build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот - Турција

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Од регионот - Турција
    Posted: 18-Aug-2011 at 14:26
Бидејќи некако има мала застапеност, скоро никаква, на слики од патиштата низ Турција, ќе постирам десетина кои се дел од потегот грчко-турска граница до Кушадаси.

1. До лани најзастапениот тип на патишта низ тој дел од Турција


2. Од што се изградени


3. Фрлени камења и врз нив поминато со ваљак и ете пат. Иначе се многу издржливи и речиси и да не може да се најде дупка


4. Полека почнуваат со изградба на асфалтирани патиша. И што е доста интересно не штедат на асфалт па двата слоја зафаќаат некои пола метар со сигурност


5. Најголем дел од патиштата, од слободна проценка некои 80%, се 2X2 и плус по една споредна лента од страна. Кај нив тоа е обичен регионален пат, кај нас тоа веднаш би го претвориле во автопат


6. Уште по некоја слика од "камените" патишта


7. Најголем дел се во изградба


8.


9.


10. Проблемот зошто овие патишта не се во рангот на автопатиша е затоа што поминуваат низ голем број на населени места. Еден типичен мал град во Турција


11. Автопат Измир-Ајдин Е87


12.


13.


14.


15.


16. И една класика, смет покрај пат. Се гледа дека 500 години оставиле голема трага и кај нас


За жал на два пати го преспав Измир и не можев да ја сликам неговата инфраструктура, затоа што Измир за само 3-4 години од град со ужасно лоша инфраструктура, поочајна и од скопската, успеа да изгради неколку подземни сообраќајници, тунели, вијадукти, со еден збор цел град, со над 2 и пол милиони жители, го поврзаа со урабни автопатишта.








Edited by N23 - 18-Aug-2011 at 14:28
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 18-Aug-2011 at 14:33
Originally posted by N23

Бидејќи некако има мала застапеност, скоро никаква, на слики од патиштата низ Турција, ќе постирам десетина кои се дел од потегот грчко-турска граница до Кушадаси.


Ајде сега мала застапеност,кажи сакам да се пофалам Турција на одмор бев    Шала настрана Турција во сите показатели граби пред сите земји во регионов.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 18-Aug-2011 at 15:36
Originally posted by ovaj_stariov


Ајде сега мала застапеност,кажи сакам да се пофалам Турција на одмор бев    Шала настрана Турција во сите показатели граби пред сите земји во регионов.


Хаха што да се фалам 8-ма година сум таму. До пред година-две беа барем 20 години поназад од нас во инсфраструктурен план, а сеа ние сме толку години зад нив. Единствен нивен проблем што не можат да се развијат на ниво на една високоразвиена западно европска земја е социјалниот заостаток од 30-тина години, едноставно на владата тоа и одговара и преку популизам сличен на нашиот го замотуваат народот. Но барем кај нив освен во гигантски споменици се инвестира и во инфраструктурата, а тоа се гледа и по двојното зголемување на патарините, пари кои за разлика од нас ги враќаат во патиштата.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 18-Aug-2011 at 20:52
Nema da navedam primeri za populizam no moram da kazam deka ovaa vlada praktikuva primitiven populizam. Koga sme veke kaj patnata infrastruktura moram da go spomnam patniot pravec Radovis-Strumica. Nie uste po kaldrma se vozime pogolemiot del od graganstvoto se uste se pali na spomenici. I koga vo ekot na izbornata kampanja Stavrevski ke i' kaze na javnosta deka vladata ke gradi ekspresen pat Stip-Strumica (nad 200 milioni evra) a pritoa za poslednite 5 godini istata taa vlada ne izgradila nitu eden metar od istata taa delnica bezobrazlukot doaga do tocka na vrienje. Da, toa veke ne e populizam, toa e potcenuvanje na nasata inteligencija.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 18-Aug-2011 at 21:08
нека ме исправи некој ако грешам,ама мислам дека премиерот рече дека за овој патен правец најголем проблем било тоа што досега воопшто немало проект за него,а барем ние на форумов знаеме што све треба да се направи за да се добие проект за таков пат.милион испитувања,па катастар,не дај боже експропријација и тн.ако е некој поупатен за овој проект нека кажи,ама ако е тоа точно вината паѓа повеќе на тие пред него,а ако не е точно треба
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 18-Aug-2011 at 21:20
Originally posted by gjoko

нека ме исправи некој ако грешам,ама мислам дека премиерот рече дека за овој патен правец најголем проблем било тоа што досега воопшто немало проект за него,а барем ние на форумов знаеме што све треба да се направи за да се добие проект за таков пат.милион испитувања,па катастар,не дај боже експропријација и тн.ако е некој поупатен за овој проект нека кажи,ама ако е тоа точно вината паѓа повеќе на тие пред него,а ако не е точно треба
Gjoko, za ovoj pat ima posebna niska,
mozes tamu da procitas. Inaku ova so proektov nema nikakva vrska. Ovoj pat (Stip-Strumica ca. 65km) pocna da se gradi 1992. Odtogas se izredija mnogu vladi i site (osven ovaa denesnava) izgradija po nekoj kilometar.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 18-Aug-2011 at 23:13
па јас не го спомнав овој проект,само кажав тоа што слушнав,и ако граделе порано незначи дека имале проект,тој рече све било на диво
Back to Top
Portal View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Portal Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 11-Sep-2011 at 16:01

Nie imavme podobri patista i infrastruktura od Turcija vo osumdsetite, posle toa se se smeni. Devedesetite nie stagniravme dodeka pak Turcija napreduvase. Posebno se voshituvacka hortikulturata koja ja imaat na pristapnite patista vo gradovite...

İmaat takvi avtopatista vo samite gradovi, kade nama semafori i zastoj vo soobrakajot, na temata rabotat naucno kade koga ke izrabotat nekoja delnica vi ja prezintira za kolku vreme treba da stignete od edniot del vo drugiot del na Istanbul (100 km)  deeka nie pred nekoja godina dobivme zaobikolnica...
Prviot avtopat bese E5 (D100) koj sto go povrzuvase so Ankara potoa toj stana obicen pat se napravi E80. Inaku vo gradovite ima mnogu nadvoznici i podvoznici ne bi mozele da gi sporedime so Skopje kade imame na sekoj 30-50 metri semafor kade cekate po 90 sekundi. Taka grad kakao Istanbul bi banknotiral hehe...
Inaku Ankara ima tolku vijadukti sto nejziniot gradonacalnik bil rekorder... 40 nadvoznici-podvoznici velat deka ima toj grad...
 Sistemot na naplatni kartici OGS/KGS e citanje na dalecinsko vo prolaz, dodeka pak sega na odmor koga bev rekoa deka ke voveduvaat nov sizstem mislam deka rekoa HGS koj sto pri pominuvanje od 140 km/h cita i odzema impulsi od karticata...  
Avtopatot koj sto ja povrzuva Turcıja so Ipsala Gracıja e E5 (D100) od osumdesetite godini dodeka pak E80 e noviot avtopat koj sto zavrsuva vo Edrene- Bugarija... 
ova e primer na viaduk na avtopat
 
kilometarski koloni srednata lenta rezervirana za takanareceni Metrobusevi...
edit: Metrobusevite se avtobusi so neznam 2-3 zgloba...


Edited by Portal - 23-Sep-2013 at 00:40
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 11-Aug-2013 at 09:21
Originally posted by N23

Бидејќи некако има мала застапеност, скоро никаква, на слики од патиштата низ Турција, ќе постирам десетина кои се дел од потегот грчко-турска граница до Кушадаси.

1. До лани најзастапениот тип на патишта низ тој дел од Турција


2. Од што се изградени


3. Фрлени камења и врз нив поминато со ваљак и ете пат. Иначе се многу издржливи и речиси и да не може да се најде дупка


4. Полека почнуваат со изградба на асфалтирани патиша. И што е доста интересно не штедат на асфалт па двата слоја зафаќаат некои пола метар со сигурност


5. Најголем дел од патиштата, од слободна проценка некои 80%, се 2X2 и плус по една споредна лента од страна. Кај нив тоа е обичен регионален пат, кај нас тоа веднаш би го претвориле во автопат


6. Уште по некоја слика од "камените" патишта


7. Најголем дел се во изградба


8.


9.


10. Проблемот зошто овие патишта не се во рангот на автопатиша е затоа што поминуваат низ голем број на населени места. Еден типичен мал град во Турција


11. Автопат Измир-Ајдин Е87


12.


13.


14.


15.


16. И една класика, смет покрај пат. Се гледа дека 500 години оставиле голема трага и кај нас


За жал на два пати го преспав Измир и не можев да ја сликам неговата инфраструктура, затоа што Измир за само 3-4 години од град со ужасно лоша инфраструктура, поочајна и од скопската, успеа да изгради неколку подземни сообраќајници, тунели, вијадукти, со еден збор цел град, со над 2 и пол милиони жители, го поврзаа со урабни автопатишта.








Турците се луди, подебел слој на асфалт немам видено во животу од оние на патиштата во оваа земја. Мислам дека се единствена земја каде што автопат на удолница од 17-18% завршува со кривина од 90 степени. Кај нив нема натпатник, тунел, вијадукт, само асфалт! Иако не сум возач, мислам дека за да се тргне на пат во Турција потребно е да се полага нивен возачки испит.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 11-Aug-2013 at 10:22
јас кога бев во Турција(многу одамна) важеше правилото:маваш-плаќаш
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 12-Aug-2013 at 07:57
Originally posted by gjoko

јас кога бев во Турција(многу одамна) важеше правилото:маваш-плаќаш


За некое чудо, целиот тој хаос на патиштата, тие гужви и неверојатни егзибиции со возилата не завршуваат со сообраќајќи. Функционираат како под конец.
Back to Top
Portal View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Portal Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 21-Sep-2013 at 00:07
da se pofalam letoska vozev i vo Istanbul, filozofijata na vozenjeto e cim ti se ufrla nekoj go pustas so namaluvanje na brzina i vo istiot moment kontroliras levta lenta(ako si najleva lenta samo prikocuvas). Ama vo seta ovaa turkanica ne se zastanuva, nitu pak se inaeti nekoj za negovata lenta. Nema mnogu mnogu semafori, poveke ima podvoznici i nadvoznici. Ima nekoj tip na avtopat vo grad i mnogu obikolnici. Od nasa gledan tocka toa bi mu doslo kako da e formiran gradot izmegu avtopatovi. Evropskiot i aziskiot del od Istanbul go povrzuvaat dva visecki mosta, i sega gradat pod bosfor(pod moreto) tunel. Nakaj Bugarija paralelno imaat dva granicni premini i magistrali. Edniot posle toa se oddeluva nakaj grcija.
Vakviot asfalt so kamenja frleni vo bitumin go koristat na seskite avtopatista taka da ne se topi i unistuva patot. Istoto ova uste pobeter bese na cel poluostrov na Bodrum. Tamu kamenjata ne bea ni potpopeni vo bitumin. Tie sto nese zbrcani gi otsranuvale i posle pominuvale so kamion i gi sobirale.
Marmaris ima nov prekrasen avtopat:
poprecnive crti se debeli i kolku se priblizuvas do krivinata se zacestuvaat i dokolku brzo vozis sozdavaat bucava i galama poradi  debelinata od 2-3 cm (pretpostavuvam). Sto e spored mene mnogu korisno Applause
Ke s epotrudam i od drugite mesta da najdam nekoja fotografija ponataka...
 
 

Edited by Portal - 21-Sep-2013 at 00:10
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.145 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.