build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 27-Mar-2010 at 00:48
Нема интерес за „Интернет-петката“
 

Многу млади не се ни обиделе да се поврзат на „Фејсбук“ или на „Месинџер“ додека се возат во автобус

Снежана Калабакова


Нема голем интерес кај младите скопјани да користат Интернет во автобус. И по две седмици откако ЈСП пробно воведе бесплатен Интернет во еден автобус на линијата број „5“, ретко некој се обидел да ја искористи ваквата нова придобивка. Ова ни го потврдија неколку ученици и студенти, додека екипата на „Утрински“ се провози со „Интернет-автобусот“. Чудно е дека за новината не знаеја и некои возачи, и тоа од линијата број „5“, која сообраќа од Ново Лисиче до Дексион.

На младите, се чини, ни на крај памет не им е да пратат и-мејл или да се „закачат“ на „Фејсбук“ додека се возат во автобус. Студентите сметаат дека не е потребен Интернет во стари автобуси и оти ваквата новина прилега во нови возила за кои скопјани се' уште сонуваат. Повозрасните, пак, сметаат дека веројатно, нема некој со лаптоп да сурфа во преполн автобус, зошто тој сигурно не користи градски превоз, а од друга страна, ниту оној што има модерен и скап телефон сигурно нема да се занимава со пребарување на Интернет во моментот додека е во автобус. Граѓаните велат дека кога се патува со градскиот превоз, мора да се води сметка за крадците што ги има речиси во секој автобус, како и навреме да се дојде до вратата за излез, а не да се мисли на Интернет.

Но, информациите што досега ги имаат во ЈСП говорат дека младите, сепак, се заинтересирани за сурфање во автобус.

„За инсталирањето на еден рутер во автобусот број ’5‘ засега ништо не плаќаме, бидејќи фирмата ’Неотел‘ за возврат бесплатно се рекламира. Претпријатието се' уште го испитува мислењето на скопјани, а првичните анализи на пилот-проектот велат дека младите користат Интернет додека се возат во автобус“, вели Билјана Јанкуловска, одговорна за информирање во ЈСП.

Петар Маневски, возач на „Интернет-петката“ тврди дека привилегијата за сурфање во автобус најмногу ја користат младите. Вели ги гледа дека го користат Интернетот со мобилните телефони, а со лаптоп уште не видел.

„Не користам Интернет додека одам на работа, бидејќи се возам на кратки релации, ниту, пак, сум слушнала некои од моите пријатели и блиски да користеле“, вели скопјанката Јулија Крстевска.

И Наташа Конева, исто така, не се заинтересирала да користи Интернет во автобус, а не знае ниту за нечие искуство.

„Можеби е интересно кога ќе се чуе дека во автобус има Интернет. За новината прочитав во весник. Толкав метеж е во автобус што нема можност да се користи лаптоп ниту, пак, мобилен, особено затоа што се возиме на кратки релации. Сметам дека нема потреба од такво нешто“, ни рече студентката Мирјана Кралевска.

Воислав Здравковски, студен на Правен факултет мисли дека не е потребен Интернет во автобусите, туку подобри услови во нив. Петар Србиновски, пак, ученик во ОУ „Димитар Миладинов“ веднаш се обиде да се поврзе на Интернет, но се разочара што телефонот не му овозможи конекција. Група ученици од гимназијата „Орце Николов“ и од АСУЦ „Боро Петрушевски велат оти чуле на телевизија дека во „5“ има бесплатен Интернет, но не се обиделе да се конектираат ниту, пак, некој од друштвото го сторил тоа.

 
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 30-Mar-2010 at 23:44
Проработеа дисплеите CheersБарем овој

1.




П.С. Мислам дека ова е првата видео вест. За жал, јутуб страшно го намали квалитетот, а и незнаев дека волку слабо ќе се гледа на компјутер. Во живо знаците се читливи и си ја вршат фунцијата. Башка точни!


Edited by La Linea - 30-Mar-2010 at 23:44
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 30-Mar-2010 at 23:45
Дали можете да го гледате видеото? Мене не ми го дава нешто Dunno

Edited by La Linea - 30-Mar-2010 at 23:45
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 30-Mar-2010 at 23:49
YouTube од пред некое време така работи. Кога ќе го качиш видеото за неколку секунди може да се гледа со слаб квалитет само за да не биде недостапно. Кога ќе се процесира ќе се покаже квалитетот. Порано неможеше воопшто да се гледа неколку минути после качување. Така да ништо страшно ќе се оправи само за неколку минути.

