Јавен автобуски превоз (општо) |
Post Reply | Page <1 89101112 85> |
Author | |
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #181 Posted: 09-Dec-2008 at 19:59 |
Beton: Прво владата да основа ново претпријатие и после постепено да трансферира од страото и опрема и вработени и ресурси, све по ред. Тоа е најдобар филтер што е функционално од тоа што останало (и опрема и вработени), што не е.
Бетон како успеваш у секое ќоше да најдеш место за надворешните политики на евроатлантските институции. И да ни соли памет некој од надвор како ние внатре ќе си ги организираме претпријатиата, не мора да го слушаме. Зашто да мора да се чека некој од надвор да ни даде модел на хартија како ние да се организираме. Него ај нема везе. Бетон апсолутно сите сме свесни за цела оваа хипокризија (υποκρισις) што не јаде надорешно, но јас пак ќе кажам. Никој не се обидува барем малку да го премости проблемот, а не па да го реши. Пред нос имаме одлична шанса да го премостиме проблемот. Бетон немој те молам да бараш елементи на завера наоколу, зашто ја нема. Апсолутно сум свесен за ите историски констелации на односи, за сите историски факти. Но елементи на завера не постојат, акамоли па во приватизација на јсп и мтв. Ги боли таквото еу и нато за јсп и мтв. |
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #182 Posted: 09-Dec-2008 at 20:42 |
па не е завера доколку некој бара постојано повод како да ги оправда своите двојни аршини, тоа е реална позиција на еу! на културен начин не држат во предворјето! и мешањето е пред се кај мтв незнам колку имаат сила ЕК тоа да му го наметне на СК со оглед дека тој е основач на ЈСП, но ќе го реши ако ништо друго индиректно преку пуштање некој нов прашалник! патем никаде невелам дека владата треба да формира ново ЈСП. туку таа треба да го забрза расформирањето на постојново, а градот сетне треба да направи ново! значи тука треба да биде решението, нормално со поклонот од владата со двокатните... завера нема во муабетов, туку единствено заврзлама! ЈСП ќе стане атрактивен и профитабилен само доколку добие нови и брзи, и автобуси и линии! исто мора да се воведи зонско движење низ СК и некој вид на полукруг P+R како во Љубљана за сите од надвор(освен за болни лица и инвалиди)... ова со пластичните бариери исто ќе допринесат за брзината но се додека тие не се постават по сите булевари нема ефектот да биде ниту голем ниту наполно безбеден! |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #183 Posted: 09-Dec-2008 at 23:40 |
|
|
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #184 Posted: 04-Jan-2009 at 14:43 |
Може да се смета малку за офтопик ова што го праќам, но само сакам да покажам до каде е стигната работава со јавниот градски превоз....
Low rider bus - Skopje, Macedonia |
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #185 Posted: 04-Jan-2009 at 19:19 |
јас од кога знам за себе ваква е ситуацијата! бар еднаш во неделата имаше искривен автобус за акробати по улиците на СК, па кога ќе се накрцаа внатре илјада патници дневно, нормално е дека еден амортизер ќе попушти! нешто братот ми се буни дека чул некаде, дека лиснатите амортизери се криви за оваа последица, па кога манжетните ќе им пикнат го креваат автобусот од таа страна, а не дека тој клапнал од другата! бидејќи фичо има ист таков амортизер како кај автобусите и камионите, кога ќе му отидат амортизерите изгледа како џип! |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #186 Posted: 09-Jan-2009 at 00:32 |
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #187 Posted: 09-Jan-2009 at 01:00 |
А дали ќе бидат компатибилни со оние на приватниците? Јас кога бев во Скопје искрено цело време се џарев во автобусите, дури и друштвото ми се лутеше не ги слушав кога зборуваа, а мислам дека на само еден автобус видов дека има такви картички... и тоа апаратчето изгледа ко на зафрканција ставено, отворено со кабли од едната страна (од кај возачот)... Е сега дали немаат сите автобуси лепенка онаква дека се со новите апаратчиња, не знам, ама јас видов само еден со таква лепенка и ѕирнав низ вратата. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #188 Posted: 10-Jan-2009 at 18:33 |
Десет општини добија минибуси за превоз на ученици10 January, 2009 07:21:00
Десет школски автобуси денеска беа промовирани во ЗЕЛС и предадени на градоначалниците на десет општини. Премиерот Груевски истакна дека главна причина за непосетување на училиштата е токму нивната оддалеченост од руралните населени места, а ја искористи оваа прилика и да ги наброи сите досегашни проекти на владата во областа на образованието.„Сите овие бројки и одлични резултати ни даваат поттик да продолжиме со посветената работа правејќи го образованието достапно за сите граѓани и тежнеејќи кон што е можно поголема вклученост на младите во сите нивоа на образование“ изјави Груевски. „Со овој чекор Владата на Република Македонија и министерството за образование и наука им дава суштинска поддршка на единиците на локалната самоуправа да активно се залагаат за еднаков пристап на сите деца и млади до изворите на знаење“ рече министерот за образование, Перо Стојановски. Скопје доби автобус наменет за децата со хендикеп, а останатите девет автобуси се за општини во кои нема јавен превоз, тоа се Карбинци, Јегуновце, Конче, Желино, Могила, Новаци, Зајаз, Чашка и Липково. За три месеци треба да почне употребата на уште 20 автобуси за учениците од руралните средини. Фросина Пандурска |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #189 Posted: 10-Jan-2009 at 19:31 |
Ја прочитав веста и јас, и ја најдов и во други медиуми со слика. Јас ги замислував онакви жолти, со 30-тина седишта, демек минибуси, ама ако ова се тие автобусите... Овие се најбични комбиња. Сепак, можеби е новинарска глупост, но не мислам така.
Преземено од: http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=47770&kategorija=1 Како и да е, според мене паметно би било, штом и онака државата плаќа на приватници за бесплатниот превоз, кога Скопје ќе ги добие новите автобуси, најисправните од тие старите да се пренаменат за бесплатен превоз на ученици! Би било добро и да ги исфарбаат жолти (како во САД) но и црвени нека тераат. Тоа се околу 100тина автобуси, нека добие секое трето основно во државата по еден. Веројатно немаме повеќе од 300 основни во државата, во цела Општина Битола се 13, па не би требало да се вкупно повеќе од 300. Е сега дали тоа ќе им ги замрси сметките на оние што ги наместиле тендерите за нивни фирми да ги возат учениците, тоа не знам, како и да е мојата идеја сметам дека е многу добра. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #190 Posted: 10-Jan-2009 at 20:15 |
Преземено од: http://www.sitel.com.mk/?ItemID=086B51AD3213424289933F2587600ACD Има и видео на кое подобро се гледаат комбињата. Не знаев како да го ембедувам видете на линкот. Значи навистина тие комбињата биле УЧИЛИШТНИ АВТОБУСИ Значи кој се обидел да го смени македонскиот правопис алал му вера! Инаку автобусите се наменети за места со мнозинско ако не и целосно албанско население, така што не гледам која е поентата да пишува на македонски. Сепак УЧИЛИШТНИ АВТОБУСИ е многу смешно. Edited by гитардемон - 10-Jan-2009 at 20:19 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #191 Posted: 10-Jan-2009 at 21:00 |
super .....
mislam zajaz e selo od kicevo a ne opstina ama sepak ..
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #192 Posted: 11-Jan-2009 at 05:51 |
Како прво незнам дали прочитавте дека овие автобуси се пред се за општини каде што има најмногу деца со пречки во развојот и деца кои се на преголема оддалеченост од најблиското школо! Незнма според кој алгоритам се доделени овие автобуси, но не се сомневам воопшто во рамноправноста на сите општини. Ова е сега првата тура од 10 автобуси, треба да има уште 20! Забелешки од типо дека автобусиве отишле во т.н. "албански" општини воопшто не се на место. Дури и ако веќе некој се осмелува да даде таква забелешка, прво нека ја почека и втората тура па после нека проценува! Сепак би било подобро доколку властите транспаренто го истакнеа алгоритамот по кој се одбрани општините, како не би имало граќани што би се чувствувале обесправени по било кој основ.
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #193 Posted: 11-Jan-2009 at 14:49 |
Немаше врска со етничката припадност, т.е. не се жалев туку само давав забелешка зошто е напишано само на македонски (дури и грешен македонски), би требало и на албански. Него не се сите за децата со пречки во развојот, туку само тој за Скопје е таков, со посебна пристапна рампа, и колку што разбрав тој не е минибус (читај комбе), туку веројатно малку поголемо автобувче со 30тина седишта. Останатите се за општините во кои има деца на голема оддалеченост од училишните центри.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #194 Posted: 15-Jan-2009 at 00:09 |
Edited by lslcrew - 15-Jan-2009 at 00:10 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #195 Posted: 16-Jan-2009 at 16:45 |
Преземено од: http://www.vest.com.mk/default.asp?id=162208&idg=9&idb=2575&rubrika=Skopje Edited by гитардемон - 16-Jan-2009 at 16:46 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #196 Posted: 21-Jan-2009 at 21:19 |
ЗА ПОКВАЛИТЕТЕН ЈАВЕН ПРЕВОЗ НЕОПХОДНА Е ПОГОЛЕМА ПОДДРШКА ОД ДРЖАВАТА
Застарениот возен парк, нереалниот финансиски долг кон државата кој датира уште од 1997 година и сивата економија се само дел од проблемите со кои со години наназад се соочува Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“. За нормално функционирање на јавното претпријатие и за унапредување на градскиот превоз на патници потребна е поддршка од државата, според примерот на сите европски градови, нагласува Александар Бошковиќ, директор на ЈСП. - Годинава за првпат по 60 години постоење на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ добивме субвенции од Град Скопје во вредност од 140 милиони денари. Таа иницијатива на градоначалникот Трифун Костовски, која ја поддржа и Советот, е за поздравување. Ние сме единственото јавно претпријатие кое што се самофинансира. Во сите европски градови градскиот јавен превоз е субвенциониран и од градските власти и од државата. Сметам дека е од исклучително значење тоа да се воведе и кај нас - објаснува Бошковиќ. Тој нагласува дека е за поздравување идејата на Градот за воведување жолти ленти на улиците и булеварите по кои сообраќаат автобусите на ЈСП за да се олесни нивното движење, како и воведувањето смарт- тикетинг и автоматска алокација на возилата. - Од големо значење е и решавањето на проблемите со автобуските стојалишта кои мора да се уредат со урбана опрема и стреи, како и со прецизни информатори за возниот ред на автобусите - додава Бошковиќ. Градоначалникот Трифун Костовски од почетокот на својот мандат поведе повеќе иницијативи за модернизација и обновување на возниот парк на ЈСП „Скопје“. Кон крајот на 2005 година Град Скопје беше вклучен во ОРЕТ програмата на Министерството за надворешни работи на Холандија. Со програмата беше предвидено да му се помогне на ЈСП со поволна кредитна линија да набави 100 нови автобуси од марката TAF. Холандската Влада обезбедуваше и 35 отсто попуст за кредитниот аранжман, што значи дека кредитното задолжување за ЈСП ќе беше околу 65 отсто од вкупната вредност на новонабавените автобуси. Град Скопје беше подготвен да биде гарант на кредитот. Втората иницијатива, градоначалникот Костовски ја покрена во втората половина на 2006 година со Европската банка за обнова и развој (ЕБРД). Иницијативата беше крунисана со потпишување Мандатно писмо за проект за градски сообраќај во Скопје. Освен обновувањето на возниот парк на ЈСП, беше предвидено и финансирање на програма за корпоративен развој на јавното претпријатие, имплементирање на стратегија за јавен транспорт во Скопје, како и согледување на потребите за подобрување на регулативата за јавниот превоз. Со овој проект ЕБРД требаше да одобри заем од 12 милиони евра за набавка на 100 соло нископодни автобуси со класа мотори ЕУРО 4. Ресорното министерство ги одби и двете барања. Во декември 2007 година, Владата донесе одлука на ЈСП да му донира 4,4 милиони евра за набавка на 45 до 50 нови автобуси. Во согласност со оваа одлука, беше формирана комисија за спроведување на јавната набавка на автобусите. Управниот одбор на ЈСП на 11 јуни годинава донесе одлука за јавна набавка на 50 автобуси за јавен градски превоз на патници. Одлуката на УО, се однесуваше на 45 нископодни новопроизведени соло автобуси, класа мотори минимум ЕУРО 4, четири двокатни употребувани соло автобуси, со класа на мотор минимум ЕРУРО 3 и еден употребуван соло автобус двокатен панорамски (без покрив на горниот кат) со класа на мотор минимум ЕУРО3. Врз основа на оваа одлука ЈСП распиша јавен повик за набавка на 50 автобуси, но, поранешниот директор на ЈСП, Орце Георгиевски, шест дена пред истекот на рокот за доставување понуди ја поништи јавната набавка. Управниот одбор на ЈСП донесе одлука за набавка на 52 автобуси, од кои 50 нископодни новопроизведени двокатни соло автобуси и два новопроизведени двокатни панорамски соло автобуси. На меѓународниот тендер, пристигнаа 29 понуди од домашни и светски производители на автобуси, а спроведувањето на постапката го чинеше ЈСП 108.858 денари. По поништувањето на тендерот, ЈСП ги врати средствата дадени од Владата. http://www.skopje.gov.mk/images/File/Vesnik%20SKOPJE/Grad%20Skopje%20br.2.pdf |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #197 Posted: 21-Jan-2009 at 23:40 |
леле леле уште повеќе срце ме стега кога ќе видам какви шанси сме пропуштиле, повеќе ме нервира пропуштеното, одколку двокатните автобуси, ај да речеш да немавме опција па да земевме двокатни...
|
|
Б.Ѓ.Т
Senior Member Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #198 Posted: 30-Jan-2009 at 12:39 |
Јавното сообраќајно претпријатие - Скопје во март ќе гасифицира уште
12 автобуси. Парите за преадаптација ЈСП ги обезбеди преку проектот
„Ренесанс“ на Европската Унија. Од претпријатието велат дека преку овој
проект треба да добијат 227.000 евра, од кои дел ќе се искористат за
гасификација на 12 автобуси, дел за воведување на системот за
автоматска локација на возила, а остатокот за уредување на постојките.
Од ЈСП велат дека одлучиле да инвестираат во старите автобуси, бидејќи
тие ќе останат во сообраќај додека Владата ги набави двокатните
автобуси. Пред две години ЈСП гасифицира 30 автобуси, како дел од
проектот за намалување на загадувањето од издувните гасови на нивните
возила. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=94D7C6AEF7A63F4196504C418AEED952 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #199 Posted: 30-Jan-2009 at 14:30 |
Не ми се верува како ги рециклираат вестиве. Зарем малку проблеми да има низ градов па да мора скопската рубрика да се пополнува со репризи... Еве ја практично идентичната вест објавена лани во ноември и забележана овде на форумов, со таа разлика што тогаш рокот беше „до крајот на годината“: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=14&PID=22384#22384 |
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #200 Posted: 30-Jan-2009 at 15:43 |
И што дека ќе ги гасифицира? Помалку ќе загадуваат? Новите ако дојдат некогаш, овие што? На отпад? Па замислете, ги гасифицираат автобусите од '65 наместо оние поновите од '98 што логично ќе останат подолго во сообраќај. Или логиката им е, тие понови се помалку трошат, овие постарите да ги смениме да не трошат. Абе ненормални.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Post Reply | Page <1 89101112 85> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |