build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Мостови (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Мостови (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 28>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 03-Oct-2012 at 16:07
ФOTO: Новиот мост на каналот „Мала Рада“ во Драчево
Среда, 03 Октомври 2012 13:11

Жителите на селото Драчево, по повеќегодишни барања конечно добија мост на реката „Мала Рада”.



Пред граѓаните, градоначалникот на општина Кисела Вода Марјан Ѓорчев, заменик-министерот за локална самоуправа Сашо Лазаревски и директорот на ГД „Бетон” Трајче Трпевски, денеска свечено го пуштија во употреба новоизградениот мост на каналот на „Мала Рада”, кој ги поврзува селото и населбата Драчево.

-Мостот на реката „Мала Рада„ беше едно од приоритетните барања на жителите на селото и населбата Драчево во изминатите неколку години и ветувањето кое го дадовме пред три години пред жителите, денеска се исполнува. Со неговото пуштање во употреба денеска сметам дека сме направиле чекор напред во она што се нарекува заедничка работа со граѓаните и сметам дека така треба да продолжиме и понатаму, изјави градоначалникот Ѓорчев.

Тој порача дека со изградбата на мостот максимално се придонесе да се урбанизира и овој дел од општината, а земјоделците од селото Драчево веќе нема да мораат да преминуваат преку коритото на „Мала Рада”, туку преку новиот модерен мост ќе можат да отидат до своите земјоделски насади.



Пофални зборови за проектот имаше и заменик – министерот за локална самоуправа, Сашо Лазаревски.

-Во името на Владата на Република Македонија сакам да го поздравам и да му честитам на градоначалникот Ѓорчев за реализацијата на еден ваков капитален проект за жителите на Драчево и воедно да им упатам порака на сите градоначалници да го следат овој позитивен пример и на ваков начин да ги решаваат проблемите на граѓаните, порача Лазаревски.

Конструкцијата на мостот ја доби својата физиономија согласно со усвоеното решение, со кое, се премостува распон од 21,80 метри со плочеста конструкција со три отвори. Самиот мост пак, се состои од два строја.

Долниот строј е составен од два крајни, два средни столба и четири крилни ѕидови, кои се изведени од армиран бетон.

Коловозот на мостот е со широчина од шест метри, а се изградија и тротоари од двете страни. Од двете страни на мостот се поставени банкини и канделабри.

Градежните работи ги изведуваше ГД „Бетон“, а општината Кисела Вода за овој проект, од општинската каса, издвои 20 милиони денари за изградба на мостот и за реконструкција на пристапните улици во должина од околу 800 метри.

http://kurir.mk/republika/skopje/86850-FOTO-Noviot-most-na-kanalot-Mala-Rada-vo-Dracevo
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 03-Oct-2012 at 21:46
„-Во името на Владата на Република Македонија сакам да го поздравам и да му честитам на градоначалникот Ѓорчев за реализацијата на еден ваков капитален проект за жителите на Драчево и воедно да им упатам порака на сите градоначалници да го следат овој позитивен пример и на ваков начин да ги решаваат проблемите на граѓаните, порача Лазаревски. “

Покапитален од ова, амин.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 19-Oct-2012 at 23:42
Новиот мост на Дрим во Струга ќе се гради претстојната пролет

По измината речиси година и половина од рушењето на препознатливиот пешачки мост на реката Дрим во непосредна близина на Паркот на поезијата во центарот на Струга [»мапа], локалната самоуправа конечно се огласи со информации за новиот мост кој треба да се изгради на негово место. Градежните работи треба да започнат во текот на пролетните месеци од 2013 година, а финансиската конструкција за целокупниот зафат изнесува 300.000 евра. Во моментов се привршува техничката документација како и постапката за избор на градежна компанија која ќе го реализира инфраструктурниот објект. Избраното идејно решение на распишаниот конкурс веќе е публикувано во јавноста.

Од Општина Струга објаснуваат дека причината за одложување на почетокот на градба лежи во недостигот на финансиски средства, кои треба да бидат обезбедени од локалниот буџет во висина од 200.000 евра и од Министерството за транспорт и врски во износ од 100.000 евра. Мостот кој помеѓу стружани беше познат и како „Мостот на Нина“ беше урнат во јуни 2011 година поради неговата руинираност и небезбедноста на пешаците кои го користеа, за што претходно се изјасни и експертска комисија од Министерството за транспорт и врски која изврши проценка на неговата конструкција.

 

Победничкото идејно решение за новиот мост:

Новиот%20мост%20на%20Дрим%20во%20Струга     Новиот%20мост%20на%20Дрим%20во%20Струга     Новиот%20мост%20на%20Дрим%20во%20Струга



#
Објавено на 19.10.2012 во категорија Вести.

Тагови: Градска инфраструктура, Инфраструктура, Мост на Нина, Мостови, Струга, Тендери и лицитации

http://www.build.mk/?p=19584
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 24-May-2013 at 11:06
Се гради нов мост во кочанско

Започна изградбата на мостот на Голема река кај кочанското село Полаки. Проектот е тежок околу два милиони денари што ги обезбеди општината, а градежните работи се очекува да завршат на почетокот на август. Мостот долг седум и широк пет метри, ќе ги поврзе Кочани и месноста Крушка со Полатските маала.

Во атарот на село Полаки, каде што се гради мостот на Голема река, моментно живеат 70-тина жители чиј број расте во текот на летото.

http://faktor.mk/archives/49046?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=se-gradi-nov-most-vo-kochansko
За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 15-Sep-2013 at 22:26
Датум: 15.09.2013, 17:49
СПОРЕД НОВИОТ ГЕНЕРАЛЕН УРБАНИСТИЧKИ ПЛАН

НА ВАРДАР ЌЕ СЕ ГРАДАТ ОСУМ НОВИ МОСТА


Нови мостови ~ се потребни на метрополата, а откако Град Скопје ќе ги заврши двата пешачки моста што неодамна ги најави, следни приоритети ќе бидат сообраќајните премини преку Вардар. Новиот Генерален урбанистички план (ГУП) предвидува изградба на осум нови моста - некои пешачки, некои за возила, а сите со цел да се олесни движењето на граѓаните и да се скрати патувањето меѓу двата брега на реката.

Градските власти неодамна ја презедоа обврската за изградба на два моста за пешаци, на двата краја од Скопје. Првиот ќе ги поврзува населбите Ново Лисиче и Маџари, поточно од последната станица на автобуската линија „15“ кон Вардариште. Вториот мост ќе се гради на Матка, а Град Скопје веќе ги распиша огласите за избор на идејно решение.

Трет мост за Аеродром

Скопјани за преминување преку реката на располагање имаат 15 моста, меѓу кои во Сарај, Хром, „Обединети нации“, пешачкиот мост „Газела“, „8 Септември“, пешачкиот кај Влада, „Гоце Делчев“, Kамениот мост, „Око“, Мостот на уметноста, „Слобода“.Следуваат Мостот на револуцијата, кај Транспортен центар, еден пешачки мост и мостот „Тодор Александров“, поранешен „Близнак“.

Откако ќе бидат завршени двата пешачки моста, следен што ќе го гради Градот е сообраќаен и тоа во Аеродром, кај салата МЗТ. Според направените анализи, потребата од неговата изградба е итна. Но, ќе се гради кога градскиот буџет ќе биде доволно силен за такво нешто.

- Овој реон ќе се спои со Ќерамидница и потоа со булеварот Гоце Делчев кај МРТ. Тој е потребен поради тоа што Аеродром има само еден влез, кај железничката станица, и еден излез, кај Ново Лисиче, односно мостот „Тодор Александров“. Тој мост е трет приоритет во Аеродром, а работиме на вториот, односно на растоварување на сообраќајот во оваа општина. Тоа ќе се случи со проширувањето на улицата Трета македонска бригада, со нови две коловозни ленти. Оваа улица со булеварско решение ќе се спои со булеварот Kрсте Мисирков кај Олимписки базен - објаснува Неделчо Kрстевски, портпарол на Град Скопје.

Во истата општина, но во населбата Лисиче, освен еден пешачки мост, според ГУП е зацртан и сообраќаен мост кај улицата Индустриска, кој треба да ги поврзе Лисиче и Маџари.

Уште се чека на тунелот под Kале

Во ГУП и натаму се предвидени клучните мостови што се дел од примарната сообраќајна мрежа, тој кај Владата и во Маџир Маало. Мостот кај Владата е продолжение на булеварот Kлимент Охридски, кој откако ќе ја премости реката треба да минува во тунел под Kалето и да се поврзе со улицата Никола Kарев во Чаир, која исто така е предвидена да прерасне во булевар од примарната мрежа, односно урбан автопат. Идејата за урбани автопати каде што може безбедно да се вози со поголема брзина е стара повеќе децении, од планот од 1965 година. Оттогаш е и идејата за изградба на булеварот Kрушевска република, кој треба да мине со мост преку Маџир Маало и треба да служи како брза попречна врска меѓу северниот и јужниот дел на градот.

- Ако некогаш се изгради булеварот, во секој случај ќе се изведе и мостот - велат од Градот.

Реализацијата на овие два моста е неопходна за развојот на Скопје, но е скапа и засега не е на листата со приоритети, особено не мостот кај Маџир Маало.

Мост што има шанси поскоро да биде изграден е тој што е предвиден во Kарпош, како продолжение на улицата Љубљанска, која поминува покрај „Сити мол“.

- Тој ќе се гради преку Вардар и ќе се поврзе со булеварот Словенија. Тој е планиран за да служи за поврзување на северниот дел од градот со Kарпош, поточно Визбегово, Злокуќани, Бардовци, Зајчев Рид и да придонесе за нивна побрза урбанизација - вели Kрстевски.

Во Kарпош е планиран и друг мост преку Вардар, мошне посакуван и атрактивен, како продолжение на булеварот Илинден. Овој булевар е зацртан преку Влае, покрај брегот на реката Лепенец, до Волково, каде што треба да излезе на северната обиколница. За овој мост опозицијата во Град Скопје смета дека треба да биде меѓу приоритетите, но власта гледа поинаку.

- Приоритетите ги диктира сообраќајот, а нашите анализи велат дека во тој реон нема тесно грло, поради постоењето на мостот „Обединети нации“ и поради вториот мост подолу, во Хром, кои значително го растоваруваат сообраќајот - вели Kрстевски.

Јорданка Ивановска

http://dnevnik.mk/?ItemID=4B97E7DB50F511428402DA2131DAE8F3
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 16-Sep-2013 at 12:19
Врска нема ова од нов урбанистички план, се датира од пост-земјотресниот план ...
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 16-Sep-2013 at 22:02
Originally posted by gorco

Врска нема ова од нов урбанистички план, се датира од пост-земјотресниот план ...
и од плановите после него... единствен нов план е што планираат да изигруваат месии и од основни сообраќајни решенија да прават голема галама, тоа е се
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 17-Sep-2013 at 11:58
По завршување на проектов Скопје2014 догодина кој очигледно е дека на некој начин го разедини народот, убаво би била Владата да започне со нов проект во кој ќе изгради некој сообраќаен мост како чекор кон зближување и соживот.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 06-Dec-2013 at 08:50
Мостот за Сарај и Матка

За сè има вторпат
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 18-May-2014 at 21:50
За време на изградбата на мостот кај транспортниот центар во Скопје.
Ова би требало да е 2004 година.

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 26-Jun-2014 at 16:12
Реконструкција на мостот „Гемиџии“ во Велес





МИА.мк
За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 06-Jul-2014 at 02:52
Мостот "Гемиџии" Велес сликано денес..







Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 06-Jul-2014 at 02:54








Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 21-Jul-2014 at 15:18
Гемиџии


23ka.wordpress.com
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 25-Jul-2014 at 17:32
Привршува реконструкцијата на коловозот на мостот Гемиџии

Интензивните градежни работи кои се случуваат на мостот Гемиџии треба да допринесат што поскоро да биде реконструиран коловозот за да може истиот да биде отворен за сообраќај.

Информациите на ЈП за Државни патишта дека многу скоро по мостот ќе се одвива сообраќај ги потврдуваат и фотографиите кои ги направи Радио Голди.



http://lisica.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=7569%3A2014-07-25-16-19-11&catid=93%3Aglavni-vesti&Itemid=758

Edited by jyvation - 20-Oct-2014 at 17:32
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 04-Aug-2014 at 23:49
Од утре мостот Гемиџии повторно ќе биде прооден

Сообраќајниот хаос во центарот на градот од утре ќе биде веќе минато. Како што пренесува радио Голди, мостот Гемиџии утре ќе биде отворен за сообраќај. По него со автомобил но и пеш ќе може да се преминува од едната до другата страна на Велес.

Поради реконструкција , мостот Гемиџии три месеци беше затворен за сообраќај. Првично реконструкцијата на коловозот беше предвидено да трајат до крајот на овој месец.Интензивните градежни работи придонесоа скоро еден месец порано од планираното мостот да биде пуштен за сообраќај, објавува локалното радио Голди.

http://lisica.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=7658:2014-08-04-13-04-29&catid=93:glavni-vesti&Itemid=758

Edited by jyvation - 20-Oct-2014 at 17:32
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 05-Aug-2014 at 10:43
Готов е

Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 05-Aug-2014 at 13:24

Дејан Таневски

Edited by jyvation - 05-Aug-2014 at 13:24
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 09-Aug-2014 at 20:29
а зошто во санацијата не влегува префарбување на ивиците и реновација на оградата?
и зошто мора секој проект во македонија да завршува без чистење на улицата со една најпроста метла?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 09-Aug-2014 at 21:08
Originally posted by zabegan

а зошто во санацијата не влегува префарбување на ивиците и реновација на оградата?и зошто мора секој проект во македонија да завршува без чистење на улицата со една најпроста метла?



Горе доле оној најкрупен проблем се заврши.Оградата се решава со 2 канти боја.На секои 2-3 години ја освежуваат нема да ја остават така.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 28>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.223 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.