Edited by lslcrew - 30-Mar-2010 at 23:49
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 31-Mar-2010 at 14:22
Сега видеото е достапно!
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 01-Apr-2010 at 03:00
Неколку работи ми останаа неразјаснети со овие панелите.

Прво треба на панелите освен автобусите што доаѓаат, време, датум и слично, треба да го има и името на автобуската на која што се наоѓа панелот, да речеме за евентуално странец кога ќе дојде и има мапа да види на која автобуска е, или па вакви мапи да има на сите автобуски и со посебни покрупни точки да биде нзначено на која автобуска се наоѓа.

Втора работа е колку е можна интерконекција на ваквите системи. Дали ќе може утре да се врзат и евентуални системи на приватни превозници со овој систем на ЈСП. Или па евентуално истиов тип веќе не е достапен на пазарот, ќе треба да не набават од друг производител.

Дали има латиница наизменично со кирилицата?

Како се пресметува времето што се покажува? Дали е динамична променлива или е статична бројка израчуната според просечна брзина и оддалеченост од станицата.

Како системот добива информација за еден автобус кон која последна станица е упатен. Дали е тоа должност на возачот да го мести на секоја последна или според движењето системот сам одредува. Пред се мислам дали може да настане евентуална грешка еден автобус да иде кон одредена последна станица, а системот погрешно да го толкува дека се движи кон спротивната последна и всушност да се добие некаква информација дека автобусот вози рикверц. Како се спречени ваквите програмски колизии.

Евентуално при измена на трасата, да речеме поради затворена улица, дали привремената употреба на други автобуски станици ќе се евидентира и прикажува?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 01-Apr-2010 at 13:47
Originally posted by lslcrew

Втора работа е колку е можна интерконекција на ваквите системи. Дали ќе може утре да се врзат и евентуални системи на приватни превозници со овој систем на ЈСП. Или па евентуално истиов тип веќе не е достапен на пазарот, ќе треба да не набават од друг производител.
Убеден сум дека компатибилноста нема да биде никаков проблем во било каква комбинација.

Originally posted by lslcrew

Дали има латиница наизменично со кирилицата?
Не

Originally posted by lslcrew

Како се пресметува времето што се покажува? Дали е динамична променлива или е статична бројка израчуната според просечна брзина и оддалеченост од станицата.
Динамична
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 01-Apr-2010 at 17:30
Не сум многу воодушевен од дисплеите бидејќи се премали, ама ајде нема врска. Се надевам дека кога ќе се постават нови автобуски постојки ќе има на нив информации за тоа кои автобуси застануваат на постојката, па така ќе нема потреба од такви информации на дисплејот како што вика lsl.

Originally posted by lsl


Како системот добива информација за еден автобус кон која последна станица е упатен. Дали е тоа должност на возачот да го мести на секоја последна или според движењето системот сам одредува. Пред се мислам дали може да настане евентуална грешка еден автобус да иде кон одредена последна станица, а системот погрешно да го толкува дека се движи кон спротивната последна и всушност да се добие некаква информација дека автобусот вози рикверц. Како се спречени ваквите програмски колизии.

Рачно се мести на крајот тоа, се стиска едно копче за ресетирање на информациите, а воедно каде што има и аудио најава на постојките во автобусот, се ресетира и тоа и ги кажува постојките за обратниот правец.


Евентуално при измена на трасата, да речеме поради затворена улица, дали привремената употреба на други автобуски станици ќе се евидентира и прикажува?


Апаратот пресметува според оддалеченоста на автобусот. Ако вози по некоја друга улица тој ден, и ако биде оддалечен 20 минути од постојката, ќе си пишува 20 минути, без разлика што нема ни да застане таму. Освен ако не го исклучи возачот gps-от, но сепак не верувам дека возачот може рачно да го исклучи тоа.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 07-Apr-2010 at 22:03

АДРИЈА ВОВЕДЕ ОРГАНИЗИРАН ПРЕВОЗ СО КОМБИЊА


Пет евра по патник од Скопје до "Александар Велики"


Трансферот на патниците до аеродромот се врши час и половина порано, со поаѓање од пред претставништвото на Адрија" во центарот на Скопје. Во обратна насока комби-превозот се врши веднаш по завршувањето на пасошката и царинската контрола над патниците и багажот


Словенечкиот авиопревозник Адрија ервејс" им излегува во пресрет на своите патници кои немаат превоз до скопскиот аеродром "Александар Велики". Од вчера компанијата воведе комби-превоз до и од Александар Велики" и тоа за секој од своите летови кон и од нашата земја. Како што вели Момир Рафајлоски, директор на претставништвото на Адрија ервејс" во Скопје, ваквиот комби-превоз компанијата го организира за секој од вкупно 14-те летови, колку што ги има кон и од нашиот главен град.
- Адрија ервејс" има секој ден по два лета на релација Љубљана-Скопје и обратно, со полетувања од скопскиот аеродром рано наутро во 5,30 и попладне во 15,50 часот. Притоа, трансферот на патниците до аеродромот се врши час и половина порано, со поаѓање од пред претставништвото на Адрија" во центарот на Скопје. Во обратна насока комби-превозот се врши веднаш по завршувањето на пасошката и царинската контрола над патниците и нивниот багаж - велат од претставништвото на Адрија ервејс".

Со ваквиот превоз е опфатен и вечерниот лет на словенечкиот авиопревозник, чијшто прв авион пристигнува на Александар Велики" во 1,15 по полноќ. Рафајлоски посочува дека патниците мора однапред да си резервираат комби-трансфер, чија цена е пет евра, во денарска противредност, по патник.

Овој потег на словенечкиот авиопревозник се очекува да го следат и другите авиокомпании што оперираат на "Александар Велики". Таквото нешто до пред извесно време беше незамисливо, при што авиопатниците беа препуштени самите на себе и на сопствената организација на превоз до и од скопскиот аеродром. И тоа со свои возила или со такси, при што владее(ше) и невиден хаос со таксистите, кои набиваа превисоки цени на своите услуги и ги дереа патниците (за неупатените ја дигаа цената и до 25 евра), што, пак, за многумина од нив, кои прв пат беа во земјава создаваше многу грда слика, што ја носеа со себе како една од главните импресии од посетата на Македонија.

За воведувањето организиран превоз на авиопатниците до и од Александар Велики", со воспоставување редовна автобуска линија, неодамна расправаше и донесе заклучок и Советот на Град Скопје. Неговата иницијатива за конечно разрешување на ова прашање ја прифати и Јавното сообраќајно претпријатие Скопје", а во реализацијата на оваа долгогодишна идеја и замисла се вклучува и концесионерот и нов сопственик на македонските аеродроми - турски ТАВ.
Скопје е една од ретките, ако не и единствена метропола, која со години нема редовна автобуска линија до своето авиопристаниште. Секаде во светот аеродромите се поврзани со редовни автобуски, железнички, трамвајски или тролејбуски линии, па патувањето е брзо, едноставно и што е најважно, во најголем број случаи и евтино.                                                                                                                                                 http://www.vecer.com.mk/?ItemID=8BCF46C955990743BEAB69B5A56C5E14 

Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 08-Apr-2010 at 23:34

Инцидент со автобус на ЈСП мина без поголеми последици

Автобус на ЈСП вчера искористи билборд на тротоар за да застане. Возилото најверојатно не успеало да закочи навреме на семафорите на булеварот Свети Климент Охридски, па се качило на тротоар и со горниот десен дел удрило во големото рекламно пано што му се нашло на патот. За среќа инцидентот помина без поголеми последици.

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 08-Apr-2010 at 23:38
Не пишува дали фактот што кочниците биле неисправни ги обеспокоило сурферите на новите Ај-пед, внатре во возилото! Македонија и приоритети...
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 09-Apr-2010 at 09:27
Originally posted by Andrej_LJ

Не пишува дали фактот што кочниците биле неисправни ги обеспокоило сурферите на новите Ај-пед, внатре во возилото! Македонија и приоритети...


LOL
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 13-Apr-2010 at 11:17

Панелите што покажуваат за колку време на автобуската станица ќе пристигне автобусот се во функција. Конечно и скопјани сега може да се информираат колку време ќе треба да чекаат на станиците до следниот. Директорот на јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, Мишо Николов, вели дека во план е поставување и на нови

 
 
%20  
- Еден панел чини 4.000 евра, ние поставивме десет, бидејќи немаме доволно пари за повеќе. Во план е бројот на панели да се зголеми кога ќе почне поставувањето на унифицираните автобуски станици. Тогаш фирмите што ќе се рекламираат таму ќе имаат обврска на постават по еден панел - вели Николов.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=41310105357&id=14&prilog=0&setIzdanie=21957
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 13-Apr-2010 at 17:09
Oсвен приватната 45-ка што вози до Ченто, онаа од „новите“ Саноси која има електронски дисплеј со линијата и дестинациите, додека бев Скопје видов и една четворка на ЈСП од Саносите што ги купија за 50 години ЈСП со такви дисплеи. Дали некој знае нешто повеќе за ова? Бидејќи беше излепен автобусот со реклами за Алфа Банка си викам да не е некоја донација од алфа банка за да биде повпечатлив автобусот, или? Сигурно сте ја виделе низ Скопје.

P.S. Нели автобусите што сакаа да ги увезат приватниците мораше да бидат со минимум три врати, па тогаш се прашувам како може ЈСП да вози автобус со две врати (кој е меѓуградски BTW, и според распоредот на седиштата и според изгледот) на линијата 52 или 58, не се сеќавам, кој го видов да поминува пред Holiday Inn. Двојни аршини. Изгледаше некако вака:

http://imcdb.org/images/155/201.jpg
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 21-Apr-2010 at 12:21
ГРАЃАНИТЕ ПОДЕЛЕНИ ОКОЛУ НОВИОТ ПРОЕКТ НА ЈСП „СКОПЈЕ“
Младите „за“, постарите „против“ интернет во автобус

Елена М. Вељановска

Средношколците и студентите, кои што се возат на релација од Ново Лисиче до населбата Дексион и обратно, често ја користат интернет-конекцијата преку своите мобилни телефони или на лаптоп, која е достапна само во автобусот со број пет. Наспроти нив постарите патници се незадоволни и сметаат дека ваквата услуга воопшто не е потребна и дека претставува само фрлање пари, велат од ЈСП „Скопје“. Според надлежните од ова јавно сообраќајно претпријатие, овој пилот-проект, кој функционира неколку недели, можат да го користат сите оние, кои се превезуваат со возилото 694 на кое има поставено налепници дека во возилото има рутер за ваерлес. Ваквата бесплатна услуга во првите два месеци функционира како пилот-проект и е достапна за сите оние кои со себе носат лаптоп, посовремен мобилен телефон, „ајпод“, или, пак, МП3-плеер. Идејата е за поздравување и навистина е штета што ваквата услуга е достапна само во еден автобус на ЈСП „Скопје“. Јас неа секојдневно ја користам и на тој начин наместо да губам време додека седам во возилото, се приклучувам на интертнет, на „фејсбук“ или на „скајп“ и комуницирам со пријателите - вели средношколката Лидија од Ново Лисиче. Повозрасните граѓани, пак, велат дека ваквата услуга, која што од неодамна ја има воведено сообраќајното претпријатие, создава дополнителен метеж во возилото, затоа што интернетот е бесплатен и оние кои имаат можност гледаат максимално да го искористат.
Поради оваа услуга, младите брзаат да го зафатат секое слободно седиште и притоа немаат никаква почит кон постарите, кои се принудени да стојат. Никој веќе не станува на постар човек, а поради овој проект има и голем метеж. Според мене, ова се само залудно потрошени пари. На кого му треба интернет нека си стави дома, а не да користи во автобус - вели пензионерката Ката. Таа смета дека наместо да се даваат пари за воведување бесплатен интернет во старите автобуси, повеќе средства би можело да се издвојат за поправка на автобусите, кои многу често се расипуваат, на хигиената во нив како и за реконструкција на станиците, кои во моментот се наоѓаат во очајна состојба. Директорот на ЈСП „ Скопје“, пак, вели дека за поделеноста на мислењата во врска со интернетот во „петка“, според возраста на патниците, веќе е информиран и дека по два месеца откако ќе бидат сумирани резултатите од тоа колава била заинтересираноста на патниците за оваа услуга, ќе одлучат дали истата ќе биде воведена во сите автобуси и на сите линии на кои сообраќаат возилата. - Наидовме на најразлични реакции. Во моментов се уште тече пробниот период од два месеци и по неговото завршување од резултатите ќе зависи дали рутери за ваерлес ќе добијат сите линии - вели Николов.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=2001&ArticleID=138999
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 21-Apr-2010 at 22:00
Originally posted by axel

Јас неа секојдневно ја користам и на тој начин наместо да губам време додека седам во возилото, се приклучувам на интертнет, на „фејсбук“ или на „скајп“ и комуницирам со пријателите - вели средношколката Лидија од Ново Лисиче.

Со други зборови, сепак губи време Smile
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 21-Apr-2010 at 22:04
Смешно! А Лиде да земе да чита книга во возилото за промена? Според начинот на изразување, не би и се одразило лошо...
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 23-Apr-2010 at 22:57
ДЕЛ ОД ПРИВАТНИТЕ ПРЕВОЗНИЦИ НЕ ЈА ПОЧИТУВААТ УТВРДЕНАТА ЦЕНА
До Арачиново со автобус за 20 денари

Даниела Трајковска

Во сите приватни автобуси од градскиот сообраќај не се наплатува иста цена, иако, како што е познато, во нив е утврдена цена од 25 денари за една насока. Граѓани реагираат дека тоа не важи во автобусот на „Слобода превоз“ со број 55, кој вози за Арачиново. На оваа линија еден од возачите наплатува по 20 денари од патник. Скопјани, кои ја користат оваа линија, се изненадени затоа што тоа не важи кога со автобусот управува друг возач и кога се наплатува по утврдената цена. Истото ова се случува повремено и во некои од автобусите со број 45. Од „Слобода превоз“ не се изненадени за ваквата појава. - Возачите меѓусебно си прават конкуренција и сами одлучуваат за цените, иако не е првпат шофер да не наплатува полна цена. Имавме вакви случаи и во автобус со број 45, во кој на некои лица им била наплатена повисока цена од стандардната, додека, пак, на други пониска. Во наша надлежност е да сугерираме и да упатуваме како да се решат проблемите од овој тип, но не и да санкционираме, за тоа се задолжени надлежни институции на Градот - вели Ленин Јовановски, претседател на „Слобода превоз“. Според надлежните во Град Скопје, нивните инспектори работат на терен, вршат контрола, но дејствуваат и по пријава, а како што велат, за конкретниов случај немаат добиено ниту една пријава. - Точно е дека постои одредена цена на автобускиот билет, и сите оние кои не ги почитуваат стандардите се санкционираат, но во конкретниов случај не би можел да ви кажам каков вид санкции би се преземале бидејќи не знаеме за кој превозник станува збор, објаснува Неделчо Крстевски, портпарол на Град Скопје. Од „Слобода превоз“ тврдат дека според поделбата на градот по општини, превозот до Арачиново треба да спаѓа во меѓуопштинските линии, но поради неимплементираност на законските регулативи, превозот до таму не е под надлежност на државниот сообраќаен инспекторат бидејќи истиот не е регулиран според тие поделби на градот, така што, надлежностите и одговорностите остануваат на Град Скопје. И додека надлежните си ја префрлаат вината едни на други и не преземаат ништо за регулирање на стандардите граѓаните и понатаму ќе мораат да се соочуваат со изненадувања од овој тип.

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 03-May-2010 at 01:05
ТЕТОВО / 5.02.10 / 18:09


Два автобуси за билет од 10 денари, почнаа да ги развезуваат тетовчани со што профункционира долго најавуваниот градски превоз.

Како што јавија, локалните медиуми едниот од автобусите сообраќа од Штуловиот универзитет до центарот на градот и обратно, а другиот од центарот на градот, преку булеварите „Маршал Тито“ и „Благоја Тоска“ и кружниот тек на улицата „Иво Лола Рибар“.

Двата автобуси со симболична цена на билетот ќе обраќаат само од понеделник до петок.

Од фирмата „Башкими турс“, која ги превезува тетовчани најавија дека ако има потреба бројот на автобуси ќе се зголеми.

Автобуски постројки кои во Тетово беа поставени уште пред две години, иако неискористени веќе се дотрајаа, поради што ќе бидат заменети со нови.

Тетово, со новата територијална поделба има околу 100 000 жители./крај/еР/ег/мс

http://www.ereporter.com.mk/mk-mk/Details.aspx?Title=4685



Edited by гитардемон - 03-May-2010 at 01:06
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 04-May-2010 at 20:11


Тетовчани, за какви автобуси се работи? Добро би дошле и слики од автобусите, а не се на одмет и слики од постојките Smile
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.554 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.