build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Јавен автобуски превоз (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 85>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Јавен автобуски превоз (општо)
    Posted: 26-Mar-2024 at 18:31
Струмичани ќе се возат во јапонски автобуси од 700.000 евра

Од: Орце Костов

Граѓаните во Струмица ќе користат модерен градски превоз со автобуси кои користат електрична енергија како гориво откако јавното сообраќајно претпријатие „Струмица Транспорт“ кое го формираше општината склучи договор за јавна набавка со увозникот „Аутомакедонија“ АД Скопје за набавка на десет возила.

Според договорот „Струмица Транспорт“ ќе ги набави автобусите преку лизинг на Шпаркасе банка. Возилата чинат 429,9 милиони денари или седум милиони евра со вклучен ДДВ, а годинава ќе пристигнат пет од вкупно десет автобуси од марката „Isuzu Novociti Volt“, јапонски бренд чија фабрика се наоѓа во Турција. Останатите пет возила ќе пристигнат најдоцна до средината на 2025 година.

Автобусите имаат капацитет од 21 седиште плус четири склопливи седишта плус 22 позиции за стоење. Опсегот на движење на автобусите со едно полнење е околу 350 км. Имаат капацитет на батерија од 268 kWh. Тааќе биде поставена на дел од покривот на автобусот.

На брзи полначи со капацитет од 150 KW батеријата се полни за околу 2,5 часа, а на полнач од 22 KW, полнењето би траело 11 часа.

Вакви слични автобуси претходно набавија општинските власти во Тетово и во Куманово.

https://a1on.mk/macedonia/strumichani-kje-se-vozat-vo-japonski-avtobusi-od-700-000-evra/?fbclid=IwAR0GdqNnPTExs6oHxaKvFszU8WXe9igx8GG05f4-UeHi0n96SEoXxsqyKxs
За сè има вторпат
Back to Top
podgoricki View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 23-Feb-2024
Online Status: Offline
Posts: 3
  Quote podgoricki Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 25-Feb-2024 at 09:07
Podgorica je u vrijeme tranzicije privatizovala javni prevoz što se pokazalo loše.
Prije dvije godine je grad počeo da preuzima linije od privatnika, za sada imamo 45 BMC neocity autobusa što je nedovoljno za Podgoricu ali je stanje svakako bolje nego što je bilo. Planirana je nabavka još 40 autobusa



Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 21-Jan-2024 at 16:05
Концесии, Лиценци, Приватни превозници, Јавно-приватно партнерство. Има разни модели освен Јавни Претпријатија што се инкубатори за загуба на буџет, партиски вработувања и лош менаџмент.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 21-Jan-2024 at 03:55
абе ало, значи не може кога како ќе им текне да малтретираат народ вака... пола од населението што користи автобуси ги плаќа и исто така земаат пари од реклами... сите инвестиции им се буквално од градот, аман
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 18-Jan-2024 at 19:40
ВО ПОНЕДЕЛНИК ЌЕ НЕМА АВТОБУСИ ВО СКОПЈЕ, ВРАБОТЕНИТЕ НЕМААТ ЗЕМЕНО ПЛАТА ЗА ДЕКЕМВРИ

Во понеделнк нема да возат автобусите на ЈСП „Скопје“ затоа што вработените во градското претпријатие немаат земено плата за декември. Нема да работи ни администрацијата, ниту возачите.

ЈСП „Скопје“ не може да подели плата затоа што одлуката за доделување на субвенции во висина од 11 милиони евра од Град Скопје не помина затоа што за неа не гласаа советниците од ВМРО-ДПМНЕ.

„Законски рок за исплата на плата е 15 јануари, денеска сме 18 јануари, а плата немаме добиено, ниту има пари да се подели бидејќи претпријатието нема пари. Бараме итно да се свика седница и да се подели плата“, вели Миќо Стојановски од синдикатот на ЈСП.

Од синдикаторот на ЈСП велат ако до недела не се закаже вонредна седница на која ќе се доделат субвенции, в понеделник престануваат да работат.

Градоначалничката Данела Арсовска вели дека таа свикала вонредна седница, но точката за субвенции за ЈСП претседателот на Советот Трајко Славески ja отстранил од дневниот ред.

„Како што можете да видите побаравме нова вонредна седница, истата сѐ уште не е свикана до овој ден. Доколку сакаат свесно да ги уништат претпријатијата, одговорноста е нивна, ние од наша страна сѐ што сме можеле сме направиле. Од нивното однесување на луѓето им зависи егзистенцијата, но и целосното функционирање на Скопје“, рече Арсовска.

Претседателот на Советот на Град Скопје Трајко Славески вели дека Арсовска не дошла на вонредната седница и затоа не била ставена на дневен ред оваа точка.

„Точката за субвенции ќе ја ставев после вонредната седница, но таа не се одржа затоа што Арсовска не дојде, очигледно имала партиски активности. Советнциите гласаат по сопствено убедување, но не може Градот постојано да дава пари на ЈСП, а никаква траспарентност да нема како се трошат парите“, вели Славески.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/vo-ponedelnik-ke-nema-avtobusi-vo-skopje-vrabotenite-nemaat-zemeno-plata-za-dekemvri/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 24-Aug-2023 at 17:37
ШЕСТ НОВИ АВТОБУСИ ЗА ЈАВНИОТ ПРЕВОЗ ВО ШТИП И ЕДЕН ЗАЕДНИЧКИ СО ОПШТИНА КАРБИНЦИ

Општина Штип набави шест нови автобуси за потребите на јавниот превоз кој ќе стартува од први септември. Приоритет во јавниот превоз ќе имаат учениците, а ќе го користат и останатите граѓани.

„Според веќе донесените одлуки и утврдениот возен ред од страна на Советот на Општината предвидени се седум линии кон сите правци во градот, неговата околина и до приградските населби. Станиците се веќе обележани, а почетна односно последна станица ќе биде Трговскиот центар во Штип. Превозот ќе почнува од шест часот до 19,30 часот. За поголемите населби јавен превоз ќе има и преку викендите“, рече градоначалникот на Штип Иван Јорданов кој ги пречека новите автобуси и веднаш ги пушти во сообраќај.

Општина Штип ќе има заеднички јавен превоз и со Општина Карбинци, па така од понеделник до петок неколку пати во денот ќе има автобус од центарот на Штип, населбите Баби, приградската населба Караормнан, селото Карбинци и крајната дестинација е селото Радење и обратно.

„За учениците превозот е бесплатен, а за останатите цената на поединечниот билет за градскиот превоз ќе изнесува 30 денари, а за населбите во Општината во зависност од одалаченоста ќе изнесува 35, 40 или 60 денари во градот, 70 денари до селото Карбинци и 90 денари за најодалечената дестинација, селото Радење. Повратните билети ќе чинат од 50 до 140 до Радење, а месечните билети ќе се движат од 700 денари за градските линии до 1.300 денари за најодалечените места“, вели Панче Стефановски, директорот на ЈП „Стипион“ кое ќе стопанисува со јавниот превоз.

Според него, во наредниот период јавниот превоз ќе се надополнува со нови автобуси и со нови линии кон населбите и селата во Општината кои не се опфатени во оваа фаза.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/shest-novi-avtobusi-za-javniot-prevoz-vo-shtip-i-eden-zaednichki-so-opshtina-karbintsi/
Carpe diem
Back to Top
Magdalena View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-Jul-2023
Online Status: Offline
Posts: 5
  Quote Magdalena Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 16-Aug-2023 at 12:01
this is perfect, yet until an answer is found to change that piece of waste from the roads, this sort of information is optional. I truly don't have the foggiest idea how they didn't treat this issue in a serious way, the city, the state, everybody... to see where the financing is spilling, to see as a model, it can't be difficult to track down. In any case, there is no serious discussion about this by any means, or possibly we don't know about it, and the result of such one-sided drives is clear ahead of time.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 21-May-2023 at 13:53
Превозниците неделава се вклучуваат во сообраќај

Приватните превозници од почетокот на неделава ќе се вклучат во сообраќај. Градоначалничката на Град Скопје, Данела Арсовска истакна дека ги потпишала решенијата по огласот за доделување пакет-линии за вклучување на приватните превозници во јавниот градскиот превоз. – Решенијата се веќе потпишани, правосилноста е веќе настаната и на почетокот на неделава, приватните превозници ќе се вклучат во сообраќај, најави таа.

Со вклучувањето на приватните превозници со своите автобуси, ќе се зголеми бројот на возила во јавниот градски превоз. Со тоа ќе се намали и метежот во нив, а воедно граѓаните повеќе нема да чекаат со часови на автобуските постојки.

Инаку, со последниот оглас, кој беше објавен по четврти пат, се бараа превозници за три пакети линии. Во првиот пакет беа опфатени линиите со броевите „23“, „45“, „61“, „63“ и „73“, за чие опслужување се потребни најмалку 35 автобуси и 76-мина возачи. Вториот пакет се однесува на превоз на линиите „9“, „11“, „11а“, „12“, „47а“ и „55“. За автобусите да може редовно да сообраќаат на овие релации, потребни се 39 автобуси и 83 возачи. Третиот пакет ги опфаќаше линиите „19“, „20“, „22“, „52“ и „54“, за што се бараа вкупно 41 автобус и 87-мина возачи.

Третиот оглас пропадна, како што објаснија од Град Скопје поради нецелосна документација на приватните превозници.

https://www.vecer.press/превозниците-неделава-се-вклучуваат/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 16-May-2023 at 07:12
ПРИВАТНИТЕ ПРЕВОЗНИЦИ СЕ ВРАЌААТ НА УЛИЦИТЕ? Арсовска најави новини во начинот на исплата на возачите

До крајот на месецов на скопските улици треба да ги видиме приватните автобуси, а дали тоа ќе се случи, зависи од тоа дали нивните сопственици ќе ги прифатат променетите услови во договорите кои ги најави градоначалничката на Скопје Данела Арсовска и дали ќе можат да ги запалат автобусите без да им биде платен заостанатиот долг и месечниот аванс.

Арсовска соопшти дека приватниците треба да се вратат на скопските улици, но дека сè уште не се потпишани договорите со нив, бидејќи траат проверките на автобусите и документацијата на сите фирми кои конкурирале за добивање на работата. Колку време ќе трае овој процес не се знае.

– Она што го имавме како постапка, беше прекинато на два пати. Имаа недостатоци во документацијата, сега им е целосна документацијата, и во рамки на законски, јавниот повик е исполнет, договорот се склопува неделава, и очекувам скоро дека ќе се реши. Од прилика осум дена од потпишувањето на договорот приватните автобуси ќе се вратат на улиците и очекувам тоа да биде кон крајот на овој месец. Ова што го направија во изминатите неколку дена, имаше проверка во ЈСП на ГПС системите, и тоа како постапка беше завшрено, и сега следува само официјализација на договорот – рече Арсовска синоќа во гостување на ТВ21.

Арсовска соопшти и дека системот на исплата на превозниците е подобрен. Сега парите директно ќе им се исплаќаат на сметките поединечно на секој превозник за да нема систем „тебе олку, тебе толку“ и жалби од превозниците.

– Ние сме платиле до последно. Ние им ги плаќавме парите авансно, еден месец однапред за да имаат средства да возат наредниот месец, тоа се големи пари, по 400.000, 500.000, 600.000 евра однапред – нагласи Арсовска.

Ваквиот систем на плаќање, според познавачите на состојбите во градскиот превоз, е спорен бидејќи на огласот приватните превозници се јавуваат како група превозници која ја претставува еден превозник. Тоа од причина што 99% од превозниците не можат да ги исполнат условите за реализирање на обврските од пакет линиите, бидејќи немаат доволен број автобуси, возачи и друг кадар.

– Досега фирмата која ги претставуваше превозниците контактира со ЈСП и градот Скопје и преку диспечерскиот систем го следи обемот на работа на превозниците според бројот на автобусите и ги подготвува фактурите до ЈСП по добиениот извештај од Градот. Сега тоа ќе треба да го прави ЈСП кој преку сопствениот систем ја следи километражата направена од автобусите односно гаражните броеви, а не како фирми. За ова ќе биде потребен цел тим во ЈСП кој ќе контактира со фирмите, а во прашање се вкупно 150 приватни превозници. Дополнително со ваквиот начин на исплата можни се малверзации со приватните превозници бидејќи тие нема да имаат контрола на она што го работи ЈСП – вели соговорникот на Плусинфо.

Тој додава дека не верува дека приватните превозници ќе прифатат ваков систем на исплата на парите за сработеното бидејќи тие знаат каков обем на работа имаат.

Според него, ако се применува поинаков начин на работа и плаќање, како што предлага градоначалничката, ќе треба да се менува одлуката за линиски превоз во Скопје или да се распише нов оглас на кој превозниците ќе се јавуваат како поединци за одржување на одделни линии.

– На еден таков оглас нема да може да се јави ниту една компанија превозник, бидејќи во земјава нема компанија која има над 50 автобуси и вработени потребен број возачи и персонал за одржување на автобусите. Тоа значи дека повторно Градот ќе има проблем да обезбеди дополнителен број автобуси за нормално одржување на линиите – додава тој.

Советот на Градот во последните неколку месеци не расправал за некакви измени на Одлуката за линиски превоз во градот, ниту пак донел нова одлука која ги содржи новините кои ги најавува скопската градоначалничка.

Превозниците кои ја добија работата, молчат и ништо не изјавуваат во јавноста, но очекуваат пари од Градот за да можат да почнат да работат по шестмесечниот прекин и натрупаните рати од кредитите земени за подновување на возниот парк. ЈСП ним, треба да им исплати и месечен аванс за купување гориво и други потреби.

Ним ЈСП и Градот, според последните податоци по договорот за цесија направен меѓу приватниците и ЈСП, треба да им исплатат уште најмалку 60 милиони денари.

Да потсетиме, тие досега беа здружени во компаниите „Слобода превоз“ и „Мак-експрес“. Овие компании откако ЈСП не им го плати долгот лани го дадоа на суд.

Досега само кон „Слобода превоз“ се исплатени 35.629.561 денар, а остануваат уште 43.729.561 денар. Од вкупно 76 фирми кои беа здружени во оваа компанија ЈСП, според сопствени критериуми, го платил долгот само на 48 фирми. Исплатата кон приватните превозници која ја вршеја „Слобода превоз“ и „Мак-експрес“ досега се реализирала процентуално кон сите фирми зависно од нивниот обем на работа кој е дефиниран уште во 1992 година.

Скопјани кои секојдневно се соочуваат со долги чекања на автобуските постојки и турканици во автобусите на ЈСП го губат трпението.

– Каде се приватните превозници? Со месеци најавуваат и никаде ги нема. Секој ден турканици. Се вративме како пред 10 години. А ни беше ветено дека ќе се возиме бесплатно. Вака ли изгледа тоа? Преполни автобуси и чекање со часови – вели скопјанка.

Приватните превозници, според последниот јавен оглас, кој беше објавен минатиот месец, треба да опслужуваат 16 линии, поделени во 3 пакети.

Во првиот пакет се опфатени линиите со број 23, 45, 61, 63 и 73, вториот пакет се однесува на превоз на линиите 9, 11, 11А, 12, 47А и 55 и третиот пакет ги опфаќа линиите 19, 20, 22, 52 и 54. Тоа се истите линии на кои возеа пред половина година односно до протестот предизвикан од долгот кон нив од страна на ЈСП и Градот.

https://plusinfo.mk/privatnite-prevoznici-se-vra-aat-na-ulicite-arsovska-na-avi-novini-vo-nachinot-na-isplata-na-vozachite/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 11-May-2023 at 17:14
За една недела приватните превозници се враќаат на скопските улици

За една недела скопјани може да ги очекуваат автобусите на приватните превозници да се вклучат во градскиот сообраќај во Скопје и по повеќе месеци, може конечно, навреме ќе стигнат на работа.

Возилата на приватните превозници, кои се пријавија на последниот конкурс на Градот, се на технички проверки во ЈСП, се проверува наплатниот систем и состојбата на возилата, кои потоа треба да се вклучат во сообраќај.
На четвртиот јавен повик се бараа превозници за три пакети линии. Во првиот пакет беа линиите со броевите „23“, „45“, „61“, „63“ и „73“, за чие опслужување се потребни најмалку 35 автобуси и 76 возачи. Вториот пакет се однесува на линиите „9“, „11“, „11а“, „12“, „47а“ и „55“, за чие опслужување се потребни се најмалку 39 автобуси и 83 возачи. Во третиот пакет беа опфатени линиите „19“, „20“, „22“, „52“ и „54“, за чие опслужување се потребни најмалку 41 автобус и 87 возачи.

Како што појасни градоначалничката Данела Арсовска на денешниот брифинг со новинарите, на улиците на Скопје дневно има по осумдесетина возила на приватни превозници, иако тие располагаат со повеќе од 200 автобуси, но тие се чуваат за резерва.

https://nezavisen.mk/za-edna-nedela-privatnite-prevoznici-se-vrakjaat-na-skopskite-ulici/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 11-May-2023 at 16:54
Граѓаните како „сардини“ во градскиот превоз - ситуацијата неизвесно до кога ќе трае



https://24.mk/details/gra-anite-kako-sardini-vo-gradskiot-prevoz-situacijata-neizvesno-do-koga-kje-trae
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 10-Apr-2023 at 12:16
ПРОПАДНА И ТРЕТИОТ ОГЛАС ЗА ПРИВАТНИ ПРЕВОЗНИЦИ ВО ЈАВНИОТ ПРЕВОЗ, АРСОВСКА ПАК НЕ КАЖУВА ЗОШТО НЕ УСПЕА И РАСПИША НОВ

Пак пропадна јавниот повик на Град Скопје за враќање на приватните превозници во јавниот превоз. Овој беше трет повик, откако на првите два не се пријави ниту еден превозник.

Денеска на веб страната на Градот беше објавен нов оглас, со идентични услови како и на претходниот. Се бараат превозници за линиите со број 9,11,11А,12,19,20,22,23,45,47А,52,54,55,61,63 и 73. За овиие линии потребни ќе бидат 115 автобуси и 245 возачи. Огласот е отворен до 24 април.

Зошто не е успешен повикот од Град Скопје не кажуваат, иако Арсовска пред три недели кажа дека имало пријавено превозници на огласот. Скопје веќе петти месец е без редовен јавен превоз, но градоначалничката не објаснува дали воопшто има намера да ги врати превозниците и до кога планира да ги малтретира граѓаните кои со часови чекаат автобус.

Одговори на нашите прашања не добивме од градоначалничата Арсовска, која година и половина откако е на функција ги игнорира нашите повици и пораки. Одговори нема ниту од нејзиниот кабинет, ниту на прашањата испратени на по е-пошта.

ЈСП „Скопје“ има долг кон приватните превозници од 1,5 милиони евра и токму поради тоа тие во декември престанаа да возат. Откако се скара со приватниците, градоначалничката Арсовска велеше дека тие не му требаат на јавниот превоз, дека ЈСП „Скопје“ има доволен капацитет и автобуси да ги замени овие линии и дека пари веќе нема да одат во приватни џебови.

Кон почетокот на март имаше средба претставници на приватниците, меѓу кои не беше Ленин Јовановски од „Слобода превоз“. По средбата рекоа дека сега конечно бил постигнат договор и дека покрај нов оглас за истите линии кои ги возеа со години им било ветено и дека ќе им се исплати долгот. Приватниците рекоа дека според договорот со Арсовска ќе се вратат на улиците на почеток на април. Но, ништо и од ова ветување. Без редовен превоз скопјани ќе бидат уште најмалку два месеца, ако Арсовска не одлучи да го поништи и новиот, четврти оглас.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/propadna-i-tretiot-oglas-za-privatni-prevoznitsi-vo-javniot-prevoz-arsovska-pak-ne-kazhuva-zoshto-ne-uspea-i-raspisha-nov/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 05-Apr-2023 at 16:58
ПРИВАТНИТЕ АВТОБУСИ УШТЕ НЕ СЕ ВО ЈАВНИОТ ПРЕВОЗ ВО СКОПЈЕ

Приватните превозници уште не се вклучени во јавниот превоз на Скопје. Од Град Скопје на први март кажаа дека постигнале договор со превозниците, ќе се распише нов оглас и кон крајот на март тие ќе бидат повторно дел од превозот во градот. Но, приватни автобуси ниту има на улиците, ниту се најавува кога ќе се вратат.

Огласот заврши на 21 март и тогаш градоначалничката Данела Арсовска кажа дека, за разлика од првите два огласи кога немаше пријавено ниту еден превозник, сега стигнале понуди кои во наредните денови ќе ги разгледува комисија од Град Скопје. Од тогаш поминаа 15 дена, но одлука за враќање на приватниците уште нема.

„Кажано ни е дека утре комисијата ќе ги разгледува понудите, по што очекуваме за брзо време да се вратиме на улиците“, вели Јовица Зафировски, член на приватните превозници.

Градоначалничката Арсовска откако во декември се скара со приватните превозници велеше дека тие не му требаат на јавниот превоз, дека ЈСП „Скопје“ има доволен капацитет и автобуси да ги замени овие линии и дека пари веќе нема да одат во приватни џебови. Но три месеци подоцна, градоначалничката објави оглас со кој сè се враќа по старо.

Огласот беше за 16 линии односно за линиите со број 9,11,11А,12,19,20,22,23,45,47А,52,54,55,61,63 и 73. Линиите се поделени во три пакети, за 115 автобуси и 245 возачи.

Различно во огласот е само тоа што на него не смеат да настапат „Слобода превоз“ и „Макекспрес“, со кои Арсовска рече дека нема да соработува, туку истите превозници ќе бидат организирани преку нови три фирми.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/privatnite-avtobusi-ushte-ne-se-vo-javniot-prevoz-vo-skopje/
Carpe diem
Back to Top
Semir View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 16-Mar-2020
Online Status: Offline
Posts: 21
  Quote Semir Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 03-Mar-2023 at 17:07
ПРУГА ИМАМЕ, ЖЕЛБА ИМАМЕ, А ШИНОБУС ЗОШТО НЕМАМЕ?
Од Волково, преку Бардовци и Бутел, па сѐ до Железничка – скопјани бараат алтернативен градски превоз

Поранешниот градоначалник на Скопје, Јове Кекеновски за Плусинфо изјави дека враќањето на шинобусите во функција, но и општо воведувањето на железничка поврзаност на некои делови од градот со центарот ќе биде од големо значење, како за растеретување на сообраќајниот метеж, така и за скопјани кои ќе имаат плус алтернативно превозно средство за користење.

Повеќе -> plusinfo.mk





Како би изгледала мапата на градскиот железнички превоз:




Edited by Semir - 03-Mar-2023 at 17:09
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 01-Mar-2023 at 17:55
СЕ ДОГОВОРИВМЕ СО АРСОВСКА, ПАК ЌЕ ВОЗИМЕ НА ИСТИТЕ ЛИНИИ И ЌЕ НИ СЕ ИСПЛАТИ ДОЛГОТ, ВЕЛАТ ПРИВАТНИТЕ ПРЕВОЗНИЦИ

Приватните превозници повторно ќе бидат дел од јавниот превоз, откако денеска постигнале договор со Град Скопје. Четврти месец тие не се дел од јавниот превоз оти Градот ги раскина договорите со нив. Велат дека сега нивните барања се исполнети. Најдоцна до понеделник ќе биде распишан нов оглас за сите линии кои досега ги одржуваа и во наредниот период ЈСП „Скопје“ ќе им го исплати долгот, за кој Арсовска велеше дека не постои.

„Сега линиите ќе бидат поделени во три пакети односно ќе настапуваме преку три нови фирми, а не преку ‘Слобода превоз‘ и ‘Макекспрес‘. Веруваме и дека ќе ни се исплати долгот затоа што откако настапивме со нови фирми сите барања ни се прифатени. Кон крајот на март очекуваме да се вратиме на улиците во Скопје“, вели Јовица Зафировски од приватните превозници.

Зафировски додава дека Градот ќе им дава субвенции на превозници за да можат да набават нови еколошки автобуси кои ќе ги задоволат еколошките стандарди, бидејќи кај дел од превозниците возниот парк е застарен.

Градоначалкничката Данела Арсовска изминативе изминативе месеци додека скопјани се соочуваат недостиг на автобуси сметаше дека не постои проблем. Постојано тврдеше дека има доволно автобуси на улиците, не признава дека автобусите се редуцирани туку дека ЈСП соодветно ги надополнувал приватните автобуси. Велеше дека новинарите шпекулираат и дека се бранеле приватните интереси наместо да се штити јавниот интерес. Таа три месеци одбиваше да се сретни со приватните превозници.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/se-dogovorivme-so-arsovska-pak-ke-vozime-na-istite-linii-i-ke-ni-se-isplati-dolgot-velat-privatnite-prevoznitsi/
Carpe diem
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 28-Feb-2023 at 06:47
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 29-Jan-2023 at 15:45
ПРОБЛЕМОТ СЕ РАЗВЛЕКУВА, ПРЕВОЗНИЦИТЕ ПОВТОРНО ЌЕ ПРОТЕСТИРААТ - утре нови блокади пред ЈСП

Нови протести најавуваат приватните превозници кои ќе се одржат утре од девет часот наутро пред седиштето на ЈСП во Автокоманда.

Исен Халили од „Макекспрес“ посочува оти се одржал состанок на лица од двете компании, на кој е одлучено да се протестира во текот на утрешниот ден. Како што нагласи Халили, целата работа околу решавањето на нивниот проблем се одоговлекува, а тие се без работа, со трошоци, но без приливи.

На протестот ќе се бара средба со директорот на ЈСП, а се подготвуваат и барања за прием до Град Скопје и до Владата.

И Милоград Димитриевски, еден од сопствениците на „Макеспрес“ потврди дека таков состанок е одржан.

- Превозници од „Макекспрес“ и „Слобода превоз“ сами одржале состанок и се договориле утре од девет часот да одржат протест пред седиштето на ЈСП во Автокоманда. Јас не бев присутен на тој состанок, но ја добив информацијата од колегите кои биле присутни, дека така е договорено. Има информации во јавноста дека 5.000 денари биле исплатени на „Слобода превоз“, по кој основ, не знам. Кај нас немаат префрлено ништо од 2 ноември наваму - вели Димитриевски.

Ленин Јовановски од „Слобода превоз“ кажа дека тој лично не е информиран за протест што ќе се одржи утре пред седиштето на ЈСП во Автокоманда

https://faktor.mk/problemot-se-razvlekuva-prevoznicite-povtorno-kje-protestiraat---utre-novi-blokadi-pred-jsp
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 26-Jan-2023 at 14:02
Што бидна со приватните превозници?
Речиси месец и половина по протестите и блокадите колку што знам ниту им се исплати долгот,ниту можат да се пријават на повиците од градот за линиите,немаа средба со премиерот.
ЈСП не може соодветно да ги покрие и опслужи линиите без дополнување или со нови автобуси или повторно со приватници бидејќи вака ЈСП дополнително ги уништува автобусите со тоа што се константно претоварени со патници.
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 26-Jan-2023 at 13:57
КАЈ НЕМА АВТОБУС 40 МИНУТИ, УШТЕ И ВРАТИ НИ ЗАТВАРААТ ДОДЕКА СЕ КАЧУВАМЕ, бројни поплаки од граѓаните за јавниот превоз во Скопје

Јавниот превоз во главниот град никако да се стабилизира. По повлекувањето на автобусите на приватнтие превозници, иако се зголеми бројот на автобуси од страна на Јавното сообраќајно претпријатие маките на скопјани останаа.

Автобуски на постојките се чекаат долг период, дел од граѓаните велат дека деновиве чекале автобус со број 24 цели четириесет минути, но потенцираат дека секој ден се чека над 20 - тина минути автобус со овој број.

- Деновиве чекам автобус во попладневните часови, после пет часот, и секој ден чекам над 20-тина минути. Едне ден чекавме цели 40 минути автобус, да тргнев пешки ќе стигнев многу побрзо. Што беше уште полошо на толку чекање шоферот сакаше да не остави на автобуската станица. Буквално ги затвораше вратите од автубусот иако луѓе се качуваа, и стоеа на вратите. Моравме да се буткаме со вратата за да се качиме, тоа беше страшно и трауматично искуство. Дополнително кога се качивме беше многу загушливо одвај дишевме од преголемиот број на патници, а плус прозорците не се отвараат - вели скопјанката Радмила Д. и додава дека јавниот превоз во главниот град и претходно бил во лоша состојба, но сега ситуацијата е многу полоша и потешка за патниците.

Слични поплаки има и од жители од населбата Ново Лисиче кои велат дека во попладневните часови кога завршува шпицот исто така чекале многу долг период автобус, иако кон центар има дури четири автобуски линии.

- Иако има дури четири линии кои возат од Ново Лисиче до Центар, а ние на станица чекавме автобус цели 35 минути. Лошо е што секој ден, ако помине пет часот се чека над 20 минути. Иако следиме кога тргнуваат автобусите, проверуваме распоред за да не чекаме, секој ден се чека долго време. Тука поминуваат дури пет автобуси 3, 5 15 и 23 возат до центар, плус 35ка кон Битпазар, а сепак се чека автобус по пола саат и повеќе. Разбираме дека автобусите се оретчени, но овде е проблем што никој не внимавна на возниот ред. Се чека долго, а потоа доаѓаат три автобуси заедно на постојка и сите три се бркаат по булеварот – вели повозрасна жителка на главниот град која посочи обврските за чување на внуци ја натереле да патува секој ден, и дека патувањето со јавниот превоз сега и делува најлош

Да биде проблемот уште поголем, не само што доцнат автобусите и што ги има во намален број, гужвите во нив се големи, поради што голем број граѓани некогаш не можат ниту да се качат во автобус иако долго време чекале на постојка.

- Неколку пати извисувам на станица поради тоа што е преполн автобусот. Чекам на Југодрво, но таму автобусите се секогаш препполни, иако трчам да се качам, шоферите ми затвораат врата иако имам нога ставено на прагот. Не е нормално некој да затвара врата кога луѓе се качуваат. И ова не е еднашка, туку веќе станува редовно, бидејќи немаат трпение за волку патници – вели триесетгодишната Татјана.

Фактор се обрати до вработените во Јавното сообраќајно претпријатие за многубројните поплаки на граѓаните околу намалениот број на автобуси на терен, но и за однесувањето на шоферите кои им затвараат врата на патниците кои се качуваат. Од таму велат нема намалени линии, ниту пак поплаки за однесувањето на возачите.

Јавниот превоз сообраќа по комбиниран зимен возен ред и истиот е „покриен“ со соодветен број на возила, односно се реализираат сите утврдени поаѓања согласно возниот ред. Немаме недостиг од возила, ниту пак намалување/скратување на линиите. Се случува доцнење на автобусите, но во некој разумен рок, со оглед на тоа дека во функционирањето на сообраќајот и јавниот превоз влијаат повеќе фактори (сообраќаен метеж во утринските и попладневните часови, застои поради сообраќајна незгода, пренасочен сообраќај поради градежни активности на дел од трасите и слично), па логично е и автобусите да задоцнат – посочуваат од ЈСП.

Од Јавното претпријатие дополнуваат дека корисниците на јавниот превоз имаат можност да пријават несоодветно однесување на возач/контролор/службено лице во Внатрешна контрола на ЈСП (vkontrola@jsp.com.mk) или да достават пријава во архивата на ЈСП Скопје во Автокоманда (од понеделник до петок од 7.30 - 15.30 часот).

- Во пријавата треба да се наведат детали за случајот, односно да се напише еден вид изјава (пример. ден/време/линија/гаражен број на возило, што се случило, каков проблем настанал...). Пријавата се проследува до соодветните служи по натамошно постапување. Во случај да се утврди вина од страна на службеното лице, против него се покренува соодветна дисциплинска постапка. Во зависност од тежината на престапот можни последици по пријавениот се писмена опомена, распределување на друго работно место, парична казна, суспнезија, отказ... Инаку, до овој момент на горенаведената е-маил адреса нема пристигнати жалби/пријави за однесувањето на вработените – појаснуваат од ЈСП.

https://faktor.mk/kaj-nema-avtobus-40-minuti-ushte-i-vrati-ni-zatvaraat-dodeka-se-kachuvame-brojni-poplaki-od-gragjanite-za-javniot-prevoz-vo-skopje
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 26-Jan-2023 at 13:53
Арсовска остана без нови автобуси, Советот не даде дозвола да се купат со заем од банка

Советот на Град Скопје не го прифати предлогот на градоначалничката Данела Арсовска за купување нови еколошки автобуси преку долгорочено кредитно задолжување во некоја од домашните банки за сума од 620 милиони денари, односно околу 10 милиони евра. За предлогот гласаа 15 советници, еден беше против, а 18 воздржани, што не беше доволно за изгласување таква одлука.

Арсовска бараше согласност од Советот за набавка на еко-автобуси со кредит кој би се отплаќал со пари од градскиот буџет, но условите и начинот на користење на заемот би биле познати дури откако ќе стигнат понудите од банките и откако би се избрала таа што нуди најдобри услови.

Не беше прецизирано ниту колку автобуси би можеле да се купат со тој кредит, ниту од кој производител, што за многумина од советниците беше причина да се воздржат од давање поддршка на предложената одлука.

https://www.slobodenpecat.mk/arsovska-ostana-bez-novi-avtobusi-sovetot-ne-dade-dozvola-da-se-kupat-so-zaem-od-banka/
Carpe diem
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.273 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.