build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 29-Sep-2008 at 11:06
Јас мислам дека треба да се унифицира јавниот транспорт, и повеќе да нема јавно и приватни претпријатија, можеби со некој ППП модел (како што предлага ЛСЛ) а градот да ги дефинира линииите, автобуските станици и да воспостави регулатива колку стари и какви автобуси смеат да се движат низ градот.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 29-Sep-2008 at 11:31
Линиите и автобуските се дефинирани според ГУП. Моментално некои линии не собраќаат по предвидената траса поради тоа што сеуште булеварите по кои треба да се движат не се целосно изградени, пример 13, до скоро 5. Мислам дека затоа имаме и дупки помеѓу броевите, пример 1. Овие броеви се предвидени за линии за кои нема реални можносто да се возат, ниту со импровизации. Броевите на линиите и линиите се ван надлежност на ЈСП. Нив ги установува градот.

За автобуските се слагам дека треба да добиеме унифицирани. Јас би идел со два типа на автобуски, кои ќе внесат малку естетикам, секако двата типа да се слични меѓу себе, само по малку нешто да се разликуваат. Но сепак ми одговара и еден тип, само да бидат унифицарани. Овдека најприоритетно што фали е повеќе места за седење.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 29-Sep-2008 at 20:03
Originally posted by lslcrew

Можеби е најдобро ЈСП да отиде под стечај. Па да се основа ново претпријатие со сосема различна систематска организација, и да ја наследи целата инфраструктура од ЈСП. Едноставно не е можно претпријатие со толкави приходи да работи непрофитабилно. Градот има други приоритети, а не да дава 10% од буџетот за црната дупка ЈСП. Како може слобода превоз и ас-транс да функционираат со 5 денари пониска цена на билет од јсп, а со прилично слична флота, и да работат без некој од страна да им дава финансиски инјекции.

ЛСЛ, ова го кажуваш како стечај да е некаква едноставна процедура без никакви последици. Стечај за ЈСП би значел долгорочна парализа на јавниот превоз во Скопје, а дополнително би отворил и еден куп можности за злоупотреби.
Главната грешка сепак ти е во почетокот кога викаш дека треба стечај за да се реорганизира... Зошто побогу би требало стечај за да се реорганизира јавно претпријатие??? Нека се реорганизира слободно - и треба темелно да се реорганизира, ама за таква работа стечај дефинитивно не е предуслов.


За вториот дел - да, може да се работи и без субвенции, но резултатот го гледаме на терен и кај ЈСП и кај приватниците : катастрофален квалитет на јавниот превоз со кој пополека се приближуваме до Африка. А долгорочно гледано дури и така е прашање дали може да опстане затоа што трендот на опаѓање на бројот на патници во јавниот превоз е алармантен.
Јас сум за умерени субвенции, дозирани и усмерени така да не ги нарушуваат пазарните механизми, туку да придонесат да го направат јавниот превоз поатрактивен и да привлекува повеќе патници.





Edited by Cloverstack - 29-Sep-2008 at 20:06
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 30-Sep-2008 at 00:10
Субвенционирање на ЈСП пред се значи нелојална конкуренција кон приватните превозници. Но ајде, да речеме дека е тоа ЈП па може. Приватњаците кога влагаат во овој бизнис се свесни дека постои државно претпријатие. Ок тука за субвенциите не се слагам многу и не солам многу памет како треба пошто не се разбирам посебно. А за стечајт мислам да иде паралелно. Прво отварање на ново претпријатие кое ќе работи со двокатните, па постепено префрлање на поновата флота од ЈСП, и тука да следи ликвидација на ЈСП и старите атбуси со све икарусите. Нормално постепено префрлање и на вработените. Ова може да биде преку еден преоден период од неколку месеци. Овој модел може да се примени и врз други ЈП-а како МТВ, онаму каде што со години е црна дупка.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 30-Sep-2008 at 00:26
Originally posted by lslcrew

Субвенционирање на ЈСП пред се значи нелојална конкуренција кон приватните превозници. Но ајде, да речеме дека е тоа ЈП па може. Приватњаците кога влагаат во овој бизнис се свесни дека постои државно претпријатие.

Јас зборев за субвенционирање на јавниот автобуски превоз, а не само на ЈСП. Воопшто не сум за нелојална конкуренција - баш нагласив дека пазарните механизми мора во најголема мерка да се зачуваат. Тоа што по мене субвенционирањето треба да обезбеди е добар квалитет со „примамлива цена“, со што ќе привлече повеќе луѓе да го користат јавниот превоз, а од што ќе има цела низа позитивни ефекти.


А за стечајт мислам да иде паралелно. Прво отварање на ново претпријатие кое ќе работи со двокатните, па постепено префрлање на поновата флота од ЈСП, и тука да следи ликвидација на ЈСП и старите атбуси со све икарусите. Нормално постепено префрлање и на вработените. Ова може да биде преку еден преоден период од неколку месеци. Овој модел може да се примени и врз други ЈП-а како МТВ, онаму каде што со години е црна дупка.
Стечај е гадна, замрсена и деструктивна работа. Стечај би креирал еден куп додатни проблеми. Многу наивно влегуваш во таа рачуница и многу ги поедноставуваш работите. А не гледам со која цел... Пак го нагласувам истото што го кажав во претходниот пост - зошто воопшто да се размислува за стечај??? За темелна реорганизација на ЈСП не е потребен стечај и не гледам причина зошто би се размислувало во таа насока.



Edited by Cloverstack - 30-Sep-2008 at 00:30
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 02-Oct-2008 at 22:01
Сообраќајна ренесанса во јавниот превоз
Секторот за сообраќај и меѓународна соработка на Град Скопје, започнаа со подготовките за спроведување на проектот Ренесанса, чија цел ќе биде тестирање на иновативни стратегии за чист градски сообраќај. Во овој проект освен Скопје се вклучени уште четири града од Европа, а средства, како и логистичка поддршка за реализација на проектот, се обезбедени од посебна програма на Европската комисија.
- Преадаптацијата на горивата во автобусите, планот за развој на одржливи градски транспортни системи, интелигентниот транспортен менаџмент и контрола во центарот на градот, како и воведувањето на автоматска локација на возилата за јавен транспорт и информацијата за реално време на автобуските постојки се само дел од мерките кои понатаму ќе се имплементираат во иновативните стратегии, објаснуваат во Градот.

На првата средба беа презентирани повеќе мерки за спроведување на Сообраќајната ренесанса во јавниот превоз во градот, а надлежните за спроведување на проектот се запознаа и со процедурите и работните задачи. Овој проект треба да почне со реализација во втората половина на ноември.

http://vecer.com.mk/?ItemID=2E2ED88DD187A94285F4D07700B69115

Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 22-Oct-2008 at 12:04
 

ГРАЃАНИТЕ МАКА МАЧАТ СО ЈАВНИОТ ПРЕВОЗ


30 денари за стоење на една нога


Патувањето од Радишани до центарот на градот е вистински хорор. 57 нереко се чека и повеќе од 60 минути, иако по возниот ред треба да ја има на секои 8 минути. ЈСП ветува приоритетна ревизија на линијата и воспоставување на редовен возен ред


Додека траат препукувањата на релација Град Скопје-Влада на тема двокатни автобуси да или не, граѓаните мака мачат со јавниот градски превоз. Принудени се секојдневно да патуваат во старите и дотраени автобуси, со полузатворени врати и прозорци од коишто дува од сите страни. Валкани и однадвор и внатре. Неизмиени и недезинфицирани со купишта хартија, семки, фискални сметки, ќеси... Но и такви какви што се, имаат нередовни линии па граѓаните се принудени да ги чекаат по повеќе од половина час. Со ваков проблем секојдневно се соочуваат жителите на Радишани кои патуваат со автобусот број 57.

- Патувањето од Радишани до центарот на градот е вистински хорор. 57 неретко се чека и повеќе од 60 минути, иако според возниот ред треба да го има на секои 8 минути. А и кога конечно ќе го дочекаме, преполнет е со патници па место, дури и за стоење на една нога е тешко да се најде. Редовно сме натискани како сардини, со торбите и палтата приклештени за вратите, секогаш доцниме за на работа. И за тоа задоволство плаќаме по 30 денари - се пожали една наша читателка, која вели дека цели 10 години реагираат во јавното сообраќајно претпријатие, но никој од досегашните директори и раководства не успеале да воспостават ред во возните линии.
Новиот директор на ЈСП Александар Бошковиќ знае за проблемот и вети дека ќе го реши во најскоро време.

- Во моментов се прави ревизија на возните редови на сите линии. Бидејќи за 57 имав неколку последователни реакции, издадов посебен налог за контролорите приоритетно да го преиспитаат возниот ред на оваа линија. Се надевам дека по неколку дена проблемот ќе биде надминат - вели Бошковиќ. Слични проблеми се јавуваат и на останатите линии. Граѓаните апелираат до надлежните наместо да се надмудруваат, чија идеја е подобра и поисплатлива, да преземат конкретни чекори за набавка на нови возила, а возачите да го почитуваат возниот ред

 
 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 27-Oct-2008 at 01:02

Приватниците заинтересирани за нископодниот автобус

Автобуските превозници од „Слобода превоз“ се заинтересирани да го подноват својот возен парк со нископодните автобуси на „Мерцедес“. Оваа одлука тие ја донеле вчера откако викендов нископодниот автобус, по еднонеделно промотивно возење на линијата „15“, се префрли да сообраќа на приватните линии „23“ и „55“.

„Два дена го возевме автобусот и заклучивме дека дефинитивно тој ги исполнува сите критериуми, почнувајќи од техничките до естетските предиспозиции. До крајот на годинава планираме да ја посетиме германската фабрика и со тамошното раководство да преговараме за набавка на неколку автобуси“, рекоа накусо вчера од „Слобода превоз“, кои веќе подолг период најавуваат оти планираат да го подноват возниот парк. (Дс.Т.)

http://utrinski.com.mk/?ItemID=880D0BF7B1D6B74A802C1DF6DC9285F0


Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 27-Oct-2008 at 01:26

особено се гледа убавината со она картонското бројче хахахаха значи резили, има дисплеј автобусот горе, а тие ставиле вакво картонче (додуша минијатурен е тој дисплејот ама го има)
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 27-Oct-2008 at 23:07
дисплејот не се користи и на старите автобуси, кај нив не е електронски но сепак, ако е на толкав простор напишано не се мачиш да го читаш
јас не знам зошто ги практикуваат толку картончињава Dunno

инаку ако приватните фирми купат било какви автобуси ќе бидам среќен, стално се возам со 23 и можам да кажам дека автобусите им се во многу полоша состојба од државните (се распаѓаат)
државните не ги користам толку бидејќи приватните се поевтини и ги има на истите релации кои ми се потребни, така да ова многу ми одговара

една работа која ме изнервира, имаат ставено апарат за картица на само неколку автобуси, купив картица пред еден месец и трошам истовремено на неа и во готово
два месеца поминаа и немаат монтирано на сите автобуси Wallbash
се излажав со картицава
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 27-Oct-2008 at 23:36

јас не сфаќам која е замислата за таа картичката - да ги замени билетите во целост? значи ќе мора да имаш билет пред да се качиш на автобус (многу глупо)... дали на тие автоматите (машините) во автобусите има можност да фрлиш парички и да земиш билет за едно возење или колку било?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 28-Oct-2008 at 21:44
во приватните се плаќаше само во готово, без никакви билети, така да картицава е повеќе од добра и воопшто не е глупа
треба да ја купиш, можеш да ја користиш додека не се уништи, можеш да и дополнуваш кредит (во трафика) од било колкава сума (од 1 ден. натаму Laugh) и да не се мачиш во автобус со парите, само ја поминуваш на апаратот и готово
само уште да ја имаше на сите приватни автобуси!!! вака не ми ми вреди
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 28-Oct-2008 at 22:10


а ако немаш билет извадено пред качувањето во автобусот што ќе правиш? (откако сите автобуси ќе имаат ваков систем со картичка)
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 28-Oct-2008 at 22:21


Ваљда ќе можеш да си купиш казнен билет и се надевам дека таа опција ќе биде солидно поскапа, затоа што тој селски начин на плаќање на рака мораме веќе да го елиминираме. Ако ништо друго затоа што е неефикасен, бавен и ствара гужва.

Во целава приказна најбитна е широко распространета мрежа на продажни места и избор на различни видови на комбинации при користењето на јавниот превоз.


Edited by Cloverstack - 28-Oct-2008 at 22:23
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 28-Oct-2008 at 23:54
Добро пример ако се брзаш и мораш да стигниш навреме за автобусот нема причина да биди поскапо ТОЛКУ многу како шо викаш... Тука фино и културно си има билет да си извајш во автобусот со важност од 70 минути и 24-часовен, на автоматчиња со дугмиња (на мерцедесите со тач скрин) и софтвер на 4 јазици. Инаку цените се (ако има врска со темата) 25c за студенти, ученици, пензионери и луѓе со повеќе од 3 деца (не во автобусот туку во фамилијата), 50c за сите останати ако ги вадиш од трафика 'бакалче' или нивен продажен центар, додека внатре во автобусот коштаат 30c со 60c соодветно. 24-часовните се 1eur со 2eur... Цените само за споредба во што се возат тие и колку плаќаат, а во што ние! Како и да е, не е субвенциониран превозот од градот и државата, сами си успеале. И да, само една фирма е и фала богу шо нема глупости со приватници-државни пошто е то најглупата работа во скопје мислам. Се знае, една фирма, сè унифицирано.

едит: п.с. скопје ќе има и трамвај (ваљда) па дали картичките ќе важат и за трамвајот, или тие ќе немаат врска. тука јсп се знае што значи - јавно претпријатие за превоз, опфаќа и трамвај и метро и автобуси (атина, а и солун набрзо).

п.п.с. не ми замервајте шо ја земам грција за пример ама некако најцивилизирана е (да видиш да не верваш) од сите соседни земји шо ги имаме во овај поглед.

и уште нешто, тука странците некако ми изгледа дека иако со некои тешкотии секогаш стигнуваат на саканата дестинација со автобусот, возачите знаат да гукнат барем 2 збора англиски и дисплеите имаат сите англиски. како е тоа кај нас, сте виделе ли туристи во градски РЕЈЗ?

Edited by гитардемон - 29-Oct-2008 at 00:01
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 29-Oct-2008 at 00:08


Ако толку многу се брзаш, а ете се немаш унапред обезбедено, ќе се возиш „посолено“. Друга логика не гледам... Не е ни толку трагично еднаш да платиш малку повеќе (збориме сепак за мали безначајни суми доколку тоа не е прејдено во навика, а на кого му е навика тој и заслужува да биде удрен по џебот). На крајот на краиштата кој се вози редовно сигурно дека ќе си го има регулирано ова прашање.
Ако се цените исти, која е стимулацијата луѓето да купуваат билети унапред и да не прават гужва и застој со нивно купување во автобус???

А за трамвајот, дај не зезај... Мислиш дека некој од сега сериозно размислува по тоа прашање? Ете ние го изградивме па и ќе воведуваме заеднички билети Roll%20eyes
Најнормално е да има еден единствен систем на билети со разни опции, кој ќе ги опфаќа и ЈСП и приватните и трамвајот во иднина. Но кога точно ќе се имплементира такво „чудо“ останува да видиме.


Edited by Cloverstack - 29-Oct-2008 at 00:09
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 29-Oct-2008 at 11:37


Јас сум скептик за ова... гарант ќе има разни кавги, може ќе направат посебно ЈП за трамваи, ќе тврдат дека Трамвај и автобус не чини исто и мора да има различни цени на карта, дека неможе Трамвајот да тоне ради нерентабилност на автобусите или vice versa..... Абе имаат нашите цел ареснал методи како една прилично стандардна работа во нормалниот свет да ја искомплицираат до бесвест. Па не смислија заеднички систем за автобускиот превоз сите овие години па што останува за за останатото.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 30-Oct-2008 at 00:22

ЈСП ќе побара повисока цена за 28 отсто

Барањето за поскапување на превозот идната недела ќе се најде пред УО на претпријатието

Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ ќе побара зголемување на цената на јавниот градски превоз за 28 отсто и тоа линеарно на сите билети. Барањето уште идната недела ќе се најде пред Управниот одбор на претпријатието, кој ќе треба да го разгледа и да одлучи дали да побара поскапување од Советот на Скопје. По ова прашање, УО еднаш веќе одлучувал, кога го одбил барањето за зголемување на цената за 31 отсто. Сегашното барање, кое е за 3 проценти помало од претходното, се појаснува со последното поевтинување на нафтата.

Александар Бошковиќ, првиот човек на ЈСП, вели дека, независно од актуелниот пад на вредноста на нафтата, претпријатието цели две години не е променета цената на билетите. Последното поскапување се случило кога цената на нафтата изнесувала 38 денари за литар, што значи дека со сегашните 74 денари за литар за нив нафтата е поскапена за 100 проценти.

„Цената на нафтата влегува со 38 отсто во цената на билетот, а од вкупниот приход што го остварува ЈСП, 97 проценти се од билетите. Од нив, 40 отсто оди на плати. На колективните билети отпаѓаат 70 проценти, а токму од нив како од привилегирани билети годишно губиме од 250 до 300 милиони денари. Таа разлика треба некој да ја плати, а во светот практика е тоа да го прави државата. Така би требало да биде и кај нас, бидејќи ЈСП не може да биде носител на социјална политика. Како претпријатие кое работи врз принцип на самофинансирање, ние сме единствени во светот“, објаснува Бошковиќ.

Тој додава дека благодарение на субвенциите од Градот во висина од 60 милиони денари навреме биле обезбедени и платите на вработените кои засега се редовни и не доцнат. Но, со стар возен парк се потребни средства и за многу други намени, како за резервни делови, за средства за подмачкување, а сега во зимски услови и за антифриз.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=CF0608EAE2B0D841AD385CFE6FB5673E


Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 30-Oct-2008 at 12:14
а да купат прво нови автобуси па после да поскапат може? барем да имам за што да плаќам
на крај пешки ќе идам, може поскапувањево не е голем терет за некој друг, ама јас секој ден најмалку два пати се возам со автобус
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 01-Nov-2008 at 19:18
Досега се стегав,се стегав,се стегав,ебаго се прежилив од стегање,морам да кажам!Big%20smile

Кој и даде мандат на владата да троши државни пари за потребите на Скопје,зошто јас да плаќам данок,а скопјани се возат со нови автобуси.

Шалата на страна,мислам дека стварно не е правилно.

P.S.сакам пет двокатно автобуси во Прилеп,на битолчани пратетете му кабриолет и така се фалат дека имаат што да покажат
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.391 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.