Јавен автобуски превоз (општо) |
Post Reply | Page <1 2425262728 85> |
Author | |||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #501 Posted: 09-Apr-2011 at 21:56 | ||
Не знаев кај да ја ставам сликава,битно муабетов ми е ЈСП се подновиле/подновуваат и во туристичкиот превоз.
MAN Lion's Coach Edited by Тркало - 09-Apr-2011 at 21:56 |
|||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #502 Posted: 12-Apr-2011 at 15:09 | ||
|
|||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #503 Posted: 12-Apr-2011 at 17:26 | ||
Индија.
П.С. Штета не се гледа целосно автобусот, али од што беше препун, 5 минути не тргаше од станица. Edited by N23 - 12-Apr-2011 at 17:29 |
|||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #504 Posted: 12-Apr-2011 at 17:42 | ||
Па денес дека вторник. Значи нема автобус кој вози низ град а да не е скроз полн. Можеби само на првите неколку станици да е така, така празен. Јас знам дека треба да се има почит, ај постари се, имаа можеби и предност и не се толку подвижни. Ама мислам дека се навстина некултурни, непристојни и се замислуваат како само нивни да се автобусиве. Иако се преполни, некои од пензионери знаат и шерифи да си играат во автобусиве. Секако има и млади кои се на исто ниво на нив, поготово во седмиците кога се враќаат накај Лисиче. Еднаш се заебав, заборавив да се симнам на Рекорд, верувајте после неможев да излезам, сум се возел до пред општинската зграда на Аеродром и пак едвај се симнав од автобус. А во автобусот мислиш како во село-пекол да се наоѓаш, се кикотат, си пушат, се бутаат, се караат, се маваат. Срамота.
А и другите линии не се поарни, барем не по гужвата во автобусите. Но тоа е што е. Јас прееска и во 22 приватна се возев, дека можеме ние со слободните и во приватни да се возиме, ама пак и таа преполна, на возачот уште на глава да му се качевме. И да ги видиш безобразни пензионери, гледаат дека е автобусот преполн, повеќето од нив знаат дека не им важи слободен превоз за во приватни автбуси, се качуваа шверц од средна или последна врата. ЦЦЦЦ... Незнам како да кажам, поготово кај Зелено пазарче, мислиш дека наезда на пензионери има, мислиш ќе превртат и автобус и се живо во него. Edited by FoSsiL - 12-Apr-2011 at 17:45 |
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #505 Posted: 14-Apr-2011 at 15:06 | ||
Токму тоа и ме изнервира. Ај средношколциве идат на школо, да не закаснат, ама се гледа една стара жена, 80-тина години како се бута да влезе. Срамота. Сфаќам седмица е ретка, ама боље ќе чекам идната да дојде, него на тие години да се бутам по гужва и да стојам. Менталитетот си го прави своето. Еве еден автобус од Струмица. |
|||
dule
Senior Member Joined: 25-Mar-2011 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 255 |
Quote Reply #506 Posted: 14-Apr-2011 at 19:46 | ||
|
|||
Мартин
Senior Member Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
Quote Reply #507 Posted: 15-Apr-2011 at 01:44 | ||
Јавното
сообраќајно претпријатие „Скопје“ ќе ја прифати иницијативата на ЛДП за
воведување редовна автобуска линија до аеродромот „Александар Велики“
единствено доколку за таа намена добијат субвенции од градските власти
и од авиокомпаниите. Во ЈСП дошле до ваков заклучок по направените
анализи што укажале дека новата линија би работела нерентабилно и
претпријатието би било во загуба од 5 милиони денари на годишно ниво. |
|||
IN_MOTION
Senior Member Joined: 11-Jul-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 203 |
Quote Reply #508 Posted: 15-Apr-2011 at 02:11 | ||
Реално 100-150 денари не е воопшто многу за од аеродром до Центар. Според мене, и 5 евра да е ок ке биде.
|
|||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #509 Posted: 15-Apr-2011 at 08:26 | ||
А нели може аеродромот да се одржува со некоја од редовните линии што сообраќајат на релација Скопје - Куманово и Скопје - Велес? Се разбира не сите линии за овие два града, туку посебни со високо-квалитетни автобуси, кои би застанувале и на аеродромот секој саат одејќи на овие релации.
Картата би чинела помалку отколку за линиите кои не застануваат на аеродромот, но тоа пак би помогнало значително во рентабилноста, а и поврзаноста и на овие 2 града со аеродромот. |
|||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #510 Posted: 15-Apr-2011 at 11:41 | ||
Од кај па сега денес се пуштаат 17 нови автобуси? Нели беа 9 пишуваше значи сепак повеќе едноподни дојдоа добра вест како и да е!
|
|||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||
toasumjas
Senior Member Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
Quote Reply #511 Posted: 15-Apr-2011 at 14:51 | ||
http://kurir.mk/makedonija/intervjua/26398-Novi-avtobusi-novi-ceni |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #512 Posted: 17-Apr-2011 at 15:41 | ||
Еве ја споредбентата табела на моделите кои ги воведуваме, ажурирана со нови/потврдени податоци: ----------------------------------------------------------
Недостатоците од некој таков модел се очигледно поголеми од бенефитот (не па дека воопшто е реален ваков модел, кога ние не може да организираме обична линија). Скопје-Куманово е 40km, а скршнувањето до аеродромот би додало 10-тина километри. За Велес е малку покомплицирана математиката, мада е помало скршнувањето, ама има ли и колку автобуси кои одат стриктно на релација Скопје-Велес, односно да не е Велес само попатна дестинација од/кон остатокот на Македонија... ако нема (и тоа во голем број), тогаш веднаш планот ти паѓа во вода. Побитно од километрите е изгубеното време. Кој луд што патува на толку кратка релација Скопје-Куманово би сакал да изгуби дополнителни 15 минути во диверзија накај аеродромот. За Велес повторно се враќаме на тоа дали и колку има автобуси кои се обраќаат стриктно на линија Скопје-Велес. За да биде пристојна фреквенција до аеродромот, на секој саат како што предлагаш, практично секој втор автобус од/до Куманово треба да го применува таквиот возен ред. За Велес работата веднаш паѓа во вода. Математиката што ја направи е чудна. Купување дополнителни и поскапи автобуси. Поевтини карти, а поголем трошок за одржување на линиите, со надеж дека патниците до аеродромот ќе надополнат во рентабилноста. Главен извор на приход се секако патниците на редовните линии и тешко дека некој превозник би ги ризикувал нив со цел да примени друга математика која во најмала рака делува сомнително. Да земеме сепак дека ваквите линии не би изгубиле премногу од редовните патници. Но тогаш колку ќе можат тие линии да бидат во функција на аеродромот, ако немаат голем број слободни места за да се качат патници од аеродромот? Аеродромски линии си се аеродромски линии и нема што да се мешаат со меѓуградски линии. Впрочем, каде на друго место има таква пракса на комбинирање? Нема потреба од никакви чудни гимнастики, решението е јасно и едноставно - воведување на аеродромска линија. Тоа што кај нас и таква банална работа е Sci-Fi, тоа е друга работа, ама сега треба да гледаме да не ја промашиме терапијата. Edited by Cloverstack - 17-Apr-2011 at 15:44 |
|||
Tuvok
Senior Member Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
Quote Reply #513 Posted: 17-Apr-2011 at 15:53 | ||
Моментот капацитет на двокатни 80 и на обичните украински 100 е доказ дека двокатните се утка. Утка поради тоа што не ја земаат главната намена на автобусите, јавен транспорт кој во иднина би требало да го зголемуа бројот на пренесени патнци. А настрана непрактичноста со тоа што горниот дел е понизок и верувам дека на мали релации никој нема да сака да се качи горе. Вака пак ќе има гужви по автобусите во одредени делови на денот и на одредени релации. Освен ако не е зголемане фрекфентонста на автобусите ама тоа никој не го спомнал досега.
|
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #514 Posted: 18-Apr-2011 at 03:31 | ||
Од ден на ден се покажуваат бројките што не се во прилог на двокатните, но сеуште ќе ја бранам одлуката за купување на автобусиве ако тоа било проценка на авторитетите дека донесува нешто во меѓунаодните односи. Како најповолно нешто што сега може да се направи е да се побара од јутонг доколку е можно со анекс на договорот да се преформулира и наместо двокатни да испорачаат еднокатни.
|
|||
theMac3donian
Senior Member Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
Quote Reply #515 Posted: 18-Apr-2011 at 04:23 | ||
Па им купија автобуси за редовни градски линии сега ќе трошат на „ТУРС“. Се надевам дека со ова ќе прават пари (ќе е исплатливо) и дека овој „ТУРС“ автобус ќе придонесе за „раст“ и некакво самоодржување во ЈСП (за сите линии што ги имат). п.с. Дали станиците/постојките за автобусите се надлежност на ЈСП или на општините во кои се наоѓаат? ---надополнето--- За проблемот со пензионерите има решение. Незнам дали имаме зборувано на форумот, ама пензионерите со нивните намалени билети (или бесплатни, бидејки не знам какви имаат во СК) да можат да ги употребуваат само во одреден период. Односно, ако сака пензионер да се качи на автобус (за ефтино, беспари) тогаш да неможе тоа да го стори: - Кога одат повеќето сабајле на работа и на училиште (прва-смена) - Кога одат повеќето на училиште (втора-смена) и кога се враќаат тие од прва) - Кога се враќаат повеќето луѓе од работа и втора-смена од училишта. - Сакам да кажам кога автобусите се најоптеретени. Така и ќе се растеретат автобусите од пензионерите. Незнам колку е „фер“ системот, но знам дека се применува во некои поголеми градови. За негово функционирање ќе треба да се воведи служба во ЈСП која ќе оди по автобусите и ќе проверува (истото важи за дали имаш карта). Секој град сака да има ќар од казни, па ова на ЈСП не верувам дека нема да им се допадне. Edited by theMac3donian - 18-Apr-2011 at 04:31 |
|||
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
|||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #516 Posted: 18-Apr-2011 at 10:21 | ||
Полуда теорија не сум чул, навистина ЛСЛ. Ајде за доброто на дискусијата да речеме дека купување на кинески автобуси носело нешто во меѓународни односи (став со кој повторно не се сложувам но...). Ниеден кинез не не натерал да земем двокатни ретро автобуси, тоа е факт. Тоа е наш избор. |
|||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #517 Posted: 18-Apr-2011 at 10:38 | ||
Земено по истите „стандарди“ по кои сега се бутаме по автобуси, сигурен сум дека двокатниот ќе собере повеќе. Целата поента е дека воглавном секаде во светот на јавен транспорт се СЕДИ, а помал број стои. Кај нас се разбира сме светлосни години назад, па повеќето стојат, а по некој ќе седне. Но двокатниот има двојно поголем капацитет за седење, со што секако се зголемува удобноста при возење. Ова е одличен избор за сите долги релации (како 2, 12, 15, и други). Значи не е се само во квантитет, туку и во квалитет на транспортот. |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #518 Posted: 18-Apr-2011 at 12:49 | ||
Друга работа, околу „погодноста“ за долги релации. Ја спомна 2-ка. Епа на сајтот на ЈСП погледни го возниот ред за таа линија. Дури и вон шпицовите, 2-ка се обраќа на интервали од 8-10 минути. Тој возен ред се остварува воглавно со зглобни автобуси чив нормален капацитет е околу 170 патници. Можеш ли да пресметаш колку двокатни автобуси (капацитет 80 патници) треба да бидат пуштени на таа линија, само за да се одржи сегашната состојба? Истото важи за сите пооптеретени линии, а не се малку. Edited by Cloverstack - 18-Apr-2011 at 12:54 |
|||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #519 Posted: 18-Apr-2011 at 13:04 | ||
А вака. Директна линија Скопје-Аеродром Александар Велики.
И воспоставување на линија Велес-Аеродром Александар Велики-Куманово, со можност во иднина за проширување до Богородица и до Табановце. Така мислам дека би се опфатила голема популација која би имала потреба да го користи аеродромот. Што е добро и за самиот аеродром и неговиот развој, но и за сите региони и луѓето кои ќе бидат опфатени со оваа линија. Дури може да се размислува и на Прешево, Бујановац, Ниш... |
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #520 Posted: 18-Apr-2011 at 13:34 | ||
Ауу Крале све очекував, али да слушнам дека кај нас поише се стоело него седело.... Ја не знам у кој јавен транспорт така се возат, можда во финска и норвешка каде има на 2 мин автобус и каде со една иста карта можеш да користиш метро, трамвај и автобус, па затоа гужвата се редуцира. Еве можда сите ние сме грешка, дај пример каде само се седи во автобус, а притоа да не кажуваш дека не сме те сфатиле ко што треба и дека работите сме ти ги извадиле од контекст. И кажи каде по некој ќе седне, ти препорачувам со 23 задња да се возиш, накај 00:10 да видиш дали стојат или седат. Админи можда е малку надвор од контекст постов па ако треба избришете го, ама стварно морав вака да искоментирам.
|
|||
Post Reply | Page <1 2425262728 85> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |