build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 23-Dec-2009 at 06:29


Веројатно новите информативни дисплеи. Еве од вчера кај Бисер еден во понапредна фаза. Многу корисно и практично, само се надевам дека се комплетно блиндирани и максимално отпорни на примитивци.




Edited by Cloverstack - 23-Dec-2009 at 06:30
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 23-Dec-2009 at 15:09
еве поопширно


ЈСП ги постави првите електронски табли на станиците

Во возилата на линиите 2 и 5 се вградени „џи-пи-ес“ уреди што ќе емитуваат сигнали до диспечерскиот центар, а потоа до дисплеите на автобуските станици     
     
На десет автобуски станици се постави електронски информативни табли на кои може да се гледа за колку време ќе пристигне некој градски автобус, соопштуваат од јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“. Оттаму додаваат дека овој проект засега ќе се спроведува пробно, се тестираат панелите со диспечерскиот центар, а официјално за употреба на граѓаните ќе бидат пуштени кон крајот на јануари следната година.

- Вакви табли веќе се поставени на автобуската станица наспроти маркетот на „Тинекс“ во населбата Ѓорче Петров, на станицата кај трговскиот центар „Лептокарија“, кај Народната банка, кај трговскиот центар „Бисер“ во населбата Аеродром и по две на станиците кај пазарчето „Буњаковец“, на „Рекорд“ во центарот и на Бит-пазар. Засега се опфатени само линиите со броевите 2 и 5, кои сообраќаат од Сарај до Автокоманда, односно од Ново Лисиче до Дексион во Ѓорче Петров. Ќе бараме спонзори кои ќе го финансираат поставувањето на таблите на другите локации - објасни Мишко Николов, директорот на ЈСП.

Тој додаде дека реализацијата на целиот проект траела долго поради тоа што требало да се обезбеди компјутерската опрема со која се следи движењето на автобусите во кои има вградено „џи-пи-ес“ и на тој начин да се знае каде точно е возилото и да се даваат процени за колку време тоа ќе пристигне на одредена станица.


Фирмата „Геонет“ ги поставува панелите, а еден таков со постаментот чини околу четири и пол илјади евра.

Поставувањето на таблите е дел од проектот „Ренесанса“, во рамките на програмата „Цивитас“, за што биле обезбедени три милиони денари.


http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=12239111404&id=14&prilog=0&setIzdanie=21869
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 23-Dec-2009 at 15:47
Супер се! Само од мое искуство на не многу прометните постојки има вакви со помал дисплеј, додека на постојките каде застануваат и по 15 линии треба да има малку поголеми дисплеи и да се прикажуваат по 4 истовреме. Овде бери 2 линии максимум (колку и што ќе имаат GPS). Инаку ова е многу корисно, честитки!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 23-Dec-2009 at 17:21
bravo,
me iznenadi koga gi vidov
vednas do nea e cekalnicata sto stvarno grda e
bez klupi, osvetlenije, bez staklo ama zdravje i toa ke se sredi
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 23-Dec-2009 at 17:41
Браво, одлична вест, добро изгледаат иако сакам да видам и дисплејот во акција. Само уште да не се мета на вандалите и ќе биде одлично. 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 24-Dec-2009 at 13:13
Skopje's approach to public transport is framed by a combination of facts and events. Skopje is quite large, (7088ha) and is home to 25% of all Macedonians. As such, the proportion of car ownership is high, with 202 Passenger cars/1000 inhabitants. In 1963, a major earthquake hit and devastated the city, which was then rebuilt rapidly.

The majority of inhabitants travel through the city when returning home (47.2%) and going to work (22.3%). The favoured means of transport are public transport (34%), walking (33.5%) and passenger vehicles (28.4%).

The average daily mobility of the inhabitants of the City of Skopje is 2,11 travels per inhabitant, broken down as follows: 0,71 travels accomplished by walking and 1,40 travels by other means of transport.

