исплата на ноќни смени кај дистрибутерите, ама драстично ќе се зголеми квалитетот на урбаниот живот. Па крај краева тоа и е тајната на зголемување стандард, како едни со други да си плаќаме поскапо, така расте стандард со желба за подобро општество, а не со барање најефтина опција за све на сите страни, колку "да проаѓа" едвај работата за најефтино. Филозофии на живот се тоа, Low-GDP-man vs. High-GDP-man. Никогаш нема да научиме да сакаме да ни биде подобро за сите! Секогаш ќе има некој што мисли дека му текнало како поефтино да заебе, да ескивира некој трошок, да измуља некоја шема да ги заебе сите околу него по принципот "коле вола за кило меса". За сопственото "кило месо" да не даде 300-400 денара поголема дневница треба да "го заколеме волот" проточен сообраќај.

Edited by user8642 - 10-Aug-2020 at 22:17
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 10-Aug-2020 at 23:29
Originally posted by user8642

Зашто тој утовар/истовар едноставно законски не го регулираат дека може да се одвива исклучиво од 23h-07h и готово. Едноставно е решението. Јебига, ќе пораснат цените на производите заради исплата на ноќни смени кај дистрибутерите, ама драстично ќе се зголеми квалитетот на урбаниот живот. Па крај краева тоа и е тајната на зголемување стандард, како едни со други да си плаќаме поскапо, така расте стандард со желба за подобро општество, а не со барање најефтина опција за све на сите страни, колку "да проаѓа" едвај работата за најефтино. Филозофии на живот се тоа, Low-GDP-man vs. High-GDP-man. Никогаш нема да научиме да сакаме да ни биде подобро за сите! Секогаш ќе има некој што мисли дека му текнало како поефтино да заебе, да ескивира некој трошок, да измуља некоја шема да ги заебе сите околу него по принципот "коле вола за кило меса". За сопственото "кило месо" да не даде 300-400 денара поголема дневница треба да "го заколеме волот" проточен сообраќај.

Од овој аспект може да се разгледува и неплаќањето патарини преку одење низ селски патишта.
Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 565
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 11-Aug-2020 at 00:40
Originally posted by zabegan

или може на пример гаражните места во сите тие нови објекти да не седат празни


Стварно не може да се донесе некој факинг закон со кој се забранува продажба на паркинг места?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 18-Aug-2020 at 14:19
Го реконструираме тротоарот на крак на улица „Народен фронт“ во Капиштец, веднаш пред „Кам“ маркетот.
Во должина од 120 метри се реконструираат тротоарите, со што конечно ќе се реши проблемот со дивото паркирање и ќе се ослободи дополнителен простор за движење на пешаците.





https://www.facebook.com/sasha.bogdanovik
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 17-Nov-2020 at 12:20
ШИЛЕГОВ: ВОВЕДУВАМЕ НОВИ СТАНДАРДИ ЗА ГРАДСКИТЕ ТРОТОАРИ
Градот Скопје воведува нови стандарди во работењето при изградба и реконструкција на улиците, а според новите стандарди на квалитет се и широките тротоари и велосипедските патеки на бул. 11. Октомври, 8. Септември, Партизански одреди, Даме Груев и други.
- Мојата идеја е дека во следните две децении нашиот град треба да стане град со одржлив развој, град во кој надвор од автомобилскиот, секако мора да имаме соодветна инфраструктура и на алтернативниот сообраќај, пред се на велосипедскиот и на пешачкиот, како стандарди на коишто јас со граѓаните зборував во текот на мојата изборна кампања, а очекувам дека и граѓаните сакаат да ги применуваат. Ова е стандардот што веќе го работиме, гледате дека и центарот добива сосема нов лик и Скопје чекор по чекор станува онаков град каков што јас, меѓутоа и граѓаните на Скопје го замислуваме, а скопјани го заслужуваат – кажа Шилегов.
На булеварот 11. Октомври, на потегот од булеварот Кочо Рацин до улицата Стив Наумов (Филип Втори Македонски) покрај коловозот се реконструирани и тротоарите и велосипедските патеки согласно со најновите стандарди за одржлива урбана мобилност. Велосипедската патека и тротоарот се доволно широки и физички одвоени со жардинјера со средишно зеленило или со дрворед за кои е поставен систем за наводнување капка по капка.
Велосипедската и пешачката патека од коловозот се одвоени со заштитни столпчиња што дополнително ја зголемува безбедноста на пешаците и велосипедистите. За пешачките патеки исфрлени се од употреба плочките што брзо се оштетуваат и користен е печатен бетон кој е поотпорен како материјал и како таков поволен за пешачење.
На настанот присуствуваше и градоначалникот на Општина Центар, Саша Богдановиќ.







https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 17-Nov-2020 at 13:32
Одлична вест. Добро е да се има стандардизација од овој тип, уште да почне да се применува пошироко и ќе може да се каже дека имаме напредок.
ಠ_ಠ
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 17-Nov-2020 at 13:44
Тротоарите на Партизанска беа наново правени за време на Стефчо, сега пак ќе ги прават?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 17-Nov-2020 at 14:00
На Партизанска се веќе направени, од раскрсницата кај т.н. зграда Тифани до раскрсницата кај Соборна црква.
За сè има вторпат
Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 565
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 17-Nov-2020 at 14:14
Мене ептен ми се допаѓаат(не се совршени секако). Кога шетам по тротоарите кај Соборна се чувствувам убаво и "европски".
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 17-Nov-2020 at 18:24
Се е ова супер, само нема да се сложам за печатениот бетон (во текстот штампан ).
На секаде низ свет за тротоари се користат почесто павер елементи (кај нас познати како бехатон плочки) Ќе набројам неколку причини:
- подземните инсталации се (треба да бидат) најчесто под тротоарите. Откривањето на плочките е побезболно решение за санација на некој проблем одколку крпење на печатен бетон. Патем секаде низ свет инсталациите се под тротоарите, не под улиците. (Освен главните канализациски)
- Аатмосферските води подобро понираат на ваков тип на патека и немаме формирање на "вирови"
- овозможуваат креирање за најразлични дизајнерски креации. Разни форми, облици, бои, има и таки со отвори за трева. Поедноставено - разбиваат монотонија
- Полесно се вклопуваат плочки кои се наменети за лица со ограничена мобилност. инт
Со печатениот (штампан ) бетон ми изгледа дека некој сака да форсира свои фирим. Нешто слично како едно време бифшиот градоначалник на о. Карпош што "обожаваше" да реди бехатон.
Дискусијата за стандардизација е дефинитивно придвужување во права насока. Но покрај геометриските минимуми за профил на една улица тука поголема тежина треба да има квалитетот на: асфалтната база, типот и квалитетот на бехатонските плочки, квалитетот на асфалтната база за велосипетски патеки (кој патем треба да е различен), хоризонталната сигнализација (Шокло ), позиционирање на контејнери (многу битно), локација за позиционирање на вертикална сигнализација итн..
Мислам, вакви стандарди има низ сите посериозни европски метрополи. Поарно нека ископираат некој во целост како што треба, а не "штампан" бетон
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 17-Nov-2020 at 18:28
НОВИТЕ ТРОТОАРИ ГИ ПРАВИМЕ СО ПЕЧАТЕН БЕТОН НАМЕСТО СО БЕКАТОН ПЛОЧКИ, РЕЧЕ ШИЛЕГОВ

Град Скопје заврши со реновирање на тротоарите долж улицата 11 Октомври. Изведена е пешачка и велосипедска патека, патека за лица со оштетен вид и засадено е ново зеленило. Станува збор за стандарди кои што гарантираат целосна безбедност на граѓаните во трите видови на сообраќај, односно реконструкција на коловозите, одвојување на велосипедската и пешачката патека и изградба на дактилна патека.

Градоначалникот Петре Шилегов кажа дека за пешачките патеки исфрлени се од употреба плочките што брзо се оштетуваат и користен е печатен бетон кој е поотпорен како материјал и како таков поволен за пешачење.

„Кога зборувам за новите стандарди во Скопје, кога зборувам за новата инфраструктура, мислам токму на ова денеска што можеме да ја видиме дека се реализира чекор по чекор на улица 11 Октомври“, рече Шилегов.

Градоначалникот на Општина Центар Саша Богдановиќ кажа дека новите дактилни патеки се многу поквалитетно изведени во споредба со претходно кога биле изработувани од пластика која брзо се кршела и корнела и сега нив воопшто ги нема.

Пред еден месец Град Скопје заврши со реконструкција на коловозот на улицата 11 Октомври на потегот од крстосницата кај „Црвен крст“ до Собранието.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/novite-trotoari-gi-pravime-so-pechaten-beton-namesto-so-bekaton-plochki-reche-shilegov/
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 19-Nov-2020 at 21:04
плочките на страна, ова што го направиле со зеленилото меѓу патеките е одлично, ем физичка бариера, ем зеленило да освежува, се надевам ќе се одржува редовно

инаку од тоа што го имам видено во други градови, инсталациите се решени со плоча или решетка што се отвара и може да се влезе внатре, без трошоци за вадење и крпење

Edited by zabegan - 19-Nov-2020 at 21:07
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.111 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.