build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #641 Posted: 19-Aug-2011 at 14:27
Ova mi lici na rasipan telefon(rekla-kazala).spored nekojsi sto videl ,slusnal nacul,se zafrkaval odma donesuvame zaklucoci,vicevi k-15 pravime i sl zafrkancii.Kaj se lugjevo koga e nesto dobro,kako da cekaat u zaseda i da se raduvaat i gledaat seiri koga nesto e trgne naopaku!
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #642 Posted: 19-Aug-2011 at 14:41
Originally posted by 4skopje

Ova mi lici na rasipan telefon(rekla-kazala).spored nekojsi sto videl ,slusnal nacul,se zafrkaval odma donesuvame zaklucoci,vicevi k-15 pravime i sl zafrkancii.Kaj se lugjevo koga e nesto dobro,kako da cekaat u zaseda i da se raduvaat i gledaat seiri koga nesto e trgne naopaku!


Добро бе дечко, ама најсериозно, ти имаш ли нешто да критикуваш, или по дифолт мораш се да браниш. Па факт е дека ЈСП и даље е истото она ЈСП од пред 2-3 години. Никаква грижа нит за новите, а камоли за старите автобуси. Иако бев меѓу оние кои што на почеток ги бранеа, сеа тотално ќе ги критикувам. Па доста веќе импровизации само во оваа земја. Не можат еден автобус асално да ичистат, а да не зборам дека лазовине се тотално утната ствар во секој поглед. Таман се вратив у Ск и викам ај можда нешто се средила ситуација со автобусиве, се возам у еден од лазовине, као да се возам у 10 години стар автобус. Биди еднаш бар објективен, реално разгледај ја ситуацијата во ЈСП, повози се со автобусине па баш ќе видам дали нема да критикуваш, освен ако немаш забрана од некого.
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #643 Posted: 19-Aug-2011 at 17:57
Decko ja nemam potreba da se vozam u JSP ,a ako ti imas vozi se i kritikuvaj ! P.S. Imam zabrana ,ha,ha,ha.Poglupo ne sum cul nestoWallbash.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #644 Posted: 19-Aug-2011 at 18:16
Originally posted by 4skopje

Decko ja nemam potreba da se vozam u JSP ,a ako ti imas vozi se i kritikuvaj ! P.S. Imam zabrana ,ha,ha,ha.Poglupo ne sum cul nestoWallbash.



Можда не си свесен за забраната. Епа ондак олади и не се прави паметен, луѓето ако виделе што се дешава имаат право и да кажат! И ако е нешто ѓубре, ондак јавно се кажува дека е ѓубре.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1110
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #645 Posted: 19-Aug-2011 at 18:57
Лазовите комотно нека ги лепат цели со реклами, дури и поубави се така. Ама кај двокатните мора да се ограничи рекламирањето. Само од страните во долниот дел нека има по некоја реклама и доста е толку.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #646 Posted: 19-Aug-2011 at 19:14
Luge, reklamite se ok no ne go resavaat problemot. JSP pravi golemi zagubi i osven pokacuvanje na kartite nisto drugo ne moze da ja promeni ovaa situacija. Od edna strana sakame kvaliteten javen avtobuski prevoz a od druga sakame evtino da se vozime. E toa go nema nikade. Realno kartata treba da cini okolu 50 denari no da vazi 2 casa za bilo koe vozilo. JSP mora da vovedi i nekoi drugi opcii kako npr. karta za kratka relacija (5-6 stanici) i sekako popust za nevraboteni i penzioneri (besplatnoto penzionersko vozenje trema vednas da se ukine).  
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #647 Posted: 20-Aug-2011 at 01:13
Originally posted by Denko

Luge, reklamite se ok no ne go resavaat problemot. JSP pravi golemi zagubi i osven pokacuvanje na kartite nisto drugo ne moze da ja promeni ovaa situacija. Od edna strana sakame kvaliteten javen avtobuski prevoz a od druga sakame evtino da se vozime. E toa go nema nikade. Realno kartata treba da cini okolu 50 denari no da vazi 2 casa za bilo koe vozilo. JSP mora da vovedi i nekoi drugi opcii kako npr. karta za kratka relacija (5-6 stanici) i sekako popust za nevraboteni i penzioneri (besplatnoto penzionersko vozenje trema vednas da se ukine).  


ЈСП треба под итно да воведе нови типови билети, се согласувам за возење во одреден временски период по повисока цена, дневен билет, а сметам дека е време цената да се крене за 5 до 10 денари. Сепак, не би одел директно на 50 денари, тоа би било преголемо зголемување на билетите.

Конечно, ќе повторам, можат барем да пробаат од Град Скопје да одземат две - три градски линии од приватниците на кои би возело само ЈСП, а за сметка на тоа приватниците да добијат приградски линии кои се рентабилни или се на граница на рентабилност.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #648 Posted: 29-Aug-2011 at 19:44
Денес околу 17и40 часот видов два автобуса(старите зглобни саноси на ЈСП) едниот беше на линија бр. 5 а другиот незнам,кои беа целосно репарирани и изгледааа одлично !!!! изгледаа како штотуку да беа излезени од гаража....
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #649 Posted: 29-Aug-2011 at 22:41
Originally posted by Обединета �

Денес околу 17и40 часот видов два автобуса(старите зглобни саноси на ЈСП) едниот беше на линија бр. 5 а другиот незнам,кои беа целосно репарирани и изгледааа одлично !!!! изгледаа како штотуку да беа излезени од гаража....


Интересно, и јас имам видено во последно време неколку репарирани зглобни автобуси на ЈСП - Скопје, што може да биде сериозен показател дека старите зглобни автобуси ќе продолжат да сообраќаат. Претпоставувам дека ќе се исфрлат од сообраќај единствено старите единечни автобуси, иако јас мислам дека МАН - Санос автобусите сеуште се доволно издржливи за да сообраќаат во градскиот превоз.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #650 Posted: 30-Aug-2011 at 01:10
Previous
 
Па сето тоа е од поодамна познато.
Автобусите произведени во Санос со МАН шасија се произведувани во 1998 и 1999 година и уште кога украински ЛАЗ беше избран за да ги произведе новите единечни нископодни градски автобуси за ЈСП Скопје, беше објавено дека автобусите произведени во Санос со МАН шасија ќе останат во сообраќај.
 
А што се однесува до двојните автобуси, нивното рекаросирање и евентуално климатизирање, ако им текне воопшто на ЈСП Скопје за ова второво, може да придонесат овие автобуси да останат во сообраќај уште долги години, а богами и ќе мораат да останат во сообраќај бидејќи актуелната влада не ги плаќаше редовно автобусите од украински ЛАЗ, поради што четирите нови двојни нископодни градски автобуси беа откажани, а новите единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ и двокатните градски автобуси од кинески Јутонг не располагаат со доволен капацитет за најкористените градски линии, како 2, 50, 57 и 65.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #651 Posted: 30-Aug-2011 at 08:32
Originally posted by Dexter26

Previous  Па сето тоа е од поодамна познато. Автобусите произведени во Санос со МАН шасија се произведувани во 1998 и 1999 година и уште кога украински ЛАЗ беше избран за да ги произведе новите единечни нископодни градски автобуси за ЈСП Скопје, беше објавено дека автобусите произведени во Санос со МАН шасија ќе останат во сообраќај.  А што се однесува до двојните автобуси, нивното рекаросирање и евентуално климатизирање, ако им текне воопшто на ЈСП Скопје за ова второво, може да придонесат овие автобуси да останат во сообраќај уште долги години, а богами и ќе мораат да останат во сообраќај бидејќи актуелната влада не ги плаќаше редовно автобусите од украински ЛАЗ, поради што четирите нови двојни нископодни градски автобуси беа откажани, а новите единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ и двокатните градски автобуси од кинески Јутонг не располагаат со доволен капацитет за најкористените градски линии, како 2, 50, 57 и 65.



Без политики и читај зосто не се набавени зглобните автобуси од ЛАЗ а не што велиш дека владата не ги плаќала
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #652 Posted: 30-Aug-2011 at 09:36
Originally posted by Обединета �

Originally posted by Dexter26

Previous  Па сето тоа е од поодамна познато. Автобусите произведени во Санос со МАН шасија се произведувани во 1998 и 1999 година и уште кога украински ЛАЗ беше избран за да ги произведе новите единечни нископодни градски автобуси за ЈСП Скопје, беше објавено дека автобусите произведени во Санос со МАН шасија ќе останат во сообраќај.  А што се однесува до двојните автобуси, нивното рекаросирање и евентуално климатизирање, ако им текне воопшто на ЈСП Скопје за ова второво, може да придонесат овие автобуси да останат во сообраќај уште долги години, а богами и ќе мораат да останат во сообраќај бидејќи актуелната влада не ги плаќаше редовно автобусите од украински ЛАЗ, поради што четирите нови двојни нископодни градски автобуси беа откажани, а новите единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ и двокатните градски автобуси од кинески Јутонг не располагаат со доволен капацитет за најкористените градски линии, како 2, 50, 57 и 65.



Без политики и читај зосто не се набавени зглобните автобуси од ЛАЗ а не што велиш дека владата не ги плаќала



Како и да е, мислам дека ќе се јави проблем. Ќе имаме голем број на единечни и двокатни автобуси, а од друга страна ќе мора да сообраќаат и старите зглобни автобуси односно целиот возен парк сепак нема да биде обновен.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #653 Posted: 30-Aug-2011 at 12:45
Originally posted by Обединета �

Без политики и читај зосто не се набавени зглобните автобуси од ЛАЗ а не што велиш дека владата не ги плаќала


Повели: 
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=780&PID=110784#110784
 
Читај од пост #734 до пост #737.
 
Украинците велат дека ние доцниме со плаќањата и дека поради тоа автобусите доцнат.
 
Исто така, ако ги прелисташ последните неколку страници на темата Возен парк (ЈСП - ЛАЗ), ќе прочиташ дека во Киев веќе се вози нов бел двоен нископоден градски автобус од ЛАЗ, кој требало да биде наменет за Скопје, но бидејќи нашинциве не го платиле истиот, а ЛАЗ во целост го платиле и произвеле со сопствени средства, на крајот си направиле подобра зделка и денес, наместо во Скопје како црвен автобус, истиот тој автобус се вози и ќе се вози во Киев како бел автобус.
 
Нема никаква поврзаност со политиката, туку само со несериозниот пристап на актуелната централна власт кон ЛАЗ како производител, украинците и самите велат дека ЛАЗ можеше да ги достави сите автобуси можеби дури и кон крајот на пролетта 2011 и почетокот на летото 2011 бидејќи неговите производствени капацитети го овозможуваат тоа, но бидејќи актуелната влада не ги подмирува обврските на државата кон ЛАЗ навреме, автобусите доцнеа, а сега на крај останавме и без четирите двојни нископодни градски автобуси.
 
Ова не е политика, ова е превара, тешко е да се одбере дали да и се верува на едната или на другата страна, но македонскиот менталитет на реагирање во 5 до 12 говори за тоа дека поголема е веројатноста украинците да се во право, отколку нашинциве.
 
Од друга страна, кај првиот единечен нископоден градски автобус од украински ЛАЗ што пристигна при хомологацијата беа откриени бројни грешки, истиот автобус не тргна кога беа пуштени во употреба првите единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, потоа еден од автобусите се расипа, друг се запали летово, а сето тоа зборува за слаб квалитет, па затоа е тешко да се одбере дали да и се верува на едната или на другата страна.


Edited by Dexter26 - 30-Aug-2011 at 12:57
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #654 Posted: 30-Aug-2011 at 12:53
Би било интересно да се постават слики од пред и после репарацијата на старите зглобни автобуси. Освен тоа ќе биде интересно да се гледаат низ Скопје зглобните автобусит како динаосуруси помеѓу лазовите и јутонзите, па дури саносите (МАН)
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #655 Posted: 30-Aug-2011 at 12:56
Previous
 
Па, по смртта на Санос, поранешен ФАС 11 Октомври, старите двојни автобуси, единечните автобуси со МАН шасија, како и двата понови двојни автобуси исто така со МАН шасија, ќе ни бидат единствените спомени од некогашниот производител на автобуси.


Edited by Dexter26 - 30-Aug-2011 at 22:04
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #656 Posted: 30-Aug-2011 at 21:22
http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=36&eventId=40347

ЛАЗ: Доцневме со автобусите ама Владата со плаќањето

 
Пенали за зделката за украинските автобуси треба да плати и министерството за транспорт, тврди производелот на автобусите од Лвов. Поради не плаќање на автобусите на време, според украинците, казната за македонската страна е околу 50 000 евра. Реакцијата од ЛАЗ доаѓа откако од транспорт вчера за АЛФА одговорија дека ќе пресметаат околу 180 000 евра пенали- 50 000 бидејќи производителот доцнеше со испораката на обичните и 130 000 поради неиспораката на 4-те зглобни автобуси.

„Првиот пат владата доцнепе 9-10 дена. Вториот пат владата доцнеше 21 ден со плаќањето. Таа сума (на пеналите) е околу 50 000 евра, од владата на Република Македонија до ЛАЗ и од ЛАЗ до владата на Република Македонија. “ изјави меѓу другото директорката на ЛАЗ за Балканот, Татјана Деријага.

Според Деријага, односите меѓу двете страни сепак биле одлични. Откако на 22 август пристигнаа и последните од 80-те украински автобуси, украинците сега чекаат само уште Владата да им ги плати возилата. Се надеваат дека Транпспорт ќе останел на ветувањето- тоа да се случи до крајот на месецот, поради обврските на украинците кон нивните кредитори.

Последните 39 од вкупно 80 украински автобуси ќе бидат свечено промовирани на 6-ти септември, заедно со 68 двокатни од Кина. За разлика од оригиналниот договор, нема да ги има 4-те зглобни автобуси. Украинците се надеваат на идна зделка за вакви автобуси во блиска иднина.

Александар Димитриевски

 
Е ова веќе разјаснува се, на Интернет страницата кон која води линкот е поставен и видео клип со веста и интервјуто.

Edited by Dexter26 - 30-Aug-2011 at 21:24
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #657 Posted: 31-Aug-2011 at 06:39

ДЕСЕТИНА ГРАЃАНИ ЗАЛОЖНИЦИ НА НЕСОВЕСЕН возаЧ на автобус
Шофер однел патници на технички преглед


Директорот на приватното претпријатие „Слобода превоз“, Ленин Јовановски, беше на пат и рече дека не е запознаен со немилата случка, но ја осуди ваквата постапка појаснувајќи дека ќе бидат преземени соодветни репресивни мерки

Десетина патници два часа биле заложници и цел на изживување на несовесен возач на приватен автобус со број „22“. Тие уредно си платиле карта на последната станица во Волково, но наместо до саканата дестинација, присилно завршиле на технички преглед во Ѓорче Петров. Биле внатре и додека автобусот бил цел на техничка контрола затоа што возачот ги затворил вратите.

Несекојдневниот настан се случил кога полиција му наредила на возачот да го однесе автобусот на технички преглед во најблиската станица. Но наместо да ја послуша препораката на полицијата и претходно да ги симне патниците, тој возел со нив, а застанувал и собирал други на попатните станици. Случката ја раскажува патник кој ја доживеал целата голгота.

- Мислевме дека ќе н` симне попат, но тоа не се случи. Од друга страна, возеше многу бавно, пешаците се движеа побрзо од него. Кога стасавме во населбата Даме Груев, кај Новоселски Пат, патниците почнаа да реагираат за темпото на возење и сакавме да ни дозволи да се симнеме. Но, возачот ни ги затвори вратите, кои претходно беа отворени за ладење, и не ни дозволи такво нешто - раскажува револтиран патник кој сакаше да остане анонимен.

Возачот им рекол на патниците дека сите заедно ќе одат на технички преглед. Очевидецот раскажува дека тоа предизвикало голем револт кај сите, особено поради фактот дека било пладне, а притоа голема жештина. Но тој без да се обѕрне на нивните поплаки, скршнал од вообичаената маршрута на линијата „22“ кај надвозникот во Ѓорче Петров и возел с` до станицата за технички преглед. - Цело време бевме во автобусот. Речиси 20 минути додека возилото не помина низ сите фази. Преглед на кочници, па напред, назад, се трускавме како компири, додека автобусот минуваше низ справите. И тогаш се побунивме, но бесполезно. На прашањето зошто ова ни го прави, возачот без грижа на совест одговори: „Со вас побрзо ќе го минам прегледот“.

Директорот на приватното претпријатие за јавен градски превоз „Слобода превоз“, Ленин Јовановски, кој беше на пат во Русија, во телефонскиот разговор одговори дека не е запознаен со случајот, но ја осуди ваквата постапка.

- Возачот не смеел да постапи така. Требало и полицијата да му укаже на тоа. Кога ќе се вратам ќе го разгледам случајот и ќе бидат преземени соодветни репресивни мерки, во краен случај на возачот нема да му биде издаден патен налог да сообраќа - изјави Јовановски.

Од МВР велат дека во вакви случаи законите не предвидуваат казни. Според нив, патниците требало да поднесат поплака до полициската станица во Ѓорче Петров.

- На патниците им е скратена слободата на движење. Имале основа да го пријават возачот или во полициска станица или во претпријатието во чии рамки работи превозникот. Дури тогаш тој ќе биде повикан на информативен разговор и ќе му биде укажано на тоа. Во секој случај, при дефект на автобусот или при ваков случај, шоферот треба патниците да ги остави на најблиската автобуска станица, а не да се изживува со нив - рече Лиза Бендевска, портпарол во Секретаријатот за внатрешни работи - Скопје.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=7F4EA6CB95017C459132A911B7E1117F
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #658 Posted: 01-Sep-2011 at 00:52
ПО НЕКОЛКУ НЕУСПЕШНИ ТЕНДЕРИ

ЈСП избра фирма за електронска наплата



Словачката фирма „ЕМ тест“ ќе го инсталира системот за електронска наплата во автобусите на ЈСП, како и за нивна автоматска локација, избраа вчера од ова јавно претпријатие по неколку неуспешни тендери.

Управниот одбор на ЈСП вчера одлучи нејзината понуда да ја избере за најповолна. Се работи за јавно-приватно партнерство на десет години. Останатите пријавени фирми беа хрватската „Пента Пула“, македонските „Виста“ и „Т-мобиле“, како и турската „Кенткарт“.

Фирмата ќе има обврска во 450 автобуси да инсталира електронски апарат за наплата, како и 40 автомати за издавање и дополнување билети што ќе бидат поставени на автобуските постојки во градското подрачје.

Исто така, „ЕМ тест“ за ЈСП ќе издвојува 49 проценти (според мене ова е грешка, се мисли на 4,9%, процент кој „ЕМ тест“ ќе го задржува за себе) од својата годишна заработка од продажба на билетите, а за возврат ќе добие простор за реклами во автобусите.

Директорот на ЈСП, Мишо Николов, информираше дека словачката фирма е должна во рок од 270 дена од потпишувањето на договорот да го инсталира системот.

Електронската наплата во автобусите на ЈСП требаше да стартува од средината на октомври 2008 година, но повеќепати беше пролонгирана.

Приватните превозници воведоа електронски картички и читачи уште во 2008 година. Но, и покрај тоа, тој не профункционира комплетно во сите автобуси, со што целосно не успеа.

Крајната цел од воведувањето на овој систем е граѓаните со една купена картичка да може да ги користат услугите и надвор од автобус на ЈСП и на приватните превозници. (А.П.)

http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=84CD7F23102F7A448D505CC0D0465F56

Од веб страната на „ЕМ тест“:

     

Edited by OCB - 01-Sep-2011 at 01:13
Back to Top
WNBARCH View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Apr-2011
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote WNBARCH Quote  Post ReplyReply #659 Posted: 01-Sep-2011 at 07:58
ova so 49 procent mi e neshto nejasno.Plus shto ima na firmata nabavuvac da i se dava procent?neka i se plaka za servis posle garanten rok. nejze ke i bide plateno za aparatite? ili? i koj ke dobie prostor za reklamiranje vo avtobusite?
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #660 Posted: 01-Sep-2011 at 12:52
Критериум за избор на најповолна понуда и доделување на Договорот за ЈПП е висина на ЈПП надоместокот без ДДВ, кој ќе го добива Приватниот партнер, изразен во процент од приходот кој ќе го остварува Јавниот партнер од продажбата на билети.

Критериумот носи ......................................................................................................100 бода
(Предност ќе имаат оние понудувачи кои ќе понудат помал процент на ЈПП надоместок)

http://jsp.com.mk/proekt.aspx?proekt=9

Пет фирми во трка за инсталирање електронски апарати во автобусите

Хрватската фирма му нуди на ЈСП 6,4 проценти, македонската „Виста“ 4,4 и „Т-мобиле 10,9 проценти. Турската фирма има понуда од 9,66, додека словачката ќе им даде 4,9 отсто од заработеното.

http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=0AB9A67F93E0854B9F7A724DC58A40C6

Како што напишав и погоре, според мене 4,9% од приходот од билети ќе ги задржува „ЕМ тест“ додека останатите 95,1% ќе треба да ги добива ЈСП.

Не ми е јасно зошто во статијата на „Дневник“ се спомнува дека „ЕМ тест“ ќе добијат и рекламен простор во автобусите. Некој со поинакво толкување?







Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.297 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.