The current situation of public transport in the city is characterised by an old organisational concept of transportation, an aging vehicle fleet, no appropriate or non-existant passenger information in real time, no existing systems for smart ticketing and intelligent cards and lacking urban transport policy that is supported by the local government. However, new concepts are being developed to improve the quality of service in Skopje's public transport.

These will focus on:

  • Creating a strategy for the development of sustainable urban transport system

  • Creating a strategy for the development of PT system in Skopje, including solutions for the problems of PT organisation - market definition, financing, quality of service, etc.

  • Regulating the market with the establishment and implementation of the new organisational concept

  • Improving the quality of service through renewal of the vehicle fleet, introducing real-time passenger information, smart ticketing based on integrated fare system for all PT service providers, Light Rail Transit for better service - faster, greater capacity, more environmentally friendly, greater comfort Introduction of the AVL system and passenger real time information

  • Reducing the pollution from PT vehicles through conversion of transit diesel vehicles to CNG and the introduction of electric powered LRT vehicles

  • Supporting urban transport policy by the local government

Best practices and the know how of other CIVITAS cities will be used to implement measures and should be treated as a high priority in the future traffic development policy, which will be the result of the RENAISSANCE project .
http://www.civitas-initiative.org/city_sheet.phtml?lan=en&id=106
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 29-Dec-2009 at 12:49

Електронски табли на десет автобуски постојки

На информативните табли стојат податоци за тоа кој автобус минува на стојалиштето, која е крајната станица и за колку време ќе пристигне следниот

Десет автобуски постојки на линиите „2“ и „5“ деновиве се опремени со електронски информативни табли. Како што информира Ацо Стојановски, технички директор на јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, информативните табли се' уште не се во функција, бидејќи се чека енергетската согласност од ЕВН.

- На информативните табли ќе има податоци за тоа кој автобус минува на автобуската постојка, која е крајната станица и за колку време ќе пристигне следниот автобус од таа линија - објаснува Стојановски.

Електронските информативни табли се поставени на автобуските стојалишта кај ресторанот „Три бисери“ во Аеродром, кај Комплексот банки, кај Соборниот храм „Свети Климент Охридски“, на улицата Димитрие Чуповски, кај поликлиниката „Букурешт“ и спроти маркетот „Тинекс“ во Ѓорче Петров.

- Освен поставувањето на овие табли, новина од ЈСП е и тоа што 30 автобуси што сообраќаат на линиите „5“ и „2“ се опремени со ЏПС-опрема за автоматско сателитско следење - вели Стојановски.

Овие активности на ЈСП се дел од програмата „Ренесанса“, која предвидува и преадаптирање на автобусите да работат и на нафта и на природен гас.

- Со програмата е предвидено да се адаптираат 12 автобуси, а од нив четири возила веќе возат и на природен гас. До крајот на февруари треба да се преадаптираат и останатите - вели Стојановски.

Тој објаснува дека е потребен подолг временски период за да се преадаптираат автобусите, бидејќи во нив се вградуваат нови елементи.

- Уште кога автобусот е отворен по поставување на инсталацијата и опремата за преадаптирање на моторот, доаѓа комисија од Машинскиот факултет да провери дали тие се правилно поставени. Потоа автобусот се затвора, а следната фаза е добивање на писмената документација за атест - потенцира Стојановски.

Стојановски вели дека ЏПС-опремата чини 500 евра по автобус, а опремувањето на автобуските постојки со информативни табли чини 4.500 евра по стојалиште. Поставувањето на таблите, опремувањето на автобусите со ЏПС и преадаптацијата на моторите предвидени со проектот „Ренесанса“ се дел од програмата „Сивитас - од град за град“. Преку овој проект Европската комисија има цел да ги поддржи амбициите за интегрирање на одржлив урбан транспортен систем.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=8D7B1E22ED59F548BF3E1A0148FD3BC5

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 29-Dec-2009 at 16:02
Зар мора овоклку непрофесионално - како деца да си играле со кал  Wallbash
 
2009-12-29
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 04-Jan-2010 at 14:19
4500 евра?!
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 04-Jan-2010 at 14:46
Originally posted by Vladimir P

Зар мора овоклку непрофесионално - како деца да си играле со кал  Wallbash


Да ти кажам, да беше убаво напраено ќе се чудевме сите, вака - ништо чудно...

...баш да видиме и овие до кога ќе останат читави...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 04-Jan-2010 at 14:55
Дали ги видел некој во акција? Баш ме интересира какви се екраните?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 04-Jan-2010 at 15:16
Originally posted by pbanks

Дали ги видел некој во акција? Баш ме интересира какви се екраните?

Далеко се од АКЦИЈА    уште многу стуја ќе протече додека ги пуштат
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 05-Jan-2010 at 17:55

ЈСП нема да позајмува стари странски автобуси





 

Мишко Николов, директорот на ЈСП, ќе чека украинските едноподни автобуси да го обноват возниот парк на претпријатието, бидејќи не се исплати да се набавуваат автобуси чија старост е околу 10 години

 
 
%20  
Иако пред два месеци Мишко Николов, новиот директор на јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, најави дека ќе позајмува стари автобуси од странство за да ја истурка зимата во јавниот превоз, тој сепак се откажа од таа идеја, бидејќи понудените возила за донација биле со старост од околу 10 години. Тој вели дека нема да можат да ги набават половните автобуси, зашто соседните земји нуделе многу стари, кои не соодветствувале на нашите стандарди, а и зимата и онака веќе одминува.

- Изминатиот период бевме во посета на Загреб и ја разгледаме можноста оттаму да ни бидат донирани неколку автобуси. Од нивна страна имаше расположение за договор, но понудените автобуси се стари околу 10 години. Тоа не ни беше прифатливо, бидејќи не се исполнуваат технолошките и механичките критериуми, кои мора да ги поседуваат увезените возила. Бараме автобуси што треба да не бидат постари од шест до седум години. Зимата веќе почна, па затоа е најдобро да ги причекаме новите 84 еднокатни автобуси - објасни Николов.

Тој додаде дека пробале да стапат во контакт со сообраќајните претпријатија во Швајцарија, но сите состаноци биле одложени за по празниците, кога веќе би било доцна да се започнат преговори.

Новиот директор се решил да набави 10-15 користени автобуси преку амбасадите во земјава, откако стапи на чело на ЈСП и го затекна во лоша финансиска состојба.

Дневно се расипуваат по дваесетина автобуси, а пет-шест возни реда не се почитуваат, но Николов најави дека со подобрата соработка со приватните превозници и отстранување на дивите таксисти, претпријатието би можело подобро да функционира.

Според него, одлична инјекција ќе бидат новите едноподни автобуси, кои треба да стигнат во текот на оваа година.
 
   
Автор: Р.З.
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=1510107499&id=14&prilog=0&setIzdanie=21878
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 06-Jan-2010 at 11:10
Фала му на господ
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 724
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 19-Jan-2010 at 20:02

Posle mnogu godini go posetiv skopje na nekolku dena, i eden den rekov ajde da se povozam malku so gradskiot prevoz, cisto da se potsetam na studentskite denovi. Se kaciv vo 5 d apominam nekolku stanici.  Gledam deka nisto ne se promenilo posle tolku godini. Prviot sok- site mora da vlezat na predna vrata... toa ostanalo isto, vleguvanjeto na sred kolovoz traese mozebi 10 minuti.  Avtobusot star, prestar, no ajde toa nekako i go ocekuvav... No taa necistotija i smrdea vnate nikako. MOzea barem malku da go iscistat. Stolici iskrseni, duva od site strani, od bucavata na motorot ne mozese da se razgovara vnatre. Katastrofa! 

  Bev vo Sarajevo 2 godini posle vojnata, pa ni tamu nemase takov krs. Gledam deka se debatira dali da se uvezat stari avtobusi za gradski prevoz. Vo poveke gradovi na Balkanot sum videl avtobusi koi se donacija od nekoja zemja (Japonija, Svajcarija...). Stari se no ja brkaat rabotata. Neka krene nekoj od Vladata telefon.

Jas samo se nadevam deka ne se site avtobusi vo Skopje takvi i deka po slucaen izbor sum vlegol vo najlosiot...

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 22-Jan-2010 at 14:58
Идиоти!

ЈСП ќе бојадисува згради за да му проработат дисплеите

Станари барале претпријатието да им ги уреди станбените објекти за да му дозволат да постави броило за електрична енергија за потребите на таблите на некои автобуски станици


И покрај најавите дека до крајот на јануари ќе светнат десетте електронски табли на кои може да се гледа за колку време ќе пристигне некој градски автобус, сепак јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ се соочува со повеќе проблеми за да ги пушти овие уреди во функција. Сега тоа ќе мора да бојадисува влезови на згради, бидејќи станарите во центарот барале услуги при поставувањето струја за панелите. Од претпријатието велат дека, покрај средувањето на административните документи, ова е една од главните пречки поради кои се одолжува реализацијата на проектот.

- За да приклучиме струја до панелот потребно е во околната зграда да го поставиме броилото, но станарите бараат од нас да им го бојадисаме влезот. Правиме компромиси и мораме да им угодиме на граѓаните и да го офарбаме делот каде што ќе стои струјомерот во објектот. На 25 и 26 јануари ќе се тестира само таблата на автобуската станица кај трговскиот центар „СП Планет“, а наскоро ќе се комплетираат и другите табли и ќе бидат подготвени за тестирање - објасни Мишко Николов, директорот на ЈСП.

Тој додаде дека веќе се опремени 30 автобуси со „џи-пи-ес“ уреди што сообраќаат на линиите 2 и 5, со што ќе се знае каде точно се наоѓа возилото и да се даваат процени за колку време ќе пристигне на одредена станица.

Од ЈСП велат дека за време на тестирањето на таблите можно е тие да даваат неточни и непрецизни информации за реалното време на пристигнување на автобусот, па граѓаните не треба да се потпираат на нив.

Досега електронски табли се поставени на автобуската станица спроти маркетот „Тинекс“ во населбата Ѓорче Петров, на станицата кај трговскиот центар „Лептокарија“, кај Народната банка, кај трговскиот центар „Бисер“ во населбата Аеродром и по две на станиците кај пазарчето „Буњаковец“, на „Рекорд“ во центарот и на Бит-пазар. Засега се опфатени линиите со броевите 2 и 5, кои сообраќаат од Сарај до Автокоманда, односно од Ново Лисиче до Дексион во Ѓорче Петров.

Поставувањето на таблите е дел од проектот „Ренесанса“, во рамките на програмата „Цивитас“, за што биле обезбедени три милиони денари.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=122101052591&id=14&prilog=0&setIzdanie=21890
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 22-Jan-2010 at 15:50
Побогу зошто едноставно ЕВН не им дозволи да плаќаат паушал. На крајот на краиштата се знае колкав потрошувач е еден ваков дисплеј, сигурно стои во техничката документација!

А граѓаниве...  Bash
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 22-Jan-2010 at 15:54
Originally posted by Cloverstack

Побогу зошто едноставно ЕВН не им дозволи да плаќаат паушал. На крајот на краиштата се знае колкав потрошувач е еден ваков дисплеј, сигурно стои во техничката документација!

А граѓаниве...  Bash


Граѓани? Мислиш сељаци (не ги мешам со селани, тоа е веќе друга, легитимна категорија).
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 22-Jan-2010 at 19:01
Едината инфо табла која привремено покажува време датум ... во Ѓорче највероватно поради лошото време повремено омануваше


2010-01-22
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 22-Jan-2010 at 21:30


Не баш многу охрабрувачки...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.715 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.