build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Јавен автобуски превоз (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #221 Posted: 22-Jun-2009 at 19:04


Гледам дека недоволно јасно сум го формулирал прашањето па добив 3 одговори како да го протежирам јас Санос (што не ми беше целта).

Впечатокот ми беше дека имаш генерално исклучително негативно мислење за Санос не во контекст на овој тендер туку и историски. Никогаш не сум се задлабочил да проучувам што точно претставувал Санос порано, каков му бил квалитетот, обемот на продажба итн така да никогаш и не сум изградил некој цврст став за оваа фирма. Она што ме интересираше, тргнувајќи од претпоставка дека историските слики што ги приложи се резултат на некое твое истражување, е дали со тие нови информации што си ги прибрал си добил подобра претстава за Санос ретроспективно, за подобро или за полошо (според твојот коментар ми личеше за подобро).




Edited by pbanks - 22-Jun-2009 at 19:05
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #222 Posted: 23-Jun-2009 at 02:25

Не се знае кој ќе ги поправа кинеските автобуси

Градските власти се' уште немаат акционен план за тоа кој, како и за колку пари ќе ги одржува новите 302 двокатни кинески автобуса, кои наредниве три години ќе се испорачуваат во Скопје. Сепак, имајќи предвид дека Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ две децении работи со загуби, парите за нивното одржување ќе се обезбедуваат од градскиот буџет.

- Во предизборната програма на градоначалникот Коце Трајановски беше посочена неговата заложба дека ќе продолжи со субвенционирање на јавниот градски превоз, бидејќи ЈСП не работи за комерцијални цели - изјави портпаролот Неделчо Крстевски.Иако и самиот премиер Никола Груевски изјави дека набавката на новите 302 двокатни автобуса е за потребите на Градот Скопје, оттаму велат дека се' уште немаат официјална потврда од Владата оти новите возила ќе бидат наменети за ЈСП. Велат дека штом ќе добијат потврда од Владата, ќе направат процена колку од старите автобуси се во добра, а колку во лоша состојба и ќе решат на кој начин ќе ги расходуваат. Сегашниот возен парк на ЈСП, според извештајот за остварените резултати во 2008 година, има 377 автобуси. Од нив, лани дневно биле исправни во просек по 275. Од Градот се' уште немаат информации колку возила ќе бидат во оптек со доаѓањето на новите, односно дали бројката ќе се зголеми или ќе се намали.

Загубите на ЈСП за минатата година изнесуваат 4,9 милиони денари, што е значително помалку отколку во претходните години, кога загубата се броеше во милиони евра. Минусот на претпријатието е помал бидејќи лани Градот им ги покри загубите со субвенции вод 140 милиони денари. ЈСП лани остварило приход од околу 18 милиони евра.Годинава ЈСП од Градот ќе добие 109 милиони денари субвенции. Директорот на претпријатието, Александар Бошковиќ вели дека секаде во светот, јавните превозни претпријатија се субвенционирани од државата со 30 до 70 насто од трошоците, а кај нас само 10 насто. И покрај намалувањето на загубата и обновата на возниот парк со државни пари, на ЈСП ќе му останат уште проблеми за решавање, како нелојалната конкуренција, сообраќајниот метеж, дивите превозници и друго. Според заклучоците во извештајот за работата на ЈСП во 2008 година, за подобар јавен превоз е потребно обнова на возниот парк, субвенционирање, елиминирање на нелојалната конкуренција, прекршочна санкција за патниците кои не платиле билет и доследна примена на одлуката со која ЈСП е единствен превозник на сите градски и приградски линии.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=65DABE5402CE6B44AD073105251CF750
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #223 Posted: 23-Jun-2009 at 02:57
Па или постарите нека се подарат во посиромашните општини кои немаат градски превоз (пример Прилеп знам дека нема, а би им требал), или нека се офарбаат жолти и нека бидат школски! USA style! 
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #224 Posted: 23-Jun-2009 at 13:35
Не се знае кој ќе ги поправа кинеските автобуси

Пак идиотски наслов од новинарче.

