Јавен автобуски превоз (општо) |
Post Reply | Page <1 3132333435 85> |
Author | ||
4skopje
Senior Member Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
Quote Reply #641 Posted: 19-Aug-2011 at 14:27 | |
Ova mi lici na rasipan telefon(rekla-kazala).spored nekojsi sto videl ,slusnal nacul,se zafrkaval odma donesuvame zaklucoci,vicevi k-15 pravime i sl zafrkancii.Kaj se lugjevo koga e nesto dobro,kako da cekaat u zaseda i da se raduvaat i gledaat seiri koga nesto e trgne naopaku!
|
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #642 Posted: 19-Aug-2011 at 14:41 | |
Добро бе дечко, ама најсериозно, ти имаш ли нешто да критикуваш, или по дифолт мораш се да браниш. Па факт е дека ЈСП и даље е истото она ЈСП од пред 2-3 години. Никаква грижа нит за новите, а камоли за старите автобуси. Иако бев меѓу оние кои што на почеток ги бранеа, сеа тотално ќе ги критикувам. Па доста веќе импровизации само во оваа земја. Не можат еден автобус асално да ичистат, а да не зборам дека лазовине се тотално утната ствар во секој поглед. Таман се вратив у Ск и викам ај можда нешто се средила ситуација со автобусиве, се возам у еден од лазовине, као да се возам у 10 години стар автобус. Биди еднаш бар објективен, реално разгледај ја ситуацијата во ЈСП, повози се со автобусине па баш ќе видам дали нема да критикуваш, освен ако немаш забрана од некого. |
||
4skopje
Senior Member Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
Quote Reply #643 Posted: 19-Aug-2011 at 17:57 | |
Decko ja nemam potreba da se vozam u JSP ,a ako ti imas vozi se i kritikuvaj ! P.S. Imam zabrana ,ha,ha,ha.Poglupo ne sum cul nesto.
|
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #644 Posted: 19-Aug-2011 at 18:16 | |
Можда не си свесен за забраната. Епа ондак олади и не се прави паметен, луѓето ако виделе што се дешава имаат право и да кажат! И ако е нешто ѓубре, ондак јавно се кажува дека е ѓубре. |
||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1110 |
Quote Reply #645 Posted: 19-Aug-2011 at 18:57 | |
Лазовите комотно нека ги лепат цели со реклами, дури и поубави се така. Ама кај двокатните мора да се ограничи рекламирањето. Само од страните во долниот дел нека има по некоја реклама и доста е толку.
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #646 Posted: 19-Aug-2011 at 19:14 | |
Luge, reklamite se ok no ne go resavaat problemot. JSP pravi golemi zagubi i osven pokacuvanje na kartite nisto drugo ne moze da ja promeni ovaa situacija. Od edna strana sakame kvaliteten javen avtobuski prevoz a od druga sakame evtino da se vozime. E toa go nema nikade. Realno kartata treba da cini okolu 50 denari no da vazi 2 casa za bilo koe vozilo. JSP mora da vovedi i nekoi drugi opcii kako npr. karta za kratka relacija (5-6 stanici) i sekako popust za nevraboteni i penzioneri (besplatnoto penzionersko vozenje trema vednas da se ukine).
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #647 Posted: 20-Aug-2011 at 01:13 | |
ЈСП треба под итно да воведе нови типови билети, се согласувам за возење во одреден временски период по повисока цена, дневен билет, а сметам дека е време цената да се крене за 5 до 10 денари. Сепак, не би одел директно на 50 денари, тоа би било преголемо зголемување на билетите. Конечно, ќе повторам, можат барем да пробаат од Град Скопје да одземат две - три градски линии од приватниците на кои би возело само ЈСП, а за сметка на тоа приватниците да добијат приградски линии кои се рентабилни или се на граница на рентабилност. |
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #648 Posted: 29-Aug-2011 at 19:44 | |
Денес околу 17и40 часот видов два автобуса(старите зглобни саноси на ЈСП) едниот беше на линија бр. 5 а другиот незнам,кои беа целосно репарирани и изгледааа одлично !!!! изгледаа како штотуку да беа излезени од гаража....
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #649 Posted: 29-Aug-2011 at 22:41 | |
Интересно, и јас имам видено во последно време неколку репарирани зглобни автобуси на ЈСП - Скопје, што може да биде сериозен показател дека старите зглобни автобуси ќе продолжат да сообраќаат. Претпоставувам дека ќе се исфрлат од сообраќај единствено старите единечни автобуси, иако јас мислам дека МАН - Санос автобусите сеуште се доволно издржливи за да сообраќаат во градскиот превоз. |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #650 Posted: 30-Aug-2011 at 01:10 | |
Па сето тоа е од поодамна познато. Автобусите произведени во Санос со МАН шасија се произведувани во 1998 и 1999 година и уште кога украински ЛАЗ беше избран за да ги произведе новите единечни нископодни градски автобуси за ЈСП Скопје, беше објавено дека автобусите произведени во Санос со МАН шасија ќе останат во сообраќај. А што се однесува до двојните автобуси, нивното рекаросирање и евентуално климатизирање, ако им текне воопшто на ЈСП Скопје за ова второво, може да придонесат овие автобуси да останат во сообраќај уште долги години, а богами и ќе мораат да останат во сообраќај бидејќи актуелната влада не ги плаќаше редовно автобусите од украински ЛАЗ, поради што четирите нови двојни нископодни градски автобуси беа откажани, а новите единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ и двокатните градски автобуси од кинески Јутонг не располагаат со доволен капацитет за најкористените градски линии, како 2, 50, 57 и 65. |
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #651 Posted: 30-Aug-2011 at 08:32 | |
Без политики и читај зосто не се набавени зглобните автобуси од ЛАЗ а не што велиш дека владата не ги плаќала |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #652 Posted: 30-Aug-2011 at 09:36 | |
Како и да е, мислам дека ќе се јави проблем. Ќе имаме голем број на единечни и двокатни автобуси, а од друга страна ќе мора да сообраќаат и старите зглобни автобуси односно целиот возен парк сепак нема да биде обновен. |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #653 Posted: 30-Aug-2011 at 12:45 | |
Повели: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=780&PID=110784#110784 Читај од пост #734 до пост #737. Украинците велат дека ние доцниме со плаќањата и дека поради тоа автобусите доцнат. Исто така, ако ги прелисташ последните неколку страници на темата Возен парк (ЈСП - ЛАЗ), ќе прочиташ дека во Киев веќе се вози нов бел двоен нископоден градски автобус од ЛАЗ, кој требало да биде наменет за Скопје, но бидејќи нашинциве не го платиле истиот, а ЛАЗ во целост го платиле и произвеле со сопствени средства, на крајот си направиле подобра зделка и денес, наместо во Скопје како црвен автобус, истиот тој автобус се вози и ќе се вози во Киев како бел автобус. Нема никаква поврзаност со политиката, туку само со несериозниот пристап на актуелната централна власт кон ЛАЗ како производител, украинците и самите велат дека ЛАЗ можеше да ги достави сите автобуси можеби дури и кон крајот на пролетта 2011 и почетокот на летото 2011 бидејќи неговите производствени капацитети го овозможуваат тоа, но бидејќи актуелната влада не ги подмирува обврските на државата кон ЛАЗ навреме, автобусите доцнеа, а сега на крај останавме и без четирите двојни нископодни градски автобуси. Ова не е политика, ова е превара, тешко е да се одбере дали да и се верува на едната или на другата страна, но македонскиот менталитет на реагирање во 5 до 12 говори за тоа дека поголема е веројатноста украинците да се во право, отколку нашинциве. Од друга страна, кај првиот единечен нископоден градски автобус од украински ЛАЗ што пристигна при хомологацијата беа откриени бројни грешки, истиот автобус не тргна кога беа пуштени во употреба првите единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, потоа еден од автобусите се расипа, друг се запали летово, а сето тоа зборува за слаб квалитет, па затоа е тешко да се одбере дали да и се верува на едната или на другата страна. Edited by Dexter26 - 30-Aug-2011 at 12:57 |
||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #654 Posted: 30-Aug-2011 at 12:53 | |
Би било интересно да се постават слики од пред и после репарацијата на старите зглобни автобуси. Освен тоа ќе биде интересно да се гледаат низ Скопје зглобните автобусит како динаосуруси помеѓу лазовите и јутонзите, па дури саносите (МАН)
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #655 Posted: 30-Aug-2011 at 12:56 | |
Па, по смртта на Санос, поранешен ФАС 11 Октомври, старите двојни автобуси, единечните автобуси со МАН шасија, како и двата понови двојни автобуси исто така со МАН шасија, ќе ни бидат единствените спомени од некогашниот производител на автобуси. Edited by Dexter26 - 30-Aug-2011 at 22:04 |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #656 Posted: 30-Aug-2011 at 21:22 | |
http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=36&eventId=40347
ЛАЗ: Доцневме со автобусите ама Владата со плаќањето
Е ова веќе разјаснува се, на Интернет страницата кон која води линкот е поставен и видео клип со веста и интервјуто. Edited by Dexter26 - 30-Aug-2011 at 21:24 |
||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #657 Posted: 31-Aug-2011 at 06:39 | |
ДЕСЕТИНА ГРАЃАНИ ЗАЛОЖНИЦИ НА НЕСОВЕСЕН возаЧ на автобус
|
||
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #658 Posted: 01-Sep-2011 at 00:52 | |
ПО НЕКОЛКУ НЕУСПЕШНИ ТЕНДЕРИ
ЈСП избра фирма за електронска наплата Словачката фирма „ЕМ тест“ ќе го инсталира системот за електронска наплата во автобусите на ЈСП, како и за нивна автоматска локација, избраа вчера од ова јавно претпријатие по неколку неуспешни тендери. Управниот одбор на ЈСП вчера одлучи нејзината понуда да ја избере за најповолна. Се работи за јавно-приватно партнерство на десет години. Останатите пријавени фирми беа хрватската „Пента Пула“, македонските „Виста“ и „Т-мобиле“, како и турската „Кенткарт“. Фирмата ќе има обврска во 450 автобуси да инсталира електронски апарат за наплата, како и 40 автомати за издавање и дополнување билети што ќе бидат поставени на автобуските постојки во градското подрачје. Исто така, „ЕМ тест“ за ЈСП ќе издвојува 49 проценти (според мене ова е грешка, се мисли на 4,9%, процент кој „ЕМ тест“ ќе го задржува за себе) од својата годишна заработка од продажба на билетите, а за возврат ќе добие простор за реклами во автобусите. Директорот на ЈСП, Мишо Николов, информираше дека словачката фирма е должна во рок од 270 дена од потпишувањето на договорот да го инсталира системот. Електронската наплата во автобусите на ЈСП требаше да стартува од средината на октомври 2008 година, но повеќепати беше пролонгирана. Приватните превозници воведоа електронски картички и читачи уште во 2008 година. Но, и покрај тоа, тој не профункционира комплетно во сите автобуси, со што целосно не успеа. Крајната цел од воведувањето на овој систем е граѓаните со една купена картичка да може да ги користат услугите и надвор од автобус на ЈСП и на приватните превозници. (А.П.) http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=84CD7F23102F7A448D505CC0D0465F56 Од веб страната на „ЕМ тест“: Edited by OCB - 01-Sep-2011 at 01:13 |
||
WNBARCH
Groupie Joined: 15-Apr-2011 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #659 Posted: 01-Sep-2011 at 07:58 | |
ova so 49 procent mi e neshto nejasno.Plus shto ima na firmata nabavuvac da i se dava procent?neka i se plaka za servis posle garanten rok. nejze ke i bide plateno za aparatite? ili? i koj ke dobie prostor za reklamiranje vo avtobusite?
|
||
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #660 Posted: 01-Sep-2011 at 12:52 | |
Како што напишав и погоре, според мене 4,9% од приходот од билети ќе ги задржува „ЕМ тест“ додека останатите 95,1% ќе треба да ги добива ЈСП. Не ми е јасно зошто во статијата на „Дневник“ се спомнува дека „ЕМ тест“ ќе добијат и рекламен простор во автобусите. Некој со поинакво толкување? |
||
Post Reply | Page <1 3132333435 85> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |