build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 717273
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3296
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1441 Posted: 10-Jan-2018 at 11:02
Дали ова значи дека Вардар Експрес се повлекува? Новиот превозник прв пат во живот го гледам, би требало да информираат за оваа новина од аеродром Скопје. Кога патувам со авион, секогаш го користам автобускиот превоз. Би сакал да знам и колку ќе чини билетот во иднина.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2314
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1442 Posted: 10-Jan-2018 at 21:08
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3296
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1443 Posted: 11-Jan-2018 at 12:02
Потребна е координација помеѓу ЈСП и Градот Скопје. По втор пат им се случува да го укинуваат бесплатниот јавен превоз наеднаш. Ако на градските власти им е неисплатливо, тогаш воопшто нека не го воведуваат. Треба да остават барем неколку саати меѓу соопштението и стапувањето во сила на мерката.

А да не говориме што изминативе празници немаше локал каде што можеш да ја надополниш „Скопска“. Ми требаше јавен превоз, од Карпош 1 одев до Карпош 3 безуспешно за да најдам трафика за надополнување, на крајот, морав да фатам такси.
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 414
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #1444 Posted: 14-Jan-2018 at 07:30

за поздрав е што мрднавме од мртва точка во однос активно делување апропо загадениот воздух, но како парцијално решение во однос истиот, бесплатниот јавен транспорт со механизам како постојниот односно да се активира само во одредени денови е неефективна мерка сама по себе, бидејќи се работи за навики и конечно комфор кој во постојните околности не е довoлен и за постојните корисници на јсп, а не пак експлозија од нови, заради што и вакво штуро решение како привремен бесплатен градски јавен превоз, кој пак дури и да е наштиман поефективно т.е. долгорочно како механизам за одвикнување од автомобилски табиет, сам по себе не е доволен, иако во најава се сообраќајни промени како центарски вињети, ограничен паркинг или паркинзи за провинцијални автомобили, кои треба да одвикнат народ од турбо шоферлук она со по неколку коли во една фамилија, заради што една меѓу првите мерки треба да биде прогресивна регистрација на автомобили, и за приватна и за деловна адреса на секое второ односно трето сообраќајно средство, со исклучок на моторите, пр. да се плаќа 30% поголема регистрација, а единствено државниот сектор, авто превозниците и градежните компании да бидат исклучени од ваквата мерка, но ним пак да им се наметне појака европска стандардизација за емисии доколку сакаат да бидат помилувани ... но без да се зголеми флотата на авотобуси и озбилно активирање на жолта лента, таквиот прилив ќе ја намали брзината на јавниот транспорт, та повторно народ ќе си тера со кола, но бар нема секој сам да се вози во неа туку ќе се солидаризира бар деловно и комерцијално транспортно, само колку помалку гајрет ќе има доколку добар дел од компаниите користат заеднички карго транспорт наместо засебни флоти, комотно по кластери нека се сојузат ако сакаат, а ова би требало да се мотивира со бенефиции за оние локални карго компании кои ќе успејат да привлечат поголема клиентела пр. 50 средни претрипијатија или 100 мали компании, комбинации во недоглед ...
но би требало да почнеме и да ги споредуваме искуствата од комшилук ако не другде, со кој бар имаме слични околности но во костец нивна агенда, пр. Софија со оглед дека таму наголемо е истерана јавна дебата, додека кај нас пак и пак си тераме ситнопаланечки со думање строго на подобни политички елити, наместо да впрегнеме сестрана е-дебата, но нели бидејќи немаме е-форуми во ниедна институција та останува на фејкбук да се губи време преку случајни извици веднаш изгубени во непрегледните коментари закачени на објави кои исто така никаде не се тематски архивирани, дури и низ групите во нивните палета чат табои каде бар тематски но не и прегледно може да затера некаква расправа, а бидејќи фејкбук е сеир социјалка за дружба ефектот е само озбилно изгубено време ... ќе пуштат ли бар на градскиот скопски портал еден е-форум каде имало подфорум за Сообраќај каде секој биометриски бидејќи јавен форум ќе ја тимари педантно оваа проблематика, бар нво-ата да имаат каде да распалат ако не друг, та градските експерти да не се главни кривци кога дадена мерка ќе потфрли! зар треба да чекаме цела еу да сврти вака за и ние да се опаметиме [1][2]

нејсе, Софија има сличен гајрет ко Скопје [1] но далеку подобри решенија на маса, хм навистина добра норма е што имаат бесплатен јавен превоз над 200 ПМ-ки, а може ќе треба да направат нашите и нивните еколози и градски власти една заедничка трибина, за сето ова и да се доиздебатира дополнително кај нас пред воопшто долгорочно и консензуално да се пресече!? а камо тоа да е редовен годишен циклус на панел дискусии од сродни области на регионално ниво, но веројатно и за ваков сектор ќе треба нови вработувања, та моќе поарно е да бараме преку леб погача и со тие пари да се интервенира другде, може ако се паметни та тоа го сторат преку ипард грб бар оние средства кои ко неискористени секоја година и ги враќаме на еу назад ... Среќна уште една Нова Загадена Година скопјани барајте субвенции бар за детски училишни филтер-маски а за да бидат атрактивни нека дозволат децата и униформирано да ги бојат со училишни бои или логоа, хм тивација плус би било доколку имаат и резерва за в град, а бонус за на точак ...
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2314
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1445 Posted: 14-Jan-2018 at 11:58
Originally posted by Zelenikovo


за поздрав е што мрднавме од мртва точка во однос активно делување апропо загадениот воздух, но како парцијално решение во однос истиот, бесплатниот јавен транспорт со механизам како постојниот односно да се активира само во одредени денови е неефективна мерка сама по себе, бидејќи се работи за навики и конечно комфор кој во постојните околности не е довoлен и за постојните корисници на јсп, а не пак експлозија од нови, заради што и вакво штуро решение како привремен бесплатен градски јавен превоз, кој пак дури и да е наштиман поефективно т.е. долгорочно како механизам за одвикнување од автомобилски табиет, сам по себе не е доволен, иако во најава се сообраќајни промени како центарски вињети, ограничен паркинг или паркинзи за провинцијални автомобили, кои треба да одвикнат народ од турбо шоферлук она со по неколку коли во една фамилија, заради што една меѓу првите мерки треба да биде прогресивна регистрација на автомобили, и за приватна и за деловна адреса на секое второ односно трето сообраќајно средство, со исклучок на моторите, пр. да се плаќа 30% поголема регистрација, а единствено државниот сектор, авто превозниците и градежните компании да бидат исклучени од ваквата мерка, но ним пак да им се наметне појака европска стандардизација за емисии доколку сакаат да бидат помилувани ... но без да се зголеми флотата на авотобуси и озбилно активирање на жолта лента, таквиот прилив ќе ја намали брзината на јавниот транспорт, та повторно народ ќе си тера со кола, но бар нема секој сам да се вози во неа туку ќе се солидаризира бар деловно и комерцијално транспортно, само колку помалку гајрет ќе има доколку добар дел од компаниите користат заеднички карго транспорт наместо засебни флоти, комотно по кластери нека се сојузат ако сакаат, а ова би требало да се мотивира со бенефиции за оние локални карго компании кои ќе успејат да привлечат поголема клиентела пр. 50 средни претрипијатија или 100 мали компании, комбинации во недоглед ...
но би требало да почнеме и да ги споредуваме искуствата од комшилук ако не другде, со кој бар имаме слични околности но во костец нивна агенда, пр. Софија со оглед дека таму наголемо е истерана јавна дебата, додека кај нас пак и пак си тераме ситнопаланечки со думање строго на подобни политички елити, наместо да впрегнеме сестрана е-дебата, но нели бидејќи немаме е-форуми во ниедна институција та останува на фејкбук да се губи време преку случајни извици веднаш изгубени во непрегледните коментари закачени на објави кои исто така никаде не се тематски архивирани, дури и низ групите во нивните палета чат табои каде бар тематски но не и прегледно може да затера некаква расправа, а бидејќи фејкбук е сеир социјалка за дружба ефектот е само озбилно изгубено време ... ќе пуштат ли бар на градскиот скопски портал еден е-форум каде имало подфорум за Сообраќај каде секој биометриски бидејќи јавен форум ќе ја тимари педантно оваа проблематика, бар нво-ата да имаат каде да распалат ако не друг, та градските експерти да не се главни кривци кога дадена мерка ќе потфрли! зар треба да чекаме цела еу да сврти вака за и ние да се опаметиме [1][2]

нејсе, Софија има сличен гајрет ко Скопје [1] но далеку подобри решенија на маса, хм навистина добра норма е што имаат бесплатен јавен превоз над 200 ПМ-ки, а може ќе треба да направат нашите и нивните еколози и градски власти една заедничка трибина, за сето ова и да се доиздебатира дополнително кај нас пред воопшто долгорочно и консензуално да се пресече!? а камо тоа да е редовен годишен циклус на панел дискусии од сродни области на регионално ниво, но веројатно и за ваков сектор ќе треба нови вработувања, та моќе поарно е да бараме преку леб погача и со тие пари да се интервенира другде, може ако се паметни та тоа го сторат преку ипард грб бар оние средства кои ко неискористени секоја година и ги враќаме на еу назад ... Среќна уште една Нова Загадена Година скопјани барајте субвенции бар за детски училишни филтер-маски а за да бидат атрактивни нека дозволат децата и униформирано да ги бојат со училишни бои или логоа, хм тивација плус би било доколку имаат и резерва за в град, а бонус за на точак ...


За сево ова да го реализираш ти недостасуваат неколку „ситници“.

1. Немаш јавен превоз
2. Немаш добра покриеност на јавниот превоз
3. Немаш соодветни возила за јавен превоз
4. Немаш соодветен систем за наплата

Одиме по ред:

1. Јавен превоз не е оној каде пензионерот ќе биде патник од прв, а работникот патник од втор ред.

2. Јавен превоз не е оној кој во недела и празници ќе укинува цели линии како 13, 17А, 35, 43 итн.
Ниту оној кој ќе остави градски региони без превоз после 22 часот за време на викенд, како што е случај со Пржино. Ниту оној кој остава цели региони непокриени или многу слабо покриени, било постојано, било за време на викенд, како што се Жданец, Јужноморавски Бригади, Кванташки Пазар, Ќерамидница, Стакларница, Усје...
Јавен превоз не е оној превоз кој во цел Карпош ќе нема ниту една трансверзална линија (Пример: Работиш во Момин Поток, Визбегово, Градски Парк или Сити Мол, а живееш во Козле или Капиштец, како ќе си дојдеш дома или појдеш на работа со градски автобус?).
Јавен превоз не е оној каде пред Џеваир облакодерите ќе поминуваат само 2 градски линии (недела и празници само една), а пред огромната зграда на Настел нема да поминува ниту една линија.
Јавен превоз не е оној кој нема директна линија помеѓу Кисела Вода и комплексот факултети кај Бит Пазар.

3. Jaвен превоз не е оној во кој ако само 10 патника земаат по две торби, од кои во едната два леба, а во другата кило салама и литар млеко, и ништо повеќе, ќе се заглават на врата кај двокатните, ниту пак ќе може поштено да седнат на тесните седишта и да не пречат со својот товар. Како што е вообичаено, на долниот кат тешко дека ќе најдат место, и ќе треба да се качуваат и симнуваат по скалите на горниот кат сосе товар, притоа треба да сметаш дека за симнување треба да се припремат додека автобусот сè уште вози за да имаат време да се симнат. Значи овие автобуси како превозни средства кои ќе се користат за пренесување на намирници отпаѓаат. Остануваат само автомобилите и таксито.

4. Не може да воведуваш Скопска, а билетари да ти работат само до попладне и само во работни денови.
Не може за нескопјаните да нема опција за билет за еднократно возење. Замисли, доаѓаш со жена и две деца и треба да платиш 600 денари за картички, притоа да бараш каде има да се купи и да чекаш во редици - нон сенс. Или ако водиш со тебе некој болен на Клинички?
Не може да платиш со мобилен, а да не добиеш слип потврда, зашто не може некој мајмун од контрола да ми ѕирка во пораките на приватен мобилен телефон.
Не може за утре да најавиш бесплатен превоз, а утредента истиот да го укинеш во 16 часот.

Edited by phenomenon - 14-Jan-2018 at 12:29
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 414
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #1446 Posted: 14-Jan-2018 at 14:01

Фено со еден збор балканизам ... но интересно е дека сегашниве ќе се вадат на претходните дека тие ја заглаиле од недoносеност, овие пак на нив дека другиве ништо не праеле, а народ на крај сред сето клетничко лудило ќе фаќа сеир на комшиите што морале сето ова да го трпат од карши ... небулозите немаат крај кога во државава се е исполаризирано, да дури ни експертската фела не седнува да се соочува, а кога тоа е случај, таквата дебата тера сериско-сеирџиски на некоја локална телевизија, без никаков ефект од анализите ... веројатно ќе треба промена на законот за администрација, да ги обврзат сите службеници јавно на институционални форуми да разработуваат стратегии и механизми за идеите и програмите, ако не друго така да мораат јавно форумски да ги правдаат истите откако ги предложат како промени во својот сектор ...
мелем на рана ќе биде пензионерите да ги пуштат бесплатно секој ден, но да им се наплаќаат во шпицовите, раш аур така ќе се намали во пензионерските денови, та она со торбите веќе нема да биде случај, и тие ќе се прилагодат на останатите, а не останатите на нив ... ним пак ко останати, бесплатно би им било ко блажени/самохрани, едукативни, социјални, инвалиди и болни, а бидејќи така сите ќе се станат на болна нога, та поарно за сите и без тоа, јавниот транспорт да биде бесплатна категорија

земено вака се наметнуваат две прашања, исплатливост и капацитет во костец самоодржливост на јсп, а што може да се постигне само со оштроумна компензација [1][2][3] но ќе треба и екстра осигурување, обезбедување и одржување на цел еден ваков систем, а што од сегашен агол ќе биде возможно доколку јсп прерасне во инвестициски фонд ајде можеби експериментално партнерство со ФАС би извадило одржлив модел на сеопшт бесплатен систем, а не е фрка доколку сите локални излетнички и туристички места се стават под капа на ЈСП, оние поелитните ко Матка Треска Сарај Етно Село Козјак Калето итн. нешто налик транспортно-туристички оператор на ниво на Градот ... бреј само од хепенинзи што камен можат да инкасираат, а може доволно е Уличните Фестивали да се под нивна капа и ете дополнително осигуран есап, пр. оние поатрактивните како Винофест, Пивофест илити некој Етно или Т-фест кои како национални би се одржувале на плоштадот, кога се работи за здравјето на нацијата заглавена во метрополава, дефинитивно мора да се надмине индивидуализмот, а за да не им биде зорт ќе мораат да инвестираат и во сопствена ивент куќа, идеално со сопствено озвучување осветлување та и ласерски бимови се' само како би привлекле што поголемо регионално внимание, а со тоа и поголема заинтересираност за спонзорства ... исто може дел од средствата од регистирација на возила да оди за оваа ставка ... но најбитно треба да се размислува за еднонасочен средишен Трам исток-запад, иако жртва ќе бидесредишното зеленило и постојните главни булеварски визури, сепак бидејќи не кбуриме во моментов со вишок средства, таквата траса не е лошо да се резервира за БРТ бас рапид транзит систем, макар ко таков бил и на струја ...


Edited by Zelenikovo - 14-Jan-2018 at 18:11
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1270
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #1447 Posted: 30-Jan-2018 at 22:50
Автобускиот превоз во Скопје за 20 години изгубил две третини од патниците

Скопје се шири. И во површина, и во популација. Бројот на жители во Скопје се зголеми до околу 600.000, речиси четирикратно од 1960 година. Расте и бројот на регистрирани возила – на крајот на 2013 во десет општини имаше 157.000 автомобили. Истовремено, интересот за автобус е во слободен пад. Со автобусите во 1998 година се возеле околу 150 милиони, а сега само 50 милиони патници годишно. Ова значи – изгубени се две третини патници за две децени, во време на рекордно загадување, па итно е потребно да се реагира и спроведува брз, еколошки и функционален јавен транспорт.

Овие информации и заклучоци денеска ги слушнаа луѓето што останаа на вториот дел од конференцијата „Развој на урбаната мобилност за одржлив град и град во кој квалитетно се живее“. Настанот беше организирана од Градот Скопје во рамки на проектот CREATE, поддржан од ЕУ Програмата Хоризон 2020.

Инспиративна беше презентациијата на професорот Никола Крстановски, авторот на првиот План за урбана мобилност во Скопје од 2011 година.

Тој потенцираше дека во главниот град не постои железнички превоз, само автобуси. Автобусите работат без да бидат приоритет. На улиците не се одвоени во посебни коловозни ленти, туку заглавени заедно со сите возила. Ова е реален дневен проблем. И мора да се реши.

„Дел од проблемот, според мое видување, е тоа што на одредени линии нема често автобуси. Многу рути се преклопуваат. Постои дел на градот со 14 рути, некаде со 9-10 рути. Исто така, ниска е брзината на патување, во просек со 19,4 километри на час низ целата градска мрежа“, нагласи Крстановски од катедрата за транспорт и сообраќај од Битола, кој предаваше и во Нови Сад, со искуство со проекти за транспорт во Сан Франциско и Филаделфија.

Фактографски гледано, според Државниот завод за статистика (ДЗС), Скопје во 2015 имало 545.000 жители, распоредени во 10 општини на површина од 571 километар квадратен. Дополително постојат уште седум општини поврзани со руралната автобуска мрежа. Вкупно, ДЗС евидентира некаде 620.000 жители.

„На крајот на 2015 година имавме 277 моторни возила на 1.000 жители. Ако погледнеме назад, во 1969 година Скопје имало една половина од денешното население, а сепак бројот на патници во автобусите бил многу поголем – 70 милиони патници годишно!“, вели членот на интернационалната асоцијација за транспорт од Брисел.

Според него, оваа трансформација е поврзана со уделот на автобуски и автомобилски превоз. Односно, најголема промена е во процентот на патувањата во градот. Во 1980 година преку јавен транспорт патувале 42%, а со патничките возила 15,9%. Во 2009 година, пак, 37% од патувањата се со автомобили, додека јавниот транспорт паднал на 21%.

Крстановски потенцира изминатите години преземаа повеќе чекори – нови автобуси, се воведе и нов систем за билети, Центар за контрола и управување со сообраќајот… Но, сепак, јавниот транспорт не е атрактивен за голем број граѓани. Не го користат.

„Постојат три оператори што дневно опслужуваат во просек 200.000 патници – ЈСП ‘Скопје’ и приватните превозници ‘Слобода превоз’ и ‘Мак експрес’. Кога е високо загадувањето и градоначалникот ги воведува итните мерки со бесплатен превоз, постои проблем со постојните рути и капацитетите за да се примат овие дополнителни патници. Развојот на мрежата не го следи урбаниот развој. Постои конфликт помеѓу директни линии и потребата за превоз на патници со ниска зачестеност и ниска брзина. Луѓето мора да се префрлат од автобус во автобус, дополнително да чекаат. Брзината е неспоредлива со колите. Автобусите не се конкурентни на автомобилите“, забележува Крстановски.

Нагласува, во шпицот само една линија има шест минути чекање, две по седум, а за повеќето се оддолжуваат од 10, 20, па и до 40 минути.

„Збориме за услуги во самиот шпиц. Приградските линии исто така не се чести во шпицот, па луѓе патуваат повеќе од еден час. Ова е една од главните причини зошто јавниот превоз не е атрактивен“, смета тој.

Некогаш во шпицот има 3.000 патници на час, што за Крстановски е добра мотивација да се воведе побрз транспорт, со поголем капацитет. Потребни се зелени решенија поради аерозагадувањето, вели тој, но прашува дали се возможно да се размислува за опција како метро? Или транзит со лесна железница, или брзи автобуси?

„Низ Европа најдов 34 градови со слична големина како Скопје. Открив дека Скопје е единствениот со транспорт без висока ефикасност. Многу од градовите имаат метро. Низ повеќето опслужуваат трамваи, брзи автобуси или регионална приградска железничка мрежа. Скопје нема ништо од ова. Пример, Бреша во Италија е град со 190.000 кој има метро. Катанија е 300.000 жители со метро“, рече Крстановски на конференцијата.

Во склоп на пофункционален и поеколошки град, на конференцијата беше подвлечена и потребата за постепено одземање на просторот за колите. Ова важи и за лентите на улиците, и оние паркирани по зеленило и тротоари. Преку казни и давачки да се редуцираат автомобилите, особено со централното подрачје. Политичарите наместо да се натпреваруваат за бесплатни услуги за возачите, со што стимулираат поголемо загадување и повеќе сообраќајни несреќи, да бидат позитивен пример, да користат јавен превоз и велосипеди. Така побргу ќе „изветрее“ оној стереотип дека ваквиот превоз е „социјална категорија“, со којa властите тешко се идентификуваат. Исто така, да продолжи развивањето на велосипедската мрежа, но и да проработи системот за изнајмување велосипеди.

Бојан Шашевски

http://www.radiomof.mk/avtobuskiot-prevoz-vo-skopje-za-20-godini-izgubil-dve-tretini-od-patnicite/




https://twitter.com/Snezhna/status/958441802939490304
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8829
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1448 Posted: 30-Jan-2018 at 23:27


Интересни податоци. Без компас сме
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3296
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1449 Posted: 31-Jan-2018 at 10:07
Реално гледано, првата табела требаше да го загрижува Скопје уште од 70-те години на минатиот век. И трамвајот и градската железница се предложени, но не се започнати за инвестирање како алтернативен превоз уште во тој временски период.

Втората табела за бројот на патници донекаде ја разбирам, особено ако ги земеме во предвид статистиките и од другите градови од Источна Европа. Се сеќавам дека пред некое време гледав статистики од градови во Полска во поглед на јавниот превоз, идентична е состојбата - огромно намалување на бројот на патници како резултат на неинвестирање во развој на постојната мрежа и невоведување на алтернативен превоз. Исклучок се секогаш оние градови каде што се воведува метрото/нови метро линии.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8829
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1450 Posted: 31-Jan-2018 at 14:40


Реферндумот за трамвајот само покажува колку се тука луѓето незрели за вакви одлуки. Властите требше да бидат поодважни од тогаш и да го туркаат проектот, а тие го сведоа на метод за пререње/фрлање пари пеку правење безбројни физбилити студии и ништо друго. Колку да личи дека нешто прават без да се замараат. Значи ветер во магла.

Второ. Фактот дека токму метрото се покажува како систем кој дава вистински ефекти треба да укаже дека не треба да бегаме од тоа небаре е научна фантастика. Треба да се прават решенија што ќе дадат ефекти а не што ќе бидат ефтини. 100 пати сме го правеле муабетот една хибридна линија каде возовите се движат плитко под булеварите (јане сандански и партизанска) и одат подлабоко под плоштад даваат совршена основа за решавање на оваа најбитна трансверзала во Скопје а не чинат многу.


Edited by pbanks - 31-Jan-2018 at 14:41
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11859
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1451 Posted: 31-Jan-2018 at 19:11
Originally posted by pbanks



Интересни податоци. Без компас сме

За жал нема компас ниту професорот, тоа е регистрирано и во неколку вести и цитати забележани на форумов. Кога беше во мода да се биде сервилен кон Груевски, тогаш Крстановски немаше замерки за набавката на двокатни автобуси, туку даваше некакви чудни позитивни изјави, иако последиците од унифицирање на речиси цела флота на ЈСП со двокатни автобуси со толку мал капацитет и со две врати секако му биле болно очигледни на било кое стручно лице. Сега се жали на лош јавен превоз и на мала брзина на патување. WTF? Тогаш немаше апсолутно никаква анализа какви возила му требаат на јавното сообраќајно претпријатие, туку двокатните се купија затоа што така му прдна на Груевски. Ниту од Крстановски ниту од колегите немаше никакви замерки на од газ извадените „аргументи“ на тогашниот вице-премиер за евроинтеграции Ивица Боцевски, кој беше главен гласноговорник и адвокат на владата за набавка на двокатни автобуси (изгледа како најкомпетентен владин ресор за јавен превоз Nuts) го оставија секојдневно да тресе глупости по сите можни медиуми, без да го соочат со реплика/критика/факти. И кога се проектираше тунел под плоштад без шински коридор, беше премногу тешко да се искоментира нешто, пошто добар јавен превоз, тоа ваљда од небо треба да падне.

Стварно не ми е јасно како може да градиме добар јавен превоз со пасивна и сервилна стручна јавност. Ако треба политичари да го планираат јавниот превоз, тогаш велам подобро да го укинеме.




Edited by Cloverstack - 31-Jan-2018 at 19:13
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 451
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #1452 Posted: 01-Feb-2018 at 10:13
150 милиони годишно во 98-ма? Нереално ми изгледа бројкава. Тоа значи 410к патници дневно. А според чартот тоа е во 88-ма. Подеднакво нереално.

Edited by <Fresno> - 01-Feb-2018 at 10:14
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3296
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1453 Posted: 01-Feb-2018 at 17:06
1998 година и мене ми изгледа неверојатно дека се превезени 150 милиони патници. Сепак, вакви статистички бројки за 1989 година имаат и јас пронајдено за Скопје. Во историјата на јавниот превоз, најголем број на патници се регистрирани токму таа година. Да не заборавиме, во овој период владее криза во комунизмот, недостиг на гориво, мал број на автомобили, поголема стапка на вработеност наспроти финансиска криза и директно стимулирање на државата за јавниот превоз.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1270
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #1454 Posted: 01-Feb-2018 at 17:45
Згрешил авторот на текстот. Според графиконот, во 1998 се превезени околу 80 милиони патника. Бројката од 150 милиони е најверојатно за 1988 година.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2314
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1455 Posted: 01-Feb-2018 at 18:11
Aмериканскиот Коламбус е поголем од сите овие посочени градови од Европа и има само автобуски превоз.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1270
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #1456 Posted: 01-Feb-2018 at 18:17
Па, општопознато е дека американските градови немаат добар јавен превоз
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 451
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #1457 Posted: 02-Feb-2018 at 09:57
Originally posted by BOJAN

1998 година и мене ми изгледа неверојатно дека се превезени 150 милиони патници. Сепак, вакви статистички бројки за 1989 година имаат и јас пронајдено за Скопје. Во историјата на јавниот превоз, најголем број на патници се регистрирани токму таа година. Да не заборавиме, во овој период владее криза во комунизмот, недостиг на гориво, мал број на автомобили, поголема стапка на вработеност наспроти финансиска криза и директно стимулирање на државата за јавниот превоз.

Во ред се тоа, но сепак изгледа голема. Доколку е реална, браво. Ако претпоставиме дека за викенди има 50% помала искористеност (а веројатно е и повеќе) излегува дека во работни денови има близу 500к патувања, или ~200к уникатни патници (под претпоставка дека сите се возеле 2 пати дневно, а некои врзувале повеќе линии). За град со вкупно население од 500к во тоа време, тоа е огромна бројка.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8829
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1458 Posted: 02-Feb-2018 at 10:12


Мислам дека не е нереална бројка. Имаше многу помалку автомобили а јавниот превоз беше релативно ефикасен поради малите сообраќајни гужви.


Edited by pbanks - 02-Feb-2018 at 10:13
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3296
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1459 Posted: 02-Feb-2018 at 11:40
Јас се сеќавам на Скопје од крајот на 80-те како мал и на возењето во Лејланд автобусите. Имаше премногу гужва, луѓето беа како сардини напикани внатре. Не знам дали имаме некакво архивско видео од YouTube за да го поткрепиме ова
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 717273

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.266 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.