Се набавуваат за градот а ЈСП е градско претпријатие.

Прво секое нешто има гаранција, второ на одреден лот следат одредена количина резервни делови, трето обука за истите, четврто ....

А ЈСП неможе да се рече дека незнаат што е аутобус и што има во него, не е ова вселенска технологија.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #225 Posted: 12-Jul-2009 at 23:54

Автобусите на „Мак-експрес“ се подготвуваат за електронска наплата

Во продажба ќе бидат пуштени 6.000 електронски картички, а едно возење со нив ќе чини 21 денар

Снежана Калабакова


Превозниците од приватното претпријатие „Мак-експрес“ почнаа да ги поставуваат електронските апарати во возилата и од 15 август и кај нив ќе профункционира безготовинската наплата. Хрватската фирма што ја избраа на тендер, досега има поставено дваесетина валидатори. Целосно, со десет апарати, е опремена линијата број „52“ и десет се монтирани на број „19“. Со вакви апарати ќе се опремат и автобусите на линиите број „22“, „23“, „45“ и две возила на линијата број „12“.

Од претпријатието велат дека е во тек таканареченото снимање на автобуските станици, што, всушност, ќе претставува подесување на апаратите, односно ставање во функција на системот ГПРС, кој ќе овозможи следење на возилата. На тој начин под контрола ќе се стават и возачите, кои не ги реализираат налозите од трета смена, односно се исклучуваат од линиите по сопствена волја. Aпаратите на „Мак-експрес“ се разликуваат од оние на приватниците од „Слобода превоз“, а двете претпријатија се' уште немаат договор за интерконекција во системот. Засега ќе функционираат со различни системи и картички, а во овој систем на безготовинска наплата се' уште не се вклопува ЈСП „Скопје“.

Од „Мак-експрес“ велат дека 6.000 електронски картички веќе се изготвени и тие ќе се продаваат во нивните автобуси, каде што ќе се врши и нивното дополнување. Според одговорните во претпријатието, нивната цена се' уште не е дефинирана, но најверојатно само картичката ќе чини околу 100 денари. Едно возење со ваква картичка ќе чини 21 денар. Патниците ќе можат своите картички да ги дополнат најмалку за 50 денари или најмногу за 500 денари, односно со двојно отчукување и за сума од 1.000 денари. Од „Мак-експрес“ најавуваат и посебни електронски картички за учениците и студентите.

„Електронските картички се подготвени и постои можност со нивна продажба да се почне пред 15 август. Патниците ќе можат картичките да ги купуваат во автобусите наместо во трафиките, а, исто така, ќе се дополнуваат и во нашите возила. Ученичките и студентските електронски картички ќе се разликуваат и на нив корисниците ќе имаат своја фотографија. Ќе чинат 900 денари, односно учениците и студентите ќе имаат 60 возења месечно, што значи дека за нив едно возење ќе биде 15 денари“, вели Војо Велевски, еден од основачите на „Мак-експрес“.

Во претпријатието тврдат дека со тоа што и кај нив ќе стартува електронската наплата ќе се прекине практиката на нивните возачи самоволно да се повлекуваат од линиите. Третата смена на трасите на кои сообраќаат нивните возила ќе завршува во 23,15 часот. Претпријатието располага со стотина автобуси.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=4F74E092C1B04F4E8347BA6F0928BC01
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #226 Posted: 06-Aug-2009 at 15:06

ЈСП „СКОПЈЕ“ ЌЕ ПОСТАВУВА ИНФОРМАТИВНИ ТАБЛИ НА АВТОБУСКИТЕ СТАНИЦИ

Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ од 15 септември ќе постави 10 информативни табли на автобуските станици за линиите „2“ и „5“, кои ќе го прикажуваат точното време на пристигнување или задоцнување на автобусите на овие две линии.

Поставувањето на таблите е дел од проектот Ренесанса, кој се спроведува во рамки на програмата CIVITAS и ќе трае четири години.

На интернет страната на ЈСП „Скопје“ граѓаните ќе можат да го видат времето на пристигнување на автобусите и со тоа ќе се намали времето на чекање, а би се зголемила точноста и редовноста на возилата.

Досега ваков систем имаат Софија, Загреб, Бристол, Лондон, Рим, Варшава...

http://sitel.com.mk/?ItemID=23BF13D0CAB9154389FC5CB845B59ADB
Back to Top
igorius View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 187
  Quote igorius Quote  Post ReplyReply #227 Posted: 07-Aug-2009 at 01:13
koga ke kupat novi avtobusi i koga ke gi zapalat privatnine toa me interesira zivo
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #228 Posted: 07-Aug-2009 at 13:14
mene mi dojdoa edni gosti od turska, i prvata zamerka sto mi rekoa za gradot e: Skopje e ubav grad ,ama autobusite izgledaat kako od 70-tite lol
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #229 Posted: 09-Aug-2009 at 16:10
Пријатно изненадување од Струга. Нивните приградски автобуси се многу добри, веројатно купени на старо од некоја европска земја, но изгледаат многу подобро од се груго што сум видел во Македонија.





Потоа комбињата на Галеб Охрид:





Детето што ми се шмугна на сликава, покрај моето предупредување дека сликам, потоа сосема културно ми се извини со реченицата: Извини, незнам македонски.

И мојот омилен скопски автобус, успеав да го фатам на Рекорд, а имено Санос хармоника еден на борј, купен во 1998 како дел од акцијата ЈСП 50 години крвоток на главниот град.


Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #230 Posted: 09-Aug-2009 at 17:41
комбињата не ми се допаѓаат, сепак се стари
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #231 Posted: 09-Aug-2009 at 17:43
Како Скопјанец, немаш право да се буниш, сепак се далеку понови од просечната старост на скопските автобуси  Big%20smile
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #232 Posted: 10-Aug-2009 at 02:56
 

ЈСП сака да воведе линија до „Александар Велики“

Ако успееме да се договориме со компаниите, секој патник со авионскиот билет ќе плаќа и за превозот до аеродромот, вели Александар Бошковиќ, директор на ЈСП

ЈСП „Скопје“ преговара со менаџментот на аеродромот „Александар Велики“ и со Министерството за транспорт за воведување автобуска линија за потребите на патниците што одат и доаѓаат од аеродромот. Александар Бошковиќ, директор на ЈСП, вели дека линијата е неопходна. Се бара решение со кое таа ќе биде и рентабилна.

- Сега пред аеродромот има група таксисти, а од искуство знаеме како ги третираат патниците. Идејата е барем пробно да пуштиме автобуска линија и да видиме дали таа финансиски ќе може да се одржува. Постојат неколку варијанти за финансирање. Ако успееме да се договориме со компаниите секој патник со авионскиот билет ќе плаќа и за превозот до аеродромот, цената би била околу 300 денари - вели Бошковиќ.

Тој додава дека планираат да ангажираат два автобуса од туристичката класа, кои ќе сообраќаат во четири термини дневно од аеродромот до Транспортниот центар и обратно. Од Градот Скопје велат дека не можат сами да воведат автобуска линија до аеродромот.

- За тоа е потребна дозвола од Министерството за транспорт ЈСП како самостоен транспортен субјект може и би требало сам да иницира пуштање на таква линија - велат во Градот.Надлежните од аеродромот објаснуваат дека се' уште нема конечно решение за организиран превоз на патниците. Од Министерството за транспорт велат дека немаат официјално барање од ЈСП.

- Согласно со Законот за превоз во патниот сообраќај, Министерството е надлежно за издавање меѓуградски и меѓународни автобуски линии. Напоменуваме дека со измените на Законот што е во Собраниска процедура, операторот на аеродромите преку јавна постапка ќе го одредува превозникот - велат од Министерството.

Таксистите земаат околу 20 до 30 евра за превоз на патници од аеродромот до посакуваната дестинација во Скопје. Постојната автобуска линија со број 52, која сообраќа до селото Петровец, не е погодна и за патниците на аеродромот, бидејќи дотаму има уште неколку километри. Во соседството со децении функционираат редовни автобуски линии до аеродромите. До белградскиот аеродром „Никола Тесла“ има редовна автобуска линија на секои 32 минути, а цената на билетот е 65 динари. Во другите европски центри патниците имаат неколку опции како да патуваат од аеродром до центарот на градот.

Марија Тасев

 
Dnevnik
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #233 Posted: 10-Aug-2009 at 03:44
Зашто мора комплицирање, па цена на билет, замрсување на ситуацијата. Пошто нели мора да биде прфоталбилн алинијата, а и доста повеќе од профитабилна зашто едноставно ЈСП се срами да си каже цена. Па еве јас ќе прекрата, според мене 2 евра во еден правец. Ако треба еве нека биде и 3 евра по правец што и веќе многу за пат од 20 километри.Еден автобус собира 50 патници што немора да значи дека секогаш ќе биде полн. Еве да речеме дека просечно биде полн по 30, што и немора да биде сите авионски патници. Тука се и вработени, а да не збориме поа за луѓето кои ги пречекуваат и испраќаат своите роднини. Вероватно сте ја виделе онаа гужвата што се ствара кај излезот од аеродромот. Сигурен сум дека ќе има со што да се полни авотобусов. Значи еве просек 30. На скопскиот аеродром летовите се некаде од 6 наутро до 12 навечер, значи 18 саата. да речеме дека на пола саат да иде еден авотус тоа се некаде 37 тури. А ако еве земеме дека во попладневните часови се поретки летовите нека бидат 30 тури. 30 тури во два правца се 60 тури х 30 патници просек се 1800 патници. еве да си земе слобода да речеме дека бројката варира од 1500-2000, односно од 3000-4000 евра приход на ден. Да избациме 200 евра за дневница за оприлика 6 возачи кои ќе возат во три смени (во една смена двајца, додека едниот е натака, другиот навака и обратно. за да може да се стигне за пола саат) 3000-4000. Уште 100 евра манипулативен трошок. Тоа се 2700-3700 евра промет. 2700-3700 евра се 2700-3700 литри безни. Кога ќе го поделиме тоа на 60 тури излага по 45-62 литри за само 20 километра (225-310 на 100км што не трооши локомотива) што апсолутно говори дека ваква линија е многу повеќе од исплатлива. Па дури може да стане збор и за цена до 1 - 1,5 евро што е доста над граница на рентабилност. Па дури и остава можност на ЈСП да воведе неколку ноќни линии па макар и се вратиле автобусиве празни. Линијава може да биде една од ретките, ако не и единствена што ќе биде доходовна, ане финансиска црна дупка како градскиов превоз.

И да не се манипулира јавноста со цени од 5 евра по правец зашто карта до Битола е толку!


Edited by lslcrew - 10-Aug-2009 at 03:48
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #234 Posted: 10-Aug-2009 at 04:14
Добро, 300 денари по билет му доаѓа 150 во правец што ќе можеше и да се голтне доколку не се бараше оваа цена да се наплаќа автоматски со секој купен авионски билет. За така господа ќе треба да направите значително поповолна понуда. Плус тоа ќе треба да се регулира и цената за оние што немаат авионски билет, а патот ги води на аеродром, за да не ги одерете (а ми се чини дека таков пристап сте одбрале).
Конечно, четири термини се премалку - ми се чини дека воопшто не помислувате  да обезбедите вистински сервис, туку само да го соберете кајмакот без воопшто да се замарате. Епа не иде така...

ЈСП да си го преиспита пристапот! Ако не знаат да направат профит со поразумни услови од овие што ги бараат, нека остават некој поспособен да го искористи потенцијалот.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #235 Posted: 10-Aug-2009 at 04:28
За задолжителна карта со секој авионски билет не доаѓа в предвид. По која здрава логика и зкој закон ќе им наложиме на патниците да купат задолжително карта. Зашто?! Зашто у ЈСП има некој легач и си бара златна кокошка од кај да собира кајмак! Тоа воопшто не доаќа во предвид. А и нека не се надеваат дека било која авио компанија
"ќе им излезе во пресрет" со вакви непристојни понуди.

Единствено може да се прифати да речеме цена од 2,5, а ЈСП ако толку му е грижа за авионските патници ондак нека воведе бенифициран билет за авиопатниците од 1,5-2 евра со покажан важечки авиобилет, апоштои нели линијава е надвор е шемата на градски линии и тука не важи месечна градска карта нека направат даа важи и месечната карта за градски линии со доплата на разлика односно 2 евра + покажана важечка месечна картѕа за градски или приградски линии. И трета опција, повторно бенифицирана цена од 2 евра за покажана легитимација на вработен во аеродромските служби. За посетители кои пречекуваат/испраѓаат или па по друга работа (што е грото од масата патници) нека си важи 2,5 евра. Макар што ја ипак зборам за цеата на ЈСП од 2,5 евра, но сепак би ги спуштил за пола евро, односно редовна 2 евра и бенифицирана 1,5.

Но мдоколку во скора иднина ЈСП не го реши прашањево ќе мора да се иде со дозволи за неколку приватни превозници (барем три минимум) за линија транспортен центар-аеродром, со притоа да се пропише законска заштитна максималн цена како гарант дека ќе нема некаков договор, а во нормални услови цената ќе си се одреди од пазарно-економските логики и не верувам дека ќе надмаши некаква сума од 2 евра.
Back to Top
se_manda View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote se_manda Quote  Post ReplyReply #236 Posted: 10-Aug-2009 at 09:37

ovie ne se normalni so cenive. pa karta za 3ta zona (konjare,vince i sl vukojebini) e 55mkd

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #237 Posted: 12-Aug-2009 at 23:54
Не ги сакавме кинеските, а се жалиме на крнтиите


Возилата во јавниот градски превоз се руинирани, со полузатворени врати и прозорци, без клима-уреди или парно греење, со покриви кои што пропуштаат, со скршени седишта, без држачи. Скопјани ги чекаат новите автобуси


Старите и дотраени автобуси на јавниот превоз се повеќе стојат во лер отколку во брзина. Руинирани, со полузатворени врати и прозорци, без клима-уреди или парно греење, со покриви кои што пропуштаат, со скршени седишта, без држачи. Со години не е купено ново возило, а старите се стари дури и за ремонт. Просечната старост им е 25 години.
- Сите се жалиме на старите крнтии на ЈСП, а ич не ни се допадна идејата да се купат 302 нови двоспратни автобуси. После имавме забелешка на тоа што биле кинески, па некако со олеснување ја примивме веста дека тендерот пропаднал. Сега е лесно. Уште си се возиме во скапаните смрдливи автобуси со кои никогаш не си сигурен дали ќе те однесат на правото место или ќе се расипат на сред пат - реагираат граѓаните. Тие тврдат дека условите во автобусите многу зависат и од возачите. Некои се пристојни, ама некои се катастрофа. "Ај што чекаш со саати, кога ќе влезеш внатре неуредно, смрди, а имам забелешка и на однесувањето на патниците и на возачите, велат тие.

Вакви реакции, вели директорот на ЈСП Скопје, Александар Бошковиќ има, но тврди дека во последниве месеци поплаките се се помали поради тоа што била зајакната внатрешната контрола и казнената политика.
- Како менаџерски тим инсистираме да се запази хигиената во автобусите, да се чистат и внатре и однадвор, да се санираат дефектите, да не се случи да се пушти во сообраќај расипан автобус, да се санираат штетите и мислам дека имаме направено чекор напред. Но, повеќето возила се стари и ние тука ништо не можеме освен да се надеваме дека Владата ќе го распише тендерот за набавка на 302 автобуси и дека првата пратка ќе ја дочекаме веќе во првата половина на идната година - вели Бошковиќ. Тој најави дека од 15 септември 10 автобуски постојки ќе бидат опремени со електронски информативни табли на кои ќе може да се гледа за колку време ќе пристигнат автобусите. Ова е пилот-проект со кој во прво време ќе бидат опфатени линиите 2 и 5, кои сообраќаат од Сарај до Автокоманда, односно од Ново Лисиче до Дексион во Ѓорче Петров. Поставувањето на таблите е дел од проектот "Ренесанса" што го реализира Град Скопје.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=E0695301DDA3514DBEB0DCB2C979A514
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #238 Posted: 13-Aug-2009 at 00:26
сакаме модерни и квалитетни автобуси, без разлика дали се кинески, што ја префрлаат топката на народот како тој да одлучува?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #239 Posted: 13-Aug-2009 at 04:45
Каква поента се обидува да наметне текстов? Дека единствените два избори се крнтии и кинески двоспратни, дека нема некој подобар избор да се направи со 50+ милиони евра народни пари???
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #240 Posted: 13-Aug-2009 at 23:54
 

И автобусите на „Мак експрес“ стартуваат со електронска наплата

Електронските картички ќе се продаваат кај возачите при влез во автобусите

Снежана Калабакова

Приватните превозници од „Мак експрес“ од понеделник ќе стартуваат со продажба на електронски картички. За дистрибуирање се подготвени 5.000 картички, кои ќе ги продаваат возачите во автобусите. Пластифицираната празна картичка чини 100 денари, а патникот ќе може да ја надополнува за износот што ќе го посака, односно за 100, 200, 300 или максимум за 500 денари.

Така, наместо 25 денари во готови пари, сега со новите електронски картички едно возење на градските линии ќе чини 21 денар или, наместо 30 денари, на приградските линии од картичката на граѓаните ќе им се одземаат по 25 денари. Овој износ валидаторот ќе го одзема само еднаш, а доколку патникот сака да плати за двајца или повеќемина, тогаш тоа ќе го побара од возачот кој на валидаторот ќе регистрира ваква опција. Оние што ќе плаќаат во готово, од валидаторот во возилото ќе добиваат фискална сметка на која ќе стојат отпечатени името на возачот, бројот на линијата, датумот и часот кога патникот се возел, потоа податок до каде сообраќа таа линија, како и цената што ја платил патникот и името на претпријатието.

Од „Мак експрес“ велат дека во нивните автобуси веќе се монтирани 50 валидатори на хрватската фирма „Пента“, а по завршувањето на годишните одмори, ќе се домонтираат и преостанатите од потпишаните 64 договори. Појаснуваат дека уредите се модерни и можат лесно да се приспособат на системот за автоматска локација на возилата, за што Градот се подготвува. Со вакви валидатори „Пента“ веќе ги опремила возилата од јавниот градски превоз во Пула, Осиек и дел од Загреб, а склучила договор и со српската фирма „Ласта“.

„Исконтактиравме со неколку фирми кои ќе сакаат да добијат и месечни електронски картички. Ќе воспоставиме и комуникација со директорите на училиштата за дистрибуција на ученички билети. Билетите ќе чинат 900 денари и ќе имаат 60 возења. Она што е ново во врска со нив е дека ќе важат од 1 септември, па се' додека ученикот не ги потроши сите возења, независно дали ќе го направи тоа во истиот или наредниот месец“, вели Милорад Димитриевски, еден од основачите на „Мак експрес“.

Неговиот партнер Војо Велевски објасни дека доколку се покаже поголем интерес за нивните картички, тие се подготвени да отворат и продажен пункт. Но, се согласуваат дека сериозен проблем ќе биде конекцијата со приватниците од „Слобода превоз“, затоа што двете претпријатија треба да се договорат чии картички ќе бидат во оптек и кој ќе ги преземе трошоците за изедначувањето на електронските системи.

 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.252 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.