build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Мостови (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 28>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 19-Nov-2020 at 18:07
Точно е, грубо го препокрива препознатливиот поглед од мостот на секоја "разгледаница" од Богомила. Исто како што во Скопје се затскрива камени мост од двете страни со новокомпонованите Ск14 мостови. За ова од архитектонски аспект имаше добар текст на МАРХ Портал https://marh.mk/starite-mostovi-degradirano-nasledstvo-slucaj-bogomila/.

За Богомила најдобро решение ќе беше мост скроз западно од селото и обиколување на селото со нов пат покрај пругата, целосно да се извади регионалниот пат надвор од селото. Зашто во Богомила не е проблем само мостот. Ова е едно од ретките села кај што има рушено чардаци за да се ослободи простор да тераат камионите со дрва што ја пустошат Јакупица.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 19-Nov-2020 at 18:32
Јас како што приметувам дури и така го асфалтирале десниот брег на мостот, што дури е и оневозможено премин по стариот мост (точак, запрежна кола, итн.). Сепак мостот издржал толку време и треба да си ја зачува функцијата, а не да го оставиме во пиреј и да пропаѓа.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 14-Dec-2020 at 18:07
Поради видливи оштетувања ќе се реконструира мостот на булевар „8 Септември“



– Град Скопје преку Секторот за планирање и уредување на просторот во континуитет ја следи состојбата на мостовите во негова надлежност и од досегашните согледувања од страна на стручни лица, тие се во стабилна состојба, констатираат градските власти. Професорот на Градежниот факултет, Горан Марковски, нагласува дека доколку овие контроли се спроведуваат редовно, последиците ќе бидат помали, а ќе бидат и помали трошоците за евентуални поправки и корекции



На мостот на булеварот „8 Септември“ кај хотелот Александар Палас има видливи оштетувања на мостовската конструкција, поради што градските власти одлучија да се направи санација на овој објект. За таа цел Град Скопје објави тендер за избор на проектант кој ќе направи изработка на Основен проект за реконструкција на мостовската конструкција, а претходно да се направи увид дали има оштетувања на бетонската плоча по која се одвива сообраќајот.

– Со оваа јавна набавка треба да се избере изведувач кој ќе направи основен проект со кои би се опфатиле реконструкција на мостовската конструкција, како и дилатациите на мостот. Дополнително, со основниот проект треба да се изврши и увид на тоа дали има оштетувања и на бетонската конструкција на мостот по која се одвива сообраќајот – потврдуваат градските власти.

Мостот на булеварот „8 Септември“ е во должина од 126 метри, а последна комплетна реконструкција, како што информираат од Градот, е извршена во 2009 година. Оттаму додаваат дека реконструкциите на мостовите и дилетациите се вршат по потреба.

– Град Скопје преку Секторот за планирање и уредување на просторот во континуитет ја следи состојбата на мостовите во негова надлежност и од досегашните согледувања од страна на стручни лица, тие се во стабилна состојба – констатираат градските власти.

Контрола на мостовите се врши во зависност од состојбата и увид на самото место, односно во зависност од потребите на конкретен мост.

– Самото тековно одржување на мостовите (фуги и дилатации) е редовна активност и за тоа има ставки во сите буџети на Град Скопје – тврдат од Градот и потсетуваат дека минатата година е извршена реконструкција на дилетациите на мостот „Гоце Делчев“, во Центар, како и на мостот на реката Серава на Јадранската магистрала кај Момин Поток.

Професорот по предметот Бетонски конструкции и мостови на Градежниот факултет во Скопје, Горан Марковски објаснува дека според стандардите за одржување и контрола на мостовските конструкции, контролите се вршат на период од една до пет години кога се прават подетални истражувања за да се види во каква состојба е мостот.

– Сè зависи од длабочината, односно начинот на кој се врши прегледот. Доколку овие контроли се спроведуваат редовно, последиците ќе бидат помали, а ќе бидат и помали трошоците за евентуални поправки и корекции – додава професорот.

Марковски вели дека на една година се вршат визуелни контроли дали од некаде неконтролирано тече атмосферска вода, се контролираат сливниците, дали оградата има оштетувања, дали има корозија или некои други повидливи оштетувања. На пет години пак, контролата се врши со употреба на инструменти и се утврдува состојбата на бетонот.

Тој додава дека исто како и кај луѓето кои треба да вршат повремени контроли на здравјето, и кај мостовите ваквите контроли се база за живот, односно за нивната трајност.

– Токму затоа средствата потребни за мониторинг на мостовските конструкции и други објекти, и за нивно одржување мора да бидат земени предвид уште при носењето на одлуката за нивно градење – дециден е Марковски.

https://www.vecer.press/поради-видливи-оштетувања-ќе-се-рекон/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 15-Dec-2020 at 18:08
Обединети нации чекаат да падне веројатно за да се обнови.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 16-Dec-2020 at 18:40
Реконструкција на мост на река Пчиња или т.н. Искрин мост, на регионалниот пат Куманово-Свети Николе
Искрин мост може слободно да го ставиме во рубриката „верувале или не“ бидејќи е изграден пред 50 години и оттогаш не е поправан ниту реконструиран и е еден од најдолгите во државата, 335 метри. Сепак, годините си го направиле своето. Токму затоа Јавното претпријатие за државни патишта издвои околу 2 милиони евра за негова санација.
Санација на мост е сложен процес и условно речено „видливите“ работи доаѓаат на крајот. Но, на помалку видливите интензивно се работи. Па така, во тек е зајакнување на средните столбови/џекетирање (проширување на постоечкиот пресек на столбот за д=15 см). Мостот има 8 средни столбови и два крајни. Досега комплетно се санирани 3 средни столба, а на 2 столба се врши санација. Исто така, паралелно се работи и на зајакнување на двата главни челични носачи. На наша голема радост санацијата на мостот се одвива побрзо од предвидената динамика и така ќе продолжи и во наредниот период.
Рокот за завршување на целата интервенција е до јуни 2022 година.







https://www.facebook.com/drzavnipatista
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 17-Dec-2020 at 13:37
Konecno!!! GOLEMA STAMOTA za site nadlezni sto so godini gi izlozuva svoite gragani na opsnost. Pred 3-4 godini ja vozev ovaa delnica i iskreno se shokirav koga vidov vo kakva sostojba e ovoj most.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 30-Dec-2020 at 13:14
Честитки за граѓаните на Општина Прилеп за новиот мост кој денеска го пуштивме во употреба заедно со Градоначалникот Илија Јовановски







https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 30-Dec-2020 at 17:53
Јас мислев дека е заебанција ова, сакате да ми кажете дека ова е сериозно
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 30-Dec-2020 at 22:45
Јас мислев прво дека е ова некаде од источната страна на Прилеп каде очајно му треба на градот уште еден мост за пристап према населба Типски, касарната и стариот пат за Велес. Уствари мостов е замена за стар постоечки и потесен мост на западниот крај кај железничката меѓу Точила и Сточен Пазар.
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 983
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 02-Jan-2021 at 04:34
Незнаев дека Мостот на поезијата во Струга добил ново име...ај честито
ПС. Од Јагуар си го бараат назад емблемот



Edited by kiriOK - 02-Jan-2021 at 06:02
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 19-Jan-2021 at 11:14
МОСТОТ ОБЕДИНЕТИ НАЦИИ Е ЦЕЛ КРПЕНИЦИ, ШИЛЕГОВ ВЕЛИ ЌЕ СЕ САНИРА КОГА ЌЕ СЕ ВОВЕДЕ АВТОБУСКОТО МЕТРО



Мостот Обединети нации кој ги поврзува населбите Влае и Карпош 4 е цел крпеници и потреба му е итна санација. Постојано се отвораат нови дупки не само на коловозот, туку и на пешачката и велосипедската патека. Пред два дена дупките кои зјаеа на асфалтот на коловозот беа закрпени од екипи на ЈП „Улици и патишта“. Оградата на мостот е стара, рѓосана и на некои делови оштетена.

Професорот Горан Марковски од Катедрата за бетонски конструкции и мостови на Градежниот факултет пред две години за САКАМДАКАЖАМ.МК изјави дека мостовите во Скопје не се во таква критична состојба за да стравуваме од поголеми хаварии или нивно ненадејно уривање, но вакви важни инфраструктурни објекти треба да бидат под постојан стручен надзор, подложени на соодветни контроли и перманентна грижа. Марковски посочи дека токму мостот Обединети нации има потреба од поправка и санација поради дотраеност на некои од неговите елементи.

Иако на мостот му е потребна итна реконструкција како што тоа беше направено на мостот Гоце Делчев, тој со години не е чепнат. Град Скопје пред две години во рамките на реконструкцијата на сообраќајниците низ градот го реновираше булеварот Партизански одреди од Влае до Карпош 2. Но, мостот не беше саниран.

Градоначалникот на Скопје Петре Шилегов вели дека за да не се прават двојни трошоци, мостот Обединети нации ќе се реновира кога ќе се воведе новиот јавен превоз во градот или автобуското метро.

„Во Град Скопје во тек е изработка на идејно-сообраќајно решение за ‘Бас рапид транзит‘ кој како коридор ќе го користи и мостот Обединети нации. Тоа подразбира дека откако ќе започнеме со негова реализација, кон крајот на оваа година неминовно ќе биде да се изврши и целосна реконструкција на постојниот мост или изградба на нов мост, што ќе зависи од усвоеното сообраќајно решение како и финансиските средства со кои располага Градот. Во меѓувреме, екипите на Град Скопје вршат постојан надзор и санација на евентуалните оштетени делови. Мостот е под перменентен надзор, а анализите кои ги правиме покажуваат дека е стабилен“, вели Шилегов.

Мостот Обединети нации е со дожина од 98 метри и широчина 13,4 метри. Две ленти од мостот биле изградени уште пред катастрофалниот земјотрес во 1963 година. Сегашната форма ја добил во средината на 1960-те години, кога се градел булеварот Партизански одреди. Официјално мостот е пуштен во употреба во 1967 година.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/mostot-obedineti-natsii-e-tsel-krpenitsi-shilegov-veli-ke-se-sanira-koga-ke-se-vovede-avtobuskoto-metro/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 22-Jan-2021 at 14:32
После 50 години, од самата негова градба, денес за прв пат го реконструираме мостот на регионалниот пат Куманово - Свети Николе. Тој е со должина од 335 метри и е еден од најголемите мостови во државата.









https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 11-Feb-2021 at 13:13
Се подготвува проектната документација за пешачки мост на Кочанска Река.

Мостот ќе има современ дизајн, челична конструкција со футуристичка линија, ќе биде поплочен со гранитни плочки. Тој ќе биде врска помеѓу Летната сцена на Центарот за култура „Бели мугри“ и источниот влезот на Трговскиот центар.







https://www.facebook.com/opstinakocani
Back to Top
zorant View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Aug-2019
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote zorant Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 11-Feb-2021 at 13:31
Originally posted by stef4o

Се подготвува проектната документација за пешачки мост на Кочанска Река.


Целосно непотребен, барем според мене. Ќе биде сместен помеѓу два други моста кои се доста блиску, а од кои едниот е само пешачки.

Тој и симболично, со неговото име „Пријателство“, и реално ќе поврзува две централни целини во градското подрачје

И „симболиката“ ми е некако промашена. Не гледам раздвоени целини кои треба дополнително да се поврзат и да се „спријателат“.


Edited by zorant - 11-Feb-2021 at 13:37
Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 565
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 11-Feb-2021 at 15:58
Не е целосно непотребен, овозможува директна врска на трговскиот центар со паркот, без биколење(иако тоа биколење е 100 метра ) ама во ова време дефинитивно не е приоритет. Башка и не ми се допаѓа изгледот многу. Нека ги чуваат овие пари и нека штедат за мостот и кружниот тек подолу, кој дефинитвно е најпотребен моментално во Кочани.
Back to Top
zorant View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Aug-2019
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote zorant Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 12-Feb-2021 at 10:54
Originally posted by FT

Не е целосно непотребен, овозможува директна врска на трговскиот центар со паркот, без биколење(иако тоа биколење е 100 метра ) ама во ова време дефинитивно не е приоритет. Башка и не ми се допаѓа изгледот многу. Нека ги чуваат овие пари и нека штедат за мостот и кружниот тек подолу, кој дефинитвно е најпотребен моментално во Кочани.


Не знам, на мене повеќе ми се допаѓа погледот кон зеленилото покрај реката.

А и како што многу луѓе пишуваа низ коментари на фејсбук, мислам попотребно е да има мост подолу после железничкиот.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 08-Mar-2021 at 18:37
Еве колку време треба да се спојат улица 15ти корпус со населба Ченто, кај Фершпед (поранешен автопазар). 4 дена !!! Барем така се прави тоа со години во нормален свет.

   
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 24-Jul-2021 at 10:26
БЕЗ НАЈАВА, ЦЕЛОСНО ЗАТВОРЕН МОСТОТ НА РЕКАТА ПЧИЊА НА ПАТОТ КУМАНОВО-СВЕТИ НИКОЛЕ, КОЈ ЕДНА ГОДИНА СЕ РЕКОНСТРУИРА





Од вчера попладне, целосно е затворен за сообраќај мостот на реката Пчиња во селото Доброшане на регионалниот пат Куманово-Свети Николе, кој веќе една година се реконструира. На коловозот е поставена светлосна сигнализација за забрана за движење, а на двете страни на мостот е истурена ризла која ги спречува возилата да поминуваат.

Забраната за движење во наредните 100 дена вчера ја објави АМСМ, без претходна најава од надлежните која е причината.

„‘Синтек инженеринг‘ известува дека поради санациски работи, мостот на реката Пчиња во Доброшане во наредните 100 дена ќе биде затворен за сообраќај. Се поставува сигнализација која ќе го регулира сообраќајот од и кон Куманово“, беше објавено на сајтот на АМСМ.

Граѓаните кои ги сретнавме на мостот кажуваат дека сообраќајот е прекинат вчера околу 14 часот, по што возилата од двете страни се враќаат назад или го користат селскиот пат кој поминува под мостот и преку селото Шупли Камен излегува на магистралниот пат. Тие се жалат дека патот е многу ископан и по него можат да се движат само џипови. Не е обележан и нема поставено табли каде се вклучувањето и исклучувањето, па ретко кој знае дека може да го користи.

Револтирани се и жителите од околните села бидејќи немаат друг пристап до дома. Проблеми при враќање од работа вчера имале и вработените во затворот К`шње, кои комбето ги оставило пред мостот, па откако го поминале пешки, продолжиле со автомобили.

Која е причината за затворањето на мостот, никој не знае. Санацијата на Искрин мост започна минатата година, а надлежните најавија дека рокот за завршување на целата интервенција е 24 месеци, до јуни 2022. Овој мост е еден од најдолгите во државата со должина од 335 метри, а Јавното претпријатие за државни патишта обезбеди околу два милиона евра за негова реконструкција.

Мостот е изграден пред 50 години и оттогаш не е поправан, ниту реконструиран, па се наоѓаше во очајна состојба.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/bez-najava-tselosno-zatvoren-mostot-na-rekata-pchina-na-patot-kumanovo-sveti-nikole-koj-edna-godina-se-rekonstruira/
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 24-Jul-2021 at 12:16

Ovoj most go vozev pred 5-6 godini. Slikata bese zastrasuvacka, imav vpecatok kako mostot da e napusten i se raspaganja sam od sebe.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 21-Aug-2021 at 08:38
‘РЃОСАНИОТ И ОШТЕТЕН ЖЕЛЕЗЕН МОСТ ВО ВЕЛЕС ПО 40 ГОДИНИ КОНЕЧНО ТРЕБА ДА СЕ ОСВЕЖИ СО НОВА БОЈА





На Железниот мост во Велес итно му се потребни заштита и фарбање. Тој со години е незаштитен од надворешните влијанија, па дождот и временските неприлики оставија трага на челичната конструкција. Најмалку 30 години, мостот не е допрен.

Првиот сосед Наце Алексовски, кој и самиот бил железничар, дваесетина години на негов трошок ја одржуваше пешачката патека од дрвени прагови, додека во 2011 локалната власт не постави метална.

„Има 40-ина години како не е офарбан. Се сеќавам дека толку време мина, зашто тогаш во дворот од мојата куќа ги оставаа кофите со фарба. Оттогаш не е заштитен. Пред некоја година ги сменија праговите, но конструкцијата не е допрена“, вели Алексовски.

Заедно со Градскиот саат и Спомен костурницата, Железниот мост е знаменитост на Велес. Изграден во 1922 година, кога се градела пругата Велес-Штип, мостот е симбол на градот, но е во лоша состојба, `рѓосан и оштетен. Од МЖ Инфраструктура најавуваат дека е во план да се фарба следната година. Годинава биле обновени три помали моста во земјава.

„Во програмата за идната година се предвидува фарбање на три железнички моста, меѓу кои и во Велес. Во тек е процесот на подготовка на тендер за реализација на оваа активност“, соопштија од МЖ Инфраструктура.

Градоначалникот на Велес, Аце Коцевски, планираше поради малиот број на композиции, мостот да се користи и за автомобили, но таа идеја кај надлежните не помина. По Железниот мост повеќе од три месеци не поминуваат возови, колку што е во прекин железничкиот сообраќај на линијата Велес-Кочани.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/rgosaniot-i-oshteten-zhelezen-most-vo-veles-po-40-godini-konechno-treba-da-se-osvezhi-so-nova-boja/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 28>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.