build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5859606162 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1181 Posted: 23-Sep-2014 at 14:09
Originally posted by Dexter26

Чисто за потсетување, градот Скопје им подари уште постари канти на тркала од овие, на останатите општини низ Република Македонија.  Но да не заборавиме што вели Мишко - автобусот има техничка документација дека е исправен, иако се разбира, во таа документација не пишува колку е исправен, се разбира. Bash  Тоа е исто како временската прогноза - метеоролозите велат дека ќе врне, но не знаат или намерно не кажуваат точно колку ќе врне и какви можат да бидат последиците од дождот.


Нрмој да заборавиш дека засега се ангажирани околу Панорамското тркало па не можат сѐ да постигнат на време!
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1182 Posted: 23-Sep-2014 at 14:52
автобусот не се превртел оти е стар, колку нови се имаат превртено 
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1183 Posted: 23-Sep-2014 at 15:47


А не е ни единствена од овие крнтии што уште вози, така што и јас не мислам дека тоа е причината. Да почекаме да излезат со официјалната причина, ама мислам дека нема простор за сомнеж дека како и секогаш возачот е неписмен идиот и го занемарува фактот дека може да носи 50 животи на душа.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #1184 Posted: 23-Sep-2014 at 15:56
Некаде прочитав као дека ја промашил станицата (што не му било првпат) и почнал нагло да кочи при што изгубил контрола над возилото.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1185 Posted: 23-Sep-2014 at 16:34
Originally posted by sanos_a

автобусот не се превртел оти е стар, колку нови се имаат превртено 
таман за пофалба Wallbash
што и да е причината, ова е јавниот превоз во главниот град на земјата, во 21-ви век, и е единствен вид на јавен превоз, кои луѓето кои немаат сопствени возила или пари за такси, се присилени да го користат
е сега, пак нека кажуваат како било супер што се купиле нови автобуси, додека ЈСП е еден збир од непрофесионални ташаци со Мишко на чело, кои не можат да се наречат сериозно претпријатие, макар и спејс шатлови да им купиш да возат
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #1186 Posted: 23-Sep-2014 at 16:53
Автобусот неофицијално се движел со брзина над 60км/ч и нагло почнал да кочи за да застане на постојка додека влегувал во кривина.

Со оглед на строста на автобусот нема никакви системи како АБС, ТЦС, ЕСО... што ги има кај новите на јсп.
Влажен коловоз.
Овие автобуси поради класично поставено карданско вратило не се нископодни и при случај на максимална оптовареност (во случајот 50+ патници) имаат опасно високо тежиште.

При такови услови на патот и таков тип на возило неизбежно е превртување.

Сето ова требало возачот да го знае и соодветно да ја приспособи брзината додека наглото кочење во кривина било фатално. Се постигнал феномен на "oversteering" (преголема управливост).

Така што несомнено е крвицата во возачот.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1187 Posted: 23-Sep-2014 at 17:13
Originally posted by stratus

Автобусот неофицијално се движел со брзина над 60км/ч и нагло почнал да кочи за да застане на постојка додека влегувал во кривина.

Со оглед на строста на автобусот нема никакви системи како АБС, ТЦС, ЕСО... што ги има кај новите на јсп.
Влажен коловоз.
Овие автобуси поради класично поставено карданско вратило не се нископодни и при случај на максимална оптовареност (во случајот 50+ патници) имаат опасно високо тежиште.

При такови услови на патот и таков тип на возило неизбежно е превртување.

Сето ова требало возачот да го знае и соодветно да ја приспособи брзината додека наглото кочење во кривина било фатално. Се постигнал феномен на "oversteering" (преголема управливост).

Така што несомнено е крвицата во возачот.


A oversteering-oт мислам дека дошол како резултат на аquaplaning-от.

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #1188 Posted: 23-Sep-2014 at 18:58
Oversteering може да настане и на сува подлога.
Во случај на влегување во кривина на возилото, влечните сили на секое тркало се различни. Доколку возачот силно притисни на кочница, "креира" спротивни сили од влечните секоја со ист интензитет при што тие се неутрализираат. Бидејќи влечните сили се различни за секое тркало, а кочните исти може да дојде до дестабилизирање на возилото, т.е. да се движи по траекторија различна од очекуваната. Најчесто кон внатрешноста на кривината во облик на спирала.

Со цел креирање на различни кочни сили за секое тркало спрема потребата модерните возила имаат системи како АБС или ТЦС. (Што во случајов ги нема)

Е сега, доколку возилото се дестабилизира поради Oversteering, се креира голема бочна сила кон внатрешноста на кривината. Доколку возилото има високо поставено тежиште како во случајов, полн ненископоден автобус се нарушува контакот на надворешните тркала и возилото може да се преврти.

Aquaplaningot, од друга страна се јавува кога имаме значително влажна подлога со што се креира слој на вода помеѓу тркалата и патот, а со тоа исто така се нарушува контактот на тркалата со подлогата (патот).


Да се резимира. Автобусот се дижел и без да се намали брзината влегол во кривина и притоа нагло почнал да кочи. Бидејќи немал дополнителни сигурносни системи (постар автобус) преминал во подрачје на преголема управливост (oversteering) и почнал да се засукува кон внатрешноста на кривината. Поради високото тежиште и влажната подлога се нарушил контактот на надворешните тркала со подлогата и автобусот се превртел.

Сето ова можело да се избегне доколку брзината на движење била помала и нагло не се закочело. Или ако возилото поседувало TCS (понов автобус).

Цела среќа што не бил автобусот што сообраќа до милениумски крст.

Edited by stratus - 23-Sep-2014 at 19:08
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1189 Posted: 23-Sep-2014 at 19:22
Овој метод(Oversteering ) намерно се користи во рели трките и се изведува така што воланот најпрво се завртува обратно од правецот на кривината,па во правец на кривината па нагло се сецнува повторно во обратна насока сето тоа кочејќи,и кога возилото ќе започни да пролизгува во страна се дава максимално туража и се додава уште на воланот во обратен правец него кривината.Со ова се постигнува да не се заврти колата во кривина туку кривината да се помине со брзина поголема него `нормално` да се помине

релијашите тоа го викат `дрифтинг`

Еве како е oversteering-от во ф1 на втората кривина во Монтреал при контрола на 800 КС јак болид

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1190 Posted: 23-Sep-2014 at 19:47
Previous
е сега напрај ти „дрифтинг“ со автобус стар 30 години Smile

инаку јас имам доживеано лизгање на автобус при кочење, само среќа што К.Ј. Питу е широк булевар и немаше други коли... автобусот беше зглобен санос и му се зализга задната половина од голема инерција на влажна подлога, при кочењето на семафорот кај железничка

инаку дрифтингот во Ф1 се случува поради задниот погон, мазните гуми и недостатокот од автоматска контрола на тракција
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1191 Posted: 23-Sep-2014 at 21:49
гледај руски глупости на јутјуб и ќе видиш и шлепери како дрифтаат(иначе првото и третото ти се точни,а второто е баш обратно-слик гумите допринесуваат за подобра тракција)
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1192 Posted: 23-Sep-2014 at 22:09
Oвие модели Саноси се од првата половина на 80-те, па досега имале генерално чисто досие.Како и други нивни модели кои уште возат милиони км по ремонт.Ама тогаш произведувале со намера за подолга трајност, сега за изглед, резервни делови и ново возило на 7-10 години.
За разлика од ЛАЗ на пример - запалени (не намерно запалениот, туку други случаи), неколку случаи на капење вода од кровот на нови возила!, слаба климатизација, ефтин и лесно расклоплив ентериер...
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #1193 Posted: 23-Sep-2014 at 23:25
Originally posted by gjoko

гледај руски глупости на јутјуб и ќе видиш и шлепери како дрифтаат(иначе првото и третото ти се точни,а второто е баш обратно-слик гумите допринесуваат за подобра тракција)



Ама само на сув коловоз.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1194 Posted: 24-Sep-2014 at 02:06
Originally posted by Тркало

Oвие модели Саноси се од првата половина на 80-те, па досега имале генерално чисто досие.Како и други нивни модели кои уште возат милиони км по ремонт.Ама тогаш произведувале со намера за подолга трајност, сега за изглед, резервни делови и ново возило на 7-10 години.
За разлика од ЛАЗ на пример - запалени (не намерно запалениот, туку други случаи), неколку случаи на капење вода од кровот на нови возила!, слаба климатизација, ефтин и лесно расклоплив ентериер...
се се сведува на неодговорност на ЈСП... лазовите се запалија не од неквалитет, туку поради тоа што ги пуштија да возат по селски ридски друмови полни со дупки (тоа што автобусите се лошо склопени и не дихтуваат, нормално е проблем на квалитет и несериозност од страна на производителот, ама тој проблем е најлесен за средување)
е сега, за урбани подрачја, нормално е да се бара естетика и удобност, никој не сака да се вози до работа и назад со трактор... и мислам дека е нормално на секои 10 години да се надоградува возен парк, не заради дотраеност, туку за да бидат во тек со современите потреби... а тие современи потреби подразбираат и помошни уреди и системи, нешто што во автобус стар 30 години нема да го најдеш, па макар и да биде како нов

Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1195 Posted: 24-Sep-2014 at 02:11
Originally posted by gjoko

гледај руски глупости на јутјуб и ќе видиш и шлепери како дрифтаат(иначе првото и третото ти се точни,а второто е баш обратно-слик гумите допринесуваат за подобра тракција)
извини, сум пишал тракција ама сум мислел на grip (не знам како е нашиот збор)
за grip се подобри гуми со што е можно подлабоки шари
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15034
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1196 Posted: 24-Sep-2014 at 07:54
Некој треба да јаде ќотек!

ЈСП ГО ТРЕСЕ ФИНАНСИСКА КРИЗА

Градоначалникот Коце Трајановски ја искритикува работата на раководството на претпријатието бидејќи не успева да ја зголеми наплатата и да ги намали загубите

Елена Вељановска

Големиот број патници кои се возат без пари, ниската цена на билетите, како и лошата наплата се главните причини поради кои ЈСП „Скопје“ трпи финансиски загуби. Според првиот човек на ова јавно претпријатие, Мишо Николов, не може да се очекува да биде рентабилно и да не трпи никакви загуби претпријатието кое работи со ниска цена на билети споредена со големите трошоци кои секојдневно ги има, како и со превезувањето голем број патници кои бесплатно ги користат нивните услуги.

Темата за лошата финансиска ситуација на ЈСП повторно стана актуелна откако завчера вработените најавија штрајк поради неисплатена плата. Оваа информација која проструи низ медиумите, експресно беше демантирана од одговорните во претпријатието кои тврдеа дека платите на вработените редовно се исплаќаат. Сепак, за проблемот се огласи градоначалникот Коце Трајановски, кој јавно проговори за финансиската состојба на ЈСП и за загубите што ги трпи.

За да се реши проблемот со неисплатената плата, Трајановски префрлил околу 27 милиони денари од градската класа, со цел парите да се поделат за плати за вработените. Освен овие средства, градоначалникот најави дека во наредните денови ќе бидат покриени и останатите загуби кои ги направило јавното претпријатие, бидејќи од потребните 50 милиони денари наменети само за плати, остварило приход од едвај 8 милион денари.

Сепак, Трајановски, иако дал согласност за исплата на парите, остро ја искритикува работата на претпријатието и на неговото раководство, од кое побара поголем ангажман и поуспешна наплата за на тој начин претпријатието да почне да работи без загуби и да застане на „свои нозе“.

Градоначалникот посочи дека ЈСП „Скопје“ не може постојано да се потпира на субвенциите кои му ги исплаќа Градот. Според него, претпријатието мора да ја зголеми заработувачката барем за 15 до 20 отсто, поточно за толку да ја зголеми ефикасноста во наплатата, за што треба да се потрудат, како што рече „цела армија контролори“ кои не успеваат да обезбедат наплата.

Но, првиот човек на ЈСП, Мишо Николов, смета дека претпријатието се соочува со вакви проблеми поради ниската наплата, односно поради тоа што многу патници се возат без пари.

„Не може да се очекува да бидеме профитабилни и да немаме загуби кога голем број патници што ги користат нашите услуги плаќаат нула денари за услугата што ја користат, а проблем е и ниската цена на билетот“, вели Николов.

Од Градот, пак, објаснуваат дека, како и со останатите јавни претпријатија, тие будно ја следат состојбата и во ЈСП.

„Град Скопје од своја страна обезбедува програмски средства за поддршка на јавното претпријатие, но, во основа, мора да се вложат дополнителни напори за обезбедување зголемена наплата на превозот. Ова ќе се обезбеди со поголема ефикасност на контролите во автобусите и со намалување на бројот на патници кои не плаќаат или, пак, се возат со фалсификувани слободни карти. Значи, решението е во зголемување на наплатата, а не во зголемување на цената на јавниот превоз“, информираат од Одделението за односи со јавност на Град Скопје.

Според информации од ЈСП, оваа година од градската каса биле префрлени 150 милиони денари на сметка на претпријатието за покривање на трошоци по различни основи. Дополнителни 20 милиони денари им биле искеширани за поставувањето на новите автобуски постојки низ градот. Предвидено е од градската каса да се одлеат дополнително и 60 милиони денари наредната година за финансирање на проектот за системот за автоматска локација на автобусите.

Поради лошата финансиска ситуација, останува нејасно зошто Град Скопје
одлучи ЈСП да биде инвеститор на проектот за изградба на панорамското тркало кое ќе чини околу 18 милиони евра.


„Се надеваме дека ќе има голем број донации со чијашто помош ќе го реализираме проектот за изградба на панорамското тркало на Вардар“, кратко ни одговори Николов.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=1F2B9341F693034991545331BF84F07F
За сè има вторпат
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1197 Posted: 24-Sep-2014 at 10:33
Ниска цена на билетите, боже што ќе слушнам, ко божем тоа е главниот проблем? Па ај ако не ние останатите смртници (непензионери) да плаќаме по 100 денари, за да тие се возат. Само кај нас, луѓе што немаат приходи (невработени, студенти, стечајци) плаќаат билети, додека ова баграва за до пазари и останато се вози по автобуси и после била крива цената, а не нивната неспособност и превработеноста во нивното претпријатие.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1198 Posted: 24-Sep-2014 at 10:43
Originally posted by ehrlich

Ниска цена на билетите, боже што ќе слушнам, ко божем тоа е главниот проблем? Па ај ако не ние останатите смртници (непензионери) да плаќаме по 100 денари, за да тие се возат. Само кај нас, луѓе што немаат приходи (невработени, студенти, стечајци) плаќаат билети, додека ова баграва за до пазари и останато се вози по автобуси и после била крива цената, а не нивната неспособност и превработеноста во нивното претпријатие.


Зарем забораваш кои се најлојалните гласачи на избори?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1199 Posted: 24-Sep-2014 at 11:01
штом кочел на кривина, сигурно едното тркало му повеќе кочило од другото (стара болест на санос, кој сака редовно проверка на кочниците и штел клучевите), плус влажен коловоз и ете ти проблем 
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #1200 Posted: 24-Sep-2014 at 12:16
ЈСП имаат финансиски проблеми. За споредба неколкуте приватни компании работат рентабилно и со кредити за автобусите(ако поволни сепак платени а не поклон), без финанссиска помош од град Скопје и владата и со пониски цениза билети. Плус ретко кој вади месечна а да не е на јсп. Значи прблемот е исклучиво од политички карактер. Се префрлаат пари за разни глупи проекти кои не се во наадлежност на јсп, а градот не секогаш го субвенционира возењето на пензионерите.

инаку, grip=прилепување
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5859606162 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.289 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.