Јавен автобуски превоз (општо) |
Post Reply | Page <1 4243444546 85> |
Author | ||
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #861 Posted: 08-Mar-2012 at 04:50 | |
Сеуште ли се на хомологација минибусиве? Знае ли некој кога ќе почнат да сообраќаат?
|
||
ko4ani
Senior Member Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
Quote Reply #862 Posted: 09-Mar-2012 at 09:08 | |
i vo Kocani stigna vakov minibus i isto taka stoi vo pozarnata
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #863 Posted: 18-Mar-2012 at 12:35 | |
Извор: 24 Вести |
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #864 Posted: 18-Mar-2012 at 15:18 | |
музејски експонат ќе вози по улици како дел од ЈСП, катастрофа...
но ако се размисли подобро, вакво нешто е многу подобра опција од сегашната, да пуштеа вакви реставрирани два-три автобуси по центарот на градот да си врвеа како експонати, ама тоа е, заглавени сме до гуша со нечие самоволие... |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #865 Posted: 18-Mar-2012 at 16:35 | |
Ние скопјани повеќе од 12 години се возиме во музејски експонати, само што, еве сега на Мишко му текнало дека можеме да се возиме и во уште постари музејски експонати.
Претпоставувам дека воопшто нема потреба да се поставува прашањето дали музејскиот експонат од Лејланд кој повторно ќе сообраќа низ скопските улици поминал низ процес на рекаросирање, како и дали е климатизиран (тоа се 2 работи кои се изводливи, речиси дури и задолжителни), бидејќи одговорот на таквото прашање е повеќе од очигледен - НЕ. Претпоставувам дека истиот одговор би бил повеќе од очигледен доколку истото прашање се постави и за сите тие примероци на автобуси кои досега сообраќале низ скопските улици, а за кои Мишко вели дека ќе бидат изложени во тој простор во станицата во Ѓорче Петров. |
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #866 Posted: 20-Mar-2012 at 13:18 | |
|
||
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1975 |
Quote Reply #867 Posted: 20-Mar-2012 at 13:23 | |
Ова ми се допаѓа! Барем ќе се чуваат некаде, додека не ни текне да формираме Музеј на Транспортот и Железницата. |
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #868 Posted: 20-Mar-2012 at 16:38 | |
Еден од новите автомати за поништување на билети со кои Мишко се испофали неодамна.
Инаку фотографијава е сликана во двокатниот градски автобус со гаражен број 1090, регистрација SK 736 VI, во кој, додека сообраќаше на сообраќајната линија 50, очигледно климата не беше исправна, бидејќи на приземјето беше неподносливо топло, на горниот кат воопшто не работеше климата, а внатрешните електронски дисплеи прикажуваа температура од неверојатни 35.8 степени Целзиусови на првиот ден на пролетта, 20 март 2012. Edited by Dexter26 - 20-Mar-2012 at 16:43 |
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #869 Posted: 20-Mar-2012 at 18:49 | |
Воопшто немој да бидеш зачуден кога е во прашање ЈСП Скопје!
Edited by N23 - 20-Mar-2012 at 19:00 |
||
MGS
Senior Member Joined: 10-May-2011 Location: Охрид,МКД Online Status: Offline Posts: 307 |
Quote Reply #870 Posted: 20-Mar-2012 at 21:03 | |
Convalida??
|
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #871 Posted: 21-Mar-2012 at 04:01 | |
Поништувачи на италијански (а можно е и шпански) јазик, во автобус произведен од Кина,со германска клима и англиски мотор за превоз во Македонија.Глобализација Остај то, да гледаме на позитивната страна - бесплатна едукација за во случај користење градски превоз во странство Сега озбилно...пропуст по Х-ти пат.Ама значењето на зборот пропуст, 'менаџерите' на ЈСП не можат ни во речник да го најдат. Еве и работа за пазарна инспекција, мислам дека беше забрането пуштање во употреба/продажба производ без превод или упатство на македонски јазик Edited by Тркало - 21-Mar-2012 at 04:04 |
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #872 Posted: 21-Mar-2012 at 13:28 | |
Поништувачите не ги снабдува Јутонг, туку ЈСП ако не се лажам. А и да се лажам, ЈСП се пофалија дека набавиле поништувачи на старо, па ова е еден од нив. Може се расипал оригиналниот од Јутонг, па си ставиле ваков. Ништо страшно, ќе ја одлепиме стрелката, и ете ти македонски поништувач.
P.S. Имаме автобуси кои возат за Hauptbahnhof, а вие се жалите за ова convalida Edited by гитардемон - 21-Mar-2012 at 13:29 |
||
MGS
Senior Member Joined: 10-May-2011 Location: Охрид,МКД Online Status: Offline Posts: 307 |
Quote Reply #873 Posted: 21-Mar-2012 at 15:04 | |
|
||
MGS
Senior Member Joined: 10-May-2011 Location: Охрид,МКД Online Status: Offline Posts: 307 |
Quote Reply #874 Posted: 21-Mar-2012 at 15:06 | |
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #875 Posted: 21-Mar-2012 at 16:06 | |
Има и бетер автобуси од тие кои возат за Hauptbahnhof (што е всушност друг израз за централна станица или главна станица), имаме автобуси кои се Schulbus, односно кои се училишни автобуси.
А за учениците кои се возат во нив, судејќи по нивната возраст, останувам без зборови за нив. Можам да кажам само: Блазеси ни и на нас и на државата со такви основци и средношколци. Edited by Dexter26 - 21-Mar-2012 at 16:07 |
||
Djole88
Senior Member Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply #876 Posted: 22-Mar-2012 at 16:16 | |
ден исполнет со добри вести од ЈСП. се надевам дека ќе се оствари се што е тука спомнато
Автобусите ќе ги мијат во германска пералница Пералницата се очекува да биде готова за три месеци, а ќе има капацитет да измие 30 автобуси за еден час Рачното миење на автобусите на ЈСП наскоро ќе стане минато. Цревото и четките ќе се заменат со современа германска пералница која ќе гарантира за чистотата на новиот возен парк на јавниот превоз. Во интерес на подобрување на условите за работа, од ЈСП деновиве привршуваат со активностите за изградба на модерна пералница во базата што се наоѓа во Ѓорче Петров. Во фабриката во Германија од каде што ќе се набавува пералницата ги испратиле потребните димензии и нацрти за објектот чија изградба ќе ја финансира Јавното претпријатие со помош на градските власти. Се очекува пералницата да биде готова за три месеци. Мишо Николов, директор на ЈСП, вели дека новиот начин на миење на возилата ќе биде од голема корист за вработените во базата во Ѓорче Петров, бидејќи во голема мера ќе го заштеди времето потребно за миење, а истовремено ефектите ќе бидат далеку поголеми од сегашните што ги нуди рачното одржување на автобусите. „Пералницата ќе биде полн погодок, зашто новите и модерни возила бараат и соодветно одржување. Таа ќе биде германско производство, а ќе се изработува по нарачка. Ќе има капацитет да измие 30 возила за еден час. Неделава треба да го потпишеме договорот и да дадеме аванс. Очекуваме пералницата да биде готова за два-три месеци“, вели Николов. Со изградбата на пералницата за потребите на автобусите што ги должи базата во Ѓорче Петров, ЈСП практично ќе заврши со модернизација на базата која се користи и за таканаречената дневна нега. Таму веќе е завршена санација на халата, во неа е вграден модерен систем за проверка на сопирачките, а се користи и систем за електронско досипување масло во возилата. Во оваа хала се третираат околу 200 автобуси од кои 130 секојдневно се пуштаат во сообраќај. За обнова на халата ЈСП потроши речиси 115.000 евра. Парите се од субвенции што ги доби од Град Скопје. Иако не се изгради наполно нова хала, туку само се реконструираше постојната, сепак, надлежните велат дека таа ги има сите нишани потребни за тековно одржување на подновениот возен парк. Инаку, од ЈСП планираат да ја подноват и другата база, онаа што се наоѓа во Автокоманда. Сепак, велат, таа ќе стаса на дневен ред в година. http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=6C02F09C40687945BC67B86B1DB52B19 Вест број 2: ПРЕТПРИЈАТИЕТО-ЗАГУБАР ГО СИТНАТ KОНЦЕСИИ Половина ЈСП под приватна капа По приватизацијата на продажбата на билети и на 275 стојалиштата с` повеќе фирми заинтересирани и за преземање други дејности, како на пример службата на контролорите Домашна фирма е заинтересирана за приватизација на Службата за контрола на патници во Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, сметајќи дека менаџментот не ја води оваа служба добро и таа му носи загуби. Со давањето во приватни раце, велат претставници од „Лоза прес“ кои воделе разговори со ЈСП, ќе се зголеми не само ефикасноста во казнувањето на несовесните граѓани туку и ќе му тргнат голем товар на претпријатието од грб. Раководството на ЈСП, како што потврдуваат оттаму, идејата ја оценило како добра, но с` уште е на два ума околу конечната одлука. Наспроти овој сектор, неколку други, профитабилни во перспектива, се веќе дадени, како на пример продажбата на билети, стојалиштата, а за гаражите и сервисирањето се размислува. Раководството ќе добива само мал дел од профитот. Менаџментот негира дека работи со загуби - Оваа служба не работи по светски теркови. Имаме во план ЈСП да го ослободиме од годишна загуба од 300.000 евра. Службата во летниот период речиси и да не работи. Имавме средби, но допрва ќе бидеме информирани дали претпријатието има намера да се ослободи од оваа служба - појаснуваат од „Лоза прес“, една од заинтересираните фирми. Нивната идеја е да преземат оптимален број вработени контролори, но не и администрацијата, која е дел од овој сектор. Со секој контролор би одел и полицаец кој би бил платен од фирмата според тарифата за изнајмување во МВР. Сметаат дека на тој начин нивната работа ќе биде поефикасна во казните за несовесните граѓани што не плаќаат билети. - Во сегашните услови, од казнениот билет кој чини 200 денари, 150 денари одат за контролорот. а 50 за ЈСП, сума со која е невозможно да работи профитабилно. Полицаецот би ги легитимирал граѓаните и би казнувал - сметаат од „Лоза прес“. Директорот на ЈСП, Мишо Николов, потврди дека се разговарало, но не се сложи дека службата му носи загуби на ЈСП. Не ја исклучи можноста за приватизација, но рече дека тоа нема да се случи набрзо. - Не знам колку е паметно во моментов да се дава оваа служба. Приходите на претпријатието зависат од неа. Kолку приватникот би се согласил приходите да одат кај нас е друга работа. Не е точен впечатокот дека е голем бројот на луѓе што не плаќаат. На пример, средношколците имаат обезбедено билети од државата преку Министерството за образование и наука, а возрасните граѓани се срамат да не плаќаат. Немаме проблем со наплата на билети - тврди Николов. Во оваа служба, како што рече, работат 60 контролори. Се согласи дека во лето таа не е целосно функционална, односно половина од нив се на одмор, бидејќи тогаш има и помал број патници. Билетите приватизирани, за гаражите се размислува Договорот за приватизација на продажбата на карти се очекува да се потпише набрзо, а за вакво нешто интензивно се размислува и околу гаражите во Автокоманда и во Ѓорче Петров, рече Николов. Тоа ќе значи дека приватна фирма ќе ги сервисира автобусите на претпријатието, но ќе може и други. Под концесија на 15 години им беа дадени и 275 автобуски стојалишта на грчка компанија „Ремеди адвертајзинг“. До крајов на годинава таа има обврска да ги уреди и да ги опреми со урбана опрема и информативни електронски табли. - Словачката фирма „Ем-тест“, која го доби тендерот за воспоставување систем на електронска наплата и на системот на автоматска локација на автобусите, ќе ја преземе продажбата на билети. Има обврска да постави 40 автомати за купување билети на постојките, кои ќе работат на принципот „внеси паричка-земи билет“. Тоа би профункционирало заедно со електронскиот систем на наплата, кој на почетокот од 2013 година ќе биде инсталиран во 450 автобуси - објасни директорот на ЈСП. Четири милиони евра долг На почетокот од оваа година долгот на ЈСП кон фирмите од кои набавува делови и нафта беше околу 4 милиони евра, информираше на седница на Советот самиот директор на претпријатието, Мишо Николов, одговарајќи на советничко прашање од опозицијата. Од овие долгови само на „Макпетрол“ за гориво и за нафтени деривати отпаѓаа околу 740.000 евра. Се работи за трошоци што стасале во форма на фактури, а не се намирени. Николов тогаш не појасни колку е силата на ЈСП од своја каса да намири дел од оваа сума, а за колку од неа ќе бара субвенции од Градот. Kако што е познато, долговите на ЈСП веќе четврта година ги покрива градската власт од своја каса. Лани дупките во претпријатието беа закрпени со 2,5 милиона евра http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=104504FB1C0AA74CBC5CFECFBA8D69DF |
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #877 Posted: 22-Mar-2012 at 17:06 | |
Јас бев во hibernation mode, или ова е сосем нова вест? |
||
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #878 Posted: 22-Mar-2012 at 17:55 | |
Веста е постара од 6 месеци.
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=14&PID=110949#110949 Останува нејасно дали е потпишан договорот. |
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #879 Posted: 22-Mar-2012 at 21:49 | |
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #880 Posted: 31-Mar-2012 at 16:22 | |
`ФОРД`(фабрика за резервни делови-мислам така нешто беше) во склоп на РЕК Осломеј Кичево кое е дел на ЕЛЕМ,задолжено покрај другото за превоз на вработените на електраната за превоз на патниците,се `поднови` со половни 4 нископодни автобуси купени од Германија по цена 24 000 евра по автобус.автобусите делуваат многу очувани,во состојба каква што нема шанса да бидат ако биле користени во РМ,поради нашиот менатлитет на унишување на заедничката имовина.на секој од држачите каде би се држеле со рака патниците има прекинувачи,кои ако некој го притисне прекинувачот автобусот застанува ако после 50 метри возачот не го застане автобусот.е сега можам да замислам што ќе се дешава во автобусот знаеејќи што се се случувало во старите автобуси(зафрканции од најголем степен рамни на скриена камера)
а вака изгледа еден од автобусите што досега се употребуваше |
||
Post Reply | Page <1 4243444546 85> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |