build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 724
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 22-Jan-2010 at 21:35
kavi se prvite iskustva od info tablite? dali podatocite za vremeto na doaganje na avtobusite se tocni?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 22-Jan-2010 at 21:52
Ма никакво инфо, таблата е само датум и саат и една едина во градот, иначе е врзана до бутката на ЈСП со висечки кабел ...., а правиот инфо систем додека се имплеметира многу води низ Вардар ќе протечат.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Zoc View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2009
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Zoc Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 22-Jan-2010 at 23:07




Еве некоја фотка од информативните табли во Солун. Мислам дека столбови како овие би биле попрактични за наши услови...и да видиме чисто како тоа стварно би требало да изгледаат дисплеитеWink
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 22-Jan-2010 at 23:37
Originally posted by Vladimir P

Едината инфо табла која привремено покажува време датум ... во Ѓорче највероватно поради лошото време повремено омануваше


2010-01-22


Лош знак за (не)квалитет! А се уште не удрила права зима...
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 23-Jan-2010 at 01:09

Ќе проработат електронските екрани на автобуските

Од понеделник времето на пристигнување на „2“ и „5“ ќе се чита на дисплејот кај „СП планет“ во Ѓорче

Сања Наумовска


Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ опреми 26 автобуси кои сообраќаат на линиите „2“ и „5“ со уреди Џи-Пи-Ес. Со податоците за движењето на автобусите, добиени од уредите, в понеделник и во вторник на 25 и 26 јануари ќе се изврши тестирање на еден информациски дисплеј лоциран на автобуската станица кај трговскиот центар „СП планет“ во Ѓорче Петров. Доколку тестирањето е успешно, наскоро ќе проработат и останатите 9 дисплеи поставени на автобуските станици низ градот, информираат во ЈСП. 

Овие дисплеи ќе го покажуваат времето на пристигнување на автобусите кои сообраќаат само на овие две линии, се' додека не се набават нови 400 уреди Џи-Пи-Ес и за останатите автобуси, кои се предвидени во тендерот за набавка на смарт-тикетинг и АЛВ. 

Новите електронски дисплеи, покрај тој во Ѓорче Петров, се поставени и на Бит-пазар на автобуските станици од двете страни, на „Рекорд“, исто така, од двете страни, на автобуската станица кај Народна банка во правец на центар, кај ТЦ „Бисер“ во правец кон центар, кај пазарот „Буњаковец“ од двете страни и на автобуската станица спроти „Лептокарија“. 

„Ги информираме граѓаните дека моментално не е познато дали на дисплејот кај ’СП планет‘, за време на тест-периодот ќе се појавуваат точни податоци за времето на пристигнување на автобусите поради што граѓаните не треба да ги земаат предвид“, информираат од ЈСП. 

Оттаму велат дека десетте дисплеи се осветлени и ќе работат и ноќе. Тие се отпорни на ’рѓосување и на вандализам и практично е невозможно да се искршат. Во ЈСП информираат дека засега не планираат набавка на нови дисплеи, бидејќи немаат пари.

„По завршувањето на изработката на елаборатите за микролокации за автобуски станици, кон средината на следниот месец планираме да распишеме тендер за уредување на станиците. Засега не се знае кој модел ќе биде избран, можно е да биде чисто приватна инвестиција или, пак, јавно-приватно партнерство, но, во секој случај, тој што ќе ги уредува автобуските, се разбира, на пофрекфентните ќе мора да поставува и дисплеи“, информираат од ЈСП.



http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=C6FE6EA2F207084A837EE486B0E092E8


Edited by pbanks - 23-Jan-2010 at 01:10
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 724
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 23-Jan-2010 at 19:37

I vo Belgrad najavuvaat voveduvanje na isti vakvi displei. Treba da pocnat so postavuvanjeto za nekoj mesec. Da vidime koj ke bide pobrz.

Me interesira kolku otprilika vreme treba za da se stigne od prigradskite mesta vo Skopje (Saraj, Dracevo, radisani, Lisice...) do centarot vo utrinskite spicevi koristejci gradski prevoz. I sto stana so posebnite lenti predvideni za gradski soobrakaj? Tie lenti, pod uslov da ima soodvetno prisustvo na policija ili kameri za nadzor, moze uspesno da go zabrzaat protokot na avtobusite (i soodvetno da go namalat protokot na lekite vozila, no toa e veke prasanje na prioriteti)

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 23-Jan-2010 at 19:49
Originally posted by nenad

I sto stana so posebnite lenti predvideni za gradski soobrakaj? Tie lenti, pod uslov da ima soodvetno prisustvo na policija ili kameri za nadzor, moze uspesno da go zabrzaat protokot na avtobusite (i soodvetno da go namalat protokot na lekite vozila, no toa e veke prasanje na prioriteti)

Лентите ги имаме само формално, не вршат работа... Плус дополнително се изглупиравме со тие гумените пречки и пак ништо. На дело се покажа ова што го велиш дека за таа работа клучно е полицијата да се ангажира. Така и без гумени пречки жолтите ленти ќе функционираат и ќе си ја вршат работата, а без полиција ништо не помага:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=624&PID=37031#37031

А за тоа што велиш дека би се намалил протокот на леки возила, мислам дека вкупниот позитивен ефект врз јавниот превоз го засенува тоа. Плус тоа, со поатрактивен јавен превоз сигурно би имало и помалку лесни возила на улиците.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 24-Jan-2010 at 01:51
Не е проблем само атрактивноста на авниот превоз, туку и неговата ефикасност и поставеност.

Линиите во Скопје треба копмлетно да се редефинираат, за да одговараат на потребите... Не може, на пример, ниту еден автобус да не застанува пред рамстор или пак да нема директна линиа што ќе ги поврзува Кисела вода, аеродром, автокоманда, железара - бутел.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 724
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 24-Jan-2010 at 12:40

Problem e i nasiot mentalitet. Poveketo luge ne sakaat da patuvaat so javniot prevoz. so svoite avtomobili koga bi mozele bi vlegle pravo vo kafana. Mnogu rabota treba za da se vovede skandinavkskiot mentalitet na patuvanje so gradski prevoz. Od edna strana podobruvanje na istiot i po kvalitet i po kvantitet, a od druga strana destimualcija na koristenjeto na avtomobili, preku poskapi parkinzi, kaznuvanje za koristnje na zoltite lenti i sl.

Mnogu rabota za gradskite tatkovci

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 24-Jan-2010 at 13:04
Да се вклучам во погорното. Во Грција ги поскапеа давачките за регистрација толку многу, што дури 13% од ланските регистрирани возила не се регистрираа годинава (не знам само колку е покачувањето, ама знам дека постои). И така нормално, ќе се возат со автобуси, возови, трамваи и метро. Умниот момент е што не го воведоа како зголемена такса за регистрација, туку како данок за издувни гасови (што кај нас е мисловна именка). Е сега во остатокот на ЕУ веројатно го има данокот, ама немаат проблем си купуваат нови коли. Тука кој нема пари за нова кола (има и такви), нема да ја регистрира старата.

Ако се воведат и кај нас такви давачки, дали 2% од возилата ќе ги исполнат условите (но и да се ограничи користењето на приватни превозни средства, што после? Нема градски јавен транспорт во пола држава).
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 24-Jan-2010 at 13:41
Originally posted by nenad

Problem e i nasiot mentalitet. Poveketo luge ne sakaat da patuvaat so javniot prevoz. so svoite avtomobili koga bi mozele bi vlegle pravo vo kafana. Mnogu rabota treba za da se vovede skandinavkskiot mentalitet na patuvanje so gradski prevoz. Od edna strana podobruvanje na istiot i po kvalitet i po kvantitet, a od druga strana destimualcija na koristenjeto na avtomobili, preku poskapi parkinzi, kaznuvanje za koristnje na zoltite lenti i sl.

Mnogu rabota za gradskite tatkovci



во право си за менталитетот, но мислам дека квалитетен градски превоз има потенцијал да ја промени состојбата драстично. До скоро, мој префериран начин на превоз беше кола, од скоро преферирам да одам пешки а колата да ја палам само по потреба. Тргнувајќи од себе, доколку би имало квалитетен јавен превоз не би се двоумел да го користам, но во моментов не ни помислувам на таква варијанта во ситуација кога не знам кога точно ќе дојде автобусот, распоредот не е прецизен, времетраењето на патувањето е непредвидливо, автобусите се крш а такси превоз на секоја пократка дестинација ќе ме чини прилично ефтино и ќе ме однесе за многу побрзо време од точката од која сакам да појдам до точката до која сакам да стигнам.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 24-Jan-2010 at 15:00
Кога ќе се окриви менталитет само ни открива дека тој што го лоцирал проблемот во нменталитетот воопшто и не го лоцирал. Апсурдно е да се збори за менталитет. Ако е то менталитет како само ние имаме таква ментална карактеристика да не се возиме у автобуси?! Не тресете глупости, никаков менталитет. Наоѓање проблем у менталитет е чиста глупост. Се вадам од колосек за вакви работи. Многу работи што си мислевме дека ни дел од менталитет, низ годините наназад ги снемува. Мислевме дека и ѓубре по улици ни е во менталитет, па ете не ни било. Мислевме дека зонска паркитрање ни е контра менталитет па ете го функционира, за пушењето исто па ете сега сите се придржуваат. Значи до кај до доаѓаме?! Дека до примената била работата, а не до менталитетот.

Скопје нема квалитетен јавен превоз, тоа сите го знаеме. Тука е проблемот не во менталитетот и да не се лажеме, да не се праиме наудрени и да не глумиме странци у своја држава. Ако се подобри јавниот превоз како преуслов, и ако се воведат методи со кои на автобусите ќе им дадат драстично поголема важност од другите возила. Неуспешниот проект жолта лента да се обнови и да се спроведува со полиција, значи решително, а не ако биде биде. Така се стопанисува на со народ. Неможеме да очекуваме од 2 милиона поединци да имаат супер-его и беспрекорна совест па да видиме спроведен закон. И после не иде така, и менталитет ни е крив.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 24-Jan-2010 at 15:14
За другото што го наброја си во право, ама за ова не си. Ова ите како има врска со менталитет (кој секако може да се смени). Мислиш ти дека некој ќе оди со автобус, да кажат сите дека е сиромав и дека нема пари да оди со кола на работа? Дали навистина мислиш дека просечниот Македонец го може тоа? Не зборуваме за студенти, зборуваме за други.

Додека во цел свет колата ја гледаат како потреба, на балканот тоа е престиж-луксуз. Дечиштата од 20 години со кола си мислат дека се многу опасни. Значи и да има автобус нема да го користат од таа причина. А не само дечиштата истото важи и за многу други луѓе. Кога ќе им се опне такса од 500 евра за регистрација, кога ќе профункционира жолтата линија и ќе има по 10 автобуси на една линија и ќе се стига 2 пати побрзо отколку со кола тогаш ќе го сменат менталитетот барем 40% од нив. Другите додека не се еманципираат малку повеќе во нормалниот свет ќе останат со коли.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 24-Jan-2010 at 15:23
менталитет (кој секако може да се смени)
Тогаш се работи за лоша навика, што секако е менлива категорија. Менталитет е многу потесен опсег одколку што го милите како е нешто доминантно у карактерот.

Дали некој ќе оди во автобус и дали некој ќе каже дали имал или немал пари, ама тоа е апсолутно небитно. Не е тоа пресуден фактор у никој слуачј. Кога може у цел свет бездомник и директнор да се возат еден до друг у јавен превоз, може и кај нас. Не сме ние ништо посебни у тој поглед.

А за гледање на колата како лукзус, тоа не е само кај нас. У цел свет се гледа колата како луксуз. А башка кај нас то ае и државна политика. Види ја цената на регистрација у споредба со просечна плата, цена на зелен картон, цена за увоз, или па акцизата, што е директен сигнал дека цената е лукзус, кога има акциза. Акциза е данок на луксуз. И после колата бил атретирана како лукуз, па да, и ја би ја третирал така кога државата така ми ја третира.

Проблемот со јавниот превоз и неговото некористење е во јавниот превоз и не во менталитет, и во некој трет. Не сакам тука да се доведуваме до изјави од типот на Трифун дека на сскопј ему фателе виенчани. Неможе народот да биде крив зашто на некого нему успејала политиката, па сега ај народов е крив зашто не успева. Така неможе, тоа не проаѓа!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 24-Jan-2010 at 16:00
Originally posted by lslcrew

Мислевме дека зонска паркитрање ни е контра менталитет па ете го функционира, за пушењето исто па ете сега сите се придржуваат. Значи до кај до доаѓаме?! Дека до примената била работата, а не до менталитетот. Скопје нема квалитетен јавен превоз, тоа сите го знаеме. Тука е проблемот не во менталитетот и да не се лажеме, да не се праиме наудрени и да не глумиме странци у своја држава. Ако се подобри јавниот превоз како преуслов, и ако се воведат методи со кои на автобусите ќе им дадат драстично поголема важност од другите возила. Неуспешниот проект жолта лента да се обнови и да се спроведува со полиција, значи решително, а не ако биде биде. Така се стопанисува на со народ. Неможеме да очекуваме од 2 милиона поединци да имаат супер-его и беспрекорна совест па да видиме спроведен закон. И после не иде така, и менталитет ни е крив.


Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 24-Jan-2010 at 16:09
Originally posted by lslcrew

менталитет (кој секако може да се смени)
Тогаш се работи за лоша навика, што секако е менлива категорија. Менталитет е многу потесен опсег одколку што го милите како е нешто доминантно у карактерот.Дали некој ќе оди во автобус и дали некој ќе каже дали имал или немал пари, ама тоа е апсолутно небитно. Не е тоа пресуден фактор у никој слуачј. Кога може у цел свет бездомник и директнор да се возат еден до друг у јавен превоз, може и кај нас. Не сме ние ништо посебни у тој поглед.А за гледање на колата како лукзус, тоа не е само кај нас. У цел свет се гледа колата како луксуз. А башка кај нас то ае и државна политика. Види ја цената на регистрација у споредба со просечна плата, цена на зелен картон, цена за увоз, или па акцизата, што е директен сигнал дека цената е лукзус, кога има акциза. Акциза е данок на луксуз. И после колата бил атретирана како лукуз, па да, и ја би ја третирал така кога државата така ми ја третира.Проблемот со јавниот превоз и неговото некористење е во јавниот превоз и не во менталитет, и во некој трет. Не сакам тука да се доведуваме до изјави од типот на Трифун дека на сскопј ему фателе виенчани. Неможе народот да биде крив зашто на некого нему успејала политиката, па сега ај народов е крив зашто не успева. Така неможе, тоа не проаѓа!


Не си во право сепак е менталитет (начин на размислување). Нашите мислат дека кола = знак на успех, автобус = сиромашен. Нема потреба да се убедуваме, но ти викам не си во право бидејќи е веќе видено. Ете секогаш тргнувам од Грција каде што единствено има чобани како нас, и тука имаат совршен јавен транспорт (жолта лента, прередовни линии, достапност сегде, брзина и точност), па пак одбираат да си возат коли стари 20 години и да чекаат по 1 час во гужвата. Ако тоа не е менталитет, не знам што е. Едноставно така мислат, и не е работата на одвикнување или навикнување, туку кога ќе престанат да мислат дека е срамота со автобус, тогаш ќе просперираме. Чобан си е чобан.

Edited by гитардемон - 24-Jan-2010 at 16:12
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 24-Jan-2010 at 16:14
Иако не се сложувам со ЛСЛ околу амнестирањето на народот и неговиот менталитет (не само во овој случај), гитар премногу ги симплифицираш и карикираш работите.

Па дури и да си 100% во право, без пристоен (не добар, туку пристоен) јавен превоз неможе ни да очекуваме тој менталитет да мрдне од место.

Така да се знае од каде овој проблем треба да почне да се решава.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 724
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 24-Jan-2010 at 16:17

Da ne vleguvame vo filozovski raspravii i teorii. Neka ne se vika mentalitet, neka se vika losa navika, svest, kako bilo. sakav da kazam deka lugeto ne sakaat da se vozat so avtobus. kako sto ne sakaat da odat na rabota so velosiped ili peski. Ova ne se slucuva samo kaj nas, tuku vo cela juzna evropa. 

Poveke mislev na lugeto od drzavnata i gradskata vlast koi nisto ne pravat za da se forsira gradsiot prevoz. Nekoj koj nikogas ne se vozi so nego, ne moze nisto ni da stori za da se podobri sostojbata. Skopjani ne se viencani i ne treba da bidat, no i ne pravat nikakov pritisok vrz vlasta. 

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 24-Jan-2010 at 16:30
Гледам веќе станало збор за аменстирање на народ, а незнам каде сме утврдиле вина!

Неможе во никој случај да се обвинува народ во целина како народ, како нација, како....што би рекле бугарите хора, како маса луѓе. Во никој случај. Лидерите на наордот се оние штојшто го стопанисуваат својот народ, и никако различно. Само си сватате гнев на душа тоа кон сопствениот народ, а пак проблемот не сте го лоцирале.

Од друга страна па ете гледаме примери од Грција, каде што ете имало и луѓе што возеле коли и покрај толку добриот јавен превоз. Па нека возат, ја стварно не гледам ништо лошо воа тоа. Ако мисли дека така ќе се докаже, нешто нека вози. Нема вањда сега северно-корески да мора сите до еден со јавен превоз да идат. Стварно незнам зашто така барате начин така тоталиратаен за сите до еден. она што е должност на овој град е да обезбеди приоритет и поголема проточност на ајвниот превоз од индивидуалниот и да го подбори квалитетот на тој јавен превоз. Никакви тоталитарни методи.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 24-Jan-2010 at 16:34
Да Холандија, Скандинавските и слични земји од кои се земаат примери се тоталитарни општества. Лондон каде се забранува влез со кола во центарот е исто тоталитарно окружение.

Баби и жаби...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.344 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.